برگزیده های پرشین تولز

بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات روز فوتبال و حواشی ِ آن

میزان اطلاعات فوتبالی صدا سیما؟

  • عالی

    Votes: 4 6.2%
  • خوب

    Votes: 16 24.6%
  • کم

    Votes: 10 15.4%
  • فضاحت

    Votes: 35 53.8%

  • Total voters
    65

وكيل الرعايا

همکار کسب درآمد از اینترنت
همکار انجمن
تاریخ عضویت
25 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,912
لایک‌ها
7,455
محل سکونت
DEX
کالدرون: امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال/ فعلا به جونیور فرصت بازی نمی دهم
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
2,722

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
2,722

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
01412533.jpg


او توضیح بدهد با گران‌ترین تیم تاریخ چه کرده است؟
منزوی: آقای کالدرون؛ می‌خواهی بجنگی بسم الله!
عضو هیئت مدیره استقلال پاسخ تندی به ادعای سرمربی پرسپولیس داد.


اظهارات گابریل کالدرون در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم در مورد اینکه نتیجه بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم در بیرون از زمین تعیین شده بود، امروز شکایت باشگاه استقلال را در پی داشت. اما کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های تندی علیه کالدرون انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

انفعال هیئت مدیره استقلال؟

پر رنگ بودن به چی است؟ بر طبق قانون تجارت هیئت مدیره نباید پر رنگ باشد. هیئت مدیره ماهی یک بار جلسه می گذارد، در آن تصمیماتی گرفته می شود و مدیرعامل و عوامل اجرایی باشگاه وظیفه دارند آن را اجرا کنند. من نمی دانم منظور شما از اینکه هیئت مدیره منفعل است چیست؟ هیئت مدیره 10 روز پیش مجوز حرفه ای باشگاه را گرفته است، می شود بگویید منظورتان از انفعال چیست؟

شایعه برکناری امیرحسین فتحی؟

اولا چنین بحثی نیست و اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره بارها توضیح داده است. طبق اساس نامه باشگاه استقلال همان طور که خط کشی زمین به ما ربطی ندارد، مسائلی که در مورد تغییرات در مدیریت باشگاه است، به هیئت مدیره ربط پیدا می کند. که ما هم چنین تصمیمی نداریم و آقای فتحی با قدرت به کارشان ادامه می دهند.

اسپانسر پول فصل بعد استقلال را داده است؟

بحثی مطرح شده که استقلال از اسپانسر طلبکار نیست، از لحظه ای که وارد باشگاه شدیم به جز یک اسپانسر از دو سه اسپانسر دیگر پولی نگرفته ایم و همه می گویند پول شما را به هیئت مدیره های قبلی داده ایم. دنبال مطالبات مان هستیم و باید دنبال وصول آنها باشیم. مشکلات مالی حتما حل می شود و ما در دو جلسه‌ای که با آقای داورزنی معاون وزیر داشتیم ایشان قول دادند در زمینه گرفتن پول مان از اسپانسر به باشگاه استقلال کمک کنند.

نقش کمرنگ هیئت مدیره در تصمیم های مهم باشگاه؟

وقتی آمدیم بحران برگشت حواله های بازیکنان بود که توسط مجری قبلی اسپانسر به آنها داده شده بود. بحران دوم به مطالبات به جا مانده بازیکنان درست در شب عید برمی گردد، آن را هم با سیاست درست رفع کردیم. بعد از عید باخت به پرسپولیس و درگیری های رختکن پیش آمد، کاش آن فرد اجرایی باشگاه که صدای جلسه ها را ضبط و رسانه ای می کرد، جلسه با حضور شفر را هم ضبط می کرد تا مشخص شود چقدر تلاش کردیم، شفر چه حرف هایی می زد و ما چه کار کردیم. بعد از این اتفاق بحران شفر با ارکان اجرایی باشگاه بود، بعد از آن اخراج شفر، بعد نقل و انتقالات بازیکنان، بعد پرونده پروپئیچ از راه رسید، بعد از آن تامین پول برای اول فصل بازیکنان بود و یک بخشی برای بازیکنان جدید، بعد از آن گرفتن کارت بازی بازیکنان بود، شما می دانید 4 بازیکن ما بعد از دو هفته کارتشان صادر شد. بعد از همه این ها گرفتن مجوز حرفه ای باشگاه بود و بعد مشکل علی دشتی و باشگاه سایپا که آن را در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حل کردیم. شما بگویید کجای این هیئت مدیره منفعل است؟

01415070.jpg


انتقاد به فتحی بابت جدایی ستاره ها

این سوال را این طور جواب می دهم، از آن 16 بازیکن چند نفر فیکس بودند؟ سوال بعدی اینکه آیا آنها را آقای فتحی کنار گذاشته است؟ این ها انتقادهایی است که به هیچ عنوان منصفانه نیست.

پرسپولیس در خصوصی سازی جلوتر از استقلال است؟

اولا که شرکت استقلال سهامی خاص است، باید سهامی عام بشود و بعد کارهای واگذاری آن انجام بشود. پرسپولیس از این جهت جلو است که سهامی عام است. این هیچ نکته منفی نیست، کارگزار پرسپولیس را معرفی کرده است و استقلال را هم فردا معرفی می کند. روند واگذاری دارد طی می شود و استقلال به هیچ عنوان از حریف خود عقب نیست.

مشکلات مالی بازیکنان؟

اینکه می گویند همه بازیکنان بابت امسال هیچ پولی نگرفته اند درست نیست. تعدادی گرفته اند و تعدادی هم از یکی دو سال پیش طلب کار بودند که دارد پرداخت می شود. پولی که باید به مربی جدید می دادیم به مربی هایی که در سال های گذشته بودند پرداخت کردیم و در مورد بازیکنان هم همین شرایط پیش آمد. وقتی ما داریم پول سال های گذشته را پرداخت می کنیم طبیعی است در یک زمانی دچار تنگنای مالی می شویم ولی این دائمی نیست و مشکلات دارد حل می شود.

واکنش به صحبت های کالدرون

نتایج این آقا گویای همه چیز است، دوستانی که مشاور او هستند به این مربی بفهمانند که گران قیمت ترین تیم تاریخ لیگ را در اختیار دارد و بهتر است به کارش خودش بپردازد و بگوید با گران قیمت ترین تیم تاریخ چه کرده است؟ استقلال تیمی جوان و بی ادعا است و قیمت بازیکنان ما یک چهارم پرسپولیس هم نیست. آخرین بار باشد از مجموعه رقیب در مورد تیم ما حرف می زنند، اگر دوست دارید وارد جنگ شوید، بسم الله. من به آنها می گویم فضای فوتبال، وزارت ورزش و نهادهای دیگر تحمل چنین صحبت هایی را ندارند. نمی شود یک نفر از گرد راه برسد و هرچه می خواهد بگوید، حرف های او تیتر مجله های زرد 25 سال پیش است و دیگر دوره این صحبت ها گذشته است. ایشان به تیم خودش برسد و بگوید چرا با داشتن این همه ستاره این قدر با صدر جدول فاصله دارد و با تیم ما که یک تیم جوان است فقط سه امتیاز فاصله دارد. به این دوستمان می گویم استقلال هنوز آنقدر ضعیف نشده است که هر کسی در مورد آن صحبت کند.
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
کالدرون محروم شد

حالا باید ببینم قلعه نوعی و خطیبی حکمشون چیه ؟
منتظریم :cool:
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
2,722
سونامی استعفا در فدراسیون فوتبال با استعفای رئیس کمیته انضباطی و اخلاق

رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد و طی روزهای آتی جانشین او مشخص خواهد شد. موافقت تاج با استعفای حسن زاده | رئیس کمیته انضباطی محروم کرد و رفت مهدی تاج با توجه به انتصاب اسماعیل حسن زاده به عنوان معاون قضایی و رییس […]
رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد و طی روزهای آتی جانشین او مشخص خواهد شد.


موافقت تاج با استعفای حسن زاده | رئیس کمیته انضباطی محروم کرد و رفت

مهدی تاج با توجه به انتصاب اسماعیل حسن زاده به عنوان معاون قضایی و رییس حوزه ریاست کل دادگستری استان تهران، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه وی در دوران تصدی ریاست کمیته انضباطی، با استعفای او موافقت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای در پاسخ به تقاضای مجدد دادگستری استان تهران با عنایت به مسئولیت جدید حسن زاده در آن نهاد، با استعفا وی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد. این موضوع در ابتدا در شهریور ماه گذشته با مخالفت رییس فدراسیون همراه شد اما در ادامه با درخواست دوباره دادگستری استان تهران در مهر ماه با موافقت روبرو ریاست فدراسیون شد.
گفتنی است، سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون در روزهای آتی معرفی خواهد شد.
نکته جالب که حسن زاده در آخرین حکم خود، گابریل کالدرون را به مدت یک جلسه از همراهی تیم پرسپولیس محروم کرده بود که طبیعتاً این حکم جنجالی با واکنش شدید باشگاه پرسپولیس مواجه خواهد شد.

آخرین حکم حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی

کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس با جراید، مبنی بر اینکه «امیدوارم نتایج مسابقات در زمین فوتبال تعیین شوند» که متن آن به نوعی افترا به برگزارکنندگان مسابقات فوتبال بوده که نتایج تیمی خاص را در خارج از زمین بازی تعیین می‌کنند، حکم به محرومیت او از همراهی سرخپوشان داد.
این کمیته پس از بررسی طبق ماده ۷۱ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد. ضمناً به ایشان تذکر داده می‌شود چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد، مجازات‌های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می‌شود. این رأی قطعی است.
به گزارش تسنیم، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز با کناره‌گیری اسماعیل حسن‌زاده از ریاست کمیته انضباطی موافقت کرد و می‌توان گفت محرومیت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس آخرین حکم انضباطی مهم حسن‌زاده در این کمیته بوده است.
همچنین تیم سپیدرود رشت به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تکمیلی / رئیس کمیته اخلاق هم رفتنی شد

در شرایطی که اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا کرده است، تغییر دیگری در انتظار این فدراسیون است.مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق که در مدت حضورش در این کمیته آرای جنجالی زیادی صادر کرده بود، درخواست استعفایش را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرده و منتظر موافقت نهایی با این درخواست است.

پی نوشت: حال باید منتظر ماند و دید برگ ریزان ارکان مهم فدراسیون فوتبال از جمله سعید فتاحی، اسماعیل حسن زاده و مرتضی تورگ همچنان ادامه دارد و آیا ارتباطی بین این موارد و افشاگری های حسین هدایتی وجود دارد یا خیر؟
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
2,722
شوک به فوتبال ایران | شایعه ارتباط عزل فتاحی به اعترافات حسین هدایتی

روز گذشته سعید فتاحی مسئول سابق برگزاری مسابقات لیگ برتر به طور ناگهانی از سمت خود برکنار شد تا شایعات زیادی در خصوص این عزل یکباره در فضای مجازی شکل بگیرد که جدی ترین آن، شایعه رشوه حسین هدایتی به سعید فتاحی برای برخی برنامه ریزی ها به سود پرسپولیس است که گفته می شود در آخرین اعترافات هدایتی در دادگاه رسیدگی به پرونده وی مطرح شده است که هنوز صحت و سقم خبر تائید نشده و هیچ واکنشی از سوی طرفین نسبت به این موضوع شاهد نبوده ایم. اما با توجه به اعترافات حسین هدایتی در خصوص کمک به فدراسیون فوتبال در زمان کیروش برای جذب دو بازیکن ملی پوش، احتمالاً شاهد واکنش طرفین در این خصوص در آینده نزدیک خواهیم بود.

در ایران مرسوم است که وقتی مدیر یا مسئولی به یک اشتباه بزرگ مرتکب می شود، قبل از رسانه ای شدن ماجرا، او را از سمتش برکنار می کنند و نمونه چنین مواردی را در پستهای مختلف کشوری و لشگری و مسئولین ورزشی کشور دیده ایم. حال به نظر می رسد سعید فتاحی به واسطه برخی فعالیت های پشت پرده ، قبل از رسانه ای شدن اتهامات، از کار برکنار شده است. گفته می شود حسین هدایتی از او در آخرین اعترافاتش در دادگاه نام برده و پرونده وی نیز به زودی در دست بررسی قرار خواهد گرفت. البته این تنها شایعه موجود در خصوص فتاحی نبود و ارتباط شعارهای نژادپرستانه و تجزیه طلبانه در استادیوم های ورزشی و عدم مدیریت آنها نیز از دیگر دلایل برکناری یکباره او عنوان شده است.

سعید فتاحی پیشتر در کنار اداره کمیته مسابقات سازمان لیگ، وظایف متعدد دیگری را نیز به دوش می کشید و یکی از فعال ترین عناصر مهدی تاج در اداره رقابت های باشگاهی فوتبال ایران بود که از بازدید ورزشگاه ها و امکانات شهرستان ها گرفته تا برگزاری مهمترین مسابقات لیگ و جام حذفی را بردوش می کشید. او بارها به داشتن تمایلات رنگی متهم شده بود و بارها روی آنتن برنامه های زنده تلویزیونی مجبور به پاسخگویی یا تنش با مهمانان و مجریان شد.

حالا رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران به عنوان جایگزین او انتخاب شده است. مردی آرام که تفاوتی فاحش با شیوه رفتاری فتاحی دارد.


دلیل اخراج فتاحی و موافقت تاج چیست؟

فتاحی یکی از مهره‌های بسیار نزدیک به تاج و از اطرافیان رییس فدراسیون محسوب می‌شد که با خروج از این پست پرحاشیه و پر اصطکاک، سوال تازه‌ای درباره دلیل اخراج او مطرح شده است.


جنجالی‌ترین چهره سازمان لیگ فوتبال برکنار شد

عده‌ای معتقدند که عزل فتاحی به مسایل و حواشی پررنگ بازی تراکتور-استقلال در تبریز و شعار‌های ضدملی روی سکو‌ها مربوط می‌شود که واکنشی از سوی فتاحی که در میدان حاضر بود؛ در پی نداشت. هرچند تصمیم گیری درباره چنین موضوعات فراورزشی و سیاسی و قومی، در حیطه اختیارات یک مقام ساده و معمولی مثل سعید فتاحی نبوده و نیست، اما بهرحال از او توقع می‌رفت که با این معضل به شکل هوشمندانه تری مواجه شود و منفعل عمل نکند. سن و تجربه پایین این مدیر جوان که طی چندسال اخیر در فوتبال باشگاهی ایران ظهور کرد و چهره شد و نشان داد که بی علاقه به شهرت هم نیست، یکی از ابهام‌هایی بود که علیه او و رابطه اش با برخی مقامات فدراسیون فوتبال مطرح می‌شد و حتی گفته شده بود که او را پسر مهدی تاج به پدر معرفی کرده است و به همین خاطر از گارد آهنین در فدراسیون برخوردار است!

با اینحال مهدی تاج که در ماجرای اهواز و فینال جنجالی جام حذفی زیر بار حکم کمیته اخلاق برای محرومیت فتاحی نرفته بود، احتمالا با فشاری بالاتر از نهاد‌های داخلی فوتبال مواجه شده که این بار اجازه انفصال فتاحی از این پست پرمخاطره را داده است. در همین حال این برکناری که نمی‌توانست بدون مجوز مهدی تاج باشد، این شائبه را تقویت کرده که رییس فدراسیون فوتبال که این روز‌ها خیلی کم حرف شده است، در مواجهه به فشار‌های بیرونی برای عزل مدیران نردیک به خود، تلاش چندانی انجام نمی‌دهد و به قول معروف برای خودش خاکریز تخصصی و حریم خصوصی ندارد. عده‌ای هم پا را فراتر گذاشته و می‌گویند تاج نشان داده است که وقتی پای دستور برخی نهاد‌ها در میان باشد، نیرو‌های نزدیک به خود را نیز قربانی می‌کند.


فشار وزارت ورزش به تاج و لیستی که باید قبل از انتخابات بروند؟!

در همین حال زمزمه‌ها حکایت دارد که فتاحی، یکی از چندین مهره‌ای است که وزارت ورزش از مدت‌ها قبل در پی تغییر و جانشینی او در تشکیلات فوتبال بوده و بعد از جابجایی مدیران برخی بخش‌های مهم فوتبال نظیر حراست، حالا نوبت به او رسیده بود تا چند ماه مانده به پایان دوره ریاست قانونی مهدی تاج، صندلی اش را تحویل یک چهره آرام و کم حاشیه همچون سهیل مهدی که جز معدود واکنش‌ها و اظهارنظر‌های لازم، سابقه‌ای از او در برخورد‌ها و حاشیه‌های بی شمار فوتبال ایران دیده نمی‌شود. در واقع مجموعه فدراسیون با تغییر تاکتیک، یک چهره تئوریک و بی سروصدا را با یک مهره عملگرا و پرسروصدا تعویض کرد.

همچنین انتصاب سهیل مهدی نشان می‌دهد که مقامات بالادستی در کنار اصرار بر عزل فتاحی، در پی تعیین و تحمیل فرد جانشین به ساختار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه‌ای نبوده اند و سهیل مهدی که سال‌ها سابقه کار درون فوتبال را دارد و در کنار تالیف چند جلد کتاب درباره اصول حرفه‌ای سازی فوتبال و باشگاه ها، کلاس‌های زیادی را نیز برگزار کرده و مدرس این حوزه‌ها محسوب می‌شود، را به عنوان یک چهره داخلی این رشته بر مصدر نشانده اند.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
سونامی استعفا در فدراسیون فوتبال با استعفای رئیس کمیته انضباطی و اخلاق

رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد و طی روزهای آتی جانشین او مشخص خواهد شد. موافقت تاج با استعفای حسن زاده | رئیس کمیته انضباطی محروم کرد و رفت مهدی تاج با توجه به انتصاب اسماعیل حسن زاده به عنوان معاون قضایی و رییس […]
رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد و طی روزهای آتی جانشین او مشخص خواهد شد.


موافقت تاج با استعفای حسن زاده | رئیس کمیته انضباطی محروم کرد و رفت

مهدی تاج با توجه به انتصاب اسماعیل حسن زاده به عنوان معاون قضایی و رییس حوزه ریاست کل دادگستری استان تهران، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه وی در دوران تصدی ریاست کمیته انضباطی، با استعفای او موافقت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای در پاسخ به تقاضای مجدد دادگستری استان تهران با عنایت به مسئولیت جدید حسن زاده در آن نهاد، با استعفا وی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد. این موضوع در ابتدا در شهریور ماه گذشته با مخالفت رییس فدراسیون همراه شد اما در ادامه با درخواست دوباره دادگستری استان تهران در مهر ماه با موافقت روبرو ریاست فدراسیون شد.
گفتنی است، سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون در روزهای آتی معرفی خواهد شد.
نکته جالب که حسن زاده در آخرین حکم خود، گابریل کالدرون را به مدت یک جلسه از همراهی تیم پرسپولیس محروم کرده بود که طبیعتاً این حکم جنجالی با واکنش شدید باشگاه پرسپولیس مواجه خواهد شد.

آخرین حکم حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی

کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس با جراید، مبنی بر اینکه «امیدوارم نتایج مسابقات در زمین فوتبال تعیین شوند» که متن آن به نوعی افترا به برگزارکنندگان مسابقات فوتبال بوده که نتایج تیمی خاص را در خارج از زمین بازی تعیین می‌کنند، حکم به محرومیت او از همراهی سرخپوشان داد.
این کمیته پس از بررسی طبق ماده ۷۱ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد. ضمناً به ایشان تذکر داده می‌شود چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد، مجازات‌های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می‌شود. این رأی قطعی است.
به گزارش تسنیم، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز با کناره‌گیری اسماعیل حسن‌زاده از ریاست کمیته انضباطی موافقت کرد و می‌توان گفت محرومیت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس آخرین حکم انضباطی مهم حسن‌زاده در این کمیته بوده است.
همچنین تیم سپیدرود رشت به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تکمیلی / رئیس کمیته اخلاق هم رفتنی شد

در شرایطی که اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا کرده است، تغییر دیگری در انتظار این فدراسیون است.مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق که در مدت حضورش در این کمیته آرای جنجالی زیادی صادر کرده بود، درخواست استعفایش را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرده و منتظر موافقت نهایی با این درخواست است.

پی نوشت: حال باید منتظر ماند و دید برگ ریزان ارکان مهم فدراسیون فوتبال از جمله سعید فتاحی، اسماعیل حسن زاده و مرتضی تورگ همچنان ادامه دارد و آیا ارتباطی بین این موارد و افشاگری های حسین هدایتی وجود دارد یا خیر؟
هدایتی چی گفته مگه؟
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,093
محل سکونت
اوهایو - دیتون
رای به شجاع

 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
خیلی جالبه....این وسط استراماچونی چقدر خیالش جمع و راحته که یه طرفه فسخ کرده! یعنی مطمئنه هیچ خطری از جانب باشگاه استقلال اعتبارشو خدشه دار نمیکنه..پولشم فیفا از حلقوم استقلال میکشه بیرون!

این حقیقت داشته باشه
فتحی رو باید دااااار زد البته قبلش اتیشش زد و قبلترش هم زبونشو برید

مرتیکه بز مگه هوادار مسخرته احمق ک انقدر وعده سرخرمن میدی؟
بخدا این چند وقتی ک تیم تو حاشیه نبود گفتم ک کارمون مثل پدر ژپتو و گربه نره میشه ک الان صداش درومد

دوحالت داره یا این یه بازی سیاسیه ک بگن وزیر واسه استقلالم کار میکنه و نقش سوپر من به همراه فتحی ایجاد کنن
یا واقعا نمیخان استقلال رشد کنه
متاسفانه وعده دادن تو ژن مونه!!!!
ولی من موندم چطور پول کالدرون و برانکو به مشکل نمیخوره؟ یعنی اونا خیلی خوبن یا مدیر عاملشون توانمنده یا به هر جون کندنی هست پولشونو دولت جور میکنه؟
 

Musketeer

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 آگوست 2005
نوشته‌ها
779
لایک‌ها
551
سن
35
محل سکونت
تهران
خیلی جالبه....این وسط استراماچونی چقدر خیالش جمع و راحته که یه طرفه فسخ کرده! یعنی مطمئنه هیچ خطری از جانب باشگاه استقلال اعتبارشو خدشه دار نمیکنه..پولشم فیفا از حلقوم استقلال میکشه بیرون!


متاسفانه وعده دادن تو ژن مونه!!!!
ولی من موندم چطور پول کالدرون و برانکو به مشکل نمیخوره؟ یعنی اونا خیلی خوبن یا مدیر عاملشون توانمنده یا به هر جون کندنی هست پولشونو دولت جور میکنه؟
برانکو که وضعش مشخصه پولش رو ندادن قراردادش رو فسخ کرد رفت دنبال شکایت هم هست.
کالدرون هم بخاطر اینکه تیم 3بار قهرمان شده رو تحویل گرفته شرایط الآنش طوری نیست که بتونه ناز کنه. وگرنه پول اونم در همون حد ندادن.

خواهشی که دارم در مورد تیم رقیب حرف میزنید حداقل راست حرف بزنید.
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
برانکو که وضعش مشخصه پولش رو ندادن قراردادش رو فسخ کرد رفت دنبال شکایت هم هست.

برانکو 4 فصل موند فصل اخر پول ندادن!!!
بابا این هنوز نیومده نمیخان بهش پول بدن برررررره:rolleyes:

واقعا قابل هضم نیست
یکی نیست بگه بیشرفها پول ندارید تیم داری بلد نیستید و عرضه ندارید تیمهای دولتیتونو خصوصی کنید بزارید برید
لعنت به هفت جد اولو اخرتون
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
برانکو که وضعش مشخصه پولش رو ندادن قراردادش رو فسخ کرد رفت دنبال شکایت هم هست.
کالدرون هم بخاطر اینکه تیم 3بار قهرمان شده رو تحویل گرفته شرایط الآنش طوری نیست که بتونه ناز کنه. وگرنه پول اونم در همون حد ندادن.

خواهشی که دارم در مورد تیم رقیب حرف میزنید حداقل راست حرف بزنید.
این قیاس کاملا اشتباه هست
اینکه تبعیض هست دست هوادارای پرسپولیس نیست کما اینکه اونا هم دوست دارن رقابت برابر باشه و این چیزا از بالایی هاست متاسفانه و عموما به دلایل سیاسی از جمله انتخابات هست
برانکو حدود چهار سال تو پرسپولیس بود و حتی قراردادش هم تمدید شد. شما در نظر بگیرید بعد مدت ها که برانکو تیم رو به اوج رسوند همون سال اول نرسیده به نیمفصل فراریش میدادن...
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
دوست ندارم با پیش کشیدن بحثهای بچگانه و کری خونی تاپیک رو به حاشیه ببرم ولی تو این شرایط میتونید حال ما پرسپولیسها رو درک کنید وقتی برانکو رو فراری دادن رفت.
تازه عمق فاجعه برانکو خیلی بدتر از استرا بود. اگر استرا چند هفتست که نتیجه های خوب گرفته، برانکو 4 سال با جامهای مختلف و رکوردهای مختلفی که از خودش بجا گذاشت یدفعه فسخ کرد و رفت.
اگر شما فتحی رو دارین ما هم اسطوره ای به اسم ایرج عرب در راس باشگاه داشتیم که بی شک اسم خودش رو تو تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار کرد با شاهکارهایی که زد !
اگر از نظر شما فتحی دست نشانده ورزاته پس ما درمورد ایرج عرب چی بگیم ؟!
برانکو رو فراری داد ، بازیکنای کیلویی واسه تیم خرید ، وقتی هم کالدرون هدایت تیم رو برعهده گرفت نتونست یه مهاجم درست و حسابی براش بخره. شاه ماهی به اسم براندائو جذب کرد که فکر میکنم از نظر کیفیت فنی معرف حضور همگی باشه !
جالب اینجاست تا زمانی که تیم رو به روز سیاه نشوند استعفا نداد و وقتی استعفا داد و رفت که دیگه کار از کار گذشته بود.

همین کالدرون هم که فکر میکنید آنتایم پولش رو گرفته گذاشته سر جیبش اشتباه میکنید. تا 3-4 هفته پیش بخاطر اینکه هیچی از باشگاه دریافتی نداشت دنبال فسخ قراردادش بود.
بشار رسن هم هنوز 30 درصد از فصل قبلش طلبکاره و بعید میدونم این یکی هم موندگار بشه.
تکلیف برانکو هم که روشنه . به فیفا شکایت کرده . جالب اینجاست که هیئت مدیره تیم میگه ما هم از برانکو شاکی هستیم !

این حرفارو نزدم که درنهایت به این نتیجه برسم کدوم تیم حکومتیه . بهرحال هرکسی عقایدی داره و هرجوری دلش بخواد فکر میکنه .
فقط گفتم تا بدونید اون روزا ما چه زجری کشیدیم.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
دوست ندارم با پیش کشیدن بحثهای بچگانه و کری خونی تاپیک رو به حاشیه ببرم ولی تو این شرایط میتونید حال ما پرسپولیسها رو درک کنید وقتی برانکو رو فراری دادن رفت.
تازه عمق فاجعه برانکو خیلی بدتر از استرا بود. اگر استرا چند هفتست که نتیجه های خوب گرفته، برانکو 4 سال با جامهای مختلف و رکوردهای مختلفی که از خودش بجا گذاشت یدفعه فسخ کرد و رفت.
اگر شما فتحی رو دارین ما هم اسطوره ای به اسم ایرج عرب در راس باشگاه داشتیم که بی شک اسم خودش رو تو تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار کرد با شاهکارهایی که زد !
اگر از نظر شما فتحی دست نشانده ورزاته پس ما درمورد ایرج عرب چی بگیم ؟!
برانکو رو فراری داد ، بازیکنای کیلویی واسه تیم خرید ، وقتی هم کالدرون هدایت تیم رو برعهده گرفت نتونست یه مهاجم درست و حسابی براش بخره. شاه ماهی به اسم براندائو جذب کرد که فکر میکنم از نظر کیفیت فنی معرف حضور همگی باشه !
جالب اینجاست تا زمانی که تیم رو به روز سیاه نشوند استعفا نداد و وقتی استعفا داد و رفت که دیگه کار از کار گذشته بود.

همین کالدرون هم که فکر میکنید آنتایم پولش رو گرفته گذاشته سر جیبش اشتباه میکنید. تا 3-4 هفته پیش بخاطر اینکه هیچی از باشگاه دریافتی نداشت دنبال فسخ قراردادش بود.
بشار رسن هم هنوز 30 درصد از فصل قبلش طلبکاره و بعید میدونم این یکی هم موندگار بشه.
تکلیف برانکو هم که روشنه . به فیفا شکایت کرده . جالب اینجاست که هیئت مدیره تیم میگه ما هم از برانکو شاکی هستیم !

این حرفارو نزدم که درنهایت به این نتیجه برسم کدوم تیم حکومتیه . بهرحال هرکسی عقایدی داره و هرجوری دلش بخواد فکر میکنه .
فقط گفتم تا بدونید اون روزا ما چه زجری کشیدیم.
ببینید مقایسه ی برانکو و استرا قبول کنید کاملا اشتباه هست...
اگر برانکو نیم فصل اول که بعد از سالها تیمش در آستانه ی قهرمانی نیمفصل بود می رفت بعد می شد مقایسه کرد نه اینکه بعد از درخشش کامل که خودشم هم بی میل به رفتن نبود بره
برانکو حتی قراردادشم تمدید کردن و از همه مهمتر آخر فصل رفت که باشگاه فرصت انتخاب مربی داشت که الان هم کالدرون آمارش از برانکو بهتر بوده و تیم همون مسیر فصل قبلش رو داره میره...
در مورد حکومتی هم بالا هم گفتم دست هوادار بیچاره نیست این سیاستیه که آقایون دارن پیاده می کنن حالا واسه انتخابات هست واسه تفرقه هست نمیدونم .هرچند هوادار میتونه هوشمندانه تر عمل کنه من جمله داستان مهدی ترابی که متاسفانه در هر بازی میبینم توسط هوادارن پرسپولیس خیلی راحت تشویق میشه و حتی تو ورزش سه بیشترین رای رو هم میاره....
 

abbas_mt

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2012
نوشته‌ها
3,554
لایک‌ها
586
سن
43
دوست ندارم با پیش کشیدن بحثهای بچگانه و کری خونی تاپیک رو به حاشیه ببرم ولی تو این شرایط میتونید حال ما پرسپولیسها رو درک کنید وقتی برانکو رو فراری دادن رفت.
تازه عمق فاجعه برانکو خیلی بدتر از استرا بود. اگر استرا چند هفتست که نتیجه های خوب گرفته، برانکو 4 سال با جامهای مختلف و رکوردهای مختلفی که از خودش بجا گذاشت یدفعه فسخ کرد و رفت.
اگر شما فتحی رو دارین ما هم اسطوره ای به اسم ایرج عرب در راس باشگاه داشتیم که بی شک اسم خودش رو تو تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار کرد با شاهکارهایی که زد !
اگر از نظر شما فتحی دست نشانده ورزاته پس ما درمورد ایرج عرب چی بگیم ؟!
برانکو رو فراری داد ، بازیکنای کیلویی واسه تیم خرید ، وقتی هم کالدرون هدایت تیم رو برعهده گرفت نتونست یه مهاجم درست و حسابی براش بخره. شاه ماهی به اسم براندائو جذب کرد که فکر میکنم از نظر کیفیت فنی معرف حضور همگی باشه !
جالب اینجاست تا زمانی که تیم رو به روز سیاه نشوند استعفا نداد و وقتی استعفا داد و رفت که دیگه کار از کار گذشته بود.

همین کالدرون هم که فکر میکنید آنتایم پولش رو گرفته گذاشته سر جیبش اشتباه میکنید. تا 3-4 هفته پیش بخاطر اینکه هیچی از باشگاه دریافتی نداشت دنبال فسخ قراردادش بود.
بشار رسن هم هنوز 30 درصد از فصل قبلش طلبکاره و بعید میدونم این یکی هم موندگار بشه.
تکلیف برانکو هم که روشنه . به فیفا شکایت کرده . جالب اینجاست که هیئت مدیره تیم میگه ما هم از برانکو شاکی هستیم !

این حرفارو نزدم که درنهایت به این نتیجه برسم کدوم تیم حکومتیه . بهرحال هرکسی عقایدی داره و هرجوری دلش بخواد فکر میکنه .
فقط گفتم تا بدونید اون روزا ما چه زجری کشیدیم.
دوست عزیز بعد از سه قهرمانی و جارو کردن کاپها یعنی باز هم پرسپولیس متضرر شده؟...خوب سه فصل موند کاپ هم گرفت..اینقدر سوزش نداره که الان برای استقلالیها داره..در مورد استقلال فرق میکنه...این قضیه کاملا معلومه بوداره!..بعد چند فصل استقلال داره خوب بازی میکنهو نتیجه میگیره...مگه میشه قبل نیم فصل با این نتایج یه مربی رو نتونن نگه دارن؟
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
ببینید مقایسه ی برانکو و استرا قبول کنید کاملا اشتباه هست...
اگر برانکو نیم فصل اول که بعد از سالها تیمش در آستانه ی قهرمانی نیمفصل بود می رفت بعد می شد مقایسه کرد نه اینکه بعد از درخشش کامل که خودشم هم بی میل به رفتن نبود بره
برانکو حتی قراردادشم تمدید کردن و از همه مهمتر آخر فصل رفت که باشگاه فرصت انتخاب مربی داشت که الان هم کالدرون آمارش از برانکو بهتر بوده و تیم همون مسیر فصل قبلش رو داره میره...
برانکو رفت چون تو این مملکت 11 ماه حق و حقوقش رو نداده بودن. استرا هم دقیقا به همین دلیل رفت. البته امروز یه سری اخبار خوندم مبنی بر اینکه بحث استرا هم 100 درصد پولی نبوده و خودشم بدش نمیومده بره. ظاهرا یکی از گزینه های هدایت تیم اودینزه ایتالیا هست. حالا من نمیدونم این خبر تا چه حد صحت داره ولی لب کلامم این هست که این شرایط قاراشمیش رو فقط شما تجربه نکردین . فکر میکنم درحال حاضر همه شماها از عملکرد فتحی ناراضی باشین اما بازم هرچی بود از اون ایرج عرب بهتر بود. بالاخره اینقدر عرضه داشت دوتا بازیکن خوب خارجی براتون بخره که خیالتون بابت خط حمله تیمتون راضی باشه.
آمار کالدرون از برانکو بهتر بوده ؟ شما از 100 تا پرسپولیسی بپرسی با تیم کالدرون بیشتر حال میکنی یا برانکو حاضرم برات قسم بخورم همشون یه جواب ثابت بهتون میدن. میدونین ما الان چرا مجبوریم از کالدرون حمایت کنیم ؟ چون میدونیم اگر اینم بره یا دایی یا درخشان و یا امثال اینها سرمربی تیم میشن.
کالدرون هنوز خودش رو نتونسته تمام و کمال ثابت کنه. هنوز تیمش نوسان داره و روند رو به رشد ثابتی رو درپیش نگرفته. نگاه به این نکنید که یه 3-0 رو بدست اورده. اینم درنظر بگیرید تا به الان اونقدر باخت داده که برانکو طی یک فصل انقد باخت نمیداد.

دوست عزیز بعد از سه قهرمانی و جارو کردن کاپها یعنی باز هم پرسپولیس متضرر شده؟...خوب سه فصل موند کاپ هم گرفت..اینقدر سوزش نداره که الان برای استقلالیها داره..در مورد استقلال فرق میکنه...این قضیه کاملا معلومه بوداره!..بعد چند فصل استقلال داره خوب بازی میکنهو نتیجه میگیره...مگه میشه قبل نیم فصل با این نتایج یه مربی رو نتونن نگه دارن؟
یعنی چون 4 فصل موند و 7 تا کاپ گرفت دیگه مشکلی از بابت رفتنش وجود نداشت ؟
قضیه استرا کاملا بوداره اما قضیه برانکو بودار نبود ؟ شما میدونستین تو قرارداد برانکو بندی وجود داشته که اگر بیشتر از 2 ماه در تاریخ پرداخت حقوقش تاخیر پیش بیاد میتونه فسخ یکطرفه بکنه ؟ اما با اینحال 11 ماه موند و حقوق نگرفت چون فکر میکرد حقش رو میدن . درواقع مدیریت تیم با اینکه روی این مسئله اشراف داشت اما بازم بهردلیلی از پرداخت حقوقش خودداری کرد.
نه دوست عزیزم اینجورم نیست که شما فکر میکنید. همینطوری که شاید من بعنوان یه پرسپولیسی حال فعلی شمارو کاملا درک نکنم شما هم متوجه اون شوکی که به هوادارای پرسپولیس وارد شد نمیشی.
با توجه به عواید حاصل از لیگ قهرمانان راحت میتونستن بدهی برانکو رو پرداخت کنن و نگهش دارن اما بهر دلیلی مدیران نالایق وقت باشگاه از این کار خودداری کردن.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
دوست ندارم با پیش کشیدن بحثهای بچگانه و کری خونی تاپیک رو به حاشیه ببرم ولی تو این شرایط میتونید حال ما پرسپولیسها رو درک کنید وقتی برانکو رو فراری دادن رفت.
تازه عمق فاجعه برانکو خیلی بدتر از استرا بود. اگر استرا چند هفتست که نتیجه های خوب گرفته، برانکو 4 سال با جامهای مختلف و رکوردهای مختلفی که از خودش بجا گذاشت یدفعه فسخ کرد و رفت.
اگر شما فتحی رو دارین ما هم اسطوره ای به اسم ایرج عرب در راس باشگاه داشتیم که بی شک اسم خودش رو تو تاریخ باشگاه پرسپولیس ماندگار کرد با شاهکارهایی که زد !
اگر از نظر شما فتحی دست نشانده ورزاته پس ما درمورد ایرج عرب چی بگیم ؟!
برانکو رو فراری داد ، بازیکنای کیلویی واسه تیم خرید ، وقتی هم کالدرون هدایت تیم رو برعهده گرفت نتونست یه مهاجم درست و حسابی براش بخره. شاه ماهی به اسم براندائو جذب کرد که فکر میکنم از نظر کیفیت فنی معرف حضور همگی باشه !
جالب اینجاست تا زمانی که تیم رو به روز سیاه نشوند استعفا نداد و وقتی استعفا داد و رفت که دیگه کار از کار گذشته بود.

همین کالدرون هم که فکر میکنید آنتایم پولش رو گرفته گذاشته سر جیبش اشتباه میکنید. تا 3-4 هفته پیش بخاطر اینکه هیچی از باشگاه دریافتی نداشت دنبال فسخ قراردادش بود.
بشار رسن هم هنوز 30 درصد از فصل قبلش طلبکاره و بعید میدونم این یکی هم موندگار بشه.
تکلیف برانکو هم که روشنه . به فیفا شکایت کرده . جالب اینجاست که هیئت مدیره تیم میگه ما هم از برانکو شاکی هستیم !

این حرفارو نزدم که درنهایت به این نتیجه برسم کدوم تیم حکومتیه . بهرحال هرکسی عقایدی داره و هرجوری دلش بخواد فکر میکنه .
فقط گفتم تا بدونید اون روزا ما چه زجری کشیدیم.

راجع به کالدرون من آمار رو گفتم که تو خود سایت ها اومده.از لحاظ آماری تا اینجا بهتر امتیاز گرفته اما خوب حرف شما درسته چون فصل قبل تیم های مدعی ضعیف تر بودن کار برانکو بیشتر به چشم میومد.
از لحاظ درک کردن اتفاقا شرایط شما قابل درک هست چون تا دلتون بخواد همچین چیزی واسه استقلال اتفاق افتاده از رفتن امیر قلعه نویی در زمان واعظ که استقلال رو قهرمان لیگ کرد تا رفتن پورحیدری که استقلال رو به فینال آسیا و چندین قهرمانی در لیگ رسوند که دقیقا شرایط برانکو رو داشت. اما من سراغ ندارم مربی موفقی که قبل از نیم فصل از این دو تیم جدا بشه... مسئله ی استراماچونی خطر بسته شدن حساباش تو ایتالیا بوده و گرنه فکر نکنم دریافت پول یا پیشنهاد ادینزه بوده باشه که اتفاقا تکذیب هم شد...
 

enimonte

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,336
لایک‌ها
1,310
محل سکونت
فعلا تهران
این که برانکو رفته یک مسئله است و این که استقلال تا میاد جون بگیره و بازیکن یا مربی را فراری میدن مسئله دیگر.توی این چند سال هر کسی توی استقلال موفق بوده در پایان فصل به طور اتوماتیک از تیم جدا شده که الان به صورت نیم فصل در اومده.

اون بی شرف هم فقط بلده بگه هوادار نگران نباشه.
 
بالا