هنوزم به خوبی کار میکنن یا اینکه دیگه وقت خ
بستگی به شرکت و کشور سازنده داره رفیق
تو ژاپنی ها با کارکرد های زیر 100 ( ماشین تمیز باید بگردی و پول ماشین تمیزم بدی ! ) خیلی چیزای خوب میشه گیر اورد که قشنگ 150 تا دیگه اگه خوب نگهداری کنی بشه سوار شد
کارکردا که میره بالای 120 دیگه هر ماشینی باشه 4 تا کمک فنر رو میخواد دیگه میره وارد مرحله نوسازی میشه خود به خود ( به شرطی که فنی رو رسیده باشن و اذیت نکرده باشن بیخودی )
میتونی به ماکسیما فکر کنی هنوز سلامتش گیر میاد
کره ای ها حقیقت وقتی به 120 میرسن انگار ژاپنی به 260 هزار تا کارکرد رسیده ! ولی بازم میرسیم به بحث نگهداری یعنی ادم داریم با انجین فابریک ژاپنی 400 هزار تا کار میکنه واقعا کار میکنه و تمیز سوار میشه به موقع میرسه ادم داریم انجین ژاپتی رو سر 100 هزار تا به گریه میندازه کلا میپرسی میگه من دو بار روغن عوض کردم و یه بارم فیلتر و باقی داستانا
تو این اوضاع اگر توانایی خرید مدل بالا داری با کارکرد پایین شک نکن ولی اگه علمشو داری که ماشین کم کار بخری تمیز بخری ( نه ماشین که چیده باشن نه ! این روزا میچینن)
مدل پایین تمیز بخر یه بهینه سازی ریز اولش بکن و استارت و خلاص