برگزیده های پرشین تولز

جام ملتهای آسیا 2007

چه تیمی قهرمان آسیا میشود ؟

  • ایران

    Votes: 38 39.6%
  • عربستان

    Votes: 6 6.3%
  • چین

    Votes: 0 0.0%
  • کره جنوبی

    Votes: 12 12.5%
  • ژاپن

    Votes: 22 22.9%
  • استرالیا

    Votes: 15 15.6%
  • تیم دیگر

    Votes: 3 3.1%

  • Total voters
    96

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
"بن همام"،رييس هيات فوتبال فارس را براي ديدن رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا دعوت كرد



"محمد بن همام" رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا،سيد محمدهادي آيت‌اللهي رييس هيات فوتبال فارس را براي ديدن مسابقات فوتبال جام ملتهاي آسيا به مالزي دعوت كرد.

در نمابر ارسالي بن همام كه نسخه‌اي از آن روز پنج‌شنبه در اختيار خبرگزاري جمهوري اسلامي قرار گرفت ،آمده است:
بسيار خرسندم كه به‌اطلاع جنابعالي برسانيم كه جام ملتهاي آسيا به ميزباني چهار كشور اندونزي، مالزي، ويتنام و تايلند در هفتم جولاي ‪ ۲۰۰۷‬برابر با بيستم تيرماه ‪ ۸۶‬برگزار مي‌شود كه در نوع خود بي‌نظير است.

جام ملتهاي آسيا در سال ‪ ۱۹۵۶‬افتتاح شده است وبالاترين رويداد ورزشي درسطح قاره آسيا مي‌باشد كه‌نمايشگر استعدادهاي تيم‌هاي ملي كشورهاي آسيايي است كه در جهت كسب جام رقابت مي‌كنند.

در اين نمابراز رييس هيات فوتبال فارس به عنوان ميهمان ويژه ‪ AFC‬جهت حضور در گروه ‪ c‬اين مسابقات كه تيم ملي ايران نيز حضور دارد و در كشور مالزي برگزار مي‌شود دعوت شده است.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
6 پله سقوط ايران در جديدترين رده بندي فيفا

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين فهرست رده‌بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان كه هر ماه توسط فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام مي‌شود، با شش پله سقوط، رده نخست آسيا را از دست داد و در مكان چهل و هفتم رده بندي جهاني ايستاد.

به گزارش خبرگزاري ايرنا به نقل از سايت فيفا، تيم ايران در حالي با ‪ ۶۲۳‬امتياز در مكان دوم آسيا ايستاد كه تيم ملي ژاپن چهار پله صعود كرده و با ‪ ۷۰۳‬امتياز در رده نخست قرار گرفت.

تيم ژاپن در رده بندي جهاني، در مكان چهلم ايستاد سپس رتبه سوم آسيا به تيم استراليا تعلق گرفت كه اين تيم هم شش پله سقوط داشت و با ‪۶۱۸‬ امتياز بعد از ايران ، چهل و هشتم شد.

تيم‌هاي كره‌جنوبي، ازبكستان، عربستان، عمان، چين، عراق و قطر نيز به ترتيب در رده‌هاي چهارم تا دهم آسيا قرار گرفتند.

در صدر جدول رده بندي فيفا ايتاليا با ‪ ۱۶۵۳‬امتياز همچنان صدرنشين است.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
اساسنامه فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال شد



اساسنامه نهایی فدراسیون فوتبال پس از بازنگری و اصلاحات لازم امروز به کمیته حقوقی فیفا ارسال شد.

به گزارش خبرنگارمهر، اساسنامه مکتوب فدراسیون فوتبال که روزگذشته از طریق ایمیل به فدراسیون بین المللی فوتبال ارسال شده بود، امروز ازطریق پست بین المللی DHL به مقصد فیفا ارسال شد تا ظرف روزهای آینده کمیته حقوقی فیفا نسبت به اساسنامه پیشنهادی ایران اعلام نظرکند.

فیفا تاکنون دوبار بدلیل اشکالات موجود درمفاد اساسنامه ازتایید آن خودداری کرده است. اعضای کمیته انتقالی درآخرین بازنگری اساسنامه برتصمیمات قبلی خود درخصوص ترکیب اعضای مجمع وحضورنماینده کمیته ملی المپیک، نماینده بازیکنان و کافی بودن تعداد باشگاه ها تاکید کرده بودند وخواستارتعدیل نظرات فیفا درتدوین برخی ازبندهای اساسنامه شده بودند.

قراراست فیفا هفته آینده نظرنهایی خود را درخصوص اساسنامه پیشنهادی ایران اعلام کند.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
بگوویچ: وضعیت فوتبال ایران نگران کننده است



سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان ضمن انتقاد از تفکر نتیجه گرایی در میان مدیران ورزش کشور گفت: با توجه به سیاست های غلط موجود در میان مدیران ورزش، آینده فوتبال ایران نگران کننده است.

بگوویچ روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، افزود: به دلیل عدم کار زیربنایی در ورزش ایران، نتیجه گرا بودن مدیران و همچنین نبود برنامه های شخصی برای کار در رده های پایه، قطعاً فوتبال ایران در آینده ای نزدیک دچار مشکل خواهد شد و اگر هم توفیقاتی حاصل شود، به صورت قطعی خواهد بود.
وی در ادامه ضمن انتقاد از نامشخص بودن وضعیت خود در ایران اظهار داشت: بعد از بازی با عربستان متاسفانه هیچیک از مسوولین حتی سراغی هم از من نگرفتند در حالی که اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم در حذف تیم امید کمترین تقصیرات را داشتم.
بگووویچ ادامه داد: صحبت مشخص شدن وضعیت نهایی خود قرار بود روز پنجشنبه جلسه آرا با کفاشیان داشته باشم که به دلیل مشغله کاری وی این جلسه برگزار نشد و به فردا (شنبه) موکول شد.
وی در مورد اینکه در صورت پیشنهاد مجدد در ایران باقی خواهند ماند یا خیر؟ گفت: با توجه به مشکلاتی که تیم امید داشتم تصمیم گیری برای باقی ماندن بسیار مشکل است و در هر صورت جلسه فردا با کفاشیان همه چیز را روشن خواهد کرد.
بگوویچ خاطر نشان کرد: هم اکنون چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم اما فعلاً نمی توانم به داخلی یا خارجی بودن آن اشاره کنم.
سرمربی تیم امید که سابقه چندین سال کار در تیم های مختلف ما را دارد در خاتمه در خصوص پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: با توجه به حضور استرالیا و آمادگی تیم هایی نظیر ژاپن، کره جنوبی و عربستان، ایران مشکلات بسیارزیادی را برای قهرمانی پیش رو خواهد داشت اما با توجه به اینکه تیم ایران از وجود 6 لژیونر که در باشگاه های اروپایی بازی می کنند، بهره مالی می برد، مطمئناً با بهره گیری از یک تاکتیک تیمی مناسب و منسجم می تواند یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها باشد.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
قلعه‌نويي: شرايط تيم ملي نگران كننده است

T250ghalehnoie131004.jpg


امير قلعه نويي با انتقاد از شرايط تيم ملي گفت: متاسفانه تيم ملي در سومين روز تمرين خود مجبور است تنها با 15 بازيكن تمرين كند، اين وضعيت نگران كننده است اما، مجبوريم اين شرايط را بپذيريم.



سرمربي تيم ملي پس از تمرينات صبح امروز تيم افزود: نمي‌خواهم ايراد بي مورد بگيرم اما، براي اين كه تيم بتواند به اهدافش دست پيدا كند بايد تمام شرايط با هم هماهنگ باشند، متاسفانه عقب افتادن ليگ براي ما دردسرساز شده است. معتقدم در اين شرايط هيچ كس مقصر نيست اما، بايد با درك اين وضعيت شرايط خوبي را براي تيم ملي ايجاد كنيم.



قلعه نويي با اشاره به مصدوميت واحدي نيكبخت گفت: اين موضوع ما را نگران كرده است، ما روي نيكبخت حساب ويژه‌اي باز كرديم، متاسفانه او به دليل مصدوميت چهار تا شش هفته نمي‌تواند تيم ملي را همراهي كند. از شب گذشته تاكنون درگير اين موضوع بوده‌ايم، چرا كه واقعا در جناح چپ روي بازي نيكبخت حساب باز كرده ‌بوديم.



وي افزود: تحت هر شرايطي به دنبال رفع مصدوميت نيكبخت هستيم، بر اين اساس مهرزاد معدنچي را به اردو دعوت كرديم تا فردا تمريناتش را آغاز كند، مجبور به استفاده از معدنچي شده‌ايم.



وي افزود: با توجه به اين اتفاق مجبوريم در پست بازيكنان نيز جابه جايي‌هاي را ايجاد كنيم، مثلا زندي را به جناح چپ مي‌آوريم تا بتوانيم از معدنچي بهتر استفاده كنيم، قطعا نبود نيكبخت نيز بر شرايط تيم تاثيرگذار خواهد بود.



سرمربي تيم ملي فوتبال اظهار كرد: رحمان رضايي و جواد نكونام نيز تا شنبه به اردوي تيم ملي ملحق خواهند شد، با رحمان صحبت كرده‌ام او مشكلي براي آمدن ندارد، جواد نكونام نيز در حال استراحت پس از بازي‌هاي سنگين لاليگاست و قطعا تا شنبه به تيم ملي ملحق خواهد شد.



قلعه نويي با اشاره به اختيار داشتن اندك بازيكنان درتمرينات امروز تيم ملي گفت: مجبور شديم برخي از بازيكنان را به تيم ملي ب بدهيم، تعدادي از بازيكنان نيز هنوز به اردو نيامده‌اند و ما نيز تمرينات را شروع كرده‌ايم، اين وضعيت ايده‌ال نيست اما تلاش مي‌كنيم تا با در اختيار گرفتن بازيكنان تيم ملي ب پس از دوم تيرماه تيم كاملي دراختيار داشته باشيم.



قلعه نويي همچنين بازي تداركاتي با تيم غنا و جامائيكا را مثبت ارزيابي كرد و تاكيد كرد كه اين بازي‌ها در آمادگي تيم ملي كمك موثري خواهد كرد.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!

تمرينات تيم ملي فوتبال تا شنبه تعطيل شد




تمرينات تيم ملي فوتبال تا شنبه تعطيل شد و ملي‌پوشان عصر روز پنجشنبه تمرين نكردند.



در ادامه‌ي تمرينات تيم ملي فوتبال، ملي‌پوشان صبح روزپنجشنبه با حضور در كمپ تيم ملي تمرينات خود را از سر گرفتند و پس از پايان تمرينات امير قلعه‌نويي به دليل فشار بيش از حد تمرينات طي روزهاي گذشته تمرين عصر پنجشنبه را لغو و به ملي‌پوشان استراحت داده شد.



در تمرينات امروز مهرداد معدنچي كه به دليل مصدوميت علي نيك‌بخت واحدي به تيم ملي دعوت شده است تمرينات خود را آغاز كرد.



تيم ملي فوتبال كه خود را براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا آماده مي‌كند از صبح شنبه تمرينات خود را از سر خواهد گرفت.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
" محمد نصرتي" : حضورم در جام ملتهاي آسيا معلوم نيست




مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال ايران گفت: از ناحيه مچ پا احساس درد دارم كه اين امر حضور و ياعدم حضورم را در جام ملتهاي آسيا تحت تاثير قرار داده است.

" محمد نصرتي " روز شنبه با بيان اين مطلب به خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به تورم مچ پايم اين امكان وجود دارد كه نتوانم به همراه تيم ايران در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا شركت كنم .

وي گفت: در پايان تمرينات امروز شنبه و يا فردا يكشنبه پزشكان نظر نهايي خود را مي‌دهند كه مي‌توانم بازي كنم يا نه.

وي افزود:فعلا احتمال حضور من درتركيب تيم ملي ‪ ۵۰‬درصد است وخودم خيلي علاقه دارم كه در اين دوره از جام ملتها شركت كنم.

نصرتي در پايان گفت: به‌رغم حضور تيم‌هاي قدرتمندي مانند استراليا، ژاپن ، كره جنوبي و عربستان، ايران همچنان شانس اول قهرماني است.

دكتر امين نوروزي پزشك تيم ملي فوتبال ايران نيز در اين ارتباط به خبرنگار ايرنا در محل تمرينات تيم ملي كه صبح امروز در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار شد، گفت : نصرتي ‪ ۵۰‬درصد شانس دارد و اميدوارم كه مصدوميت وي بهبود يابد.

وي افزود : تا چند روز آينده وضع نصرتي مشخص خواهد شد.

دكتر نوروزي شرايط ‪ ۱۸‬بازيكني را كه امروز در تمرينات بدنسازي در مجموعه انقلاب حضور داشتند ،مطلوب ارزيابي كرد.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
بازيكن كره‌اي تيم فوتبال منچستريونايتد در جام ملت‌هاي آسيا حضور ندارد




"پيم وربيك" مربي هلندي تيم ملي فوتبال كره جنوبي اسامي بازيكنان تيم ملي اين فوتبال كشور را براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا اعلام كرد كه در ميان آنها نام " پارك جي سونگ " بازيكن تيم منچستريونايتد وجود ندارد.

اسامي شاخص اين فهرست "لي وون جائه، كيم نام ايل و لي دانگ گوك" بهترين گلزن جام ملت‌هاي آسيا در سال ‪ ۲۰۰۰‬لبنان است.

اما نكته مهم ديگر فهرست وربيك غيبت پارك جي سونگ بازيكن منچستر يونايتد و لي يونگ پيو و سئول كي هيون است كه هر سه در ليگ برتر انگلستان بازي مي كنند و به دليل مصدوميت در اين رقابت‌ها حضور نخواهند داشت.

وربيك ،آن جونگ هوان ستاره جام جهاني را نيز بدليل روندي كه در ماه‌هاي گذشته داشت از تيم بيرون نگه داشت.

اسامي بازيكنان كره جنوبي:
دروازه‌بانان : لي وون جائه، كيم يونگ دائه و جونگ سونگ يونگ.

مدافعان : كانگ مين سو، كيم جين كيو، كيم چي ووف كيم دونگ جين ( زنيط روسيه) ، او بوم سئوك، سونگ جونگ گوك.

هافبك‌ها : كيم دو هيون، كيم سانگ سيك، سان دا هوو، كيم جونگ وو (ناگويا)، كيم نام ايل و لي هو (زنيط).

مهاجمان : چو جا جين ( اس پلاس ژاپن) ، چوي سونگ كوك، لي چون سو وو سونگ يونگ .

ذخيره‌ها: يانگ سانگ مينگ، بائك جين هوو، پارك جو يانگ، كيم چانگ سو، كيم يانگ كوانگ، او جانگ يون.
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
"امير قلعه‌نويي" :براي محك ملي‌پوشان دو بازي تداركاتي كافي است





سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت : برگزاري دو ديدار دوستانه با تيم‌هاي ملي فوتبال غنا و جاماييكا براي محك زدن ملي‌پوشان كشورمان پيش از شركت در جام ملت‌هاي آسيا كافي است.

"امير قلعه‌نويي" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا پس از تمرين اين تيم در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب تهران اظهار داشت : به احتمال بسيار يك ديدار تداركاتي نيز قبل از آغاز رقابتهاي جام ملت‌هاي آسيا در مالزي برگزار خواهيم كرد.

قلعه‌نويي درباره تمرينات صبح امروز تيم ملي افزود : تمرينات تيم ملي امروز با حضور ‪ ۱۸‬بازيكن در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب به مدت ‪ ۴۵‬دقيقه برگزار شد و بازيكنان به تمرينات هوازي و قدرتي پرداختند.

وي اظهار داشت : صبح‌ها تمرينات هوازي و قدرتي است و بعدازظهرها كار- هاي تكنيكي و تاكتيكي در دستور كار قرار دارد.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران شرايط بازيكنان را خوب ارزيابي كرد و گفت : بازيكنان روز به روز از نظر شرايط فيزيك بدني به شرايط مطلوب نزديك‌تر مي‌شوند.

وي درباره محمد نصرتي ، جواد نكونام و رحمان رضايي گفت : نصرتي به احتمال ‪ ۵۰‬درصد از فردا در تمرينات حضور پيدا مي‌كند و جواد نكونام نيز از روز دوشنبه به اعضاي تيم ملحق مي‌شود و رحمان رضايي نيز فردا در جمع ملي پوشان خواهد بود.

وي گفت : مرتضي اسدي امروز به جمع بازيكنان پيوست و مهرزاد معدنچي نيز بجاي نيكبخت در جمع ملي پوشان حضور دارد.

قلعه نويي در مورد شايع دوپينگ نيكبخت واحدي اظهار داشت : خوشبختانه با آزمايش ‪ MRI‬كه از وي به عمل آمد ، اين شايعه تكذيب مي‌شود، وي متاسفانه دچار مصدوميت شده است .

وي با اظهار تاسف از عدم حضور نيكبخت واحدي در تمرينات تيم ملي اظهار داشت : عدم حضور اين بازيكن براي ما سنگين است و متاسفانه ما يك بازيكن خوب را از دست داديم .

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت : مهرزاد معدنچي بجاي نيكبخت در تمرينات تيم ملي حضور دارد و بعداز ديدارهاي تيم ملي ب ، ديگر بازيكنان به تيم ملي ملحق مي‌شوند.

قلعه نويي در مورد حضور ملي پوشان تيم ملي ب در تركيب ثابت تيم ملي اظهار داشت : هيچ چيزي معلوم نيست و در اين مورد در اين مقطع زماني صحبت كردن درست نيست .

وي در پايان اظهار داشت : خوشبختانه انسجام و هماهنگي ملي پوشان روز به روز بهتر مي‌شود و آنان در تمامي خطوط به هماهنگي‌هاي لازم دست مي يابند.

لازم به ذكر است كه تمرينات صبح امروز با حضور ‪ ۱۸‬بازيكن در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب تهران به مدت ‪ ۴۵‬دقيقه انجام شد و در ساعت ‪ ۱۷‬امروز نيز تمرينات تاكتيكي و تكنيكي در زمين چمن كمپ تيم‌هاي ملي برگزار خواهد شد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
من 100 درصد بهت می گم که ایران اصلا قهرمان نمیشه.

در همون مرحله اول حذفی تیم ایران اوت میشه و به مراحل بعدی نمیرسه
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
من 100 درصد بهت می گم که ایران اصلا قهرمان نمیشه.

در همون مرحله اول حذفی تیم ایران اوت میشه و به مراحل بعدی نمیرسه

متاسفانه من هم این سری شانس زیادی برای تیم ملی مون قایل نیستم...
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!
منم میگم امسال استرالیا قهرمان نمیشه. شانس قهرمانی :
1- ژاپن
2-ایران
امیدوارم ایران قهرمان شه
268.gif

ايشالا !!
anwei.gif


من 100 درصد بهت می گم که ایران اصلا قهرمان نمیشه.

در همون مرحله اول حذفی تیم ایران اوت میشه و به مراحل بعدی نمیرسه
swear1.gif

خدا با ماست !
s050.gif

با يه يا علي ميريم واسه قهرماني !
Laie_2m.gif

(از لحاظ بازيكن حتي ار استراليا هم كم نداريم... به اميد خدا تك ستاره ها درستش ميكنن!)
alcoholic.gif



متاسفانه من هم این سری شانس زیادی برای تیم ملی مون قایل نیستم...


ما ميتوانيم !
susel.gif
d_guess.gif
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
ببین دوست من

درسته خدا با همه انسانهای خوب و درست کار هست. مگه فقط خدا با ماست ؟ یعنی با اونا نیست !!!

من نگفتم اینکه ما در همون مراحل اول اوت میشیم به این دلیله که بازیکنامون سطح پایینن.

دلیل من همون چیزاییه که باعث از بین رفتن تیم امید شد. باعث وقفه و تاخیر در اتمام لیگ شد.
باعث بازموندن استقلال از جام آسیا شد ؟!؟!؟!

فهمیدی چی ؟! عدم برنامه ریزی

در حقیقت اینکه میگن ما برنامه ریزیمون غلطه یه حرف اشتباهه !! ما اصلا برنامه ریزی نداریم.(درست و غلطش بماند)

عدم برنامه ریزی باعث شد که لیگ برتر طول بکشه و بازیکنی مثل نیکبخت مصدوم بشه ....

عدم برنامه ریزی باعق حذف تیم امید شد. تو اون تیم ما از نظر مهره کمی از بقیه نداشتیم.

نباید با این سیستم و این مسئولان دلمون رو الکی خوش کنیم. بد نیست یه نگاهی هم به دور و اطراف خودتون بندازید و ببینید که بقیه تیمها دارن کجا میرن.

آقای محصص (همون کارشناس معروف) گفته که تا درجه 3 آسیا فاصله زیادی نداریم. به نظر من که حق گفته
============================

امیدوار بودن خوبه. به خدا توکل کردن هم خوبه اما همیشه گفتن از تو حرکت از خدا برکت.

وقتی ما عملا برنامه ریزی ای نداریم چطور میخوایم با یا علی گفتن قهرمان بشیم.

من دوست دارم تیم کشورم قهرمان اسیا بشه اما به نظر من اگه ایران به فرض محال قهرمان هم بشه همش حاصل معجزه و حادثه بوده.
حالا صبر می کنیم و میبینیم.
 

Red Star

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2006
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
0
جالبه !
پارسال همه انتظار داشتن ایران قهرمان جهان بشه !

ولی الان ...
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
میدونم از حرفای من خوشتون نیومده اما حقیقت همینه


شما نگاه کن همین تیم عربستان داره چطوری کار می کنه. نصف تیم امیدش تیم امید ما رو شکست داد. تازخ اونم در تهران
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
ليست اسامي داوران جام ملت‌هاي 2007
دو ايراني در فهرست رقابت‌هاي فوتبال جام ملت هاي آسيا


كنفدراسيون فوتبال آسيا نام داوران و کمک داوراني که در جام ملت هاي آسيا 2007 سوت خواهند زد را اعلام کرد.


به گزارش ايسنا، 16 داور و 24 کمک داور در جام ملت هاي آسيا قضاوت خواهند کرد که روز 2 جولاي – 11 تير تست پزشکي خواهند داد.


در اين ميان يک داور و 2 کمک داور نيز از قاره افريقا هستند.


يوشيمي اوگاوا ، مدير بخش داوران AFC مي گويد :" از اين که نام کامل داوران و کمک داوران را براي مسابقات اعلام کرده ايم خوشحالم.

تمام داوران اعلام شده در گذشته توانايي هاي خود را نشان داده اند و تنها تست پزشکي و تائيد نهايي باقي مانده است."


** ليست داوران جام ملت هاي آسيا


1. بريز متيو کريستوفر - استراليا


2. شيلد مارک الکساندر - استراليا


3. کريم جاسم - بحرين


4. سان بائوجيه - چين


5. مرادي مسعود - ايران


6. نيشيمورا يوئيچي - ژاپن


7. لي گي يونگ - کره جنوبي


8. الغمدي خليل ابراهيم - عربستان


9. الفضلي سعد کميل - کويت


10. نجم طلعت - لبنان


11. عبدو عبدالرحمن - قطر


12. المائدين شمس - سنگاپور


13. باسما محسن - سوريه


14. تنگ خان ساتوپ - تايلند


15. علي احمد مدهد - امارات


16. مايلت ادي - سيشلز


** کمک داوران


1. الاسلام شهيد - بنگلادش


2. ليو تيجون - چين


3. پ.نگ مين فاي - هنگ کنگ


4. سيلوا بنيامين - هند


5. سخندان رضا - ايران


6. کدوم عرب محمد - عراق


7. حسونه آوني - اردن


8. ساگارا تورو - ژاپن


9. جئونگ هائه سانگ - کره جنوبي


10. الغمدي محمد حمد - عربستان


11. ماراد ياسر احمد - کويت


12. طالب مصطفي - لبنان


13. مت داود مهد صبري - مالزي


14. سعيد محمد - مالديو


15. يو کويا وين - ميانمار


16. عبدالله سالم خلفان - عمان


17. مهد ابراهيم علي - قطر


18. يو مون تانگ - سنگاپور


19. حمدي الشيخ - سوريه


20. الابرديف بگنچ - ترکمنستان


21. المرزوقي صالح محمد -امارات


22. سرازيتدينوف ويکتور - ازبکستان


23. انتاگونگيرا سلستين - رواندا


24. منکوانده اواريست - کامرون
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
با اشاره به مشكلات داوري در آسيا

هاشمي: كنفدراسيون آسيا بايد به فوتبال ايران احترام بگذارد

خبرگزاري فارس: عضو كميته انتقالي گفت: مسئولان AFC بايد به فوتبال ايران، به عنوان يك قطب در آسيا احترام بگذارد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، كيومرث هاشمي در جريان تمرين تيم ملي فوتبال ايران، در كمپ تيم‌هاي ملي حاضر شد و به سؤال‌ها پاسخ داد.
وي درباره شرايط تيم ملي گفت: خوشبتانه در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و همه نفرات در آمادگي بالايي به سر مي‌برند.
وي ادامه داد: بازيكنان و كادر فني به انسجام و هماهنگي مطلوب رسيده اند. يكي از بهترين تيم هاي تاريخ فوتبال ايران را در اختيار داريم.
سرپرست فدراسيون عنوان كرد: اميدوارم در اين دوره جام ملت‌هاي آسيا نتايج خوبي را كسب كرده و با موفقيت، بار ديگر از حيثيت فوتبال ايران در قاره آسيا دفاع كنيم.
معاون سازمان تربيت بدني گفت: مسئولان با امير قلعه‌نويي ارتباط نزديكي دارند. امكانات لازم را براي وي فراهم كرده‌ايم.
هاشمي درباره ديدارهاي دوستانه تصريح كرد: برنامه هاي تداركاتي طبق برنامه و خواسته كادر فني انجام شده است. ايران در مالزي با كم‌ترين حاشيه حاضر خواهد شد.
وي ادامه داد: بنا بر تصميمات نهايي، در هر صورت ديدار دوستانه برابر جامائيكا بايد در مشهد برگزار شود.
رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني درباره حضور تماشاگران در جام ملت‌ها براي حمايت از بازيكنان ملي پوش، عنوان كرد: همواره هموطنان در تمامي ديدارها با حضور در ورزشگاه ها، تيم ملي را حمايت كرده اند. مهدي محمدنبي براي سازماندهي آنها، تمهيداتي را انديشيده است.
هاشمي راجع به انتخاب مديرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: در وهله اول بايد هيئت مديره معرفي شود. سپس از درون اعضا مي توانند مديرعامل جديد را انتخاب كنند.
وي افزود: دوشنبه هفته جاري هيئت مديره معرفي خواهد شد و براي انتخاب مديرعامل انجام خواهد شد.
عضو كميته انتقالي فدراسيون درباره مشكلات داوري فوتبال آسيا، گفت: در اين زمينه نيز تمهيداتي را در نظر گرفته ايم. AFC بايد ايران را به عنوان يك قطب بزرگ در قاره بپذيرد و به اين موضوع بها دهد.
وي تاكيد كرد: قدرت و شرايط تيم به حدي بالا است كه با مشكلات داوري نيز نمي توان به موفقيت در جام ملت ها ضربه زد.
سرپرست فدراسيون فوتبال به طرح هاي جدي كنفدراسيون آسيا اشاره كرد و افزود: محمد بن همام، رئيس AFC براي راه اندازي طرح آسيا ويژن به ايران سفر خواهد كرد و در اصفهان مي توانيم ارتباط خود با كنفدراسيون را تقويت كنيم.
هاشمي ابراز اميدواري كرد داوران ايراني بتوانند در تورنمنت هاي بزرگ قضاوت هاي خوبي را انجام دهند.
وي اظهار داشت: مسعود مرادي و رضا سخندان از بهترين داوران ايراني هستند كه با قضاوت هاي مطلوب مي‌توانند زمينه حضور ديگران را در آسيا فراهم كنند.
 

Dong Fang BuBai

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2006
نوشته‌ها
886
لایک‌ها
13
جالبه !
پارسال همه انتظار داشتن ایران قهرمان جهان بشه !

کی یه همچین انتظاری داشت!!!
18.gif


دلیل من همون چیزاییه که باعث از بین رفتن تیم امید شد. باعث وقفه و تاخیر در اتمام لیگ شد.
باعث بازموندن استقلال از جام آسیا شد ؟!؟!؟!

فهمیدی چی ؟! عدم برنامه ریزی

در حقیقت اینکه میگن ما برنامه ریزیمون غلطه یه حرف اشتباهه !! ما اصلا برنامه ریزی نداریم.(درست و غلطش بماند)

عدم برنامه ریزی باعث شد که لیگ برتر طول بکشه و بازیکنی مثل نیکبخت مصدوم بشه ....

عدم برنامه ریزی باعق حذف تیم امید شد. تو اون تیم ما از نظر مهره کمی از بقیه نداشتیم.

نباید با این سیستم و این مسئولان دلمون رو الکی خوش کنیم. بد نیست یه نگاهی هم به دور و اطراف خودتون بندازید و ببینید که بقیه تیمها دارن کجا میرن.

آقای محصص (همون کارشناس معروف) گفته که تا درجه 3 آسیا فاصله زیادی نداریم. به نظر من که حق گفت

چهر کلمه حرف حساب.
169.gif
 
بالا