• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ايران - جام جهاني 2006

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
دايى‌ چه‌ کار کرد؟
دقيقة‌ 16 سانتر عالى‌ مهدوى‌کيا از راست‌ به‌ دايى‌ رسيد اما در کمال‌ تعجب‌ او توپ‌ را با سر به‌ بالاى‌ دروازه‌ فرستاد. خود دايى‌ هم‌ از اينکه‌ اين‌ توپ‌ را گل‌ نکرده‌ بود، تعجب‌ کرد. کاپيتان‌ تيم‌ملى‌ در اين‌ صحنه‌ زودتر از حد به‌ هوا بلند شد وگرنه‌ مى‌توانست‌ گل‌ دوم‌ ايران‌ را بزند.
ديگه از وقتي زن گرفته يه توپ معمولي رو هم نمي تونه گل كنه! امان از دست اين خانومها..
34.gif
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
طي توافق برانكو با مسوولان بايرن به تهران آمدم .در حالي كه پنج روز تا شروع ديدار حساس كشورمان برابر كره‌ي شمالي زمان باقي است، وحيد هاشميان شرايط فعلي تيم ملي را بسيار مناسب عنوان كرد.
وحيد هاشميان اظهار كرد: من تنها در يك جلسه تمرين تيم ملي حاضر شده‌ام، اما در همين يك جلسه نيز متوجه شدم، بازيكنان همدل و متحد تنها به پيروزي و صعود به جام جهاني فكر مي‌كنند.




وي افزود: بي‌ترديد هر چه زودتر حاضر شدن بازيكنان لژيونر در تمرينات سبب هماهنگ‌تر شدن آنها با ساير بازيكنان مي‌شود، اما با توجه به اين كه هفته‌هاي پاياني ليگ‌هاي اروپايي است، برخي تيم‌ها به بازيكنان ملي‌پوش اجازه‌ي حضور در تمرينات تيم ملي را نمي‌دهند. ولي با توجه به توافق برانكو با مسوولان بايرن مونيخ آنها اجازه دادند كه در تمرينات تيم ملي شركت كنم.

هاشميان درباره‌ي ديدار برابر كره‌ي شمالي، تصريح كرد: به رغم اين كه گفته مي‌شد، در ديدار رفت برابر اين تيم كار راحتي داشتيم، اما بايد گفت كه ديدار بسيار مشكلي را برابر اين تيم در پيونگ يانگ داشتيم. بي‌ترديد ديدار روز جمعه نيز بازي بسيار سختي است كه بي‌ترديد اگر از فرصت‌ها استفاده نكنيم، با مشكل مواجه مي‌شويم.

وي درباره‌ي جدايي از بايرن مونيخ و پيوستن به هانوفر، اظهار كرد: وقتي به بازيكني فرصت داده نشود، آن بازيكن موفق نمي‌شود. در اين يك سال كه تجربه‌ي خوبي بود به من فرصت چنداني داده نشد و پس از دريافت چند پيشنهاد سرانجام هانوفر را براي بازي انتخاب كردم.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
محمدپور:
«پيش فروش» بليت در بازي‌هاي بعد تداوم مي‌يابد
به هيچ وجه در روز بازي بليت فروشي انجام نخواهد شد


فوتبال كشورمان به حساس‌ترين روزهاي خود و لحظات سرنوشت‌ساز نزديك مي‌شود و تا ده روز ديگر مي‌توان نتايج چهار سال تلاش، برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري فدراسيون فوتبال را مشاهده كرد و در اين بين تماشاگران به عنوان يار دوازدهم تيم ملي در اين بين نقش مهمي را ايفا خواهند كرد.

در حالي كه تيم ملي كشورمان در آخرين ديداري كه در تهران ميزبان بود توانست تيم ملي ژاپن اصلي‌ترين حريفش را شكست دهد، شيريني اين پيروزي با تلخي درگذشت هفت هوادار مشتاق كشورمان از بين رفت. پس از اين حادثه‌ي غم‌انگيز فيفا در حكمي ايران را به جريمه‌ي نقدي و حضور تنها 50 هزار تماشاگر در ديدار برابر كره‌ي شمالي محكوم كرد.
مسوولان حراست سازمان تربيت بدني در تصميمي براي كنترل بهتر تماشاگران اعلام كردند تنها 35 هزار بليت براي دومين بار در طول تاريخ فوتبال ايران (پيشتر در سال 64 يك بار اين كار انجام گرفته بود) به صورت پيش فروش در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و براي اين كار با همكاري موسسه مالي و اعتباري بنياد بيست و دو شعبه‌ي اين موسسه براي فروش بليت به علاقه‌مندان معرفي شد و اين شعبه‌ها در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه‌ي هفته‌ي جاري به اين كار مبادرت خواهند ورزيد.

مدير كل حراست سازمان تربيت بدني در اين باره گفت: «براي كنترل بيشتر بر نحوه‌ي بليت فروشي مقرر شد كه تعداد سي و پنج هزار قطعه بليت براي فروش در اختيار شعبه‌هاي موسسه‌ي مالي اعتباري بنياد قرار گيرد و اين موسسه طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه‌ي هفته‌ي جاري اين بليت‌ها را در اختيار علاقه‌مندان قرار دهد.»





محمدپور افزود: «به هيچ عنوان در ورزشگاه آزادي بليت فروشي صورت نخواهد گرفت و تنها تماشاگراني كه داراي بليت هستند مي‌توانند در ورزشگاه حضور يابند.»

وي درباره‌ي بليت‌هاي صادر شده توسط سازمان تربيت بدني براي اين ديدار، تصريح كرد: «براي نخستين بار بليت‌هاي صادره در چهار رنگ، قرمز، آبي، زرد و سبز صادر شده كه اين بليت‌ها با رنگ صندلي‌هاي طبقه‌ي اول مطابقت دارد و تماشاگران با در دست داشتن بليت‌ از ورودي‌هايي كه به رنگ بليت‌شان است وارد ورزشگاه شده و در آنجا مستقر خواهند شد لذا تماشاگران بايد با همكاري، نظم و تربيت را در روز بازي بوجود آورند و تاكيد ما اين است كه تماشاگران نهايت همكاري را با ماموران داشته باشند تا بتوان نظم و انضباط خاصي را شاهد بود.»

محمدپور ادامه داد: «علاقه‌مندان به تيم ملي و كساني كه دوست دارند تيم ملي به جام جهاني صعود كند اما موفق به تهيه‌ي بليت نشده‌اند بايد با ماندن در منازل خود و تماشاي بازي از طريق تلويزيون، براي موفقيت تيم ملي دعا كنند و بدانند حضور نيافتن در ورزشگاه با توجه به اين شرايط به تيم ملي بيشتر كمك مي‌كند.»

وي افزود: «با هماهنگي كه با نيروي انتظامي صورت گرفته، مبادي‌هاي ورودي به شدت كنترل خواهد شد و با كساني كه بليت ندارند به عنوان افرادي كه تابع قانون نبوده و خواهان آشوب هستند توسط مراجع قانوني تحت پيگرد قرار خواهند گرفت.»

وي در مورد تمهيدات صورت گرفته براي جلوگيري از جعل بليت‌هاي صادره توسط سازمان تربيت بدني گفت: «براي جلوگيري از جعل، بليت‌ با كاغذهايي ويژه، طراحي جديد كه اقدامات امنيتي خاصي روي آن صورت گرفته به چاپ خواهد رسيد و اين ضريب اطمينان را بالا برده و امكان جعل آن را از بين خواهد برد.»

مدير كل حراست سازمان تربيت بدني درباره‌ي برخورد با دلالان و بازار سياه در صورت مشاهده، تصريح كرد: «با درخواست ما و درايت عوامل نيروي انتظامي در روز بازي اقداماتي صورت خواهد گرفت تا افراد سودجو نتوانند بليت‌ها را با قيمت‌هاي گزاف به فروش برسانند و در صورت مشاهده‌ي اين كار با خاطيان به شدت برخورد قانوني خواهد شد.»

محمدپور درباره‌ي امكان حضور تماشاگران شهرستاني در اين ديدار، اظهار كرد: «علاقه‌مندان شهرستاني مي‌توانند با هماهنگي با اقوام خود در تهران به خريد بليت مبادرت ورزند در غير اين صورت از آنها مي‌خواهيم كه بازي را از طريق گيرنده مشاهده كرده و از تجمع جلوي ورزشگاه از شب قبل و صبح بازي جدا خودداري كنند چرا كه به هيچ وجه در روز بازي بليت فروشي در ورزشگاه انجام نخواهد گرفت.»

وي تاكيد كرد: «از ساعت 14 روز جمعه دربهاي ورزشگاه باز خواهد شد و پيش از آن به هيچ عنوان هيچ فردي نمي‌تواند وارد ورزشگاه شود، كساني كه بليت در دست دارند بدون همراه از ساعت 14 به بعد به ورزشگاه عزيمت كرده و نگراني از بابت اين كه نتوانند وارد ورزشگاه شوند را به خود راه ندهند چرا كه تنها به اندازه‌ي معين بليت فروشي صورت مي‌گيرد.»

محمدپور ادامه داد: «همراه بليت، برگه‌هايي در پانزده بند در اختيار تماشاگران قرار خواهد گرفت و از آنها مي‌خواهيم كه از همراه داشتن وسايل غير مجاز خودداري كرده و از به همراه آوردن كودكان جدا خودداري كنند ضمن آن كه اخلاق والاي ايراني و اسلامي را در ورزشگاه نشان دهند و بار ديگر ثابت كنند بهترين تماشاگران را داريم.»

وي از تداوم پيش فروش بليت در بازي‌هاي آينده خبر داد و گفت: «برنامه‌اي با تاكيد سازمان و همكاري فدراسيون در دست خواهيم داشت كه سيستم پيش فروش به صورت قانونمند به ويژه در بازي‌هاي ملي تداوم پيدا كند اما اين مساله در گرو همكاري تماشاگران است.»

محمدپور افزود: «در ديدار با بحرين نيز بليت پيش فروش خواهيم داشت ضمن آن كه براي سهولت تماشاگران شهرستاني به دليل تعطيلات هفته‌ي آينده تنها موفق شديم در چند استان مجاور تهران، شعبه‌هايي را براي فروش بليت در نظر بگيريم اما در بازي‌هاي آينده پيش فروش را در ساير شهرستان‌ها گسترش خواهيم داد.»

وي تصريح كرد: «به دليل عدم وجود صندلي در طبقه‌ي دوم، بليت‌هاي بازي بحرين براي طبقه‌ي دوم يكسان بوده و رنگ خاصي نخواهد داشت.»
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
ايوانكوويچ: تا قبل از بازي با كره طراوت لازم را به تيم ملي بازمي‌گردانم
تورس: ايران حتما به جام جهاني صعود مي‌كند


برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي كشورمان پس از پايان بازي امروز مقابل آذربايجان در كنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: براي من صعود به جام جهاني هنوز قطعي نيست و علي‌رغم داشتن شانس زياد براي اين صعود تمام توان خود را بكار خواهيم گرفت تا در بازي‌هاي آينده پيروز ميدان باشيم.


برانكو ايوانكوويچ در خصوص بازي مقابل آذربايجان گفت: از اين بازي بسيار راضي هستم. كاملا به هدفي كه مدنظرم بود رسيدم. اي كاش شرايطي پيش مي‌آمد كه مي‌توانستم از تمام بازيكنانم استفاده كنم. ما در قسمت‌هايي از بازي به اقدامات بزرگي دست زديم.در نيمه‌ي اول فرصت‌هاي زيادي داشتيم و تيم برتر ميدان بوديم اما متاسفانه تنها به دو گل دست يافتيم. با اين حال اطمينان دارم در چند روز باقيمانده و براي مقابله با كره‌ي شمالي طراوت لازم به تيم ملي باز مي‌گردد و با آمادگي كامل به مصاف كره مي‌رويم.






سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه و در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه چرا در نيمه‌ي دوم تيم ايران ضعيف‌تر از نيمه‌ي اول بود خاطرنشان كرد: در نيمه‌ي اول من سعي كردم از بازيكنان ثابت خود استفاده كنم. اما در نيمه‌ي دوم تلاش من اين بود كه به بازيكنان ذخيره نيز فرصت‌ خودنمايي را بدهم. اين مسابقه يك سري مسائل را براي من روشن كرد. متوجه شدم كه بازيكنان ذخيره نياز به تجربيات بيشتري دارند. به هر حال تيم ملي زمان زيادي براي هماهنگي در اختيار نداشت و مشكلات ما در نيمه‌ي دوم نيز نشات گرفته از همين مسائل بود. بازيكنان جوان براي حضور در تركيب ثابت اشتياق و علاقه بسيار زيادي دارند، همين عامل سبب مي‌شود تا آن‌ها تمركز خود را از دست بدهند ودچار اشتباه شوند. با اين حال معتقدم كه آن‌ها مي‌توانند در مواقع لزوم در تركيب اصلي تيم ملي قرار گيرند.‌


برانكو ايوانكوويچ با تاكيد بر اينكه بازيكناني كه براي بازي در تيم ملي انگيزه ندارند، بهتر است در تيم ملي نباشند، افزود: شايد بازيكنان ذخيره‌ي من در نيمه‌ي دوم نتوانستند آنطور كه بايد و شايد توانايي‌هاي خود را نشان دهند، اما تمام 24 بازيكن تيم من سرشار از انگيزه هستند و اگر گاهي اوقات اشتباهي نيز مرتكب مي‌شوند اين امر كاملا طبيعي است.


وي افزود:‌ من آن‌ها را كاملا درك مي‌كنم. بازيكناني چون برهاني كاملا من را راضي كردند. كاظميان هم تلاش زيادي به خرج داد. آن‌ها بازيكنان جواني هستند كه ميل باطني براي در تركيب اصلي قرار گرفتن گاهي آنها را با مشكل مواجه مي‌كند. اين بازيكنان مي‌توانند در كنار بهترين‌ها باشند و با آنها تركيب ايده‌آل من ايجاد مي‌شود. نيمه اول نمايش قدرت نيرو بود، باز هم تاكيد مي‌كنم گرچه نيمه دوم ضعيف بوديم اما تا قبل از بازي با كره شمالي اين نقاط ضعف به حداقل مي‌رسانيم.


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان ‌در خصوص تعويض دايي و عنايتي به خبرنگاران گفت: عنايتي بازيكن خوبي است كه در اين بازي قصد داشت بهترين بازي خود را انجام دهد. او مي‌خواست ثابت كند كه عنوان آقاي گلي وي در ليگ برتر فوتبال حق مسلم او بوده است. هميشه كار براي بازيكنان گل‌زن سخت تر از ساير بازيكنان است آنها بايد صبر بيشتري داشته باشند تا در زماني كه فرصتي را به دست مي‌آورند، آن را به گل تبديل كنند. عنايتي بازيكني است كه بالاخره به شانس خود دست پيدا خواهد كرد.


برانكو ايوانكوويچ در پاسخ به اين سؤال كه بازيكن بازي‌ساز مورد نظر وي در تركيب اصلي تيم ملي كيست؟ گفت: براي اين پست بازيكنان خاصي را مد نظر دارم. اين شانس ماست و نبايد از هم اكنون دست خود را براي حريفان رو كنيم.


وي در پايان دوباره تأكيد كرد: هنوز براي من صعود به جام جهاني قطعي نيست. رسانه‌ها در اين بين نقش حساسي دارند. تا زماني كه داور آخرين بازي ما، سوت پايان بازي را به صدا درنياورد و ما امتياز لازم را كسب نكنيم، صعود تيم خود را قطعي نمي‌دانم. با اين حال اعتراف مي‌كنم كه تيم ايران شانس زيادي نسبت به ساير حريفان خود براي صعود به جام جهاني دارد.


تورس مربي برزيلي تيم ملي فوتبال آذربايجان نيز در پايان اين كنفراس خبري، ‌اظهار داشت: مطمئنم كه ايران به جام جهاني صعود مي‌كند. شما تيم خوبي داريد و از مربي خوبي نيز بهره مي‌بريد، تيم ما جوان است و در حال كسب تجربه. نيمه اول خوب نبوديم اما با صحبت‌هايي كه در بين دونيمه با بازيكنان انجام داديم در نيمه دوم خيلي بهتر ظاهر و به خواسته‌هايمان نزديكتر شديم.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد خاتمي، رييس جمهور روز چهارشنبه هفته‌ي جاري از اردوي تيم ملي فوتبال بازديد مي‌كند.

عيسي اسحاقي مشاور و سخنگوي سازمان تربيت بدني ضمن اعلام اين خبر اظهار كرد: طي هماهنگي‌هاي انجام شده رييس جمهور روز چهارشنبه و پيش از ديدار ايران مقابل كره‌ي شمالي با بازديد از اردوي تيم ملي با ملي‌پوشان ديدار و گفت‌وگو خواهد كرد.

سخنگوي سازمان تربيت بدني افزود: رييس جمهور در روز ديدار ايران مقابل بحرين نيز در استاديوم آزادي حاضر خواهد شد.

وي ادامه داد: خاتمي همواره حامي ورزش و ورزشكاران بوده و روز هجدهم خردادماه در ورزشگاه آزادي حاضر مي‌شود و از نزديك ديدار ايران و بحرين را در ورزشگاه زيباي آزادي كه پس از سي و دو سال بازسازي شد، ديدن مي‌كند. ما اميدواريم كه براي اولين بار با اقتدار به جام جهاني صعود خواهيم كرد.





مشاور مهرعليزاده گفت: در دوره‌ي خاتمي به ورزش توجه ويژه‌اي شد. در دوره‌ي چهار ساله‌ي دوم ايشان دوره‌ي كم نظيري در ورزش بود كه نگاه علمي بر ورزش حاكم شد. در اين دوره جوايز پنجاه تا صد ميليون توماني به قهرمانان المپيك پرداخت شد و علاوه بر بيمه‌ي ورزشكاران و خانواده‌ي آنها مستمري ماهيانه بين صد تا هفتصد هزار تومان به قهرمانان المپيك و پارالمپيك و جهاني پرداخت شد.

وي تصريح كرد: طي سه سال اخير بيش از چهار هزار مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات جهاني، آسيايي، المپيك و بين‌المللي از سوي ورزشكاران كسب شد كه نسبت به دوره‌ي مشابه دوره‌ي قبل بيش از پنجاه درصد افزايش يافته است.

اسحاقي تاكيد كرد: بودجه‌ي ورزش در سال 84 نسبت به سال 80 چهار برابر افزايش يافته كه به دليل حاكم كردن نگاه برنامه‌آي در ورزش است.

اسحاقي همچنين گفت: در اين دوره توجه ويژه‌اي به ورزش بانوان شد و روساي انجمن‌ها به نايب رييسي فدراسيون‌ها ارتقا و اولين سرپرست زن منصوب شد. اين درحالي است كه تعداد مدال‌هاي كسب شده طي سه سال اخير بانوان چهار برابر تعداد مدال‌هاي ده سال قبل از آن است.

سخنگوي سازمان تربيت بدني افزود: خوشحاليم كه امروز پس از حدود سه و نيم سال از حكم رييس جمهوري كه ورزش ايران را بيمار ذكر كرده بودند با تدوين طرح جامع ورزش و حاكم كردن نگاه علمي نسخه‌اي براي ورزش بيمار نوشته شده است.

اسحاقي در رابطه با آخرين اقدامات سهامي عام شدن موسسه‌ي فرهنگي ورزشي پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس مراحل قيمت‌گذاري را طي مي‌كند و پس از تاييد قيمت اوليه از سوي كارشناسان و تاييد سازمان خصوصي سازي از طريق اين سازمان سهام باشگاه پرسپوليس به مزايده گذاشته مي‌شود و پس از آن وارد بورس خواهد شد. اميدواريم با اين كار و پس از وارد بورس شدن مشكل مالي اين باشگاه محبوب و مردمي براي هميشه مرتفع شود.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
سخنگوي سازمان تربيت بدني افزود: رييس جمهور در روز ديدار ايران مقابل بحرين نيز در استاديوم آزادي حاضر خواهد شد.
وي ادامه داد: خاتمي همواره حامي ورزش و ورزشكاران بوده و روز هجدهم خردادماه در ورزشگاه آزادي حاضر مي‌شود و از نزديك ديدار ايران و بحرين را در ورزشگاه زيباي آزادي كه پس از سي و دو سال بازسازي شد، ديدن مي‌كند. ما اميدواريم كه براي اولين بار با اقتدار به جام جهاني صعود خواهيم كرد.
اگر تيم ملي با فضاحت ببازه...
120.gif
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
سپ بلاتر در گفت‌وگو با خبرگزاري آلمان:
در ورزشگاه آزادي فقط هشتاد هزارنفر اجازه‌ي حضور دارند

رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) گفت: «نبايد در هيچ ورزشگاه فوتبال در جهان حادثه‌اي مانند ورزشگاه آزادي تهران اتفاق بيافتد.»

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از اتفاق ناگوار پنجم فروردين در ورزشگاه آزادي كه منجر به درگذشت هفت تن از هموطنان كشورمان شد فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در واكنشي به اين حادثه جريمه‌ي سي هزار فرانكي و حضور تنها پنجاه هزار تماشاگر در ديدار برابر كره‌ي شمالي محكوم كرد.

سپ بلاتر رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در گفت‌وگو با خبرگزاري آلمان DPA درباره‌ي احتمال تكرار چنين حوادثي طي جام جهاني 2006 آلمان گفت:« با توجه به امنيت ورزشگاه‌ها در آلمان نگراني در اين باره نداريم. كليه‌ي ملاحظات امنيتي ديگر (در ارتباط با تماشاگران افراطي) هم لحاظ شده است.»

وي افزود:« حادثه‌ي آخري كه در ايران پيش آمد نبايد مجددا پيش بيايد. در استاديومي (آزادي) كه فقط هشتاد هزار نفر اجازه‌ي حضور دارند نمي‌شود صد و بيست هزار تماشاگر حضور داشته باشد. ما نبايد تماشاگران را قرباني جاذبه‌ي فوتبال كنيم.»
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
پليس براي برگزاري مسابقه تيمهاي ملي فوتبال ايران و كره‌شمالي آمادگي كامل دارد .فرمانده پليس تهران بزرگ از آمادگي اين نيرو براي برگزاري مناسب و شايسته ديدار تيمهاي ملي فوتبال كشورمان با كره شمالي و بحرين خبر داد.

سردار طلايي افزود: با تمهيداتي كه فراهم شده است از جمعه فروش بليت در سطح شهر و روزهاي قبل از بازي و روز جمعه خارج از ورزشگاه و نزديك دربهاي اصلي ورزشگاه آزادي تماشاگران كنترل مي‌شود.

وي گفت: نيروي انتظامي تنها به افرادي كه بليت اين مسابقات را در اختيار دارند، اجازه حضور در ورزشگاه خواهد داد.

سردار طلايي، خطاب به تماشاگران شهرستاني گفت: در روزجمعه هيچ گونه بليتي فروخته نخواهد شد و تماشاگران شهرستاني براي تماشاي اين بازي بايد از روزهاي قبل، بليت مسابقات را تهيه كنند.
 

faridbahal

Registered User
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,543
لایک‌ها
15
محل سکونت
تهران بــــــــــــزرگ
وي افزود:« حادثه‌ي آخري كه در ايران پيش آمد نبايد مجددا پيش بيايد. در استاديومي (آزادي) كه فقط هشتاد هزار نفر اجازه‌ي حضور دارند نمي‌شود صد و بيست هزار تماشاگر حضور داشته باشد. ما نبايد تماشاگران را قرباني جاذبه‌ي فوتبال كنيم.»
پس مترو و اتوبوسها رو ببینی چی میگی؟:lol:
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
عصر امروز و باحضوردرکمپ تیمهای ملی
رئیس جمهور ازاردوی تیم ملی فوتبال بازدید کرد

رئیس جمهور دردیداری صمیمانه ازاردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بازدید و بامسئولان، مربیان و بازیکنان تیم ملی به گفتگو پرداخت.
به گزارش خبرنگار" مهر" سید محمد خاتمی ساعت 25/19 دقیقه عصر امروزدرمحل کمپ تیمهای ملی حاضرشد ودرحالی که محسن مهرعلیزاده وی را همراهی می کرد با ورود به زمین چمن کمپ دقایقی را با مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان وبازیکنان تیم ملی به گفتگو پرداخت.
دراین دیدارخاتمی به شدت ازسوی تماشاگران حاضردرمحل تمرین تیم ملی مورد تشویق قرارگرفت وحتی دقایقی را با تعدادی از بانوان تماشاگرکه درمحل تمرینات تیم ملی حضورداشتند به گفتگوپرداخت.
رئیس جمهورسپس دقایقی درکنارزمین به تماشای بازی درون تیمی ملی پوشان پرداخت که طی آن رضا عنایتی تنها گلزن این دیدار بود.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
برانکو: من یک ایرانی هستم // خاتمی: ما هم کروات هستیم
24.gif


سید محمد خاتمی در بازدید عصر امروز از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی را با سرمربی تیم ملی فوتبال به گفتگو پرداخت.
به گزارش خبرنگار"مهر" دراین دیداربرانکو خطاب به رئیس جمهور گفت: حضورشما دراین برهه حساس که تیم ملی دودیدار سرنوشت سازرا مقابل کره شمالی وبحرین پیش رودارد باعث افزایش روحیه تیم ملی خواهد شد ومن ازاین بابت ازشما تشکرمی کنم.



برانکوافزود: من پس ازسه سال حضوردرایران خودم را یک ایرانی احساس می کنم و ازهرنظربا فرهنگ وخلق وخوی مردم ایران آشنایی دارم وبه همین جهت ازهیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی دریغ نخواهم کرد و امیدوارم بتوانم با دستیابی به این آرزوی بزرگ سهمی درخوشحالی مردم ایران داشته باشم.
رئیس جمهورنیزبا تشکرازتلاشهای برانکو برای آماده سازی تیم ملی درپاسخ به برانکوگفت: نزدیکی بین ما وشما بسیارزیاد است وما نیزخود با شما یکپارچه احساس می کنیم وخود را یک کروات می دانیم.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
امیدوارم روز 18خرداد با رئیس جمهورجشن صعود فوتبال را برپا کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به رئیس جمهور گفت: امیدوارم روز 18خرداد شاهد برپایی جشن صعود فوتبال ایران به همراه ملت ایران باشیم.
به گزارش خبرنگار" مهر" محمد دادکان که درجریان دیداررئیس جمهور ازاردوی تیم ملی سخن می گفت خطاب به سید محمد خاتمی گفت: درطول سه سالی که مسئولیت فدراسیون را برعهده داشتم، شما را نسبت به فوتبال بسیارمهربان وعلاقمند دیدم وتعلق خاطر شما به فوتبال برما ثابت شده است.

132135_orig.jpg


دادکان با تشکر ازرئیس جمهوربرای حضوردراردوی تیم ملی تاکید کرد: مطمئنا این حضورباعث افزایش روحیه بازیکنان وملی پوشان فوتبال کشورمان در آستانه دیدارهای حساس تیم ملی درراه صعود به جام جهانی خواهد بود و بی تردید این حضورباعث تقویت روحیه بازیکنان وکادرفنی تیم ملی خواهد شد.
وی تصریح کرد: امیدوارم با حمایت تمامی مسئولان، کادرفنی وبازیکنان تیم ملی با دوپیروزی مقتدارانه راهی جام جهانی شود ودل میلیونها ایرانی را شاد کند.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
گلزنی عنایتی درحضور رئیس جمهور

رئیس جمهور عصر امروز با حضوردرمحل کمپ تیمهای ملی با مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کرد. حاشیه هایی از این دیدار گرم و صمیمانه را می خوانید :
* ازحدود دو ساعت پیش از ورود رئیس جمهور نزدیک به 200تماشاگر در محل تمرینات تیم ملی حضور داشتند و به محض ورود رئیس جمهور به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند .
* خبرنگاران ، عکاسان و گروههای فیلمبرداری نسبتا زیادی خود را به محل کمپ تیم ملی رسانده بودند تا از بازدید رئیس جمهور عکس و گزارش تهیه کنند .
* مسئولان حراست ورزشگاه آزادی تلاش چشمگیری در برقراری نظم کمپ تیم ملی داشتند و ورود و خروج افراد را با دقت کنترل می کردند.
* اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شامل شجاعی برهان و جلیل سازگارنژاد و همچنین عرفانیان دانشور ، محمد رضا پهلوان ، سردار یعقوبی ، محمدپور و ... از جمله حاضرین در این دیدار بودند .



* در بخشی از بازدید رئیس جمهور وی با ملی پوشان عکس یادگاری گرفت . رئیس جهور حتی یکی از توپهای تمرینی را امضا کرد و یکی از ملی پوشان آن را در مقابل دوربین عکاسان گرفت تا امضای رئیس بر روی توپ را ثبت کنند .
* در لحظه ورود رئیس جمهور به داخل زمین چمن کمپ تیم ملی غلامحسین زمان آبادی سخنگوی فدراسیون نیز قصد ورود به داخل زمین را داشت که با ممانعت ماموران حراست روبرو شد .
* در لحظه ای که رئیس جمهور در حال گفت و گو با تماشاگران حاضر در محل کمپ بود، علی کریمی بر روی یکی از دروازه ها در حال زدن ضربات پنالتی بود .
* محسن مهرعلیزاده در این دیدار دقایقی با پدر فریدون زندی به گفت و گو پرداخت و خطاب به وی گفت : ما به وجود چنین فرزندی افتخار می کنیم . او بسیار مودب و باوقار است و تاکنون در تیم ملی نیز بازیکن بسیار کارسازی بوده است .
* رضا عنایتی تنها بازیکنی بود که در جریان دیدار تمرینی تیم ملی در حضور رئیس جمهور گلزنی کرد .
* میرزاپور که با مصدومیت ناچیزی از ناحیه مچ پا روبرو است در تمرین عصر امروز با پای بانداژ شده در تمرین حاضر بود .
* در پایان تمرین امروز تماشاگران وارد زمین چمن کمپ شدند و بیش از همه با برانکو ، علی کریمی و فریدون زندی عکس و امضا گرفتند.

132134_orig.jpg
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
به نقل از daftarekhaterat :
برانکو: من یک ایرانی هستم // خاتمی: ما هم کروات هستیم
24.gif


سید محمد خاتمی در بازدید عصر امروز از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی را با سرمربی تیم ملی فوتبال به گفتگو پرداخت.
به گزارش خبرنگار"مهر" دراین دیداربرانکو خطاب به رئیس جمهور گفت: حضورشما دراین برهه حساس که تیم ملی دودیدار سرنوشت سازرا مقابل کره شمالی وبحرین پیش رودارد باعث افزایش روحیه تیم ملی خواهد شد ومن ازاین بابت ازشما تشکرمی کنم.



برانکوافزود: من پس ازسه سال حضوردرایران خودم را یک ایرانی احساس می کنم و ازهرنظربا فرهنگ وخلق وخوی مردم ایران آشنایی دارم وبه همین جهت ازهیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی دریغ نخواهم کرد و امیدوارم بتوانم با دستیابی به این آرزوی بزرگ سهمی درخوشحالی مردم ایران داشته باشم.
رئیس جمهورنیزبا تشکرازتلاشهای برانکو برای آماده سازی تیم ملی درپاسخ به برانکوگفت: نزدیکی بین ما وشما بسیارزیاد است وما نیزخود با شما یکپارچه احساس می کنیم وخود را یک کروات می دانیم.
:lol: چه دل و غلوه اي دادن بهم :lol:
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
به نقل از daftarekhaterat :
نميدونم چرا اين پروفسور چرا اينقدر آدم دوستداشتني هست...
20.gif
اره منم خوشم مياد ازش ادم بي ادعايي هست اما خيلي به درد تيم ملي ما خورده تا الان ! بر عكس اون بلازوويچ:hmm:
 

Spiro

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2005
نوشته‌ها
854
لایک‌ها
6
به نقل از hwt :
اره منم خوشم مياد ازش ادم بي ادعايي هست اما خيلي به درد تيم ملي ما خورده تا الان ! بر عكس اون بلازوويچ:hmm:
تائيد ميشه خيلي با سياسته
 

mahdi206

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
Tehran
به نقل از Spiro :
تائيد ميشه خيلي با سياسته
تاييدت تاييد ميشه! راستي تاييد كرديم ياد بحريني افتادم ، كجا رفته؟؟ كم پيدا شده؟
 

Spiro

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2005
نوشته‌ها
854
لایک‌ها
6
به نقل از mahdi206 :
تاييدت تاييد ميشه! راستي تاييد كرديم ياد بحريني افتادم ، كجا رفته؟؟ كم پيدا شده؟
آره مهدي دو روزه خبري از مرادم نيست :eek:
 
بالا