Bella_aster
مدیران قدیمی
بسته بازگشتسلام...من دو روز پيش يك عدد سيم كارت اعتباري گرفتم .... بعد 1 روز اوا سالم بود الان نميدونم ه بلايي سرش اومده رو صفحه گوشي مينويسه sim inactive و تو يه گوشي ديگه ينويسه sim error قبلا هم با سيك كارت 912 اينجوري شده بود اما با يه خاموش روشن كردن درست ميشد
اما اين حتي زنگ هم بهش ميزي چه خاموش بشه چه نباشه ميگه شاره اي كه گرفتي اشتباه است! 100000 بار خاموش روشنش كر دم ولي.......
به نظر شما سوخته ديگه؟ يا شبكه قطي كرده الان 12 ساعته اينجوريه......
اگه سوخته چه كارش كنم ميشه عوضش رد؟ چجوري؟ هزينه اش؟ كجا؟ كي ميدن سيمكارت جديد رو؟
سیم کارت مفقود شده، سرقت شده یا صدمه دیده به آسانی با خریداری یک "بسته بازگشت" قابل جایگزینی است.
در صورتی که مشتری یک "بسته بازگشت" خریداری کرده باشد، شرایط زیر درنظر گرفته میشود:
• خط تلفن مشتری در زمان سرقت یا گم شدن باید بر روی شبکه ایرانسل فعال بوده باشد (می تواند در حالت "تعلیق" باشد ولی نمی بایست "غیرفعال" باشد).
• گر چه تمام تلاشمان را جهت صرفه جویی در زمان لازم برای انجام این عملیات خواهیم نمود ولی مشتریان باید بدانند که پس از درخواست تعویض سیم کارت حداقل 24 ساعت طول میکشد تا سیم کارت جدید فعال شود.
• مشتری تنها هزینه "بسته بازگشت" یا بسته راه اندازی جدید" پیش پرداخت" را بنابر انتخابش می پردازد .
• توزیع کنندگان نمی بایست هیچگونه هزینه اضافی از مشتریان مطالبه کنند.
• ارائه گواهي جايگزيني سيم كارت (قاب اصلي كه سيم كارت بر آن متصل بوده است) الزاميست.
هزینه بسته بازگشت برای سیم کارت اعتباری :
بسته بازگشت ( هزینه به توزیع کننده پرداخت می شود) 83.962 ریال *
* 5% مالیات و 1% عوارض به هنگام فروش به هزینه خرید بسته بازگشت اضافه میگردد.
احتمالش کمه ... یعنی در عرض 2 روز ، یکم بعیده به این سرعت اقدام کنند .راستي من چند نفر هم با اي سيمكارت اذيت كردم ميخوام بدنم احتمال نداره شكايتي كرده باشن؟
کلا با این اوصاف یک سیم جدید بگیرید دردسرش کمتره!
Last edited: