یعنی 5% از برگشتی ها کم می کنند؟
یعنی چه محصول برسه دشت مشتری چه نرسه واسه ی اینا فرقی نمی کنه و اینا درصد خودشون رو میگیرن؟
اگه اینطوری ـه واقعا دیگه ظلم ـه .
بله
و نه تنها از قیمت محصول شما
بلکه 5% از هزینه پستی برگشتی هم کم میشه
البته بایستی نیز عنوان کرد که این مورد تو فرستنده این طور بود
1 از خوبیهای فرستنده این بود که تمام موارد در اون واضح و روشن بود
برای مثال :
دقیقا محصولاتی که تسویه میشدند چه برگشتی چه تسویه شده همگی کاملا مشخص بودند
حتی این رو هم باید عنوان کنم که طی 1 سالی که با فرستنده کار میکردم چند محصول بود که تسویه شده بود اما به عنوان برگشتی به خاطر اشتباه و یا موارد دیگه با بنده تسویه فرموده بودند
یعنی به جای این که چیزی نصیبمون بشه چیزی هم به عنوان هزینه پست برگشتی متضرر می شدیم
و خوبی فرستنده هم همین وضوحش بود که اگه اشتباهی میشد شما پی میبردین و گزارش میکردین
در برابر مساله 5% مارکت سنتر هم بایستی اغراق کنم که دقیقا نمیدونم موضوع 5% در این شرکت حساب میشه یا خیر ؟
در کل گله و یا انتقادی ندارم از این شرکتها . هر شرکتی دارای معایب و مزیتهای خاص خودش مطمئنا هست
اما در کل و در 1 جمع بندی اگه بخواهیم حساب کنیم بیشترین ضربه ای که فروشگاه داران اینترنتی میخورن از خود اداره پسته نه از شرکتهایی مثل مارکت سنتر یا فرستنده یا ....
دقیقا بالای 60% سفارشات برگشتی من وقتی به دستم میرسه وقتی به سفارش دهندگان اطلاع میدم قسم خدا و پیغمبر رو حتی میخورن که حتی برای ما نیاوردن بلکه حتی 1 اطلاع به وسیله تلفن و یا حتی 1 برگه پستی به ما داده نشده