• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا

mehdi0016

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2004
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
متاسفانه این برخوردها از عوارض سیاست زدگیه ورزش هست . به عبارتی چون دایی منصوب بود به 8 سال زمان خاتمی و دادکان باید مثله دوم خردادیا چپش میکردن و الا همون مصاحبه دایی با عادل رو موقع جام جهانی پخش میکردن و این جوری حق این بشر رو پایمال نمیکردن...
آخه خداییش کارهایی که دایی کرده واقعا خیلی بزرگه و به حرف ساده میاد...تا 100 سال دیگه هم آقای گل جهان میمونه، اونم یه فوتبالیست تحصیل کرده و ورود به تیم ملی از سن 24 سالگی !!!
البته این رسم ما ایرانیهاست...حالا ببینید 2 روز دیگه که حسین رضازاده نتونه طلا بگیره چطوری خرابش میکنن...
 

SoheilStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
2,849
لایک‌ها
34
سن
40
محل سکونت
Karaj
راستی دایی و فردوسی پور هم دانشگاهی و هم رشته ای هستند ؟ یه جافردوسی پور گفت !

نه یکی نیستش دایی هم رشته ای خودته البته اگه متالورژی میخونی :دی ولی فردوسی پور صنایع خونده و البته جفتشون شریف
21.gif
 

united

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
253
لایک‌ها
1
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: در ايران عادت به نخبه‌كشي داريم؛ اما كاري كه با دايي شده را با ديگران نكنيم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، علي دايي با حضور در برنامه تلويزيوني 90، در گفت و گويي مفصل با عادل فردوسي پور، برنامه نود وجه ديگري از خود را نشان داد و ثابت كرد گذر زمان تغييراتي را در او بوجود آورده است. چكيده‌اي از حرف‌هاي او در اين برنامه به شرح زير است:

* حضور در سايپا و سرمربيگري در آن
در ابتدا بايد از هيئت مديره تشكر ‌كنم چون پس از جام جهاني، شرايطي كه خواسته يا ناخواسته برايم بوجود آمد و آنها لطف كرده و به من اعتماد كردند. متاسفانه برخي رسانه‌ها جو بدي را برايم بوجود آوردند و حتي گفتند كه علي دايي بايد برود در شموشك بازي كند. در هر حال، يك سال خوب را در سايپا گذارندم. همكاري تمامي عوامل باعث تا به قهرماني برسيم.

* مشكلي با تعويض نداشتم
هميشه به تصميم مربيان احترام مي‌گذاشتم. در يك بازي مقابل فولاد به عنوان ذخيره وارد زمين شدم. مقابل راه آهن بهترين بازيم را انجام دادم؛ اما در نيمه دوم لورانت صلاح ديد كه مرا بيرون بكشد. برخلاف آنچه بسياري مي‌گويند، علي دايي در دوران فوتبالش در كار مربيان دخالت مي‌كند، اصلا و ابدا چنين چيزي نبود. مي‌دانستم خودم يك روز مربي مي‌شوم. همانطور كه اكنون دوست ندارم، كسي در كارم دخالت كند.

* ديدار با پرسپوليس و حاشيه‌هاي آن
اولين استارت مربيگري‌ام مقابل پرسپوليس بود كه بازي سختي هم بود. پس از آن ديدار، تيم به اعتماد به نفس رسيد. در بازي برگشت، پس از تساوي با پرسپوليس، دچار بحران شديم. دليل اصلي هم خودم بودم كه در آن مسابقه بي‌جهت وارد حاشيه شدم. از همين طريق از دنيزلي و شيث رضايي عذرخواهي مي‌كنم؛ البته رضايي در آن بازي رفتاري نشان داد كه در عمر ورزشي‌ام كسي با من آن كار را نكرده بود. با اين حال آن رفتار را از من علي دايي بعيد بود.

* دايي انتقادپذير شده است
هميشه اشتباهات را به گردن گرفته‌ام. مطمئنا آدم‌ها تغيير مي‌كنند. سن كه مي‌گذرد، هر آدمي با تجربه شود. بايد با برخي واقعيات كنار بيايم. نمي‌شود هميشه حرف آدم پيش برود. گذشت زمان، خيلي چيزها را نشان مي‌دهد. از آقاي قاسمي مديرعامل تيم علم و ادب خراسان خيلي تشكر مي‌كنم چون در اين مدت كه با او آشنا شدم، چيزهايي زيادي از او ياد گرفتم. صبر و تحملم در كارها بيشتر شده است. آدم نبايد عيب را از ديگران ببيند.

* وضعيت آينده سايپا
چهار روز قبل قراردادم را تمديد كردم. در پست دروازه‌باني چون معتقدم نبايد از سه دروازه بان خوب بهتر ببرم، از ارشاد يوسفي خواستم تا تيم جديدي پيدا كند. در چند پست مثل دفاع و هافبك با كمبود روبرو هستيم. برخلاف اينكه نوشته مي‌شود كه مهدي اميرآبادي را مي‌خواهم، اينطور نيست. در آن پست بازيكن زياد دارم. 5 تا 6 بازيكن را از دست مي‌دهيم.

* خداحافظي از فوتبال
مي‌خواستم بعد از جام جهاني از فوتبال كنار بروم كه به خاطر اتفاقات رخ داده، اين قضيه 9 ماه طول كشيد. حالا خوشحالم كه زمان خداحافظي‌ام را خودم انتخاب كردم و كسي به من تحميل نكرد.

* علي دايي و بحث شبكه سه
در جام جهاني، شبكه سه سيما با هر كارشناسي كه با من مشكل داشت، مصاحبه كرد. دوست داشتم شما يك طرفه به قاضي نرويد. من كه آبرويم را از سر راه نياوردم. گزارش‌هاي شما (عادل فرودسي پور) هم در به وجود آوردن جو عليه من بي‌تاثير نبود. من كه نمي‌توانستم از مربي بخواهم من را تعويض كند.

* حقايقي از جام جهاني
قبل از جام جهاني همه رويم مانور كردند؛ در حاليكه تيم ملي ستاره هاي ديگري هم داشت. اگر برخي كارهايي كه ديگران انجام دادند را من علي دايي انجام مي‌دادند، تاكنون مرا در ميدان هفت تير اعدام مي‌كرديد. در ديدار برابر مكزيك چه كسي خوب بازي كرد كه همه فقط من را ديدند؟ از سويي، به يك مهاجم بايد پاس بدهند؛ اما در آن ديدار برخي مخصوصا به من پاس نداند. در زندگي از اين فراز و نشيب‌ها زياد ديده‌ام. در حاليكه 38 سال دارم، به اندازه يك فرد 60-70 ساله تجربه دارم.

* حرف‌هاي پاياني
در ايران عادت به نخبه‌كشي داريم. ادعايي ندارم؛ اما كاري كه با دايي شده را با ديگران نكنيم. من دنبال سمت، رياست و سرمربيگري در جايي نيستم. اكنون هم دعا مي‌كنم تا تيم ملي در جام ملت‌ها نتيجه بگيرد

http://www.alidaei.blogfa.com/
 

united

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
253
لایک‌ها
1
در آسيا هيچ مهاجم ديگري كه نامش از لحاظ شهرت و افتخار همتاي علي دايي باشد وجود ندارد. علي دايي سمبل تيم ملي ايران در ده سال گذشته بوده است. در سرتاسر جهان مهاجمان اندكي هستند كه در يك زمان بسيار طولاني موفق بوده‌اند و در پايان دوران فعاليت‌شان هم همچنان بتوانند به گلزني ادامه دهند. اما علي دايي چنين بازيكني است. مهاجم پيشين بايرن مونيخ كه بيست و نهم مارچ گذشته سي و هشتمين روز تولدش را جشن گرفت در صد و چهل و هشت بازي ملي صد و نه گل به ثمر رساند واز اين حيث در سطح بازيكنان بزرگي همچون پله و فرانس پوشكاش قرار گرفت. او به واسطه‌ي تلاشش شناخته شده است و از اين رو الگويي ايده‌آل براي همبازيانش و جوانان كشورش به شمار مي‌آيد. خبر پايان كار دايي به عنوان يك بازيكن پس از آن كه سايپاي تهران روز بيست و هشتم مي به قهرماني در ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران رسيد در صدر تمام اخبار دنيا قرار گرفت. اين يك افتخار بسيار جالب بود زماني كه اين فرد به عنوان مربي بازيكن توانست با نتيجه‌ي دو بر صفر تيمش را به پيروزي برساند و باشگاهش را به مقام قهرماني برساند.

به گزارش ايسنا، دايي در گفت‌وگو با FIFA.COM درباره‌ي گذشته‌ي پرافتخارش و آينده‌اش در ورزش فوتبال سخن گفته است. متن اين گفت‌وگو در زير مي‌آيد:

* آقاي دايي هر بازيكني نمي‌تواند در سن سي و هشت سالگي در اين سطح از فوتبال كه شما نشان داديد بازي كند. اين چنين كه شما نشان داديد يك بازيكن متعهد به واسطه‌ي كار هميشگي و سخت براي ساليان متمادي به آن برسد. چرا به فوتبال خود پايان داديد؟

- زمانش رسيده بود تا به بازي پايان دهم. هميشه مي‌خواستم در زيباترين شكل ممكن اين كار را انجام دهم. صادقانه بگويم مي‌خواستم كفش‌هايم را پس از جام جهاني در سال گذشته بياويزم اما، به دليل نتايج غير قابل پيش بيني در آن زمان از اين موضوع صرف نظر كردم كه ده ماه تمام طول كشيد يعني تا پايان ليگ فوتبال ايران.

* شما عناوين بسياري را دريافت كرده‌ايد. فوتباليست سال آسيا در سال 99 شده‌ايد و تيم ملي ايران را به افتخارات بزرگي رسانده‌ايد، براي شخص شما به ياد ماندني‌ترين لحظه كدام بوده است.

هيچ وقت روز 29 نوامبر سال 1997 را فراموش نخواهم كرد. ما بايد در بازي‌هاي رفت و برگشت برابر استراليا به ميدان برويم تا بازي پلي آف را براي حضور در جام جهاني 1998 برگزار كنيم. پس از تساوي يك بر يك در بازي‌هاي رفت در تهران به نظر مي‌رسيد استراليايي‌ها از موقعيت بهتري برخوردار باشند . زماني كه ما در بازي برگشت در ملبورن با نتيجه‌ي دو بر صفر از حريف عقب افتاديم آن گمان‌هاي اوليه به يقين بدل شده بودند اما، ما پا پس نكشيديم و با دو گل دير هنگام بازي را به تساوي دو بر دو كشانيدم. آن اولين حضور ما در جام جهاني پس از بيست سال را رقم زد. اين موضوع به راحتي قابل درك نيست.

* هر بازيكني در دوران فعاليتش پستي و بلندي‌هاي زيادي را تجربه مي‌كند، با وجود موفقيت‌هاي بزرگي كه شما آنها را جشن گرفته‌ايد نقاط ضعفي هم وجود دارد؟

- بله، بازي‌هاي آسيايي سال 1994 در هيروشيما كه من در آن در يك بازي گروهي مصدوم شدم و مجبور شدم خود را به تيغ جراحان بسپارم. دوران نقاهت زمان بسيار زيادي به طول انجاميد و من تا مدت‌ها نمي‌توانستم در اختيار تيمم باشم. آن روزها دوران بسيار سختي برايم بود. هفت سال بعد ما به يك امتياز نياز داشتيم تا به طور مستقيم به جام جهاني 2002 راه پيدا كنيم. اما در ميان شگفتي محض شكست خورديم، اين شكست دارويي تلخ براي ما بود.

* دوران فعاليت‌هاي شما خيلي ديرتر از هر بازيكن ديگري آغاز شد. چگونه توانستي خود را همپاي ديگران برساني؟

- بيش از همه با ياري خداوند و البته به واسطه‌ي كار زياد و قاطعيتي كه من در طول تمام سال‌هاي فعاليتم از خود بروز دادم. هميشه خودم را باور داشتم.

* از همان روزهاي آغازين شما با گلزني‌هاي زيادي كه انجام مي‌داديد براي خود كسب شهرت كرديد، آيا اكنون با به ثمر رساندن بيش از يكصد گل مي‌توانيد براي ما رمز موفقيت خود را فاش كنيد؟

- براي اين همه گلزني بايد مادرزاد گل زن بود، انسان به عنوان گلزن به متولد مي‌شود، اين نوعي استعداد است كه به واسطه‌ي تمرين‌هاي فشرده مي‌توان آن را بهبود بخشيد. من هيچ استثنايي در اين مورد نيستم.

* شما هم با تيم ملي و هم در سطح باشگاهي دو دهه‌ي تمام موفق بوديد، عده‌ي بسيار كمي مي‌توانند چنين چيزي را باور كنند. چگونه به اين موفقيت رسيديد.

- سختي زيادي كشيدم تا در تمرين‌ها و در مسابقات با تمركز باشم. اين بخشي از زندگي هر روزه‌ي من است. من شيفته‌ي فوتبال هستم.

* شما ايران را به دو جام جهاني فرانسه و آلمان رسانديد اما، در هر دو جام جهاني بايد پس از دور مقدماتي به كشور خود بازمي‌گشتيد آيا فكر مي كنيد اين به كيفيت تيم شما مربوط مي‌شد يا صرفا يك بدشانسي بود؟

- اين نه بدشانسي بود و نه اين كه ما خيلي بد بازي كرديم. بايد بپذيريم فوتبال ما در چه سطحي قرار دارد. با كمي شانس بيشتر مي‌توانستيم در جام جهاني 1998 فرانسه برابر يوگسلاوي يا آلمان به پيروزي برسيم. البته آنها قدرتمندتر از ما بودند، از اين رو ما شكست خورديم به همين سادگي.

* شما در مقام بازيكن – مربي سايپا را به مقام قهرماني رسانديد و در پيروزي مهم دو بر صفر برابر مس كرمان گلزني هم كرديد. آيا فكر مي‌كنيد كه اين يك پايان شايسته براي فعاليت‌هاي شما بود؟

- اين پايان فعاليت‌هاي من نيست. من هنوز اهداف بزرگي دارم كه بايد به آنها برسم. درست قهرماني همزمان با اولين سال مربيگري‌ام تجربه‌ي بسيار بزرگي براي من بود. البته براي مدت زيادي از اين موضوع راضي نخواهم بود.

* كدام يك از حريفان متعددي كه برابر شما قرار گرفتند بيش از سايرين مورد احترام شما هستند؟ بازيكن مورد علاقه‌ي شما كيست؟

- من به همه‌ي تيم‌ها احترام مي‌گذارم. از بازيكنان و مربيان بسياري آموخته‌ام و فوتبالم را به واسطه‌ي آنها بهبود بخشيده‌ام اما، اگر مجبور باشم از بازيكن خاصي نام ببرم آن بازيكن جيوواني البر برزيلي خواهد بود. او با من در بايرن مونيخ بازي مي‌كرد. نوع فوتبالي كه بازي مي‌كرد را بسيار مي‌پسندم.

* در تيم ملي كنوني ايران كدام بازيكن را جانشين خود مي‌بينيد؟

- هر بازيكني كه به تيم ملي فرا خوانده مي‌شود در آنجا رشد مي‌كند و زماني هم فعاليتش به پايان مي‌رسد. من هم چنين شرايطي را داشتم. من زمان زيادي در تيم ملي بازي كردم اما، هيچ گاه خودم را بازيكن فوق‌العاده‌اي نمي‌دانستم. در آينده هم نمي‌خواهم بازيكن خاصي باشم. بسياري از بازيكنان ايراني از استعداد زيادي برخوردار هستند و البته با پتانسيل بالا اما، موفقيت آنها به خواست خدا پيوند دارد.

* چه برنامه‌اي براي آينده‌تان داريد؟ آيا همچنان مربي سايپا مي‌مانيد؟ آيا هيچ وقت به اين فكر افتاده‌ايد روزي در تيم ملي به عنوان مربي فعاليت كنيد؟

- تصميم گرفته‌ام كه مربي سايپا بمانم، دوست دارم تنها روي تيم خودم تمركز كنم. هنوز به مربيگري در تيم ملي فكر نكرده‌ام. در اين باره هنوز زمان زيادي در آينده دارم

http://www.alidaei.blogfa.com/
 

united

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
253
لایک‌ها
1
جناب liyapeng پس این تغییر نام تاپیک چی شد ؟
من که علاقه ای به پست زدن در این تاپیک با این نام ندارم
 

liyapeng

کاربر فعال تاریخ
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
1,826
لایک‌ها
259
سن
39
محل سکونت
سرزمين آريا
متاسفانه حامد سام عزيز به علت حادثه اي كه براشون پيش اومده در حال حاضر حضور ندارند . اميدوارم كه مشكلاتشون هر چه زودتر رفع شه و دوباره به جمع ما بپيوندند . در ضمن شايان هم مدتيه ازش خبري نيست . به همين خاطره كه رسيدگي نشده .
 

liyapeng

کاربر فعال تاریخ
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
1,826
لایک‌ها
259
سن
39
محل سکونت
سرزمين آريا
خب به لطف حامد عزيز كه ما رو با بازگشتشون بسيار خوشحال كردند اين تاپيك هم به پيشنهاد دوستان تغيير نام يافت . همچنين پست هايي كه لزومي به بودنشون نبود نيز به لطف ايشون همگي پاك شدند تا يكبار ديگر مثل گذشته و با آرامش بيشتر به كارمون ادامه بديم .
 

pedramakaay

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
4,021
لایک‌ها
10
محل سکونت
Montreal, Canada
بابا ایول....دم همتون گرم.

واقعا که عجب نام زیبا و برازنده ای است:)




زنده باد علی دایی نابغه فوتبال ایران و آسیا و به امید موفقیت و قهرمانی سایپا در ایران و آسیا
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
از بازگشت حامد سام عزیز هم خوشحال شدم.
 

bmoqimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
285
لایک‌ها
0
محل سکونت
click4uni.com
ممنونیم از آقا حامد و همه دوستانی که باعث شدن اسم تاپیک کمی آبرمندانه تر بشه!
در ضمن از این به بعد اینجا دایی رو نقد هم خواهیم کرد چون بزودی دورانی شروع میشه که اشتباهات زیادی رو مرتکب خواهد شد!!
 

liyapeng

کاربر فعال تاریخ
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
1,826
لایک‌ها
259
سن
39
محل سکونت
سرزمين آريا
در تازه ترين اخبار رسيده علي دايي با كاشاني مدير عامل پرسپوليس گفتگو كرد . حالا اينكه تو اين گفتگو چه مسائلي مطرح شده ممكنه در چند روز آينده معلوم بشه .
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
دایی که با سایپا تمدید کرده

میگن استیلی شده سرمربی

کسی خبر جدیدی نداره ؟!؟!؟
 

united

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
253
لایک‌ها
1
علي دايي اسطوره فوتبال ايران در ديدار دوستانه با عنوان " ‪ ۹۰‬دقيقه براي ماندلا" به همراه رود گوليت و پله مقابل تيم منتخب آفريقا به ميدان مي‌رود.

به گزارش ايرنا ، اين ديدار در تاريخ ‪ ۱۸‬ژوئيه (‪ ۲۷‬تيرماه جاري ) در ورزشگاه نيولند كيپ تاون بين تيم منتخب جهان و آفريقابرگزار خواهد شد.

بر پايه اين گزارش، دايي و كيم جو سونگ تنهابازيكنان آسيايي هستند كه در اين بازي شركت خواهند داشت.

به گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، در تيم منتخب جهان كه علي دايي در آن حضور دارد نام بازيكناني نظير كريستين كارمبئو، ساموئل اتوئو و پاتريك امبوما نيز به چشم مي‌خورد.

اين مسابقه به منظور گراميداشت هشتادونهمين سالروز تولد"نلسون ماندلا"، **** نهضت سياهپوستان آفريقاي جنوبي، برگزار مي‌شود.

در حاشيه اين رقابت،برنامه‌هايي براي حمايت ازجوانان آفريقا و با حمايت بنياد نلسون ماندلا پيش بيني شده است.

فيفا پيش از اين نيز در سال ‪ ۱۹۹۹‬ميلادي رقابت مشابهي را به مناسبت كناره‌گيري نلسون ماندلا از رياست جمهوري آفريقاي جنوبي ترتيب داده بود

http://www.alidaei.blogfa.com/8604.aspx
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
علي دايي اسطوره فوتبال ايران در ديدار دوستانه با عنوان " ‪ ۹۰‬دقيقه براي ماندلا" به همراه رود گوليت و پله مقابل تيم منتخب آفريقا به ميدان مي‌رود.

به گزارش ايرنا ، اين ديدار در تاريخ ‪ ۱۸‬ژوئيه (‪ ۲۷‬تيرماه جاري ) در ورزشگاه نيولند كيپ تاون بين تيم منتخب جهان و آفريقابرگزار خواهد شد.

بر پايه اين گزارش، دايي و كيم جو سونگ تنهابازيكنان آسيايي هستند كه در اين بازي شركت خواهند داشت.

به گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، در تيم منتخب جهان كه علي دايي در آن حضور دارد نام بازيكناني نظير كريستين كارمبئو، ساموئل اتوئو و پاتريك امبوما نيز به چشم مي‌خورد.

اين مسابقه به منظور گراميداشت هشتادونهمين سالروز تولد"نلسون ماندلا"، **** نهضت سياهپوستان آفريقاي جنوبي، برگزار مي‌شود.

در حاشيه اين رقابت،برنامه‌هايي براي حمايت ازجوانان آفريقا و با حمايت بنياد نلسون ماندلا پيش بيني شده است.

فيفا پيش از اين نيز در سال ‪ ۱۹۹۹‬ميلادي رقابت مشابهي را به مناسبت كناره‌گيري نلسون ماندلا از رياست جمهوري آفريقاي جنوبي ترتيب داده بود

http://www.alidaei.blogfa.com/8604.aspx
این بازیکنان رو کی انتخاب کرده؟؟؟؟؟؟؟
 

bmoqimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
285
لایک‌ها
0
محل سکونت
click4uni.com
امروز اخبار ورزشی خبری تکون دهنده داد:
نام دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان در لیست 50 ورزشکار برتر تاریخ آسیا ثبت شد!

دقت کنین که نه در بین 50 فوتبالیست بلکه 50 ورزشکار و این یعنی حد عظمت یک آدم!
 

united

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
253
لایک‌ها
1
"علي دايي" سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال سايپا تهران گفت به عنوان سرپرست در فصل آينده مسابقات فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران بر روي نيمكت اين تيم نخواهد نشست.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، علي دايي كه در شهر سرعين استان اردبيل تيم سايپا را تمرين مي‌دهد جمعه شب در يك برنامه زنده تلويزيوني در شبكه استاني سبلان اردبيل افزود: درست است كه من مدرك ‪ A‬آسيا را ندارم و براساس دستورالعمل فدراسيون نمي‌توانم روي نيمكت با عنوان سرمربي بنشينم ولي سعي خواهم كرد با عنوان ديگري به غير از سرپرست روي نيمكت بنشينم.

وي درباره كناره‌گيري محمد زادمهر از اين تيم گفت : دكتر محمد زادمهر سرپرست سابق سايپا به خاطر مشكلات كاري از سمت خود استعفا كرده و مديران باشگاه در رايزني براي معرفي يك سرپرست جديد هستند.

وي در پاسخ به سوالي درباره برنامه‌هايش در پست مربيگري افزود: نگاهم به فوتبال ايران خلاصه نمي‌شود اگر خدا بخواهد و بتوانم در ليگ‌هاي اروپايي و يا خارج از كشور مربيگري خود را ادامه مي‌دهم و براي نيل به اين اهدف برنامه‌هاي متعددي دارم.

دايي در مورد پيشنهادات تيم‌هاي ديگر ليگ برتر براي مربيگري افزود: من با تيم سايپا فصل خوبي پشت سر گذاشتم و با توجه به اعتماد مسوولان اين باشگاه اصلا درباره پيشنهادهاي ديگر كوچكترين فكري هم نكردم.

وي بابيان اينكه امسال سايپا در ليگ برتر ، ليگ حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا حضور خواهد داشت، گفت : با برنامه‌ريزي و انجام تمرينات منظم در فكر دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر و موفقيت درآسيا و جام حذفي هستيم.
 
بالا