توي تبليغي كه شركت رايارا به صورت ميل فرستاده بود
نوشته بودكه هزينه برگشتي توي اين سيستم وجود نداره
البته من وقت نكردم زنگ بزنم آقاي سعادت جو بپرسم قضيه اش چطوريه
ولي اگر درسته باش
يك تحول خيلي بزرگ مي شه :happy:
وكلي توي هزينه ها صرفه جويي مي شه
و دل آدم براي برگشت خوردن بسته ها ريش ريش نمي شه
منظور اینه که اگه برگشتی داشته باشی جریمه نمیشی ، هزینه پست رو که ازت میگیرن.
اوایل شرکت نا مبارک پرداخت بابت هر سفارش برگشتی دوبرابر هزینه پست رو از فروشنده میگرفت یعنی اگه سفارشی برگشت می خورد بیشتر گیرشون میومد تا اینکه خریدار تحویل بگیره.
بعید میدونم منظور این شرکت این باشه که هزینه پست سفارش برگشتی رو نگیرن.