• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تیم ملی فوتبال ایران

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,066
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR
15-1-25-133467f9eff9a5e700f40c50dd88edacb2fdf035271d6abbae9bdf1ac4b73ff737b27.jpg
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
همیشه تو فوتبال ایران افرادی به عنوان سرمربی انتخاب میشن که در رده ملی و به عنوان نفر اول کادر فنی تیم ملی ، هیچ کارنامه درخشانی نداشته اند. به گذشته نزدیک نگاه کنید : مایلی کهن ، جلال طالبی ، برانکو ، همایون شاهرخی ، امیر قلعه نویی ، علی دایی ، قطبی ، و این آخر هم کارلوس کیروش . کدوم اینها با یکی از تیم های ملی در رده های امید ، جوانان ، نوجوانان عملکرد مثبت و سابقه درخشان داشتن که سرمربی تیم ملی شدن؟! با کدوم کارنامه؟! اکثرشون حتی با تیم باشگاهی هم مقامی نتونیستن کسب کنند. رئال مادرید با کارلوس کیروش یکی از بدترین تیم های تاریخ باشگاه بود و نا امید کننده ترین نتایج رو گرفت. نتایج کیروش با تیم ملی پرتغال یک افتضاح به معنای واقعی بود.
این فوتبال ما که اوضاعش خیلی خرابه. ما هم انتظار کار زیربنایی و اساسی نداریم چون میدونیم کسی هم دنبالش نیست. پس حداقل یکی رو به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنند که ملت دلشون رو به اون خوش کنند.
 
Last edited:

Quen

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,319
لایک‌ها
3,806
محل سکونت
شهر گناه
خداییش دروازه بان از 10 تا توپ یکیش را نمی تونه بگیره تقصیر کیروشه!؟ بله رحمتی را بیاره خیلی بهتره ولی اگه قرارباشه به امثال این رحمتی و جباری وطن فروش که برای تیم ملی ناز میکنن و باج میخوان میدون داده بشه باز میشه همون تیم ملی سابق که یک روز 4تا از بحرین می خوریم و یک روز هم 6تا به کره می زنیم،

کیروش را بردارن 10 سال فوتبالمون میره عقب
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,254
محل سکونت
labe marz
دیروز هم گفتم بعیده نتیجه بازی تغییر کنه مهمترین دلیلشم اینه که هیچکسی رو تو afc نداریم

صفایی فراهانی با هزار بدبختی یه کرسی تو هیئت اجرایی afc که بسیار با اهمیت هم هست بدست آورد منتهی جناب سعیدلو معاون رییس جمهور سابق هوس کرد نایب رییس afc بشه به همین دلیل کفاشیان از هیئت اجرایی کنار کشید جالب اینکه سعید لو رای نیاورد هم کرسی قطعی هیئت اجرایی رو از دست دادیم هم نایب رئیسی احتمالی!!!

حالا یه سری رسانه که همیشه میخوان ضعف های خودمون رو پنهان کنن و افراد دیگر رو مقصر نشون بدن که البته همیشه یه عده رو هم احساساتی و با خودشون سوار موج میکنن از لابی اعراب و این اراجیف حرف میزنن اما این اسمش لابی نیست اونا مدیریتش رو دارن به اضافه اینکه پولش رو هم دارن حالا به درستی دارن ازش استفاده میکنن تا جایی که قطر میشه میزبان جام جهانی و شیخ سلمان بحرینی رییس کنفدراسیون...

اما ما چی؟! همین بس که طرف میخواسته بره نایب رییس کنفدراسیون آسیا بشه به خاطر این کارش که اصلا اسمش رو هم نمیشه گذاشت زیاده طلبی چون خودش معاون رییس جمهور یه مملکت بوده و میخواسته پستی رو بگیره که 100 مرتبه از مقام خودش پایینتر بوده!!! تنها کرسی ما رو در afc به فنا میده نتیجش این میشه داور استرالیایی که از میان داوران باقی مونده از همه ضعیف تر بود برای بازی ما انتخاب میشه و از همه مهمتر اعتراض ما نسبت به بازیکن دوپینگی عراق خیلی راحت رد میشه!!!
 

saxp

Registered User
تاریخ عضویت
29 مارس 2007
نوشته‌ها
360
لایک‌ها
341
برای من خیلی جالبه یکسری راجب کیروش نظر میدن اونم زمانی که فرگوسن این شخص رو بارها ستایش کرده فرگوسن احتمالا هیچی از فوتبال نمیفهمید
حالا خوبه تو آسیا 12 برد پیاپی داشته که یه رکورد هست و حتی این بازی آخری تو جریان بازی نباخته رکودی که همین قلعه نویی تو لیگ زپرتی ایرانم نمیتونه بیاره بعد مربی همین آدمها که تیمش سال پیش از 4تا تیم عربی سوم شده اومدن راجب کار کیروش نظر میدن خب این معلومه از حسادت و سوزش فراوان نشات میگیره
بذارید این عده برای خودشون شیرین بزنن اینا از فرگوسن بیشتر میفهمن این بیشتر فهمیدنش هم جای دیگه دیدیم
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,311
لایک‌ها
12,334
سن
39
شما الان چرا مسائل را قاطی میکنی؟ رئال با بارسلون بازی میکنه، سطح فوتبال ایرانو با اسپانیا یکی کردی؟

یک مربی آوردن برای اولین بار نظم و سختکوشی را توی تیم نهادینه کرده شما باز میخوای تیم را بدن دست اصغر خان تا 4تا بازیکن باجگیر بیاره توی زمین راه برن و به ریش ملت بخندن!؟

شما میتونی فارسی بخونی؟؟؟؟

در پست قبلیم نوشتم که اصغر خان و ناصرخان و حمید خان و افشین خان رو نیارن!!! یه مربی خارجی بیارن که کمتر از ایشون پول بگیره و غر بزنه! همین نتایج رو میگیره و همین سختکوشی!!!! رو هم میتونه با خودش بیاره!! ایشون تنها مربی در جهان نیستن که نظم و سختکوشی میارن به تیم!!!

کلا امثال شما فقط یه جواب دارید بدید :

چرا فوتبال اینجا رو با اونجا مقایسه میکنی!!! چرا منچستر و با ایران یکی کردی چرا فوتبال اسپانیا رو با مریخ یکی کردی!!! همینو بلدید بگید...در حالی که اصلا بحث مقایسه فوتبال این کشور و اون کشور نیست! طرف با کلی امکانات و بازیکن های بزرگ هر جا سرمربی بوده هیچ غلطی نکرده و نتیجه نگرفته! اون وقت تا میگی میگن مقایسه میکنی؟ نه نه نه !!
پس چه کار کنم؟ نتایج مربی گری کیروش در بنگلادش رو یادآوری کنم؟؟؟!!!
ایشون هر جا بوده نتیجه نگرفته! در تیم ملی ما هم نتیجه نگرفته! همش هم غر میزنه! تیمشم که همون بازی زمان ایوانکوویچ رو میکنه! من تغییری نمی بینم! اگرم به سخت کوشی و تغییر نتیجه س که تیم مایلی کهن هم با استرالیا 2-2 مساوی کرد! سخت کوشی اون تیم اصلا رو دست نداره!
دیدم در بازی بوسنی چقدر سخت کوش بود تیم!
باجیگر؟؟؟ نظم؟؟
طرف جرم کرده و از خدمت سربازی ردررفته ایشون اعلام میکنه میخوامش! این چه نظمیه؟؟؟ باید گه زد به این نظم و انضباط کشکی این آدم و امثالش که بازیکن مجرمی که به ریش من و تو خندیده رو میارن بازی میدن! در حالی که باید پشت میله های زندون باشه!
همه میدونن زمان مربی گیری ایشون یه سری بازیکن که در تیم باشگاهیشون اندازه بچه محل های زمان علی دایی هم بازی بلد نیستن باید همیشه در تیم ملی باشن! امثال بیک زاده و یه سری بازیکن مزخرف دیگه که معلوم نیست با کدوم رابطه بازی و ...همیشه جایگاهشون ثابته!
همین پولادی زمانی که 6 ماه مصدوم بود دعوت میشد تیم ملی!!!! اون وقت سردار آزمون رو برای جام جهانی خط زد!
آره خیلی نظم و انضباط داره ایشون!
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,869
لایک‌ها
3,423
با این استدلال شما ، کلاً نباید وارد بازی ها میشدیم و همون اول از ترس رویارویی با حریفان باید انصراف میدادیم! چون خیلی از تیم ها تو بازی های اخیر به ایران باختن و در صدد انتقام هستند. لابد باید از استرالیا هم به خاطر باخت تاریخیشون به ایران در 8 آذر 76 بترسیم!!!
این مسخره بازی راه افتاد تا ملت حواسشون پرت بشه از باخت
الان دیگه کسی به کفاشیان و کیروش و پولادی و....کار نداره
الان میگن afc نذاشت بریم بالا وگرنه قهرمان میشدیم
بعد باخت به بحربن هم این قضایا بود
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
این آخر هم کارلوس کیروش . کدوم اینها با یکی از تیم های ملی در رده های امید ، جوانان ، نوجوانان عملکرد مثبت و سابقه درخشان داشتن که سرمربی تیم ملی شدن؟!

استثنائا ایشون سازنده نسل طلایی فوتبال پرتقال در رده سنی جوانان بودن... تیمی متشکل از بایا، کوتو، فیگو و و و...

اما یک نکته. نوشته های اکثر دوستان رو که میخونم یاد داستان "فیل در تاریکی" می افتم. هرکدوم از شما ب تردید به بخشی از واقعیت اشاره میکنید و بخش دیگه ای رو نادیده میگیرید. مثل همین نکته بالا... نکته ای که درسته اما کامل نیست.

کیروش در مقطعی سرمربی ایران شد که هر دوسر معامله به هم نیاز داشتن. کیروش نیمکت معتبری میخواست و کفاشیان اسم بزرگ... کیروش با پیش قضاوت حداقلی نسبت به فوتبال ایران و امکانات و متعلقاتش وارد شد و در عمل چیز دیگه ای دید. اما در تمام این 4 سال آلترناتیوی معتبرتر از نیمکت ایران پیدا نکرد. همونقدر میشه احتمال داد که پای پروژه اش (جام جهانی) ایستاد که میشه احتمال داد جای بهتری پیدا نکرد. در مقابل کفاشیان هم همه مشکلات خودش و فدراسیونش رو پشت سر کیروش پنهان کرد و در مقابل با آسان گیریهای زیاد و امکانات جانبی که برای کیروش فراهم میکرد (مثل بیزنسی که هوشنگ مقدس برای پسر کیروش در دوبی جور کرد) رضایت سرمربی رو فراهم کرد...
پس : 1- معامله کیروش با فوتبال ایران به نفع هردو بود
به لحاظ فنی، در مرحله ای بودیم که نسل مربیان ایران در حال تغییر بود. دیگه اسمی به بزرگی پروین و پورحیدری نداشتیم و از طرفی ویچ های میان مایه خاطره جالبی در فوتبال ایران (در مجموع) بجا نگذاشته بودن. در چنین وضعیتی قلعه نویی، ابراهیم زاده، دایی و قطبی هرکدوم در بدترین زمانهای ممکن به کار گرفته شدن و سوختن (این سوختن رو به نسبت توانشون برداشت کنید) در مقابل علیرغم همه فشارها و تحریم و این حرفها مربی قابلی برای کادر فنی در دسترس نبود.
پس : 2- کیروش در اون مقطع بهترین انتخاب برای ایران بود
کیروش سالها در منچستر در تیم فنی فرگوسن کار کرده بود. فرگوسن هم با هیچ متر و تعصبی آدم کمی در فوتبال نیست. اما یادمون نره که در تیم فرگوسن هم کیروش طراحی و سازماندهی فاز دفاعی منچستر رو بر عهده داشت. این برمیگرده به تفکر دفاعی این مربی. همون دلیلی که دوستان در نتیجه نگرفتن تیم ملی پرتقال و رئال مادرید درنظر نمیگیرن. همون تفکری که در مقابل آرژانتین اون بازی رو صورت میده و در مقابل بوسنی حرفی برای گفتن نداره. و در هر 4 بازی جام ملتها هم مبتنی بر همون تفکر عمل میشه.
پس : 3- کیروش در مقام سرمربی (و در واقع مدیر فنی) نیاز به همکاری برای فاز هجومی داشت، که نداشت یا نخواست
دسته های موافق و مخالف کیروش هیچکدوم در اظهار نظرهاشون "تقوی" و "انصاف" نداشتن. یا فقط میکوبیدن یا فقط میپرستیدن. اونهایی که میکوبیدن گروهی بودن که یا کیروش منافعشون رو تامین نکرده بود و یا اساسا برای لاپوشانی مشکلات یا بالا کشیدن خودشون سعی در تخریب کیروش داشتن. به تعطیلی 50 روزه لیگ اعتراض میکردن اما محدودیتهای تیم کیروش برای هماهنگ شدن رو نمیدیدن. نتایج ضغیف و بعضا فاجعه بارشون رو نمیدیدن و به تاکتیکهای دفاعی تیم ملی میپرداختن. این وسط حیف و میل بیت المال شوخی زشتی بود که میکردن. کما اینکه هیچ سندی برای اثبات درستی گفته هاشون نداشتن و مشکل این بود که این پول برای اونها خرج نمیشد. طرفداران چشم بسته کیروش هم همون دسته ای بودن که پروژه "قطب زدایی" از فوتبال ایران رو از ابتدای دهه 80 شروع کرده و به نتیجه رسونده بودن. نتیجه ای که در تحلیل رفتن همه جانبه فوتبال تجلی پیدا کرده.

در مجموع، من فکر میکنم کیروش برای فوتبال ایران انتخاب خوبی بود. اما کافی نبود. مدیریت بر عملکردش بخاطر مشکلات ریشه ای سطح بالای فوتبال ایران درست انجام نشد. تدارکات درست و به موقع و طبق برنامه مدون برای تیم انجام نشد. ارج و قرب فنی های فوتبال ایران -به دست خودشون- اونقدر پایین اومد که کسی حرفشون رو نشنید. و و و مجموعه ای از اتفاقات دو طرفه که کار رو به اینجا رسوند.
الان هم مشکل کیروش نیست. این اسم رو بردارید و هر اسمی که خواستید بذارید با هر مبلغی که دوست داشتید... اون طرف معادله درست نشه، آش همین آشه و کاسه همین کاسه...

پ ن : البته این نوشته هم کامل نیست و من هم ممکنه خیلی چیزها رو ندونم یا ندیده باشم...
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,486
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان
تیم ملی ایران هم آخه تیم 534 صفحه واسش نظر گذاشتن ملت؟رفتن استرالیا ی هوایی بخورن پولای ملیاردی ک گرفتن خرج کنن ی فوتبالی هم بزنن حالا از کی شکست خوردن از کشوری ک یک سوم دست داعش یک سوم دست کردها و یک سوم دست دولت واقعا چی میشه گفت
 
Last edited by a moderator:

manager_66

Registered User
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2008
نوشته‌ها
349
لایک‌ها
1,573
محل سکونت
مشــهد
بدبختانه هر چی میکشیم از ضعف حافظه تاریخیمونه . تا چند سال پیش (بعد از نسل طلایی دایی و مهدوی کیا و کریمی و...) فقط میخواستیم بازیکنایی که واسه تیم بازی میکنن نسبت به تیم و وطنشون غیرت داشته باشن ، تو هر اردو شاهد دعوا و کتک کاری و بی نظمی و ... بودیم و همیشه بازیکن سالاری موج میزد .فرض به اینکه کیروش هر چی هم بد باشه و تاکتیک نداشته باشه همین که با این مسائل برخورد کرد و دوباره مردم رو با فوتبال ملی آشتی داد و چهره ناموجه تیم ملی رو موجه کرد همین کافیه . الان مهمترین پشتیبان کیروش مردمن و این خودش نشون میده که چقدر این مرد محبوبه . امثال قلعه نوعی و درخشان و ... اگه از کسی تعریف کنن باید بیرونش کرد به نظرم ...
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
دوستانی که می گن کیروش باید بره درست حرفی با این قضیه نیست خوب یا بد 4 سال هدایت فوتبال ایران دست این اقا بود و 4 سال فوتبال ملی با ما تفکرات این مربی پیش رفته حالا اینکه به جایی رسیده یا نه رو هم کار ندارم خوب الان وقت تعویض مربی هست اما چه مربی ایا واقعا با بیرون انداختن کیروش میشه کسی رو که از نظر دانش مربی گری از ایشون بهتر هست رو جایگزین کرد افرادی مثل دونگا مانچینی پلگرینی و رایکارد و گاس هدینگ .... کسانی که حداقل اگه موفقیتی هم کسب نکردن تجربه نشستن روی نیمکت های بزرگ و کار با بازیکن های بزرگ رو داشته باشن تو ایران که متاسفانه واقعا کسی پیدا نمیشه و انتخاب مربی ایرانی عقبگردی بزرگ هست و اینکه هیچ مربی ایرانی دانش و انظباط کیروش رو نداره نمیشه توش بحثی کرد تو شرایط فعلی مربی بزرگ که حداقل اگه از کیروش بهتر نیست هم سطح ایشون باشه واقعا پیدا کردنش برای فدراسیون کفاشیان غیر ممکنه یادتون نره که همین کیروش رو هم از صدقه سری ترابیان داریم و پیگیری ها و مذاکرات ایشون بود که موفق به راضی کردن کیروش شد با وضع کنونی فدراسیون کفاشیان چه از نظر برنامه ریزی و چه از نظر مالی نمیشه توقع پیدا کردن مربی های درجه 2-3 خارجی رو هم داشت و در نهایت هم چرخ قرعه به نام مربی های داخلی می خوره و متاسفانه از دست دادن جام جهانی بعدی هم دوباره تکرار میشه یادتون نره حضور در جام جهانی خودش اگه باعث پیشرفت نشه باعث شور و نشاط جمعی میشه پس دوستانی که شمشیر رو از رو بستن به این هم فکر کنند که درسته کیروش شاید نسبت به پولی که می گیره عمل کرد قابل قبولی نداشته ولی مطمئنا کاراییش از مربی های داخلی و مربی های درجه دو و سه خارجی بهتره همین قدر که بازیکن زیر نظر این مربی با تمام توان بازی می کنه برا موفق تیم بیش از 100 وسط میزاره خودش نشان دهنده حضور موثر یک مربی هست
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
اگر یک پنج پولی که به این لات پرتقالی دادیم، رو داده بودیم به همون برانکو یا حسین فرکی، الان وضعمون بهتر از این حرفها بود

درخشان یه جمله خیلی قشنگ گفته که نمیدونم چقدر مستنده؟ (اگرم نگفته باشه من خودم میگم) خطاب به لات پرتقال گفته:
فوتبال که یادمون ندادی، ولی بجاش حاشیه ها رو خوب از ما یاد گرفتی!!!!
 
Last edited:

H@/\/\ID

کاربر فعال اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2009
نوشته‌ها
15,657
لایک‌ها
1,883
محل سکونت
زنــــــجان
لات پرتغالی رو خوب اومدی
این یارو شخصیت و اخلاف نداره ایرانی جماعت همیشه باید خودشو ببازه به غریبه
کیروش یبازی نشد نپره سره کسی
در مقایسه با مورینیو ببینید کیروش چه کارهایی کنار نیمکت انجام نمیده
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
لات پرتغالی رو خوب اومدی
این یارو شخصیت و اخلاف نداره ایرانی جماعت همیشه باید خودشو ببازه به غریبه
کیروش یبازی نشد نپره سره کسی
در مقایسه با مورینیو ببینید کیروش چه کارهایی کنار نیمکت انجام نمیده
خدائیش از وقتی اومده همه رو انداخته به جون هم، بازیکنایی که سرمایه فوتبال ایران محسوب میشدن رو به نوعی کنار گذاشت
-مجتبی جباری
-سید مهدی رحمتی
-هادی عقیلی
-محمد نوری
-پیام صادقیان
-محمد رضا خلعتبری
و....
این آدمها هم نتونستن با اخلاق گند لات پرتقال کنار بیان:
-امید نمازی
-مجید صالح
-علی کریمی
و.......
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,591
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
خدائیش از وقتی اومده همه رو انداخته به جون هم، بازیکنایی که سرمایه فوتبال ایران محسوب میشدن رو به نوعی کنار گذاشت
-مجتبی جباری
-سید مهدی رحمتی
-هادی عقیلی
-محمد نوری
-پیام صادقیان
-محمد رضا خلعتبری
و....
این آدمها هم نتونستن با اخلاق گند لات پرتقال کنار بیان:
-امید نمازی
-مجید صالح
-علی کریمی
و.......
رحمتی و عقیلی و جباری خودشون نازکردن!! صادقیان فعلا فقط حاشیست!!!
علی کریمی با اینکه خودم عاشقشم ولی نباید انتظار داشته بشه بدون مدرک مربیگری درجه c کیروش حرفهاش رو رو هوا قبول کنه!!!
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,591
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
رحمتی اگر بود حداقل 2 تا از این پنالتی های مسخره عراقی اارو میگرفت!!!
اره اگه واسه تیم ملی کشورش ناز نمیکرد ممکن بود

سنت فرام مای آیفون فایو اس!!
 
بالا