نونگارپردازش
Registered User
- تاریخ عضویت
- 21 جولای 2012
- نوشتهها
- 229
- لایکها
- 231
همه سایتها به سئو نیاز دارند
وبسایتها در تمامیموضوعات و حیطههای کاری (niches) دارای رقیبان زیادی هستند . میلیونها وبسایت وجود دارند و خیلی بیشتر از این مقدار به وجود خواهند آمد . اما حقیقت تلخ آن است که در هر موضوع و کلمه کلیدی ، تنها ۱۰ وبسایت اول در نتایج جست و جو میتوانند فروش مناسب داشته باشند و درآمد خوبی کسب کنند. شاید بگویید روشهای دیگری برای جذب بازدید کننده هست چرا به سراغ آنها نرویم ؟ باید بگویم که زمانی که بازدید کنندگان در موتورهای جست و جو مثلا “هندزفری بی سیم” را جست و جو میکنند ، نمیخواهند داستانهای مربوط به این وسیله را بخوانند ، میخواهند آن را بخرند و این یعنی فرصت . شاید درصد موفقیت شما در این روش ۹۰% باشد ، اما اگر به سراغ روشهای دیگر بروید زیر ۱۰% خواهد بود.
از هر بازاریاب آنلاینی و با تجربه ای در رابطه با فروش بیشتر بپرسید ، مسلما بهینه بودن برای موتورهای جست و جو و مطالب خوب را پیشنهاد میدهد. اما فقط مطالب خوب برای افزایش رتبه کافی است
محاسن استخدام سئوکار
موتورهای جست و جو ، روباتهایی بیش نیستند که فقط کمیهوشمند عمل میکنند . آنها توانایی خواندن و فهمیدن مطالب خوب را ندارند و نمیتوانند به تنهایی بفهمند که کدام نوشته خوب است و کدامین بد. پس چگونه میتوانند وبسایتها را رتبه بندی کنند ؟ پاسخ ساده است ، با توجه به ارتباط کلمات کلیدی به متن و همینطور لینکهای دریافتی و همینطور ، اماده بودن وبسایت برای پذیرایی از موتورهای جست و جو . هیچ ابزار یا کاری نیست که به تنهایی بتواند رتبه سایت شما را در موتورهای جست و جو افزایش دهد . در حقیقت ، بازاریابی آنلاین ، به چندین عامل در کنار هم نیاز دارد و تنها یک عامل کاری را از پیش نمیبرد . همینطور که مطالب خوب به سئو نیاز دارند ، سئو هم به مطالب خوب نیاز دارد.
چه سئوکاری را انتخاب کنم ؟
اگر دانش و زمان کافی برای انجام بهینه سازی را ندارید ، حتما باید یک سئوکار خوب را برای بهینه سازی وبسایتتان انتخاب کنید . سئو وبسایت شما را در موتورهای جست و جو مطرح میکند ، پس میتواند به پیشرفت شما و برندتان کمک کند . سعی کنید برای سئو بودجه خیلی محدودی تعیین نکنید ، اینگونه میتوانید بیشتر از سئوکار خود توقع داشته باشد . چون سئو یک کار سخت و زمانبر است و اگر شخصی از شما هزینه بسیار پایین تقاضا میکند ، به سمتش نروید ! چون میتواند ضربههای زیادی به شما و وبسایتتان بزند . نمیگویم که به سراغ افراد با هزینههای بسیار بالا بروید ، اما به جز بحثهای مالی و اتقصادی ، به عقلتان هم مراجعه کنید و ببینید که آیا سئو اینقدر ارزان است ؟
هر سئوکاری خوب نیست ، شاید او از روشهای black hat استفاده کند و وبسایت شما را در مدت کوتاهی به رتبههای بالا در موتورهای جست و جو برساند ، اما باید این مسئله را در نظر بگیرید که موتورهای جست و جو هر روز در حال تغییر الگوریتمهای خود هستند و هیچ گاه ، یک تکنیک سئو ، برای چند سال و به تازگی ، چند ماه پاسخ گو نخواهد بود.
نونگار در این خصوص از چندین برنامه نویس کهنه کار بهره می جوید ولی هنوز نتوانسته به اهداف بلند مدت خود برسد.
پس در مورد انتخاب سئوکار خود کمیهوشمندانه برخورد کنید . سعی کنید که اول نیازهایتان را بسنجید و سپس به سراغ خدمات سئو بروید و انتخاب سئوکار بروید.
وبسایتها در تمامیموضوعات و حیطههای کاری (niches) دارای رقیبان زیادی هستند . میلیونها وبسایت وجود دارند و خیلی بیشتر از این مقدار به وجود خواهند آمد . اما حقیقت تلخ آن است که در هر موضوع و کلمه کلیدی ، تنها ۱۰ وبسایت اول در نتایج جست و جو میتوانند فروش مناسب داشته باشند و درآمد خوبی کسب کنند. شاید بگویید روشهای دیگری برای جذب بازدید کننده هست چرا به سراغ آنها نرویم ؟ باید بگویم که زمانی که بازدید کنندگان در موتورهای جست و جو مثلا “هندزفری بی سیم” را جست و جو میکنند ، نمیخواهند داستانهای مربوط به این وسیله را بخوانند ، میخواهند آن را بخرند و این یعنی فرصت . شاید درصد موفقیت شما در این روش ۹۰% باشد ، اما اگر به سراغ روشهای دیگر بروید زیر ۱۰% خواهد بود.
از هر بازاریاب آنلاینی و با تجربه ای در رابطه با فروش بیشتر بپرسید ، مسلما بهینه بودن برای موتورهای جست و جو و مطالب خوب را پیشنهاد میدهد. اما فقط مطالب خوب برای افزایش رتبه کافی است
محاسن استخدام سئوکار
موتورهای جست و جو ، روباتهایی بیش نیستند که فقط کمیهوشمند عمل میکنند . آنها توانایی خواندن و فهمیدن مطالب خوب را ندارند و نمیتوانند به تنهایی بفهمند که کدام نوشته خوب است و کدامین بد. پس چگونه میتوانند وبسایتها را رتبه بندی کنند ؟ پاسخ ساده است ، با توجه به ارتباط کلمات کلیدی به متن و همینطور لینکهای دریافتی و همینطور ، اماده بودن وبسایت برای پذیرایی از موتورهای جست و جو . هیچ ابزار یا کاری نیست که به تنهایی بتواند رتبه سایت شما را در موتورهای جست و جو افزایش دهد . در حقیقت ، بازاریابی آنلاین ، به چندین عامل در کنار هم نیاز دارد و تنها یک عامل کاری را از پیش نمیبرد . همینطور که مطالب خوب به سئو نیاز دارند ، سئو هم به مطالب خوب نیاز دارد.
چه سئوکاری را انتخاب کنم ؟
اگر دانش و زمان کافی برای انجام بهینه سازی را ندارید ، حتما باید یک سئوکار خوب را برای بهینه سازی وبسایتتان انتخاب کنید . سئو وبسایت شما را در موتورهای جست و جو مطرح میکند ، پس میتواند به پیشرفت شما و برندتان کمک کند . سعی کنید برای سئو بودجه خیلی محدودی تعیین نکنید ، اینگونه میتوانید بیشتر از سئوکار خود توقع داشته باشد . چون سئو یک کار سخت و زمانبر است و اگر شخصی از شما هزینه بسیار پایین تقاضا میکند ، به سمتش نروید ! چون میتواند ضربههای زیادی به شما و وبسایتتان بزند . نمیگویم که به سراغ افراد با هزینههای بسیار بالا بروید ، اما به جز بحثهای مالی و اتقصادی ، به عقلتان هم مراجعه کنید و ببینید که آیا سئو اینقدر ارزان است ؟
هر سئوکاری خوب نیست ، شاید او از روشهای black hat استفاده کند و وبسایت شما را در مدت کوتاهی به رتبههای بالا در موتورهای جست و جو برساند ، اما باید این مسئله را در نظر بگیرید که موتورهای جست و جو هر روز در حال تغییر الگوریتمهای خود هستند و هیچ گاه ، یک تکنیک سئو ، برای چند سال و به تازگی ، چند ماه پاسخ گو نخواهد بود.
نونگار در این خصوص از چندین برنامه نویس کهنه کار بهره می جوید ولی هنوز نتوانسته به اهداف بلند مدت خود برسد.
پس در مورد انتخاب سئوکار خود کمیهوشمندانه برخورد کنید . سعی کنید که اول نیازهایتان را بسنجید و سپس به سراغ خدمات سئو بروید و انتخاب سئوکار بروید.