ببخشید ولی حرف شما خیلی بیشتر عوامانه هست. ماشینی که 40 سال کار کرده هر لحظه ممکنه یه جاییش خراب بشه و بهش اطمینانی نیست. 518 دوست شما هم معلوم نیس همین فردا که میره چالوس یهویی فرمون نبره......یا به دلیل فرسودگی زیاد یهو یکی از شیلنگهاش پاره نشه و ترمز خالی نکنه.....بخوای یه 518 رو الان رو پا جحمع کنیش و ماشین قابل اعتمادی بشه حداقل 12 تومن خرجشه.
مرد حسابی 40 ساله داره کار میکنه دیگه...چه انتظاری ازش داری؟
در ضمن دووو زمانی که سیلو رو ساخت عددی نبود توی خودرو سازهای جهانی.الانشم نیست..پس سیلو مقابل لوگان یا 206 هیچ مزیت خاصی نداره که اینجوری به به و چه چه میکنید. 10 سالم هست داره کار میکنه و اطمینان زیادی بهش نیست. با 24 تومن میشه یه 206 یا لوگان 4 ساله خرید حدوداً......حالا چرا باید بیای یه دوو با موتور ضعیف تر و 10 ساله بخری 18 تومن؟ چه مزیتی داره مثلاً> آب حوض میکشه؟؟؟؟؟؟
ای آقا ...چی بگم،یقین دارم تا حالا هیچکدوم از ماشینایی که گفتمو سوار نشدی
اولا که اون بی ام و مثال بود،بز ببینم ۲۰۶ که شما میگی برسه به ۱۵ سال روشن میشه کلا یا ن !
شما سیلو مدل ۸۲ رو بگیر،کلا ندتا شیلنگ در معرض پوسیدگی هست تو ماشین !؟ شیلنگ بنزین از باک،شیلنگ هایی که میان تو کاربرات یا انژکتور
والسلام،باقیشون مال روغنن که خطری ندارن و کم کم میشه نشتیشون رو دید و عوض کرد
این شیلنگ هایی که گفتمو عوض میکنی
شما یقینا از فنی ماشین هم اطلاعات نداری،هیچ ماشین نرمالی به یکباره فرمون نمیبره یا ترمز خالی نمیکنه،البته بریدن فرمون یا شکستن طبق رو در محصولاتی مثه پراید !! زیاد دیدم،همینایی که شما میگی بخر
بریدن میل فرمون هم که محاله تقریبا،مثلا در رفتن چرخ،که مال پلوس هاست،ببین عزیزم،پلوس که ی باره در نمیره که،از حدود یک دو هزار کیلومتر قبلش شروع میکنه به تق تق کردن های گوش خراش سر پیچ،یا سیبک صدای قلنج کردن میده تو ایست و حرکت
پس نگو ماشین دوست شما یهوویی فرمونش میبره !!! این حرفا رو فقط کسایی میزنن که تا حالا قطعات یه ماشینو از نزدیک ندیدن
یکی دیگه از بچه ها یه سیلو خریده مدل ۸۱ کارکرد ۱۱۰ هزارتا،سوارش شدم لذت بردم،اتاق بدون ذره ای صدا،سواری نرم،شیشه ها برقی،هر ۴ شیشه،نه مثه ۲۰۶ و و پراید و ال ۹۰ ای یک که ۳۰ میلیون پولشه شیشه های جلوش برقی باشه !
آنتن برقی،در باک برقی،نه مثه ال ۹۰ که باید ماشینو خاموش کنی،سوییچو دراری و بندازی به باک تا باز شه !!
شما اصلا آمار قیمت قطعات همون بی ام و رو که میگی داری ؟ چرا از رو هوا صحبت میکنی ؟
گیربکس کامل آلمانی،آکبند !!! قیمتش ۷۰۰ تومنه،گیربکس ال ۹۰ میدونی چنده عامو ؟ ۳و نیم ناقابل !
حالا گیربکس ال ۹۰ ممکنه همون اول که میندازی رو ماشین آب هویج بگیره،اما همون بی ام و تا ۴۰ سال گیربکسش بیمه شده !
شما کل یدونه ۵۱۸ سالم رو نهایتا با ۳ میلیون خرج میتونی عروسکش بکنی،عروسک ها !
اینو بدون هیچ ماشینی یهویییی جاییش خراب نمیشه ! علایم داره،تابلوس،البته برا کسی که صداها رو بشناسه،و قطعاتو بدونه ،نه خانوما که مثلا میان استارت میزنن بعد زنگ میزنن خونه میگن الوووو ،بابا ماشین جلوش ده بخار میکنه،میگی آمپر آب کجاس،میگه اون بالاس یه چراغ قرمزم این تو روشنه !! عکسه یدونه روغنه !!!
بعد شما پشت تلفون میفهمی که ماشین یاتاقن زده،آب روغنم قاطی کرده :-D
حالا مثلا یه ساعت پیشش کشش ماشین کم شده بوده،گاز نمیهورده،فن یک سره روشن بوده و آمپر هم اومده بوده بالا ها ... از ماه پیشم ماشین روغن ریزی داشته و کاپوتم اگر میزدن بالا میدیدن که دور در رادیات روغن گرفته و بغل در سوپاپ هم خیس روغنه ... !!!
اگه شما از این دسته ای که فقط استارت میزنن و ماشین رو موقعی میبرن تعمیر که از حرکت وایمیسته،بله،برو همون پراید بخر که امداد خودرو سایپا یار و یاور شماس.که احتمالا همینی،پس فرمایشت درسته،با همون ماشینای داخلی حال کن
لازم بذکره که من خودم ماشین مونتاژ داخل سوارم،بابامم لگن(لوگان) سوره :-D پس بدونید که خودم خارجی سوار نیستم که بخوام تعصب داشته باشم،اما خارجی سوها رو دوست دارم :-D
Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2