من تعجب میکنم چرا هر وقت از اینجور تاپیکا (خرید ماشین با پول کم) میام یه عده نظرشون روی آکورد و میتسوبیشی و ... یا حتی سیلو هست !!
بابا کی از پس مخارج اینا برمیاد ؟ اصلا مگه سالمشونو میشه پیدا کرد ؟ اگه خواست بعدا بفروشه چی ؟
پ ن : @ استارتر یه 405 رنگ دار ولی فنی سالم شاید بتونی با این قیمت پیدا کنی در غیر این صورت همون پراید از همه بی دردسر تره... (ولی ماتیز هم پیشنهاد خوبی بود...)
عوامانه صحبت نکنید لطفا
کی گفته خرح این ماشینا زیاده !
الان دوستم بی ام و ۵۱۸ مدل ۱۹۷۵ داره،یک میلیون و دویست خریدش،یه تومن هم خرج تودوزی و فنیش کرد،ماهی یک بار از تهران میره آمل و چالوس،ماشین عین ماهه،آدم کیف میکنه توش میشینه
تفاوت عمده این ماشینا با ماشین های وطنی میدونی چیه ؟ ماشین وطنی شما فرضا امروز میری جلوبندیش رو کلا نو میکنی و دلت خوشه که ماشین اوکی شده،به دلیل کیفیت آشغاااااال قطعات،هیچ بعید نیست که فردا دوباره همون قطعه خراب نشه،! اما تو ماشینای ارجی این مساله وجود نداره ،شما فرضا میری طبق جلو رو عوض میکنی خیالت راحته که با رانندگی نرمال،حداقل ۶۰ هزارتا دیگه خرج طبق نداری،چرا ؟ چون قطعا اصلیه و کیفیتش عالیه،نه ساخت چین باشه و روش بزنه made n france !!!
همین بی ام و که گفتم بعد از سی و اندی سال کار،هنوز گیربکسش پلمپه !! اینو میتونید درک کنید :-D ؟
اونوقت پراید ۱۳۱sx مدل اسفند ۹۰ با ۲۳ تا کارکرد تا حالا یبار گیربکسش تعویض شده،یبارم باز شده
در مورد قیمت قطعات،پراید یکم بحثش فرق داره،اما شما شک نکن همین سیلویی که گفتیم قیمت قطعاتش به مراتب از ۲۰۶ یا ال ۹۰ خیلی ارزون تره.کیفیت قطعاتم خیلی خوبه
شما فرضا میری یه ماتیز میخری ده تومن،نهایتا ۵۰۰ تومن هم خرجش میکنی بعدش دیگه حالشو ببر،مثه ماشینای داخلی نیست که یه روز نیمه چپ ماشین سیستم برقش از کار بیفته :-D
یا یه سیلو میخری ۱۸ تومن،سواریش که خداس،امکاناتم مناسب،قیمت قطعات ارزون،رو اکثر قطعات نوشته GM
بازم پرابلم و دوشواری دارید ؟
Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2