با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و همکاران محترم
اینجانب در سه شنبه تاریخ 16/9 یک عدد پاور 750 وات گرین از کاربر گرامی آقای میرزایی با نام کاربری Phantom2 به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان خریداری کرده و وجه را کارت به کارت کردم. فروشنده ویدئویی برای من ارسال کردند که پاور خارج از کیس و با اتصال دو پین روشن میشود. بنده اظهار کردم در صورت سلامت کامل در بسته بندی خوب با تیپاکس ارسال کنند (عکس ضمیمه) کاربر گرامی بسته را به صورت پسکرایه با تیپاکس با کد رهگیری 1000202113078454574 برای اینجانب ارسال کردند و در تاریخ 18/9 ساعت 17:24 بار را تحویل گرفتم و بلافاصله به منزل رفتم و بسته بندی پاور را باز کردم.
بسته بندی بسیار بد بود به صورتیکه هیچ گونه ضربه گیری داخل کارتن نبود و درب کارتن ضربدری بدون هیچگونه چسبی بسته شده بود به صورتیکه به راحتی میشد آن را باز کرد (عکس ضمیمه) به فروشنده سریعا اعلام کردم که نحوه بسته بندی ایشان مناسب نبوده و این طور بسته بندی به کالای الکترونیکی آسیب وارد میکنه فروشنده عنوان کردند که: "بسته بندی بهونه ای بیش نیست و این بسته بندی از سرش هم زیاد بود و جنسش آهنه!" (عکس ضمیمه) و شما به من نگفتید که چطور بسته بندی کنم! و حتی اگر من بسته بندی بدی بکنم مسئولیتش با شما هست!
من سریعا پارو را خارج از کیس تست کردم و مانند فیلم ارسالی فروشنده پاور روشن میشد ولی زمانیکه داخل کیس قرار دادم پاور و سیستم مرتبا ریست میشدند. (لینک ویدئو ضمیمه) به فروشنده موضوع را اعلام کردم ایشان گفتند مشکل از سیستم شماست به فروشنده اعلام کردم که همان روزی که پاور را از شما خریدم روی این سیستم پاوری بوده که ان را فروختم و پارو شمارو خریدم ایشان گفتند: "تو که خودت پاور داری چه مرضی بود پاور گرفتی!" (عکس ضمیمه)
با پاور دیگری سیستم را روشن کردم و ویدئو را برای فروشنده ارسال کردم که سیستم به راحتی با پاور 300 وات تسکو روشن میشه (لینک ویدئو ضمیمه) بعد هم عنوان کردن که: "شما یا پاور منو خراب کردید یا کلا دارین پاور دیگه ای را جای پاور من میدید!" (عکس ضمیمه). به فروشنده گفتم که کالا را در بسته بندی مناسب قرار داده و برگشت میدهم. فروشنده میگویند که هیچ گونه برگشتی را قبول ندارند.
دوستان و همکاران بنده با توجه به رفتار نامناسب و غیر منطقی فروشنده به این نتیجه رسیدم که با هیچ راهی نمیشه با فروشنده کنار آمد بنابراین این تاپیک را ایجاد کردم و تمام مدارک و شواهد، مکالمات خودمو با فروشنده گذاشتم تا بزرگواران در مورد این معامله و رفتار فروشنده قضاوت و داوری کنند و حق به حق دار برسه.
فروشنده محترم هر توضیح و مدرکی دارن اینجا عنوان کنن، هرچه اکثریت در این موضوع تصمیم بگیرند بنده کاملا قبول دار هستم.
ممنون از همکاری و حمایت شما
لینک ویدئو:
اینجانب در سه شنبه تاریخ 16/9 یک عدد پاور 750 وات گرین از کاربر گرامی آقای میرزایی با نام کاربری Phantom2 به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان خریداری کرده و وجه را کارت به کارت کردم. فروشنده ویدئویی برای من ارسال کردند که پاور خارج از کیس و با اتصال دو پین روشن میشود. بنده اظهار کردم در صورت سلامت کامل در بسته بندی خوب با تیپاکس ارسال کنند (عکس ضمیمه) کاربر گرامی بسته را به صورت پسکرایه با تیپاکس با کد رهگیری 1000202113078454574 برای اینجانب ارسال کردند و در تاریخ 18/9 ساعت 17:24 بار را تحویل گرفتم و بلافاصله به منزل رفتم و بسته بندی پاور را باز کردم.
بسته بندی بسیار بد بود به صورتیکه هیچ گونه ضربه گیری داخل کارتن نبود و درب کارتن ضربدری بدون هیچگونه چسبی بسته شده بود به صورتیکه به راحتی میشد آن را باز کرد (عکس ضمیمه) به فروشنده سریعا اعلام کردم که نحوه بسته بندی ایشان مناسب نبوده و این طور بسته بندی به کالای الکترونیکی آسیب وارد میکنه فروشنده عنوان کردند که: "بسته بندی بهونه ای بیش نیست و این بسته بندی از سرش هم زیاد بود و جنسش آهنه!" (عکس ضمیمه) و شما به من نگفتید که چطور بسته بندی کنم! و حتی اگر من بسته بندی بدی بکنم مسئولیتش با شما هست!
من سریعا پارو را خارج از کیس تست کردم و مانند فیلم ارسالی فروشنده پاور روشن میشد ولی زمانیکه داخل کیس قرار دادم پاور و سیستم مرتبا ریست میشدند. (لینک ویدئو ضمیمه) به فروشنده موضوع را اعلام کردم ایشان گفتند مشکل از سیستم شماست به فروشنده اعلام کردم که همان روزی که پاور را از شما خریدم روی این سیستم پاوری بوده که ان را فروختم و پارو شمارو خریدم ایشان گفتند: "تو که خودت پاور داری چه مرضی بود پاور گرفتی!" (عکس ضمیمه)
با پاور دیگری سیستم را روشن کردم و ویدئو را برای فروشنده ارسال کردم که سیستم به راحتی با پاور 300 وات تسکو روشن میشه (لینک ویدئو ضمیمه) بعد هم عنوان کردن که: "شما یا پاور منو خراب کردید یا کلا دارین پاور دیگه ای را جای پاور من میدید!" (عکس ضمیمه). به فروشنده گفتم که کالا را در بسته بندی مناسب قرار داده و برگشت میدهم. فروشنده میگویند که هیچ گونه برگشتی را قبول ندارند.
دوستان و همکاران بنده با توجه به رفتار نامناسب و غیر منطقی فروشنده به این نتیجه رسیدم که با هیچ راهی نمیشه با فروشنده کنار آمد بنابراین این تاپیک را ایجاد کردم و تمام مدارک و شواهد، مکالمات خودمو با فروشنده گذاشتم تا بزرگواران در مورد این معامله و رفتار فروشنده قضاوت و داوری کنند و حق به حق دار برسه.
فروشنده محترم هر توضیح و مدرکی دارن اینجا عنوان کنن، هرچه اکثریت در این موضوع تصمیم بگیرند بنده کاملا قبول دار هستم.
ممنون از همکاری و حمایت شما
لینک ویدئو:
فایل های ضمیمه
-
photo_2021-12-10_00-15-40.jpg148.3 KB · نمایش ها: 145
-
photo_2021-12-10_00-15-37.jpg147.9 KB · نمایش ها: 119
-
photo_2021-12-10_00-15-35.jpg141.4 KB · نمایش ها: 113
-
photo_2021-12-10_00-15-32.jpg98 KB · نمایش ها: 113
-
photo_2021-12-10_00-14-45.jpg150.4 KB · نمایش ها: 116
-
photo_2021-12-10_00-14-44.jpg148.3 KB · نمایش ها: 119
-
photo_2021-12-10_00-14-41.jpg146.5 KB · نمایش ها: 119
-
photo_2021-12-10_00-14-31.jpg43.5 KB · نمایش ها: 130
-
photo_2021-12-10_00-15-39.jpg69.8 KB · نمایش ها: 138
-
photo_2021-12-10_00-14-39.jpg99.6 KB · نمایش ها: 152