• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد

بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

FIFA Manager 14 Legacy Edition
FIFA-Manager-14-Legacy-Edition-2-300x169.jpg
FIFA-Manager-14-Legacy-Edition-3-300x169.jpg

FIFA-Manager-14-Legacy-Edition-4-300x169.jpg
FIFA-Manager-14-Legacy-Edition-5-300x187.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: مربيگري فوتبال
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

ديگر اکثر گيمر ها نام بازي فيفا منيجر را ميشناسند، همانطور که از اسم بازي مشخص است شما مديريت و سرپرستي تيم هاي فوتبال را بر عهده داريد. براحتي با عنوان جديد بازي FIFA Manager 14 شما ميتوانيد لذت مربي شدن واقعي را بچشيد، اين بازي به قدري به دنياي مربيگري نزديک بوده و زيبا شبيه سازي شده است که ميتواند نظر هر گيمري را بخود جلب کند. کافيست تيم مورد علاقه خود را انتخاب کنيد، تيم را اَرنج کنيد، بهرتين تاکتيک ها را به بازيکنان گوش زد کنيد و با تيم هاي ديگر مسابقه دهيد. تمامي عوامل يک تيم و قهرمان شدن آن به شما بستگي دارد. اثبات توانايي هاي خود را براي ساختن يک تيم موفق ، مديريتبخش مالي باشگاه خود را ، ايجاد زيرساخت هاي مناسب ، و همچنين حمايت و بهره گيري از تيم هاي جوانان ، و ترتيب دادن انتقال معقول از ويژگي هاي بازي جديد FIFA Manager 14 است.
جهت دانلود بازي و خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد…

منبع: www.downloadha.com




















Hot Wheels World’s Best Driver
Hot-wheels-screenshots-02-small.jpg
Hot-wheels-screenshots-01-small.jpg

Hot-wheels-screenshots-04-small.jpg
Hot-wheels-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
آماده‌ي نبردي سنگين باشيد که تنها در بازي Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تيم رانندگان حرفه اي Hot Wheels ملحق شويد تا براي بدست آوردن عنوان "بهترين راننده‌ي دنيا" با يکديگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تيم تقسيم مي‌شوند که هر تيم قوانين مختص خود را داراست: تيم بسيار سريع (سبز)، بيداد‌گران (قرمز)، تکنولوژي برتر (آبي) و قدرتمند (زرد). در رويدادهاي هراس‌انگيز همراه با چهار تيم حرفه اي Hot Wheels در سرتاسر دنيا باشيد. براي اولين بار، طرفداران اين بازي مي‌توانند در فضايي آنلاين، رقابت بين تيم‌هاي مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تيم خود را انتخاب کرده، راننده‌ي خود را برگزينيد و به سوي هدف خود برويد!


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Batman Arkham Origins Initiation DLC
Batman-Arkham-Origins-Initiation-screenshots-01-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-Initiation-screenshots-02-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-Initiation-screenshots-03-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-Initiation-screenshots-04-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-Initiation-screenshots-05-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-Initiation-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
به روزهايي بازگرديد که بتمني به روزهايي بازگرديد که بتمني وجود نداشته و کنترل شخصيت جواني با نام بروس وين را در حالي که وي مشغول به عمليات هنرهاي رزمي خود مي باشد به دست بگيريد. از فضاهاي جذاب بازي که شامل جنگل بامبو و معبدي بر فراز کوه مي باشد لذت ببريد. اين پکيج شامل پوسته هايي از بروي وين و ويجيلانت، چهار نقشه ي مرحله اي و يک سري کامل ماجرايي را شامل مي شود.

توضيحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشيد که آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. دقت داشته باشيد که محل نصب اين DLC را دقيقا محل نصبي انتخاب کنيد که بازي اصلي شما نصب شده است. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

منبع: www.downloadha.com














Dungeon Siege III Collection
Dungeon-Siege-III-Collection-2-300x169.jpg
Dungeon-Siege-III-Collection-3-300x169.jpg

Dungeon-Siege-III-Collection-6-300x169.jpg
Dungeon-Siege-III-Collection-5-300x169.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن/نقش آفريني
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

نسخه اوليه بازي Dungeon Siege III در سال ???? توسط کمپاني Square Enix براي PC منتشر شد. نسخه Collection اين بازي شامل تمام DLC هاي منتشر شده براي اين بازي مي باشد. بازي دوباره ما را به Kingdom of Ehb بازمي گرداند. در حاليکه فرقه Legionها قدرت زيادي گرفته اند و از اين قلمرو دفاع مي کنند، همه چيز به خوبي پيش مي رود و صلح بارديگر به اين سرزمين بازگشته است. ناگهان پادشاه Ehb مي ميرد و زني بد ذات به نام جين کاسيندر (Jeyne Kassynder) فرصت را غنيمت مي شمارد و مرگ پادشاه را بر گردن Legionها مي اندازد و ادعا مي کند که آن ها براي حکمراني Ehb پادشاه را کشته اند. قشر کثيري از مردم حرف هاي کاسيندر را باور مي کنند و به او مي پيوندند، غافل از اينکه اين توطئه اي براي نابودي Legionها و به قدرت رسيدن خود کاسيندر بوده است.
بازي ?? سال پس از کشته شدن پادشاه و فروپاشي Legionها شروع مي شود که شما مي توانيد در نقش يکي از چهار شخصيت بازي قرار گرفته و داستان را پيش ببريد. شما يک Legion هستيد و پيرمردي به نام اودو (Odo) قصد دارد با دور هم جمع کردن فرقه شما دوباره قدرت سابق را بدست بگيرد و Ehb را نجات داده و کاسيندر را دستگير کند. داستان Dungeon Siege III خيلي خوب، وقايع قبل را ادامه مي دهد و پر از پيچش ها و حماسه است. نويسندگان به خوبي توانسته اند ماجراجويي را با حماسه عظيم بازي ترکيب کنند و داستاني جذاب خلق کنند. شخصيت هاي زياد در کنار ديالوگ هاي منطقي و حساب شده، Dungeon Siege III را از نظر داستاني به عنواني برجسته تبديل مي کند. Obsidian هيچ وقت در زمينه تکنيکي استوديوي موفقي نبوده است. دو کار قبلي آن ها يعني Fallout: New Vegas و Alpha Protocol عناوين زشتي در جلوه هاي بصري بودند. اينبار Obsidian موتور اختصاصي براي خود طراحي کرده که Onyx نام دارد. خوشبختانه DSIII در زمينه گرافيک افتضاح نيست، ولي ضعيف ترين بخش بازي است. با توجه به فاصله دوربين از تصوير مي توان با بافت هايي متوسط، کيفيت فوق العاده بالايي در اين سبک مشاهده کرد، ولي Obsidian موفق به اين کار نشده و بافت ها بي کيفيت هستند. در حاليکه طراحي ها، به خصوص طراحي هنري بازي چشم نواز هستند، بازي از مشکل بافت هاي بي کيفيت رنج مي برد. رنگ بندي محيط ها خيلي خوب است و فيلترينگ هاي عالي در مراحل قبرستان، جنگل و يا باغ هاي سرسبز به کار رفته که بسيار هنرمندانه کار شده، ولي به طور کلي DSIII از نظر گرافيک فني حرفي براي گفتن ندارد. صداگذاري شخصيت ها خيلي خوب کار شده اند. اين لازمه يک بازي RPG خوب است که از صداگذاران خوبي استفاده کند و در اين راستا صداي محيط هم عالي است. خانه اي جن زده صداهايي مرموز و خوفناک دارد و جنگل هاي سرسبز پر از صداي پرندگان و آبشار هستند. DSIII در زمينه موسيقي يک شاهکار بي نقص است.


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد

بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Deadly Premonition The Directors Cut
Deadly-Premonition-The-Directors-Cut-8-300x168.jpg
Deadly-Premonition-The-Directors-Cut-7-300x168.jpg

Deadly-Premonition-The-Directors-Cut-6-300x169.jpg
Deadly-Premonition-The-Directors-Cut-5-300x169.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: ماجراجويي/ترسناک
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

Deadly premonition بازيي در سبک ترسناک-ماجراجويي مي باشد که چند ماه پيش توسط کمپاني Ignition Entertainment براي PS3 منتشر شده بود و حال اين نسخه نيز براي PC منتشر شده است. داستان بازي در مورد يکي از پرونده هاي پيچيده و عجيب جنايي است که به کاراگاه حرفه اي و متخصصي به نام Francis York Morgan داده مي شود تا به دنبال حل معماهاي موجود در اين پرونده بپردازد . محتواي اصلي در اين پرونده مربوط به قتل هايي زنجيره اي مي شود که همگي با ترتيبي خاص و حرفه اي انجام شدند که عوامل فرا طبيعي در کنار عناصر واقعي موجود در اين پرونده ديده مي شوند.
جهت دانلود بازي و خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد…
سازندگان براي تنوع بيشتر در گيم پلي , مراحل رانندگي را در بازي قرار دادند . شما مي توانيد براي رفتن به مسير هاي مختلف درون شهر مثلا از اداره ي پليس تا هتلي که در ان اقامت داريد از وسيله ي نقليه استفاده کنيد. ديالوگ ها نقش مهم و اساسي را در بازي ايفا مي کنند پس به نفع بازيکن است که به بيشتر مکالمات در بازي توجه کند تا به ابهاماتي که با ان برخورد کرده است، پاسخ داده شود. سلاح هاي موجود در بازي به دو قسمت سلاح هاي گرم و سرد تقسيم ميشوند و شامل : کلت , شاتگان , چاقو و …. مي شوند. بازيکن در حمل وسايل و سلاح ها محدود است. وجود محيط ها ي فانتزي و موسيقي فوق العاده زيبا ي بازي از ويژگي هاي خوب و مثبت بازي به حساب مي ايند . ابهام موجود در داستان بازي و حس کنجکاوي براي شناختن هر چه بيشتر شخصيت هاي عجيب در بازي در کنار معماهاي بس آسان آن, اين بازي را به يک بازي نسبتا خوب و راضي کننده تبديل کرده است.



منبع: www.top2download.com












FORCED
Forced-screenshtos-02-small.jpg
Forced-screenshtos-01-small.jpg

Forced-screenshtos-04-small.jpg
Forced-screenshtos-03-small.jpg



بررسي بازي
سبک اين بازي اکشن, نقش آفريني و استراتژي بوده و بازي از گيم پلي کاملا متفاوت و جالبي پيروي ميکند. اين بازي به صورت ?-? نفره گروهي Co-Op قابل اجرا ميباشد. شما به عنوان بردگاني هستيد که در مدرسه گلادياتورها آموزش هاي رزمي را فرا ميگيرد, در نهايت شما براي آزادي خود بايد موجودات بزرگ و عجيب و غريبي را نابود کنيد و به پيروزي برسيد. چهار کلاس شخصيت منحصر به فرد با پلي استايل بالا و بسيار متمايز در بازي وجود دارند که بايد از آن ها در برابر هيولاها استفاده کنيد. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" يکي از حالت هاي جذاب اين بازي است که شما در آرنا قرار ميگيرد و بايد دشمنان را نابود کنيد, اين حالت از بخش داستاني بازي کاملا متمايز است, البته سازنده بازي قول حالت هاي بيشتر را در آينده به گيمر داده است.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal at 1.6GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 7, Windows 8
Processor: QuadCore 2.0 GHz +
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS or better, 512MB+ VRAM
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit


منبع: www.downloadha.com







به زودی
Metal Gear Rsing Revengeance
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Metal Gear Rising: Revengeance
MGR-screenshots-02-small.jpg
MGR-screenshots-01-small.jpg

MGR-screenshots-04-small.jpg
MGR-screenshots-03-small.jpg

MGR-screenshots-06-small.jpg
MGR-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
را ميتوان ترکيبي از دو سبک H&S و مخفي کاري دانست، اما شايد در نگاه اول المانهاي مخفي کاري زياد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگير خود ننمايد. ولي در اين مورد بايد به گفته ي سازندگان بازي چشم دوخت. چندي پيش با جناب Atsushi Inaba مدير توليد اين عنوان مصاحبه اي صورت گرفت و وي به صورت رسمي تاييد کرد که اين عنوان از يک سيستم مخفي کاري پويا در کنار ديگر موارد بهره مند خواهد بود. اين مورد بعدها گسترش پيدا کرد و تهيه کننده ارشد اين عنوان يعني جناب Shigenobu Matsuyama اين مورد را تا حدي مهم و عظيم دانست که طي صحبتي اعلام کرد امکان اين امر که اين عنوان را بدون کشتن به پايان برسانيد وجود دارد. شايد اين مطلب براي يک بازي در سبک H&S زياد جالب و ستودني نباشد اما اين بازي، عنواني است در چارچوب اصلي خانواده MGS که با اندک تغييرات، تجربهاي جديد را براي طرفدارانش به ارمغان آورده و بديهي است که سيستم مخفي کاري در آن نقش بهسزايي را ايفا خواهد کرد. براي مشاهده ي ادامه نقد بازي و لينک هاي دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

واضح است که هرجا نامي از MGS باشد داستان و روايت ستودني آن يکي از مهمترين مواردي است که در ذهن مخاطب نقش ميبندد. به نظر ميرسد که در اين بازي نيز با يک داستان سطحي رو به رو نخواهيم بود. هنگاميکه اين عنوان در Kojima Productions در حال توسعه و گسترش بود، طبق گفته تيم سازنده بازي نوشتن داستان چيزي حدود ده ماه به طول انجاميد اما کاري که Platinum Game بر روي اين عنوان اعمال کرد، کاملاً برعکس بود. اين تيم در کمال ناباوري توانست تنها در مدت دو ماه داستان بازي و روند آن را تکميل نمايد و آن را به نقطه اوج برساند. شايد اين مورد کمي مخاطبان را به شک انداخت که چگونه داستاني که در طول ده ماه توسط يکي از بزرگ ترين تيمهاي بازيسازي جهان نوشته شده بود در مدت دو ماه تغيير پيدا کرد و به مراحل تکميل خود رسيد اما اين شک بيجاست و نتيجه اي دربرندارد زيرا MGR متکي بر داستاني کاملا متمايز از سري اصلي MGS و عنواني دور از اصالت خود نيست. طبق گفته سازندگان، اين عنوان دنبالهاي بر Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots نخواهد بود اما با حضور تعداد کمي از شخصيت هاي قديمي اين سري در اين عنوانِ نوظهور، آن حس و حال و کليت داستانيِ گذشته بازگشته است. داستان بازي تقريبا ? سال پس از اتفاقات MGS 4 يعني در سال ???? روايت ميشود و به نحوي در همان دنيا و فضاي اصلي سري، شرايطي نسبتاً متمايز را دنبال خواهد کرد.داستان از جايي آغاز مي شود که شخصيت اصلي بازي (Raiden) براي تامين مخارج زندگي خود به اجبار به عضويت در ارتش درميآيد و براي انجام وظيفه در يکي از کشورهاي آفريقايي ناشناخته خود را آماده ميکند. مدت کوتاهي از جنگهاي داخلي گذشته است و آرامش نسبي گذشته به شهر بازگشته اما اين آرامش دوام زيادي نخواهد آورد. طولي نميکشد که درگيريها بالا ميگيرد و Raiden خود را درگير مبارزهاي بزرگ و دشوار ميبيند و اين دقيقاً همان چيزي است که وي هيچوقت نخواست تا قسمتي از آن باشد. در اين بين گروهي به نام Desperado Enterprises کار را براي Raiden سختتر و لحظه به لحظه ي حضور او در آنجا را به کابوس تبديل ميکند. کار اصلي اين گروه از بين بردن Raiden's Protectee و بدن سايبورگ ( Cyborg ) وي است. Raiden که خود را در شرايطي بد و خطرناک مي بيند، تنها راه نجات خود را روي آوردن به Maverick Security، پايگاهي مستقر در کلرادو ميداند. وظيفه اين سازمان مقابله در برابر Desperado Enterprises و حدالامکان حفاظت از امنيت منطقه است. پس از چند هفته، حال وقت مناسب آن فرا رسيده که Raiden انتقام خود را بگيرد اما در همين زمان متوجه ميشود که Desperado Enterprises در حال رهبري يک کودتاي نظامي در آبخازيا (Abkhazia) است و همين امر کار وي را سخت تر و ارادهاش را استوار تر ميسازد. در درازاي اين مبارزات وي به شهرها و مناطق مختلفي از جمله مکزيک سفر خواهد کرد، اما همه چيز آنگونه که Raiden تصور ميکند خوب و خوشايند پيش نخواهد رفت. طولي نميکشد که او با شخصيتي جديد رو به رو مي شود. شخصيتي که قصد کشتن او را دارد و در اين کار به شدت جدي و مصمم است. نام آن فرد Samuel Rodriguez است. کسي که ميتواند در آيندهاي نزديک به زندگي Raiden پايان دهد يا حداقل او را در سيلي از مشکلات و سختيها غرق کند. در طول اين بازي دو شخصيت بارها در مقابل هم ظاهر ميشوند و نبردي رو در رو ( دوئل ) انتظار گيمران را ميکشد.



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP or Vista or 7 or 8
Processor: Intel Core i5 2400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTS 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 25 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: XP or Vista or 7 or 8
Processor: Intel Core i7 3770
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 650
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 25 GB available space


منبع: www.downloadha.com




















Assassin’s Creed III: Liberation
Assassins-Creed-Liberation-HD-cover.jpg




بررسي بازي
اين بازي يک نسخه بازسازي شده از بازي زيباي Assassin’s Creed III: Liberation است. اين بازي در سبک Action-adventure است و شما را در جهاني بزرگ قرار مي دهد. جهاني که به وسيله موتور قدرتمند AnvilNext زينت بندي شده است. شما در بازي در نقش يک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستيد. او يک Assassin آفريقايي – فرانسوي مي باشد و حوادث او را به يک آدمکش تبديل مي کند. اگر در گذشته اين عنوان را بر روي PlayStation Vita بازي کرده باشيد از قدرت ها و ضعف هاي داستاني اين بازي با خبر هستيد اما گرافيک حال با گرافيک قبلي قابل قياس نيست و گرافيک بسيار زيبا تر شده است و مشکلات زيادي رفع و بازي بهبود زيادي پيدا کرده است. بهبودي که درخور کنسول ها نسل قبلي مي باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به اين شرح است که دختري دورگه بنام آويلين (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمي آيد. او از طريق واسطه مرموزي به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پيش مي رود و ماجراجويي هايش در خلال اين فرقه، يعني مبارزه با شواليه هاي معبد شروع مي شود. در بسياري از نقدهاي بازي، بر هدر رفتن شخصيت جديد و ديگر شخصيت اصلي موجود در اين نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و بايد گفت که ماجراي بازي به همين جا ختم مي شود و خبري از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نيست. گيم پلي نيز همانند نسخه هاي اصلي، عناصر گردش آزاد در فضاي Open-World بازي را با خود به همراه دارد، اما برخي از مکانيزم هاي گذشته از اين نسخه حذف شده اند. شخصيت اصلي از ابزار لازم براي يک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح هاي جانبي ديگري نظير شمشير، تبر و تپانچه استفاده مي کند، اما در مأموريت هاي بازي محدوديت هايي اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازيکنان قرار نگيرد. سيستم مبارزه اي زنجيره اي و آشناي سري، بسيار سينمايي تر از گذشته به نظر مي رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، مي توان گفت که اکثراً انگيزه اي براي درگيري هاي مستقيم نداشته و سعي بر اين بوده تا به صورت روش هاي مخفي-کارانه يا حتي گذشتن از سد دشمنان، بازي دنبال شود.

منبع: www.downloadha.com
 

mohammad_reza0

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2014
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
11
سن
34
سلام من بازی میخوام باید چکار کنم
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
سلام من بازی میخوام باید چکار کنم

دوست عزیز ، شما به آن شماره موبایلی که در پست اول دادم تماس بگیرید یا پیغام بفرستید. می توانید هارد خود رو اگر ساکن تهران یا کرج هستید حضوری تحویل من بدهید تا دیتاهای درخواستیتان را کپی کنم یا اینکه هاردتون رو از طریق پست به آدرسی که می دهم ارسال کنید تا دیتاهای درخواستیتان روی آن ریخته شود.
باز هم اگر سوالی داشتید بنده در خدمتم.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Batman Arkham Asylum Game of The Year Edition
Batman-Arkham-Asylum-Game-of-The-Year-Edition-3-300x168.jpg
Batman-Arkham-Asylum-Game-of-The-Year-Edition-8-300x168.jpg

Batman-Arkham-Asylum-Game-of-The-Year-Edition-10-300x168.jpg
Batman-Arkham-Asylum-Game-of-The-Year-Edition-5-300x168.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :
در بين تمام کميک بوک هاي ابرقهرمانان، بتمن بدون شک بهترين عنوان و موضوع براي رسانه هاي مختلف مانند فيلم، بازي و … است. براي مثال در سال ????، نه تنها فيلم بتمن شواليه تاريکي بهترين و پرفروش ترين فيلم سال شد، بلکه بازي آن نيز داراي ذوق و استعداد و پتانسيل کافي بود که تبديل به يک Lego شد. بازي از جايي شروع مي شود که بتمن، جوکر را پس از آخرين نقشه و دسيسه اش دستگير مي کند و تصميم مي گيرد که او را براي زنداني کردن به Arkham ببرد. با توجه به آخرين حمله ي جوکر به زندان گاتهام، قسمت اعظمي از زندان اين شهر تخريب شد و به همين دليل تعداد زيادي از زندانيان نيز به Arkham منقل شدند.
پس از گذشتن مدت کوتاهي از زنداني شدن جوکر در تيمارستان Arkham، او با کمک شخصي به نام Harley Quinn از زندان فرار و تمام زندانيان را نيز آزاد مي کند و درهاي تيمارستان را مي بندد و بتمن و کميسر گوردون را درون تيمارستان گرفتار مي کند. او کنترل تيمارستان را به دست مي گيرد و تهديد مي کند که اگر کسي سعي کند که وارد تيمارستان شود، گاتهام را منفجر خواهد کرد. شما در نقش بتمن وظيفه داريد که نقشه ي جوکر را خنثي و از کارهاي شوم او جلوگيري کنيد. گرافيک بازي خوب طراحي شده است. اين بازي با استفاده از آخرين ويرايش موتور گرافيکي unreall engine 3 ساخته شده و فضاي تيمارستان آرخام را به خوبي به نمايش مي گذارد شخصيت هاي بازي نيز خوب طراحي شدند. شخصيت بتمن و جوکر عالي و با جزئيات طراحي شده اند. Arkham Asylum پر از آيتم هاي مختلف است که در سر تا سر محيط بازي قرار داده شده اند و شما مي توانيد با گشتن در سراسر محيط، به آنها دست يابيد. همچنين ملاقات با کاراکترهاي بازي، بيوگرافي آنها را آزاد خواهد کرد که شما مي توانيد بعدها آن را بخوانيد. گيم پلي بازي تقريبا همان چيزي است که در بازي کميک watchman است . و روند بازي با تکيه بر مبارزات رزمي پيش ميرود و در هنگام اجراي بعضي از فنون خشن دوربين بازي زوم کرده و صحنه آهسته اجراي فن رو نشون ميده که خيلي جالب هم هست بازي علاوه بر صحنه هاي بکش بکش که شلوغ هم هست قسمت مخفي کاري هم داره که با قلاب مخصوص بتمن اينکار سرگرم کننده خواهد بود البته بتمن قابليت هاي ديگري هم داره که ديد مخصوص بتمن در طول بازي بسيار کارايي داره.

منبع: www.top2download.com














Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry


بررسي بازي
اولين DLC رسمي بازي محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در اين DLC که بيش از ? ساعت بازي مجزا مي باشد، شما با شخصيت Adewale به بازي مي پردازيد. يک برده ي قديمي که به يکي از Assassin ها تبديل شده و براي آزادي خود با کمک دوستان خود تلاش مي کند.اين DLC شامل ? مرحله مي باشد و به بررسي اتفاقاتي که درباره ي Adewale پس از ?? سال آزادي از کشتي برده کشي Kenway است مي پردازد. براي دانلود اين DLC شما مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.


منبع: www.downloadha.com






بازی قدیمی زیر نیز به درخواست یکی از دوستان به لیست اضافه شد:
Farcry 2
 

mdk2170

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2012
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
1
محل سکونت
قم
سلام کاوه جان کاوه فیلم وسریال هم انگار داشتی اگر هست لیستش رو برام پخ کن بی زحمت
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Young Justice: Legacy
Young-Justice-Legacy-screenshots-01-small.jpg
Young-Justice-Legacy-screenshots-01-small.jpg

Young-Justice-Legacy-screenshots-01-small.jpg
Young-Justice-Legacy-screenshots-01-small.jpg



بررسي بازي
در بازي Young Justice: Legacy طرفداران اين بازي مي توانند به داستان اصلي اين انيميشن که روايت بين فصل ? و ? از سري تلويزيوني آن مي باشد بپردازند. اين روايت با همکاري نويسندگان اصلي سريال انيميشني آن، يعني Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازي همراه با شخصيت هاي محبوب طرفداران اين انيميشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سري کارتوني عدالت جويان جوان در بازي حاضر شده اند. اين بازي داراي حالت چند نفره ي آنلاين و آفلاين مي باشد که گيمرها را براي تجربه ي يک بازي جذاب با يکديگر مرتبط خواهد کرد.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP
Processor: 2Ghz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon x1950 or better with 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

منبع: www.downloadha.com





























Final Fantasy VIII
Final-Fantasy-VIII-screenshots-02-small.jpg
Final-Fantasy-VIII-screenshots-01-small.jpg

Final-Fantasy-VIII-screenshots-04-small.jpg
Final-Fantasy-VIII-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
عنوان نقش آفريني Final Fantasy VIII اولين بار در سال ???? توسط استوديو Square Product Development Division 1 براي دو پلتفرم pc ,play station از سوي شرکت Square Enix راهي بازار گشته و توانسته ???ميليون نسخه کپي به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ريميک آن را که از Steam cloud و آچيومنت ها پشتيباني مي کند در شبکه استيم با قيمت ????? دلار در دسترس براي گيمرها قرار داده است و بازي داراي ويژگي هاي جديدي نسبت به آن نسخه ي ???? مي باشد و يکي از آن ها اضافه شدن ويژگي Magic Boost مي باشد، اين ويژگي سبب اين مي باشد که دشمنان را با يک باس فايت زيبا از صحنه ي روزگار محو کنيد !


حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8 (32/64-bit)
Processor: 1Core CPU 2GHz or faster
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space



سيستم پيشنهادي:
OS: Microsoft Windows Vista/7/8 (32/64-bit)
Processor: Intel® Core™2 Duo CPU 3GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT or faster
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space


منبع: www.downloadha.com





















Sniper Elite Nazi Zombie Army 2
Sniper-Elite-Nazi-Zombie-Army-2-2-300x169.jpg
Sniper-Elite-Nazi-Zombie-Army-2-3-300x169.jpg

Sniper-Elite-Nazi-Zombie-Army-2-4-300x169.jpg
Sniper-Elite-Nazi-Zombie-Army-2-5-300x169.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

زامبي ها در دنياي بازي هاي ويدئويي براي گيمر ها بسيار محبوب هستند. حال اگر سبک دوست داشتني تک تيراندازي نيز با زامبي ها ترکيب شود، ممکن است نتيجه ي امر چيز خوبي از آب در آيد. اين توضيحات مربوط به بازي Sniper Elite Nazi Zombie Army است که نسخه ي دوم آن به تازگي توسط کمپاني Rebellion براي PC منتشر شده است. چيزي که اين بازي را محبوب تر مي کند، بخش Co-op آن است. در اين بخش بازيکنان مي توانند تا چهار بازيکن با هم بازي کنند.
جهت دانلود بازي و خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد…
جنگ جهاني دوم به راه افتاده و تمام شهرهاي اروپا توسط سپاهي از زامبي ها تسخير شده است. شما بايد راهي را براي نجات دادن بشريت از ميان کوچه پس کوچه هاي برلين پيدا کنيد. هر لحظه ممکن است از طرف مهاجمان حملاتي صورت بگيرد پس حواس خود را جمع کنيد تا از اين ميدان نبرد جان سالم به در ببريد. هر مرحله که به پيش مي رويد بر توانايي هاي شما افزوده شده و شما مي توانيد با تکيه بر اين موارد، مراحل را راحتتر پشت سر بگذاريد . دشمنان جديد، محيط جديد، بهبود گرافيک بازي و موارد ديگر همه از جمله ويژگي هاي جديد اين بازي است.

حداقل سيستم مورد نياز :
(OS : Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® ? or Windows® ? (Windows® XP is NOT supported
Processor : Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ ?? X2 4200) or better
Memory : 2 GB RAM
Graphics : Microsoft® DirectX® ???? compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® ???? series / ATI Radeon™ HD 3870) or better
DirectX :Version 11
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 6 GB available space
Sound Card : Microsoft® DirectX® ???? compatible sound card or better

سيستم پيشنهادي :
(OS : Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® ? or Windows® ? (Windows® XP is NOT supported
Processor : Intel® Core™ i5 / AMD FX series or better
Memory : 6 GB RAM
Graphics : Microsoft® DirectX® ???? compatible graphics card with 1GB of memory (NVIDIA® GeForce® ??? series / ATI Radeon™ HD 7750) or better
DirectX : Version 11
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 6 GB available space
Sound Card : Microsoft® DirectX® ???? compatible sound card or better


منبع: www.top2download.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد

تعدادی از بازی های زیبای قدیمی (برای 2-3 سال پیش) به لیست اضافه شد:

Battlefield Bad Company 2
Borderlands 2 Game of the Year Edition
Call of Duty Black Ops
Civilization V
Command and Conquer 4 Tiberian Twilight
Commandos 2
Da Vinci Code
Dead Rising 2
Dead Space
Dragon Age Origin
Empire Total War
Fallout 3
Fallout New Vegas
GTA 3
GTA2
Harry Potter 6 and the Half Blood Prince
Harry Potter 7 and the Deathly Halloween
Hitman Blood Money
Homefront
James Bond 007 Legends
Left 4 Dead
Lord of the Rings Conquest
Mass Effect
Metal Gear Solid 2 Substance
Prince of Persia 2010
Prince of Persia the Forgotten Sands
Prison Break
Prototype
Raven Squad
Resident Evil 4
Rise of the Argonauts
Saints Row 2
Star Wars The Force Unleashed USE
Starcraft II Wings of Liberty
Still Life
The Elder Scrolls IV Oblivion
The Elder Scrolls IV Oblivion Knights
The Elder Scrolls IV Oblivion Shivering Isles
The Godfather
The Guild 2
The Lord Of The Rings Battle For Middle Earth 2
The Sims Medieval
Tom Clancys Splinter Cell Conviction
 

normal

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2008
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
4
با سلام
جدید ترین بازی های PC و همچنین آرشیوی از بازی های قدیمی PC بر روی هارد به فروش می رسد.




لیست در زیر همین پس آمده است.


فقط لیست بازی ها لطفا


توضیحات
-دوستانی که ساکن شهر های تهران یا کرج هستند می توانند هارد خود را حضوری تحویل دهند تا دیتاهای درخواستی آن ها بر روی هاردشان کپی گردد.
-امکان انتخاب بازی ها برای مشتری وجود دارد. مشتری می تواند پس از انتخاب بازی های خود از لیست ، لیست نهایی را تحویل بنده داده تا بازی های درخواستی روی هارد کپی گردد. دوستان ساکن شهر های دیگر نیز می توانند با ارسال هارد خود از طریق پست و یا ترمینال های مسافربری (پس از ایجاد هماهنگی های مربوطه) دیتاهای درخواستی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که هزینه های ارسال پست بر عهده ی مشتری می باشد
همچنین امکان خرید هارد توسط خود بنده و ریختن بازی های درخواستی و ارسال آن نیز وجود دارد. در صورت تمایل با شماره ی تماسی که در زیر آمده است تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم انجام گردد.
-امکان کپی بازی ها هم بر روی هارد های اینترنال و هم بر روی هارد های اکسترنال وجود دارد.


اعتماد سازی:
برخی از دوستان پرسش هایی را در زمینه اعتماد سازی مطرح می کنند. اینکه چطور می توان به شما اعتماد کرد که در حین معامله هاردی را که در اختیار شما می گذاریم را در نهایت به ما بازگردانید.
اینجانب در سایت پرشین تولز به نشانی www.persiantools.com با آیدی kavehmj فروشنده معتبر می باشم. این بدین معنا است که اطلاعات شخصی من نظیر کپی کارت ملی و آدرس محل سکونت در اختیار مدیران این سایت می باشد. در صورتی که بنده در حین معامله خلافی مرتکب شدم ، مالباخته می تواند با دریافت این اطلاعات لازم از این سایت ، اقدام به شکایت از من بنماید.
همچنین اگر هارد رو حضوری تحویل بدهید ، بنده رسیدی به مشتری خواهم داد که در آن اعلام کرده ام که هارد رو از شما تحویل گرفتم. در صورت بازنگرداندن هارد ، با این رسید می تونید شکایت کنید.
اگر هم مشتری هارد را با پست بفرستد ، خود شرکت پست که این رسید ها را در اختیار دارد. من وقتی هارد شما رو از مامور پست گرفتم ، باید جایی رو امضا کنم که بنا بر آن مرسوله ی پستی را دریافت کرده ام. اگه هارد را باز نگرداندم مشتری می تواند با شکایت کردن و مراجعه به شرکت پست ، این رسید ها رو که مدارک لازم هستند تهیه کنید و مال خود را بازپس بگیرد.










قیمت ها
توضیح: قیمت هر گیگابایت اطلاعات بر روی هارد برای سفارش های زیر 500 گیگابایت با تعرفه های زیر ارائه می گردد.
در صورت سفارش های بالای 500 گیگابات ، قیمت هر گیگابات 50 تومان می باشد.




تعرفه قیمت ها:
0-20گیگابایت: هر گیگ 450 تومان
20-40گیگابایت: هر گیگ 400 تومان
40-60گیگابایت: هر گیگ 300 تومان
60-80گیگابایت: هر گیگ 225 تومان
80-100گیگابایت: هر گیگ 180 تومان
100-125گیگابایت: هر گیگ 150 تومان
125-150گیگابایت: هر گیگ 125 تومان
150-175گیگابایت: هر گیگ 115 تومان
175-200گیگابایت: هر گیگ 100 تومان
200-250گیگابایت: هر گیگ 85 تومان
250-300 گیگابایت: هر گیگ 75 تومان
300-400 گیگابایت: هر گیگ 70 تومان
400-500 گیگابایت: هر گیگ 60 تومان
بالای 500 گیگابایت: هر گیگ 50 تومان
سلام من یک هارد ف





لیست بازی ها
http://kavehmj.persiangig.com/hard/PC.rar


شماره تماس: 9784543-0930
ایمیل: [email protected]
داداش لیستتون بروزه ؟ بازی های دیگه هم دارین ؟ فیلم هم دارین ؟؟
سلام داداش بهتون ای
سلام من یک هارد با نام حسینی فرستادم کی می فرستید
 

normal

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2008
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
4
با سلام
جدید ترین بازی های PC و همچنین آرشیوی از بازی های قدیمی PC بر روی هارد به فروش می رسد.




لیست در زیر همین پس آمده است.




توضیحات
-دوستانی که ساکن شهر های تهران یا کرج هستند می توانند هارد خود را حضوری تحویل دهند تا دیتاهای درخواستی آن ها بر روی هاردشان کپی گردد.
-امکان انتخاب بازی ها برای مشتری وجود دارد. مشتری می تواند پس از انتخاب بازی های خود از لیست ، لیست نهایی را تحویل بنده داده تا بازی های درخواستی روی هارد کپی گردد. دوستان ساکن شهر های دیگر نیز می توانند با ارسال هارد خود از طریق پست و یا ترمینال های مسافربری (پس از ایجاد هماهنگی های مربوطه) دیتاهای درخواستی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که هزینه های ارسال پست بر عهده ی مشتری می باشد
همچنین امکان خرید هارد توسط خود بنده و ریختن بازی های درخواستی و ارسال آن نیز وجود دارد. در صورت تمایل با شماره ی تماسی که در زیر آمده است تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم انجام گردد.
با سلام
جدید ترین بازی های PC و همچنین آرشیوی از بازی های قدیمی PC بر روی هارد به فروش می رسد.




لیست در زیر همین پس آمده است.




توضیحات
-دوستانی که ساکن شهر های تهران یا کرج هستند می توانند هارد خود را حضوری تحویل دهند تا دیتاهای درخواستی آن ها بر روی هاردشان کپی گردد.
-امکان انتخاب بازی ها برای مشتری وجود دارد. مشتری می تواند پس از انتخاب بازی های خود از لیست ، لیست نهایی را تحویل بنده داده تا بازی های درخواستی روی هارد کپی گردد. دوستان ساکن شهر های دیگر نیز می توانند با ارسال هارد خود از طریق پست و یا ترمینال های مسافربری (پس از ایجاد هماهنگی های مربوطه) دیتاهای درخواستی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که هزینه های ارسال پست بر عهده ی مشتری می باشد
همچنین امکان خرید هارد توسط خود بنده و ریختن بازی های درخواستی و ارسال آن نیز وجود دارد. در صورت تمایل با شماره ی تماسی که در زیر آمده است تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم انجام گردد.
-امکان کپی بازی ها هم بر روی هارد های اینترنال و هم بر روی هارد های اکسترنال وجود دارد.


اعتماد سازی:
برخی از دوستان پرسش هایی را در زمینه اعتماد سازی مطرح می کنند. اینکه چطور می توان به شما اعتماد کرد که در حین معامله هاردی را که در اختیار شما می گذاریم را در نهایت به ما بازگردانید.
اینجانب در سایت پرشین تولز به نشانی www.persiantools.com با آیدی kavehmj فروشنده معتبر می باشم. این بدین معنا است که اطلاعات شخصی من نظیر کپی کارت ملی و آدرس محل سکونت در اختیار مدیران این سایت می باشد. در صورتی که بنده در حین معامله خلافی مرتکب شدم ، مالباخته می تواند با دریافت این اطلاعات لازم از این سایت ، اقدام به شکایت از من بنماید.
همچنین اگر هارد رو حضوری تحویل بدهید ، بنده رسیدی به مشتری خواهم داد که در آن اعلام کرده ام که هارد رو از شما تحویل گرفتم. در صورت بازنگرداندن هارد ، با این رسید می تونید شکایت کنید.
اگر هم مشتری هارد را با پست بفرستد ، خود شرکت پست که این رسید ها را در اختیار دارد. من وقتی هارد شما رو از مامور پست گرفتم ، باید جایی رو امضا کنم که بنا بر آن مرسوله ی پستی را دریافت کرده ام. اگه هارد را باز نگرداندم مشتری می تواند با شکایت کردن و مراجعه به شرکت پست ، این رسید ها رو که مدارک لازم هستند تهیه کنید و مال خود را بازپس بگیرد.










قیمت ها
توضیح: قیمت هر گیگابایت اطلاعات بر روی هارد برای سفارش های زیر 500 گیگابایت با تعرفه های زیر ارائه می گردد.
در صورت سفارش های بالای 500 گیگابات ، قیمت هر گیگابات 50 تومان می باشد.




تعرفه قیمت ها:
0-20گیگابایت: هر گیگ 450 تومان
20-40گیگابایت: هر گیگ 400 تومان
40-60گیگابایت: هر گیگ 300 تومان
60-80گیگابایت: هر گیگ 225 تومان
80-100گیگابایت: هر گیگ 180 تومان
100-125گیگابایت: هر گیگ 150 تومان
125-150گیگابایت: هر گیگ 125 تومان
150-175گیگابایت: هر گیگ 115 تومان
175-200گیگابایت: هر گیگ 100 تومان
200-250گیگابایت: هر گیگ 85 تومان
250-300 گیگابایت: هر گیگ 75 تومان
300-400 گیگابایت: هر گیگ 70 تومان
400-500 گیگابایت: هر گیگ 60 تومان
بالای 500 گیگابایت: هر گیگ 50 تومان






لیست بازی ها
http://kavehmj.persiangig.com/hard/PC.rar


شماره تماس: 9784543-0930
ایمیل: [email protected]

-امکان کپی بازی ها هم بر روی هارد های اینترنال و هم بر روی هارد های اکسترنال وجود دارد.


اعتماد سازی:
برخی از دوستان پرسش هایی را در زمینه اعتماد سازی مطرح می کنند. اینکه چطور می توان به شما اعتماد کرد که در حین معامله هاردی را که در اختیار شما می گذاریم را در نهایت به ما بازگردانید.
اینجانب در سایت پرشین تولز به نشانی www.persiantools.com با آیدی kavehmj فروشنده معتبر می باشم. این بدین معنا است که اطلاعات شخصی من نظیر کپی کارت ملی و آدرس محل سکونت در اختیار مدیران این سایت می باشد. در صورتی که بنده در حین معامله خلافی مرتکب شدم ، مالباخته می تواند با دریافت این اطلاعات لازم از این سایت ، اقدام به شکایت از من بنماید.
همچنین اگر هارد رو حضوری تحویل بدهید ، بنده رسیدی به مشتری خواهم داد که در آن اعلام کرده ام که هارد رو از شما تحویل گرفتم. در صورت بازنگرداندن هارد ، با این رسید می تونید شکایت کنید.
اگر هم مشتری هارد را با پست بفرستد ، خود شرکت پست که این رسید ها را در اختیار دارد. من وقتی هارد شما رو از مامور پست گرفتم ، باید جایی رو امضا کنم که بنا بر آن مرسوله ی پستی را دریافت کرده ام. اگه هارد را باز نگرداندم مشتری می تواند با شکایت کردن و مراجعه به شرکت پست ، این رسید ها رو که مدارک لازم هستند تهیه کنید و مال خود را بازپس بگیرد.










قیمت ها
توضیح: قیمت هر گیگابایت اطلاعات بر روی هارد برای سفارش های زیر 500 گیگابایت با تعرفه های زیر ارائه می گردد.
در صورت سفارش های بالای 500 گیگابات ، قیمت هر گیگابات 50 تومان می باشد.




تعرفه قیمت ها:
0-20گیگابایت: هر گیگ 450 تومان
20-40گیگابایت: هر گیگ 400 تومان
40-60گیگابایت: هر گیگ 300 تومان
60-80گیگابایت: هر گیگ 225 تومان
80-100گیگابایت: هر گیگ 180 تومان
100-125گیگابایت: هر گیگ 150 تومان
125-150گیگابایت: هر گیگ 125 تومان
150-175گیگابایت: هر گیگ 115 تومان
175-200گیگابایت: هر گیگ 100 تومان
200-250گیگابایت: هر گیگ 85 تومان
250-300 گیگابایت: هر گیگ 75 تومان
300-400 گیگابایت: هر گیگ 70 تومان
400-500 گیگابایت: هر گیگ 60 تومان
بالای 500 گیگابایت: هر گیگ 50 تومان






لیست بازی ها
http://kavehmj.persiangig.com/hard/PC.rar


شماره تماس: 9784543-0930
ایمیل: [email protected]
سلام من یک هارد با نام حسینی فرستادم کی می یاد دستم؟
 

normal

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2008
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
4
سلام من یک هارد با نام محمدرضاحسینی فرستادم کی هارد می فرستید
 

normal

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2008
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
4
سلام من یک هارد با نام محمدرضاحسینی فرستادم کی هارد می فرستید
 

MohammadAli_B

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 مارس 2014
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
سلام هنوز بازی می ریز تا هارد بیاریم
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
سلام من یک هارد با نام محمدرضاحسینی فرستادم کی هارد می فرستید
سفارش شما انجام شده است. همون ماه فوریه ;)

سلام هنوز بازی می ریز تا هارد بیاریم
بله دوست عزیر. به خاطر یک سری از مشکلات پیش آمده، مدتی فعالیتم متوقف شده بود. اما از هم اکنون، فعالیت اینجانب از سر گرفته شده است و می توانم دیتاهای درخواستیتان را برایتان کپی کنم.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Thief
Thief-screenshots-03-small.jpg
Thief-screenshots-05-small.jpg

Thief-screenshots-04-small.jpg
Thief-screenshots-06-small.jpg




بررسي بازي
همواره داستان سري Thief بسيار غني بوده و با شخصيت اصلي خود يعني Garrett به خوبي توانسته است در دل بازيکنان جاي بگيرد. با وجود اين که استوديوي سازنده‌ي بازي که Eidos Montreal نام دارد بر اين موضوع تأکيد مي‌کند که قرار است Thief يک ريبوت از اين سري باشد، اما با توجه به نمايش‌هايي که تاکنون از آن شاهد بوديم، به‌نظر مي‌رسد که بازي همان DNA قبلي خود را حفظ کرده است و دچار تغييرات محوري نشده است. Thief در يک دنياي فانتزي و تاريک نيز به وقوع مي‌پيوندد که لوکيشن‌هاي آن بيشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصيت اصلي بازي همانند نسخه‌ي قبلي Garrett است که به مدت زيادي از محل زندگي خود دور بوده است ولي تصميم مي‌گيرد که پس از چندين سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجويي‌هاي جديدي برود. او فرزند تاريکي است و سعي مي‌کند هميشه در خارج از روشنايي به سرقت بپردازد تا کارهاي وي نيز افشا نشود. شايد يکي از ويژگي‌هاي اخلاقي شخصيت اصلي بازي که باعث شده او را نسبت به ساير دزداني که با آن‌ها آشنايي داريم، متمايز کند اين است که گرت براي جمع آوري ثروت و سرمايه نيز دزدي نمي‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجويي‌اي که در وي نهفته است، اين کار را انجام مي‌دهد و اين موضوع سبب مي‌گردد که گرت براي ماجراجويي به خطرناک‌ترين مکان‌ها برود و دزدي کند. هر چيز گران‌بهايي که در اين بازي حضور دارد، مقدمه‌اي است براي آغاز يک ماجراجويي جديد. در نمايشي که از Thief مشاهده کرديم، شاهد بوديم که او پس از اين که شئ گران‌بها را پيدا مي‌کند، قدرت جادويي خاصي را بدست مي‌آورد و بعد از اين که خطرِ شناسايي شدن را احساس مي‌کند، پا به فرار مي‌گذارد.


در بطن گيم‌پلي بازي، بعضاً المان‌هايي مشاهده مي‌شود که براي شما آشنا خواهد بود و پيش از آن نيز شما در بازي‌هاي ديگري با آن‌ها ملاقات داشتيد. شخصيت اصلي بازي با استفاده از چشم مسلح خود اين توانايي را دارد که مسير نگهبانان را پيش‌بيني کند و يا حتي از طريقه‌ي جابجايي اشيا نيز مطلع شود، اين قابليت که تحت عنوان "Focus Mode" شناخته مي‌شود، تقريباً مي‌شود گفت که پاي ثابت بازي‌هاي مخفي‌کاري مدرن هستند و به ندرت پيش مي‌آيد که در بازي‌هاي اين سبک ديده نشوند. Focus Mode به همين جا ختم نمي‌شود، اين ويژگي که نقش يک Vision را براي گرت بازي مي‌کند، با انتخاب آن شما شاهد روشن شدن لوله‌هايي خواهيد بود که شخصيت اصلي بازي قابليت بالارفتن از آن را خواهد داشت. اين قابليت تنها به حالت پلتفرمر بازي ختم نمي‌شود، بلکه در طول مبارزات به واسطه‌ي اين ويژگي مي‌توانيد سرعت مبارزات را کاهش داده و با دقت بيشتري به جدال بپردازيد، علاوه بر آن قادر خواهيد بود که آناتومي بدن دشمنان را مشاهده کرده و قسمت‌هاي حساس آن را مورد هدف قرار بگيريد! جادو و قابليت‌هاي بسيار ديگري در بازي حضور دارند که هر کدام از آن در هر مرحله‌اي کاربرد بسيار زيادي دارند. در کنار مخفي کاري بازي، Mini-Game‌هايي تعبيه شده است که يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي Thief بوده است، به عنوان مثال ممکن است شما در مرحله‌اي بايد قفل درب گاوصندوق را باز کنيد و مي‌بايست سرعت عمل و دقت بالايي داشته باشيد.



لوکيشن‌ها و محل‌هاي بازي به طور مستقيم در خدمت گيم‌پلي بازي خواهند بود و طراحي مراحل (Level Design) بازي طوري است که بازيکن بايد با دقت فراوان مکان‌ها را مورد بررسي قرار دهد تا بتواند فوراً مخفي شود. Garrett در طول بازي سلاح‌هايي را با خود حمل مي‌کند که معروف‌ترين آن ژاکت سياهي است که با خود به همراه دارد و با آن سعي مي‌کند که نگهبانان سرِ راه خود را بي‌هوش کند. علاوه بر آن، تيرکماني در بازي قرار داده شده است که از دو جنبه قابل بررسي است. جنبه‌ي اول شما مي‌توانيد توسط آن به از بين بردن دشمنان بپردازيد و يا اين که قادر هستيد تمرکز دشمنان را بر هم بزنيد. البته توانايي اين را داريد که بدون هيچ سلاحي، دشمنان خود را Takedown کنيد. از ديگر اسلحه‌ي گرت، مي‌توان به Claw اشاره کرد که بوسيله‌ي آن قادر هستيد که از ساختمان‌ها بالا رويد و از همان‌جا، دشمنان را شکار کنيد. Thief در آخر هر مرحله‌ي خود به شما اجازه مي‌دهد که به وسيله‌ي پول‌هايي که در طول مأموريت‌ها بدست مي‌آوريد، به خريد وسايل بپردازيد يا حتي مي‌توانيد سلاح‌هايي را که با خود، به همراه داريد را ارتقا دهيد. نکته‌ي جالب ديگر اين است که وقتي شما از يک محل تاريک به سمت روشنايي حرکت مي‌کنيد، تصوير با يک فلشي مواجه مي‌شود که به شما اين هشدار را مي‌دهد دارين به يک مکاني مي‌رويد که ممکن است شناسايي شويد. در نهايت گيم‌پلي بازي طوري طراحي شده است که خودِ بازيکن بايد روشي که مي‌خواهد براي طي کردن مراحل را پيش ببرد، انتخاب کند.



Eidos Montreal از تکنيک‌هاي گرافيکي زيادي استفاده کرده است ولي در کنار آن، اولين چيزي که بسيار جلب توجه مي‌کند، اتمسفر آن است که البته به طور مستقيم با گيم‌پلي بازي همخواني دارد. براي ساخت بازي از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است و به لطف قدرت بالاي اين موتور، سبب شده است که لوکيشن‌هاي بازي به خوبي طراحي شوند. در کنار آن سايه‌هاي بازي کاملاً دايناميک به نظر مي‌رسند و اين لازمه‌ي يک عنوان مخفي کاري است. به نظر مي‌آيد که افکت‌ها و نورپردازي‌هايي که براي بازي تعبيه شده است، بسيار مناسب با جو بازي بوده و با آن‌ها همخواني دارد. در کنار اين که Thief از يک طراحي تکنيکي خوبي بهره مي‌برد، داراي يک گرافيک هنري نسبتاً خوبي است. ساختمان‌هايي که در طول مراحل با آن‌ها ملاقات خواهيد کرد که دقيقاً شما را به ياد دوران ملکه‌ي ويکتوريا و يا حتي استيم‌پانک خواهد انداخت. طراحي ظاهري دشمنان و NPCها بسيار خوب است و لباس‌هايي که براي شخصيت اصلي بازي طراحي شده‌اند، از جزئيات خوبي برخوردار هستند. اشياء قيمتي هم به ظرافت هر چه تمام‌تر شبيه‌سازي شدند که کاملاً حس دزدي را براي بازيکنان تداعي کند. با توجه به اين که اين بازي يک عنوان Cross-Generation است، پس بديهي به نظر مي‌رسد که گرافيک هر پلتفرم نسبت به ساير آن‌ها تفاوت داشته باشد و ممکن است در برخي از پلتفرم‌ها نتوان تمامي مضامين را پياده‌سازي کرد.



موسيقي‌هاي بازي توسط آقاي Luc St. Pierre ساخته شده است که با فضاي بازي همخواني دارد، در برخي از مواقع که شما در حال مخفي‌کاري هستيد قطعه‌ي آرام پخش مي‌شود و زماني که شناسايي مي‌شويد، افکت‌هاي موسيقي نيز تندتر مي‌شوند که باعث ايجاد هيجان در بازيکنان مي‌گردند. شايد يکي از مشکلاتي که ممکن است گريبان‌گير Thief باشد، تغيير صداپيشه اصلي شخصيت بازي باشد. Stephen Russell در نسخه‌هاي گذشته وظيفه‌ي صداپيشگي گرت را داشت که بسيار در اين کار موفق بود. ولي پس از معرفي نسخه‌ي جديدي از اين سري، اعلام شد که او ديگر در خدمت صداپيشگيِ گرت نخواهد بود و قرار است آقاي Romano Orzari جايگزين او شويد. Romano Orzari نيز در گذشته به عنوان يکي از Mo-Cap کنندگان عنوان Assassin's Creed II حضور داشت که البته مورد تحسين قرار گرفت ولي تعدادي از هواداران نيز خواستار اين بودند که وي نبايد در Thief حضور داشته باشد و خواستار بازگشت Stephen Russell بودند که بعداً Eidos Montreal بيانيه‌اي داد و در مورد اين موضوع توضيحاتي را ارائه داد. به هر حال عوض شدن صداپيشه‌ي شخصيت اصلي بازي نيز مطمئناً به پيکره‌ي کاراکتر ضربه خواهد زد. پيش از آن، آيرون‌سايد (صداپيشه‌ي Sam Fisher) در آخرين نسخه‌ي سري Splinter Cell حضور نداشت و با وجود اين که صداپيشه‌ي جديد توانست کار خوبي را ارائه دهد، ولي هرگز موفق نشد که شخصيت Sam Fisher را مثل آيرون‌سايد با ابهت جلوه دهد. اين اتفاق نيز حالا گريبان Garrett را گرفته است و اگر بخواهيم واقع‌گرا باشيم، اين اتفاق مي‌تواند کمي بازي را خدشه دار کند.

منبع توضيحات: وبسايت بازي سنتر



حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista with platform update
CPU: High-performance dual core CPU or quad core CPU
RAM: 4 GB
Graphics Card: AMD Radeon 4800 series / Nvidia GTS 250
DirectX: DirectX 10
HDD/SSD: 20 GB



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 or 8
CPU: AMD FX 8000 series or better / Intel Quad i7 Core CPU
RAM: 4+ GB
Graphics Card: AMD Radeon R9 series or better / Nvidia GTX 660 series or better
DirectX: DirectX 11
HDD/SSD: 20 GB




منبع: www.downloadha.com




















The Wolf Among Us Episode 2
The-Wolf-Among-Us-screenshots-01-small.jpg
The-Wolf-Among-Us-screenshots-02-small.jpg

The-Wolf-Among-Us-screenshots-03-small.jpg
The-Wolf-Among-Us-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
پيش از شروع بازي بايد يادآوري شود که خواندن کميک اين سري به بهتر درک کردن شخصيت‌ها کمک زيادي مي‌کند، اما از الزامات نيست. خوشبختانه بازيکناني که با Fables آشنايي ندارند (نوسنده‌ي اين نقد از زمان معرفي بازي در سال ???? به خاطر علاقه‌ي شديد اين کميک را دنبال کرده) مشکلي در ارتباط برقرار کردن با شخصيت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپيزود اول) به خوبي دنياي Fables را به مخاطب معرفي مي‌کند. جدا از اين‌ها داستان بازي قبل از جريان کميک به وقوع مي‌پيوندد. اما Fables درباره‌ي چيست؟ شخصيت‌هاي داستان‌هاي فولکلور و ديگر افسانه‌ها (که خود را fables مي‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌هاي خود رانده شده‌اند، به دنياي انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ي کوچکي که توسط آن‌ها تشکيل شده "Fabletown" نام دارد و از ديد انسان‌ها مخفيست. اکثر شخصيت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتي قابل رويت نباشند (هرچند برخي از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلي خود زندگي مي‌کنند). در TWAU بازيکن کنترل Bigby (و يا همان Big Bad Wolf يا گرگ بد گنده) را در دست مي‌گيرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصيت‌هاي داستان‌هاي فولکلور، کلانتر جامعه‌ي کوچک Fabletown شده است. البته ساکنين شهر نگاه خوبي به او ندارند. چرا که به نقل از بازي، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمي‌شود و رفتارهاي Bigby در زمان گرگ بودنش تاثير بدي روي آن‌ها گذاشته است.


با تمام اين‌ها، شخصيت بد داستان Bigby نيست؛ بلکه قاتل سرياليست که سر مقتولين را مي‌برد و جلوي آپارتمان کلانتر مي‌گذارد. پس از مدت‌ها فردي به قتل رسيده و اين Bigby است که بايد با تمام بدي‌ها‌ي مردم بسازد تا بتواند قاتل را پيدا کند. شايد بهتر باشد بيشتر از اين چيزي در مورد ادامه‌ي داستان گفته نشود. در نگاه اول، Bigby مخاطب را به ياد شخصيت‌هاي فيلم‌هاي نوآر دهه‌ي ?? مي‌اندازد. فردي عصبي که دائماً در حال نبرد با خير و شر است و نمي‌تواند به درستي اين دو را از هم تشخيص دهد. خانه‌ي او کوچکترين آپارتمان شهر است و با وارد شدن به آن کاملاً مخاطب را به ياد شخصيت‌هاي تيپيکال همين ژانر مي‌اندازد. اگر با فيلم ميانه‌ي خوبي نداريد، مکس پين بهترين نمونه‌ي موجود است. Bigby که زندگي چندان مساعدي ندارد زندگي چندان جالبي ندارد و اکثر مواقع تنها است. حرفي نيست که توسط او زده شود و در آن کنايه نباشد. با تمام اين اوضاف در باطن و با جستجو در اعماق ذهن او، بازيکن در ميابد که Bigby فرد بدي نيست و تنها به خاطر کارهاي گذشته است که در تاريکي مطلق فرو رفته است. با پيشروي در بازي، بازيکن متوجه مي‌شود که اکثر مردم Fabletown شخصيت تاريکي دارند و نفرتشان نسبت به Bigby تا حدودي افراطيست.



انتخاب‌هايي که در مسير داستان TWD بازيکن را در يک دوراهي قرار مي‌داد به اين سري نفوذ کرده‌اند و بيش از پيش بازيکن را تحت فشار قرار مي‌دهند. اگر در TWD در هر اپيزود تنها يک تصميم بزرگ گرفته مي‌شد، در TWAU بازيکن مدام در حال تصميم‌گيري در رابطه با موضوعيست که مسير بازي را به کلي تغيير مي‌دهد. در يک مقياس بزرگتر، شخصيت Bigby قرار دارد. او که توانايي تبديل شدن به شکل اصلي خود (گرگ) را دارد، بازيکن را در موقعيت‌هاي متعددي وادار به تصميم‌گيري در رابطه با نحوه‌ي برخورد خود مي‌کند و چه خوب هم تاثير خودش را مي‌گذارد. بازي فرصت کمي را براي تصميم‌گيري در اختيار بازيکن مي‌گذارد و همين نکته‌ي به ظاهر بي‌اهميت به نحوه‌ي تصميم‌گيري کمک شاياني مي‌کند. چرا که بازيکن خود را جاي Bigby مي‌گذارد و مانند او وقت کمي براي تصميم‌گيري دارد. اين مورد باعث مي‌شود تا بازيکن به دنبال تصميم خوب يا بد نباشد و گزينه‌اي را انتخاب کند که در آن زمان به عقيده‌ي او درست بوده است. مي‌توان جواب سوالي را با کنايه داد و يا به جاي گفتگو و منطق با زور جلو رفت. تمام اين تصميمات بر روي شخصيت‌هاي داستان و ديدشان نسبت به Bigby تاثير مي‌گذارند. در حقيقت نکته‌اي گه به طور واضح متوجه‌ي آن مي‌شود، تلاش‌هاي متعدد Bigby براي مخفي کردن گذشته‌ي خود است. ظاهراً او به اين موضوع حساسيت دارد و در برخي صحنه‌هاي که صحبت از گذشته مي‌شود تاحدودي عصبي مي‌شود. مي‌توان گفت تمام شخصيت‌هاي شهر پس از مهاجرت به منهتن براي شروعي دوباره تلاش کرده‌اند. در بين تمام آن‌ها اين Bigby است که نمي‌تواند با خود کنار بيايد و کمي محتاطانه عمل مي‌کند. شايد بتوان گفت نقطه‌ي مقابل او Woodsman (قهرمان شنل قرمزي) قرار دارد که به راحتي به گذشته‌ي خود رجوع مي‌کند و تاحدودي کمتر ناراحت مي‌شود. در واقع ماموريت اصلي Bigby روبه‌رو شدن با خود است و کنار آمدن با گذشته‌ي خود.



شوک‌هاي داستاني که به بازيکن وارد مي‌شوند به خوبي تاثيرشان را روي بازيکن مي‌گذارند؛ چرا که در زمان مناسبي اتفاق مي‌افتند و به درستي مقدمه چيني شده‌اند. داستان تاريک و شخصيت‌هاي سياه بازي (شايد بتوان گفت با صفات انساني و يا شخصيت اصلي و نه افسانه‌اي) که مردمانش از داستان‌هاي کودکان برآمده‌اند در کنار خشونتي در حد TWD موقعيت جالبي را به وجود آورده که تنها براي بزرگسالان مناسب است.

دو بخش مهمي که در بازي‌هاي ماجراجويي وجود دارد معماها و قابليت اکتشاف بيشتر هستند. TWAU شوتر سوم‌شخص نيست، بازي ماجراجوييست و بايد معماهاي قابل قبولي داشته باشد. متاسفانه گيم‌پلي بازي تغيير چنداني نداشته و مثل TWD است. به نظر مي‌رسد به همان اندازه که TT Games در قصه‌گويي پيشرفت کرده، در طراحي گيم‌پلي پسرفت کرده است. معماهاي زيادي که بازيکن را به فکر وادار کنند وجود ندارد و اگر هم باشند ساده هستند و خطي. بهرين کاري که مي‌توان کرد خاموش کردن راهنماي بازيست که تا حدودي به بهتر شدن تجربه‌ي بازي کمک مي‌کند. البته با تمام اين اوصاف، گيم‌پلي بازي نسبت به TWD پيشرفت قابل ملاحظه‌اي (و نسبت به S&M پسرفت) داشته است. صحنه‌هاي اکشن بازي بيشتر شده‌اند و QTE‌ها نيز دوباره طراحي شده‌اند و تاثيرگذارتر از TWD هستند. همچنين راه‌هاي بيشتري براي درگير شدن با دشمن وجود دارد. نکته‌ي ديگري که بايد ذکر شود قدرتمند بودن fable‌ها است. ظاهراً در TWAU براي از پاي در آوردن دشمن بايد زمان بيشتري را نسبت به TWD (براي کشتن يک زامبي) صرف کنيد که لذت اين لحظات را دوچندان مي‌کند. با تمام گفته‌ها، Bigby به سختي در مبارزات شکست مي‌خورد و اگر چند بار QTE‌ها را از دست بدهيد اتفاق خاصي نمي‌افتد که از تاثيرگذار بودنشان کم مي‌کند. به طور مي‌توان گفت که TWAU جدا از صعف‌هايي در گيم‌پلي، در مقايسه با عنوان پيشين TT Games در اين بخش پيشرفت قابل ملاحظه‌اي را داشته است.

منبع توضيحات: بازي نما



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP Service Pack 3
Processor: 2.0 GHz Pentium 4 or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device



منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
The Walking Dead Season 2 Episode 2
The Walking Dead Season 2 Episode 3

The-Walking-Dead-Season-2-S3-s.jpg
The-Walking-Dead-Season-2-S5-s.jpg

The-Walking-Dead-Season-2-S4-s.jpg
The-Walking-Dead-Season-2-S6-s.jpg




بررسي بازي
The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.


حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device
Additional Notes: Not recommended for Intel integrated graphics

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.3 Ghz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device
Additional Notes: Not recommended for Intel integrated graphics


منبع: www.downloadha.com
















































Castlevania: Lords of Shadow 2
Castlevania-Lords-of-Shadow-2-screenshots-01-small.jpg
Castlevania-Lords-of-Shadow-2-screenshots-02-small.jpg

Castlevania-Lords-of-Shadow-2-screenshots-03-small.jpg
Castlevania-Lords-of-Shadow-2-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
در دنياي Castlevania شخصيت هاي مختلفي وجود دارند که از شخصيت پردازي عميق برخوردار هستند، يکي از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوريت متفاوت نقش آفريني مي کند. در اولين نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شايد حماقت هاي وي هستيم که او را همانند قهرماني که تنها به فکر رسيدن به آرامش است، برايمان معرفي مي کند. شايد حس انتقامي که گابريل در وجودش احساس مي کند او را بيشتر به سياهي مي کشاند تا به روشنايي و آرامش، چه دانيد؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثي که گابريل با آنها رو به رو مي شود، شاهد سياه تر شدن داستان و گرايش آن به تخريب قهرمان هستيم که کم کم به درون او رخنه مي کند. در نهايت و با مبارزاتي که شاهد آنها هستيم، تاريکي قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاريکي هستند درون گابريل که تا پايان بازي به قهرماني به ياد ماندني تبديل شده بود، منتقل مي کند. اين فرآيند او را به موجودي غير قابل پيش بيني تبديل مي کند که در نهايت باعث انزوا و گوشه گيري وي مي شود که زمينه حکمراني تاريکي و سياهي را فراهم مي کند. در جايي که شيطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها يک شجاع دل که گزند زيادي از او ديده، توان مقابله با وي را مي تواند داشته باشد، کسي که ديگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسيده است.
خون در رگ!!!
بازيکن در اولين شماره از اين سري با رويکرد هاي مختلف روبه رو شد. همين عامل باعث ايجاد دگرگوني هاي مختلفي در ماهيت و کليت گيم پلي مي شود، هرچند مي توان گفت تمام نمونه هاي آن را در Lords Of Shadow مشاهده کرديم ولي اينبار تغييرات گسترده اي در آنها ايجاد شده است، با اين وجود همواره جا براي پيشرفت و به چالش کشيدن ديگر المان ها وجود دارد. به طور مثال تنها با ايجاد يک تغيير در يکي از المان هاي اصلي مي توان تغييرات گسترده اي در گيم پلي ايجاد کرد. يکي از تغييرات عمده اي که در اين نسخه شاهد آن هستيم، تغيير و يا در حقيقت تبديل قهرمان بازي به ضد قهرمان است! همين عامل در کشش هاي دروني تغييرات گسترده اي مي تواند ايجاد کند. به طور مثال مي توان به ميزان خشونت، بي رحمي و عصيان در شخصيت کاراکتر(گابريل يا همان دراکولا) اشاره کرد که در تمام تريلر هاي مربوطه، چه آنهايي که نشانگر بعد داستاني بوده اند و چه آنهايي که بيانگر و نشان دهنده ماهيت گيم پلي به خوبي احساس مي شود. چنين حالات و تغييرات را مي توان در ماهيت تک تک کاراکتر هايي که با دراکولاي LOS2 رو به رو مي شوند يا با وي تعامل دارند مشاهده کرد. از جايي که ماهيت و شخصيت کاراکتر محوري بازي يا همان گابريل از روحيات پيچيده تري نسبت به اولين نسخه از اين سري برخوردار است، مي توان انتظار داشت که نشانه هايي از گذشته در دورن اين مرد خسته و زخم خورده پيدا شود، هرچند نمي توان انتظار مرحمت از چنين مردي داشت! همان طور که اشاره شد بازي و در حقيقت ماهيت گيم پلي به دليل اينکه ديگر المان هاي محدود کننده شخصيت هاي مثبت در کالبد دراکولا(گابريل) وجود ندارد از خشونت بيشتري برخوردار است. کليت بازي در بخش گيم پلي بر پايه LOS بنا شده است و در اين نسخه گابريل از سلاح(شمشير) جديدي به نام Blood Whip استفاده مي کند. همانند ديگر بازي هاي هم سبک، در اين نسخه هم شاهد حرکات و فنون زنجير وار خواهيم بود که بر اساس زمان به کار گيري، از قدرت و انعطاف پذيري خاصي برخوردار خواهند بود. همانند اولين نسخه از اين سري مي توانيد با ترکيب حرکات سنگين و سبک فنون جديد و دنباله داري به وجود آوريد که قدرت تخريب بالايي داشته باشند. دراکولا هنگام مبارزه با ديگر دشمنان مي تواند از خون آنها استفاده کند که با هدايت آنها به دو کانال Void و Chaos توان تخريب بيشتري به دست مي آورد. زماني که قابليت هاي مذکور فعال مي شود، دراکولا سلاح خود را به نوع جديدي تحت نام Void Sword تبديل مي کند که اين سلاح به دراکولا اجازه مي دهد تا با استفاده از ضربات و المان هاي مخصوص به آن، سلامتي از دست رفته خود را باز پس بگيرد. با تغيير به Chaos دراکولا مي تواند از آن براي نابود کردن سپر دفاعي دشمنان استفاده کند که اين امر در مبارزاتي که مستلزم صرف زمان و قدرت زيادي است، بسيار کارآمد و مفيد خواهد بود. به نوعي مي توان گفت اين دو قابليت تغيير و بهبوده يافته دو قابليت Light و Shadow Magic هستند که در Lords Of Shadow به کار گرفته شده بودند. هر يک از سلاح ها براي خود داراي قابليت هاي منحصر بفردي هستند که آنها را به بهترين از نوع خودشان تبديل کرده است. به طور مثال مي توان به ?? Combo مختلف براي Void Sword اشاره کرد که واقعاً از وسعت و گستردگي زيادي برخوردار است. مي توان در بازي خيلي سريع بين سلاح هاي مختلف Switch کرد و همانند DmC از قابليت هاي مختلف هر يک به بهترين شکل استفاده و بهره برد. به دليل آنکه دراکولا از قدرت و توان مخصوصي برخوردار است، هر يک از Combo ها به شکل خاصي اجرا مي شوند که تنوع و جذابيت خاصي به مبارزات مي دهد. با بيشتر و ادامه دار تر شدن حرکات و فنون، مي توان قدرت و تخريب هر يک از آنها را بيشتر کرد.



شايد در برخي عناوين سينمايي ديده باشيد که دراکولاي داستان، از قدرت هاي خاصي برخوردار است؛ los2 هم از اين ماجرا با اينکه عنواني ويدئويي است مستثني نيست، دراکولا داراي قدرت خاصيست که مي تواند با استفاده از آن دشمناني که برعليه او هستند را طلسم کرده و از آنها به عنوان نيرو هاي کمکي استفاده کند. به طور مثال مي تواند با تسخير يکي از دشمنان از او براي مبارزه بر عليه ديگر دشمنان استفاده کنيد يا اينکه او را براي نگه داشتن اهرمي که نيازمند کشيده شدن است مامور کند. براي آنکه در سلاح هاي بازي تنوع خوبي ايجاد شود سازندگان دست به کار شده اند و سلاح دومي هم در بازي قرار داده اند که دراکولا مي تواند از آن براي نابود کردن دشمنانش استفاده کند. سلاح ها و آيتم هاي مختلفي براي کاراکتر اصلي در نظر گرفته شده است، Stolas’ Clock عملکردي همانند StopWatch دارد که در نسخه هاي کلاسيک مورد استفاده قرار مي گرفت و در نهايت مي توان به Dragon Form اشاره کرد که دقيقاً عملکردي همانند Dark Crystal دارد و در جزئيات ناچيزي باهم تفاوت دارند. بازي از نظر گرافيک و بعد صداگذاري تا جايي که در تريلر ها منتشر شده است از همان المان هايي که در نسخه شماره ? وجود داشتن پيروي مي کند. البته نبايد فراموش کرد که طراحي هاي هنري به کار رفته در بازي همانند ديگر نسخه هاي Castlevanina از پردازش خوبي برخوردار است و مي تواند انتظار گرافيکي چشم نواز از اين نسخه داشت.

منبع توضيحات: وبسايت بازي سنتر



حداقل سيستم مورد نياز:

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or Athlon 64 X2
RAM: 1 GB
OS: Windows XP – Service Pack 3
Video Card: Direct X9 compatible video card 512Mb Ram
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 15 GB



سيستم پيشنهادي:

CPU: Quad Core
RAM: 2 GB
OS: Windows 7
Video Card: Direct X11 compatible video card with 1024Mb Ram
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 15 GB


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36

Bound by Flame





بررسي بازي
بازي از همان اول به شما حق انتخاب مي دهد.شما مي توانيد چهره خود را شخصي سازي کنيد دقيقا شبيه به Skyrim.انتخاب دوم شما جايي است که بايد خوب يا بد را انتخاب کنيد.مي خواهيد انسان باشيد يا اهريمن؟اين به شما بستگي دارد.اهريمن توانايي هاي بيشتري دارد و در يک کلام کار شما را راحت تر مي کند اما شايد هنوز هم برخي ها در اين دنيا باقي مانده باشند که خير را به شر ترجيح دهند به هر قيمتي . اما حالا سوال اينجاست . اصلا داستان بازي چيست؟ داستان بازي از جايي شروع مي شود که شما بايد از فرمانرواي سرزمين Vertial در برابر موجودات عظيم الجثه و بدون قلب حفاظت کنيد. گروه اندکي باقي مانده اند که آخرين خط تدافعي Vertial در برابر هيولا ها به حساب مي آيند . حالا که داستان بازي را فهميديم سوال بالا را به شکلي ديگر تکرار مي کنيم. ميخواهيد به عنوان يک انسان سرزمين خود را نجات دهيد يا به عنوان يک اهريمن به سوي ديگر اهريمنان خيزش برداريد؟ انتخاب شما بين خير و شر هر چه باشد شما داراي يک قدرت فوق العاده هستيد.آتش. در علوم راهنمايي خوانديم که يکي از منابع طبيعي نور آتش است. گفتيم نور.نور پردازي چگونه است ؟ در شب شايد ما شاهد نورپردازي حرفه اي نباشيم اما حداقل مي توانيم به نورپردازي در روز اميدوار باشيم. اما علاوه بر نور پردازي فاکتور هاي ديگري نيز بايد مد نظر باشند تا بتوان يک بازي را به خوبي توصيف کرد مانند طبيعت بازي.به طور کلي بازي ماموريت هاي شما غالبا در جنگل مي باشند پس بايد گياهان و درختان هم به زيبايي طراحي شده باشند تا بازي جذاب شود.طراحي درختان در يک کلام عالي است. چمن ها نيز عالي تر طراحي شده اند.نکته ي جالب اينجاست که بعضا در حين ماموريت شما کلبه اي را مي بينيد که از چوب درختان ساخته شده است که اين هم زيباست.


صحبت را ببريم روي فاکتور اصلي يعني آتش.آتش در دنيايي که ما زندگي مي کنيم واقعا زيباست.در Bound By Flame هم آتش به زيبايي طراحي شده است.فقط بايد مراقب باشيد هنگامي که داريد با هيولاي مقابل خود مي جنگيد به آتش خيره نشويد چون شما را مجذوب خود کرده و دشمن اصلي خود را فراموش مي کنيد.زماني متوجه مي شويد باخته ايد که کار از کار گذشته است.لازم به ذکر است که شما در بازي به جز جنگل در لوکيشن هاي ديگري نيز پا خواهيد گذاشت که آنها نيز زيبا طراحي شده اند.صورت افراد نيز طراحي موشکافانه اي داشته اند و در يک کلام فوق العاده هستند و جزئيات صورت آنها به خوبي نمايش داده شده است.



صحبت در باره ي منابع نور و سوزاندن دشمنان کافي است.اما هنوز درباره ي قابليت هاي آتش صحبت ها باقيمانده است.شما بدن خود را در نظر بگيريد.هر اجزاي اصلي بدن هر انسان شامل دو چشم يک دماغ يک دهان دو دست و دو پا مي باشد.کسي نيست که اين را نداند پس چرا به اين مورد اشاره شد؟چون اين بار انسان يا اهريمن قصه ي ما يک قسمت ديگر نيز در بدن خود دارد اما آشکار نيست.آن عضو ديگر بدن همان منبع طبيعي نور در کتاب علوم سال راهنمايي است.آتش.هنگامي که شما با خود ميگوييد خدا را شکر که حداقل يک توانايي داريم که دشمن ندارد دشمن به شما مي خندد.شما آتش داريد اما دشمن شما يخ دارد.اما هيولا ها داراي قدرت يخ نيستند بعضي از دشمنان شما مي توانند از خود تکثير کنند که البته تعداد اين نوع موجودات کم است شايد فقط يک يا نهاتا دو بار با آنها مواجه شويد.اين نکته را هم داشته باشيد که شما با آتش ميتوانيد کارهايي انجام دهيد که دشمنان شما توانايي انجام آنها را با يخ ندارند.البته شما هميشه تنها نيستيد.در برخي از موارد دوستان شما به شما مي پيوندند و در نبرد ها به شما ياري ميدهند.



قطعا شنيده ايد که مي گويند فلفل نبين چه ريزه بشکن ببين چه تيزه.دشمنان برزگ جثه ي شما قوي هستند اما کوچک تر ها مي توانند دردسر ساز تر باشند.در بخش Combat بازي شاهد يک شاهکار نيستيم اما خيلي هم بدبين نباشيد.اين بخش نيز ويژگي هايي دارد که درباره اش صحبت مي کنيم.دشمنان برزگ جثه شما زياد سريع نيستند و برعکس شما سرعت قابل قبولي داريد پس مي توانيد با يک پرش ساده از دست دشمن خود خلاص شويد و سپس او را بزنيد.اما اين کار را در مقابل کوچک تر ها نميتوانيد انجام دهيد.فنون رزمي بازي زياد نيستند ولي قابل قبول هستند.نکته ي قابل ذکر اين است که معمولا در بازي هاي به سبک RPG ما شاهد مخفي کاري نيستيم اما اين بار کمي شرايط فرق مي کند.البته اين مخفي کاري شباهت زيادي به سري بازي هاي Splinter Cell ندارد .مثلا ممکن است در يک مکان دشمنان زيادي در مقابل شما باشند. اگر آنها نزديک به هم نيستند مي توانيد از پشت سر بي صدا از پاي درشان آوريد و کار خود را آسان تر کنيد. در ضمن قابليت Crafting را هم در اين بازي خواهيد ديد.



در کل ميتوان گفت اگر Bound By Flame يک فرانچايز باشد مي تواند رقيبي جدي و خطرناک براي عناويني مانند Witcher,Skyrim شود.لوکيشن هاي بازي متنوع مي باشند اما همان طور که گفته شد بخش عمده ي بازي در جنگل است.طراحي هاي صورت نيز شگفت انگيز است و شما را به وجد خواهد آورد.در بخش مبارزات نيز ما شاهد مبارزات جالبي مي باشيم اما احساس مي شود که خش مبارزات چند لول از بخش هاي ديگر بازي پايين تر است.

منبع توضيحات: وبسايت يوروگيمر



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP3/ Windows Vista SP2/ Windows 7/ Windows 8
Processor: AMD/Intel Dual-Core 2.2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512 MB 100% DIRECTX 9 and Shaders 4.0 compatible ATI Radeon HD 4850/NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 compatible

منبع: www.downloadha.com





















Arma 3




بررسي بازي
|نسخه ي RELOADED|

نام بازي: Arma 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, Simulation
نوع فايل : دي وي دي کامل
زبان: English
فرمت ايميج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive
مد بازي : N/A
حمايت توسط : Bohemia Interactive
درجه بندي سني : Pegi 18
قابليت آنلاين:دارد
در
زماني که مبحث جنگ در بازي هاي کامپيوتري تنها به سلاح در دست گرفتن و
ديالوگ هاي حماسي تبديل شده، وجود بازي هايي مانند ARMA III بيش از پيش
احساس مي شود. همانند نسخه هاي قبلي، اين بازي دوباره يک شبيه ساز جنگ است
که بازيکنان در آن خود را پشت سنگرهاي مختلف يا وسايل نقليه نظامي مي
بينند. زمين تنها جايي نيست که بازيکنان در اين بازي روي آن حرکت مي کنند.
شما مي توانيد از هليکوپتر بپريد و از آسمان به منطقه مورد نظر فرود
بياييد. مي توانيد از دريا عبور کنيد و با تجهيزات قواصي به هدف برسيد.

حتي مي توانيد خلبان يک هليکوپتر يا يک زيردريايي باشيد. ستوديوي بازيسازي
Bohemia Interactive در اين بازي قصد دارد يک Interface بسيار تميز را پيش
روي بازيکنان قرار دهد که هوش مصنوعي قوي در پشت آن قرار گرفته و مي تواند
يک تجربه فوق العاده را به همراه داشته باشد. در اين بازي نمي توانيد
صداگذاري را ناديده بگيريد. يکي از قسمت هاي خوب اين بازي مربوط به همين
قسمت مي شود و در کنار گرافيک خوب، نمايشي جالب را به همراه مي آورد.
سازندگان، موتور بازي را تقويت کرده اند تا در اين نسخه شاهد گرافيک بهتري
باشيم. در نسخه هاي قبلي اين سري از بازي ها گرافيک نه چندان خوب، يکي از
قسمت هاي منفي بازي به حساب مي آمد، اما به نظر مي رسد که ARMA III يکي از
واقعي ترين عنوان هايي باشد که اين سري به خودش ديده است. در ARMA III
انيميشن ها به شکل بهتري طراحي شده اند و حرکت سربازها بهتر به نظر مي رسد.
البته اين بازي درباره گرافيک نيست. اين بازي يک فضاسازي خوب را هم پيش
روي شما قرار مي دهد. اگر در يک وسيله نقليه باشيد، مي توانيد نور خورشيد
را ببينيد که در بالاي سر شما مي تابد و يا اگر در يک هلکوپتر باشيد، مي
توانيد محيط هاي بزرگ بازي را که در پايين پاي شما قرار دارند، مشاهده
کنيد. حرکت علف ها به شکل خوبي شبيه سازي شده اند و نورپردازي به شکل بهتري
روي محيط تأثير مي گذارد. اين مسائل باعث شده اند که احساس کنيد دقيقاً در
اين بازي قرار داريد. برخي از مراحل بازي در شب رخ مي دهند و در اين حالت
بازيکنان مي توانند خودشان را در تاريکي پنهان کنند تا آسيب بيشتري نبينند.
بايد به صورت نشسته راه برويد، سر و صداي زياد نکنيد و مسير درست را برويد
تا اينکه بتوانيد به مقصد برسيد. در اين بازي دشمنان از آسيب پذيري
بازيکنان سوء استفاده مي کنند…..



Minimum:

OS:Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1
Processor:Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM
DirectX®:10
Hard Drive:10 GB HD space
Sound:DirectX®-compatible

Recommended:

OS:Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1
Processor:Intel Core i5-2300 or AMD Phenom II X4 940 or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce GTS 560 or AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DirectX®:11
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX®-compatible

ARMA%203 RELOADED%20%282%29 دانلود بازي Arma III نيرو هاي فوق پيشرفته


منبع: www.mihandownload.com






















Dragon Age II





بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن/نقش آفريني
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

يکي از زيباترين و بزرگترين عناوين RPG اين نسل شاهکار BioWare يعني Dragon Age Origins بود. اين بازي داستان سرايي بسيار غني داشت و به خوبي المان هاي سنتي RPG را کنار هم قرار مي داد و بسياري از آن ها را به بهترين روش ارتقاء داد. اينبار دنباله اي بر نسخه قبل داريم که داستاني جديد از قهرماني جديد را روايت مي کند. يکي از بهترين داستان سرايي هاي که در اين نسل مشاهده کرديم، داستان نسخه اول اين بازي بود. BioWare به خوبي مي داند چطور داستاني درگير کننده و حماسي خلق کند و چطور شاخ و برگ به آن بدهد تا آن را همانند يک اثر هنري برجسته نشان دهد. ما در Mass Effect هم هنر تيم نويسندگان آن ها را ديديم و بار ديگر همانند قبل در نسخه دومDragon Age با چنين موضوعي روبرو هستيم.
داستان در مورد فردي به نام هاوک (Hawke) است که پس از حمله Darkspawnها به شهر و خانه آن ها، همه مردم را مي کشند و شهر را به خاک و خون مي کشند. چيزي از شهر لوترينگ (Lothering) باقي نمانده و حال هاوک همراه خواهر و مادر خود از خانه فرار مي کنند. در ميان راه، آن ها با خطرناک ترين نيروهاي Darkspawn روبرو مي شوند و سرانجام جان سالم به در مي برند. Darkspawn به شهرهاي زيادي حمله و همه جا را نابود کرده است. معدود شهرهايي توانسته اند از آتش اين نيروي شر دور بمانند. يکي از اين شهرها کرکوال (Kirkwall) است. خانواده هاوک که قبلا در کرکوال زندگي مي کردند، براي پناه به آنجا مي روند، ولي مشاهده مي کنند که از مکان هاي مختلف، تعداد زيادي مردم به اين شهر پناه آورده اند و به همين خاطر دولت که ديگر جايي براي مردم ندارد، دروازه هاي شهر را روي آن ها مي بندد. حال هاوک و خانواده اش بايد راهي براي ورود به شهر پيدا کنند که به قيمت خوبي براي آن ها تمام نمي شود. داستان DAII هر چند غني و درگير کننده است، ولي يک تفاوت عمده با نسخه قبل دارد. در Originsداستاني حماسي را پيش رو داشتيم، ولي در DAII داستان بيشتر مرموز و شخصي تر شده است. البته اين تغيير لطمه اي به بازي نزده و اتفاقا نوعي تنوع در روايت داستان ايجاد کرده است. از لحاظ تکنيکي گرافيک بازي هيچ حرفي براي گفتن ندارد. فريم بازي روي ?? ثابت است و اين خود يک نکته مثبت است، ولي بافت ها خيلي ضعيف هستند. بعضي محيط ها خيلي خلوت و بدون جزئيات هستند، اما چيزي که DAII را از لحاظ بصري ممتاز مي کند، طراحي هنري زيباي آن است. رنگ آميزي گرم در کنار سبک کارتوني گرافيک، خيلي زيبا شده است. طراحي ها خيلي حرفه اي هستند و شخصيت ها از جزئيات بالايي از نظر هنري و طراحي برخوردار هستند. محيط هاي داخلي و يا شهر با معماري خيلي هنري کار شده اند. Draw to Distance هم همانند يک نقاشي آب رنگ تاثير گذار و وسيع است. وقتي هوا تاريک مي شود، کوچه هاي زيبايي را در شهر مي بينيد که با نور مشعل هاي زرد خيلي زنده به نظر مي رسند و در طول روز گرماي آفتاب سوزان را بر سطح آن حس مي کنيد. DAII را نبايد به چشم يک بازي واقع گرا از لحاظ بصري نگاه کرد، بلکه بايد به آن مثل يک نقاشي نگاه کرد که با ذوق هنري طراح آن همراه بوده است. نسخه PC بازي همانند قبل از نظر تکنيکي طراحي بهتري دارد.


منبع: www.top2download.com
 
بالا