تقریبا 10 روز میگذره و بنده هنوز سرویسم رو دریافت نکردم!!
سلام دوست گرامي
حق با شماست . تاخير در ارايه سرويس به دليل اين بود كه دقيقا يك روز قبل از تعطيلات اداري نوروز درخواست شما ثبت گرديده است و بنده دو روز پيش هم تلفني خدمتتون عرض كردم.
البته ديروز بنده مجددا پيگير درخواست شما شدم و خط شما به زودي رانژه خواهد شد.
ارادتمند
یک سری سوال + شماره جهت بررسی فرستاده شد.
با تشکر از پاسخ گویی.
در اولين فرصت پاسخ شما را ارسال خواهم كرد دوست عزيز
تشكر
دوستان گرامی به همه توصیه می کنم به جای اینکه همینطوری بدون تحقیق و شفاف سازی اقدام به خرید سرویس و واریز وجه کنید ، یک مقداری صبر کنید ببینیم چطور میشه.
الان توی سایت اصلی نه قسمت ورود کاربران هست که بخوای یوزر پسورد وارد کنی ، نه مجوز از سازمان تنظیم مقررات نه هیچ چیز دیگه ای که بشه بهش استناد کرد.
تا حالا هیچ کس هم نیومده ابراز رضایت کنه ، پس لطفا دست نگه دارید تا استارتر محترم با ارائه مستندات اعتماد همه را جلب کنند.
سلام دوست عزيز
فكر كنم قبلا هم شما اين مسئله رو فرموديد و بنده عرض كردم براي جلب اعتماد دوستان چكار بايد و پاسخ رو هم دادم خدمتتون.
من تا دو سه روز آینده میخوام برم آسیاتک اقدام کنم ، اگر ایشون مستنداتی رو ازائه کنن که اعتماد جلب بشه بنده از ایشون سرویس میگیرم.
سلام دوست عزيز
منظورتون از مستندات چيست؟
خوشحال ميشوم بتونم در خدمتتون باشم.
با سلام دوست عزيز، آيا براى پيش شماره ٣٣٢ در اصفهان سرويس داريد؟
با تشكر
با سلام خدمت شما
بله بزرگوار امكان ارايه سرويس هستش.
امري داشتيد در خدمتم
بنده جزو اولین کسانی هستم که از ایشون سرویس یک مگ نامحدود طلایی گرفتم که با هزینه رانژه و 5% مالیات کلن 109100 تومان شد علی رغم اینکه گفتند مخابرات منطقه ما سریعا و در عرض کمتر از 72 ساعت رانژه رو اکی میکنند هفت روز زمان برد تا رانژه اکی شد البته ساپورتشون خوب بود غیر از این اواخر که جواب ما رو ندادند و اما در مورد سرعت همونطور که ایشون گفتند و در سایت آسیاتک هم هست 48 گیگ اولیه رو با سرعت بالا میدند البته ایشون گفتند که سرویس طلایی یک گام از سرعت نامیش بالاتره که متاسفانه اینطور نبود من بیشتر به خاطر وی پی ان گرفتم که متاسفانه علی رغم اینکه ایشون گفتند پورت وی پی ان بازه اینطور نبود حالا بگذریم در لوکال مودم دانلود روی 4096 یعنی دقیقا 4 مگ و آپستریم روی 504 الی 508 کیلوبایت تعریف شده تا دو روز پیش از ساعت 7 صبح تا 12 شب سرعت دانلود با دانلود منجر از 100 کیلوبایت بود تا 350 متاسفانه خیلی نوسان وحشتناکی داره و یکی از بیکیفیترین اینترنتایی هست که داشتم و به هیچ وجه نمیشه روش مدیریت داشت چون خیلی نوسان بالایی داره و از ساعت 12 شب تا 7 صبح سرعت دانلود به زیر 50 کیلوبایت میاد و این دو روزه سرعت دانلودم در روز زیر 120 کیلوبایت هست که بدبختی اینجاست که همین سرعت هم دارای نوسان بالایی هست من که تا 27 همین ماه که اعتبار اکانت تموم میشه قرارداد رو فسخ میکنم و میرم سمت مخابرات ببینیم اون چطوره باور کنید من که الان از سرویس 2 مگ وایمکس ایرانسل استفاده میکنم و از کیفیتش آن چنان راضی نبودم با گرفتن سرویس آسیاتک و دیدن کیفتش به ایرانسل امیدوار شدم حداقل نامردی نمیکنه و شبا سرعت دانلود رو زیر 2 مگ نمیده و نسبتا 24 ساعته سرعتش ثابته و خوبی که داره پورت وی پی انش بازه نمیخوام تبلیغ ایرانسل رو بکنم چون خودم دل خوشی از ایرانسل ندارم ولی در حال حاضر نسبت به این سرویسی که من از آسیاتک گرفتم سرتره جالب اینجاست که من چند روز پیش به آسیاتک مرکزی زنگ زدم 1 شب بود گفتم چرا سرعت دانلود انقدر بده گفت ما شبا سپید رو میاریم پایین چون مجانی هست بش گفتم حداقل مثل شاتل یطوری برنامه ریزی کنید که برای امثال من که نامحدود گرفتیم همون سپید نامی خودمون رو بده که ضرر نکرده باشیم که گفت فعلا اینطوریه و دو روز پیش هم باز ساعت 12 ظهر زنگ زدم گفتم خانم چرا سپید من زیر 120 کیلوبایت هست که بعد از اینکه شناسه رو بشون دادم یهو گفت خو باید انقدر باشه یک مگ هست دیگه بش گفتم پس 48 گیگ با سپید بالا چه معنی میده گفت تموم شده 48 گیگتون مردم از خنده بش گفتم خانم چی میگی چند روزه گرفتم این سرویس رو و اگر هم برید تو اکانتم همه چی مشخصه و حتی به 3 گیگ هم نرسیده دانلودم بعد گفت ها شما پنجم به بعد زنگ بزنید که همکاران ما که هستند به صورت تخصصی کمکتون کنند اینم از پشتیبانیشون دوستان عزیز حقایق رو بهتون گفتم حالا از دوستان اگر کس دیگری هست که از ایشون یا کلن آسیاتک چه محدود چه نامحدود سرویس گرفته بیاد و اعلام نظر کنه
سلام داداشم
از توضيح كاملت ممنونم.
بزرگوار شما با بنده تماس گرفتي مشكلت رو مطرح كردي منم عرض كردم هر موقع كه سرعت افت پيدا كرد با من ساعت 2 شب هم هست تماس بگيريد تا من خودم براتون چك كنم كه شما ديگه تماس نگرفتي. فردا يا پس فرداش تماس گرفتي گفتي باز همون مشكل رو دارم گفتم من منتظر تماستون بودم گفتيد دير وقت بوده نخواستم مزاحم بشم گفتم كه شما هر ساعتي بود تماس بگيريد وظيفه من هست تا چك كنم باز تماس نگرفتي
درسته؟
البته فكر كنم ديروز تماس گرفتيد كه بنده نتونستم جواب بدم اون لحظه و ديگر هم تماس نگرفتيد.
در مورد تاخير هم داداشم روز تعطيل و اينكه خط از شركت قبلي تخليه نشده و ... كه ديگه دست من نيست هست؟
در مورد چيز پي ان هم من پرسيدم از دو كاربر گفتن جواب ميده و شما گفتي جواب نداده گفتم من اكانت خودمو ميدم تست كن كه باز خود بزرگوارت پيگيري نكردي.
البته امروز هم دو بار خوم تماس گرفتم خدمتت كه پاسخي ندادي.
با من تماس بگير تا مشكلتون رو رفع كنم.
يا علي
من هم 2هفتس پولو واریز کردم ولی خبری ازشون نیست
در حالی که قرار بود 24 ساعته اعلام کنن میشه یا نه
SeNt from my iphone 1.5 using tapale HD
سلام داداشم
خبري ازمون نيست؟؟
برخي از دوستان واقعا كم لطفي ميكنند. بزرگوار شما تا الان به من اطلاعي داديد كه سرويستون فعال نشده يا با من در تماس بوديد و من پاسختون رو ندادم كه اينجوري پست ميزنيد و ايجاد شبهه براي بازديدكنندگان اين تاپيك ميكنيد.
من روي اسم كاربري شما كه نميدونم كدوم مشترك هستيد اگر مشكلي هست با من تماس بگيريد و يا پخ كنيد تا بتونم پاسخ بدم خدمتتون
ارادتمند.