سلام.
امیدوارم این پستم توسط دوستان مالباختهی آسیاتکی و خوش شانسهای غیر آسیاتکی دیده بشه.
من بصورت مفصل با پشتیبانی آسیاتک صحبت کردم.
بخش پشتیبانی بصورت خیلی طبیعی گفت که قبلا سرعتها
از چیزی که باید میدادیم بیشتر بوده و الان مطابق آییننامه ارتباطات رادیویی هست.
آخه گستاخی و پررویی تا چه حد! :grrr:
بعد که بهش گفتم من از مخابرات داشتم و اون خیلی پایدار بین 96 تا 98 کیلوبایت در ثانیه دانلود میکرده، پس اون مطابق کدوم آییننامه ارتباطات رادیویی بوده؟
یک کم نرم شد!
والا یه چیزی هم بدهکارشون میشدم!
در یک کلام، فعلا همینطوریه اوضاع...
گفت تا 1 ماه آینده حتما سرعتاتون رو مثل قبل میکنیم.
گفتم مرد حسابی من کلا یه ماه شارژ کردم، تو میگی یه ماه دیگه درستش میکنی؟ :lol:
برم امروز ببینم اگر پرتهای مخابرات محله ما خالی شده برم مخابرات درخواست بدم
آخرشم خودش رسما گفت فعلا همینطوریه اوضاع و مشکل داریم.
راستی:
گفتم باید جبران کنید این مدتی که همش قطی بوده
گفت: در مجموع وقتی ماه آینده درست شد بهتون دو روز اضافه میدیم :blink:
شاید
هاهاهاها
وقتی نظارت نیست، اینطوری ازت میدزدن!
حالا به کی بری شکایت کنی؟ به شاه دزد؟