• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تمامی مقالات آموزشی سئو از نونگارپردازش

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231

ارتباط با کاربران در شبکه های مجازی برای شما به عنوان یک وبلاگ نویس و یا وبمستر می تواند مزایای فرآوانی داشته باشد که در زیر با چند نمونه از آن ها آشنا می شویم.
1- اکثر آن ها به دنبال کپی کردن مطالب شما نیستند.
2- آن ها می توانند اطلاعات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و اگر مطلبتان واقعا جذاب باشد برای شما تبلیغات به شیوه ی ویروسی انجام می گیرد.
3- همه ی آن ها به نسبت بقیه توانایی به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده ی بالاتری نسبت به بقیه دارند و این آرزوی هر مدیر سایت است.
امیدوارم به این نتیجه رسیده باشید که کاربرانی که در شبکه های اجتمایی فعالیت می کنند خیلی خیلی با ارزش تر از یک کاربر معمولی هست که مطالب شما را می خواند.
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
دنبال کننده گان شبکه اجتماعی بازدید کننده گان و مشتریان بالقوه هستن
 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231
بسیاری از مدیران سایت ها بر این باورند که به سادگی و با ایجاد یک کلیپ ویدویی و منتشر کردن آن در یوتیوب می توانند بازاریابی خوبی برای خود ایجاد کنند ، ولی همه چیز به این راحتی نیست ، آنها هنوز نمی دانند که در اکثر مواقع با یک گل بهار نمی شود ، در این مقاله به بررسی سئو ویدئو ها و بهینه سازی ایشان برای موتورهای جستجو می پردازیم.
در این مقاله اقداماتی برای مدیران سایت ها ذکر شده است که در صورت رعایت این موارد می توانند ویدئوهای خود را به درستی برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایند:

1) ایجاد محتوای ویدئویی آموزنده

بهترین کار برای بهینه سازی ویدئوها برای موتورهای جستجو ، ایجاد محتوای ویدئویی آموزنده ، مفید و جذاب است ، هنگامی که شما در کلیپ ویدئویی خود به حل مشکلات کاربران بپردازید و یا به سوال آنها پاسخ دهید ، کاربران سعی می کنند ، ویدئوهای شما را برای دیگران نیز به اشتراک بگذارند ، این کار علاوه بر بهینه سازی ویدئو ها ، یک بازاریابی ویروسی را برای شما ایجاد می کند.
اگر کاربران به صورت گسترده ویدئو های شما را به اشتراک بگذارند ، نه تنهاشما رتبه خوبی را نزد موتورهای جستجو پیدا خواهید خواهید ، بلکه در افزایش بازدید جستجو در یوتیوب و دیگر شبکه ها نیز موفق خواهید بود.

2) استفاده از کلمات کلیدی مرتبط برای کلیپ های ویدئویی

همانطور که میدانید موتورهای جستجو ، محتوای کلیپ ویدئویی شما را از توضیحات مربوط به کلیپ یا صفحه ، می فهمند ، برای اینکه موتورهای جستجو را به کلیپ های خود جذب کنید باید مواردی را رعایت نمائید :
• استفاده از تگ title برای صفحه ای که ویدئوی شما در آن قرار دارد
• درج توضیح مختصر از ویدئو
• موضوع بندی ویدئوهای خود ، مثلا ویدئوهای آموزشی ، پرسش و پاسخی و ...
• استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای کلیپ
• در صورت امکان ، ایجاد زیرنویس برای کلیپ

رعایت این موارد ، احتمال افزایش بازدید از ویدئوهای شما بسیار بالا خواهد رفت ، در ضمن ، در قسمت توضیحاتی که در مورد محتوای ویدئوی خود قرار می دهید ، سعی کنید لینک ثابت صفحه ی کلیپ خود را نیز قرار دهید.

3) ویدئو های خود را در سایت های اشتراک گذاری زیادی ، منتشر کنید

درست است که اشتراک گذاری ویدوها در یوتیوب ، کاری بسیار عاقلانه است و البته باعث افزایش بازدید خوبی می شود ، ولی یوتیوب تنها سایت اشتراک گذاری کلیپ های تصویری نیست؟!
شما برای افزایش تعداد لینک های کلیپ های تصویری خود باید آنها را در حوزه های گسترده تری نیز به اشتراک بگذارید ، همانند سایت هایی مثل:
Vimeo
Viddler
BuzzNet
Yahoo! Video
TubeSurf
BrightCove
Google Video

4) از ابزارهای تجزیه و تجلیل یوتیوب استفاده کنید

سایت یوتیوب ابزارهای ارائه داده است که می توانید آمار های بازدید ویدئوهای خود را آنالیز کنید ، این ابزارها به شما در امر ، شناخت ویدئوهای دلخواه کاربران کمک میکند و می توانید در آینده ویدئوهای جذاب تری را ایجاد و به اشتراک بگذارید ، در ضمن این را هم بدانید که هر چه تعداد بازدید از ویدئو های شما در یوتیوب بیشتر باشد ، یوتیوب ویدئوهای شما را به صورت برجسته تری به نمایش می گذارد مثلا آنها را به عنوان توصیه می شود (recommended)" نمایش می دهد.

5) کاربران خود را به Call to action سوق دهید

همانطور که از نام call to action معلوم است ، call to action کارهایی هستند که کاربران باید انجام بدهند به عنوان مثال ، اگر کاربری از محتوای ویدئویی شما لذت برد ، می تواند با زدن گزینه Subscribe ، در صورت ایجاد ویدئوی جدید توسط شما و منتشر کردن آن در یوتیوب اطلاع پیدا کند



 
Last edited:

webbranding.ir

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2012
نوشته‌ها
191
لایک‌ها
139
محل سکونت
tehran
3707d8f2be163bd14c78cf07586f13bb_L.jpg



ما منتظر نظرات خوب شما در وب برندینگ در مورد این مقاله هستیم :


برای مشاهده این مقاله اینجا کلیک کنید


صفحه توئیتر وب برندینگ
 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231
رقابت سختی برای تصاحب بازار مرورگرها بین دو کمپانی در جریان است ولی تیم‌های سازنده فایرفاکس و IE بسیار متمدنانه با هم در ارتباط هستند.
فرستادن کیک از طرف تیم سازنده اینترنت اکسپلورر برای تبریک عرضه نسخه جدید فایرفاکس سنتی است که از دیرباز (فایرفاکس ۳) ادامه دارد. البته این سنت دارد ذره ذره آب می‌رود، چون موزیلا -به تبعیت از گوگل- روی آورده به ارائه به روز رسانی‌های کوچکتر و در مقاطع زمانی نزدیک به هم. به همین خاطر مایکروسافت هم اندازه کیک‌هایی را که می‌فرستد -متناسب با به روزرسانی‌های فایرفاکس- کوچک کرده.
FROM-IE-WITH-LOVE.jpg
رقابت سختی برای تصاحب بازار مرورگرها بین دو کمپانی در جریان است ولی تیم‌های سازنده فایرفاکس و IE بسیار متمدنانه با هم در ارتباط هستند. تا پیش از این، مایکروسافت برای چندین به روزرسانی بزرگ فایرفاکس، کیک تبریک به موزیلا فرستاده بود. مثلا براي عرضه فايرفاكس ۴. تیم‌های دو کمپانی، کیک‌های ارسالی را با لوگوی مرورگر خود امضا می‌کنند. همانطور که گفتیم، به خاطر عرضه نسخه‌های نزدیک به هم از طرف موزیلا، کیک‌های ارسالی مایکروسافت هم آب رفته‌اند ولی این باعث نشده که تیم فایرفاکس، به مناسبت عرضه اینترنت اکسپلورر ۱۰، یک کیک بزرگ مزین به روباه آتشین برای تیم IE نفرستد. با اين اتفاق بايد در اين حرف كه گفته مي‌شود رقبا نمي‌توانند باهم خوب باشند ترديد كرد.

اینترنت2.jpg

 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231
مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است.
با توجه به جایگاه مرکزی که این نرم افزارها در زندگی انسان دارند، باید تاریخچه ای نیز در پس ساخت و نامگذاری این نرم افزارها وجود داشته باشد. “مارتین بیبی” توسعه دهنده نرم افزاری در مایکروسافت تاریخچه ای از انتخاب اسامی مرورگرها را گردآوری کرده است. بعضی از آنها نامی آشکار و واضح دارند، مانند اینترنت اکسپلورر.

نام این مرورگر به خوبی نشان می دهد که در حال ارائه چه خدماتی است، اما بعضی دیگر از مرورگرها مانند “اپرا” هیچ نشانه ای از خدماتی که ارائه می کنند نداشته و تنها به دلیل زیبا بودن انتخاب شده اند.

با استثنا در نظر گرفتن اینترنت اکسپلورر و اوپرا، هیچ یک از اسامی مرورگرهایی که “بیبی” تاریخچه آنها را گرد آوری کرده از شرکت سازنده مرورگرها برگرفته نشده است.

برای مثال به نظر نمی آید کسی منشا نام “سفری” (Safari) را بداند، شاید بخشی از نام این مرورگر از نام وبلاگی به نام Surfin برگرفته شده باشد، اما این نام ارتباطی مستقیم با مفهوم جستجو در طبیعت وحشی داشته و به نوعی به مفاهیمی مانند اکتشاف و مسیریابی اشاره ای ضمنی دارد.

مرورگر.jpg
Mozila
شاید نامشخص ترین نام در این میان نام مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا باشد. “بیبی” داستانی معروف را درباره نامگذاری این مرورگر بیان می کند که بر اساس آن نامگذاری این شرکت و مرورگرش از ترکیب واژه هایی انجام گرفته و هدف نهایی این شرکت بوده است.
بر اساس این گزارش ، ترکیب دو عبارت “Mosaic Killer” (نابود کننده مرورگر موزائیک) و Godzilla به معنی قدرتی گودزیلا مانند که می تواند مرورگر موزائیک را نابود سازد، منجر به ابداع نام Mozilla شده است.
FireFox
بیشتر افراد فراموش کرده اند که فایرفاکس از ابتدا به این نام خوانده نمی شد و در واقع طی گذشت زمان چندین بار دچار تغییر نام شده است. در ابتدا نام آن “فونیکس” بود که به دلیل بروز اختلاف با شرکتی هم نام به “پرنده آتشین” (Firebird) تغییر نام داد. این نام نیز با پروژه ای “منبع باز” هم نام شد، از این رو پس از مشاوره های فراوان با چندین وکیل نام فایرفاکس (نام دیگر پانداهای سرخ است و هیچ ارتباطی با پرنده های افسانه ای ندارد) برای این مرورگر انتخاب شد.
Internet Explorer
در سال 1995 داشتن نامی که به افراد ایده ای کلی درباره کارایی یک محصول را بدهد، ایده ای بسیار رایج و محبوب بود. به ویژه که در آن زمان که افراد به تازگی با پدیده ای به نام اینترنت آشنا شده بودند و تلاش داشتند به گونه ای خود را درگیر آن کنند.اکسپلورر (جستجوگر) برای بیان مفهوم آزادی و امکاناتی که به واسطه استفاده از وب برای افراد به وجود می آمد انتخاب شده است و با شعار پیشین شرکت مایکروسافت “هدف امروزت چیست؟” در یک راستا قرار داشت.
Chrome
”بیبی” در وبلاگ خود نوشته است که برای انتخاب نام این مرورگر مشهور و محبوب رای گیری های زیادی انجام شده است اما در نهایت نام کروم برای آن پیشنهاد شد و دلیل اول این پیشنهاد این نام نیز علاقه یکی از طراحان ارشد این مرورگر به خودروهای تندرو است. به تدریج استفاده از این نام برای مرورگر گوگل رواج پیدا کرد زیرا طراحان آن به این نام عادت کردند و این نام را با سرعت بالای مرورگر مرتبط می دانستند.
Opera
انتخاب اپرا برای نامگذاری یک مرورگر دلایل مختلفی داشته است. مهمترین آن این است که اپرا در همه جای دنیا، ایتالیا، روسیه، فرانسه یک معنی را می دهد. دلیل دیگر این است که اپرا تقریبا در همه جای جهان ریشه های تاریخی دارد و همواره با کیفیت و استانداردهای بالای هنری سر و کار داشته است، برای مثال اپرا یکی از بی حاشیه ترین هنرها در جهان به شمار می رود و تمامی هنرمندان در آن از بالاترین سطوح اجتماعی و اخلاقی برخوردارند، دلیل سوم نیز سرگرم کننده بودن اپرا است.


 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231
گوگل در یک اقدام جالب دیگر، به مناسبت هفتادمین سالگرد تولد «باب راس» استاد مشهور نقاشی طبیعت و مجری برنامه پربیننده «لذت نقاشی» لوگوی خود را تغییر داد.

در این لوگوی مناسبتی، باب راس به همراه تابلو و بوم معروفش در حالی که مشغول نقاشی است، به تصویر کشیده شده است.

در تابلوی نقاشی باب راس، حرف g گوگل مشاهده می‌شود.
باب راس.jpg باب راس2.jpg

باب نورمن راس در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۴۲ در فلوریدا به دنیا آمد و در ۴ ژوئیه سال ۱۹۹۵ (۱۳ تیر ماه ۱۳۷۴) در سن ۵۳ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد.

مجموعه تلویزیونی «لذت نقاشی» که به مدت ۱۲ سال توسط این نقاش چیره دست اجرا شد، معروفیت بسیاری برای باب راس به دنبال داشت.

این برنامه در شبکه ۴ سیمای ایران به نمایش درآمده است.

ساخت برنامه «لذت نقاشی» تا سال ۱۹۹۴ یعنی یک سال قبل از مرگ باب راس ادامه یافت.


 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231
امنیت اینترنت، موضوعی که همه ما می دانیم مهم است، اما گاهی اوقات این موضوع به راحتی در پس زوایای ذهنمان می نشیند، و شروع به فریب خودمان با این باور که “چنین چیزی برای من اتفاق نخواهد افتاد” می کنیم. خواه این نیروی ویرانگر جدیدترین ویروس یا تنها تلاش هایی برای هک کردن از سوی یک هکر جوان تازه وارد باشد، ما تنها یک کلیک از درگیر شدن با مشکلات امنیتی که ترجیح می دهیم با آن مواجه نشویم، فاصله داریم. در هیچ کجا این مسئله به اندازه ایمیل هایمان صحت ندارد.
در اینجا برخی نکات ساده اما مهم امنیتی آمده است که تا آنجا که امکان دارد باید برای حفظ امنیت حساب ایمیل خود بدانید.



۱٫ از حساب های ایمیل جداگانه استفاده کنید.


اگر شما همانند بیشتر مردم هستید، حساب ایمیل تان احتمالا قطب مرکزی فعالیت های شخصی شماست. همه اطلاعیه های فیس بوک، ثبت نام های وبگاه، خبرنامه ها، پیام های شما، و غیره به ایمیل تان فرستاده می شوند، درست است؟ این بدان معنا است که شما همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد می گذارید، اگر آن سبد اتفاقی سقوط کند، شما همه تخم مرغ هایتان را با آن از دست خواهید داد.

به بیانی دیگر، اگر شما همه فعالیت های خود را به یک حساب ایمیل معطوف کنید، چه اتفاقی می افتد هنگامی که کسی سر زده واردش می شود؟ می خواهم بگویم احتمال این وجود دارد که آنها به هر چیز دیگری دسترسی یابند. به همین دلیل شما می بایست از چندین حساب ایمیل استفاده کنید.

داشتن حساب های ایمیل جداگانه نه تنها به افزایش امنیت شما کمک خواهد کرد، بلکه همچنین به ارتقا بهره وری شما می انجامد. تصور کنید اگر بتوانید تمامی ایمیل های کاری خود را در یک حساب کاری ادغام کنید؛ تمامی دوستان و خانواده با حساب شخصی تان مکاتبه می کنند؛ دارای یک حساب تفننی برای وبگاه ها هستید؛ و یک حساب دم دستی برای لینک های هرزنامه ای ناشناخته دارید. به این ترتیب، اگر کسی حساب کاری تان را هک کند، تمام ایمیل های شخصی تان هنوز در امان هستند.

۲٫ یک گذرواژه منحصر به فرد ایجاد کنید.


همراه با اندیشه چندین حساب، می بایست همچنین یک گذرواژه (رمز عبور) کاملا یکتا و منحصر به فرد برای هر یک از حساب های ایمیل خود داشته باشید. حتا اگر تصمیم به نگهداشتن یک حساب ایمیل اصلی دارید، مطمئن شوید که گذرواژه آن ۱۰۰% منحصر به فرد است.

استفاده از یک گذرواژه برای همه حساب های تان، اشتباهی در سطح افراد تازه کار است. فرض کنید کسانی ایمیل شخصی تان را هک کنند پس تمامی اطلاعیه های دریافتی فیس بوک، یادآوری های eBay، و غیره را مشاهده می کنند. هر هکر ابلهی آن حساب ها را با گذرواژه های یکسان به عنوان حساب ایمیل تان آزمایش خواهد کرد، و در مورد شما آنها موفق خواهند شد.

این توصیه ای معمولی است، می دانم، اما بسیاری از مردم هنوز آن را نادیده می گیرند. باید اعتراف کنم، برای مدت زمان بسیار طولانی، من نیز از گذرواژه ای یکسان به واقع برای همه حساب هایی که داشتم، استفاده می کردم. هنگامی که یکی از دوستانم به گذرواژه ام پی برد (بدون انگولک کردن چیزی، خوشبختانه) دانستم که زمان فهمیدن و عاقل بودن است.


۳٫ مراقب کلاهبرداری های فیشینگ باشید.


هنگامی که با یک شرکت یا محصول خاص که نیازمند اطلاعات حساب شما است، سر و کار دارید، تا به حال چنین پیامی را دیده اید: هرگز اطلاعات شخصی شما را واگذار نمی کنیم. ما هرگز گذرواژه شما را درخواست نخواهیم کرد. هنگامی که کسی ایمیلی شامل درخواست اطلاعات شخصی تان برای شما می فرستد، بی درنگ می فهمید که این یک نیرنگ است.

اما سطح دیگری از این نوع کلاهبرداری وجود دارد و فیشینگ نامیده می شود. اساسا، کاربران بد اندیش و مغرض وبگاه هایی با ویژگی های برتر و پر سر و صدا (به عنوان نمونه، eBay، آمازون، فیس بوک، و غیره) را شبیه سازی و جعل کرده و عنوان می کنند که با مشکلاتی با حساب شما روبرو هستند؛ همه شما می بایست کاری برای رو به راه نمودن این مسئله انجام دهید و آن ارسال نام کاربری و گذرواژه به آنها به منظور تأیید اعتبارتان است. گاهی اوقات آنها حتا شما را به وبگاهی جعلی که دقیقا همانند وبگاه واقعی به نظر می رسد، ارتباط یا پیوند می دهند.

مراقب باشید. در حقیقت، هر زمان که اطلاعات شخصی تان به موقعیت بدون رو در رویی (عدم دیدار انسانی به صورت رو در رو) کشانده شد، کلاهبردار یاب شما می بایست بلند و آشکار به صدا درآید.

۴٫ هرگز روی لینک ها در ایمیل ها کلیک نکنید.


فیشینگ مرا به سوی نکته بعدی ام می برد. هر زمان که لینکی (پیوند) را در یک ایمیل می بیند، در ۹۹% اوقات نباید روی آن کلیک کنید. تنها موارد استثنایی هنگامی است که شما در انتظار ایمیل خاصی هستید، همچون لینک ثبت نام یک انجمن یا ایمیل فعال سازی حساب کاربری بازی، یا چیزهایی همانند این.

اگر شما یک ایمیل هرزنامه که تلاش می کند تا خدمات یا محصول خاصی را به شما بفروشد، دریافت می کنید، هرگز بر روی هیچ یک از لینک های درون آن کلیک نکنید. هرگز نمی دانید که آنها شما را به کجا هدایت خواهند کرد. گاهی اوقات آنها ممکن است امن باشند؛ اوقاتی دیگر آنها شما را مستقیم به سوی درهای جهنم می برند و با انبوهی از نرم افزارهای مخرب و ویروس ها مواجه می کنند. اگر شما ایمیلی از بانک خود یا هر خدمات دیگری (به عنوان مثال، پرداخت صورت حساب یا قبض) دریافت نمودید، همیشه به صورت دستی از وبگاه بازدید کنید. بدون کپی کردن و چسباندن (paste). بدون کلیک مستقیم. بعدها از خود سپاسگذاری خواهید کرد.


۵٫ پیوست های ناخواسته را باز نکنید.


پیوست ها هنگامی که به ایمیل می آیند، چیزهای فریبنده ای هستند. اگر شما در انتظار چیزی از طرف یک دوست یا دایی یا عمو هستید، پس با اطمینان، دست به کار شوید و پیوست را باز کنید. به تصاویر خنده داری که برایتان فرستادند بخندید. هنگامی که شما شخص فرستنده پیوست را می شناسید، همه چیز خوب است.

اما در صورتی که ایمیل ناخواسته ای است، هرگز هیچ فایل پیوستی را باز نکنید. حتا اگر فایل سالم و بی ضرر به نظر برسد، شما ممکن است با جهانی از آزار و ناراحتی روبرو شوید. نام فایل ها می تواند جعلی باشد. JPEG ها می توانند با ظاهر مبدل EXE ها باشند و آن EXE ها به محض دانلودشان اجرا خواهند شد و سپس شما ویروسی در دست هایتان خواهید داشت.

۶٫ ویروس ها و نرم افزارهای مخرب را اسکن کنید.


اگر ایمیلی را باز می کنید و به هر حال مشکوک به نظر می رسد، دست به کار شوید و یک اسکن کننده نرم افزار های مخرب و ویروس را اجرا کنید. هر ایمیل هرزنامه ای شما را به ویروس آلوده نخواهد کرد و این ممکن است زیاده روی به نظر برسد که هر زمان یک ایمیل مشکوک را باز می کنید، اسکن کننده نرم افزار های مخرب را اجرا نمایید، اما در امان بودن بهتر از تأسف خوردن است.

در آن زمان که تصمیم می گیرید که به آن اجازه شروع دهید، می تواند زمانی باشد که رایانه شما یک keylogger را بارگذاری می کند.


۷٫ از وای-فای عمومی پرهیز کنید.


و در نهایت، هنگامی که در اینترنت عمومی هستید از بررسی ایمیل خود پرهیز کنید. بله، می دانم هنگامی که منتظر هواپیما برای رسیدن به ورودی (گیت) پرواز خود هستید، این می تواند برای بیرون کشیدن گوشی هوشمند یا لپ تاب تان برای بررسی پیام های جدید، وسوسه انگیز باشد. متاسفانه، وای-فای عمومی می تواند بسیار نا امن باشد.

برنامه هایی آن بیرون وجود دارند که شبکه یاب نامیده می شوند که بی تحرک در پس زمینه دستگاه برخی هکرها اجرا می شوند. شبکه یاب تمامی داده های بیسیم جاری در سراسر یک شبکه خاص را زیر نظر می گیرد، و آن داده ها ممکن است برای اطلاعات مهمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. همانند نام کاربری و گذرواژه شما.

عجیب است که با سپری شدن سال ها، امنیت در مواردی سفت و سخت تر می شود و ما به همان اندازه ای که همیشه در جهات دیگر فعال بوده ایم، آسیب پذیر باقی می مانیم. امنیت ایمیل به عقل سلیم و تصمیم های دقیق منحصر می شود. اجازه ندهید تنبلی و آسایش بر آرزو و خواست شما برای محافظت و آرامش سایه افکند.

 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231


به نظر می‌رسد یاهو درصدد تغییر لوگوی خود است.

این موضوع بر اساس پرسشنامه آنلاینی که یکی از کاربران اینترنتی از آن خبر داده، مطرح شده است.

ظاهراً یاهو از برخی کاربران اینترنتی درخواست کرده با مراجعه به یک پرسشنامه آنلاین، به سوالات مطرح شده در آن پاسخ گویند.

یکی از سوالات، نظر افراد نسبت به لوگوی جدید یاهوست.

تصویر ذیل، یک اسکرین‌شات از این پرسشنامه است، که در سمت چپ آن لوگوی قدیم و در سمت راست لوگوی جدید یاهو که البته هنوز تصویب و نهایی نشده، مشاهده می‌گردد.

yahoo2.png

بر این اساس، لوگو تغییر اساسی نکرده و فقط فونت و نحوه قرار گرفتن حروف کنار یکدیگر، مقداری عوض شده و البته علامت تعجب مشهور نیز در آخر لوگو حفظ شده است.

یک سخنگوی یاهو در این خصوص گفت یاهو به طور مدام در حال توسعه و تست مفاهیم جدید با هدف ارائه لذت‌بخش‌ترین تجارب به کاربران و تبلیغ‌کنندگان است.

وی در عین حال افزود: ما در حال حاضر چیز جدیدی برای اعلام کردن نداریم.

به نظر می‌رسد موج تغییراتی که با ورود خانم «ماریسا مایر» مدیر عامل جدید یاهو به این شرکت به راه افتاده، اکنون به سراغ لوگو و ظاهر سایت این شرکت رفته است.

چند روز پیش نیز انتشار گزارش مالی یاهو در سه ماهه سوم سال جاری، از پیشرفت مالی این شرکت اینترنتی حکایت داشت.

خانم مایر همچنین در اولین خرید خود، یک شرکت تولیدکننده اپلیکیشن آیفون به نام Stamped را به مجموعه تحت امر خود اضافه نمود.


yahoo1.jpg

 

jackmorfy

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,054
لایک‌ها
154
اگر تغییر کنه که خیلی خوبه
چون مدت زیادیه داریم این لوگو رو میبینیم. خسته شدیم
 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231

اینترنت اینجا بین این سیم‌ها و لوله های رنگارنگ زندگی می‌کند.
اینترنت اینجا بین این سیم‌ها و لوله های رنگارنگ زندگی می‌کند. تصاویری که در زیر می‌بینید مربوط به "دیتا سنتر" شرکت عظیم گوگل است، در بین این لوله‌ها و سیم‌های رنگارنگ و نور چراغ‌ها روزانه میلیون ها ایمیل، جستجوی اینترنت، دانلود اطلاعات و ... انجام می‌شود. البته شاید در این تصاویر از دیدن لوله های رنگارنگ تعجب کنید،‌ اما باید گفت خنک نگه داشتن ده‌ها هزار سروری که در این ساختمان‌های بزرگ وجود دارد به چنین تاسیساتی هم نیاز دارد.

بدینصورت که وقتی شما در گوگل، کاری نظیر سرچ کردن را انجام می‌دهید، این درخواست در این دیتاسنترها پردازش می شود، گوگل می گوید این دیتاسنتر عظیم دارای ۴۵۰۰۰ سرور در ۴۵ بخش مختلف هست که درون محفظه های بزرگی تعبیه شده است.

این سرورهای عظیم که بدون وقفه در تمام مدت شبانه روز مشغول پردازش اطلاعات هستند از محافظت شده ترین مکان‌های گوگل به حساب می‌آیند و حتی بسیاری از کارمندان گوگل هم بدلیل محرمانه بودن، اجازه ورود به آنجا را ندارد ... در این میان شاید بتوان گفت "کنیه ژو" تنها عکاسی بوده که فرصت داشته تا به قلب یکی از امنیتی ترین "دیتا سنتر"های دنیا نفوذ کند و تصاویری که در زیر مشاهده می کنید را تهیه و منتشر کند. شاید ژو یکی از خوش شانس‌ترین عکاسانی بوده که به این مکان راه یافته است، جایی که به قول او اینترنت در آنجا زندگی می‌کند.

internet 1.jpg

internet 2.jpg

internet 3.jpg

internet 4.jpg

internet 5.jpg

internet 6.jpg

internet 7.jpg

internet 8.jpg

internet 9.jpg

internet 10.jpg




 

نونگارپردازش

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2012
نوشته‌ها
229
لایک‌ها
231

google.jpg
دكمه I'm Feeling Lucky يا همان جستجو با بخت و اقبال از روز اولي كه گوگل شروع به‌كار كرده است (سال 1998) در كنار دكمه جستجو در سايت گوگل مشاهده شده است.

گوگل تا به امروز تغييرات زيادي را به خود ديده است؛ تغييرات مختلفي كه در ظاهر، رنگ‌ها، دكمه‌ها، لينك‌ها و سرويس‌هاي گوگل رخ داده و موجب شده است تا كاربران رضايت بيشتري از اين سايت داشته باشند.

در كنار اين تغييرات امروز گوگل پس از 14 سال دكمه جستجو با بخت و اقبال را دستخوش تغييراتي كرده كه موجب شده است اين دكمه نيز كمي كاربردي‌تر شود تا كاربران علاوه بر اوقات فراغت خود، براي انجام امور ديگر نيز بتوانند از آن استفاده كنند.

اگر هنوز متوجه اين تغيير نشده‌ايد چند مرحله را دنبال كنيد:

1ـ ابتدا وارد صفحه ‌اصلي سايت گوگل بشويد. (توجه داشته باشيد كه منظور از صفحه اصلي لينك Google است و لينك‌هاي مختص كشورهاي مختلف هنوز شامل اين تغيير نشده‌اند).

2ـ نشانگر ماوس را روي دكمه I'm Feeling Lucky حركت دهيد.

3ـ مشاهده مي‌كنيد كه با هربار حركت ماوس روي اين دكمه، متن جديدي روي آن نمايش داده مي‌شود كه نه تنها اين تغيير متن بتازگي در گوگل به‌وجود آمده است بلكه با هربار تغيير متن اين دكمه، عملكرد آن نيز باتوجه به متن به‌نمايش درآمده تغيير مي‌كند.

به ‌عنوان مثال با تغيير متن به I'm Feeling Hungry و كليك روي آن، جستجو به‌دنبال عبارت restaurants آغاز مي‌شود يا با تغيير متن به عبارت I'm Feeling Puzzled و كليك روي آن وارد سايت http:‌/‌‌/‌agoogleaday.com خواهيد شد و مي‌توانيد مهارت جستجوي خود را با سوال و جواب‌هاي گوگل محك بزنيد!


 
بالا