برگزیده های پرشین تولز

از راهکارهای کسب ثروت از ایده تا موضوع انشا: علم بهتر است یا ثروت

DLRelease.com

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2013
نوشته‌ها
4,195
لایک‌ها
111
محل سکونت
IRAN
راهکارهای کسب ثروت پس کجاست؟
این مطالب که دوستان با هم بحث کردن که تماما بی مورد یا حداقل دور از موضوعه!!!
برگردید به موضوع لطفا.
 

taralius

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2013
نوشته‌ها
890
لایک‌ها
2,393
محل سکونت
tehran
حق با شماست دوست عزیز.
در این چند سال سر و کله زدنی که با عنوان و اقسام آدمهای حقیقی و حقوقی و انواع پلانهای مختلف از رویا تا واقعیت داشتم چند نکته بطور کامل برام مسجل شده که بد نیست دوستان عزیز هم ببینند و نظرشون رو اعلام کنند.
1- طراحی وب سایت
وب سایت شما دفتر کاری شماست مشتریان خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنید شما را زیر نظر دارند صرف هزینه زیاد برای طراحی خلاقانه و ایجاد محیطی جذاب ممکن است در ابتدا کاری بیهوده به نظر برسد اما در بلند مدت قطعا پاسخ خود را با فروش بالا و سود مناسب خواهید گرفت. یک مثال بزنم چندی پیش برای قراردادی به یک دفتر کاری در غرب تهران رفته بودیم شیشه های خاک گرفته و محیط نه چندان مناسب و کوچک اولین تاثیر منفی را بروی من گذاشت. هر چند قرارداد کاری بسته شد اما همیشه همه مشتریان مانند من فکر نمیکنند وکیفیت کار برایشان از پرستیژ کاری طرف قرارداد مهمتر نیست. اگر بهترین خدمات را در قالب یک سایت ساده به مشتریان ارائه دهید ناگذیر به قبول شکست طرح خواهید بود.
2- بروز باشید
یکی دیگر از مواردی که همیشه به عنوان دومین قدم پس از ورود به یک سایت نظر مرا جلب میکند میزان بروز بودن محتویات و مطالب سایت است. اگر زمان بروز کردن مطالب خبری یا علمی را در وب سایت خود ندارید هرگز از این گونه مطالب استفاده نکنید. وب سایتی که مالک آن ارزشی برای محتوای درونی آن قائل نیست قطعا بروی بازدید کننده نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت و عامل این تفکر خواهد بود که در این وب سایت همگان فقط به فروش جنس به من فکر میکنند و لاغیر.
3-یک محصول را بفروشید
قرار دادن تنها یک محصول در صفحه اول مشتریان را به این باور میرساند که شما به صورت تخصصی در زمینه این محصول فعالیت میکنید و به اصطلاح فروش این محصول و اطلاعات تکمیلی در رابطه با آن تخصص شماست.
4- محصول مناسب را انتخاب کنید
هر محصولی مناسب فروش از طریق محیط اینترنت نیست. سعی کنید نواور باشید و با تحلیل بازار به جای خالی محصولی خاص در بازار فروش دست یابید.شاید هنوز باور نداشته باشید اما جای کسب و کارهای زیادی در اینترنت خالی مانده است. در زوز زمانی را به تفکر راجع به راهکارهای جدید و بازارهای پیش رو اختصاص دهید. و در کنار این همیشه یک دفترچه و قلم همراه داشته باشید. احمقانه ترین تفکراتتان را نیز یادداشت کنید شاید روزی راهگشای کاری نو برای شما باشند.
5- از شماره تلفن ثابت استفاده کنید
برای ارتباط مشتریان با شما همیشه از شماره های ثابت استفاده کنید استفاده از ایمیل و یا حداکثر یک شماره همراه 20 هزار تومانی حس بی اعتمادی را در مشتریان ایجاد میکند . در صورت استفده از شماره ثابت مشتریان به داشتن مکان فیزیکی حقیقی از سوی شما واقف میشوند.
6- پاسخگو باشید
مشتریان تلفی را به اصطلاح به دیوار هدایت نکنید . با صبر و حوصله و داشن کافی با مشتریان گفتگو کنید . این کار باعث میشود مشتریان به این باور برسند که شما حیطه کامل بروی کالایی که در حال فروش آن هستید دارید و افراد دیگری را نیز برای مشاوره به شما متصل کنند.
7- تبلیغات میدانی
مبتکر باشید. برخی مشتریان از اینکه شما برای یک جنس خاص از تبلیغات میدانی نظیر تراکت استفاده میکنید شگفت زده خواهند شد ولی این کار برای شما به مانند شیرجه در دریای فروش است. بازار هدف را بشناسید و برای اظلاع مشتریان از روند کاری خود از تراکت در این مکانها استفاده کنید. شاید مشتریان شما اصلا به این که شما چنین جنسی را دارید فکر هم نکرده باشند و یا برای پیدا کردن وب سایت شما چند صفحه را در اینترنت جستجو نکنند.
8- سئو:
گول سئو کارهای تضمینی را نخورید . ممکن است وب سایت شما بزای زمان کوتاهی در صدر جدول جستجو ها و یا بین 10 انتخاب اول باشد اما به محض راه افتادن سیستم خرچنگ گوگل در بازه زمانی 6 ماهه شما شاهد نابود شدن تمامی زحماتی خواهید بود که کشیده اید. آهسته و پیوسته پیش بروید و از ابزار های گول زن موتورهای جستجو به هیچ عنوان استفاده نکنید
9- پشتکار داشته باشید
این آخری مهمترین عامل است قرار نیست شما در یک بازه زمانی 6 ماهی میلیاردر شوید اگر تمامی توصیه های بالا را به درستی عمل کنید در بازه زمانی کوتاه مدت به سودی خواهید رسید که شما را راضی نگاه دارد اما برای ایجاد بستر مناسب و سود بالاتر همیشه تلاش و کوشش نیاز است. همیشه طوری کار کنید که اگار همین دیروز وب سایت خود را راه اندازی کرده اید.
اسیر زوزمرگی نشوید.
 

DLRelease.com

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2013
نوشته‌ها
4,195
لایک‌ها
111
محل سکونت
IRAN
به نظرمن بهتره درباره راهکارهای آفلاین بیشتر صحبت بشه. و بعد به عنوان راههایی برای بهینه کردن و افزایش بازدهی کسب و کار متدهای آنلاین هم معرفی بشه.
مثلا داشتن یه وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات یه کسب و کار تازه خیلی می تونه مفید باشه.
 

DLRelease.com

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2013
نوشته‌ها
4,195
لایک‌ها
111
محل سکونت
IRAN
مدرس کارآفرینی در دوره لیسانس بهم گفت :
حرف نزن، بنویس. وقتی نوشتی امضاکن. وقتی امضاکردی عمل کن.
بعدش بهم گفت که این شعار ایزو هستش.
به نظر من نوشتن ایده ها هر چقدر هم مسخره یا دور از ذهن باشه بسیار موثره
 

taralius

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2013
نوشته‌ها
890
لایک‌ها
2,393
محل سکونت
tehran
به نظر بنده سود اصلی در کسب و کار اینترنتی هست . وگرنه اگر مالای خاصی رو در نظر دارید میتونم برای معرفیش ایده نو براتون مشخص کنم. کسب و کار آفلاین رو که تقریبا همه میشناسند و برای این سیستم کسب و کار سرمایه ای به مراتب بیشتر از کسب و کار آنلاین مورد نیاز هست. ضمن اینکه داشتن وب سایت معمولا برای کسب و کار در دنیای واقعی خوب هست اما نسب ارزش ایجاد ثروت کسب و کار آنلاین به نسبت سرمایه گذاری بسیار بیشتر هست.
 
بالا