Captive
کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
پارسا وب قهرمان که هولد میکنه مشاهده پیوست 1243700
1 روز هست 6 روز نیست :دی تیام هم که دیگه این بخش رو فراموش کرده، احتمالا جای بهتری مشغول شده :>
پارسا وب قهرمان که هولد میکنه مشاهده پیوست 1243700
اگر دات یا بی ان بی دارید تو این لانچپد شرکت کنید
Binance Launchpad | Binance
Binance Launchpad is a token launch platform for transformative projectslaunchpad.binance.com
Ataدریافت کنید
مقداری مینا جهت HODL
Mina price today, MINA to USD live, marketcap and chart | CoinMarketCap
Get the latest Mina price, MINA market cap, trading pairs, charts and data today from the world’s number one cryptocurrency price-tracking websitecoinmarketcap.com
#نظر شخصی
MINA
At the current price, market cap of MINA is around $500-ish million which is not even top-100 on Coinmarketcap. Pretty undervalued for a tier-1 project. Reminds of $GRT listing, once public sale flippers dump their tokens - its gonna get send hard. Few...
It literally trading for just several hours so not much too see on the chart, need more price action but something like that makes sense to me assuming “X” low holds. I will be sharing more actionable charts once we have some trading history. This one is just to warm up
مقداری مینا جهت HODL
Mina price today, MINA to USD live, marketcap and chart | CoinMarketCap
Get the latest Mina price, MINA market cap, trading pairs, charts and data today from the world’s number one cryptocurrency price-tracking websitecoinmarketcap.com
#نظر شخصی
هات بیت تازه لیستش کرده من صبح یه مقدار گرفتم.کدوم یکی از صرافیهایی که لیستش کرده وریفای نمیخواد؟
روی okex خریدم وریفای نمیخوادکدوم یکی از صرافیهایی که لیستش کرده وریفای نمیخواد؟
It's a scam coin and they are sending 500k to thousands of wallets just to make it seem like the coin has loads of holder.
Never share your seed phrase and you should be fine.
کرونا نکنه مجدد گرفته ؟1 روز هست 6 روز نیست :دی تیام هم که دیگه این بخش رو فراموش کرده، احتمالا جای بهتری مشغول شده :>
عملکرد من برای avax و xvs
نهنگ شدی رسما :-دی
کنترل قیمت این دو سکه ،دستت افتاده
سلامسلام
چند روز به دلیل مسائل شخصی کمتر تونستم چارت بررسی کنم
باتوجه به شرایط حاکم بر بازار سقف 38 هزار بیت کوین مهمترین رویداد این چند وقت خواهد بود
سعی میکنیم پوزیشن هایی که در پایین قیمت میگیریم نزدیک 37 یا 38 بیت کوین خارج بشیم ( بحث همبستگی که بازار نسبت به بیت کوین داره )