• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ايران - جام جهاني 2006

Reza364

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2004
نوشته‌ها
2,490
لایک‌ها
9
سن
46
به نقل از mahdi206 :
چطوري بليتها فروخته شده؟ هنوز كه هيچي معلوم نيست. مگه بليتها رو به تاريخ بازي نمي فروشن؟ از كجا معلوم كه ايران كي و تو كدوم ورزشگاه بازي داره؟؟؟

تمام كشورهايي كه شانس صعود دارند بليط ديدارهاشون فروخته ميشه .براي آسيا فعلا ايران كره جنوبي ژاپن وعربستان پيش فروش بليطهاشون شروع شده براي بقيه قاره ها هم كشورهايي كه شانس بيشتري دارند به همين صورته.حالا اگه كشوري نتونست صعود كنه بليطهاي بازيهاش به كشوري داده ميشه كه به جاي اون صعود كرده
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
تماشاگران فقط در طبقه اول حضور مي يابند :blink:

در بازي تيم ملي ايران برابر كره شمالي از دور برگشت مقدماتي جام جهاني روز جمعه مورخ 13/3/84، تماشاگران در طبقه اول استاديوم آزادي استقرار مي يابند و حضور تماشاگران در طبقه دوم مقدور نيست.


بليط هاي اين ديدار در 000/30 قطعه 000/10 و 000/20 ريالي تعيين توزيع خواهد شد
 

sefid

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2005
نوشته‌ها
401
لایک‌ها
0
:cigar: پول یک بسته کنت !
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
در تازه ترين نظرسنجي سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا , كاربران اينترنتي سايت , شانس تيم ملي ايران در راه صعود به مسابقات جام جهاني 2006 را دو برابر شانس تيم كره جنوبي قلمداد كرده اند . به گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا , تيم ايران با 40,58 درصد راي اينترنتي از سوي كاربران به عنوان بخت اول صعود به مسابقات جام جهاني 2006 انتخاب شده و جالب اين كه كره جنوبي ديگر تيم آسيايي حاضر در اين رقابت ها با 20,98 درصد و در حالي كه نصب تيم ايران راي كسب كرده در جايگاه دوم قرار دارد. بر پايه همين گزارش , تيم كويت كه در رده سوم گروه اول مسابقات مقدماتي است با 12,88 درصد در رده سوم اين نظرسنجي قرار دارد و ژاپن با 10,81 درصد در جايگاه چهارم است .

عربستان سعودي با 8,51 در رتبه پنجم ايستاد و بحرين با 3,21 رده ششم را به خود اختصاص داده است . تيم هاي كره شمالي و ازبكستان هم به ترتيب با 1,91 و 1,11 درصد رده هاي هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده اند. لازم به ذكر است تيم ملي كشورمان در حال حاضر با كسب هفت امتياز مسابقات مقدماتي جام B بالاتر از تيم هاي ژاپن وبحرين در رده نخست گروه جهاني قرار دارد.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
iranlogo.jpg
ايران دو امتياز از دست داد و يك پله صعود كرد.
آخرين رده‌بندي تيم‌هاي فوتبال عضو فيفا، امروز اعلام شد.
فوتبال ايران عليرغم كاهش دو نمره اي امتيازاتش از 701 به 699، يك پله در جدول رده‌بندي صعود كرد و بالاتر از دانمارك، در مكان هجدهم قرار گرفت.

البته ژاپن با 703 امتياز همچنان تيم اول آسيا و ايضا تيم هفدهم جهان فوتبال به حساب مي آيد. كره جنوبي با 684 امتياز، عربستان با 652 امتياز، بحرين با 596 امتياز، اردن با 595 امتياز، عراق با 591 امتياز، ازبكستان با 586 امتياز، كويت با 584 امتياز، چين با 575 امتياز و عمان با 573 امتياز به ترتيب تيم‌هاي سوم تا يازدهم قاره آسيا در رده‌بندي فيفا محسوب مي شوند. رتبه جهاني آن‌ها نيز به ترتيب 21، 31، 49، 50، 53، 54، 55، 58 و 59 مي‌باشد.



در صدر اين جدول برزيل همچنان با 831 امتياز قرار دارد. در بين بيست تيم اول رنكينگ فيفا، فرانسه با 8 نمره كاهش امتياز نسبت به ماه گذشته، بهترين وضعيت را داشته و نكته جالب ديگر اين كه غير از جمهوري چك، يونان و ژاپن، بقيه تيم‌هاي حاضر در رتبه هاي اول تا بيستم، كاهش امتياز داشته اند.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
iranlogo.jpg
اردوى‌ تدارکاتى‌ تيم‌ملى‌ خردادماه‌ در شهر لندن‌ برگزار خواهد شد و از هم‌اکنون‌ فدراسيون‌ فوتبال‌ به‌ دنبال‌ حريفان‌ ايران‌ در انگليس‌ است. بازى‌ با ميلوال‌ وندريچ‌ قطعى‌ شده‌ و اکنون‌ باشگاه‌ دسته‌ اولى‌ وندز نيز تمايل‌ خود را براى‌ بازى‌ با ايران‌ اعلام‌ کرده‌ تا در اردوى‌ انگليس‌ با تيم‌ملى‌ ايران‌ بازى‌ تدارکاتى‌ انجام‌ دهد.

همچنين باشگاه پورسموثهنوذ پاسخي به درخواست ايران براي بازي دوستانه با تيم ملي نداده است.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
رييس روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال از قطعي شدن ديدار تداركاتي تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و آذربايجان خبر داد.
تيم ملي فوتبال كشورمان كه در ادامه‌ي رقابت‌هاي مقدماتي جام باشگاه‌هاي آسيا سه ديدار حساس ديگر را پيش رو دارد، قرار است در يك ديدار تداركاتي به مصاف تيم ملي فوتبال آذربايجان برود.
حسن غفاري، رييس روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: مكاتبات موفقيت‌آميزي را با فدراسيون فوتبال آذربايجان داشته‌ايم؛ بر اين اساس قرار است روز هشتم خردادماه تيم ملي فوتبال اين كشور در استاديوم آزادي با تيم ملي كشورمان ديدار كند.
وي افزود: تا كنون هيج مشكلي براي عدم برگزاري اين ديدار وجود نداشته و طرف آذربايجاني نيز پذيرفته است اين ديدار تداركاتي را انجام دهد.
عباس وزيري دبير روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال نيز بر برگزاري ديدار تيم‌هاي ملي ايران ـ آذربايجان در هشتم خرداد ماه تاكيد كرد و گفت:

به احتمال زياد اين ديدار دوستانه در موعد مقرر و بدون هيچ مشكلي برگزار خواهد شد.
كميته‌ي داوران فدراسيون فوتبال نيز اعلام كرد كه قضاوت ديدار دوستانه‌ي تيم‌هاي ملي آذربايجان و ايران را داروان كويتي انجام خواهند داد.
بنابراين گزارش حضور داوران كويتي در اين ديدار در راستاي تبادلات داوري بين دو فدراسيون فوتبال كشورهاي ايران و كويت صورت مي‌گيرد.
كميته‌ي داوران فدراسيون فوتبال هم چنين اعلام كرده است كه كمك داوران و داور چهارم اين ديدار ايراني خواهند بود.
 

Niaz

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,407
لایک‌ها
16
سن
41
محل سکونت
Tabriz
"مهدي دادرس" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اين مطلب گفت پس از صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني آلمان ، جشن صعود ملي‌پوشان كشورمان با عنوان "خليج فارس" در جزيره قشم برگزار مي‌شود.

وي افزود اين مراسم به دعوت سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسيون فوتبال بعد از بازي با تيم ملي فوتبال بحرين برگزار خواهدشد.

دادرس ضمن تقدير از مديريت منطقه آزاد قشم اضافه كرد با موافقت رييس فدراسيون فوتبال ،ملي‌پوشان فوتبال ايران همچنين يك بازي دوستانه با تيم منتخب قشم برگزار مي‌كنند.

مشاور فدراسيون فوتبال گفت همچنين در مراسمي از "علي دايي" كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در جزيره قشم تجليل به عمل خواهد آمد.

وي اظهارداشت در اين مراسم هدايايي نيز از سوي مديريت منطقه آزاد قشم به ملي‌پوشان اهدا مي‌شود.

دادرس در پايان با اشاره به بازديد از خود به نمايندگي از طرف فدراسيون فوتبال از امكانات ورزشي جزيره قشم گفت برگزاري بازي دوستانه با تيم منتخب قشم و انجام جشن راهيابي ملي‌پوشان به جام جهاني با هدف رشدو گسترش اين رشته ورزشي در جزيره قشم برگزار مي‌شود.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
پس از صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني آلمان ، جشن صعود ملي‌پوشان كشورمان با عنوان "خليج فارس" در جزيره قشم برگزار مي‌شود.
24.gif
اين ها رو اگه ول كني بليط نيمه نهايي جام جهاني رو هم به نام ايران چاپ ميكنن!
24.gif
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
به نقل از daftarekhaterat :
24.gif
اين ها رو اگه ول كني بليط نيمه نهايي جام جهاني رو هم به نام ايران چاپ ميكنن!
24.gif
غرور هميشه يه دشمن بزرگ واسه تيم ملي بوده :(:(
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
عليرضا واحدي نيكبخت كه به تازگي به اردوي تيم ملي فوتبال كشورمان پيوسته است، گفت: شرايط تيم و بازيكنان عالي است و آماده مي‌شويم تا دور برگشت مسابقات مقدماتي جام جهاني را نيز مانند دور رفت با موفقيت پشت سر بگذاريم.

ملي‌پوش تيم فوتبال كشورمان اظهار كرد: بازيكنان از نظر روحيه و شرايط جسماني در شرايط بسيار خوبي قرار دارند؛ اين موضوع اميدواري فراواني براي موفقيت تيم ملي كشورمان به وجود آورده است.

وي در مورد ميزان آمادگي خود نيز گفت: هم‌اكنون آماده هستم و در صورت صلاحديد كادر فني با تمام توان در خدمت تيم ملي كشورم خواهم بود.





واحدي نيكبخت در مورد بازي دوستانه برابر آذربايجان گفت: با توجه به اين كه بيشتر بازيكنان در خارج از كشور بازي مي‌كردند، اين بازي فرصت خوبي است تا بازيكنان بتوانند به هماهنگي لازم براي ديدار برابر كره‌ي شمالي و بحرين دست پيدا كنند.

وي در پايان تاكيد كرد: در حال حاضر تنها به موفقيت تيم ملي فكر مي‌كنم و پس از پايان دو ديدار حساس برابر كره‌ي شمالي و بحرين در مورد باشگاه آينده خود تصميم‌گيري مي‌كنم.

گفتني است ديدار دوستانه تيم هاي ملي ايران و آذربايجان فردا در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
توانايي بازي در ليگ هر كشوري را دارم

هافبك جوان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: جام جهاني آلمان بهترين مكان براي اثبات شايستگي‌هايم است.

ايمان مبعلي اظهار كرد: شرايط فعلي تيم ملي بسيار خوب است و اگر به مشكل جدي برنخوريم مي‌توانيم به جام جهاني راه پيدا كنيم.

وي افزود: تمامي بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي تنها يك هدف دارند و آن راهيابي به جام جهاني است.

مبعلي تصريح كرد: البته ما در حال حاضر تنها نيمي از راه صعود را طي كرده‌ايم و نبايد به هيچ عنوان حريفان خود را از پيش بازنده بدانيم چرا كه كره‌ي شمالي همان تيمي است كه دو سال پيش نيز در تهران براي ما دردسرساز شد و بحرين نيز حريف آساني نخواهد بود.



ملي‌پوش فوتبال كشورمان در ادامه در مورد مباحثي كه در مورد نيمكت نشين بودن وي مطرح مي‌شود نيز خاطرنشان كرد: هيچ بازيكني از نيمكت نشيني خوشحال نمي‌شود و بايد براي نشان دادن توانايي‌هاي خود فرصت بازي كردن را پيدا كند اما به هر حال نظر سرمربي تيم ملي فعلا استفاده نكردن از من است.

وي افزود: البته اين موضوع چندان مهم نيست چرا كه هدفم مانند ساير بازيكنان راهيابي تيم ملي به جام جهاني است و براي رسيدن به اين هدف تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم.

مبعلي خاطر نشان كرد: بايد هر دو بازي آينده در تهران را با پيروزي پشت سر بگذاريم تا ديگر كار صعودمان به روز پاياني كشيده نشود.

مبعلي جام جهاني را فرصتي مناسب براي نشان دادن توانايي‌هاي خود عنوان و تصريح كرد: با توجه به ميانگين سني تيم ملي، مطمئنا اگر به جام جهاني راه پيدا كنيم تغييراتي در تيم رخ مي‌دهد كه در آن صورت شانسم براي حضور در تركيب ثابت بيشتر مي‌شود و مي‌توانم درخشش خوبي در جام جهاني داشته باشم.

مبعلي كه در تمرينات اين هفته تيم ملي دچار مصدوميت نيز شده است درباره‌ي مصدوميت خود تاكيد كرد: مشكل چندان جدي ندارم و تمريناتم را با تيم ملي ادامه مي‌دهم.

وي در مورد شرايط فصل آينده‌اش در باشگاه فولاد نيز گفت: در پايان فصل قراردادم با اين باشگاه به پايان مي‌رسد و پس از آن علاقه دارم تا در اروپا به فوتبالم ادامه دهم.

مبعلي افزود: البته باشگاه فولاد معتقد است در برابر شش ماهي كه به دليل مشكل خدمت سربازي در تيم نيروي زميني بازي كرده‌ام، بايد شش ماه ديگر نيز براي فولاد بازي كنم كه در اين صورت نمي‌دانم شرايط ترانسفرم به اروپا چگونه مي‌شود.

مبعلي با اشاره به اين كه پيشنهادهاي مختلفي از كشورهاي اروپايي به خصوص اسپانيا و آلمان دارد افزود: فكر مي‌كنم شرايط ليگ‌هاي آلمان و اسپانيا با سبك بازي من نزديك‌تر است.

وي افزود: البته براي يك بازيكن با توانايي‌هاي بالا تفاوتي ندارد كه در كدام كشور بازي كند چرا كه مي‌تواند به خوبي با شرايط سازگار شود.

مبعلي تصريح كرد: در صورتي كه مجبور شوم فصل آينده را نيز در ليگ برتر ايران بازي كنم در تيمي به جز فولاد خوزستان بازي نمي‌كنم.

ايمان مبعلي در مورد موفقيت تيم فولاد خوزستان در فصل جاري ليگ برتر نيز تاكيد كرد: اگر فولاد اكنون در آستانه‌ي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر قرار دارد به دليل زحمات پنج ساله‌ي مديريت و بازيكنان فولاد است و معتقدم زحمات كادر اجرايي باشگاه و مربياني چون بگوويچ و بوناچيچ در اين فصل توسط فرانچيچ به ثمر رسيد.

مبعلي با اشاره به اين كه فولاد از 98 درصد شانس براي قهرماني در ليگ برتر برخوردار است افزود: با پيروزي برابر پگاه در گيلان بازي آخر برابر پاس را به يك ديدار تشريفاتي تبديل مي‌كنيم.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
محمدي مي‌تواند برابر آذربايجان درون دروازه بايستد
مهدوي‌كيـا خودش تصميم بگيـرد
ايران طي دو هفته‌ آينده‌ي ديدارهاي سرنوشت‌سازي را پيش رو دارد و اميدوار است به لطف خونسردي و اعتماد به نفس بالاي برانكو ايوانكوويچ پس از بازي دوستانه يكشنبه برابر آذربايجان از كره‌ي شمالي و بحرين امتيازهاي لازم را براي راهيابي به مرحله‌ي نهايي جام جهاني به دست آورد.

خونسردي و ايمان برانكو به كارش با چند ماه پيش قابل مقايسه نيست. تنها اميد به اين كه اين خوش باوري سرانجام تلخي نداشته باشد!

سرمربي كروات ايران درباره‌ي شرايط تيم و هدف‌هايش پيش از رويارويي با آذربايجان گفت: «براي ما اين بازي اهميت فراواني دارد چرا كه مي‌توانم آمادگي فني و بدني مردانم را بسنجم و ببينم تا چه اندازه براي بازي كره‌ي شمالي و بحرين آماده هستند. شيوه‌ي بازي آذربايجان هم مانند كره‌ي شمالي است هم بحرين. با تيمي روبرو مي‌شويم كه تركيبي از اين دو تيم است.»




اين روزها محمد محمدي دروازه‌بان پيروزي يكي از آماده‌ترين مردان تمرين‌هاي تيم ملي است. آيا برانكو در ديدار دوستانه يكشنبه محمدي را به ميدان مي‌فرستد؟ ايوانكوويچ در اين باره گفت:« هنوز تصميم نگرفته‌ام. اما براي اين ديدار محمدي مانند ميرزاپور شانس دارد. هر دو مي‌توانند بازي كنند.»

مهدي مهدوي‌كيا از امروز به تمرين‌هاي ايران اضافه مي‌شود. «كيا» ي هامبورگ در آلمان دردسر بزرگي دارد. او در هامبورگ مي‌ماند در حالي كه باشگاه مي‌خواهد بازيكن ايراني را به قيمت خوب بفروشد. اين موضوع گوش راست تيم ملي را نااميد كرده است.

برانكو درباره‌ي برزخ مهدوي‌كيا گفت:« به خوبي مي‌دانم مهدوي‌كيا چه مشكلي دارد. هامبورگ مي‌خواهد اين بازيكن گران قيمت را با پيشنهاد خوبي بفروشد تا شرايط بد مالي‌اش بهتر شود. اما، با اين وجود من در آن باشگاه نيستم و نمي‌دانم كه براي مهدوي‌كيا چه چيز بهتر است يا چه تصميمي مي‌گيرد.»

حسين فركي دستيار ايوانكوويچ به شوخي گفت:« مهدي به تمرين‌هاي ايران مي‌آيد. او را درست مي‌كنيم تا مانند گذشته روحيه‌ي خوبي داشته باشد!»

هفته‌ي پيش نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان رفتند. سرمربي تيم ملي درباره‌ي دو تيم تهراني و اصفهاني گفت:« سپاهان بدشانس بود. همين! آنها عملكرد خوبي داشتند و مي‌توانستند يك گل بزنند و به مرحله‌ي بالاتر برسند. پاس هم پيشتر سرنوشت گروهش را رقم زده بود.»
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
بليت ديدار تيم‌هاي ايران و كره‌ي شمالي يازدهم و دوازدهم خرداد پيش فروش مي‌شود
اعلام شعب محل فروش بليت
ساعت برگزاري بازي مشخص شد
بليت ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره‌ي شمالي روزهاي يازدهم و دوازدهم خرداد به فروش مي‌رسد.

به منظور ايجاد تسهيلات لازم و نيز رفاه حال تماشاگران فوتبال و جلوگيري از ازدحام و اتلاف وقت در مقابل باجه‌هاي بليت فروشي در ورزشگاه آزادي تهران، مقرر شد با همكاري «مؤسسه مالي و اعتباري بنياد» بليت ديدار ايران – كره شمالي در چهارچوب بازيهاي مقدماتي جام جهاني كه روز جمعه 13 خرداد در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود، طي روزهاي يازدهم (از ساعت 8:30 الي 18:30) و دوازدهم خرداد (از ساعت 8:30 الي 14:30) در شعبات 22 گانه زير مربوط به «موسسه مالي و اعتباري بنياد» پيش فروش شود.



بهاي بليت اين ديدار به ترتيب ده و بيست هزار ريال است و حداكثر فروش به هر نفر سه قطعه بليت است.


شعب محل فروش بليت هاي مسابقه ايران – كره شمالي

كد شعبه* نام شعبه* نشاني شعبه

*** كد شعبه115* تهران – بلوار كشاورز* بلوار كشاورز – نبش كوچه سعيد

***كد شعبه116* تهران – طالقاني* خيابان طالقاني – نبش خيابان حافظ

***كد شعبه 117* جاده مخصوص اكباتان* بلوار آزادي – ابتداي جاده مخصوص كرج كيلومتر 2 جنب شركت شوكو پارس

***كد شعبه 119* تهران – مركزي* خيابان استاد مطهري – بعد از ميرعماد – پلاك 238

***كد شعبه 121* تهران – شريعتي مطهري* تقاطع شريعتي مطهري

***كد شعبه 139* تهران – فاطمي* خيابان دكتر فاطمي غربي – روبروي سازمان شيلات

*** كد شعبه 154* تهران – جمهوري* خيابان جمهوري – جنب 30 تير (مسعود سعد)

***كد شعبه 230* تهران – فدائيان اسلام* خيابان فدائيان اسلام – جنب كارخانه چيت ري

***كد شعبه 352* تهران – شوش* ميدان شوش – ابتداي فدائيان اسلام

***كد شعبه 361* تهران – پيروزي* خيابان پيروزي – چهارراه نبرد (كوكاكولا)

***كد شعبه 365*تهران – ستارخان* خيابان ستارخان – انتهاي غربي پل

***كد شعبه 366* تهران – ملاصدرا* خيابان ملاصدرا – مابين خيابان شيراز و شيخ بهايي – پلاك 128

***كد شعبه 367* تهران – كالج* خيابان انقلاب – چهارراه كالج – جنب پل حافظ – پلاك 1028

***كد شعبه 368* تهران – رشيد تهران پارس* تهرانپارس – خيابان رشيد – نبش 144 غربي

***كد شعبه 372* تهران – نارمك* نارمك – خيابان شهيد آيت – چهارراه مينو

***كد شعبه 374* ميدان خراسان* ميدان خراسان – ابتداي خيابان 17 شهريور جنوبي – جنب بانك مسكن

***كد شعبه 377* آزادي تهران* خيابان آزادي – روبروي وزارت كار

***كد شعبه 378* سيدجمال الدين اسدآبادي* خيابان يوسف آباد – نرسيده به ميدان فرهنگ – نبش خيابان 32

***كد شعبه 383* دولت دروس* خيابان دكتر شريعتي – خيابان دولت – چهارراه دروس

***كد شعبه 384* ميدان پونك* تهران – ميدان پونك

***كد شعبه 387* بلوار كاوه* خيابان دولت – نرسيده به بلوار كاوه – پلاك 257 – داخل مركز پزشكي جام جم

***كد شعبه 390* افسريه* 20 متري افسريه – بين خيابان اول و دوم پلاك 130 و 128


لازم به ذكر است كه مسابقه‌ي تيم‌هاي ايران – كره شمالي ساعت 19:05 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
نبايد تيمهاي قدرتمند كره و بحرين را دست كم گرفت

بازيكن سال 2004 آسيا، گفت: نبايد صعود به جام جهاني را تمام شده بدانيم چرا كه وقتي مي‌توانيم مطمئن شويم كه در دو بازي آينده به حداكثر امتياز دست يابيم.

علي كريمي اظهار كرد: كره‌ي شمالي و بحرين تيم‌هاي قدرتمندي هستند كه دست كم گرفتن هر كدام از اين دو تيم به ويژه كره‌ي شمالي در ديدار جمعه به ضرر ما تمام خواهد شد چرا كه بازيكنان سرعتي اين تيم مي‌توانند براي ما مشكل‌ساز شوند ضمن آن كه به دليل سه شكست پياپي، آنها فقط براي كسب هر سه امتياز در تهران به ميدان خواهند آمد.





وي درباره‌ي حضور سي هزار تماشاگر در ديدار برابر كره‌ي شمالي،‌ اظهار كرد: هر چند كه حضور يكصد هزار نفر در ورزشگاه آزادي براي هر حريفي ترسناك است اما تنها سي هزار تماشاگر به ورزشگاه خواهند آمد اما مطمئن هستم همين تعداد نيز به مانند ديدار برابر ژاپن، تيم ملي را تشويق خواهند كرد و به محرك اصلي بازيكنان تبديل خواهند شد.

وي در مورد تمرينات برگزار شده‌ي تيم ملي نيز گفت: با توافقي كه با مسوولان الاهلي داشتم توانستم از نخستين تمرين در تيم ملي حضور داشته باشم. تمرينات مانند مراحل قبل با نشاط انجام مي‌شود و انگيزه‌ي بازيكنان براي پيروزي در اين دو ديدار بسيار بالا است.

كريمي درباره‌ي شركت در تمرينات تيم بايرن مونيخ، تصريح كرد: از دهم تير در تمرينات بايرن حاضر خواهم شد اما به دليل حساسيت بازي‌هاي تيم ملي تمام فكر و ذكرم معطوف ديدارهاي تيم ملي است.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
تفاوتي نمي‌كند چه كسي درون دروازه بايستد
موفقيت تيم ملي و صعود به جام جهاني مهم است


محمد محمدي يكي از دروازه‌بانان آماده تيم ملي فوتبال گفت: خوشبختانه هر سه دروازه‌بان تيم ملي كشورمان از شرايط آرماني بهره‌مند هستند.

دروازه‌بان تيم ملي اظهار كرد: طي هفته‌ي گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم، البته تا روز پنجشنبه تنها من و ميرزاپور در تمرينات حضور داشتيم كه از روز جمعه و بعد از بازي‌ سپاهان با العين، رحمتي نيز به جمع ما اضافه شد.

وي تصريح كرد: ديدار برابر كره‌ي شمالي و بحرين بسيار حساس است، ما با كسب چهار امتياز به جام جهاني راه پيدا مي‌كنيم. اما نبايد هدف خود را كسب همين چهار امتياز قرار دهيم و بايد در هر دو ديدار براي پيروزي به ميدان برويم.





محمدي در مورد روحيه‌ي دروازه‌بانان تيم ملي گفت: خوشبختانه من و ميرزاپور از شرايط روحي و جسمي خوبي برخورداريم؛ رحمتي نيز با وجود حذف سپاهان روحيه‌ي خوبي دارد و آماده‌ي حضور در تمرينات تيم ملي است.

وي تاكيد كرد: تفاوتي نمي‌كند كه چه كسي در بازي‌هاي آينده‌ي تيم ملي درون دروازه مي‌ايستد، بلكه نكته‌ي مهم موفقيت تيم ملي ايران و صعود ما به جام جهاني است.

محمدي در مورد ديدار دوستانه برابر آذربايجان و احتمال اين كه وي در اين ديدار از سوي برانكو مورد استفاده قرار گيرد نيز اظهار كرد: اين ديدار مي‌تواند آمادگي بازيكنان را براي دو ديدار آينده در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني افزايش دهد، ضمن آن كه حضور من در اين ديدار به نظر كادر فني بستگي دارد.

وي كه در اين فصل قراردادش با تيم پرسپوليس به پايان مي‌رسد، در مورد تمديد قرارداد با اين باشگاه نيز گفت: دوست دارم قرارداد خود را با اين تيم تمديد كنم، البته بايد از نظر مسايل مالي مذاكراتي را با باشگاه انجام دهم. اگر به نتيجه برسم بي‌ترديد در پرسپوليس ماندني خواهم بود.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
تمرين گلزني در بازي با يک تيم دفاعي
--------------------------------------------------------------------------------
يکشنبه 8 خرداد ماه 1384 00:12


برانکو امروز راههاي مختلف حمله به يک تيم دفاعي را تمرين مي کند.برانکو گفته بود آذربايجان را براي اين انتخاب کردم که با دفاع بسته اش ، تيم ما را آزار دهد.
امروز مشخص مي شود انتخاب برانکو چقدر منطقي است و آيا آذربايجان همان تيم صرفا دفاعي و مورد نظر ما بوده يا خير. برانکو در بازي امروز بجز رحمان رضايي (که سه شنبه مي آيد) همه بازيکنانش را در اختيار دارد و مي تواند شيوه هاي مختلف باز کردن دروازه يک تيم دفاعي را مرور کند. تمرينات روزهاي اخير تيم ملي نشان مي دهد برانکو نه براي بازي امروز که حتي براي کره شمالي و بحرين هم به نفوذ از جناحين ، ارسال هاي کوتاه ، پاس به عقب و مهمتر از همه شوتزني بازيکنان شوتزن حساب باز کرده و ساعت 18 امروز مشخص مي شود تمرينات بازيکنان در اردوي تيم ملي تا چه اندازه کارساز بوده است.

وحيد و مهدي هم آمدند

وحيد هاشميان و مهدي مهدوي کيا جمعه شب با 2 پرواز جداگانه وارد تهران شدند. تمرين ديروز با حضور اين 2 بازيکن انجام شد و به احتمال زياد هر 2 نفر در بازي امروز در ترکيب تيم ما حضور خواهند داشت.

تمرين با يک ساعت تاخير

تمرين ديروز ملي پوشان ايران با يک ساعت تاخير انجام شد. آذربايجاني ها که جمعه شب وارد تهران شدند و به هتل المپيک رفته اند ، از مسوولان فدراسيون فوتبال خواستند راس ساعت 18 ، تمرين خود را شروع کنند و با موافقت کادر فني ، تمرين تيم ملي راس ساعت 19 شروع شد. ملي پوشان ايران از جمعه به هتل استقلال رفته اند و تا روز بازي با بحرين در اين هتل مستقر خواهند بود.
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
ايران‌ 2‌ آذربايجان‌ يک‌
گلها: فريدون‌ زندي(8) و جواد نکونام‌ (28)
داور: سعد کميل‌ (کويت)
تماشاگر: 10 هزار نفر
بازيکنان‌ تيم‌ ايران: ابراهيم‌ ميرزاپور (5/2)، حسين‌ کعبى‌ (5/2) -60 على‌ بداوى‌ (1)، محمد نصرتى‌ (1)، يحيى‌ گل‌محمدى‌ (5/3) -64 جلال‌ کاملى‌مفرد (2)، ستار زارع‌ (3)، جواد نکونام‌ (4)، فريدون‌ زندى‌ (4)، على‌ کريمى‌ (5/2) -46 آرش‌ برهانى‌ (1)، مهدى‌ مهدوى‌کيا (3) -46 ايمان‌ مبعلى‌ (2)، وحيد هاشميان‌ (3) -46 جواد کاظميان‌ (2)، على‌ دايى‌ (2) -60 رضا عنايتي(2)
سرمربي: برانکو ايوانکوويچ‌
براى‌ تيم‌ملى‌ و برانکو نتيجة‌ بازى‌ ديروز اصلاً‌ مهم‌ نبود. آنها اهداف‌ ديگرى‌ داشتند که‌ به‌ آن‌ دست‌ يافتند. تيم‌ملى‌ در نيمة‌ اول‌ با ترکيب‌ اصلى‌ به‌ ميدان‌ رفت‌ و خوب‌ هم‌ بازى‌ کرد. گلهاى‌ ديدنى‌ زندى‌ و نکونام‌ اين‌ بازى‌ خوب‌ را تکميل‌ کرد اما در نيمة‌ دوم‌ تعويض‌ها خوب‌ و اميدوارکننده‌ ظاهر نشدند. تغييرات‌ در خط‌ دفاعى‌ هم‌ جواب‌ نداد و تيم‌ ايران‌ حتى‌ يک‌ گل‌ خورد.
برانکو ديروز به‌ ترکيب‌ اصلى‌اش‌ ايمانى‌ دوباره‌ آورد. او در عين‌ حال‌ به‌ همه‌ ثابت‌ کرد که‌ نيمکت‌نشينى‌ عنايتي، نويدکيا، نيکبخت، برهاني، کاظميان‌ و حتى‌ مبعلى‌ بى‌دليل‌ نيست.

گل‌ اروپايى‌ زندى‌
در ترکيب‌ اولية‌ تيم‌ ايران‌ فقط‌ غيبت‌ رحمان‌ رضايى‌ قابل‌ بررسى‌ بود چون‌ نيکبخت‌ چند وقتى‌ هست‌ که‌ فيکس‌ بازى‌ نمى‌کند. فريدون‌ زندى‌ با گل‌ زيبايى‌ که‌ در دقيقة‌ 8 زد، نشان‌ داد که‌ نيمکت‌نشينى‌ نيکبخت‌ زياد هم‌ عجيب‌ نيست. او بعد از گل‌ بر پرچم‌ ايران‌ بوسه‌ زد تا علاقه‌اش‌ را به‌ حضور در تيم‌ملى‌ ايران‌ بار ديگر نشان‌ دهد.

دايى‌ چه‌ کار کرد؟
دقيقة‌ 16 سانتر عالى‌ مهدوى‌کيا از راست‌ به‌ دايى‌ رسيد اما در کمال‌ تعجب‌ او توپ‌ را با سر به‌ بالاى‌ دروازه‌ فرستاد. خود دايى‌ هم‌ از اينکه‌ اين‌ توپ‌ را گل‌ نکرده‌ بود، تعجب‌ کرد. کاپيتان‌ تيم‌ملى‌ در اين‌ صحنه‌ زودتر از حد به‌ هوا بلند شد وگرنه‌ مى‌توانست‌ گل‌ دوم‌ ايران‌ را بزند.

فولاد؛ فقط‌ يک‌ ملى‌پوش‌
فولاد در ترکيب‌ اصلى‌ تيم‌ملى‌ فقط‌ يک‌ بازيکن‌ ثابت‌ (ميرزاپور) داشت‌ و خبرى‌ از مبعلي، کاملى‌مفرد، بداوى‌ و علوى‌ نبود. اين‌ درحالى‌ است‌ که‌ فولاد تا چند ماه‌ قبل‌ 4، 5 بازيکن‌ ثابت‌ در ارنج‌ اصلى‌ داشت.

اين‌ بار زندى‌ به‌ تير زد
زندى‌ در دقيقة‌ 23 با شليکى‌ خوب‌ توپ‌ را به‌ تير دروازه‌ کوبيد. کلاً‌ او ديروز زياد شوت‌ زد و انصافاً‌ شوتهاى‌ خوبى‌ هم‌ زد. قابل‌ توجه‌ آقاى‌ مايلى‌کهن.

گل‌ جواد هم‌ اروپايى‌ بود
در دقيقة‌ 28 اين‌ بار هاشميان‌ از راست‌ فرار کرد و پاس‌ به‌ بيرون‌ بسيار خوبى‌ به‌ نکونام‌ داد تا او با يک‌ ضربة‌ ديدنى‌ گل‌ دوم‌ ايران‌ را بزند. گل‌ جواد هم‌ مثل‌ گل‌ زندى‌ اروپايى‌ بود.

بى‌توجهى‌ داور کويتى‌
در جريان‌ بازى‌ تيم‌هاى‌ ايران‌ و آذربايجان‌ حسن‌زاده، دورازه‌بان‌ اول‌ آذربايجان‌ وقتى‌ جاى‌ خود را به‌ قربان‌اف‌ داد، دروازه‌بان‌ دوم‌ اين‌ تيم‌ هم‌ با شماره‌ يک‌ وارد ميدان‌ شد که‌ اين‌ مسئله‌ از چشمان‌ سعد کميل، داور کويتى‌ بازى‌ دور ماند.

تعويض‌هاى‌ برانکو
دقيقه‌ 47 پاس‌ به‌ جلوى‌ عالى‌ کاظميان‌ از جلوى‌ پاى‌ دايى‌ و برهانى‌ عبور کرد و هيچکدام‌ از آنها نتوانستند گلزنى‌ کنند. تيم‌ ايران‌ نيمة‌ دوم‌ را با 3 تغيير آغاز کرد و کاظميان، مبعلى‌ و برهانى‌ هم‌ به‌ ميدان‌ آمدند تا برانکو نشان‌ دهد انتخابهاى‌ دوازدهم‌ تا چهاردهم‌ او چه‌ کسانى‌ هستند.

گل‌ آذربايجان‌
دقيقة‌ 68 قربان‌اف‌ بازيکن‌ چپ‌ پاى‌ آذربايجان‌ با شوتى‌ خوب‌ فاصله‌ را به‌ حداقل‌ رساند. روى‌ اين‌ گل‌ ميرزاپور و مدافعان‌ ضعيف‌ کار کردند و البته‌ جاى‌ خالى‌ کعبى‌ هم‌ به‌ چشم‌ آمد.

تعويضى‌ها ضعيف‌ بودند
تيم‌ملى‌ در نيمة‌ دوم‌ خوب‌ کار نکرد. تعويضى‌ها اميدوارکننده‌ ظاهر نشدند و اين‌ مهر تأييدى‌ بود بر ارنج‌ اولية‌ برانکو در خط‌ دفاعى‌ فقط‌ يحيى‌ خوب‌ بود که‌ تعويض‌ شد اما نصرتى‌ و بداوى‌ اميدوارکننده‌ ظاهر نشدند.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
دفاع ايران عملكردش خيلي ضعيف بود . اصلا قابل دفاع نيست !
 
بالا