VTG
Registered User
صادق چی چی هستن؟:دی
چون مثلا میگه اختلال هست خدافظ یعنی خوبه؟:دی
الان اینجا تاپیک مخابرات دیگه پشتیبانی مخابرات رو داریم ازش میگیم بقیه شرکتها هم آره به قول خودت داغونن!
عزیزم شما اگه ۴ ماه مخابرات گرفتی
من الان ۱.۵ سالی میشه دارم
یعنی چی ۱۱ به بعد زنگ بزنم؟!
هر موقع مشکل باشه باید زنگ بزنم دیگه ۱۱ به بعد وقتی مثلا مشکلی نیست زنگ بزنم چی بگم؟
تیکت هم گذاشتم زنگم بهم زدن، اما باز همون رو میگه اون ساعت ترافیک زیاده اینجوری میشه! این که نمیشه جواب که!
اما با همه اینا چون پینگش یه سرو گردن نسبت به بقیه شرکتها گمتره کاری نمیشه کرد به جز تحمل
شاید ۲۰ روز دیگه طبق گفته خودشون که ۳۰٪ قراره به سرعتشون اضافه شه مشکل سرعت ما درست شه تو روز
تو شب مشکلی نیست
بنده نزدیکه به 3 سال میشه اینترنت مخابرات دارم اون موقع تازه شروع کرده بودن نت دادن...اصلا 1 سری مراکز نداشتن!مرکز ما هم یکیش وگرنه مطمئن باشید الان بیشتر از 3 سال میشد
ایشالا که مشکل حل میشه این پهنای باند و اضافه کنن
شما یه جور میگی انگار که الان همه ما راضی هستیم و مشکلی نداریم،خب منم میدونم باید نهایت 2 دقیقه پشت خط بمونم ولی...فقط راهنمایی کردم که کارتون راحت تر حل بشه
شما اگه این کارارو کردی من تا بازرسی شکایت رفتم خیلی راحت میگن در مورد پهنای باند کاری نمیشه کرد!خب ادم چیکار کنه؟دعوا کنه باهاشون؟خیلی ناراحت باشیم اگه امکانش باشه میریم از 1 شرکت دیگه میگیریم...باز اینا ادمو دنبال نخود سیاه نمیفرستن میگن اقا همینه که هست،چیکار میشه کردن؟شعورشون نمیرسه که اینترنت مهمتر از راهسازیه!!!
یادمه اوایل که زنگ میزدم به پشتیبانی اون موقع 2 تا شماره داشت یارو گفت که اینجا اصلا مال کرجه!!2828 میگما!میگفت زنگ بزن اون یکی شماره هی میگفتم اقا رو سایت مخابرات این شماره رو نوشته...بعد خیلی جالب بود اونجا با هم دیگه حرف میزدن انگار نه انگار مثلا پشتیبانیه!جک اتعریف میکردن واسه هم،اینی که داشت کار منو راه مینداخت گفت من باید برم اونور کمک کنم بیام گوشی دستت....اینارو گفتم بدونی ما سرد و گرمشو چشیدیم ولی چیکار میشه کرد؟
Last edited: