mazyar123
Registered User
- تاریخ عضویت
- 1 دسامبر 2010
- نوشتهها
- 1,148
- لایکها
- 898
سفارش به دست مشتری نرسیده باشه پیپال از فروشنده حمایت میکنه؟؟ فکر کنم باید برعکس باشه باید از خریدار (کسی که پیپال داده) حمایت کنه
کالا مجازی باشه چی؟
وقتی کسی پیپیال سند میکنه ایمیل واسش میاد و باید جزئیات رو ریپلای کنه؟ مثلا بابت چی بوده و به کی
ممنون
منظورم مشتری ادعا می کنه پول دادم فروشنده اما سفارش تو زمان مقرر نرسیده
اینجا دعوا مطرح می شه اما چون شما همه مدارک قبلا بصورت پیشفرض فرستادی پی پل طرف شما رو می گیره ممکنه در مواردی اکه خریدار ثابت کنه بازی عوض بشه اما چون کالا فیزیکیه شما دستت بازه تو ارایه مدارک
مجازی بستگی به قیمت کالا داره برای هر ارزی فرق می کنه زیر 10 دلار فکر کنم بود پی پل طرف یکی از طرفین دعوا رو می گرفت کار دیگه به طرح ادعا و مدر ک فرستادن نمیرسید بالای اون میره تو ادعا و مدرک فرستادن و داستان اون دوستمون هم خوب گفت اینویس بزنی بره راحتی دیگه همه تو اکانت ثبت میشه
برای ادعا فرم داره باید پر بشه اگه اکانت اتکت باشه می تونی زنگ بزنی ایمرجنسی رسیدگی کنن یا پسورد هک شده واز این دس موارد
بعدش با پی پله چی بخواد گفته شما باید اماده پاسخگویی به پی پل باشی در هر زمانی