• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سوال و کمک از وبمسترها:چطور میتونم در روز درامدی معادل 50 یا 100 هزارتومن داشته باشم؟

hanaeimohammad

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
26
محل سکونت
tehran
سلام
دوست عزیز شما همکاری در فروش نیز کار میکنید؟
فروشگاه اینترنتی ما در آدرس
www.sidshop.ir
در ضمینه فروش گوشی های اندروید برند های دیگر کشور چین فعالیت میکنه .در فروشگاه قسمتی بنام همکاری در فروش داریم که با ثبت نام و قرار دادن لینک ما از فروش محصولاتمان پورسانت بسیار عالی نسیبتون میشه که به ازای هر فروش بین 10 الی 30 هزار تومان میبرید .سیستم همکاری بشکلی طراحی شده که هر بازدید کننده از سایت شما وارد بشه وحتی اگر خرید نکنه و یا اینکه خرید کنه و باز دوباره خرید های آتی انجام بده پورسانت به شما طعلق میگیره زیرا سیستم آی پی مشتری که از سمت شما ارسال شده رو تا 1000 روز نگه میداره که اگر مشتری از لینک مستقیم نیز وارد بشه پورسانت به شما تعلق میگیره.فروش این محصولات نیز بسیار خوب هستش و شما براحتی درآمد بسیار خوبی میتونید دریافت کنید که حتی از مبلغ تبلیغ بنر هاتون که دریافت میکنید بیشتر هستنش.
در ضمن اگر همکاری صورت بگیرد ما نیز بنر تبلیغاتی شما رو بصورت رایگان در فروشگاه قرار میدهیم.
یک بار رو امتحان کنید حتما ضرر نمیکنید و پشیمان نمیشوید.
آدرس بخش بازاریابی و توضیح کامل تر:
http://sidshop.ir/index.php?route=information/information&information_id=7
مطمن باشید مبلغ درآمد ماهیانه میلیونی میباشد
 

alnajon

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2012
نوشته‌ها
198
لایک‌ها
50
یک حرفه یاد بگیر :
گرافیک ، برنامه نویسی ، طراحی سایت ، ساخت بازی و اپ اندروید و یا هر چیز دیگه ای ...
همینجوری پول در نمیاد
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
دوست عزیز بدون هزینه مالی ، خلاقیت و ایده پردازی و علم و تجربه در حوزه تجارت الکترونیک در دنیای مجازی من بعید می دونم نتیجه بگیری
اما پیشنهاد می کنم حالا که تصمیمتو گرفتی اول مختصری از مبانی تجارت الکترونیک و بازاریابی مجازی / اینترنتی رو با سرچ کردن از گوگل یاد بگیری بعد وارد سیستم های همکاری در فروش بشی و با ثبت نام در انجمن ها و سایت هایی که رتبه های بالایی دارن شروع به بازاریابی محصول داغ و به روز کنی ممکنه ماه اول درست نتیجه نگیری اما به مرور که راه و روش کار رو یاد بگیری مطمئن باش (با توجه به در اختیار داشتن محصولات متنوع و به روز )جواب مثبت میگیری.
کمی از دنیای مجازی فاصله بگیریم ، دوستانی که از مترو برای سفرهای درون شهری تهران استفاده می کنن روزانه فروشنده های زیادی رو میبینن که داخل مترو دست فروشی می کنن محصولات مثل باتری قلمی ، لواشک ، شیرینی ، محصولات همه کاره و بهداشتی مثل تیغ و وسایل اصلاح و .... فکر میکنید درآمدشون چقدر هست روزانه ؟این افراد بدون اجاره مغازه بدون هزینه آب و برق و گاز و تلفن و مالیات و درگیری با دارایی و ....بهترین مکان روزانه به هزاران مشتری دسترسی دارن و بدون تخصص خاصی میبینیم که هر روز زیر کولر مترو به فروش محصولات خودشون اقدام می کنن. یه نمونه دیگه که تخصص نیاز نداره معرفی کنم براتون : میدون توحید خیابان ستارخان یا همون خیابان کندی سابق ، سال های سال هست که یه خانومی گل فروشی می کنه (البته الان اکیپشون به 10-15 نفر رسیده) یه سری از یکیشون پرسیدم چقدر درآمدتون هست روزانه می گفت بستگی داره ولی اون خانومه که تا نیمه شب هست و با واکر راه میره (البته در سلامت کامل به سر می بره ماشینشم همونجا پارک میکنه) ممکنه شبی تا 400 هزار کار کنه.(این البته صحبت سال گذشته هست)
آقا مگه ممکنه ؟ مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ ما با تخصص و هزینه دانشگاه و روزی 50 هزار به ما نمیدن ....
بنده تو کار گل و گیاه نیستم ولی سر انگشتی حساب کنیم 50% هر دسته گل هم براش سود باشه جمعه ها هم بیخیال باشه که نمیشه (اونایی که ساکن ستارخان هستن می دونن به این خیابان می گن ایستگاه شکم و شبای پنج شنبه جمعه جزو شلوغترین شب هاست) از طرفی میدان توحید در منطقه ای تجاری واقع شده و چراغ قرمز های 180 ثانیه ایی و 190 ثانیه ای باعث شده که فروشنده های دوره گرد اون منطقه به راحتی و در کمال آرامش به بازاریابی به پردازند.
تا اینجا 2 نمونه از کارهایی که درآمدمیلیونی رو خارج از فضای تحت وب بدون نیاز ه علم و دانش رو برای شما به همراه دارن رو معرفی کردم و برای اینکه این تصور و ذهنیت ایجاد نشه که این دو مورد رو ما می دونستیم و اجرایی نمیشه و ازتون دعوت می کنم چند خط پایین رو هم بخونید:
یه نمونه واضح دیگه براتون معرفی میکنم : دوستان حتما میدونید بازار میوه تره بار مرکزی تهران در اتوبان نواب قبل از پل شهید صنیع خانی هست و کار این بازار از شب ساعت 12 شروع میشه و تا صبح ادامه داره و از همه جای کشور میوه و تره بار خودشون رو میارن و به فروش می رسونن . برای بار بری داخل مجموعه چرخ دستی هایی هست برخی افراد ایرانی و افغانی با اونها مشغول به کار هستند و 6-7 ساعت در 24 ساعت رو که ملت خواب هستن اینها کار یدی انجام میدن و شبی 150تا 300 هزار فقط با گرفتن انعام و جابجایی بار درآمد کسب می کنن.اگر نگیم 9 میلیون می تونیم بگیم ماهی 5-6 میلیون رو راحت در میارن .
آقا بسم الله افغانی تو کشورت داره 6 ساعت کار می کنه روزی موقعی شما تو خواب ناز هستی ماهی 5-6 میلیون پول کشورت رو می فرسته میره ! نیاز به علم و دانش و تخصص پیچیده ای هم نیست کل کار یه چرخ دستیه وسلام . موارد دیگه هم هست مثل همین که از حوصله جمع خارجه ولی به یه نگاه معمولی میشه اینا رو تو شهرخودمون پیدا کنیم.
این موضوعی هم که مطرح کردم اگر هر کسی شک داره می تونه فقط یکبار بره و از نزدیک ببینه .
حالا از این مسائل بگذریم شما در بازار بکر تجارت الکترونیک خاورمیانه کشوری با 30-40 میلیون نفر که هر روز یک بار سری به دنیای مجازی - اینترنتی می زنن رو در اختیار دارید اگر اینجا نتونی 2 تا محصول بفروشی کجا می خوای بفروشی؟ مبانی کار رو یادبگیر استارت رو بزن ان شا الله موفق میشی.
آقا خیلی عالی توضیح دادید. تمام این توضیحاتی رو که دادی من از نزدیک دیدم و میشناسم....
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
اینترنت کلن درآمد ثابتی نداره یه ماه ممکنه زیاد در بیاری یه ماه ممکنه ضرر بدی خیلی اوقات هم که هیچ هرچقدر هم زور بزنی فایده نداره. برو تو دنیای واقعی کار کن. اینترنت هم راهی باشه برای معرفی بیزینست. و رسیدگی به مشتریانت.
اگر بتونی یه سایت دهن پرکن بزنی و پول خوبی بدست بیاری آره خوبه .چون باز این سایتها هم یه دوره ای دارن.

تو ددنیای واقعی پول بیشتر هست .
من برعکس شما عقیده دارم...
 

alik

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
2,146
لایک‌ها
1,232
بدون سرمایه و بدون داشتن سایت و ... راحت ترین راه همکاری در فروش یا بازاریابی هست

کلا شما توی زندگی سه تا چیز داری که میتونی خرجش کنی
1- وقت (عمرت)
2- پول
3- آشنا و پارتی

اگر پول نداری خرج کنی باید عمرت رو خرج کنی و وقت بزاری کار کنی تا عمرت تبدیل به پول بشه ! بازاریابی و همکاری درفروش هم جزو همین موارده شما وقت میزاری تا پول دربیاری ..
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
بدون سرمایه و بدون داشتن سایت و ... راحت ترین راه همکاری در فروش یا بازاریابی هست

کلا شما توی زندگی سه تا چیز داری که میتونی خرجش کنی
1- وقت (عمرت)
2- پول
3- آشنا و پارتی

اگر پول نداری خرج کنی باید عمرت رو خرج کنی و وقت بزاری کار کنی تا عمرت تبدیل به پول بشه ! بازاریابی و همکاری درفروش هم جزو همین موارده شما وقت میزاری تا پول دربیاری ..
البته راهش رو یاد بگیره یک ماه یا شش ماه وقت بگذاره یک عمر راحت است( یک عمر بستگی داره سیستم همکاری در فروشی که انتخاب کرده چند سال باشه و فعالیت کنه) ....
 

kingt

Registered User
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
83
من خودم هم قبلا تو همین فکرایه رویایی بودم ولی همش سوخت میدی به نظره من یه حرفه انتخاب کن من خودم فیلم و سریال رو انتخاب کردم الان فیلم انکود میکنم تو سایت نایت مووی -تو سایت لیل مدیا هم فیلم هماهنگ میکردم برای ای ار کره ارشیو جمع کردم و ........ خلاصه با این که روزی 20 تومن رو داشته ولی دائمی نیست حیف که کنکور دارم و به درس بیشتر علاقه دارم و گرنه نت مفت گرونه زودتر وارد بازار کار میشدم شما هم همش به پول فکر نکن کار یاد بگیر

فرستاده شده از GT-I8552ِ من با Tapatalk
 

FARID2XF

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2011
نوشته‌ها
325
لایک‌ها
89
اگه اعصاب و صبرش رو ندارید همین الان بیخیال سایت و کسب درامد بشید از سایت.
در غیر اینصورت یک سایت با موضوعی که تخصص دارید بسازید و با پشتکار زیاد و فکر میتونید به نتیجه برسید !
طول میکشه شاید چند سال ! اما به نتیجه میرسید.
 

icepack38

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
181
لایک‌ها
51
دادش یه کاری کن . ایمیل تبلیغاتی بفرست توو گروه های یاهو کوگل. سودظ خیلی خوبه. ولی خوب یکمی هزینه ارسال باید بدی صاحب گروه

فرستاده شده از HUAWEI Y550-L01ِ من با Tapatalk
 
بالا