سلام
میخواستم بدونم چند روز بعد از رانژه شدن خط سرویس فعال میشه؟
الان 5 روزه خط رانژه شده ولی اینترنت فعال نیست
ممنون
سلام عزيز
ميشه بصورت خصوصي بفرستيد كدوم شماره درخواست داديد چون رانژه بشه ديگه معطلي نداره.
منتظرم.
هر موقع بفرستيد ببينم همون لحظه رانژه شده باشه فعال ميكنم براتون.
از بچه ای انجمن کسی تا حالا از سرویس های شما گرفته؟
شما سرویس هاتو خیلی شبیه آسیا تک هستش نمایندگی آسیا تک رو دارین؟
سلام دوست بزرگوار
بله دوستان زيادي درخواست دادند كه يا فعال شده سرويسشون يا به تعطيلات نوروز خورده كه فعال خواهد شد.
خير نمايندگي نيستيم ولي همكاري داريم با شركت آسياتك يعني درجايي كه ظرفيت داشته باشن و مورد رضايت ما باشه از ظرفيت اونها هم استفاده ميكنيم.
ولي آفرها اختصاصي مجموعه ما هستش و هيچ ارتباطي با آسياتك نداره
باز هم امري داشتيد بفرماييد در خدمتتون هستم.
سلام دوست عزیز
یک سوال دیگه هم از خدمتت داشتم گفتم در همین تاپیک مطرح کنم.
متاسفانه انقدر در کشور ما کلاه برداری زیاد شده که آدم دیگه حتی به چشم خودش هم نمی تونه اعتماد کنه ، حالا خدایی نکرده قصد توهین و یا زیرسوال بردن شما دوست عزیز رو ندارم ها ولی من
سایت اصلی شما رو چک کردم و مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رو جایی ندیدم ، توی این تاپیک هم تاحالا کسی نیومده اعلام رضایت بکنه ( حالا شاید من ندیدم ) ، حالا من از شما دوست
عزیز تقاضا دارم اگه امکان داره یک مقدار اعتماد سازی بیشتری انجام بدید تا دوستان بیشتری از جمله خود من با اطمینان خاطر بیشتری از سرویس های شما استفاده کنیم.
تشکر از شما
سلام داداش گلم
اول از همه از توجهتون سپاسگذارم.
ما طي تفاهم نامه اي كه داريم ميتونيم از شماره مجوز طرف قرارداد استفاده كنيم ولي فعلا براي معرفي به اين صورت رو نداريم.
در مورد اعتماد سازي هم بفرماييد به چه صورت باشه به ديده منت انجام وظيفه خواهم كرد.
ارادتمند