• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ايران - جام جهاني 2006

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
بايد از صعود به جام جهاني بهترين استفاده را كرد و با خلاصه كردن اين افتخار عظيم در خوشحالي و شادماني، همه چيز را پايان يافته ندانيم.

ناصر حجازي اظهار داشت: صعود به جام جهاني يك فرآيند مثبت و كارآمدي است كه با هماهنگي‌ تمام نهادها و سازمان‌ها و تلاش و پشتكار همه‌ي افراد مرتبط با فوتبال حاصل مي‌شود و نبايد آن را يك جانبه دانست.

وي افزود: رسانه‌ها، فدراسيون، كادر فني، بازيكنان، باشگاه‌ها و مردم سازندگان فوتبال ملي يك كشور هستند و بايد با اهميت دادن به كليه‌ي اين گزينه‌ها و حفظ نقش و تاثير تمام اين موارد هيچ يك از اين شرايط را در مسير صعود به جام جهاني مورد بي‌مهري قرار نداد.

حجازي تاكيد كرد: هر چند هنوز صعود به جام جهاني قطعي نشده است اما اميدوارم كه شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه تيم ايران با سربلندي به جام جهاني برود.





سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به تاثيرات روحي و رواني صعود تيم ملي به جام جهاني بر جامعه و رشد فوتبال كشور خاطر نشان كرد: مي‌توان از اين صعود حداكثر استفاده را برد. استفاده‌اي كه بايد نتايج مثبت آن در عملكرد حرفه‌اي‌ فوتبال و رشد تمام زير ساخت‌هاي ورزش كشور را در پي داشته باشد.

وي افزود: بايد از اين صعود به گونه‌اي بهره‌برداري شود كه تمام امكانات و زير ساخت‌هاي ورزش كشور دچار تغيير شود. ايران بايد به سمتي حركت كند كه با يك برنامه‌ريزي حساب شده به دنبال ميزباني المپيك باشد. فرصتي كه هم ثروت و هم توانايي آن را داريم. فقط برنامه‌ريزي مي‌خواهد كه پس از صعود به جام جهاني و انگيزه‌هاي دو چندان كه از اين مهم حاصل مي‌شود مي‌توان اين حركت را عملي كرد.

حجازي تاكيد كرد: بايد هدف از صعود به جام جهاني مشخص شود، آيا از صعود تنها خوشحالي آن را مي‌خواهيم يا اهداف ديگري داريم. بايد فوتبال را هدفمند كرد و راهكارهاي اساسي با يك نگاه ژرف مديريتي را سرلوحه‌ي برنامه‌هاي كاري آينده ورزش قرار داد تا به آنچه كه از ورزش و رشد آن مي‌خواهيم دست يابيم.

وي كه عدم صعود به جام جهاني را فاجعه مي‌خواند، تصريح كرد: اگر تحت هر شرايطي به جام جهاني صعود نكنيم بايد اين موضوع فاجعه تلقي شود و با مسببان آن به شديدترين شكل برخورد كرد. اگر نخواهيم در شرايط كنوني به جام جهاني برويم بايد براي هميشه فوتبال را تعطيل كرد.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
42
محل سکونت
در قلب پاك او
تيم ملي فوتبال ايران عصر جمعه در چارچوب مرحله مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان برابر تيم كره شمالي به برتري دست يافت.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه در ورزشگاه آزادي و در حضور ‪۵۰‬ هزار تماشاگر برگزار شد، تيم ملي فوتبال كشورمان با نتيجه يك بر صفر از سد حريف خود گذشت و با ‪ ۱۰‬امتياز صدرنشيني خود را در صدر جدول گروه دوم حفظ كرد.

تنهاگل اين ديدار در اواخر نيمه اول و در دقيقه ‪ ۴۵+۳‬توسط رحمان رضايي به ثمر رسيد.

تيم ملي فوتبال ايران در بازي رفت اين رقابتها كه در شهر پيونگ يانگ برگزار شد با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر حريف خود را شكست داده بود.

در نيمه اول، تيم ملي ايران با سيستم ‪ ۴- ۴ -۲‬بازي كرد و كاملا به توپ و زمين احاطه داشت اما تيم كره شمالي با سيستم ‪ ۴ - ۵ - ۱‬بازي كرد و سعي داشت در ضدحمله‌هاي صاحب گل شود كه موفق نشد.

در اين بازي، بازيكن شماره ‪ ۱۱‬تيم كره شمالي "چول اييون" تنها مهاجم اين تيم محسوب مي‌شد كه به دليل عدم كارآيي، در دقيقه ‪ ۳۶‬جاي خود را به "چول من چول" داد .

تيم كره شمالي در نيمه اول با دفاع چند لايه و ‪ ۹‬نفره خود اجازه خودنمايي را از بازيكنان ملي پوش ما گرفته بود به همين خاطر مهاجمان ايراني نتوانستند فرصت‌هاي زيادي را بدست آورند.

اما بازيكنان ايراني از اواسط اين نيمه، توپ را به كناره‌هاي زمين آورده و با توانايي‌هاي فردي خود، موقعيت‌ها و ضربات ايستگاهي خوبي بدست آوردند كه اين تلاشها در دقايق تلف شده نيمه اول به ثمر رسيد و اولين گل تيم ايران رقم خورد.

در نيمه دوم، و در ‪ ۱۵‬دقيقه اول ملي پوشان كشورمان نبض بازي را در دست داشتند و توانستند دو موقعيت بدست آورند كه اولين موقعيت توسط علي دايي در دقيقه ‪ ۵۵‬به ديرك دروازه اصابت كرد و در دومين موقعيت نيز بار ديگر علي دايي روي سانتر زيباي مهدوي كيا توپ خود را از فاصله كم به اوت فرستاد.

در ادامه بازي و از دقيقه ‪ ۶۰‬به بعد بازيكنان كره شمالي كه شرايط را به سود خود نمي‌ديدند از لاك دفاعي خارج شده و حملات پراكنده‌اي را بر روي دروازه ايران تدارك ديدند كه دفاع هوشيار و پرتعداد ايران مانع از خودنمايي آنان شد.

از دقيقه ‪ ۷۰‬به بعد برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ايران با بيرون بردن زندي و كريمي و حضور محمد علوي و عليرضا واحدي نيكبخت به سيستم ‪ ۴-۲-۳-۱‬روي آورد تا اين نتيجه يك بر صفر تا پايان بازي همچنان حفظ شود.

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي را " ابراهيم خليل‌القمدي" داور اهل عربستان سعودي قضاوت كرد.

القمدي را در اين ديدار " عرباتي فتحي " از اردن و " عيسي چولوم " از امارات همراهي كردند.

در اين ديدار فريدون زندي در دقيقه ‪ ۶۹‬جاي خود را به سيد محمد علوي داد و عليرضا واحدي نيكبخت در دقيقه ‪ ۸۲‬به جاي علي كريمي وارد زمين شد.

همچنين وحيد هاشميان در دقيقه ‪ ۹۲‬جاي خود را به محمد نصرتي داد.

در چارچوب رقابتهاي گروه دوم، دو تيم بحرين و ژاپن از دقايقي پيش در شهر منامه به مصاف هم رفته‌اند.

جدول رده بندي
..............

نام تيم‌ها بازي برد مساوي باخت گل زده گل خورده امتياز ‪ - ۱‬ايران ‪۱۰ ۱ ۵ - ۱ ۳ ۴‬ ‪ - ۲‬ژاپن ‪۶ ۳ ۴ ۱ - ۲ ۳‬ ‪ - ۳‬بحرين ‪۴ ۱ ۲ ۱ ۱ ۱ ۳‬ ‪ - ۴‬كره‌شمالي ‪- ۷ ۲ ۴ - - ۴‬
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
42
محل سکونت
در قلب پاك او
در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي

* در ميان اسامي بازيكنان اعلام شده از سوي " برانكو ايوانكوويچ " سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ، نامي از رضا عنايتي مهاجم تيم استقلال تهران مشاهده نشد.


* محمد محمدي و جواد كاظميان دو بازيكن ديگر دعوت شده به اردو نيز از روي سكوها ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي را مشاهده كردند.


* سفير كره شمالي و سفير آلمان همراه با همسرش از ميهمانان ويژه ديدار امروز محسوب مي‌شدند.


* مديران عامل چندين تيم حاضر در رقابتهاي فوتبال باشگاههاي برتر كشورمان نيز از جايگاه اختصاصي ميهمانان، نظاره‌گر اين بازي هستند.


* بيش از ‪ ۳۰۰‬عكاس و تصوير بردار و بيش از ‪ ۱۰۰‬خبرنگار، براي پوشش اين بازي حساس، در ورزشگاه آزادي تهران حضور يافتند.


* در ميان نمايندگان رسانه‌هاي خارجي مي‌توان به حضور خبرنگاران و تصويربرداران شبكه‌هاي الجزيره، دبي اسپرت، فرانس پرس، رويترز، گروه ده نفره شبكه "تي.دبليو.آي" انگليس، و دو شبكه تلويزيوني كشور ژاپن اشاره كرد.


* در ميان تماشاگران حاضر در ورزشگاه، چند تماشاگر كره‌شمالي نيز ديده مي‌شود.


* قبل از پخش سرود دو كشور ايران و كره شمالي، آياتي چند از كلام‌ا...

مجيد توسط يكي از قاريان كشورمان قرائت شد.


* به مناسبت گراميداشت شانزدهمين سالگرد ارتحال بيناينگذار جمهوري اسلامي ايران، جايگاهي شبيه به جايگاهي كه امام خميني (ره) در جماران به سخنراني مي‌پرداختند، در كنار زمين چمن ورزشگاه احداث شده بود.


* ملي پوشان كشورمان به مناسبت همين ايام پارچه‌اي مشكي بر روي سينه‌هاي خود نصب كرده بودند.


* بازيكنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به پاس احترام به بنياينگذار جمهوري اسلامي قبل از آغاز بازي يك دقيقه سكوت كردند.


* محمدرضا خاتمي دبيركل جبهه مشاركت ايران، علي‌اكبر رحماني استاندار تهران، حسن غفوري فرد رييس اسبق سازمان تربيت بدني، تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و عبدالله رمضان زاده سخنگوي دولت از جمله ميهمانان ويژه اين بازي بودند.


* بين دو نيمه بازيكنان ذخيره دو تيم ايران و كره شمالي به داخل زمين آمده و به گرم كردن خود پرداختند.


* علي پروين نيز يكي از حاضران در ورزشگاه بود.


* رحمان رضايي در خاتمه اين مسابقه به عنوان بهترين بازيكن شناخته شد و جايزه ويژه خود را دريافت كرد.

+ گزارش افتضاح از بهرام شفيع!
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
42
محل سکونت
در قلب پاك او
سرمربي تيم كره شمالي: تيم ملي فوتبال ايران قوي‌ترين تيم گروه دوم است

سرمربي تيم ملي فوتبال كره شمالي از ايران به عنوان قوي‌ترين تيم گروه دوم ياد كرد و گفت: بدون شك تيم ايران در بازيهاي جام جهاني ‪۲۰۰۶‬ آلمان حضور خواهد يافت.

"يونگ جون سو" كه در پايان مسابقه تيم‌هاي ايران و كره شمالي با خبرنگاران گفت و گو مي‌كرد، همچنين يادآور شد: تيم ايران از بازيكنان بسيار عالي و خلاقي بهره مي‌برد، كه بازي هر يك از آنان در سطح بهترين بازيكنان دنياست.

وي ادامه داد: تيم ايران با داشتن چنين مهره‌هايي مي‌تواند بازيهاي خوبي در رقابتهاي جام جهاني مقابل حريفان خود به نمايش بگذارد.

"يونگ" درباره نوع بازي و نحوه رضايت خود از بازيكنانش نيز گفت:
تاكتيك ما در اين بازي تنها به دفاع و حمله خلاصه شده بود و هرازگاهي چشم به ضد حملات داشتيم.

وي ادامه داد: اما متاسفانه اين تاكتيك در تمام طول بازي نتيجه بخش نبود و بر روي يك اشتباه مسلم، يك گل دريافت كرديم.

سرمربي تيم ملي فوتبال كره شمالي، بازي بازيكنان خط دفاعي خود را ستود و گفت: بازيكنان اين خط، بهتر از ساير خطوط به وظايف خود عمل كردند.

"يونگ جون سو" در پاسخ به اين سووال خبرنگار ايرنا كه نظر او را در خصوص وضعيت صعود تيم كره شمالي به جام جهاني پرسيده بود، گفت: "ما دو بازي ديگر پيش رو داريم و هنوز اميد خود را از دست نداده‌ايم. تمامي سعي و تلاش خود را بكار خواهيم بست تا بهترين بازي را انجام داده و به مرحله پلي‌آف صعود كنيم.

وي اضافه كرد: ما هنوز اميدواريم و با تلاش فراوان سعي در متوقف كردن تيم‌هاي ژاپن و بحرين در دو بازي باقيمانده خواهيم كرد.

سرمربي تيم كره شمالي درباره بازي با ژاپن كه در خارج از خانه و در تايلند برگزار خواهد شد، گفت: اين دستوري است كه فيفا صادر كرده و ما به اين تصميم گردن نهاديم. ولي در برابر ژاپن به گونه‌اي بازي خواهيم كرد كه همانند بازي در خانه، نتيجه را به سود خود رقم بزنيم.

"يونگ" سرمربي تيم كره شمالي قبل از حضور در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران اعلام كرده بود كه تنها به سووالات محدودي پاسخ خواهد گفت.
 

iman prs

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2005
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
اينجا رو اگه ببينيد :
http://forum.persiantools.com/showpost.php?p=289077&postcount=94 (به خودتون زحمت ندين !‌.. همين پست 94 همين صفحه)

مهرعليزاده داره با لبخند تو دلش به خاتمي مي گه كه : اين دم آخري واسه من توپ امضا مي كني !‌.. خودم كهاومدم جات رو گرفتم يك توپي نشونت بدم !
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
اخبار هرز :) :

برانكو در تمرين امروز تيم ملي فوتبال:
انگيزه‌ي بازيكنان بسيار بالا است، آماده‌ي رويارويي بابحرين هستيم
پس از صعود در دو كشور مطرح اردوي تداركاتي بر پا مي‌كنيم


برانكو ايوانكوويچ پيش از تمرينات امروز در جمع خبرنگاران گفت: تيم ملي فوتبال پس از پيروزي برابر كره‌ي شمالي از انگيزه‌ي بسيار بالايي برخوردار است و آماده‌ي رويارويي با بحرين هستيم.

سرمربي كروات تيم ملي ايران افزود: ملي پوشان از لحاظ روحي و بدني در شرايط كاملا خوبي به سر مي‌برند و من هيچ نگراني از نظر بازيكنان ندارم.

وي تصريح كرد: هيچ مشكلي از جهت مسائل فني در ديدار مقابل بحرين وجود ندارد و اميدوارم با پيروزي بر اين حريف، در روز چهارشنبه صعودمان را به جام جهاني قطعي كنيم.





برانكو تاكيد كرد: به صعود اميدواريم و پيروزي برابر بحرين دور از دسترس نيست.

وي خاطر نشان كرد: پس از قطعي شدن صعودمان به جام جهاني اردوي انگلستان را در پيش رو داريم كه اين اردو مردادماه در اين كشور برگزار خواهد شد.

برانكو هم‌چنين گفت: پس از قطعي شدن صعود در دو كشور مطرح اردوي تداركاتي برگزار خواهيم كرد.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
«تجربه و كيفيت مانع ايجاد شگفتي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني فوتبال در قاره‌ي آسيا شد.» سايت رسمي فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در گزارشي به ديدارهاي روز جمعه‌ي هفته‌ي گذشته انتخابي جام جهاني در قاره آسيا اشاره كرده است.

در گزارش فيفا آمده است:« قدرت‌هاي سنتي فوتبال آسيا؛ ايران، ژاپن و عربستان حريفان خود را شكست دادند و تنها كره‌ي جنوبي برابر ازبكستان به تساوي يك بر يك رسيد. در گروه A تيم بي‌شكست عربستان سعودي با پيروزي سه بر صفر برابر كويت به صدر گروه رسيد. آنها براي تداوم صدرنشيني خود بايد در ورزشگاه ملي فهد شهر رياض برابر ازبكستان صف آرايي كنند. آنها با هشت امتياز هم اكنون در صدر جدول قرار دارند و پس از اين تيم كره‌ي جنوبي با يك امتياز كمتر در رده‌ي سوم است. كويت و ازبكستان نيز با چهار و دو امتياز هنوز براي رسيدن به مسابقه‌ي پلي آف و ديدار با نماينده‌ي چهارم قاره‌ي آمريكاي مركزي و درياي كاراييب اميد دارند.





ايران با پيروزي نزديك يك بر صفر مقابل تيم كره‌ي شمالي در ورزشگاه آزادي به حكمراني خود در گروه B ادامه داد. آنها براي صعود به جام جهاني تنها به يك امتياز احتياج دارند و تيم برانكو ايوانكوويچ مي‌تواند نخستين تيم آسيايي صعود كرده به جام جهاني باشد.

در همين حال ژاپن در ورزشگاه ملي منامه تيم ملي بحرين را شكست داد تا اين تيم نيز اميد فراواني به صعود به جام جهاني داشته باشد.


ايران يك ـ كره‌ي شمالي صفر

«به همراه ستارگان طلايي فوتبال ايران و با همكاري دو مدافع اين تيم، ايران توانست به سومين پيروزي خود در گروه B دست يابد. آنها در نيمه‌ي نخست حملات فراواني را به روي دروازه‌ي كره‌ي شمالي ايجاد كردند و بهترين موقعيت اين تيم در دقيقه‌ي 20 از بين رفت. ارسال بلند و كامل مهدي مهدوي‌كيا با ضربه‌ي سر يحيي گل محمدي مدافع سي و چهار ساله‌ي ايران همراه شد و رحمان رضايي مدافع تيم مسينا توپ را در آخرين دقيقه‌ي نيمه‌ي نخست وارد دروازه‌ي كره‌ي شمالي كرد.»


بحرين صفر ـ ژاپن يك

«ژاپن با پيروزي برابر بحرين طعم دو شكست اخير برابر پرو و امارات متحده‌ي عربي را از بين برد. آنها كه بدون نائوهيرو تاكاهارا و شينجي اونو بازي مي‌كردند توانستند با استفاده از ناكاتا، ناكامورا و ياناگيساوا موقعيت‌هاي زيادي را به روي دروازه‌ي بحرين ايجاد كنند. ناكامورا پاسخ ايمان زيكو به خودش را با در موقعيت قرار دادن ميتسو اوگاساوارا در دقيقه‌ي سي و چهار پاسخ داد.»


عربستان سعودي 3 ـ كويت صفر

«”پسران بيابان“ با پيروزي 3 بر صفر برابر كويت براي نخستين بار در گروه A تيم ملي كره‌ي جنوبي را پشت سر گذاشتند. عربستان در سه ديدار قبلي خود برابر كويت به تساوي دست يافته بودند اما آنها در ديدار اخير خود مشكلي با اين تيم نداشتند.»


ازبكستان يك ـ كره‌ي جنوبي يك

«جو بونفرر پس از گل مهاجم جوان تيمش پارك چو يونگ توانست نفسي به راحتي بكشد و آنها توانستند گل تيم ازبكستان را با اين گل پاسخ گويند.»
 

meli

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,393
لایک‌ها
23
سن
36
محل سکونت
tehran
قراره وقتی جلوی بحرین بردیم البته اگر!!!
توی آزادی پرچم ژاپن رو بچرخونن.
که حال جمیعشو گرفته شه!
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
42
محل سکونت
در قلب پاك او
به نقل از meli :
قراره وقتی جلوی بحرین بردیم البته اگر!!!
توی آزادی پرچم ژاپن رو بچرخونن.
که حال جمیعشو گرفته شه!
24.gif
پرچم آمريكا رو نميخوان به آتيش بكشن؟!
26.gif
 

meli

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,393
لایک‌ها
23
سن
36
محل سکونت
tehran
پرچم امریکا که سهله(آگه غلط املایی بود ببخشید)
تو اون هیر و ویر قاطی می کنن پرچم خودمونم می سوزونن.
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
آقا اين چه وضعشه؟ بليتهاي طبقه اول بازي ايران- بحرين ساعت 11 صبح تموم شده بود!
صبح كه رفتم ديدم بابا اينا رو ، از ديشب جلوي در موسسه بنياد خوابيدن بعد يه ليست دارن كه توش اسم حدودا 200 نفر نوشته بود! ما هم بي خيال شديم گفتيم ميريم ساعت 10-11 بر ميگرديم اون موقع خلوت ميشه برگشتيم ديديم يارو ميگه طبقه اول تموم شده! بعد گفتيم حالا كه طبقه دوم قراره بريم با بچه ها بريم رفتيم بچه ها رو خبر كنيم ببينيم كي مياد كي نمياد فعلا كه هيچ كسي همراه ما نمياد!
ببينم ميتونم فردا بليت پيدا كنم يا نه؟ اگه مثل ديروز باشه كه احتمالا همه بليتها فروش رفته و بايد رو قيمت 50 تومان به بالا حساب كنيم :blink:
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
كمتر از هشت ساعت از آغاز پيش فروش بليت ديدار تيم‌هاي ايران و بحرين مي‌گذرد و اين در حالي است كه بيشتر بليطهاي عرضه شده در مراكز پيش فروش بليط اين ديدار در تهران به فروش رفته است.

به گزارش خبرنگار ايرنا از سطح شهر، شعب منتخب موسسه مالي و اعتباري بنياد كه مسئوليت پيش فروش بليط اين ديدار را برعهده دارند، سه نوع بليت پنج ، ‪ ۱۰‬و ‪ ۲۰‬هزار ريالي به ترتيب براي طبقه اول، طبقه دوم و جايگاه ورزشگاه آزادي به فروش رسانند.

بر اساس اين گزارش، در ساعت‌هاي اوليه پيش فروش، بليت‌هاي ‪ ۱۰‬و ‪۲۰‬ هزار ريالي در اكثر شعب منتخب به فروش رفت كه اين مهم، سبب ايجاد بازار سياه در فروش بليطهاي ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين شد.

با آنكه از سوي مسئولان فدراسيون اعلام شد كه به هر نفر بيش از سه قطعه بليت فروخته نمي‌شود، اما برخي افراد بيش ‪ ۱۰‬بليط به خصوص براي جايگاه ورزشگاه در اختيار داشتند و آنها را تا يكصد هزار ريال به فروش رساندند.

هم اكنون بليطهاي ‪ ۲۰‬هزار ريالي، ‪ ۵۰‬تا يكصد هزار ريال و بليت‌هاي ‪ ۱۰‬هزار ريالي نيز ‪ ۲۰‬تا ‪ ۵۰‬هزار ريال در اطراف شعب موسسه مالي و اعتباري بنياد به فروش مي‌رسد.

در حالي كه دو روز تا زمان پيش فروش بليت ديدار سرنوشت ساز ايران و بحرين باقي مانده، تنها برخي از شعب موسسه مالي و اعتباري بنياد بليت‌هاي پنج هزار ريالي در اختيار دارند كه به نظر مي‌رسد تا ساعت ‪ ۱۸‬عصر امروز تمام آنها به فروش رسد.

بسياري از فوتبالدوستان تهراني كه در ساعات مياني امروز (دوشنبه) به مراكز پيش فروش بليط ديدار تيم‌هاي ايران و بحرين مراجعه كردند، با نبود بليت در اكثر شعب مواجه شده كه ناتواني از خريد بليط از بازار سياه، آنها را مجاب به خريدهاي پنج هزار ريالي كرد.

بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال، براي ديدار تيم‌هاي ايران و بحرين كه در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان در آسيا برگزار مي‌شود، تنها ‪ ۷۰‬هزار بليت از طريق مراكز مشخض شده فروخته خواهد شد.

فدراسيون فوتبال اعلام كرده كه در محل ورزشگاه آزادي در روز مسابقه، بليتي فروخته نخواهد نشد كه با توجه به شرايط به وجود آمده، نگراني‌هايي را براي علاقه‌مندان به فوتبال به وجود آورده است.

ديدار تيم‌هاي ايران و بحرين، ساعت ‪ ۱۹‬و پنج دقيقه چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
42
محل سکونت
در قلب پاك او
ايراني هستيم ديگه... غير از اينه؟!
113.gif
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
42
محل سکونت
Tabriz
به نقل از meli :
قراره وقتی جلوی بحرین بردیم البته اگر!!!
توی آزادی پرچم ژاپن رو بچرخونن.
که حال جمیعشو گرفته شه!
ايييييييييي ول ايول ايول :D

بچه ها يه تاپيك "پيش بيني بازي ايران - بحرين" باز كنيد
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
42
محل سکونت
Tabriz
چرا فقط 70 هزار تا بليط ؟ مسائل امنيتي ؟ ترس از خوشحالي مردم ؟
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
42
محل سکونت
در قلب پاك او
به نقل از Niaz :
چرا فقط 70 هزار تا بليط ؟ مسائل امنيتي ؟ ترس از خوشحالي مردم ؟
اول ها توي استاديوم 120 هزار نفر كنار هم مينشستن . يه مدت گذشت شد استاديوم 100 هزار نفري. بعد كه ساخت و ساز شد گفتن 90 هزارتا بيشتر جانميده. بعد شد 80 هزار حالا هم 70 هزار...
24.gif
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
فرمانده انتظامي تهران بزرگ دقايقي پيش در گفت‌وگويي با «ايسنا» در مورد مسابقه تيم‌هاي ملي ايران و بحرين اعلام كرد: درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي از ساعت 12 ظهر فردا ـ چهارشنبه هجدهم خرداد ـ به روي تماشاگران گشوده خواهد شد.

سردار طلايي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: درب‌هاي ورودي از ساعت مقرر تا پايان مسابقه باز خواهد ماند.

سردار طلايي همچنين با تاكيد بر اينكه ورود تماشاگران هم از درب شرقي و هم غربي صورت مي‌گيرد، گفت: 35 هزار نفر به اضافه آن دسته از افرادي كه كارت VIP به همراه دارند، از درب غربي و سايرين از درب شرقي وارد ورزشگاه مي‌شوند.
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
مديركل حراست سازمان تربيت بدني همچون گفت و گوي پيشين خود با ايسنا اعلام كرد كه درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي از ساعت 14 به بعد به روي هواداران تيم ملي فوتبال گشوده خواهد شد.

محمد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: بر اساس مصوبه‌ي شوراي تامين استان تهران، درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي از ساعت 14 به روي علاقه‌مندان گشوده خواهد شد و از تماشاگران مي‌خواهيم كه زودتر از زمان اعلام شده به سمت ورزشگاه حركت نكنند.

وي افزود: تماشاگراني كه موفق به تهيه‌ي بليت شده‌اند با حفظ آرامش و خيالي آسوده از ساعت 14 به سمت ورزشگاه عزيمت كرده و در جايگاه مستقر شوند.

محمدپور در پاسخ به اين سوال كه آيا تمامي تماشاگران و كساني كه بليت VIP و درجه يك در اختيار دارند بايد از ورودي شرقي به ورزشگاه بيايند، گفت: اين چنين نيست بلكه با توجه به درجه و رنگ بليت تماشاگران از دو ورودي شرقي و غربي وارد ورزشگاه خواهند شد.

وي افزود: از مردم عزيزمان درخواست داريم كه با همكاري و هماهنگي خود روز خوبي را براي كشور رقم بزنند و اميدواريم پيروزي تيم ملي با حمايت خوب تماشاگران همراه باشد.

محمدپور درباره‌ي تمهيدات انجام گرفته براي خروج تماشاگران پس از پايان بازي گفت: فدراسيون فوتبال پس از اين ديدار برنامه‌ي خاصي را در نظر گرفته است كه اين برنامه با توجه به پيروزي تيم ملي كشورمان و صعود به جام جهاني مي‌تواند بسيار جالب باشد اما براي ماندن تماشاگران هيچ اجباري نيست ولي از آنها مي‌خواهيم كه بدون عجله ورزشگاه را ترك كنند؛ چرا كه با توجه به هماهنگي‌هاي انجام گرفته، شركت واحد تعداد كافي اتوبوس و ميني‌بوس براي جابه‌جايي تماشاگران در نظر گرفته است.
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
بازي ايران و بحرين را در فرهنگسراها تماشا كنيد
بازي حساس ايران و بحرين در فضاي باز فرهنگسراها براي عموم علاقه‌مندان به فوتبال پخش مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، مدير كل روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اعلام اين خبر از شهروندان علاقه‌مند دعوت كرد بازي ايران و بحرين را در فضاي باز فرهنگسراهاي ورزش، بهمن، جوان، طبيعت، قانون، بانو، دانشجو، انقلاب، تفكر، ولاء، مدرسه، IT، هنر، مجموعه فرهنگي فردوس و خانه فرهنگ صدف تماشا كنند.

حسين هاتفي فارمد گفت: اين بازي حساس همزمان و از طريق ويدئو پروجكشن براي تماشاگران پخش خواهد شد.

وي با اشاره به جذابيت فوق‌العاده تماشاي مسابقات فوتبال در تصاويري با ابعاد بزرگ اضافه كرد: اميدواريم با توسعه‌ اين برنامه در ساير فرهنگسراها بتوانيم پاسخگوي علاقه‌مندان بي‌شمار فوتبال در شهر تهران باشيم و به اين ترتيب براي آناني كه امكان حضور در استاديوم آزادي را ندارند شرايطي مشابه فراهم كنيم تا از تماشاي فوتبال لذت بيشتري ببرند.

هاتفي اضافه كرد: اين برنامه راس ساعت 19 روز چهارشنبه 18 خرداد در فرهنگسراهاي تهران برگزار مي‌شود و تلاش خواهيم كرد با گل و شيريني در پيروزي تيم ملي فوتبال در راهيابي به جام جهاني شريك باشيم.

واسه شيريني خوردن هم كه شده ميريم!
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
ژاپن 2-0 كره شمالي
گلها : ياناگيساوا دقيقه 73 و اگورو دقيقه 90 !!
اخراج : كيم (Y.S. Kim) از كره شمالي دقيقه 90 به علت كارت زرد دوم
با تشكر از خبرنگار ارسالي به بانكوك كه گزارش لحظات پاياني بازي رو براي ما فرستادند!
 
بالا