من حدود 8 -9سال پیش که دیجی کالا تازه کار بود یه لپ تاپ از شون خریدم و راضی هم بودم .البته اون زمان جنس شون جور نبود و از همکارها تو بازار جور میکردن و تحویل میدادن.
ولی خوب الان سرمایه آنچنانی دارن و شاید دیگه اهمیتی به رضایت مشتری ندن! ثروت زیاد و به دست گرفتن بازار ایجاد مونوپولی میکنه
اون زمانی که شما میگی منم از همین دیجی کالا گوشی میخریدم , یه گوشی i-mate k-jam ویندوزی داشتم از دیجی خریده بودم ---- میخواستم یه گوشی جمع و جورتر بخرم که راحت بشه باهاش بیرون کار کرد
زنگ زدم به شماره مشاوره خرید گوشی دیجی کالا , بعد از صحبت کردن و گفتن چیزایی که میخوام , طرف گفت w200 به درد نیاز ها شما میخوره گفتم میخوام و یه رم 2 گیگ m2 هم میخوام
نیم ساعت بعدش با پیک اومد دم خونه , گوشی باز کرد تست کرد بهم تحویل داد گارانتی معین بود
اون زمانا خیلی بهتر بود دیجی کالا به نظر من , اون زمان فقط تو کار موبایل بود الان مثل سمساری شده حتی شورت و مایو هم دیگه داره حتی ناخن گیر
سایتی که من طرفدارش بودم نیم ساعته تحویلم میداد , الان یه سفارش اچ تی سی دیزایر 816 که قرار بود ساعت 18 تا 21 بیاره نیاورد - زنگ زدن فردا 9 تا 12 میرسه - بازم نیاورد
ساعت 19 رسید ------ این تاخیر تو همه سفارش ها جدید من بود
قبلا تنوع گوشیش بالا بود هر مارکی و برندی میخواستی داشت حتی ساژم ( فرانسوی ) حتی بلک بری و .......
هر چی از دیجی میخریدیم خرابی نداشت الان همش شده دردسر خرید از دیجی , بنظر من باید بیشتر روی اطمینان خاطر پیدا کردن از سالم بودن و کیفیت جنس هایی باشه که تامین کننده ها براش موجود میکنن