• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

بی بهار

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سلام
من هاردمو فرستادم همراه با لیست توسط تیپاکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


PES 2014
pes-2014-screenshots-02-small.jpg
pes-2014-screenshots-01-small.jpg

pes-2014-screenshots-03-small.jpg
pes-2014-screenshots-04-small.jpg

pes-2014-screenshots-05-small.jpg
pes-2014-screenshots-06-small.jpg





بررسي بازي




بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.




در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.


از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.


در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.


میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.


وضعیت و موقعیت قرار گیری دو دفاع وسط بسیار در گرفتن سریع توپ از مهاجمان حریف موثر هست. از این دو مدافع وسط باید طوری استفاده کنید که هنگام ضد حمله ها مانند یک احمق فوتبال ندیده عمل نکنند و بتوانند با سرعت عمل شما در تصمیم گیری حمله حریف را خنثی سازند. این مکانیسم در این چند ساله در سری بازی های فوتبالی بسیار دستخوش تغییرات شده و امسال به نظر می آید که نسبت به سال های قبل بهتر جلوه خواهد کرد. فوتبال بازان کلاسیک همیشه از دکمه ضربدر کنترل های سونی برای گرفتن توپ از حریف و وارد کردن فشار بر بازیکن حامل توپ استفاده می کردند اما در این چند ساله با گرفتن دکمه R1 این کلاسیک بازان بهتر می توانند جلو راه مهاجمان را سد کنند و از این مکانیسم در بازی به ضدت بر علیه شما استفاده خواهد شد. شما هنگامی که با گرفتن ضربدر و R1 بر روی حریفتان فشار وارد می کنید می توانید با یک ضربه ناگهانی تکل توپ را از سمت مهاجم دور کرده و بازی را از موقعیت حمله حریف به حمله خودتان تبدیل کنید.


این مکانیسم اصلی بازی است، ولی PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی با فشردن یک دکمه فعال کنید .اگر تمام این مکانیسم هایی که بازی به ما ارائه میدهد درست کار کند و در بازی ما به اندازه لازم موثر واقع گردد متوجه می شویم که هوش مصنوعی بازی منحصر به تنها تصمیمات شما نیست و هزاران عامل بر بازی شما تاثیر گذار خواهد بود.


ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.


منبع توضیحات: وبسایت Game eMag





حداقل سیستم مورد نیاز:


Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c





سیستم پیشنهادی:


Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


NBA 2K14
nba2k14-screenshots-02-small.jpg
nba2k14-screenshots-01-small.jpg

nba2k14-screenshots-04-small.jpg
nba2k14-screenshots-03-small.jpg

nba2k14-screenshots-06-small.jpg
nba2k14-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
نسخه جديد سري بازي‌هاي بسکتبالي NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچايز جديد اين بازي پرآوازه مي‌باشد. با وجود بيش از ?? بازي ورزشي که در سال عرضه مي‌شوند و عناويني که براي بهترين‌هاي اين بازي‌ها انتخاب مي‌شود، يک بار ديگر سري بازي‌هاي محبوب NBA لقب برترين شبيه‌ساز بازي‌ها را براي يک‌بار ديگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپاني ?K تمامي نيروي خود را همراه با يکي از اثرگذارترين عوامل خود با نام LeBron James در پياده‌سازي هرچه بهتر ليگ قهرمانان به‌کار مي‌گيرد. با وجود موسيقي‌هاي متن بسيار هيجان‌انگيز بازي که توسط King انتخاب شده، کنترل بازي که توسط ويژگي جديد Pro Stick اصلاحات زيادي داشته، افزودن قابليت Signature Skills، افزايش تکنيک‌هاي دفاع که شامل دانک‌هاي تدافعي هستند و بسياري از موارد ديگر، بازي NBA 2K14 يک‌بار ديگر خود را براي برافراشتن سري برتر بازي‌هاي ورزشي آماده کرده است.



حداقل سيستم مورد نياز:
CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista/Win7/Win8)
RAM: 512MB of memory or more (1GB for Vista/Win7/Win8)
HDD: At least 9GB of free hard drive space
GPU: 128MB or more memory. DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support. Required Chipsets: Radeon HD 2400 or greater / Nvidia 6800 GT or greater
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card


سيستم پيشنهادي:
CPU: Intel Core 2 Duo processor or equivalent
RAM: 2GB of memory or more
HDD: 10GB of hard disk space or more
GPU: 512MB video card that supports Shader Model 3.0 (Nvidia GeForce 8800 GT or better)
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card



منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس


















F1 2013
f1-2013-screenshots-02-small.jpg
f1-2013-screenshots-01-small.jpg

f1-2013-screenshots-04-small.jpg
f1-2013-screenshots-03-small.jpg

f1-2013-screenshots-06-small.jpg
f1-2013-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
در F1 2013 شما مي‌توانيد به جاي تمامي رانندگان مشهور نظير لوئيس هميلتون، سباستين فتل و غيره بازي کنيد، همچنين تمامي پيست‌ها و ماشين‌هاي واقعي مسابقات فرمول يک نيز در بازي وجود خواهد داشت. در ضمن تمامي تغييراتي که در قوانين مسابقات فرمول يک ايجاد شده است نيز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 داراي بخش جديدي به نام Classic Mode مي‌باشد که توسط گزارشگر معروف Murray Walker معرفي مي‌شود. در اين بخش رانندگان مشهور دهه‌ي ?? در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه مي‌دهند. همچنين ماشين‍ها و پيست‌هاي قديمي فرمول يک نيز در اين بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را مي‌توانيد در حالت آنلاين و آفلاين بازي کنيد. F1 2013 داراي بخش Young Driver’s Test نيز مي‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسياري پيدا کرده است. اين بخش براي بازيکنان جديدي است که هنوز به زير و بم فرمول يک آشنا نيستند. همه‌ي بخش‌هاي آفلاين بازي نيز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتي و اجتماعي‌تر از نسخه‌هاي پيشين بکند.





حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards: •AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. •nVidia GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series. Intel HD Graphics 3000 or higher, AMD Fusion A8 or higher



سيستم پيشنهادي:
OS: Windows Vista, Windows 7 64 bit or Windows 8
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD6000 Series/Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards: •AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. •nVidia GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series. Intel HD Graphics 3000 or higher, AMD Fusion A8 or higher.



منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Batman Arkham Origins
Batman-Arkham-Origins-screenshots-02-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-screenshots-01-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-screenshots-04-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-screenshots-03-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.
این نسخه همانند بقیه اعضای سری، بازیکن را تشویق به مخفی کاری می‌کند؛ با انجام مخفی کاری می‌توان XP های بیشتری به دست آورد و در نتیجه Upgrade های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین دام گذاری نیز در این نسخه اضافه شده که می‌توان از وسایلی مانند بشکه ها و Batarang برای از پای در آوردن دشمنان استفاده کرد. Batwing نیز در این نسخه وجود دارد و با این که نمی‌توان آن را به صورت کامل کنترل نمود، باز هم دارای فواید خاصی مثل سریع تر رسیدن به مکان مورد نظر را می‌دهد؛ اما به دلیل استفاده از امواج در ساختمان ها، در اوایل این نسخه نمی‌توان از Fast Travel بهره برد. بعد از نابود ساختن امواج هر کدام از ساختمان ها، این قابلیت نیز به مرور زمان گشوده می‌شود.
به سان نسخه قبلی، ماموریت های جانبی زیادی سرتاسر شهر قرار دارند که با انجام بعضی از آن ها شاهد بازگشایی قابلیت های ویژه ای برای بتمن خواهیم بود. به علاوه این که در شهر Gotham که به تنهایی نیمی از نقشه بازی را اشغال کرده ارازل و اوباش زیادی را نیز مشاهده خواهیم کرد چرا که در این نسخه مانند Arkham City از هیچ گونه دیوار و یا فنسی برای نگه داری افراد مذکور استفاده نمی‌شود. طبق مصاحبه ها، نقشه بازی چیزی بالغ بر بیش از دو برابر بزرگ تر از نسخه قبلی خواهد بود. Detective Mode این بار پیشرفته تر شده و علاوه بر تغییر به حالت اول شخص، این امکان را دارد که وقایع را بازسازی کند؛ برای مثال با استفاده از این مد، می‌توان به محل یک حادثه رفت و چگونگی اتفاق افتادن آن را مشاهده نمود.
یکی از بخش های جالب قرار داشتن Multiplayer در بازی است و به عقیده خود سازندگان، یک بخش Online بسیار عالی و با ایده های ناب طراحی شده که می‌تواند در کنار دنیای غنی خود بازی، بازیکنان را تا ساعت ها سر گرم کند؛ همچنین اعضای Warner Bros. از این که برای نخستین بار چنین بخشی به سری Arkham اضافه شده است بسیار خوشحال و راضی هستند.





داستان بازی به پنج سال قبل از وقایع دو نسخه قبلی باز می‌گردد؛ تقریبا اکثر داستان در شب کریسمس روایت شده و سعی دارد هر چه بیشتر به معرفی و شخصیت پردازی بتمن بپردازد. Black Mask برای کشتن بتمن جایزه گذاشته و بتمن باید بفهمد که چرا چنین فرد خطرناکی به دنبال از بین بردن اوست. Black Mask بر مجرمان شهر خدایی می‌کند و از آن جایی که پلیس ها هم شناخت کاملی به بتمن ندارند تا حدودی سعی در به دام انداختن وی و کمک به BM دارند. افراد جدید بسیاری نیز در بازی وجود خواهند داشت که تا به حال بتمن آن ها را ملاقات نکرده است. در میان شخصیت هایی که تا به حال معرفی شده اند نام هایی مانند Black Mask, Deathstroke, Penguin, James Gordon, The Joker, Deadshot, Killer Croc و… به چشم می‌خورد. نگرانی که وجود دارد این نکته است که باز هم مانند Arkham City آن قدر شخصیت ها زیاد شوند که سازنده ها نتوانند به تک تک دشمنان، آن طور که باید توجه کنند؛ برای مثال شخصیت Two Face در نسخه قبلی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بود ولی آن قدر بازی پر از دشمن و شخصیت های مختلف بود که شخصیت یاد شده در بین آن ها گم شد و تنها در ابتدای بخش داستانی بازی شاهد حضور وی بودیم.
حرکات بتمن و کار هایی که او انجام می‌دهد این بار در سرنوشت وی و احتمالا پایان بازی تاثیر خواهند گذاشت. بتمن که حال جوان تر و بی تجربه تر از گذشته است؛ باید کاملا مراقب رفتار خود باشد. داستان روایت کننده زندگی Bruce Wayne در دومین سال بتمن شدن وی است؛ بتمن می‌داند که چگونه مبارزه کند و چند وسیله منحصر به فرد نیز دارد اما هنوز به حدی از پختگی نرسیده که از مشکلات و چالش های پیش رو آگاه باشد. اما این باعث نمی‌شود که با یک فرد ساده لوح سر و کار داشته باشیم؛ شوالیه سیاه کماکان مانند یک کابوس برای دشمنان خود است. پلیس ها نمی‌دانند که آیا همچین شخصیتی واقعی است یا تنها زاده تخیل مردم است و تمامی گناهکاران نیز به حدی از او می‌ترسند که حتی جرات صحبت کردن درباره بتمن را نیز ندارند.
این نسخه برای اولین بار شامل Batcave خواهد بود؛ این بار به صورت مستقیم می‌توان وارد بت کیو شد و همانند فیلم ها و کمیک ها، در ورودی به این بخش پشت یک آبشار پنهان شده است؛ وسایل و ماشین های زیادی نیز در این قسمت وجود دارند.
گرافیک بازی پیشرفت محسوسی نسبت به قبل داشته و شارپ تر شدن بازی و بهتر شدن تکسچر ها موردی کامل واضح است. تم بازی کماکان همان محیط مرده و سرد زمستانی است که مجرمان در جای جای آن برای حمله به افراد دیگر کمین کرده و منتظر طعمه هستند. طراحی دشمنان و خود بتمن تغییر زیادی نسبت به گذشته نداشته و فقط انیمیشن های جدیدی به آن ها اضافه شده است. در بیشتر مناطق بازی شاهد بارش برف و پوشیده بودن زمین از آن هستیم و نمای داخلی ساختمان ها نیز از لحاظ معماری و شکل و شمایل فرق چندانی با دو نسخه دیگر ندارند. همان طور که پیش تر اشاره شد Gotham تنها نیمی از نقشه را اشغال کرده و شاید محیط های دیگر دارای ویژگی ها و ظاهری متفاوت نسبت به آن چه تا کنون دیده ایم داشته باشند.
صدا گذاری بتمن و جوکر در این نسخه را به ترتیب Roger Craig و Troy Baker بر عهده دارند. Kevin Conroy در این نسخه صدا گذار بتمن نخواهد بود اما چندی پیش در توییتر خود اعلام کرده بود که بر روی یک بازی Arkham که Arkham Origins نیست کار می‌کند که البته خیلی زود مطلب یاد شده را حذف کرد. حال این دو گانگی به وجود آمده که آیا Rocksteady نیز در حال ساخت یک بتمن جدا گانه است؟
منبع توضیحات: بازی سنتر






حداقل سیستم مورد نیاز:
OS:32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor:Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon HD 3850 or better with 512 MB of VRAM
DirectX®:9.0c
Hard Drive Space:20 GB
Other Requirements:Broadband Internet connection
Additional Notes:Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported


سیستم پیشنهادی:
OS:64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor:Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better with 768 MB+ of VRAM (DirectX 11 Compatible)
DirectX®:11
Hard Drive Space:20 GB
Other Requirements:Broadband Internet connection
Additional Notes:Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported



منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

md18

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
954
لایک‌ها
19
محل سکونت
شاهین شهر - تهران
دوستان من از ایشون خرید کردم کارشون درسته
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


The Sims 3 – Into the Future
The-Sims-Into-the-Future-screenshots-02-small.jpg
The-Sims-Into-the-Future-screenshots-01-small.jpg

The-Sims-Into-the-Future-screenshots-04-small.jpg
The-Sims-Into-the-Future-screenshots-03-small.jpg

The-Sims-Into-the-Future-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
گذرگاه زمان را برپا کنيد و سيمز خود را به جذاب‌ترين مقصدي که تا کنون وجود داشته ارسال نماييد! دنيايي کاملا جديد که در صدها سال آينده وجود خواهد داشت! وقتي که سيمزهاي شما آن‌جا هستند، مي‌توانند مهارت تکنولوژي برتر خود را در جهت دستيابي به اکثريت تکنولوژي‌هاي آينده به‌دست آورند. در زماني‌که سيمزهاي شما در حال گشت‌و‌گذار با جت‌هاي خود هستند، با مونوريل‌ها و بالابرهاي تيوبي سفر مي‌کنند، يا مدل موها و لباس‌هاي جذاب آينده را امتحان مي‌کنند، دنيايي جديد روبروي شماست که بايد بررسي و کشف شود!




منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Cabelas African Adventures
Cabelas-African-Adventures-7-300x169.jpg
Cabelas-African-Adventures-6-300x169.jpg

Cabelas-African-Adventures-5-300x169.jpg
Cabelas-African-Adventures-1-300x169.jpg





بررسي بازي
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
اطلاعات بازي :


بازي Cabelas African Adventures يک بازي open world ماجراجويي است که توسط کمپاني Activision براي PC منتشر شده است. بازيکن در اين بازي حيواناتي نظير پلنگ، کرگدن و موجوداتي را که در آفريقا زندگي ميکنند شکار مي کند. افزون بر اين بخش داستاني Cabela’s African Adventures شامل بخش چند نفره اي به نام Hot Seat مي باشد. همچنين يک ميدان تيراندازي تمريني براي محک زدن مهارت تيراندازي گيمر ها نيز در بازي گنجانده شده است.




حداقل سيستم مورد نياز :


(OS : Windows® XP 32-bit (with Service Pack 3
Processor : Intel Core® ? Duo E2200 @2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ Socket AM2 @2.2GHz
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVidia GeForce 8600 GT 512MB/ AMD HD 4650 512MB
DirectX : Version 9.0c
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 9 GB available space
Sound Card : DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes : Internet connection required for activation
منبع: دانلود بازی|تاپ 2دانلود,Xbox360,Psp,Ps3,Pc
 

mdk2170

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2012
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
1
محل سکونت
قم
کاوه جان بتل 4 و کال جدید رو هنوز نیاوردی؟
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد

بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Battlefield 4
Battlefield-4-screenshots-02-small.jpg
Battlefield-4-screenshots-01-small.jpg

Battlefield-4-screenshots-04-small.jpg
Battlefield-4-screenshots-03-small.jpg

Battlefield-4-screenshots-06-small.jpg
Battlefield-4-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
از روزي که شاهد رونمايي Battlefield 4 بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌هاي قبلي از بازي دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ايمان پيدا کردم.شوتري که چندين سال است انتظارش را مي‌کشيم “در ظاهر” به خوبي در حال آناليز شدن توسط تيم شوتر ساز الکترونيک آرتز يعني DICE است.ما شوتر مي‌خواهيم که استاندارد باشد.يک استاندارد با نام CoD داريم که هر شرکت ورشکسته‌اي هم شوترهاي بي در و پيکر الگو گرفته از اين فرنچايز را مي‌سازد ولي در اصل استاندارد اصلي چيز ديگريست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتري که ما از سازندگان مي‌خواهيم بايد علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نيز حرف اول را بزند.بايد داستان قوي داشته باشد، کنترل شخصيت اصلي در بازي چه در PC و چه در کنسول عالي باشد، گرافيک در سطح قابل قبولي کار شده باشد يعني نه انتظار بافت‌هاي عظيمي مثل Crysis 3 را داريم نه بافت‌هايي در حد بازي‌ها مستقل و دانلودي.ميدان نبرد ? در ظاهر همه‌ي اين استانداردها را رعايت کرده است ولي چيزي که از گذشته‌ي EA برداشت مي‌شود نشان داده است که اين شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازي‌کن‌ها با عناوين قديمي يک فرنچايز تبحر خاصي دارد ولي براي قضاوت کمي زود است، بند پوتينت را سفت کن…



داستان بازي دنباله‌روي همان فرمول هميشگي شوترهاي امروزيست! ايالات متحده در يک سو و جمهوري فدرال روسيه نيز در سويي ديگر در حالي که اتفاقاتي که در شانگهاي براي تيم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ مي‌دهد کاتاليزور اصلي داستان در BF4 است.اين گروه متشکل از چندين ميهن پرست امريکايي است که رهبرشان شخصي به نام Daniel Recker است.همان کسي که باکس آرت بازي به عکسش مزين شده است و در تريلرها صداي او را مي‌شنويم.بازي‌کن نقش “رکر” را برعهده مي‌گيرد که وظيفه دارد همراه با تيم سه نفره‌اش اعضاي ارشد و پرنفوذ آمريکايي و برخي ژنرال‌هاي ارشد را که توسط سرباز هاي چيني به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهاي نگهداري مي شوند را پيدا کرده و آن ها را از اين شهر پرجمعيت فراري دهند که در حين اين عمليات ماجراهاي داستان پيچيده‌تر مي‌شوند.مسائل شخصي و زندگي خصوصي تيم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترين رکن بازي ايفاي نقش مي‌کنند.
در سال ???? تنها چيزي که براي “رکر” در اين هرج و مرج جهاني مهم است حفظ جان خودش، هم وطنش و هم تيمي‌هايش است.شش سال پس از اتفاقاتي که در Battlefield 3 رخ داد، هان در آستانه ي هرج و مرج قرار گرفته،چين به يکي از سه قطب اصلي ابرقدرت‌هاي جهان تبديل شده و شانگهاي به عنوان هدف اصلي ايالات متحده و روسيه، بر روي آتش جنگ جهاني بنزين مي‌ريزد.درحالي که “رکر” در يک عمليات براي جاسوسي از يک ژنرال روسي در باکو در حال اکتشاف است، تيم “سنگ قبر” توسط روس‌ها شناسايي مي‌شود و بازي‌کن بايد از مواضع روسيه راه خود را براي فرار از اين دردسر پيدا کنيد.پس از اينکه تيم به USS Valkyrie باز‌مي‌گردد اطلاعاتي از Wasp Class Carrier به دست مي‌آيد مبني بر اين که بازهم بايد همان سوء ظن هاي قبلي را تائيد کنيد.فرمانده ي نيروي دريايي چين Chang در اين نقشه است که يک کودتا در چين ايجاد کند و اين امر هم با حمايت روسيه قابل انجام است.در Battlefield 4 شما کنترل شخصيت زن را هم به عهده خواهيد گرفت و شايد اين موضوع براي شما جالب باشد که قابليت اشتراک گذاشتن فيلم ها هم به بازي اضافه شده است . اين يعني اين که بازي‌کن قادر خواهد بود تا ويدئوهاي ضبط شده از مراحل بازي را مستقيما در وبلاگ Battlelog مشاهده کند.


جديدترين قطب معناطيسي الکترونيک آرتز
سري Battlefield در بخش گيم‌پلي يک کپي برداري ناقص‌الخلقه از CoD داشته است و هميشه به همين دليل تمامي هواداران از دست DICE شاکي بوده‌اند.به درستي يا ناردستي اين جمله کاري نداريم ولي نمايش‌هاي اخير BF4 حاکي از اين بود که امسال هواداران جناح مقابل بايد کنار بايستند.استفاده از وسايل نظامي هوايي، زميني و دريايي در دو بخش چندنفره و تک نفره باعث شده است که بازي بتواند واقعا حرفي در مقابل شوترهاي نسل هفت و حتي نسل بعدي داشته باشد، همه چيز نسل بعدي است… استفاده از فناوري پرفورمنس کپچر براي نرم تر شدن حرکات بازي‌کن در بازي، ليز خوردن‌ها، دراز کشيدن‌ها و حرکات شخصيت اصلي در آب را به بهترين نحو رقم زده اند..نبرد هاي خاکي-آبي در بازي نقش بزرگي را ايفا خواهند کرد که يکي از مصداق هاي بزرگ آن قايق هاي RCB-90 و جت‌هاي جنگي هستند.کنترل هوا و دريا در بازي نقش اساسي در پيروزي‌ها خواهد داشت.هم‌چنين DICE اعلام کرده است که بازي‌کنان مي‌توانند در هنگام شنا کردن از اسلحه‌هاي سرد و گرم خود براي پيشروي مخفي‌کاري يا کاملا اکشن استفاده کنند که مکانيزم واقعا کاربردي‌اي است.نقش حملات آبي نيز اين بار به لطف اضافه شدن قايق ها به اين عنوان شوتر اول شخص بسيار بزرگ تر و پر رنگ تر از قبل شده است و شما مي توانيد قايق هايي مثل US’s RCB-90 و جت اسکي را در بازي هدايت کنيد و قابليت شيرجه زدن در زير آب را هم دارا خواهيد بود و همچنين مي توانيد براي فرار از دست دشمنان با حداکثر سرعت شنا کنيد.


سيستم‌هايي در انتظار ذوب شدن…
بحث Battlefield باشد و حرفي از گرافيک و جلوه‌هاي ويژه‌ي بازي زده نشود بايد در آن جايي که بحث مي‌کنند را گِل گرقت! فراست بايت انجيني است که الکترونيک آرتز از آن براي ساخت خيلي از بازي‌ها استفاده کرد که از جمله‌ي آن‌ها مي‌توان به AoT: The Devil’s Cartel و MoH: Warfighter اشاره کرد.در چند سال اخير هر عنواني که با فراست بايت ساخته شده يک هدف داشته و آن ساختن عنواني با گرافيکي در سطح عالي است ولي معمولا همين هدف تبديل به سنگ قبر آن بازي و سري مي‌شود.جديدترين نسخه از AoT گرافيک خوبي داشت ولي باگ‌هايي داشت که در يک بازي دانلودي هم شاهدش نبوديم.بر همين اساس عناوين Need For Speed: The Run و Medal of Honor نيز به همين سرنوشت دچار شدند.جديدترين نسخه از فراست بايت يعني FB3 يک موتور کاملا نسل بعدي است که اولين ردپايش را با انتشار BF4 به جا خواهد گذاشت.نسخه‌ي جديد NFS، نسخه‌ي جديد Dragon Age, Mirror’s Edge و هم‌چنين عنوان PvZ: Garden Warfare در حال ساخته شدن با اين موتور پايه هستند.هم‌چنين به گفته‌ي BioWare عنوان بعدي Mass Effect اگر در دست ساخت باشد قطعا با همين موتور پردازش خواهد شد.يک نسل در گروي يک موتور… کم نيست! و قطعا هيچ شرکتي اين ريسک را نخواهد کرد که اولين عنوان ساخته شده با يک موتور را به عنوان يک افتضاح به همگان بشناساند.


منبع توضيحات: گيم فا



حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista SP2 32-Bit (with KB971512 System Update)
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 4GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA Geforce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB
Hard Drive: 30 GB





سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 8 64-Bit
Processor: AMD Six-Core CPU, Intel quad-core CPU
Memory: 8GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870, NVIDIA Geforce GTX 660
Graphics Memory: 3 GB
Hard Drive: 30 GB





منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
دوستان! بازی Call of Duty Ghosts تا هفته دیگر به لیست اضافه خواهد شد.
 

md18

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
954
لایک‌ها
19
محل سکونت
شاهین شهر - تهران
Call of Duty Ghosts
این بازی به لیست اضافه شده؟
 

2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2013
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
0
سلام رو دی وی دی چند؟
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Call of Duty: Ghosts
Call-of-Duty-Ghosts-screenshots-02-small.jpg
Call-of-Duty-Ghosts-screenshots-01-small.jpg

Call-of-Duty-Ghosts-screenshots-04-small.jpg
Call-of-Duty-Ghosts-screenshots-03-small.jpg

Call-of-Duty-Ghosts-screenshots-06-small.jpg
Call-of-Duty-Ghosts-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت هميشگي، قرار است اين بار توسط استوديوي Infinity Ward ساخته شود ولي مهم‌ترين تفاوتي که با نسخه‌هاي قبلي دارد، اين است که ديگر خبري از دنباله‌هاي Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جديدي را پياده سازي کنند. در سال ???? آمريکا به يک کشور ضعيف تبديل شده است و ديگر همانند گذشته از تجهيزات نظامي پيشرفته‌اي برخودار نيست و اين بار کشورهاي آمريکاي جنوبي که حرف اول را در زمينه‌ي نظامي مي‌زنند وارد جنگ مي‌شوند و قصد دارن تمامي بقاياي آمريکا را با خود به غارت ببرند. بنابراين تنها روزنه‌ي اميد آمريکا، به گروه اشباحي است که از جوخه‌هاي مختلف تشکيل شده است که هدف اصلي آن‌ها، مقاومت در مقابل اين استعمارها خواهد بود. در واقع اين گروه توسط آخرين افراد US Special Ops Forces پرورش يافتند تا بتوانند بر عليه کشورهايي که آمريکا را به تصرف در آوردند، ايستادگي کنند. نکته‌ي قابل توجه اين است که ديگر همانند نسخه‌هاي گذشته، مأموريت‌هاي فرعي در بخش جدايي قرار نخواهند داشت و بازيکن براي اين که بخواهد مأموريت‌هاي فرعي CoD: Ghosts را انجام دهد، مي‌بايست در طول بخش Campaign بازي، آيتم‌هايي را جمع آوري کند که به وسيله‌ي آن‌ها بازيکنان مي‌توانند مأموريت‌هاي جديدي را باز کنند.



ممکن است بازيکني هيچ کدام از اين آيتم‌ها را پيدا نکند، در اين صورت وي شانس خود را براي تجربه کردن مأموريت‌هاي بيشتر از دست خواهد داد. سازندگان بيشتر از همه روي روابطي که بين شخصيت‌هاي بازي شکل مي‌گيرد مانور زيادي داده است. زيرا شخصيت اصلي بازي دو برادر هستند که حاضرند براي يکديگر فداکاري کنند و اين حس به زيبايي در اين نسخه تداعي شده است. Call of Duty: Black Ops II اولين نسخه از اين سري بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه‌ريزي نشده بودند و روايت بازي را از حالت "کاملاً خطي" خارج کرد و در نتيجه با واکنش‌هاي مثبت روبرو شد. با اين حال IW در اين نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزينه‌هاي زيادي را روي ميز قرار دهد تا بازيکنان بتوانند خودشان ادامه‌ي داستان را انتخاب کنند.
شايد برگ برنده‌ي سري Call of Duty تا الآن، گيم‌پلي آن بوده است که سازندگان اين سري با اضافه کردن المان‌هاي جديدي موفق شدند که اين سري را به پرطرفدارترين فرنچايز تاريخ تبديل کنند. در واقع CoD بيشتر قصد دارد که بازيکنان يک تجربه‌ي سينماتيکي از آن داشته باشند. صحنه‌هايي در طول مأموريت‌هاي بازي رقم مي‌خورند که پر از هيجان و دلواپسي‌هاي فراوان خواهند بود. اولين چيزي که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموريت‌هايي است که قرار است در درياها و يا حتي اقيانوس‌ها انجام شود. تعقيب و گريز در زير آب و ميان جلبک‌ها به طور قطع براي شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار يکي از قابليت‌هاي جديدي است که مي‌تواند به بازيکنان کمک بسيار زيادي کند. هم‌چنين لازم به ذکر است که براي اولين بار در زير آب، بازيکنان شاهد نبرد‌هاي سنگين خواهند بود. مأموريت‌هاي بازي به طور کلي وسيع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسيار پر رنگي را در طول بازي ايفا مي‌کنند. تيم سازنده‌ي CoD: Ghosts بارها به اين موضوع تأکيد کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت يک بازي خشن با شکنجه‌هاي شديد نيست بلکه آن‌ها مي‌خواهند با وفاداري به نسخه‌هاي گذشته، صحنه‌هايي را پديد آورند که از يک شوک معمولي بيشتر باشد و بازيکن را درگير خود کند.
موتوري که قرار است براي ساخت اين بازي استفاده شود، نسخه‌ي بهبود يافته‌ي همان انجين‌هاي گذشته است که اين بار IW Engine Next Gen ناميده مي‌شود. تمرکز اصلي سازندگان روي نسخه‌هاي نسل بعد Call of Duty: Ghosts است پس بايد انتظار يک گرافيک بسيار قدرتمندي داشته باشيد. همان طور که اذعان شد، در بازي مأموريت‌هايي در زير آب وجود خواهد داشت. بنابراين طراحي آب و افکت‌هاي آن مي‌تواند تأثير مستقيمي روي آن داشته باشد. با توجه به نمايشي که از اين بازي مشاهده کرديم، خوشبختانه سازندگان روي طراحي آب وسواس زيادي انجام دادند و در کنار آن‌ها، محيط زير آب را هم با دقت و ظرافت خاصي طراحي کردند. انفجارهايي که رخ مي‌دهد از جزئيات خوبي برخوردار هستند و افکت‌هاي آتش نيز به خوبي طراحي شدند. موجودات آبزي هم به خوبي شکل گرفته‌اند که مرجان‌ها، جلبک‌ها، کوسه‌ها و ماهي‌ها از مهم‌ترين آن‌ها خواهند بود. رنگ بندي اين موجودات از دقت خاصي برخوردار هستند و تنوع زيادي را به کالبد CoD: Ghosts تزريق مي‌کند. مراحل بازي نسبت به نسخه‌هاي گذشته کمي تيره‌تر شده است و اتمسفر بخصوصي در آن ديده مي‌شود. نورپردازي و سايه‌زني‌ها به نظر مي‌رسد که پيشرفت کرده‌اند و سايه‌هاي کاراکترها به صورت دايناميک هستند. اين سري معمولاً کات‌سين‌ها و صحنه‌هاي سينماتيکي فوق‌العاده‌اي دارند. اين نسخه هم از اين قاعده مستثني نخواهد بود و سازندگان وعده‌ي وجود صحنه‌هاي سينماتيک با کارگرداني عالي را داده‌اند تا بازيکن را ميخکوب خود کند. با کمک تکنولوژي Sub D تصاوير و نمايه‌ها به خوبي جلوه مي‌دهند و البته براي طراحي محيط و کاراکترها، از چند ضعلي Polygon زيادي استفاده شده است تا جزئيات بيشتري به چشم آيد. بازي‌هاي شوتر مي‌بايست از Frame Rate بالايي برخوردار باشند و افت فريم مي‌تواند پيامدهاي جبران ناپذيري براي يک بازي با اين سبک و سياق داشته باشد. بنابراين قرار است اين بازي روي ?? فريم در ثانيه اجرا شود که مي‌تواند انتظارات طرفداران سبک FPS را برآورده کند.


منبع توضيحات: وبسايت بازي سنتر


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

usa88

Registered User
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2012
نوشته‌ها
194
لایک‌ها
29
سلام
لیست کامل فیلمها و بازی ها لطفا
 

mahmoodr

Registered User
تاریخ عضویت
31 می 2010
نوشته‌ها
518
لایک‌ها
27
need for speed rivals هم اومده؟ نحوه تحویل هارد در تهران + زمان پ.خ بفرمایید.
 

md18

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
954
لایک‌ها
19
محل سکونت
شاهین شهر - تهران
هارد بدستم رسید همه چیز عالی ممنون دوست عزیز
 
بالا