• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

الان درگير چه بازيهايی هستين؟

DNL

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,823
لایک‌ها
16
محل سکونت
کهکشان راه شیری
سوال....چرا بازی ها همگی تا این حد زیبا و حیرت انگیز شده اند...دیگه بازیه بد خیلی کم هست

اینقدر بازی باحال و معروف در عرض این 2 ماه منتشر شده که آدم میمونه سراغ کدوم یکی بره
302.gif

من یادم نمیاد این همه بازی عالی تا حالا با هم ریلیز شده باشه
بازی های معروفی که ظرف 2 ماهه اخیر رلیز شدن یا خواهند شد:

Far Cry 2
Crysis warhead
Call of Duty 5
Spore
Fallout 3
Gears of war 2
Command & Conquer: Red Alert 3
Dead Space
Grand Theft Auto IV
Need for Speed Undercover
Pro Evolution Soccer 2009
Fifa 09
Silent Hill: Homecoming
Brothers in Arms: Hell's Highway
S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky
این همه بازی در ظرف 2 ماه:D
 

Partisan

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2008
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
6
سن
37
محل سکونت
South
Red Alertt 3 دارم حال میکنم.;)
واقعا زیباست.ولی هر کی تهیه میکنه حتما باید پچ هاش رو هم دان کنه.
 

pedramakaay

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
4,021
لایک‌ها
10
محل سکونت
Montreal, Canada
اینقدر بازی باحال و معروف در عرض این 2 ماه منتشر شده که آدم میمونه سراغ کدوم یکی بره
302.gif

من یادم نمیاد این همه بازی عالی تا حالا با هم ریلیز شده باشه
بازی های معروفی که ظرف 2 ماهه اخیر رلیز شدن یا خواهند شد:

Far Cry 2
Crysis warhead
Call of Duty 5
Spore
Fallout 3
Gears of war 2
Command & Conquer: Red Alert 3
Dead Space
Grand Theft Auto IV
Need for Speed Undercover
Pro Evolution Soccer 2009
Fifa 09
Silent Hill: Homecoming
Brothers in Arms: Hell's Highway
S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky
این همه بازی در ظرف 2 ماه:D



fable 2 هم هست:wacko:

دمت گرم...دیگه ادامه نده...بذار درس بخونم...من دیگه شهامت ندارم به gamespot برم:(
 

DNL

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,823
لایک‌ها
16
محل سکونت
کهکشان راه شیری

pedramakaay

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
4,021
لایک‌ها
10
محل سکونت
Montreal, Canada
fable 2 دیگه چه بازی ایه؟
306.gif

باز x360 ات رو به رخ ما کشیدی
240.gif

من ندارم این بازی رو...ولی تو gamespot دیدم خیلی ازش تعریف شده:(

اصلا بیخیال...همون بهتر که درباره اش فکر نکنیم:rolleyes:
 

komeil66

کاربر فعال فرهنگ و هنر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
773
لایک‌ها
9
محل سکونت
tehran
pure

باحاله http://************/files/0yq134db2vr9m1qpxd2z.gif
 

seymour

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
3 آگوست 2005
نوشته‌ها
6,209
لایک‌ها
84
محل سکونت
Tehran

DNL

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,823
لایک‌ها
16
محل سکونت
کهکشان راه شیری
Command.And.Conquer.Red.Alert.3
بد جوری خورد تو ذوقم
بک بازیه کاملا معمولی با گرافیک معمولیتر
نسبت به kane wrath خیلی پسرفت داشته
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,530
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
dead space هم تموم شد..بازی بسيار قشنگی بود..به خصوص غول اخرش.حالا نوبت farcry 2 ..
نه به اون که ماه به ماه له ،له ميزنيم واسه يه بازی خوب نه به اين که يوهو چندتا بازی توپ تو يه ماه مياد.
 

DNL

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,823
لایک‌ها
16
محل سکونت
کهکشان راه شیری
الان دارم fallout 3 و dead space بازی میکنم
fallout 3 بازیه قشنگیه ولی باید برای بازی کردنش حوصله داشته باشی
dead space هم تا حالاش که عالی بوده
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
اين بار بر روي كامپيوتر:rolleyes:

heart of darkness

heart-of-darkness-54533.366415.jpg


اونايي كه بازي كردن ميدونن من چي ميگم

بازي فوق العاده زيبايي هستش .. روي پلي استيشن دو سي ديه بود
سبك جالبش واقعا تفكر برانگيزه
با اينكه رو پلي استيشن يه بار تموم كردم بازي رو ولي الان هنوز بعضي جاهاي بازي از نظر رد كردن مراحل كم ميارم و راهش رو قاطي ميكنم:blink:
 
Last edited:

Xradical

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2004
نوشته‌ها
1,030
لایک‌ها
4
اين بار بر روي كامپيوتر:rolleyes:

heart of darkness

heart-of-darkness-54533.366415.jpg


اونايي كه بازي كردن ميدونن من چي ميگم

بازي فوق العاده زيبايي هستش .. روي پلي استيشن دو سي ديه بود
سبك جالبش واقعا تفكر برانگيزه
با اينكه رو پلي استيشن يه بار تموم كردم بازي رو ولي الان هنوز بعضي جاهاي بازي از نظر رد كردن مراحل كم ميارم و راهش رو قاطي ميكنم:blink:

واقعا یادش بخیر...یه بازی خلاقانه و زیبا تو سبک خودش و تو زمان خودش..
4yajuyo.gif

اون صحنه اخر وقتی یهو نشون میده پسره تو اتاقشه و تمام این اتفاقات خیال و توهم بوده خیلی غافلگیر کننده بود..
 

Xradical

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2004
نوشته‌ها
1,030
لایک‌ها
4
Crysis

crysis_logo_big4.jpg

بالاخره بعد از عمری وقت شد تا بهترین fps تاریخ بازیهای pc یا شاید تاریخ کل بازیهای fps بازی کنیم
احتیاج به توضیح در مورد این بازی نیست چون الان که من این پستو میزنم خیلیا نسخه Warhead رو هم تموم و از رو سیستمشون پاک کردن!

فقط نکته قابل توجه اینه که خوشحالم وقت اجازه نداد در اوایل عرضه,بازیو انجام بدم! چون همونطور که خیلیا میدونن بازی در ابتدای عرضه به طرض وحشتناکی محدودیت فریم داشت حتی رو پیکربندیهای SLI,crossfire
Crytek اومد اولین Patch بازیو در نسخه 1.1 با حجم 140 مگ داد بیرون! انصافا کمتر دیدم یه چنین حجمی رو Patch یه بازی در بر بگیره
با نسخه 1.1 سرعت بازی کمی تعدیل شد و بهمراه درایورهایی که پی در پی ارائه میشد توسط nvidia , ati بازی دارای عمکلرد بهتری میشد و حداقل میشد بازیو با کارتی کمتر از یه geforce 8800gt اجرا کرد!
اما همچنان بازی رو خیلی از سیستمهای حتی بالا رو به متوسط محدود میشد و بالاجبار میبایس از زیباییهای بصری بازی کم میشد تا تو یه فریم قابل قبول بشه بازیو انجام داد.تا اینکه...Crytek نسخه 1.2 از Patch بازیو با حجم خیره کننده 365 مگ! داد بیرون! تا جایی که من یادم میاد,یادم نمیاد
139fs122428.gif
Patch یی با این حجم برای بازی اومده باشه!

در هر حال Patch 1.2 چیزی بود که بازیو فوقالعاده روان و با حداقل مشکل کرد و مهمترین ایراد بازی که تو نسخه 1.2
برطرف شد به حداقل رساندن اختلاف سرعت فریم بازی بین مد DX9 و DX10 هست!

همه اینا رو با کرکشون ریختیم حالا موند آخرین tweak بازی و وان چیزی نبود جز اجرای بازی بر پایه Directx10 روی xp!
که به لطف این راهنما تونیستم این کارو رو هم انجام بدیم...جایی که نقطه تمایز pc با کنسولهاست
onion021.gif


1عکس رو مد Directx10 گرفتم از بهترین گرافیک قرن 21!


بعد از اتمام Crysis بلافاصله به سراغ Warhead میریم...
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
واقعا یادش بخیر...یه بازی خلاقانه و زیبا تو سبک خودش و تو زمان خودش..
4yajuyo.gif

اون صحنه اخر وقتی یهو نشون میده پسره تو اتاقشه و تمام این اتفاقات خیال و توهم بوده خیلی غافلگیر کننده بود..

اره اون جز لحظه هايي بود كه من مدتي قاطي كردم ...
بعد اين همه كشت و كشتار يهو متوجه بشي همش خواب و خيال بوده :D
ولي خود بازي معركست !!!
 

western

Registered User
تاریخ عضویت
14 جولای 2007
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
0
محل سکونت
تبریز
جدی جدی fable2 اومده؟خواهد اومد؟چطور میشه؟من کی هستم؟اینجا کجاس؟منکه از یک این بازی خیلی خیلی لذت بردم ولی میگند در دو سرنوشت یه دختره حالا من چیزی ازش نیافتم!در حال حاضر سرگرم آساسین هستم.یه دور بازی کردم نزدیکهای آخر سیستمم دچار سردرگمی شد وسیو هام پرید!خلاصه برگشتیم از اول بهتر هم شد چون سبک زدن وشمشیر زنی رو بهتر یاد گرفتم حالا آدما گله ای میریزند سرم بجای فرار وقایم شدن وایمیستم مردومردونه میجنگم!
 

Synix.Shayan

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2005
نوشته‌ها
473
لایک‌ها
0
سن
33
محل سکونت
Tehran, Iran
انصافا کمتر دیدم یه چنین حجمی رو Patch یه بازی در بر بگیره....

... بازیو با حجم خیره کننده 365 مگ! داد بیرون! تا جایی که من یادم میاد یادم نمیاد Patchیی با این حجم برای بازی اومده باشه!

300mb خيلي هم خيره كننده نيست! شما تا حالا patchهاي بازي هايي مانند World of Warcraft يا Medieval رو ديديد؟‌
البته من خيلي وقته كه ديگه زياد بازي نمي كنم اما شنيدم كه blizzard يه 2GB patch براي آماده كردن بازي براي expansion جديدش داده! Medieval هم كه نصب patch هاش بيشتر از نصب خود بازي براي من طول كشيد. :D

الان دنبال يك گرافيك جديد هستم، چون كلا خيلي حال نمي كنم بازي ها رو روي very low و از اين قبيل اجرا كنم... ولي گزينه هاي بعديم براي بازي Assassin's Creed ، Farcry 2 و Crysis Warhead هستش.
 

Damn

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,428
لایک‌ها
630
محل سکونت
In Lousy time
tna impact
smack vs raw 2009
بالاخره رفتم هر جفتش خریدم اولی اصلا ارزش بازی نداره و دومی 2 تا دی وی دی ازش خریدم هیچکدوم اجرا نمیشه
 

Xradical

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2004
نوشته‌ها
1,030
لایک‌ها
4
300mb خيلي هم خيره كننده نيست! شما تا حالا patchهاي بازي هايي مانند World of Warcraft يا Medieval رو ديديد؟‌
البته من خيلي وقته كه ديگه زياد بازي نمي كنم اما شنيدم كه blizzard يه 2GB patch براي آماده كردن بازي براي expansion جديدش داده!

دقت نکردی!
این حجم 360 مگ هیچ مرحله یا بخشی به بازی اضافه نمیکنه یعنی در واقع یه expansion نیست! بلکه در اکثریت مشکلات بازی رو مرتفع میکنه
البته یه سری افکتهای نمایشی هم برای تقویت directx10 به بازی اضافه شده..
این لیست تغییرات/بهینه سازیهای نسخه 1.2 از Patch بازی:
Patch 2 Changelog:

Optimizations and Stability

*Corrected a number of memory leaks with FSAA modes.
*Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec
*Destroying objects will now properly remove their decals from the world under DX10
.
*Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization.
*Fixed issue in windowed mode where the map or weapon attachment UI cursor can leave the game window.
*Fixed potential server exploit that could cause servers to crash
*Fixed crash with AI triangulation in the editor


General Fixes/tweaks

*Added new effects for vehicle shattering after being frozen
*Player movement will now be cancelled if the player is shooting while moving in prone mode.
*Fixed issue where player will exit VTOL from closed rear hatch irrespective of seat.
*Continuously firing the VTOL machine gun in 3rd person mode no longer causes the VTOL to descend.
*Fixed an issue where vehicle 3rd person camera could break when switching the player “ControlledTurret” flag while using the gun.
*Fixed identical swimming sounds being used on surface, underwater and swimming in different directions.
*Frogs will no longer block the player’s view after being picked up
*Fixed an issue where in unarmed mode, the character's arms will suddenly reappear and disappear when picking up and dropping an object.
*Fixed health recharge rate when computing drowning damage.
*If climbing a ladder while cloaked, energy no longer depletes at the same rate as if player were standing still.
*Mouse cursor will no longer be permanently removed on attaching gamepad.
*Fixed issue where resetting gamepad control with Default button doesn't enable Force Feedback.
*Fixed issue where the Clear All and Back Keys do not function properly when creating a profile on the gamepad.
*Fixed the "Back" key in the on-screen keypad not deleting the first character in the keypad text box.
*Fixed the "Clear All" key not functioning for text input in the on-screen Keypad.
*Waterfalls can now be viewed from underwater.
*Virtual keyboard now functions correctly when a game pad is connected
*Fixed an issue where users can lose the ability to look around with the Right Stick.
*Player no longer continues to move forward when prone on roof of bunker after letting go of button.
*Mouse cursor now hidden when virtual keyboard is enabled
*Fixed an issue where key bindings were not saved until the player resumed the game
*Fixed a number of chainlink fences/barbwire that could not be shot through.
*Fixed a broken LOD1 on electricity pylon object
*Fixed player receiving damage from ragdolls.
*Decoupled basic speed-mode movement speed from current suit energy level. Sprinting still takes up energy.
*Fixed bolting/pumping sound not playing when firing shotgun, precision rifle and gauss rifle in scope view.
*Fixed issue with vehicle mounted MOAR reload sound being audible for all players.
*Added mouse wheel scrolling support for server browser


Weapons

*Added “overfreezing” sounds to handheld and vehicle mounted MOAR/MOAC
*C4 will now stick to doors correctly
*C4 can no longer stick to the surface of water
*Fixed an issue where the player could shorten the shot duration of the MOAR near the edges of a map.
*Fixed an issue when using dual handguns and switching to 3rd person view, a pair of arms will remain when running devmode or in editor
*Fixed an issue where the player could force firing after reloading if player clicks and keeps pressing fire button while reloading.
*Explosive charges no longer clip through the top of the NK tanks located in the munitions dump in mission tank.
*The ice beam animation from the moar gun no longer clips through the walls of tunnels.
*Grenade Launcher projectile is no longer invisible.
*When freezing a dual-SOCOM player, the second pistol will now be properly frozen.
*Freezing a player that is shooting a MOAR will now properly stop the MOAR's beam.
*Nano-Disruptor grenade will no longer disrupt the revive invulnerability effect.
*Fixed claymore/mine limit not being applied properly.
*Added an empty landmine animation.
*Players are no longer revealed to enemy on enemy minimap when using silencers on weapons unless they are within 5 meters of another player.
*When prone with a sniper rifle, the attachments menu should no longer be cut off.
*Fixed issue where dual wielding SOCOMs the pistol equipped in main hand doesnt automatically reload if weapon switched whilst empty.
*The crosshair for the TAC no longer disappears after the player zooms in and out of ironsight mode.
*Added missing animations for FY71 and SMG when holding an enemy and using the melee attack.
*Fixed issue when the player dropped last picked up SOCOM, even if that is the pistol with the most ammo.
*Scaled grenade launcher projectile for better visibility.
*Added smoke trail to grenade launcher shell for better visibility.
*Adjusted odd looking random rotation values for grenade launcher projectile
*Adjusted explosion radius of grenade launcher to be more efficient vs players
*Decreased air speed of grenade launcher projectile for better readability.
*Reduced initial visibility time of grenade launcher shell very slightly
*Improved the behavior of guided rockets, when aiming through player collision proxies. This should reduce instances of rockets flicking away from targets occasionally.
*Improved the HUD Grenade Indicator - Players will now be able to track one enemy and one friendly grenade. Enemy grenades show up as red, friendly as blue.
*Fixed a number of issues where the grenade indicator was not showing up on multiplayer clients.
*Added new grenade indicator icon.
*Improved the behavior of the Repair Kit, when repairing rotating turrets.
*Update singularity explosion effect.
*Fixed an issue with some weapon effects that would cause explosions not to be rendered.
* Moved assault scope further away from the camera to allow for a better peripheral view while zoomed

Vehicles

*Added first person view limits for helicopter, VTOL and APC rear seats.
*Fixed an issue with incorrect "friendly fire" icon in multiplayer VTOLs
*Helicopter wind effect no longer plays after vehicle is destroyed.
*Fixed a number of issues where players getting out of vehicles would get stuck in walls.
*Fixed issue where the AA cannon only produces tracers from the left side barrels
*Fixed issue with friendly fire setting not affecting vehicle-actor collisions
*Components can no longer be more than 100% damaged.
*Correct firemode now displayed when switching seats in Gauss Tank in Multiplayer.
*Improved vehicle handling under braking and boosting
*Tweaked damage for players hit by vehicles at lower speeds
*Reduced collision damage multiplier for actor-vehicle collisions in MP.
*Smooth out change between vehicle views when changing seats.
*Adjusted wall collision damage for civilian car.
*Reduced damage to trucks during slow collisions.
*Added new shell ejection effect for air vehicles.
*Vehicle lights will now turn off vehicle lights after player leaves vehicle.
*Vtol cannon now has correct spin up or spin down sounds
*Fixed issue with the amphibious apc taking far longer to repair than any other vehicle
*Fixed potential issue with tank turret rotation when a second player takes control of vehicle, the turret could be unsync’d between server and clients.
*Increased VTOL vulnerability to being hit by other aircraft cannons
*Added seat entry point for gunner position from roof of cab of Truck
*Fixed an issue where vehicle ammo could become greyed out when in a vehicle in a valid buyzone.
*Increased visibility of friendly player name tags by 3 times when in vehicles
*Fixed issue where players hands were not touching the hovercraft steering bars correctly
*Disabled vehicle exploding above a certain speed threshold in MP and SP when there isn’t a player in the vehicle.
*Locked camera in 3rd person view when player is using a vehicle mounted weapon in difficulty settings that allow driver controlled mounted weapons on vehicles.
*Fixed issue where explosions had no sound when hitting VTOL or helicopter
*Added overheat sounds for VTOL and helicopter guns
*Fixed issue with VTOL weapons not overheating correctly
*Greatly increased AAA damage vs VTOL and Helicopter
*Adjusted damage of rockets vs. AAA
*Fixed a number of issues where players would not get the correctly awarded/deducted amount of prestige points for team kills or enemy kills


SinglePlayer

*Fixed an issue with "Escort Prophet out of sphere" objective failure causing reloading issues.
*Player will now be prone if loading a level that was saved while they were prone.
*Fixed an issue with troopers missing shield fx if the player was holding them when the level was saved and loaded.
*Fixed issue where after saving the game manually while in the shell, the save will not immediately appear in the save list.
*Player no longer has grenade controls during cutscenes
*Player is no longer able to carry enemies into cut scenes.
*Fixed issue where player weapon loses shadow on loading save game.
*Fixed player view aligning to horizon on loading.
*Helmets on the Navy personnel on the flight deck now fit their heads.
*Added a missing texture at the base of doorway leading to schoolhouse roof from staircase in village.
*The paper on all of the clipboards through out fleet no longer appears to be upside down.
*Improved AI machinegun handling (both stationary and mounted machineguns on vehicles.)
*Increased player melee damage and decreased AI melee damage
*Increased damage of most player-fired weapons and decreased damage of most AI-fired weapons.
*Helmets will never deflect shots when the player hits them while using weapon sights.
*Halved suit energy required for punching in strength mode.
*Adjusted AI vehicle coax gun pitch limits


MultiPlayer

*Fixed issue where death effects were only showing on remote players.
*Server admins can now remove the server password with 'sv_password 0'.
*Clients with a password set can now correctly connect to unpassworded servers.
*Fixed some game states not properly resetting after game restart.
*Fixed an issue where factory vehicle marker was not showing up for clients. The vehicle you purchased is now visible with a blue icon.
*Fixed an issue where scores could change after the game has ended.
*Fixed issue where sometimes demotions would not be properly announced.
*Radio commands will now be properly played as a voice sound.
*Fixed an issue in spectator mode where the player's view could clip through the top of objects
*Fixed an issue where vehicle shattering effects were not playing on clients
*Fixed an issue where standing on a crouched squadmate would cause model clipping.
*Fixed an issue where the player was unable to purchase additional mines or claymores through load out menu if one already in inventory.
*Fixed issue with missing subtitles in French version of PowerStruggle tutorial.
*Player can now no longer create and save unpurchasable custom loadouts by including multiple pieces of kit equipment.
*Player can now no longer create custom loadouts with more weapons than the player can carry.
*Fixed issue where player was automatically assigned armor mode when switching to spectator team.
*Fixed issue where tutorial message warning player of an enemy base is played too late.
*Fixed issue where tutorial message starts too soon when player gets to the aviation factory.
*Player no longer gains 1 free grenade when he uses up all ammo in a grenade launcher and purchases a different weapon.
*Fixed a potential negative ammo hurricane issue.
*Fixed an issue where if the player picks up a claymore after placing two claymores, player's weapon will not switch to claymore upon pick up.
*Player can no longer suicide when already dead.
*The loadout menu no longer changes to the weapons menu when an alert event occurs in the game.
*When using PDA, if any player captures a location it will no longer revert to the first page of the PDA.
*Players will no longer be banned for team killing while in pre-game period.
*Players will now be able to pick up a respawned MOAR attachment.
*Fixed not being able to scroll player names on end of game scoreboard.
*Fixed an issue where the character's hands immediately disappears when attempting to throw a grenade with dual socoms equipped.
*When grabbing an enemy while Dual SOCOMs are equipped the right hand SOCOM will no longer disappear.
*Fixed an issue where the parachute is not seen by players when deployed in Powerstruggle.
*Fixed issue where VOIP doesn't work properly on non-dedicated servers.
*Tweaked spectator camera so view is more horizontal.
*Delayed manual switching to spectator mode right after death.
*Fixed issue where spectators don't see player names in IA.
*Map filter no longer allows the user to input an infinite amount of characters.
*Removed ability to highlight players on instant action scoreboard.
*Fixed issue where the player score was not the default view when pressing the 'Tab' button in MP.
*Fixed a number of issues where projectiles are not playing explosion effects and sounds on clients.
*Added team colors to kill/death messages
*Purchasing SMG and SCAR ammo now gives the correct amount of bullets in each clip
*Increased FY71 Incendiary ammo damage slightly
*Teamkilled players will no longer drop their weapon.
*Fixed an issue where enemy HQ flag icon would disappear.
*Added some additional clamping and protection to some console variables that could be used to cheat.
*Added a number of warnings for incorrect map version and missing maps when connecting to servers.
*Added a number of missing additional entities to the network scheduler
*Fixed an issue where players could be killed with AV mines placed above vehicles but not in contact with the vehicle.
*TAC icon for enemy players will now disappear when the player who is carrying a TAC launcher cloaks
.


New Features

*Added auto team balance. Players will now be moved from full teams to the opposing side when dead if the numbers are unbalanced.
*Added multisample shading for shadows.
*Added vehicle-specific shatter effects when vehicles have been frozen.
*Logitech G15 display now fully supported in MP and SP
*Added free-rotation support for spectator camera.
*Added zooming support for spectator camera.
*Added mod loader to the main menu. User created content can now be loaded and unloaded through this menu.
*Added some additional audio hitfeedback functionality to multiplayer and singleplayer bullet impacts. Headshots will include an audible ding in multiplayer games.
*Improved red near-death HUD effect and visual feedback for player being hit.
*Added additional audio feedback for player hitting enemies. The feedback can be disabled with "g_useHitSoundFeedback 0".
*In single player, AI can now be knocked over while running into them in speed mode.
*Added numbers to energy bar in PowerStruggle for quicker reference
* Allow loading of custom objectives.xml files inside the respective level folder.
 

Dark Knight

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 آگوست 2003
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
37
محل سکونت
Tehran
فعلا Mortal Kombat Vs DC Universe بازی میکنم, مدت زیادی منتظرش بودم, از چیزی که انتظار داشتم بهتر هست ( گیم پلی خوبی داره نسبتا )
ولی به هر حال -همچنان- پروژه خنده داری هست!! آخه شما حساب کنید, کاراکترهای DC با MK
مثلا بتمن بیاد Scorpion رو بذاره تو ماشین (
4chsmu1.gif
) یا باراکا با واندر وومن درگیر بشه
gigglesmile.gif

مشکلی که مثل خیلی دیگه از Fighting ها داره نبود حالت Team Battle هست

mortal-kombat-vs-dc-universe-game.jpg
 
بالا