• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
NFS: Rivals
NFS-Rivals-screenshots-02-small.jpg
NFS-Rivals-screenshots-01-small.jpg

NFS-Rivals-screenshots-04-small.jpg
NFS-Rivals-screenshots-03-small.jpg

NFS-Rivals-screenshots-06-small.jpg
NFS-Rivals-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
جهت گيري NFS: Rivals بيشتر به سمت عناوين Criterion مي‌باشد: بازي‌هايي سريع، زيبا و با امکانات ارتباط اجتماعي گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازي، يکي از دلايلي است که Rivals چنين جهتي را در پيش گرفته است. به هر حال، اعضاي سازنده‌ي بازي، افراد بسيار بااستعدادي هستند و تجربه‌ي چندين ساله‌ي Criterion در ساخت سري موفق Burnout نيز بيش از پيش تيم سازنده‌ي Rivals را تقويت مي‌کند. AllDrive يکي از ويژگي‌هاي کليدي نسخه‌ي جديد NFS بوده که افزونه‌ي بي‌نظيري براي Autolog مي‌باشد. در حالي که Autolog بر اساس دستاوردهاي دوستانتان، چالش‌هاي غير همزماني را براي شما ارائه مي‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقيما به بازي مي‌آورد. هيچ گونه لابي، صفحه‌ي بارگذاري و هيچ گونه ساختار واضحي وجود ندارد؛ دوستان شما در محيط بازي در اطرافتان رانندگي مي‌کنند و شما آن‌ها را مي‌بينيد. از بين بردن خط بين بخش تک نفره و چند نفره، ايده‌ي بسيار خوبي است که پيش از اين نيز آن را در عناويني نظير Forza Horizon ديده‌ايم. اين غير قابل پيش بيني بودن فاکتور بسيار مهمي است که بازي را پوياتر مي‌کند. در نمايشگاه Gamescom آلمان، اين ساختار با نمايش پليس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پيغام مديريت وبسايت: سرانجام نسخه نهايي بازي Need for Speed: Rivals براي PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستيد، اين بازي ماه ها پيش عرضه شده بود و در سايت هاي مختلفي براي دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد که بازي افت فريم شديدي را به ??فريم بر ثانيه داشته و پرش هاي متفاوتي در بازي و عدم رواني گيم پلي وجود داشت (البته اين موضوع بر روي تمامي سيستم ها صادق نبوده و بر روي بخش کمي از سيستم ها با CPUهاي منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسايت دانلودها همواره در ارائه ي بهترين، اولين بوده است، به همين دليل در اين ساعت شما مي توانيد نسخه کاملا سالم بازي و آپديت شده به نسخه ?.? را به صورت کاملا رايگان و با لينک مستقيم از وبسايت دانلودها دريافت نماييد.

موارد اساسي و پايه‌اي بازي، بدون هيچ سورپرايزي، بسيار خوب طراحي شده‌اند. هندلينگ ماشين‌ها دقيق است و به سرعت واکنش نشان مي‌دهند، وزن و سنگيني متفاوت هر ماشين نيز به خوبي احساس مي‌شود. دريفت زدن يک عمل کاملا مهارتي و تکنيکي مي‌باشد و مانند گذشته فقط کافي نيست عقب ماشين را رو به بيرون بچرخانيد، دريفت زدن نيازمند خلاص کردن گاز و تنظيم سرعت، چرخاندن دقيق فرمان و در صورت نياز کشيدن ترمز دستي مي‌باشد. حس سرعت نيز به بهترين نحو القا مي‌شود و جلوه‌هاي بصري نسل بعد و زيباي بازي هم سطح بسيار بالايي دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبي قابليت‌هاي چندگانه‌ي خود را اثبات کرده است. محيط بازي بسيار فراخ و خوش منظره مي‌باشد. کوهستان‌هاي خشک و لم يزرع جاي خود را به جنگل‌هاي شادابي مي‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده رديف شده‌اند. مسيرهاي حرکت نيز بسيار متنوع هستند و پر از پرش، ميانبر و راه‌هاي انحرافي مي‌باشند. شرايط جوي و آب و هوايي، تاثير قابل توجهي در حس و حال و گيم‌پلي بازي مي‌گذارند و شما را به وجد مي‌آورند. هيچ چيزي مانند ديدن رعد و برقي مهيب از دور دست در يک جاده‌ي کوهستاني نمي‌باشد. آب و هواي بازي کاملا پويا است، ناگهان متوجه مي‌شويد که به ابرهاي سياه و بزرگي در حال نزديک شدن هستيد و با رسيدن به آن‌ها باراني شلاقي از آسمان سرازير مي‌شود.



بدون در نظر گرفتن اينکه در کدام سمت قانون رانندگي مي‌کنيد، گيم‌پلي NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌هاي مختلفي جريان دارد. براي مثال اگر پليس باشيد، به شما ماموريتي محول مي‌شود و شما بايد گروهي از مراحل مختلف را بگذرانيد. اين چالش‌ها، کليد اصلي پيشرفت در بازي و آزاد کردن ماشين‌ها مي‌باشند. موضوعي که در مورد چالش‌ها بسيار مهم مي‌باشد اين است که در هر درجه‌ي سختي چندين چالش مختلف وجود دارد و شما مي‌توانيد کاري که دوست داريد را انجام دهيد. مي‌توانيد به جان مسابقات غير قانوني بيفتيد و رانندگانش را دستگير کنيد و يا اينکه چالش‌هاي "پاسخ سريع" که بايد در زماني خاص از يک نقطه به نقطه‌ي ديگري برويد، را انجام دهيد. شايد هم دوست داشته باشيد در نقش يک پليس مخفي وارد مسابقات شويد.



اگر در نقش يک مسابقه دهنده بازي کنيد، ساختار اصلي يکسان است و دقيقا حق انتخاب مشابهي داريد، فقط نام چالش‌ها تفاوت مي‌کند. در هر صورت مي‌توانيد هر جور که دوست داريد چالش‌ها را انجام دهيد. مي‌توانيد دريفت بزنيد يا وارد يک مسابقه‌ي عادي شويد و يا اينکه از دست پليس‌ها فرار کنيد. چالش‌هاي بازي به هيچ وجه جديد نيستند و آن‌ها در نسخه‌هاي قبلي Need for Speed ديده‌ايم. اما هنگامي که بازيکنان مختلفي را در دنيايي که ساختاري مشابه يک بخش تک نفره دارد، وارد کنيد، با هرج و مرجي لذت بخش و هيجان انگيز مواجه مي‌شويد که نظير آن را کمتر ديده‌ايد. همانطور که پيشتر اشاره کردم، غير قابل پيش بيني بودن، عامل بسيار مهمي در Rivals مي‌باشد. ممکن است با چهار ماشين هوش مصنوعي مسابقه دهيد و از کوهي بالا برويد، در حالي که از سمت مقابل دو ماشين ديگر که درگير يک مسابقه‌ي دو نفره مي‌باشند، ازکنارتان رد مي‌شوند. برخلاف نسخه‌هاي قديمي، بخش تک نفره ساختاري شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشين‌ها در جريانند، جيغ لاستيک‌ها شنيده مي‌شود و شما در اين هياهوي بي‌پايان راه خود را باز مي‌کنيد و اول مي‌شويد. اگر در دنياي بازي يکي از دوستان خود را ديديد، فقط يک دکمه از شروع چالشي جديد فاصله داريد. چرا هنگامي که مي‌توانيد با دوستان خود کل‌کل کنيد، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعي بکنيد؟

Need for Speed: Rivals عنواني است که از مکانيک‌هاي نسخه‌هاي گذشته به شيوه‌اي جديدتر و هيجان انگيزتر استفاده مي‌کند. بازي بسيار زنده است و گرافيک خارق العاده‌ و رنگ‌هاي طبيعي آن، حس زنده بودن و نشاط بازي را دوچندان مي‌کند. به نظر مي‌رسد بالاخره EA به فرمول مناسبي دست پيدا کرده است و مي‌تواند سري NFS را نجات دهد.

منبع توضيحات: وبسايت بازي نما




حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7
CPU: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo, AMD 2.6 GHz Athlon X2
RAM: At least 4 GB
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
DIRECTX: DirectX 10.1 compatible



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7 (Recommended is Windows 8 64-bit)
CPU: Intel Quad Core CPU, AMD Duo Core CPU
RAM: At least 8 GB
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GT660 3Gb or better
DIRECTX: DirectX 11 compatible


منبع: www.downloadha.com






























Rambo: The Video Game
Rambo-The-video-game-screenshots-02-small.jpg
Rambo-The-video-game-screenshots-01-small.jpg

Rambo-The-video-game-screenshots-04-small.jpg
Rambo-The-video-game-screenshots-03-small.jpg



بررسي بازي
بازي Rambo: The Video Game يک بازي اکشن اول شخص خواهد بود که با توجه به نمايش هايش شباهت هاي مشهودي به سري بازي هاي موفق far cry دارد و داستان کلي آن در مورد سري فيلم هاي بسيار موفق تاريخ سينما يعني رمبو خواهد بود. برخي از ويژگي هاي بازي را مي توان بدين صورت بيان داشت فريب دادن:در اين قابليت شما مي توانيد به پشت دشمن رفته و با زيرکي سلاح شخص را برداريد وبا حمله ي ناگهاني افراد دور او را با يک گلوله نابود کنيد. مبارزه ي دکمه زني:مطمئنا با دکمه زني و يا QTE دربين بازي ها آشنا هستيد در اين بازي هم همينطور مبارزه هايي بر پايه ي دکمه زني داريد. منطبق کردن تفنگ و وسيله ي نقليه:در اين قابليت شما در حال رانندگي هستيد و موشکي درحال آمدن به سمت شما است که شما با منطبق کردن تفنگ و نشانه ي آن درحين رانندگي مي توانيد شليک کنيد. قدرت شکاري:با اين قابليت در بازي هاي ديگر مثل رستگاري سرخ پوست مرده هم آشنا شديد که اين قابليت به شما در نشانه گير با تيرو کمان و چاقو در حين شما کمک مي کند زيرا داراي تمرکز بيشتر مي شويد. اين بازي، يک گيم نام آشنا است که شخصيت اول و اصلي آن Sylvester Stallone معروف است که در نقش John Rambo ظاهر ميشود. ي يک سربازي کهنه جنگ ويتنام و يک کلاه سبز اصيل است که با بسياري از فنون مبارزه و جنگ هاي چيريکي ماهر است. بازي Rambo The Video Game براساس سري فيلم هاي رامبو: اولين خود ? و ? ساخته شده است. سلاح هاي و ابزارهاي نابود کننده بسياري در اختيار شما قرار ميگيرد که بايد دشنان را نابود کنيد. از نظر گرافيک بازي فوق العاد بوده و بازي در دو حالت يک و دو نفره قابل اجراست. ?? مرحله پر از درگيري بر اساس همين فيلم براي اين بازي تدارک ديده شده است و همچنين صداي رمبو و سرهنگ Trautman ضبظ شده از صداي همان بازيگران است که از آرشيو کانال جمع آوري شده و اين امر نشان ميدهد که شرکت Reef براي ساخت اين بازي وقت بسياري گذاشته است. تمامي صحنه هاي داستان اين بازي در استوديوي مشهور Alvernia و نويسندگان بازي The Witcher 2 ايجاد شده است.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
Processor: Core 2 Duo 2.8, AMD x2 3.1
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X10 compatible, Nvidia, AMD ATI or Intel DX11 compatible. Faster than GeForce 8800, GeForce 630, Radeon 3870 or Intel HD 4400
DirectX: Version 10
Hard Drive: 8 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
Processor: Core i5 or modern Core i3 (4 thread)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 650, Radeon 6970
DirectX: Version 10
Hard Drive: 8 GB available space


منبع: www.downloadha.com























Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2
Broken-Sword-1-Episode-1-screenshots-02-small.jpg
Broken-Sword-1-Episode-1-screenshots-01-small.jpg

Broken-Sword-1-Episode-1-screenshots-04-small.jpg
Broken-Sword-1-Episode-1-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
قسمت دوم سري بازي Broken Sword 5 عرضه شده است. اين بازي که قرار است در ? اپيزود منتشر شود داستان يک نقاشي گران قيمت و تاريخي را روايت مي کند که شخصي به نام جورج و يک روزنامه نگار به نام نيکو مسئوليت رسيدگي به آن را بر عهده گرفته اند ، بازي داراي سبکي کلاسيک و تم راز آلود است که براي گيمرهاي ماجراجو بسيار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهاي بازي در سراسر اروپا اتفاق مي افتد و گرافيک ? بعدي که براي ساخت آن به کار رفته است بر جذابيت بازي افزوده است . يکي از ويژگي هاي بازي اين است که با شخصيت ها همراه مي شويد و نوعي تعامل با شخصيت ها داريد به طوري که تا مدت ها نمي توانيد اين بازي را فراموش کنيد . براي رسيدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهاي جنايي و پليسي وجود دارد که در بعضي مواقع شما را به چالش مي کشد و بايد با تکيه بر توانايي هاي خود آنها را حل کنيد.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP
Processor: 1.6 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB
Hard Drive: 3 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Dark Souls II
Dark-Souls-II-screenshots-01-small.jpg
Dark-Souls-II-screenshots-02-small.jpg

Dark-Souls-II-screenshots-03-small.jpg
Dark-Souls-II-screenshots-04-small.jpg

Dark-Souls-II-screenshots-05-small.jpg
Dark-Souls-II-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
مانند بازي هاي قبلي اين سري، شخصيت خود را به سليقه و خصوياتي که مايل هستيد مي سازيد و وارد بازي مي شويد.حال داستان اين شخصيت ساخته شده اين است که توسط نيرويي شيطاني (که پس از پيروزي تاريکي بر نور بودجود آمده است) نفرين شده و حال درصدد پيدا کردن راهي براي از بين بردن اين نفرين و راه برگشت به ماهيت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازي، اطلاعات زيادي منتشر نشده، اما با تجربه اي که از قسمت اول بدست آمده ميتوان گفت که داستاني پرپيچ و خم به همراه لحظه هاي دراماتيک و احساسي براي گيمرها تدارک ديده شده است.شيوه ي روايت در سري بازي هاي ارواح اين گونه است که بازيباز بدون هيچ اطلاعاتي از شخصيت و دنياي اطراف آن، شروع به پيشروي و کنترل کرکتر مي کند اما پس از مدتي با شخصيت و دنياي بازي و ماجراهاي آن خو مي گيرد و هدفش را پيدا مي کند.اين نوع داستان سرايي شايد در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما براي گيمرهاي صبور که بازي را ادامه مي دهند، مي تواند خاطره آفرين باشد. کارگردان بازي، اعلام کرده که داستان بازي ارتباطي غيرمستقيم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هايي از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازي خواهند ديد، هرچند که اين نشانه ها بسيار کوچک و ناچيز است، براي مثال داستان بازي در يک منطقه ي ديگر از اين دنياي تاريک روايت مي شود اما درهمان برحه ي زماني است که ممکن که گاهي اين خطوط متقاطع شوند(!).ايشان در ادامه اظهار داشتند که يکي از عوامل و فاکتور هاي داستان و ماجراي بازي، مفهوم و وجوديت زمان است و در بازي به اين بعد نيز اشاره هايي خواهد شد.
گيم پلي و روند بازي که از قوانين نقش آفريني با زمينه اي اکشن و دلهر آور پيروي مي کند.سازندگان بازي اين بار گفته اند که درکنار حفظ هسته ي اصلي بازي، تغيييراتي مفيد براي نسخه ي جديد ايجاد کرده اند که هم بازي در ريشه هاي خود باقي بماند و هم نوآوري هايي بوجود آيد، طرفدارن قديمي اين سري هم راضي خواهند بود، در نتيجه قطعا مکانيزم اصلي مبارزات و پاداش و ديگر اجزاي گيم پلي همانند ريشه ها باقي خواهند ماند.مکانيزم اصلي گيم پلي براساس روح است، يعني شما دشمنان خودرا از بين مي بريد تا روح بدست آوريد، با ميزان روح بدست آمده مي توانيد آيتم هايي چون ابزار و آپگريد و…براي خود فراهم کنيد و در اثر کشته شدن شخصيت، تمام روح باقيمانده از بين مي رود(که همين يکي از بزرگترين مجازات هاي بازي است).در اين قسمت شاهد روند گيم پلي، سرراست تر و قابل فهم تري خواهيم بود اما به گفته ي سازندگان حتي درجه اي از دشواري بازي کم نشده، بلکه سخت تر نيز شده است و با مهات بيشتري بايد وارد ميدان جنگ شويد(!)، و يه گفته ي سازندگان، تنها راه براي غلبه بر اين سختي ها، استوار بودن گيمرها است(!) و اين که هيچوقت اميد خودرا براي پيروزي از دست ندهند، حتي اگر بازي بازها مهارتي کافي داشته باشند مي توانند درهمان اوايل مبارزه، دشمن را از پاي در بياورند و اين نشان مي دهد که سازندگان درکنار سختي اصيل گيم پلي، جذابيت آن را نيز نگه دارد.به گفته ي سازندگان، اين نسخه نقشه و دنيايي به وسعت قبل خواهد داشت اما گيم پلي و فضايي بازتر و آزادتر دارد و گشت و گذار و سفرها در کنار ماموريت هاي جانبي جزو اولويت هاي اصلي بازي است، اين مامورت هاي جانبي چيزي فراتر از سطح و جايگاه ظرفيت بازي باز را به او نشان مي دهد و کساني که اين مراحل از بازي را انجام مي دهند در سه کلمه (دل شير دارند!) زيرا ناگهان با درجه ي سختي بالاتر از آنچه هست روبرو خواهند شد که گويا اين، از نظر سازندگان جذاب است (چيزي که براي ما ترسناک است!).



در کنار اين ماموريت ها، مسيرهاي مخفي مخوفي نيز درنظر گرفته شده است که اين راه ها در اثر تخريب توسط اشخاص داخل بازي (دشمن يا دوست) نمايان مي شوند و شما مي توانيد از آن ها استفاده کنيد.تعداد نبردها و باس فايت ها در اين نسخه افزايش يافته است و درکنار اين جنبه هاي اکشن، سازندگان معماها و پازل هايي نيز در گيم پلي گنجانده اند که کمي از هوش بازي باز استفاده شود(که طبيعتا اين معماها سخت خواهد بود!)، علاوه بر اين ها درطول بازي با محيط ها و دشمنان متنوعي نيز روبرو مي شويم که هر کدام دشواري و رفتاري متفاوت را دارا مي باشند.اطلاعات نشان مي دهد با يک گيم پلي نفس گير، متنوع و پر از نوآوري روبرو هستيم، پس تا آن زمان سعي کنيد مهارت خود در Rpg را تقويت کنيد که به مشکل برنخوريد

منبع توضيحات: گيم فا



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2Ghz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2100 3.10GHz or AMD A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c or higher


منبع: www.downloadha.com























The Wolf Among Us Episode 3
The-Wolf-Among-Us-screenshots-02-small.jpg
The-Wolf-Among-Us-screenshots-01-small.jpg

The-Wolf-Among-Us-screenshots-04-small.jpg
The-Wolf-Among-Us-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
پيش از شروع بازي بايد يادآوري شود که خواندن کميک اين سري به بهتر درک کردن شخصيت‌ها کمک زيادي مي‌کند، اما از الزامات نيست. خوشبختانه بازيکناني که با Fables آشنايي ندارند (نوسنده‌ي اين نقد از زمان معرفي بازي در سال ???? به خاطر علاقه‌ي شديد اين کميک را دنبال کرده) مشکلي در ارتباط برقرار کردن با شخصيت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپيزود اول) به خوبي دنياي Fables را به مخاطب معرفي مي‌کند. جدا از اين‌ها داستان بازي قبل از جريان کميک به وقوع مي‌پيوندد. اما Fables درباره‌ي چيست؟ شخصيت‌هاي داستان‌هاي فولکلور و ديگر افسانه‌ها (که خود را fables مي‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌هاي خود رانده شده‌اند، به دنياي انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ي کوچکي که توسط آن‌ها تشکيل شده "Fabletown" نام دارد و از ديد انسان‌ها مخفيست. اکثر شخصيت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتي قابل رويت نباشند (هرچند برخي از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلي خود زندگي مي‌کنند). در TWAU بازيکن کنترل Bigby (و يا همان Big Bad Wolf يا گرگ بد گنده) را در دست مي‌گيرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصيت‌هاي داستان‌هاي فولکلور، کلانتر جامعه‌ي کوچک Fabletown شده است. البته ساکنين شهر نگاه خوبي به او ندارند. چرا که به نقل از بازي، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمي‌شود و رفتارهاي Bigby در زمان گرگ بودنش تاثير بدي روي آن‌ها گذاشته است.

با تمام اين‌ها، شخصيت بد داستان Bigby نيست؛ بلکه قاتل سرياليست که سر مقتولين را مي‌برد و جلوي آپارتمان کلانتر مي‌گذارد. پس از مدت‌ها فردي به قتل رسيده و اين Bigby است که بايد با تمام بدي‌ها‌ي مردم بسازد تا بتواند قاتل را پيدا کند. شايد بهتر باشد بيشتر از اين چيزي در مورد ادامه‌ي داستان گفته نشود. در نگاه اول، Bigby مخاطب را به ياد شخصيت‌هاي فيلم‌هاي نوآر دهه‌ي ?? مي‌اندازد. فردي عصبي که دائماً در حال نبرد با خير و شر است و نمي‌تواند به درستي اين دو را از هم تشخيص دهد. خانه‌ي او کوچکترين آپارتمان شهر است و با وارد شدن به آن کاملاً مخاطب را به ياد شخصيت‌هاي تيپيکال همين ژانر مي‌اندازد. اگر با فيلم ميانه‌ي خوبي نداريد، مکس پين بهترين نمونه‌ي موجود است. Bigby که زندگي چندان مساعدي ندارد زندگي چندان جالبي ندارد و اکثر مواقع تنها است. حرفي نيست که توسط او زده شود و در آن کنايه نباشد. با تمام اين اوضاف در باطن و با جستجو در اعماق ذهن او، بازيکن در ميابد که Bigby فرد بدي نيست و تنها به خاطر کارهاي گذشته است که در تاريکي مطلق فرو رفته است. با پيشروي در بازي، بازيکن متوجه مي‌شود که اکثر مردم Fabletown شخصيت تاريکي دارند و نفرتشان نسبت به Bigby تا حدودي افراطيست.



انتخاب‌هايي که در مسير داستان TWD بازيکن را در يک دوراهي قرار مي‌داد به اين سري نفوذ کرده‌اند و بيش از پيش بازيکن را تحت فشار قرار مي‌دهند. اگر در TWD در هر اپيزود تنها يک تصميم بزرگ گرفته مي‌شد، در TWAU بازيکن مدام در حال تصميم‌گيري در رابطه با موضوعيست که مسير بازي را به کلي تغيير مي‌دهد. در يک مقياس بزرگتر، شخصيت Bigby قرار دارد. او که توانايي تبديل شدن به شکل اصلي خود (گرگ) را دارد، بازيکن را در موقعيت‌هاي متعددي وادار به تصميم‌گيري در رابطه با نحوه‌ي برخورد خود مي‌کند و چه خوب هم تاثير خودش را مي‌گذارد. بازي فرصت کمي را براي تصميم‌گيري در اختيار بازيکن مي‌گذارد و همين نکته‌ي به ظاهر بي‌اهميت به نحوه‌ي تصميم‌گيري کمک شاياني مي‌کند. چرا که بازيکن خود را جاي Bigby مي‌گذارد و مانند او وقت کمي براي تصميم‌گيري دارد. اين مورد باعث مي‌شود تا بازيکن به دنبال تصميم خوب يا بد نباشد و گزينه‌اي را انتخاب کند که در آن زمان به عقيده‌ي او درست بوده است. مي‌توان جواب سوالي را با کنايه داد و يا به جاي گفتگو و منطق با زور جلو رفت. تمام اين تصميمات بر روي شخصيت‌هاي داستان و ديدشان نسبت به Bigby تاثير مي‌گذارند. در حقيقت نکته‌اي گه به طور واضح متوجه‌ي آن مي‌شود، تلاش‌هاي متعدد Bigby براي مخفي کردن گذشته‌ي خود است. ظاهراً او به اين موضوع حساسيت دارد و در برخي صحنه‌هاي که صحبت از گذشته مي‌شود تاحدودي عصبي مي‌شود. مي‌توان گفت تمام شخصيت‌هاي شهر پس از مهاجرت به منهتن براي شروعي دوباره تلاش کرده‌اند. در بين تمام آن‌ها اين Bigby است که نمي‌تواند با خود کنار بيايد و کمي محتاطانه عمل مي‌کند. شايد بتوان گفت نقطه‌ي مقابل او Woodsman (قهرمان شنل قرمزي) قرار دارد که به راحتي به گذشته‌ي خود رجوع مي‌کند و تاحدودي کمتر ناراحت مي‌شود. در واقع ماموريت اصلي Bigby روبه‌رو شدن با خود است و کنار آمدن با گذشته‌ي خود.



شوک‌هاي داستاني که به بازيکن وارد مي‌شوند به خوبي تاثيرشان را روي بازيکن مي‌گذارند؛ چرا که در زمان مناسبي اتفاق مي‌افتند و به درستي مقدمه چيني شده‌اند. داستان تاريک و شخصيت‌هاي سياه بازي (شايد بتوان گفت با صفات انساني و يا شخصيت اصلي و نه افسانه‌اي) که مردمانش از داستان‌هاي کودکان برآمده‌اند در کنار خشونتي در حد TWD موقعيت جالبي را به وجود آورده که تنها براي بزرگسالان مناسب است.

دو بخش مهمي که در بازي‌هاي ماجراجويي وجود دارد معماها و قابليت اکتشاف بيشتر هستند. TWAU شوتر سوم‌شخص نيست، بازي ماجراجوييست و بايد معماهاي قابل قبولي داشته باشد. متاسفانه گيم‌پلي بازي تغيير چنداني نداشته و مثل TWD است. به نظر مي‌رسد به همان اندازه که TT Games در قصه‌گويي پيشرفت کرده، در طراحي گيم‌پلي پسرفت کرده است. معماهاي زيادي که بازيکن را به فکر وادار کنند وجود ندارد و اگر هم باشند ساده هستند و خطي. بهرين کاري که مي‌توان کرد خاموش کردن راهنماي بازيست که تا حدودي به بهتر شدن تجربه‌ي بازي کمک مي‌کند. البته با تمام اين اوصاف، گيم‌پلي بازي نسبت به TWD پيشرفت قابل ملاحظه‌اي (و نسبت به S&M پسرفت) داشته است. صحنه‌هاي اکشن بازي بيشتر شده‌اند و QTE‌ها نيز دوباره طراحي شده‌اند و تاثيرگذارتر از TWD هستند. همچنين راه‌هاي بيشتري براي درگير شدن با دشمن وجود دارد. نکته‌ي ديگري که بايد ذکر شود قدرتمند بودن fable‌ها است. ظاهراً در TWAU براي از پاي در آوردن دشمن بايد زمان بيشتري را نسبت به TWD (براي کشتن يک زامبي) صرف کنيد که لذت اين لحظات را دوچندان مي‌کند. با تمام گفته‌ها، Bigby به سختي در مبارزات شکست مي‌خورد و اگر چند بار QTE‌ها را از دست بدهيد اتفاق خاصي نمي‌افتد که از تاثيرگذار بودنشان کم مي‌کند. به طور مي‌توان گفت که TWAU جدا از صعف‌هايي در گيم‌پلي، در مقايسه با عنوان پيشين TT Games در اين بخش پيشرفت قابل ملاحظه‌اي را داشته است.

منبع توضيحات: بازي نما



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP Service Pack 3
Processor: 2.0 GHz Pentium 4 or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device

منبع: www.downloadha.com

























Air Conflicts Vietnam
Air-Conflicts-Vietnam-screenshots-02-small.jpg
Air-Conflicts-Vietnam-screenshots-01-small.jpg

Air-Conflicts-Vietnam-screenshots-04-small.jpg
Air-Conflicts-Vietnam-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
شما در سال ???? و در جنگ آمريکا-ويتنام قرار گرفته ايد و اکنون وظيفه ي شما اين است با دشمنان مبارزه کيد.در بازي جنگ ويتنام شما از انواع اسلحه ها از قبيل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تيرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده مي کنيد.يکي از حوادثي که در خيلي از فيلم ها به آن اشاره شده و حالا اين واقعه مهم تاريخي به صورت بازي درآمده و شما در آن قدرت انتخاب داريد که در نقش سربازان نيروي دريايي امريکا باشيد يا سربازان امپراتوري ژاپن البته در اين سبک بازي هميشه گيمر ها هر ? را جداگانه تجربه مي کنند ، گيم پلي بازي داراي شباهات هاي بسيار زيادي به بازي Dogfight دارد و مي توان داستان جذاب آن را يکي از تفاوت هاي اصلي آن با ديگر بازي هاي اين سبک در نظر گرفت.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: WINDOWS® XP/VISTA™/WINDOWS 7/8
Processor: Intel Duo 2.0GHz oder ?hnliches
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Directx® 9.0C kompatibel oder h?her mit Pixelshader 3.0 (NVIDIA GeForce 8800 GTX+ oder ?hnliches)
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space

سيستم پيشنهادي:
OS: WINDOWS® XP/VISTA™/WINDOWS 7/8
Processor: Intel® i5 2.5Ghz oder AMD®Athlon X2 5200+ 2.6GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Directx® 9.0C kompatibel oder h?her mit Pixelshader 3.0 (NVIDIA GeForce GTX 260+ oder ATI Radeon X1900) (512 MB+)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Men of War Assault Squad 2
Men-of-War-Assault-Squad-2-screenshots-02-small.jpg
Men-of-War-Assault-Squad-2-screenshots-01-small.jpg

Men-of-War-Assault-Squad-2-screenshots-04-small.jpg
Men-of-War-Assault-Squad-2-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
نسخه ي دوم بازي استراتژي مردان جنگ ? هم مانند نسخه ي اول تمرکز ويژه اي بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن اين که يک روند داستاني جذاب براي بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 يک ادامه براي نسخه ي ???? آن تلقي مي شود, سيستم گرافيکي بازي بسيار پيشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافيکي جديد بازي، پشتيباني از چند هسته اي پيشرفته با shader technology بخوبي در بازي گردآوري شده است. در بخش مالتي پلير اين بازي با رابط کاربري جديدي روبرو ميشويد و همچنين قابليت هاي شبکه اي در اين بازي در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهاني دوم هستيد و با اداره پنج کشور آلمان ، آمريکا ، روسيه ، گروه متحدين و ژاپن مي توانيد عمليات خود را انجام دهيد… يک استراتژيک با گرافيک بالا و گيم پلي بسيار بسيار زيبا.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: 4.0 GHz single-core, 2.0 GHz dual-core or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10/11 compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: DirectX 10/11 compatible
منبع: www.downloadha.com












































Blade Symphony
Blade-Symphony-screenshots-02-small.jpg
Blade-Symphony-screenshots-01-small.jpg

Blade-Symphony-screenshots-04-small.jpg
Blade-Symphony-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
نشان دهيد که برترين شمشير زن دنيا در بازي سمفوني شمشير هستيد! با دارا بودن قابليت ضربات-پشت-هم و سيستم نبرد شمشيري عمقي شما مي توانيد قابليت هاي خود را به نمايش بگذاريد. در بخش نبردهاي ?به? شما مي توانيد تکنيک هاي ساير شمشير زن ها را بررسي کنيد و يا در بخش FFA عضو شويد. شخصيتي که انتخاب کرده ايد را با استفاده از تکنيک هاي شمشيرزني رشد دهيد تا روش و رويکرد خود در نبردهاي تن به تن را به شيوه ي منحصر به فرد خود بتوانيد تغيير دهيد.



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista, 7, 8
Processor: 3.0 Ghz P4(+), Dual Core 2.0(+) or AMD64X2(+)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9.0c Compatible 256MB VRAM, NVIDIA Geforce 7600 Series / ATI x1600 Series
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 3 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c Compatible
Other Requirements: Broadband Internet connection

منبع: www.downloadha.com













































Carnage Racing
Carnage-Racing-screenshots-01-small.jpg
Carnage-Racing-screenshots-01-small.jpg

Carnage-Racing-screenshots-03-small.jpg
Carnage-Racing-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
ويژگي هاي گرافيکي بازي Carnage Racing ايجاد يک احساس شگفت انگيز از سرعت و غوطه وري در محيط بازي را به شما ميدهد به طوري که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازي قرار داريد ، شما مي بينيد و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهيد کرد.شما بايد مهارت هاي خود را در ?? مجموعه مسابقه در ? جزيره گرمسيري به اثبات برسانيد ، که هر کدام با موانع و ويژگي هاي مخصوص به خود طراحي و آماده سازي شده اند.در بازي Carnage Racing هشت ماشين مختلف که در سه کلاس طبقه بندي ميشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ويژگي هاي خاصي را دارند و امکان تجهيز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح هاي ديگر را هم براي از ميان برداشتن رقبا دارا هستند همچنين ماشين ها داراي قابليت شخصي سازي ظاهري و تقويت موتور هستند که بعد از پيوزي در مراحل و جمع آوري امتياز شما قادر به تجهيز ماشين خود به اين امکانات خواهيد بود.



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.2 GHz or AMD equivalent (dual core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 2000 or dedicated graphics card with 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista / 7 / 8
Processor: Intel Quad-core processor @ 2.4 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Radeon HD 4000 or GeForce 9000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
منبع: www.downloadha.com
 

MohammadAli_B

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 مارس 2014
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
سلام کاو شعبان خوبی داشته باشی من لیستم رو آماده کردم(فرمت html اگه فرمت دیگه می خوای بگو ) 750gb میشه. دست درد نکنه بازی watch dogs ریلود رو اضافه می کنی که یک دفعه مزاحمت بشم .
راستی (چند ساعت طول می کشه بازی ها را بریزی) من اطراف تهران (اسلامشهر) می شینم خداحافظ
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Wolfenstein The New Order
Wolfenstein-The-New-Order-screenshots-01-small.jpg
Wolfenstein-The-New-Order-screenshots-02-small.jpg

Wolfenstein-The-New-Order-screenshots-03-small.jpg
Wolfenstein-The-New-Order-screenshots-04-small.jpg

Wolfenstein-The-New-Order-screenshots-05-small.jpg
Wolfenstein-The-New-Order-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
يکي از قديمي ترين بازي هاي کامپيوتري بازي Wolfenstein ميباشد که خيلي از گيمرها قديمي اين عنوان را بازي کردند و خاطرتات شيريني از اين عنوان دارند. شايد گيمرهايي که ديگر الان علاقه اي به اين بازي ها ندارند قبلا اين عنوان به ياد ماندني را بازي کردند. شايد آن زمان خيلي ها کاميپوتر نداشتند. خاطرتات شيرين و زنگ آژير خطر و… ياد همگي بخير! بعد از چندين سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند. در سال ???? استوديوي MachineGames اعلام کرد که در حال ساخت يک عنوان جديد از سري بازي Wolfenstein به نام The New Order است. داستان بازي از آنجا شروع ميشود که ويليام بلزکويچ از کماي ?? ساله بيدار ميشود و جهاني را ميبيند که ديگر اميدي به آينده ندارد. ديگر شادابي در چهره او نيست. فردي نااميد!!! کل قاره اروپا در تصرف نازي هاست. چه کار کند؟ اصلا نميداند کيست و کجاست؟؟ چه کسي توانايي جنگيدن با نازي ها را دارد؟! اما با گذشت زمان اميدوار ميشود! سرانجام ويليام بلزکويچ از بيمارستان به کمک پرستار Anya فرار ميکند تا اروپا از دست نازي ها بگيرد. همان زمان نازي ها تصميم ميگرند به بيمارستان حمله کنند و تمام بيمارها را به قتل برسانند. همانطور که ميبينيد داستان بازي مثل نسخه قبلي بسيار زيباست و يک بازي بي نظيري در انتظار ماست.

گيم پلي بازي! مهمترين بخش هر بازي گيم پلي آن است که ميتواند يک بازي را از بازي هاي ديگر متمايز کند. طبق گفته هاي سازندگان بازي، گيم پلي اين نسخه بسيار طبيعي ساخته شده و اسلحه هاي بسيار زيادي در بازي وجود دارد. بازي به گونه اي ساخته شده که با بازي کردن اين نسخه اصلا احساس خستگي نکنيد. اين عنوان ميتواند يکي از نامزدهاي بهترين بازي سال ???? نيز باشد! بازي The New Order داراي ? درجه سختي است که گفته شده است که گيمرها به دليل سختي اين بازي خون گريه کنند!!! پس از عرضه هر بازي DLC هاي زيادي براي آن بازي منتشر ميشود. Bethesda اعلام کرده است که بعد از عرضه بازي يک DLC جديد با درجه سختي جديدي منتشر خواهد شد. سيستم مبارزه و تيراندازي بسيار طبيعي طراحي شده و آب و هوا نيز در اين سيستم دخالت دارد. با توجه به آب و هوا، سيستم مبارزه و تيراندازي سختر خواهد شد.

اسحله ها به دروبين، صداخفه کن مجهز هستند. اما براي پييشرفت چند چيز جديد به بازي اضافه شده است. يکي از آن ها هک کردن وسايل و سلاح هاست. البته گفته شده اين امکان در همه جا قابل استفاده نيست زيرا به وقت زيادي نياز است. گيم پلي در دست گيمرهاست. چگونگي انجام يک مرحله به روش هاي مختلفي ممکن است و اين بستگي به انتخاب شما دارد. دشمنان نقطه ضعف و قوت خيلي زيادي دارند و اگر آن ها را پيدا کنيد از بين بردن دشمن بسيار آسان تر خواهد شد. موتور سازنده بازي Id Tech 5 يا موتور سازنده آقاي John Carmack است که قدرتمند است. همچنين نگران نباشيد اگر در حين بازي تصميم اشتباهي بگيريد به لطف Boss Fight قابل بازگرداني هست. از تريلرها و تصاويري ه تاکنون منتشر شده گرافيک بازي نيز فوق العاده است. بافت ها و طراحي چهره ها کاملا به واقعيت نزديک هست و محيط بازي نيز با جزئيات زيادي طراحي شده است. نور پردازي نيز در بازي بي نظير است. به کمک موسيقي و نور پردازي محيط بازي بسيار ترسناک خواهد بود و در هنگام بازي کردن حس ترس هميشه در کنار شماست.

منبع توضيحات: وبسايت يوروگيمر



حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows 7 or above (64 bit)s

CPU : Core 2 Duo E8200 or AMD Phenom II X2 545

RAM : 3 GB

Video Card: Nvidia GTS 250 OR AMD Radeon HD 6670

Free Disk Space: 50 GB

سيستم پيشنهادي بازي :

OS : Windows 7 or above (64 bit

CPU :Intel Core i7-930 or AMD Phenom II X6 1090T

RAM: 4 GB

Video Card: Nvidia GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 6850

Free Disk Space: 50 GB


منبع: www.downloadha.com













































Rage
Rage-7-300x180.jpg
Rage-2-300x181.jpg

Rage-5-300x180.jpg
Rage-3-300x187.jpg

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ????? GB

انسان هاي عاقل و باهوش هميشه به فکر اينده بودند و هستند.همچنين بار ها انسان ها با پيش بيني ها خود تصور خود از اينده رو به شکلي همانند يک فيلم يا بازي نمايش دادند، قطعا هر شخصي يک تصور از اينده دارد.يک سري اينده رو بسيار خوب و عالي مي بينند علم بسيار پيشرفت کرده,انسان ها در صلح و صفا زندگي مي کنندو… ديگري تصور خود از اينده را با نشان دادن کشتنه شدن انسان ها توسط خودشان و ثمرات منفي و بد پيشرفت علم يا حمله موجوداتي غير عادي به انسان ها و … نشان مي دهند، يکي از بازي هايي که تصوير و تفکر جديدي از اينده جهان رو به نمايش در اورد بازي زيباي Fallout 3 بود.در اين بازي نيز همانند فال اوت اينده جهان رو طوري نشان مي دهد که انسان ها با استفاده هاي نا مناسب يک ديگر رو نابود کرده اند. شما در اين بازي شاهد پيشرفت هاي علمي زياد و همينطور نابودي انسان ها توسط يک ديگر هستيد.
داستان بازي تا حدود بسيار زيادي به fallout 3 شباهت دارد و خيلي ها اين رو يه تقليد بزرگ ميدونند ولي تصميم گيري درباره اين مورد بسيار زود است و هنوز اطلاعات دقيقي از داستان منتشر نشده است.ولي قطعا داستان بازي پيچيدگي هاي بيشتري است.داستان بازي از اين قرار است که گروهي به نام ESCR که از طرف دولت مي باشد از مردم مي خواهد که به پناهگاه هاي ساخته شده توسط دولت بروند تا ماده اي بر روي ان ها ازمايش شود.به گفته ي اين دانشمندان اين ماده مي تواند انسان ها رو قوي کند و از ان ها ارتشي قوي بسازد.حتي ان ها مدعي هستند که اين ماده بر روي رشد گياهان نيز تاثير خواهد گذاشت.اما ناگهان ازمايش نتيجه اي برعکس مي دهد.تمام کساني که اين ازمايش بر روي ان ها انجام شده به موجوداتي عجيب و غريب تبديل شده اند(همانند fallout) شما نيز يکي از کساني هستيد که ازمايش رويش انجام شده است ولي به دلايلي دچار تغيير نشديد شما چند روز بعد از ازمايش به هوش مياييد. دنياي Rage باز است ولي مناطق بازي با پيشروي در آن در دسترس بازيباز قرار خواهد گرفت. البته در صورت باز شدن محيط هاي غير قابل دسترس نيز بهتر است به انجام ماموريت هاي اصلي و جانبي بسنده کنيد، زيرا بر خلاف بازي هاي هم سبک، چيز خاصي براي جستوجوي محيط وجود ندارد. برخلاف دنياي باز بودن Rage، پس از گرفتن ماموريت، شکل و شمايل بازي به کل تغيير کرده و کاملاً خطي مي شود و بايد از ابتداي مسيري کاملاً سرراست و مشخص شروع به حرکت و تا پايان آن را ادامه دهيد. نقص در سيستم چک پوينت و سيو بازي نيز کاملاً هويداست که اگر اقدام به سيو دستي نکنيد، پس از مردن در پايان ماموريت، مجبور به تکرار کل آن ماموريت خواهيد بود. بدون شک Rage در بحث گرافيک و جلوه هاي بصري، يکي از بهترين بازي هاييست که تا کنون ساخته شده. اين نکته از همان ابتداي بازي و خروج از Ark و ديدن دنياي Wasteland مشهود است. Rage بر روي کنسول ها با فريم بافر دايناميک اجرا شده که اين قابليت را به موتور بازي داده تا در مواقع لزوم رزولوشن بازي را تنظيم کند؛ ولي در حالت کلي رزولوشن بازي نزديک به ????×??? است. به دليل اجرا شدن بازي در ?? هرتز، GPU به کل درگير بوده و هيچ يک از نسخه هاي بازي از anti-aliasing بهره نمي برند که مقداري موجب لبه تيز اشياء در مناطقي که کنتراست بالاتر دارند، مي شود. ولي از طرف ديگر، محديديت رندرينگ هر فريم، ????? ميلي ثانيه است که به همراه نورپردازي پويا و افکت هاي post-process، عمق خاصي به تصاوير تزريق شده. همه اين ويژگي ها به خوبي خلاء عدم وجود AA را پر کرده اند.



بررسي بازي

منبع: www.downloadha.com













































Hegemony Rome The Rise of Caesar
Hegemony-Rome-The-Rise-of-Caesar-screenshots-01-small.jpg
Hegemony-Rome-The-Rise-of-Caesar-screenshots-02-small.jpg

Hegemony-Rome-The-Rise-of-Caesar-screenshots-03-small.jpg
Hegemony-Rome-The-Rise-of-Caesar-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
همانطور که از نام بازي مشخص است،‌ داستان بازي مربوط به جنگ هاي ژوليوس سزار ميباشد، بازي گيمر را به سال هاي يک قرن پيش از ميلاد مسيح و شما را در اوج درگيري ها و جنگ هاي سزار قرار ميدهد. اين بازي به لطف سازنده تمامي جنگ هاي سزار را شبيه سازي کرده و سعي بر چالش کشيدن گيمر دارد. تمامي حملات و فرمان ها از دست هاي خود سزار صورت ميگيرد و شما با تغييرات آب و هوايي بايد استراتژي هاي خود را تغيير دهيد. کاوش در بيش از يک ميليون کيلومتر مربع از ساحل درياي مديترانه به سواحل انگليس در اين بازي گردآوري شده که نشان از مپ بزرگ و وسيع اين بازي دارد، همچنين ا ميتوانيد امپراطوري خود را ساخته و **** خود را ارتقاء دهيد. موتور گرافيکي بازي بهبود يافته است و چشم انداز هاي بازي بسيار متنوع طراحي شده اند.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor: 2 GHz Intel Dual Core processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible sound card

منبع: www.downloadha.com
 

Necro

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
من از ایشون خرید کردم امروز و همه چی عالی بود، اینو نوشتم چون نمیذاره رای مثبت بدم!!!
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition
Batman-Arkham-Origins-Blackgate-Deluxe-Edition-screenshots-01-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-Blackgate-Deluxe-Edition-screenshots-02-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-Blackgate-Deluxe-Edition-screenshots-03-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-Blackgate-Deluxe-Edition-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
ر کوچه اي تنگ و تاريک ايستاده اي و از ترس تک تک سلول ها و اندام هايت به رعشه در آمده اند. خلافکاراني که تا لحظاتي پيش تو را در خيابان هاي کثيف شهر تعقيب مي کردند، حال با سلاح هاي کشنده ي خود در مقابل تو ايستاده اند. اندام هاي ترسان و لرزانت هر لحظه تحليل مي روند و شل و ول تر از هر ثانيه به روي زمين مي افتي… گريه و زاري، تمنا و خواهش، داد و فرياد براي نجات، هيچ سودي ندارد زيرا خلافکاران شهر ديگر به نزديکي تو رسيده اند و آماده براي سلاخي کردن تو… حال که مرگ را در دو قدمي خود حس کرده اي به سمت دشمنانت هجوم مي آوري ولي همانند قبل اسير مرگ شده اي و فايده اي ندارد. منتظر معجزه اي و از خدا فقط لحظه اي رهايي از اين سگ صفتان را مي خواهي که ناگهان… در حالي که چشمان خيست اطرافت را تار ميبينند خفاشي بزرگ را ميبيني که در حال مبارزه با سگ هاي کوچه پس کوچه هاي شهر است. بعد از چند دقيقه تنها در همان کوچه ايستاده اي و پشت سرهم اسمي را زمزمه ميکني، اسمي که امشب جان تو را نجات داده و کم کم در حال نجات شهر آلوده ي گاتهام است… اسمي به نام بـــــــتــــــمـــــن… سال قبل يعني ???? ما يک نسخه از بتمن داشتيم که با اسم Batman: Arkham Origins شناخته مي شد و هرچند نتوانست دل منتقدا و بازيباز ها را همانند دو نسخه ي قبلي سري Arkham بدست آورد اما براي دست گرمي و ديدار دوباره ي جدال بتمن و جوکر بد نبود. در همان مدت يک نسخه ي ديگر هم از اين بازي با نام Batman: Arkham Origins Blackgate توسط استوديوي Armature ساخته شد و براي کنسول هاي دستي دو شرکت نينتيندو و سوني يعني ?DS و PSVita عرضه شد. اين نسخه برخلاف کل سري Arkham در محيطي ??? بعدي دنبال مي شد و داستاني چند ماه بعد از Batman: Arkham Origins را روايت مي کرد. بعد از انتشار اين دو بازي ناشر اين عناوين تصميم مي گيرد که نسخه ي بهتري از Blackgate را براي کنسول هاي نسل هفتم و کامپيوتر هاي شخصي منتشر کند


داستان بازي همچنان درگيري بين بتمن با سه تا از بدمن هاي بازي را که نسبت به باقي جذابيت بيشتري دارند را روايت مي کند. در اين درگيري ها بتمن باز هم به سلاح ها و قدرت هاي خود نياز دارد که تيم سازنده آن ها را با کمي تغيير در بازي پياده کرده است. قبل از شروع بحث در مورد گيم پلي بازي لازم است به اين نکته هم اشاره کنم که بازي از سال ???? توسط تيمي که بيشتر آن ها از سازندگان سري بازي هاي Metroid بوده اند، مراحل ساخت خود را طي کرده. اما نکته ي مهم اين است که گيم پلي Blackgate بي شباهت با Metroid نيست و اين خبري خوب براي طرفداران هر دو سري مي باشد.



حال که از شباهت Blackgate با Metroid گفتيم، بر مي گرديم سر اصل موضوع. بازي همانند اکثر بازي هاي ??? بعدي از سمت چپ به راست جريان پيدا مي کند. سازندگان بازي هم اعلام کردند که از نسخه ي اصلي بازي، ويژگي هاي بسياري به بازي تزريق کرده اند که از بين آن ها مي توان به بالا رفتن از در و ديوار، مبارزه کردن و پرواز کردن در محيط ??? بعدي اشاره کرد. همچنين سلاح هايي همچون Batrang (سلاح پرتابي بتمن)، Batclaw (سلاحي براي اتصال به سطوح مختلف و يا دشمنان) و ژل منفجر کننده (براي تله گذاري) همچنان در بازي وجود دارند.

سيستم مبارزه در بازي تغييراتي به خود ديده است مناسب يک بعد کمتر بازي باشد! علاوه بر موارد گفته شده ديد و نماي کارگاهي بتمن (Detective Mode) هم در بازي وجود دارد ولي باز هم با کمي تغيير. با فعال کردن اين حالت بتمن نه تنها از موقعيت دشمنان نسبت به خود (به اين صورت که اگر رنگ دشمن مورد نظر سبز بود بتمن در راستاي ديد او نيست ولي اگر قرمز بود بتمن بايد سريع از خود واکنش نشان دهد چون موقعيت وي لو رفته است) آگاه مي شود بلکه سرنخ هايي در مورد بخش هاي مخفي بازي هم بدست مي آورد. اين بخش ها که در بازي مخفي شده اند وظيفه ي ارتقاي قدرت هاي بتمن را دارند.



برخلاف نسخه هاي قبلي که بتمن با بدست آوردن Xp ارتقا پيدا مي کرد، در Blackgate بتمن با پيدا کردن قسمت هاي پنهان شده در بازي ارتقا پيدا ميکند، و مطمئنا دليل اصلي چنين کاري هم گشت و گذار در محيط بازي مي باشد. همانند وجود بخش هاي مخفي در بازي، علاوه بر ماموريت هاي اصلي بازي، بازيباز مي تواند ماموريت هاي فرعي مختلفي را در بازي انجام دهد. همچنين در کنار اين اضافات، سازندگان در Blackgate لباس هاي مختلفي را براي بتمن در نظر گرفته اند که هر کدام آن ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. محيط ??? بعدي بازي با تمام متعلقات آن توسط موتور Bluepoint ساخته شده است و مطمئنا همانند نسخه ي کنسول هاي دستي به کنسول هاي اين نسل راه پيدا نمي کند. در کنار تغييرات گرافيکي بازي، صداگذاري چندان تغييري نکرده و اگر بدتر نشده باشد از بهتر شدن هم خبري نيست!!! در نهايت بايد گفت که هرچند Batman: Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition نخواهد توانست بتمني با طعم واقعي Arkham را براي ما زنده کند و يا حتي نتواند بعضي از بازيبازها را به دليل ديدار دوباره ي جوکر همانند Batman: Arkham Origins راضي به خريد کند، اما مي تواند براي عاشقان Metroid و همچنين کساني که در بيکاري کامل به سر مي برند را خشنود کند.

مبنع توضيحات: وبسايت GameLive



حداقل سيستم مورد نياز:

OS: 32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz; AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS; AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported



سيستم پيشنهادي:

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz; AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560; AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported


منبع: www.downloadha.com


























Dynasty Warriors 7
Dynasty-Warriors-7sc.1.s.jpg
Dynasty-Warriors-7sc.2.s.jpg

Dynasty-Warriors-7sc.3.s.jpg
Dynasty-Warriors-7sc.4.s.jpg




بررسي بازي
Dynasty Warriors 7 يک بازي بسيار جذاب و متفاوتي است که مي توان گفت گيم پلي منحصر به فردي دارد. داستان اين بازي از جنگ هاي قديمي قبايل چين الهام گرفته که مي توان گفت اولين بازي سبک مبارزه تن به تن در نسخه هاي پيشين اين بازي ديده شده است. در نسخه ? اين بازي شرکت سازنده بيشتر بر روي جزئيات بازي تمرکز کرده که حاصل آن يک بازي خارق العاده اي به وجود آمده است. صداگزاري و افکت رو ضربات سلاح ها هم در اين بازي بسيار جذاب تر از نسخه هاي پيشين آن مي باشد. در صورتي که از طرفداران سري بازي هاي Dynasty Warriors هستيد، نسخه ? آن را نبايد از دست دهيد.

همانطور که ميدانيم سري بازي هاي Dynasty Warriors از سال ???? شروع به کار کرد و در سال ???? وارد عرصه بازي سازي در سبک شبيه ساز تاريخي و جنگ هاي قبيله اي شد . اين بازي اولين بار در سبک مبارزه ي تن به تن به نمايش گذاشته شد و از اولينهاي بازي هاي مبارزه اي سه بعدي بود . پس از اين شماره شماره دو اين بازي با سبک جديدي به نام Beat ’em Up پا به دنياي بازي ها گذاشت زيرا که اين سبک در بين طرفداران اين بازي در کشور ژاپن محبوبيت خاصي پيدا کرده بود . سري بازي Dynasty Warriors به همين سبک کار خودش را تا سال ???? که شماره ? اين بازي را روانه بازار کرد ، ادامه داد .
نا گفته نماند که کمپاني سازنده Koei پس از ترکيب شدن باتيم Tecmo هم چنان عناوين قبلي خود را حفظ کرد و نسخه ي ? اين بازي رو هم به استوديو Omega Force واگذار کرد .
اين بازي بر اساس جنگ هاي قبيله اي که در زمانهاي قديم در کشور چين بود ساخته شد و الهام گرفته از امپراتوري هاي بزرگي بوده است که در آن زمانها در چين بزرگ براي بدست گرفتن چين به جنگ با يکديگر مي پرداختند . اگر بيشتر تاريخ را بشکافيم (با توجه به بازي) به جريان پيمان برادري Liu Bei با دو تن ديگر مي باشد و اين جريان از مهمترين اتفاقات تاريخ چين هست زيرا که منجر به اين شد که با اتحاد اين سه تن حکومت چند امپراتوري چين به يک حکومت متحد تبديل شود و صد البته که کمپاني Koei اين بازي را با دخيل کردن مقداري خيال پردازي بر اساس همين ماجرا ساخته اند.
طبق گفته ي کمپاني Koei نا هماهنگي ها در اين بازي نابود شده اند . به عبارت ديگر مثلا در داستان نسخه هاي پيشين اين بازي اين امکان وجود داشت که بازي را از ديد چند شخصيت دنبال کرد ! و يا يک شخصيت به چند صورت مختلف کشته ميشد ! که طبق وعده هاي اين کمپاني اين ويژگي هاي ناهماهنگ از بين رفته اند.
همانطور که گفته شد گيم پلي اين بازي هم از نظر کلي تغييري نکرده و مانند نسخه هاي پيشين است زيرا که سبک اين بازي به دليل انعطاف و ويرايش پذيري کم ايجاب ميکنه که روي کليات مانور ندهند و به جزئيات بازي بپردازند و اين موضوع به اين دليل است که اين ويژگي در بازي باعث تحول خاصي در گيم پلي نميشود .
از قبيل اين جزئيات ميتوان به لحاظ کردن ويژگي هاي تاريخي و سينمايي کردن محيط هم اشاره کرد .
از ويژگي هاي ديگر اين بازي مي توان به سيستم حملات Musou که در اين بازي قرار داده شده است اشاره کرد . که از قرار معلوم علاوه بر اين که قابليت جنگيدن با سلاح را دارد مي توان با دستان خالي و به صورت انتحاري هم حملاتي را داشت . که بدين منظور اين سيستم به دو بخش تقسيم شده که يک طرف مخصوص حملات با سلاح و طرفي ديگر مخصوص حملات انتحاري ميباشد .
اضافه شدن حدودا ??? فقره اسلحه هم قابل ستايش است که اين مقدار در بازي آنقدر زياد مي باشد که ديگر مراحل خسته کننده و تکراري نميشود .
اسب سواري هم در اين نسخه مانند نسخه هاي پيشين وجود دارد و به طور کلي بايد گفت که اسب در اين بازي بسيار مورد نياز مي باشد زيرا که ممکن است در مراحلي از بازي مسافت هاي طولاني را در وقت کمي پيش روي شما بگذارد که در اين صورت تنها انتخاب شما اسب ميباشد . اسب ها هم در اين نسخه مانند سلاحها و شخصيت ها قابل ارتقاع هستند و کاراکترهايي چون قدرت ، استقامت ، سرعت و … در اين نسخه و روي اين کاراکتر هم قابل ارتقاست البته بعضي اسب ها آنقدر قدرت دارند که نياز به ارتقا نداشته باشند و در جنگها سير عظيم و انبوهي از سربازان را نابود ميکنند .
در مورد شنا کردن در آب هم ميشود گفت که اين بازي هم مانند ورژن قبلي اين قابليت را دارد و احتمالا ممکن است قابليت زير آبي رفتن هم در اين نسخه اعمال شده باشد . هم چنين اين مثل نسخه ي قبل مي توان با اسب درون آب آمد و به اضافه ي جابجايي در آب، قايقهاي دشمن را شناسايي و به آنها حمله برد و سطح آب را از وجود دشمن پاک کرد . بلند شدن گردوخاک پشت پاي کاراکترهاي و اسب ها هم از ويژگي هاي منحصر بفر اين بازي است.
در مورد بازي کردن از ديد چند شخصيت هم لازم به ذکره که قابليت Chronicle Mode و عنوان Empire هم در اين نسخه از بازي مانند نسخه هاي پيشين اعمال شده و شما ميتوانيد با طي کردن مراحل و آنلاک کردن کاراکتر هاي مربوطه از ديد شخصيت هاي مراحل رو طي کنيد .
گرافيک بازي نسبت به نسخه ي قبل پيشرفت فاحشي نداشته . به عبارتي ديگر در نسخه هاي قبل گرافيک شخصيت اصلي بازي به نسبت نيروهاي دشمن خيلي واضح تر بود و يا گرافيک يک بيابان خيلي غير طبيعي تر نسبت به گرافيک يک قلعه ي زيبا بود که در اين مورد بايد بگم که گرافيک اين بازي بصورت يکسان در آمده ودر هيچ موردي کمبود و سوء گرافيکي رو نخواهيم داشت .
منبع توضيحات: انجمن پي سي ورلد

حداقل سيستم مورد نياز :
پردازنده : Pentium 4 2.0GHz و Athlon XP 1500+
گرافيک:GeForce 7300 GT و Radeon 9600 Series
رم:??? MB
سيستم عامل:Win Xp 32
دايرکت ايکس:DX 9

منبع: www.downloadha.com
























Might & Magic X Legacy
Might-and-Magic-X-Legacy-screenshots-05-small.jpg
Might-and-Magic-X-Legacy-screenshots-03-small.jpg

Might-and-Magic-X-Legacy-screenshots-06-small.jpg
Might-and-Magic-X-Legacy-screenshots-04-small.jpg



بررسي بازي
ازي Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسيک مي باشد. لشکر خود را ايجاد کنيد و به سمت نبردي جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآميز رهبري کنيد در حالي که اشياء گران قدر باستاني را جمع مي کنيد. در راستاي يک سيستم گردشي گيم پلي بازي، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازيد تا دست آوردهاي منحصر به فرد را کسب کنيد و راه خود را از سياه چاله هاي خطرناک پيدا کنيد. خود را در عالم ويژه و اسرارآميز سري بازي هاي Might & Magic غرق کنيد و قوانين جديدي را تجربه کنيد.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (all 32/64 bits versions)
Processor: Intel Core 2 Duo E7300 @ 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 5200+ @ 2.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800GT or AMD Radeon HD3870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (all 32/64 bits versions)
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.4 GHz or AMD Phenom x4 @ 2.3 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX470 or AMD Radeon HD6870 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Watch Dogs
Watch-Dogs-screenshots-02-small.jpg
Watch-Dogs-screenshots-01-small.jpg

Watch-Dogs-screenshots-04-small.jpg
Watch-Dogs-screenshots-03-small.jpg

Watch-Dogs-screenshots-06-small.jpg
Watch-Dogs-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
بر مبناي ايده هاي جديد بنيان گذاري شده است و المان هاي موجود در بازي کاملا جديدي مي باشند و نمونه ي آن ها تا کنون در هيچ بازي رايانه اي مطرح ديگري ديده نشده است. مهم ترين و البته جديد ترين ايده اي که در بازي وجود دارد قابليت هک کردن است، چيزي که در اولين نمايش بازي به خوبي به تصوير کشيده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلي گيم پلي و حتي داستان بازي مطرح کند. شخصيت اصلي بازي يک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce مي باشد که قرار است از قدرت اصلي خود يعني هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs يک عنوان Open World است که شما را به يکي از بزرگ ترين شهر هاي آمريکاي شمالي يعني شيکاگو مي برد، جايي که همه چيز توسط سيستم هاي نظارتي فاسد کنترل مي شود و اين جا است که بايد يک قهرمان خيزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرماني نيست که شما انتظار آن را خواهيد داشت. يوبي سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ? سال قبل از شروع مراحل ساخت بازي يعني سال ???? آغاز شد و تيم نويسندگي داستان بازي با تحقيق و پژوهش بسيار توانستند تا به موضوعي برسند که به توان آن را براي چنين بازي بزرگي گسترش داد. تيم سازنده داستان بازي را بر مبناي يک چيز ساده پايه ريزي کرده است و آن وجود سيستم هاي نظارتي در جامعه است. چيزي که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتي در انگلستان پوستر هايي بر روي ديوار ها وجود دارد که روي آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنين مبحثي که در آن تقريبا تمام فعاليت هاي انسان ها زير نظر سيستم هاي نظارتي است، باعث مي شود تا در برخي از مواقع عده اي از مردم از اين وضعيت ناراضي شوند و دست به طغيان بزنند. داستان Watch Dogs نيز دقيقا بر روي همين مسئله تاکيد دارد، وجود پيش از حد سيستم هاي نظارتي باعث مي شود که يک هکر قدرتمند دست به طغيان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، يک تنه با اين سيستم مبارزه کند.
همانطور که گفته شد بازي در شهر شيکاگو جريان دارد، شهري که در ساير عناوين صنعت بازي سازي زياد مورد استفاده قرار نگرفته است و همين مسئله سبب شده است تا اين سوال ميان مخاطبان پيش بيايد که چرا براي اين عنوان شيکاگو انتخاب شده است در حالي که شهر هاي بزرگ تر و البته جذاب تري چون نيويورک مي توانست لوکيشن اصلي بازي باشد. کارگردان اين عنوان يعني آقاي Jonathan Morin علت اصلي انتخاب شيکاگو را تناقضات آشکار آن اعلام کرده است. شيکاگو در واقع شهري است که در ظاهر بسيار مدرن و شيک به نظر مي رسد و از تجهيزات بسيار پيشرفته اي استفاده مي کند ولي در باطن اين شهر همين تجهيزات پيشرفته باعث افزايش سطح جرم و فساد شده اند و اين تناقض، شيکاگو را براي اينکه داستان بازي در آن جريان داشته باشد مناسب کرده است، امري که در سري پر طرفدار GTA نيز کاملا رعايت شده است و هميشه مکان هايي که بازي در آن جريان داشته است داراي همين تضاد ها بوده اند. همچنين يوبي سافت دليل ديگر انتخاب شيکاگو به عنوان شهر اصلي بازي را نيز وجود تعداد زيادي سيستم هاي نظارتي در واقعيت در اين شهر اعلام کرده است که باور پذير شدن داستان بازي را ميسر مي سازد. وسعت شهر شيکاگو در واقعيت حدود ??? کيلومتر مربع مي باشد که اگر يوبي سافت بخواهد دقيقا اين وسعت را در بازي پردازش کند در واقع يک کار غير ممکن را ارايه داده است هر چند هنوز نقشه ي اين بازي مشخص نشده است ولي با توجه به اينکه اين عنوان يک Open World است قطعا سعي بر اين بوده است که بيشترين وسعت ممکن در بازي وجود داشته باشد. چندي پيش هم نقشه ي اصلي بازي به صورت ناقص منتشر شد که بر اساس آن مي توان حدس زد که يوبي سافت کل شهر شيکاگو را درWatch Dogs پوشش داده است.



هک، سلاحي کارآمد

Watch Dogs را مي توان در واقع نمونه ي مدرن سري Assassins Creed دانست به اين علت که سبک اين دو بازي کاملا مشابه يکديگر مي باشد زيرا هر دوي اين عناوين در سبک اکشن سوم شخص و مخفي کاري مي باشند با اين تفاوت که Watch Dogs سعي دارد يک جهان بزرگ تر را به تصوير بکشد. شباهت اين دو بازي هنگامي واضح تر مي شود که چندي پيش تصوير لوگوي بر عکس شده ي سري Assassins Creed در يکي از تصاوير بازي مشخص شد. Aiden براي مقابله شرکت هاي نظارتي از سيستم خود آن ها بهره مي گيرد، در واقع Aiden از همان سيستم نظارتي يا ctOS براي مقابله با دشمنان استفاده مي کند. Aiden مي تواند با هک کردن دوربين هاي مدار بسته موقعيت منطقه اي را که زير نظر دوربين ها مي باشد را مشاهده کند و حتي افرادي را که در محدوده ي دوربين وجود دارند شناسايي کند. او همچنين قادر است با هک کردن يک دوربين و از طريق همان دوربين هک شده، دوربين ديگري را که در محدوده ي آن مي باشد هک کند که اين امر در يکي از تريلر هاي بازي قابل مشاهده بود. در سيستم ctOS يک بانک اطلاعاتي از اشخاص موجود در شهر وجود دارد و Aiden با هک کردن اين سيستم پيچيده به اين بانک اطلاعاتي دست يافته است. او قادر است با هک کردن تلفن هاي همراه اين اشخاص اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج کند در چنين مواقعي است که ممکن است وي در اين جست و جو به يک فرد مجرم برسد که در اين حالت مي تواند وي را به شيوه ي خود مجازات کند. بيش از ???? کيت شخصيتي در بازي وجود دارد و يوبي سافت اظهار داشته که بعيد است شما با يک NPC دو بار برخورد کنيد و در صحنه حدود ??? تا ??? NPC متفاوت وجود خواهد داشت.همچنين Aiden قادر است با استفاده از اينترنت Wi Fi تلفن همراه خود و هک کردن وب کم هاي منزل مردم عادي به درون زندگي شخصي آن ها نيز سرک بکشد که در واقع سازندگان به اين امر مي خواهند نشان دهند که در دنياي امروز و با وجود چنين تکنولوژي هايي حريم شخصي به معناي واقعي وجود نخواهد داشت و مردم پيوسته تحت نظر هستند. در بازي ايستگاه هاي راديويي زيادي نيز وجود دارد که مي توانيد آن را هک کنيد و در جهت مقاصد خود از آن ها استفاده کنيد. با استفاده از برنامه اي به نام song sneak app که در تلفن همراه Aiden وجود دارد مي توانيد از طريق ايستگاه هاي راديويي مکالمات مردم را شنود کنيد. همچنين تلفن همراه آيدن داراي برنامه پخش موزيک نيز مي باشد و شما مي توانيد با هک کردن تلفن همراه ديگران موزيک هاي بيشتري را جمع آوري کنيد.



گردش در شيکاگو

با توجه به اينکه عنوان Watch Dogs بر روي کنسول هاي نسل بعد در حال ساخت است مسلما از گرافيک مناسبي برخوردار است. يوبي سافت براي ساخت اين عنوان دست به ساخت موتور جديد و قدرتمندي به نام Disrupt زده است تا به وسيله ي آن بتواند يک گرافيک قابل قبول را ارايه دهد. همانطور که در تريلر هاي بازي به وضوح قابل مشاهده است بازي از جزئيات فوق العاده اي برخوردار است و طراحي محيط هاي بازي بسيار عالي انجام شده است. يوبي سافت که در طراحي محيط هاي واقعي پيش از اين امتحان خود را در سري Assassins Creed پس داده است حال اينبار دست به کار بزرگي زده است و بايد شهر شيکاگو را بازسازي کند که تا کنون و طبق نمايش هاي بازي عالي عمل کرده است. نورپردازي بازي با توجه به اينکه بازي هم در شب و هم در روز جريان دارد با اينکه مستلزم دقت فراوان بوده است سازندگان به خوبي آن را انجام داده اند و در اين بين از سايه زني هاي زيباي بازي نيز نمي توان چشم پوشي کرد.



قدرت ارتباطات

عنوانWatch Dogs دقيقا همان چيزي است که در اين زمان به آن نياز بود، يکIP جديد همراه با کوله باري از ايده هاي جديد به همراه گرافيک مثال زدني و گيم پلي فوق العاده هيجان انگيز همراه با داستاني برگرفته از واقعيت هاي جامعه ي آمريکا و تضاد هاي موجود در آن که هر فردي را مجاب به تجربه خود کند. هر چند از همين الان مي توان اطمينان داشت کهWatch Dogs نيز داراي دنباله هاي پياپي همانند سري Assassins Creed خواهد بود ولي نمي توان از تلاشي که سازندگان براي ساخت چنين عنوان درجه يکي چشم پوشي کرد و آن را ناديده گرفت زيرا پس از مدت ها در سبک Open World شاهد يک رقيب شايسته براي سري GTA خواهيم بود.



حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows Vista (SP2), 7 (SP1) or Win 8 – ONLY 64 Bit

CPU : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz

RAM : 6 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770

DirectX: Version 11

Hard Drive: 25 GB available space

سيستم پيشنهادي بازي :



OS : Windows Vista (SP2), 7 (SP1) or Win 8 – ONLY 64 Bit

CPU : Eight core – Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz

RAM : 8 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850

DirectX: Version 11

Hard Drive: 25 GB available space
منبع: www.downloadha.com

























Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart
Batman-Arkham-Origins-A-Cold-Cold-Heart-screenshots-01-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-A-Cold-Cold-Heart-screenshots-02-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-A-Cold-Cold-Heart-screenshots-03-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-A-Cold-Cold-Heart-screenshots-04-small.jpg

Batman-Arkham-Origins-A-Cold-Cold-Heart-screenshots-05-small.jpg
Batman-Arkham-Origins-A-Cold-Cold-Heart-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
افزونه ي جديد بازي Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روايتي جديد را براي طرفداران اين بازي ارائه مي کند. در اين DLC گيمرها با ماجراي اصلي Mr.Freeze و چگونگي توانمندي وي براي تبديل شدن به يکي از دشمنان اصلي بتمن روبرو خواهند شد. در اين DLC بتمن داراي Extreme Environment (XE) براي پوشش خود، و گدجت هاي جديدي براي مبارزه خواهد بود. از اين گدجت ها مي توان دستکش حرارتي و باتارانگ هاي حرارتي را نام برد. در اين بازي گيمرها در فضاي يخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولين بار در Dark Knight ديده شد، بيشتر آشنا خواهند گشت.



منبع: www.downloadha.com
























DreadOut
DreadOut-screenshots-01-small.jpg
DreadOut-screenshots-02-small.jpg

DreadOut-screenshots-03-small.jpg
DreadOut-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
يک بازي در سبک سوم شخص و در ژانر ترسناک مي باشد که شما در بازي به عنوان دختري با نام ليندا که يک دختر دبيرستاني گير افتاده در يک شهر متروکه ي قديمي مي باشد بازي خواهيد کرد. با استفاده از گوشي هوشمندي که همراه ليندا است، وي مي خواهد با مشکلات ترسناک خود مقابله کند و معماهاي رمزآلود را حل نمايد که تقديرش را رقم خواهند زد! به او کمک کنيد تا از پس مشکلاتش بر بيايد و پشت وي باستيد. با ترس و وحشت نبرد کنيد!

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7 / 8 64 bits
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM minimum 128 Bit
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 / 8 – 64 bits
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD Phenom II X4 940 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 or AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Homefront Ultimate Edition
HomeFront.UltimateEdition.Screenshot.1.Small.jpg
HomeFront.UltimateEdition.Screenshot.2.Small.jpg

HomeFront.UltimateEdition.Screenshot.3.Small.jpg
HomeFront.UltimateEdition.Screenshot.4.Small.jpg




بررسي بازي
نسخه جديد بازي Homefront به نام Homefront Ultimate Edition منتشر شده و مراحل و ويژگي هاي جديدي نيز به آن اضافه شده است. ماجرا اين بازي از جدايي سازي مجدد روسيه آغاز مي شود که در نهايت به يک جنگ بزرگ منتهي شده و در اين ميان آمريکا هم مورد هجوم تروريست ها قرار گرفته است. شايد فکر کنيد که باز هم با يک عنوان تيراندازي نظامي روبرو هستيم که در کتاب هاي تام کلنسي (Tom Clancy) زياد به چشم خورده اند. داستاني که منتهي به اسلحه به دست گرفتن يک وطن پرست براي نجات سرزمين مادري مي شود. در يکي از نمايش ها، پس از اينکه تيراندازي به پايان رسيد، مردي مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) مي شناختيم پا به ميدان مي گذارد. THQ به تازگي نام کامل او را تائه کيم (Tae Kim) اعلام کرده است. وي کسي است که سابقه زيادي در ارتش داشته و يکي از ماموران اجرايي در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازي به داستان و پيش زمينه هاي آن کمک کند. او قرار است به ما توضيح دهد که چرا کره شمالي در اين بازي به آمريکا حمله کرده است.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5600
Memory: 2 GB
Hard Drive: 10 GB free
Video Memory: 256 MB
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 2.2 GHz
Memory: 4 GB
Hard Drive: 10 GB free
Video Memory: 512 MB
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11
منبع: www.downloadha.com
























Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends
Dynasty-Warriors-8-screenshots-01-small.jpg
Dynasty-Warriors-8-screenshots-02-small.jpg

Dynasty-Warriors-8-screenshots-05-small.jpg
Dynasty-Warriors-8-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
بازي Dynasty Warriors 8 يک بازي بسيار محبوب مي باشد که اينک براي ps3 نيز منتشر شده است،اين بازي شايد داستان قوي نداشته باشد اما يک سبک متفاوت است!سبکي بين دو ژانر Fighting (مبارزه اي) و هک و اسلش.هم همچون قسمت هاي پيشينش راوي مبارزات سه پادشاه تاريخي به نام هاي Wei و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستاني بازي بر شخصيت ها و مبارزات تاريخي و بُعد نظامي اين بخش از تاريخ چين است. اما چگونگي روايت داستان که سادگي خاصش همواره مورد توجه علاقه مندان به بازي هاي ژاپني قديمي بوده. روايت به اين صورت است که زاويه ديد در يک بُعد ساکن است که شخصيت ها ديالوگ هاي خود را بيان مي کنند. البته برخي سينماتيک هاي بازي با اين ويژگي که شايد بتوان آن را يک نوستالژي خواند، باعث ايجاد تضاد مي شود. اين تمام داستان Dynasty Warriors است. اگر با انديشه ي تجربه ي يک بازي استراتژي يا مبارزه اي کنترلر کنسول تان را در دست بگيريد و به پلتفرم تان دستور پردازش Dynasty Warriors 8 را بدهيد، شايد بتوانيد از کوتاهي و تخليص اين داستان بي روح بگذريد.

و اما اکشن بازي که به نوعي بيشترين سهم را در DW 8 داراست. شما پس از ورود به هر استيج با شمار عظيمي از سربازان چشم بادامي مواجه مي شويد تنها بايد از شمشيرتان کار بکشيد. البته کاراکتر ها از ويژگي هاي فرابشري و فوق العاده و منحصر به فرد نيز بهره مي برند تا اکشن بازي از يکنواختي بيش از حد در بيايد. از جمله اين مکانيک هاي فرا بشري مي توان به قابليت يورش طوفاني (Storm Rush) اشاره کرد. ويژگي که به موجب آن هر چه تعداد سرباز که در شعاع معيني از شما قرار گرفته باشند آسيب مي بينند و البته لازم به ذکر است که با توجه به تعداد بسيار دشمنان اين ويژگي کمک بسياري به شما خواهد کرد. مثالي ديگر براي اين مکانيک ها، مي توان به ويژگي شمارنده ي متغير (Varaible Counter) اشاره کرد که بر خلاف هر چه که از اسمش انتظار مي رود به شما توانايي تعويض سلاح به صورت نامحدود را مي دهد. سومين مکانيک معرفي شده اکشن هوشيارانه (Awaking Action) است که به شما قابليت بهبود مهارت هاي رزمي تان را مي دهد. البته مکانيک هاي معرفي نشده ي بسياري در اختيار شما و کاراکتر هاي بازي قرار گرفته تا به قوه تخيل مبارزات تاريخي جنگجويان شرقي افزوده شود.
شخصيت هايي که شما در اين بازي به عنوان مبارز انتخاب مي کنيد، يک سربازاني معمولي مانند ديگران نيستند. بلکه مبارزان مسلط بر فنون رزمي و شمشيري هستند و يک ضربه شمشير آنها کار بسياري از سپاهيان دشمنانتان را يک سره مي کند. البته اين قضيه ممکن است مانند بسياري از فيلم هاي سينمايي سامورايي شرقي هيجان و دلهره را از روند مبارزات بگيرد. سلاح هاي سرد کاراکتر ها باز هم بر خاص بودن شخصيت ها تاکيد دارند و تنها يک شمشير صاف و بلند تمام سلاح هاي سرد بازي نيستند. علاوه بر اين قابليت ارتقا مهارت ها و سلاح ها هم در بازي حضور خواهد داشت. به گفته ي سازندگان وسعت بخش ارتقا سلاح و مهارت ها تا حدي است که ممکن است شما فکر کنيد در حال ساخت يک اسلحه ي جديد هستيد.
نکته ي جالب توجه در مورد سلاح هاي اين بازي پايه ريزي آن ها بر مبناي سه عنصر آسمان و مردم و زمين است که هر يک از اين عناصر جناحي از سلاح ها را در بر مي گيرد و بايد براي غلبه بر حريف و سلاحش، هنگام انتخاب و ارتقا سلاح به اين مثلث رزمي توجه داشته باشيد.
ارمغان ديگر سازندگان در هشتمين قسمت بخش چند نفره ي آن است که بر خلاف قسمت هاي قبلي از بخش داستاني مختصري بهره مند خواهد بود.
منبع توضيحات: وبسايت گيم فا

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Dual core CPU 2.4 GHz or better
Memory: 4GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8600 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: Standard audio device

سيستم پيشنهادي:
OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Quad core CPU 2.8 GHz or better
Memory: 6GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: Standard audio device

منبع: www.downloadha.com

































SpellForce 2 Demons Of The Past
SpellForce-2-Demons-of-The-Past-screenshots-03-small.jpg
SpellForce-2-Demons-of-The-Past-screenshots-04-small.jpg

SpellForce-2-Demons-of-The-Past-screenshots-05-small.jpg
SpellForce-2-Demons-of-The-Past-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
t نسخه جديدي از بازي استراتژيک SpellForce مي باشد که در سال ???? توسط تيم Mind over Matter توليد و بوسيله کمپاني معروف Nordic Games Publishing براي کامپيوتر منتشر شده است. شما در اين بازي مي بايست بار ديگر ازتش خود را براي مبارزه با انواع هيولاها و موجودات عجيب و غريب ديگر تشکيل دهيد و آنها را شکست دهيد. در نسخه جديد بازي که Demons Of The Past نام دارد داستان بازي پيشرفت زيادي کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما مي بايست در ? دنياي مختلف به مبارزه با موجودات مختلف برويد و با استراتژي مناسب آنها را نابود کنيد. بازي از نظر گرافيکي بسيار عالي مي باشد و شما را راضي مي کند. همچنين موسيقي متن اساطيري بازي هم در مبارزات روحيه مناسبي به شما مي دهد. اين بازي به صورت آنلاين و آفلاين و همچنين Co-op قابل بازي خواهد بود و با گيم پلي خود مي تواند براي ساعت ها شما را سرگرم کند.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP SP 3/Windows VISTA SP 2/Windows 7/Windows 8
Processor: AMD/INTEL Dual-Core 2.4 GHZ
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card with shader model 3.0
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows XP SP 3/Windows VISTA SP 2/Windows 7/Windows 8
Processor: AMD/INTEL Dual-Core 3.2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 2048 MB DirectX 9.0c compatible card with shader model 3.0
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible


منبع: www.downloadha.com























Dementium II HD
Dementium-II-HD-screenshots-01-small.jpg
Dementium-II-HD-screenshots-02-small.jpg

Dementium-II-HD-screenshots-03-small.jpg
Dementium-II-HD-screenshots-04-small.jpg



بررسي بازي
Dementium II HD يک بازسازي از بازي Dementium II است که برنده جوايز مختلف شده بود، اين نسخه گيم پلي کلاسيک بازي را حفظ کرده اما جزئيات گرافيکي ، نورپردازي ها و کنترل بازي آپديت و به روز شده است، Dementium يک بازي شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمايي و داستاني هم در آن وجود دارد، شما در اين بازي در يک مرکز درماني به اسم Bright Dawn گير افتاده ايد و کابوس هاي وحشتناک براي شما تمامي ندارد ، حالا شما بايد با حيولاها و موجودات ترسناکي که هر کدام با هم متفاوت هستند و نيازمند استراتژي مخصوص براي نابود هستند مبارزه کنيد.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz / AMD Athlon II X2 245e
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800GT / AMD Radeon HD 5700
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space



سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 7 SP-1 64-Bit
Processor: Intel Core i3-2500 / AMD Athlon II X4 650
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 285 / AMD Radeon HD 5830
Hard Drive: 4 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2
Bioshock-Burial-at-Sea-season-2-screenshots-02-small.jpg
Bioshock-Burial-at-Sea-season-2-screenshots-01-small.jpg

Bioshock-Burial-at-Sea-season-2-screenshots-04-small.jpg
Bioshock-Burial-at-Sea-season-2-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
عنوان BioShock Infinite از بازي هاي معروف اکشني است که توانسته نظر گيمرهاي بسياري را بخود جلب کندع اين بازي توسط کمپاني معروف ?K Games ساخت و طراحي شده و Irrational Games آنرا منتشر کرده است. شخصيت اصلي بازي بوکر نام دارد و او محافظت از دختري بنام اليزانبت را بر عهده دارد, اليزابت داراي قدرت خاصي هست به همين دليل گروهک هايي به دنبال وي هستند, در مواقعي که اليزابت در خطر ميفتد و يا زخمي ميشود شما بايد سريعاً به سمت او برويد, از طرفي بوکر با آزادي خواهان مبارزه ميکند و سعي بر نابودي آن ها دارد. گرافيک کارتوني BioShock Infinite از جمله گرافيک هاي خاص است که باعث شده اکثر سازنده ها از آن به عنوان نمونه استفاده کنند. BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 دومين DLC از سري مجموعه به همين نام مي باشد که در آن به ادامه ي فصل اول اين DLC پرداخته مي شود. اين قسمت، قسمت نهايي مجموعه بوده و شما در نقش اليزابت مامور به نجات خواهر کوچکتر وي که دستگير شده است در منطقه ي Rapture خواهيد پرداخت. در اين بخش از بازي شما قسمت هايي از Rapture را خواهيد ديد که شامل فضاي بازي پنهاني-محور همراه با سلاح هاي جديد مي باشد. در اين نسخه که هم اکنون آماده ي دانلود براي کاربران دانلودها مي باشد، بازي آپديت به ورژن v1.1.25.5165 بوده و DLCهايي که در اين مجموعه قرار دارند عبارتند از: Industrial Revolution Rewards Pack, Clash in the Clouds, Upgrade Pack, Comstock's Bird's Eye Sniper Rifle, Comstock's China Broom Shotgun, Burial at Sea – Episode 1, Burial at Sea – Episode 2. براي توضيحات نصب و دانلود اين نسخه از بازي مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه نماييد.
منبع: www.downloadha.com


























Ashes Cricket 2013
Ashes-Cricket-2013-screenshtos-01-small.jpg
Ashes-Cricket-2013-screenshtos-02-small.jpg

Ashes-Cricket-2013-screenshtos-03-small.jpg
Ashes-Cricket-2013-screenshtos-04-small.jpg



بررسي بازي
رقابت بازگشته است . بازي کامپيوتر Ashes Cricket 2013 کرکيکت ???? يکي از سري بازي هاي شبيه ساز ورزشي است که توسط Trickstar Games طراحي و ساخته شده و به تازگي نيز کمپاني مشهور ??? Games آن را براي پلتفرم هاي Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار ديگر رقابت هاي بين المللي و سختي آغاز خواهد شد و هيجان رقابت را تجربه خواهيم کرد . کريکت در بيش از صد کشور بازي مي‌شود . اين رشته ورزشي پرطرفدارترين ورزش کشورهاي هند ، پاکستان ، بنگلادش و سريلانکا است و در انگليس ، ولز ، استرالي ا، کنيا ، زيمباوه ، نپال ،نيوزيلند ، آفريقاي جنوبي و جزاير انگليسي زبان درياي کارائيب که با عنوان هند غربي در مسابقات بين‌المللي حاضر مي‌شوند , به شمار مي آيد . براي ساخت بازي از موتور جديدي استفاده شده است که گيم پلي کاملا واقعي را براي بازيکن تداعي مي کند و تغيير شرايط زمين و کنترل عناصر بازي نيز باعث جذابيت هرچه بيشتر بازي گرديده است . ?? ليگ معتبر , مسابقات قهرماني جهان , جام هاي بين المللي , مسابقات حذفي و ساير مسابقات که فقط بخشي از ويژگي هاي اين نسخه از بازي به شمار مي آيند .

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista, Windows 7, Window 8
Processor: Intel i3 or AMD A6 or above processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 400 or ATI Radeon 6000 series, 512MB, Shader model 3.0+ graphics card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: DirectX version 9.0c-compatible sound card


منبع: www.downloadha.com

























Chernobyl Underground
Chernobyl-Underground-2-300x168.jpg
Chernobyl-Underground-3-300x168.jpg

Chernobyl-Underground-7-300x168.jpg
Chernobyl-Underground-8-300x165.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ??? MB
اطلاعات بازي :

بازي زيباي Chernobyl Underground در سبک شوتر اول شخص ميباشد که توسط کمپاني Silden براي PC منتشر شده است. اين بازي در ادامه بازي محبوب چرنوبيل کماندو ساخته شده است. در نسخه قبل شما نقش کاپيتان يوري رايکوف کماندوي ويژه ارتش روسيه را بازي ميکنيد. که متخصص در ضد تروريست و حملات چريکي مي باشد. تروريست ها به پايگاه هسته اي چرنوبيل حمله کرده اند. با وجود پشتيباني هوايي و ارتش باز ترس از بين بردن و دزديدن راديو کتيو نيروگاه توسط تروريستها احساس ميشود. اينجاست که شما بايد وارد عمل شويد و به تروريستها و مقر آنها حمله و تمامي آنها را نابود سازيد. حال در اين نسخه بازي تروريستها به زيرزمين ها گريخته اند و عملياتشان را در زيرزمينها و تونلها انجام ميدهند و ماموريت شما نابودي آنها ميباشد. اين بازي با توجه به حجمش کمش داراي گرافيک نسبتا خوبي مي باشد.


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Total War Rome II Hannibal at the Gates
Total-War-Rome-II-Hannibal-at-the-Gates-screenshots-01-small.jpg
Total-War-Rome-II-Hannibal-at-the-Gates-screenshots-02-small.jpg

Total-War-Rome-II-Hannibal-at-the-Gates-screenshots-03-small.jpg
Total-War-Rome-II-Hannibal-at-the-Gates-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
در اين بسته الحاقي، بازيکنان در خلال دومين Punic War (جنگ هاى ميان روم و کارتاژ) به مديترانه شرقي سفر خواهند کرد. اين DLC همانند، Caesar in Gaul، داراي يک کمپين جديد خواهد بود. تمرکز اصلي Hannibal at the Gates بر روي جنگ بين Scipio و Hannibal است که به دليل موقعيت جغرافيايي-سياسي به وقوع پيوسته. پنج faction با يگان هاي جديد در اين DLC، قابل بازي خواهند بود که از اين بين، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction هاي تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نيز با درختچه تکنولوژي غيرنظامي جديد (civil tech tree) به روز رساني خواهند شد. در اين مجموعه تمامي DLC هاي بازي قرار داده شده اند. اين DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:2GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
DirectX®:9.0c
Hard Drive:35 GB HD space



سيستم پيشنهادي:

OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory:4GB RAM
Graphics:1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®:11
Hard Drive:35 GB HD space

منبع: www.downloadha.com
























HISTORY LEGENDS OF WAR
HISTORY-LEGENDS-OF-WAR-screenshots-02-small.jpg
HISTORY-LEGENDS-OF-WAR-screenshots-01-small.jpg

HISTORY-LEGENDS-OF-WAR-screenshots-04-small.jpg
HISTORY-LEGENDS-OF-WAR-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
بازي زيباي History Legends of War در استوديو بازيسازي Enigma ساخته شده است. يک بازي استراتژيکي خوب براي کنسول ها مي باشد که کمبود اين سبک رو در کنسول ها جبران ميکند. موضوع اين بازي باز بر ميگردد به جنگ جهاني دوم که سوژه اکثر بازي هاي استراتژيکي مي باشد. در اين بازي شما ميتوانيد کنترل تک تک نيروهاي خود را داشته باشيد و ان ها را براي پيروزي در جنگ هدايت کنيد. History Legends of War 2014 : افسانه يک جنگ تنها يک بازي نيست.داستان و روايت مردانيست که در جنگ جهاني دوم جانشان را براي دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقديم ميکند.يک بازي استراتژيک زيبا و حماسي از جنگ جهاني دوم زماني که غرب اروپا درگير جنگ وحشتناکي شده بود و در آستانه ويراني قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژيک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و بايد با مهارت و استراتژيک مناسب خود تيم و گروهتان بر دشمن غلبه کنيد و پيروز شويد و زمينها را آزاد کنيد.گرافيک بازي بسيار عاليست و نويد يک بازي استراتژيکي زيبا را ميدهد.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Pentium IV at 2.0 GHz or similar AMD Athlon
Memory: 2 GB RAM
Graphics card: Compatible DirectX 9.0c with shader 3.0 support (NVidia 6200 / ATI X1300 or greater)
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 4.5 GB free space
Sound card: Compatible DirectX 9.0c
Resolutions: 4:3 1024×768 up to 16:9 1280×720


منبع: www.downloadha.com























Car Mechanic Simulator 2014
Car-Mechanic-Simulator-2014-screenshots-02-small.jpg
Car-Mechanic-Simulator-2014-screenshots-01-small.jpg

Car-Mechanic-Simulator-2014-screenshots-04-small.jpg
Car-Mechanic-Simulator-2014-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
بازي Car Mechanic Simulator 2014 نام يکي از جديدترين بازيهاي کامپيوتر است که در ژانر شبيه سازي عرضه شده و سعي دارد مکانيسم و ساز و کار ماشين را در غالب يک بازي جذاب به تصوير بکشد . در بازي Car Mechanic Simulator 2014 شما صاحب يک تعميرگاه و آزمايشگاه بزرگ ماشين هستيد که روزها ده ها درخواست و ماشين براي شما ارسال ميشود که بايد قطعات مختلف آنها را تعويش نماييد و در مناطق مختلف آنها را به معرض آزمايش و امتحان بگذاريد . بازي Car Mechanic Simulator 2014 به خوبي توانسته از پس شبيه سازي مکانيسم ماشين بر بيايد و بيش از ??? قطعه ريز و درشت ماشين در آن شبيه سازي شده است که در ماموريتهاي مختلف نياز به تعويض يا تعمير آنها خواهيد داشت. در واقع بازي Car Mechanic Simulator 2014 ميتواند به خوبي شما را با مکانيسم و ساز و کار يک ماشين آشنا کند و انواع قطعات ماشين و وظايف آنها را به شما معرفي کند . از ديگر نکات مثبت بازي Car Mechanic Simulator 2014 ميتوان به گرافيک خوب و وجود ماشينها و ماموريتهاي متنوه در بازي اشاره کرد که آنرا از حالت يکنواختي خارج کرده است.

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

The Amazing Spider-man 2
The-Amazing-Spider-man-2-screenshots-02-small.jpg
The-Amazing-Spider-man-2-screenshots-01-small.jpg

The-Amazing-Spider-man-2-screenshots-04-small.jpg
The-Amazing-Spider-man-2-screenshots-03-small.jpg

The-Amazing-Spider-man-2-screenshots-06-small.jpg
The-Amazing-Spider-man-2-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
داستان بازي اينبار بيشتر به "پيتر پارکر" پرداخته است و داراي چلنج هاي بيشتري نسبت به قسمت گذشته است به گفته ي سازندگان بازي در اين شماره سيستم تار زدن و سيستم مبارزه بهبود يافته و عميق تر شده است ، بازي در منهتن (نيويورک) اتفاق مي افتد و به شما اجازه آپگريد کردن کارکتر را ميدهد همچنين شما ميتوانيد با سيستم "Hero or Menace" حِس يک قهرمان واقعي را داشته باشيد.در اين شماره شما شاهد رويارويي با دشمنان قديمي و جديد اسپايدرمن خواهيد بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گيم پلي اين نسخه نيز بسيار به گيم پلي نسخه اول در اين سري شباهت پيدا کرده است. براي باز کردن لباس هاي متفاوت در بازي، بازيکنان نياز دارند تا ماموريت هاي فرعي را به اتمام برسانند و حتي پس از به اتمام رسيدن مراحل اصلي بازي، جرايم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در اين نسخه از بازي سيستم شب و روز و تفاوت در زمان هاي بازي وجود نداشته اما گيمرها مي توانند در زمان هاي مختلف در شهر گشت بزنند.

حداقل سيستم مورد نياز:

CPU: Intel Core 2 Duo E4700 2.6GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
RAM: 3 GB
VGA: Nvidia GeForce GT 440 or AMD Radeon HD 4670 1GB
OS: Windows XP/7
DX: DirectX 9
Hard drive: 9 GB free space



سيستم پيشنهادي:

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or AMD Athlon II X4 620
RAM: 4 GB
VGA: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5870 1024MB
OS: Windows XP/7
DX: DirectX 10
Hard drive: 9 GB free space


منبع: www.downloadha.com
























Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive
Omerta-City-of-Gangsters-The-Japanese-Incentive-screenshots-02-small.jpg
Omerta-City-of-Gangsters-The-Japanese-Incentive-screenshots-01-small.jpg

Omerta-City-of-Gangsters-The-Japanese-Incentive-screenshots-04-small.jpg
Omerta-City-of-Gangsters-The-Japanese-Incentive-screenshots-03-small.jpg



بررسي بازي
بازي کامپيوتر Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive امرتا شهر گانگسترها آتش افروز ژاپني يکي از سري بازي هاي سبک استراتژيک و شبيه ساز است که توسط Haemimont Games طراحي و ساخته شده و به تازگي نيز براي پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در واقع اين بازي نسخه جديدي نيست و کمپاني Haemimont Games با افزودن چندين داستان و مراحل مختلف به نسخه قبلي , بازي جديدي را خلق کرده است . داستان بازي در ???? اتفاق مي افتد زماني که شخصيت اصلي بازي ما به شهر شلوغ و پرجنايت Omerta کوچ مي کند به اميد اينکه بتواند يک گروه براي خود دست و پا کند و به يکي از بزرگترين گنگسترهاي شهر تبديل شده و تمامي شهر را به زير سلطه خود در آورد . در بازي با گروه هاي ديگر ژاپني از جمله ياکوزا نيز درگير مي شويد و بايد با استفاده از تاکتيک هاي استراتژيک , مهارت هاي خود را نشان دهيد . بازي يک تجربه جدبد در مبارزات و لذت بردن از گيم پلي را براي بازيکن به ارمغان مي آورد . در اين نسخه شخصيت هاي جديد با سلاح هاي متنوع و کشنده تري اضافه شده است.

منبع: www.downloadha.com


























Shadows on the Vatican Act II Wrath
SHADOWS-ON-THE-VATICAN-ACT-II-WRATH-screenshots-02-small.jpg
SHADOWS-ON-THE-VATICAN-ACT-II-WRATH-screenshots-01-small.jpg

SHADOWS-ON-THE-VATICAN-ACT-II-WRATH-screenshots-04-small.jpg
SHADOWS-ON-THE-VATICAN-ACT-II-WRATH-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
بازي Shadows on the Vatican – Act 1: Greed يک بازي هيجان انگيز با تم جنايي در ژانر ماجرايي و اشاره و کليک (point-and-click adventure) است. بطور کلي اين يک بازي در چهار عنوان يا به عبارتي Act عرضه خواهد شد و هرکدام نيز مي توانند نسخه اي مجزا و مستقل باشند: Act1: Greed, Act II: Wrath, Act III: Pride, Act IV: Redemption. طراحي اين سري بازي ها بر اساس طرح ها و ايده هاي دو تن از حرفه اي ترين هنرمندان فعال در زمينه کتاب هاي کميک به نام هاي Lorenzo Ruggiero و Daniela Di Matteo صورت پذيرفته است. داستان در اين نسخه درباره شخصي به نام جيمز مورفي (James Murphy) است که سابقاً کشيش بوده و طي درخواست کمک تلفني دوستش کريستُفُـرو (Cristoforo)از شيکاگو به کشور ايتاليا و شهر رم مي آيد. در اين اثنا يک کيف حاوي مدارک و اسناد فوق العاده مهم ناپديد مي شود که اگر به دست نااهل بيفتد، فجايع جبران ناپذيري به همراه خواهد آورد. اينگونه مي شود که او متوجه حقايق همچنين مجهولاتي بسيار نگران کننده و خطرناک مي شود که بطور مستقيم با واتيکان در ارتباط است و فعاليت هاي بزرگانش را به شدت زير سؤال مي برد. تلاش براي آشکار سازي مجهولات و جلوگيري از حوادث خطرناک قريب الوقوع، يک گيم پلي با تم جنايي و ارزشمند ساخته که انتظار مي رود بسيار مورد توجه علاقمندان به اين ژانر قرار بگيرد.
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Enemy Front
Enemy-Front-screenshots-02-small.jpg
Enemy-Front-screenshots-01-small.jpg

Enemy-Front-screenshots-04-small.jpg
Enemy-Front-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که ***** آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین **** اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows 7 (32-bit) / Windows 8 (32-bit)
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+ / Intel Core 2 Duo E4600 2.4GHz
RAM: 2 GB
Hard Disk space: 10 GB
DirectX: dx 9
Video Card: ATI Radeon HD 6670 DDR3 / ATI R7 240 GDDR5 / NVIDIA GeForce GT 630 DDR3
Sound Card: DirectX compatible



سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 7 (32-bit) / Windows 8 (32-bit)
Processor: Intel Core 2 Quad (2 GHz) or equivalent AMD
RAM: 4 GB
Hard Disk space: 10 GB
DirectX: dx 10
Video Card: ATI Radeon HD 6750 GDDR5 / ATI Radeon HD 7770 / NVIDIA GeForce GTX 650 GDDR5
Sound Card: DirectX compatible

منبع: www.downloadha.com





























Dark Raid
Dark-Raid-S1-s.jpg
Dark-Raid-S2-s.jpg

Dark-Raid-S3-s.jpg
Dark-Raid-S4-s.jpg




بررسي بازي
Dark Raid یک عنوان اول شخص اکشن برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت Vector Games ساخته شده است . ماموریت شما در این بازی نجات دنیا از دست بیگانگان است . سفینه فضایی Swan که یک سفینه تحقیقاتی است در پی دریافت سیگنال عجیب و ناشناخته از یک منبع ناشناس متوجه حمله موجودات بیگانه فضایی به کره زمین میشود حال شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان بر عهده دارید. بازی Dark Raid یک بازی در سبک FPS واقعی با گرافیک و گیم پلی نسل جدید است که شما را وارد درگیری های فضایی میکند. باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید.
حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, Windows 8

CPU : 2.0+ GHz Processor

RAM : 2 GB RAM

Graphics: SM3-Compatible Video Card

DirectX: ersion 9.0c

Hard Drive: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی :



OS : Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, Windows 8

CPU : 3.0+ GHz Processor

RAM : 4 GB RAM

Graphics: GeForce 500 Series or Higher Video Card

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 4 GB available space
منبع: www.downloadha.com
























Condemned Criminal Origins
Condemned-criminal-minds-screenshots-02-small.jpg
Condemned-criminal-minds-screenshots-01-small.jpg

Condemned-criminal-minds-screenshots-04-small.jpg
Condemned-criminal-minds-screenshots-03-small.jpg



بررسي بازي
استوديو Monolith سازنده بازي F.E.A.R پس عرضه موفقيت اميز اين بازي دست به خلق بازي زيباي ديگري به نام Condemned زد.اين بازي با توجه به گرافيک بسيار بالا و برخورداري از از موتور گرافيکي قويبه عنوان يکي ازبهترين بازيها در زمينه وکنسول و و کاميپوتر در نمايشگاه هاي بين المللي برگزيده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل هاي زنجيره اي و يافتن قاتل اصلي مي برد تا سرانجام وي را تحويل عدالت دهد. صحنه ها طبيعي و صداگذاري بسيار نزديک به محيط بازي است تا بازيکن را مستقيما به فضاي جنايت منتقل سازد. وي قادر است حتي از اشيا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نمايد. آنان تنها با دست خالي به سمت شما حمله ور مي شوند و پس از پيدا نمودن سلاح نيرومند حمله ور گشته? بعد از مدتي در ميان سايه ها پنهان مي گردند تا در اولين فرصت شما را سرنگون سازند.اين بازي در کل از ?? مرحله تشکيل شده که هر مرحله بر هيجان بازي مي افزايد و ديگر آنکه بازي داراي پاياني شوکه است که ارزش تمام کردن بازي را چند برابر مي کند . اين بازي را با گرافيک عالي وداستاني زيبا ازدست ندهيد.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS:Windows XP
Processor:2.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon equivalent (2.4 GHz recommended)
Memory:512 MB RAM
Graphics:DirectX 9.0 compatible video card with at least 128 MB video RAM
DirectX®:9.0
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectX 9.0 compatible sound card
Additional:No controller suppor


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Wargame Red Dragon
Wargame-Red-Dragon-screenshots-02-small.jpg
Wargame-Red-Dragon-screenshots-01-small.jpg

Wargame-Red-Dragon-screenshots-04-small.jpg
Wargame-Red-Dragon-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
Wargame Red Dragon سومين نسخه از سري بازي هاي Wargame در سبک استراتژي درلحظه مي باشد که توسط کمپاني Eugen Systems توليد شده است. در اين نسخه، براي اولين بار بازي از فضاي نبردهاي اروپايي خارج شده و به اختلافات موجود در آسيا در سال هاي ???? تا ???? مي پردازد. پنج دولت جديد که از جمله ي آن ها مي توان به کره شمالي و چين اشاره نمود، به نيروهاي سري بازي هاي Wargame اضافه شده اند و بيش از ??? ابزار جديد در بازي تعبيه شده است. زمين هاي جديد براي مبارزه و سبک بازي هاي دريايي، فرصت هايي را براي گيمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جديدي از بازي هاي استراتژيک را بچشند! هر يک از گروه هاي جنگي با بيش از ???? وسيله ي جنگي و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و اين کار با ريزبينانه ترين توضيحات واز مدل واقعي آن ها ساخته شده است.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR ONLINE GAMING

منبع: www.downloadha.com

























Warlock 2 the Exiled



بررسي بازي
اين بازي Warlock 2 the Exiled نام دارد . اين بازي در سال ???? منتشر شده است. در دنياي فانتزي Ardania در حال جريان است . ماموريت شما در اين بازي ساختن امپراطوري هاي بزرگ ، گسترش مرزهاي تحت سلطه ، تحقيقات جديد در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نيروهاي شما مي توانند شامل نيروهاي ويژه احضار شده و موجودات وحشي باشند که قابليت استفاده از سحر و جادو را نيز خواهيد داشت و توسط پاراداکس اينتر آرشيو منتشر شده است . زبان اصلي اين بازي انگليسي مي باشد. جهان در هم شکسته شده شده است ، و شما يکي از اين خرده ريزه ها شده ايد جنگ در شهر آردنيا بين مکس و موجودات اهريمني و وحشتناک رخ ميدهد . و يک ايالت و چهار کشيش سعي ميکنند شما و خانه و زندگي شما را تسخير کنند



Operating System: Microsoft Windows 7/Vista

Processor: Intel Dual Core 2 GHz / AMD 2.8 GHz

RAM: 3 GB RAM

Graphics: 12 MB graphics memory with support for Shader 3.0 (NVIDIA 8800 / ATI 2600)

DirectX®: 9.0c

Free hard drive space: 2GB


منبع: www.downloadha.com

























SpellForce 2 Faith in Destiny Deluxe Edition
SpellForce-2-Faith-in-Destiny-Deluxe-Edition-2-300x169.jpg
SpellForce-2-Faith-in-Destiny-Deluxe-Edition-6-300x169.jpg

SpellForce-2-Faith-in-Destiny-Deluxe-Edition-4-300x169.jpg
SpellForce-2-Faith-in-Destiny-Deluxe-Edition-7-300x169.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي/نقش آفريني
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

بازي Spellforce 2 Faith in Destiny دومين نسخه از سري بازي هاي Spellforce مي باشد که به تازگي نسخه Deluxe Edition اين بازي منتشر شده است. اين نسخه فصلي جديد از افسانه بازي هاي استراتژيک و نقش آفريني را به نمايش ميگذارد. در اين نسخه شخصيت هاي نقش اول آن مانند شخصيت اصلي آواتار باز مي گردند تا سرنوشت خود را تعيين و رقم بزنند . بازي در حالت هاي انلاين و آفلاين ، نقشه هاي مختلف ، چند نفره بازي کردن و .. از ويژگي هاي اصلي اين بازي مي باشد. همچنين بازي داراي گيم پلي بسيار بالا مي باشد که با وجود داستان هاي زيبا و متفاوت گيمر را در ابعاد جديد مکان هاي محبوب اين سرزمين فرو مي برد.


منبع: www.downloadha.com







ليست به روز شد

بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Warhammer 40.000 Dawn of War II Gold Edition
Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-1-300x1871.jpg
Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-5-300x1681.jpg

Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-2-300x1871.jpg
Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-7-300x1871.jpg



بررسي بازي
تاريخ انتشار اين نسخه : ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

بازي Warhammer 40,000 يکي از بهترين و زيباترين بازي ها در سبک استراتژيک است. اين سري از بازي ها که توانسته اند طرفداران بيشماري را مجذوب زيبايي هاي خود کنند. نسخه دوم بازي بسيار پر طرفدار استراتژيک Warhammer Dawn of War که در آينده اي دور در حال وقوع است. در اين نسخه شما بايد در هزاره ?? ميلادي بازي کنيد. چيزي در حدود ???? سال ديگر که دنيا و کهکشان و مرزها معني خود را از دست مي دهند. جنگي عظيم در ميان سيارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر يک از حتي ممکن است به نابودي نسل و هستي تمامي سرنشينان يک سياره مانند زمين پايان دهد . شما در جريان اين بازي استراتژيک مهيج و حماسي بايد آينده کهکشان راه شيري را در دست گيريد و طي جنگ هايي عظيم و سخت پيروزي را براي نسل خود به ارمغان آوريد. اين بازي از گرافيک بسيار خوبي برخوردار بوده و در سبک بازي هاي استراتژيک در نوع خود بي نظير است.


منبع: www.top2download.com
























Alien Rage Unlimited
Alien-Rage-Unlimited-screenshots-02-small.jpg
Alien-Rage-Unlimited-screenshots-01-small.jpg

Alien-Rage-Unlimited-screenshots-04-small.jpg
Alien-Rage-Unlimited-screenshots-03-small.jpg

Alien-Rage-Unlimited-screenshots-06-small.jpg
Alien-Rage-Unlimited-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
اين بازي يک بازي اکشن بوده و بازي گيم پلي خوبي را رونمايي ميکند.در اين بازي شما بايد با ارتش بيگانه مبارزه کنيد و آن ها را نابود کنيد. بازي در ?? مرحله متفاوت به وقوع ميپيوندد و درگيري بر سرنجات حفظ سرزمين خودتان است. ?? نوع سلاح مختلف در اين بازي طراحي شده است که بسيار پيشرفته هستند و هرکدام داراي ويژگي هاي خاصي هستند. سازنده بازي بخوبي توانسته يک بازي اکشن را با داستان تکراري رونمايي کند چراکه بازي هايي در اين سبک براي نجات سزرمين هاي مختلف بسيار هستند و تنها چيزي که ميتواند آن ها را از همديگر متمايز کند درگيري هاي مهيج و نهايت اکشن بودن يک بازي است. در اين بازي شما با ?? نوع دشمن مختلف مواجه ميشود, طيف گسترده اي از دشمنان به عنوان پياده ****، رزمندگان، پرواز هواپيماهاي بدون سرنشين، عنکبوت و … ميتواند مورد توجه قرار گيرد. همچنين ? باس براي نابودي وجود دارد که بدون شک چالش برانگيزترين قسمت بازي ميتواند همين قسمت باشد. موتورگرافيکي بازي بسيار فوق العاده طراحي شده و بازي از افکت ها و نورپردازي و رندر کردن خوبي بهره ميبرد.

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP/Vista/Win 7/Win 8
Processor: Intel Dual Core 2,6 GHz or equivalent AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT
DirectX: Version 9.0c

سيستم پيشنهادي:
OS: Windows XP/Vista/Win 7/Win 8
Processor: Core 2 Quad 2 GHz or equivalent AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460
DirectX: Version 9.0c

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Murdered Soul Suspect
Murdered-Soul-Suspect-screenshots-01-small.jpg
Murdered-Soul-Suspect-screenshots-02-small.jpg

Murdered-Soul-Suspect-screenshots-03-small.jpg
Murdered-Soul-Suspect-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Murdered Soul Suspect عنوان يک عنوان جديد در سال ???? مي باشد که بازيکنان را به دنيايي رمز آلود مي برد و پليرها مي بايست معماهاي شخصي بازي را حل نمايند . داستان بازي اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصوير مي کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) يک کاراگاه حرفه اي است که در شهر Salem زندگي مي کند. اتفاقات بازي از جايي آغاز مي شود که رونان اوکانر به آپارتماني مرموز وارد مي شود و پس از آن به دلايلي نامعلوم از پنجره ي آخرين طبقه ي آپارتمان به بيرون پرت شده و به زمين برخورد مي کند و در حال از دست دادن جانش است، در اين زمان رونان اوکانر خودش را تماشا مي کند و مانند هر انسان معمولي هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذيرفته ولي به مرور زمان به اين وضعيت عادت مي کند. اکنون رونان هيچ چيز را به ياد نمي آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ي به بيرون پرت شد سوالاتي هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهي زبده است قصد دارد قاتل خودش را پيدا کند و دليل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ايده ي داستان بازي يکي از جالب ترين ايده ي هايي است که مي توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذراني نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازي را بيش از پيش پيچيده مي کند.
حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows Vista 64bit with Platform Update for Windows Vista

CPU : High-Performance Dual Core CPU or Quad Core CPU

RAM : 2 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ HD 3870 512MB RAM / Nvidia GeForce 8800GT

DirectX: Version 10

Hard Drive: 12 GB available space

سيستم پيشنهادي بازي :



OS : Windows 7 64bit / Windows 8 64bit

CPU : AMD FX-8000 series or better / Intel Quad i7 Core CPU

RAM : 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ TM R9 270 or better / Nvidia GTX 660 series or better

DirectX: Version 11

Hard Drive: 12 GB available space
منبع: www.downloadha.com
























Outlast Whistleblower
Outlast-Whistleblower-screenshots-01-small.jpg
Outlast-Whistleblower-screenshots-02-small.jpg

Outlast-Whistleblower-screenshots-03-small.jpg
Outlast-Whistleblower-screenshots-04-small.jpg



بررسي بازي
اولين دي ال سي از بازي جنجال برانگيز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در اين DLC شما با شخصيت Waylon Park که يک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنين Miles و ژورناليستي که ايميل ها را ارسال مي کرده بازي خواهيد کرد. باتوجه به امنيت فوق العاده قوي پروتوکل ها، Waylon چندين هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همين خاطر گروهي از دانشمندان عالم را با دکترهاي متخصص که عملياتي خطرناک و آزمايشاتي بي قانون را اجرا مي کنند دور خود جمع کرده تا آزمايشاتي را بر روي بيماران خود انجام دهد! بدين وسيله وي مي خواهد روح بيماران بي گناه خود را آزمايش کند تا بتواند از طريق دانشي جديد از اين محدوده ي حفاظت شده خارج شود و به ديدار خانواده ي خود از طريق روحش برود!

منبع: www.downloadha.com
























Professional Farmer 2014
Professional-Farmer-2014-screenshots-02-small.jpg
Professional-Farmer-2014-screenshots-01-small.jpg

Professional-Farmer-2014-screenshots-04-small.jpg
Professional-Farmer-2014-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
بازي Professional Farmer 2014 يک شبيه ساز کامل کشاورزي مي باشد که به بازيکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزي، دامداري و خريد و فروش محصولات را ميدهد. ابتدا در يک مزرعه کوچک کار خود را شروع مي کنيد و کم کم با فروش محصولات زمين هاي خود را بزرگتر و ماشيلات جديد کشاورزي بدست مياوريد. کليد موفقيت در اين بازي در برنامه ريزي خوب براي کشت محصول مناسب در هر فصل سال ميباشد.

منبع: www.downloadha.com
























Resident Evil Collection
Resident-Evil-Collection-1-300x244.jpeg
Resident-Evil-Collection-1-300x225.png

Resident-Evil-Collection-3-300x225.jpg
Resident-Evil-Collection-4-300x213.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :

Resident Evil (در ژاپن به نام Biohazard شناخته مي شود ) يک بازي در سبک ترس و بقا است که توسط کپکام منتشر شده است. نسخه يک اين بازي به صورت رسمي در سال ???? بر روي کنسول PlayStation عرضه شد با اينکه اين عنوان اولين بازي در سبک ترس و بقا نبود اما توانست به صورت قابل توجهي در اين سبک انقلاب کرده و آن را به جلو براند و به شدت محبوب کند، حتي اولين عنوان در اين سبک بود که در آن زمان بيشترين فروش را داشت. در ابتدا ايده ساخت بازي از عنوان قديمي و ترسناک کپکام يعني Sweet House گرفته شد و بعد ها با پرورش ايده هاي بازي و اضافه کردن المان هاي جديد بازي اي بسيار بهتر و ترسناک تر ساخته شد. نسخه Collection شامل نسخه هاي ?، ? و ? مي باشد.



منبع: www.top2download.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
The Witcher Enhanced Edition
The-Witcher-Enhanced-Edition-2-300x239.jpg
The-Witcher-Enhanced-Edition-7-300x187.jpg

The-Witcher-Enhanced-Edition-3.jpg
The-Witcher-Enhanced-Edition-5-300x187.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن/نقش افريني
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB

بازي The Witcher را کمپاني لهستاني CD Projekt Red Studio در سال ???? براي کامپيوترهاي خانگي ساخته است. سبک اين بازي نقش افريني مي باشد. داستان بازي بازي در مورد سرزمين شمالي مي باشد که با سرنوشتي شوم تهديد مي شود. بر طبق آيين اتيلين ، پيشگوي Elf ، جهان در هنگامه ي سرماي سفيد و نور سفيد نابود مي شود؛ سرزمين هاي شمالي از برف و يخ و سرماي کشنده پوشيده مي شود. اما در پيشگويي اين مشکل تنها نگراني مردم نيست. بعد از يک جنگ سخت و خونين با پادشاه جنوبي نايت الف ، الف هاي سرزمين شمالي اسير و نابود شدند. بر اثر منازعات و کوته بيني ، پادشاهان سقوط کردند. بين اغتشاش و هرج و مرج ، يک سنگر امن پديدار شد، محفل رزهاي سوخته…سلحشوران راهب قسم خوردند تا آرامش و رفاه را برگردانند و ممالک شمالي را متحد کنند.
در زمينه گرافيکي اين بازي نه تنها چيزي کم ندارد بلکه يکي از بهترين بازي هاي سال ???? به حساب مي آيد . اين بازي از موتور RED Engine ساخته شده است که موتور اختصاصي استوديوي CD Projekt RED است نور پردازي خوب بافت هاي باکيفيت رنگ آميزي زيبا جلوه هاي فوق العاده و البته تخريب پذيري هم داره. طراحان بازي کوچک ترن جزيات را از قلم ننداختند طراحي شخصيت هاي بازي که ديگر جاي خودش را دارد. طراحي لباس ها و ادوات نظامي نيز بسيار عالي است. در کل بايد گفت که گرافيک بازي فوق العاده است.
منبع: www.downloadha.com






























The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Editon
The-Witcher-2-Assassins-Of-Kings-Enhanced-Editon-3-300x168.jpg
The-Witcher-2-Assassins-Of-Kings-Enhanced-Editon-2-300x201.jpg

The-Witcher-2-Assassins-Of-Kings-Enhanced-Editon-4-300x180.jpg
The-Witcher-2-Assassins-Of-Kings-Enhanced-Editon-300x187.png




بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن/نقش افريني
زبان: ENG
حجم فايل: ????? GB

استوديوي بازيسازي CD Projekt RED با عرضه بازي The Witcher 2: Assassins of Kings يکي از بهترين بازي هاي نقش آفريني را در سال گذشته و حتي در چند سال اخير راهي بازار کرد. The Witcher 2 يک بازي بسيار فوق العاده بود و بازيکنان را با دنيايي کهن و حماسي روبرو مي کرد. اين بازي را مي توان ترکيب بسيار خوبي از داستان هاي فانتزي، مبارزه هاي حماسي و صحنه هاي بسيار هيجان انگيز دانست که در کمتر عنواني مي توان مانند آن را پيدا کرد.
اگر نسخه اول بازي را تجربه کرده باشيد شما در شخص جرالت (Geralt) به ايفاي نقش مي پرداختيد و ادا (Adda) دختر پادشاه شهر تمريا فولتست (Foltest) را نجات داديد و توانستيد اعتماد وي را به خود جلب کنيد، روح وجسم ادا توسط يک سري از هيولاها تسخير شده بود و خوي آن ها را به خود گرفته بود ولي جرالت با داشتن قدرت جادويي خود توانست هيولاهاي درون وي را نابود کند و روز بعد پس از بيدار شدن ادا، فهميد که وي به يک انسان کامل تبديل شده است. نسخه دوم بازي تقريبا از اواخر نسخه اول شروع مي شود، جايي که بين فولتست و خانواده اش جنگي صورت مي گيرد در اين جا است که فولتست از جرالت براي کمک استفاده مي کند تا به اين جنگ خاتمه دهد. شايد در نگاه اول داستاني کليشه اي را داشته باشيم داستاني که در اکثر بازي هاي قديمي روايت مي شود، جنگي رخ داده است و يک قهرمان در ميان سربازان پيدا مي شود، قهرماني که از قدرت هاي ما فوق طبيعت تبعيت مي کند. قهرمان اين نوع داستان ها با پيروزي در جنگ به احتمال زياد به عنوان جانشين بعدي پادشاه انتخاب مي شود و يک باره ثروتمند مي گردد. ولي در داستان TW 2 از اين خبر ها نيست، بازي از جايي شروع مي شود که جرالت در زندان به سر مي برد و پس از شکنجه ديدن، توسط يکي از دوستان اش به نام روچ (Roche) مورد بازجويي قرار مي گيرد و وي از جرالت مي خواهد تا داستان زنداني شدن اش را مو به مو براي وي تعريف کند و وي شروع به تعريف مي کند. به جرأت مي توان گفت که تا اين لحظه هيچ بازي نقش آفريني اي با اين کيفيت براي PC عرضه نشده است. سازندگان با استفاده از موتور بازيسازي اختصاصي خود که RED Engine نام دارد، عنواني بسيار زيبا و چشم نوازي را ساخته اند. محيط هاي بازي از قسمت هاي بزرگي تشکيل شده اند که همه آن ها از جزئيات بسيار زيادي برخوردار هستند و کم و کاستي در آن ها ديده نمي شود. نورپردازي از قسمت هايي است که باعث شده محيط بازي بسيار زنده و زيبا به نظر برسد و باعث به وجود آمدن سايه هايي بسيار خوب شده است. بازي از بافت هاي بسيار باکيفيتي برخوردار است و اين موضوع باعث شده تا جزئيات به خوبي در بازي ديده شوند. فيزيک عالي از ديگر قسمت هاي جالب توجه بازي است. تخريب پذيري هاي بسيار خوبي را در اين بازي شاهد هستيم که در سطح وسيعي صورت مي گيرند. حال زماني که اين تخريب ها با چند افکت تصويري ديگر مانند آتش و گرد و خاک ترکيب مي شوند، صحنه اي حيرت انگيز را در بازي به وجود مي آورند.

منبع: www.downloadha.com




















WRC FIA World Rally Championship 4
WRC-4-screenshots-02-small.jpg
WRC-4-screenshots-01-small.jpg

WRC-4-screenshots-04-small.jpg
WRC-4-screenshots-03-small.jpg

WRC-4-screenshots-06-small.jpg
WRC-4-screenshots-05-small.jpg



بررسي بازي
بازي رالي قهرماني جهان ? WRC: FIA World Rally Championship يکي از بازي هاي مهيج در سبک Racing ميباشد که توسط شرکت Black Bean Games براي کنسول هاي PS3 ريليز شده است. اين بازي مسابفات رالي جهاني را که هر ساله بصورت رسمي برگزار ميشود و شرکت کنندگان از کشور هاي مختلف حاضر ميشوند را به بازي ميکشد. هر فصل اين مسابقات شامل ?? مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفي برگزار مي‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شيوه امتيازدهي فيا امتياز داده‌ مي‌شود. بازي در جاده هاي خاکي پر و پيچ و خم به وقوع ميپيوندد و شما بايد با تسلط کامل و به کمک ترمز دستي ماشين را در جهت هاي مختلف با بالاترين سرعت کنترل کنيد, دقت کنيد سرعت ماشين به دليل دارا بودن موتورهاي ????سي‌سي سوپرشارژشده کمي دشوار است!بازي به دو بخش قهرماني و زماني تقسيم شده و شما در بخش قهرماني بصورت پله اي بايد از رقيبان عبور کنيد و در نهايت در مسابقات فيا عنوان قهرماني را نصيب خود کنيد.
در بخش زماني بازي ? WRC: FIA World Rally Championship شما بايد به فکر زدن رکورد در کوتاه ترين زمان باشيد, بازي از آنجايي جذاب ميشود که شما رکورد خود را در تابلوهيا جهاني ثبت ميکند و با قهرمانان آنلاين مسابقه ميدهيد. بازي از موتور گرافيکي بسيار خوبي بهره ميبرد طوري که تمامي عوامل بصورت واقعي به تصوير کشيده شده اند همچنين شرکت بلک بين گيم پلي را طوري پايه گذاري کرده که گيمر احساس رانندگي در جاده هاي بياباني و جنگلي به وي دست دهد تا بتوانيد خود را در اوج سرعت جاي راننده اصلي قرار دهد.


حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7
Processor: Intel™ 2.4 GHz or similar
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 8800 GT or AMD® Radeon™ HD 3870 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 512 MB video memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4100 MB available space



سيستم پيشنهادي:
OS: Windows®XP™, Windows®Vista™, Windows®7
Processor: Intel™ Core 2 Duo / AMD™ Athlon 64 X2 or above
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ 9000 series or above, AMD® Radeon™ HD4000 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 1 GB video memory. Laptop versions of these cards are not fully supported.
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4100 MB available space



منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Sniper Elite 3
Sniper-Elite-iii-screenshots-02-small.jpg
Sniper-Elite-iii-screenshots-01-small.jpg

Sniper-Elite-iii-screenshots-04-small.jpg
Sniper-Elite-iii-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.
گیم پلی Sniper Elite 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین خواهد داشت، از آنجایی که بازی برای نسل هشتم کنسول ها نیز توسعه داده شده، زمینه ی مناسب برای تغییرات در گیم پلی این عنوان فراهم گردیده است. سازندگان گیم پلی بازی را به ۳ مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازیباز سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.



در بازی راه های مختلفی برای انجام یک ماموریت وجود دارد برای مثال شما برای از بین بردن یک ژنراتور می توانید از فاصله ی دور به مخزن سوخت آن شلیک کنید یا با از بین بردن سربازان اطراف آن خود به آن نزیک شوید و با کار گذاشتن یک بمب C4 آن را نابود کنید. شاید با این تفاسیر به نظر بیاید که در صورتی که سربازان از حضور شما اطلاع یابند، مرگ شما حتمی خواهد بود ولی سازندگان برای این بخش نیز ویژگی هایی ابداع کرده اند. اگر چه لو رفتن شما، کار را بسیار سخت خواهد کرد اما زنده ماندن شما به تصمیماتتان بستگی دارد. شما می توانید از سلاح های مناسبی که در اختیار دارید استفاده کنید برای مثال این توانایی را دارید که مین های زیادی را در مسیری که عبور می کنید، کار بگذارید و دشمنان را بدون هیچ مشکلی از پای در آورید یا با کار گذاشتن تله های انفجاری آن ها را به یکباره از بین ببرید. بخشی بسیار مهمی که به نوعی به مشخصه اصلی این سری تبدیل شده است، صحنه های X-Ray می باشد که در این نسخه نیز وجود دارند و پیشرفته تر نیز شده اند.Jean-Baptiste Bolcato



روزنه ی بین نسلی

این نسخه به لطف ارتقای موتور گرافیکی خود می تواند برای نسل هشتم کنسول ها نیز یک گرافیک خوب را رقم بزند. از آنجایی که بازی هنوز مراحل ابتدایی ساخت خود را پشت سر می گذارد، انتظار می رود وضعیت گرافیکی آن در نهایت بهتر از نسخه های نمایشی باشد ولی با این حال شاهد یک گرافیک قابل قبول و بین نسلی برای این عنوان می باشیم. اولین مزیتی که به واسطه ی ارتقای موتور بازی به وجود آمده است، توانایی نمایش تعداد زیادی دشمن در محیط است و مزیت دوم نیز نرم کردن مدل ها می باشد که سبب می شود واقعی تر جلوه کنند.

گرافیک Sniper Elite 3 در واقع نه آنقدر ضعیف است که در حد کنسول های نسل هشتم نباشد و نه آنقدر قوی است که بتوان آن را یک عنوان مخصوص نسل هشتم نامید در واقع این عنوان دارای یک گرافیک بین نسلی است که تعادل در آن رعایت شده است و قرار است بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل هشتم و PC و کیفیت ۷۲۰p بر روی کنسول های نسل هفتم اجرا شود.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported.
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible sound card or better
Additional Notes: Windows® XP is NOT supported. Ensure graphics and audio drivers are up to date.

منبع: www.downloadha.com





























Rise of Nations Extended Edition
Rise-of-Nations-Extended-Edition-2-300x168.jpg
Rise-of-Nations-Extended-Edition-3-300x168.jpg

Rise-of-Nations-Extended-Edition-1-300x168.jpg
Rise-of-Nations-Extended-Edition-4-300x168.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي
زبان: ENG
حجم فايل: ??? GB
معرفي بازي :

Rise of Nations يک بازي جذاب و زيبا در سبک استراتژيک مي باشد که در سال ???? توسط کمپاني Microsoft منتشر شد. حال نسخه Extended Edition اين بازي که به تازگي منتشر شده است شامل تغييراتي نسبت به نسخه اصلي بازي مي باشد که از اين تغييرات ميتوان به تکستچر هاي با کيفيت، ويژگي Anti-Aliasing ،افکت هاي آب، مولتي پلير رنک بندي شده و اچيومنت ها و قابليت وصل شدن به سيستم Twitch.tv اشاره کرد. همچنين اين نسخه به جز بازي اصلي شامل بسته الحاقي Thrones and Patriots نيز مي باشد. در بازي Rise of Nations از عناصر زير سبک turn-based strategy هم استفاده شده و به طور کلي بازي از ?? تمدن که در ? دوره تاريخ شکل ميگيرد ساخته شده است.هسته اصلي بازي مربوط به گسترش سرزمين هاي بازيکنانمي باشد به طوري که در ابتداي مراحل شما در سرزمين هاي مجاور دشمن مستقر هستيد و بايد با ساخت و ساز و ايجاد آمادگي در نيرو هاي خود بدون ورود به سرزمين هاي دشمن آمادگي لازم را براي نبرد و گسترش قلمر خود بدست آوريد.
منبع: www.downloadha.com




























Wildlife Park 3
WildLife.Park.3.Screenshot.1.Small.jpg
WildLife.Park.3.Screenshot.2.Small.jpg

WildLife.Park.3.Screenshot.3.Small.jpg
WildLife.Park.3.Screenshot.4.Small.jpg




بررسي بازي
Wildlife Park 3 نام يک بازي جذاب و البته متفاوت استراتژيکي مي باشد. در اين بازي شما در نقش صاحب يک باغ وحش هستيد و وظيفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نيست رسيدگي و اداره باغ وحش مي باشد. تميز کردن، ساختن قفس ها و ايجاد جايگاه هاي تفريحي مناسب براي مشتريان از وظايف اصلي شما خواهد بود. همچنين در اين بازي شما مي توانيد از مغازه حيوانات جديدي خريداري نماييد و با حيوانات قبلي جايگزين کنيد. به نظر نميرسد که نگهداري و مواظبت از صد ها حيوان کار راحتي باشد، اگر شما چنين فکر نمي کنيد و آماده پذيرفتن اين مسئوليت هستيد، بازي فوق العاده زيبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.


حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP/Vista/7/8

Processor: Dual-core CPU Intel Pentium D, AMD Athlon64 3000+, minimum 3GHz

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT or higher, ATI Radeon HD X1800 or higher

Video Memory: 256 MB

RAM: 1 GB

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows XP/Vista/7/8

Processor: Dual-core CPU Intel C2D E4300 or higher, AMD Athlon X2 3800+ or higher

Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GTX or higher, ATI Radeon HD 3870 or higher

Video Memory: 256 MB

RAM: 2 GB

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 11



تصاويري از محيط بازي:
منبع: www.downloadha.com
























Warhammer 40000 Storm of Vengeance
Warhammer-4000-Storm-of-Vengeance-screenshots-01-small.jpg
Warhammer-4000-Storm-of-Vengeance-screenshots-02-small.jpg

Warhammer-4000-Storm-of-Vengeance-screenshots-03-small.jpg
Warhammer-4000-Storm-of-Vengeance-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Warhammer 40000 Storm of Vengeance يک بازي درسبک lane strategy براي pc و موبايل است که در جهان تاريک و وهمي Warhammer 40,000 جريان دارد و وظيفه اصلي شما درست به خط کردن و فرماندهي نيرو هاي خود به سبک بازي هاي دفاعي است. Storm of Vengeance باز گو کننده داستان ها و قسمت هاي محوري در جهان Warhammer 40000 است در طول جنگ هاي سياره اي افسانه اي در سياره Piscina IV.تمرکز بازي روي نبرد بين دو نيروي Dark Angels و Orks است و شما کنترل و فرماندهي ??? نفر از Dark Angel ها را براي دفاع سرسختانه از سياره خود بر عهده داريد.
منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
FIFA World Cup Brazil 2014
FIFA-World-Cup-Brazil-2014-(1).jpg
FIFA-World-Cup-Brazil-2014-(3).jpg

FIFA-World-Cup-Brazil-2014-(2).jpg
FIFA-World-Cup-Brazil-2014-(4).jpg




بررسي بازي
اين بازي را کمپاني نام آشناي EA به شعار “بيشترين تعداد حالات بازي بين تمام بازي هاي رقابتي EA” منتشر کرده است. قبل از اين بازي براي کنسول ايکس باکس و PS انتشار يافته بود و الان مدت کمي است که اين بازي بسيار زيباي فيفا جام جهاني ???? برزيل براي کامپيوتر هم عرضه شده است. اين بازي امکانات بسيار جديدتري نسبت به Fifa 14 دارد و باگ هاي که فيفا ?? داشت را ندارد. در بازي FIFA World Cup Brazil 2014 يک سيستم تازه به نام Explosive Movement يا همان حرکات انفجاري اضافه شده است ، که حرکت شتابي بازيکن چه با توپ و چه بدون توپ مي توان تنظيم نمود و امکان ديگري که در اين نسخه گنجانده شده است، مکانيزم World Class Control است که باعث ميشود گيمر کنترل دقيق تري بر دربيل زدن ها و پاس دادن هاي بازيکنان داشته باشد. انيميشن هاي بسيار جديدي براي پاس ها ، پنالتي ها ، گل زدن و شادي بعد از آن و … به بازي افزوده شده است. در نسخه جام جهاني فيفا ?? حدود ??? تيم ملي ، ???? بازيکن جديد و ?? استاديوم جديد گنجانده شده است که ?? ورزشگاه مربوط به ورزشگاه هاي برزيل است، که براي جام جهاني در نظر گرفته شده است. براي اينکه بتوانيد جام جهاني را در اين نسخه خودتان بازي کنيد ، بايد به حالت In Road to the FIFA World Cup بازي کنيد، که ?? نفر مي توانند، در بازي هاي گروهي ، يک هشتم ، يک چهارم و نيمه نهايي و فينال جام جهاني و حالت قهرماني را با هم تجربه کنند. البته براي تيم ملي برزيل در اين نسخه حالت اختصاصي به نام Road to Rio de Janeiro در نظر گرفته شده است که مي توان با برزيل جام جهاني را تجربه کرد.
حداقل سيستم مورد نياز بازي :

سيستم عامل : Windows Vista SP1 / Windows 7/8
پردازنده : Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz , AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800
کارت گرافيک: NVIDIA GeForce 8800 GT 256MB , AMD Radeon HD 2900 XT 512MB0
رم مورد نياز : ?GB Ram
آداپتور گرافيکي : Direcx v9.0C
هارديسک مورد نياز : ?GB HD Space Available


منبع: www.downloadha.com




































Game Stock Car 2013
Game-Stock-Car-2013-screenshots-01-small.jpg
Game-Stock-Car-2013-screenshots-02-small.jpg

Game-Stock-Car-2013-screenshots-03-small.jpg
Game-Stock-Car-2013-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
Game Stock Car عنوان جديدترين بازي از مسابقات حرفه اي ماشين سواري با ماشين هاي مسابقه مي باشد که به تازگي توسط کمپاني Reiza Studios براي PC حمايت يافته و منتشر شده است. بازي شبيه سازي شده و مربوط به فصل ???? از مسابقات اتومبيل راني شتاب قهرماني برزيل مي باشد. شبيه سازي با قدرت تمام در اين بازي به تصوير کشيده شده است. وجود بيش از ?? خودرو که هريک براي مسابقات آماده و طراحي شده اند را در اختيار داريد و وبه گفته تيم سازنده بازي واقعيت گرايي را رأس بازي قرار داده اند. چندين حالت بازي، امکان Customize حرفه اي خودرو ها، مسيرها و پيست هاي حرفه اي براي اجراي مسابقات، امکان بازي در حالت مرحله اي، گرافيک عالي و گيم پلي قدرتمند از ويژپي هاي اين بازي مهيج مي باشد.

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP or superior
Processor: 1.4 Ghz Processor
Memory: 1GB RAM
Graphics: Directx 9.0c compatible video card with 256MB Video RAM
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: 2.6 Ghz Processor
Memory: 2GB RAM
Graphics: Directx 9.0c compatible video card with 512MB Video RAM
Hard Drive: 4 GB available space

منبع: www.downloadha.com

























NASCAR ’14
NASCAR-14-screenshots-02-small.jpg
NASCAR-14-screenshots-01-small.jpg

NASCAR-14-screenshots-04-small.jpg
NASCAR-14-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
عنوان NASCAR ’14 به وسيله ي ناشر آن يعني Deep Silver معرفي شد.اين بازي به وسيله ي Euthechnyx ساخته شده و اوايل سال ???? براي PS3 و Xbox360 منتشر مي شود.در بيانيه ي رسمي که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازي تاييد کرد که بازي به وسيله ي تکنولوژي مخصوص سري NASCAR يعني Highlights تزئين شده که به بازيکنان اين اجازه را مي دهد تا مسابقات بسيار واقعي را بازسازي کرده،با شرايط آب و هوايي وفق داده شده و مانند ديگر رقيبانشان به جدال براي بهترين شدن بپردازند.همچنين در بازي بخش Career وجود خواهد داشت تا بازيکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهاي مطرح تر و راه اندازي R&D براي داشتن مسابقات بهتر،با همديگر به مبارزه بپردازند.در بازي مسابقاتي از قبيل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاين و دونفره وجود خواهد داشت.

NASCAR 14 PC-RELOADED

منبع: www.downloadha.com























Last Knight
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge
pes-2014-screenshots-02-small.jpg
pes-2014-screenshots-01-small.jpg

pes-2014-screenshots-04-small.jpg
pes-2014-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
براي برترين دست آورد فوتبال تلاش کنيد! تيم ملي خود و يا بازيکن محبوب خود را در افزونه ي جديد بازي PES 2014 با نام رقابت جهاني ياري نماييد تا به اين هدف بزرگ برسد. شما مي توانيد به عنوان مربي و يا به عنوان يک بازيکن وارد اين مرحله از بازي بشويد. به عنوان مربي وارد شويد و تيم خود را با استفاده از منوهاي جديدي که در اين نسخه از بازي قرار داده شده است از مرحله رده بندي مديريت کنيد. هم چنين مي توانيد به عنوان بازيکني به مرحله ي اسطوره شدن برسيد و سفر خويش را در راه برترين شدن در جهان انجام دهيد. افزونه ي World Challenge همراه با تيم رسمي برزيل عرضه مي شود که حال و هواي جديدي را به بازي مي دهد. در اين نسخه از بازي، که همراه با نسخه اصلي بازي مي باشد، شما هم مي توانيد بخش World Challenge را انجام دهيد و هم اينکه مثل قديم به بازي کردن بازي اصلي PES 2014 به همراه آخرين آپديت ها بپردازيد.
حداقل سيستم مورد نياز:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c



سيستم پيشنهادي:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

منبع: www.downloadha.com






























Blackguards Special Edition
Blackguards-Special-Edition-1-300x169.jpg
Blackguards-Special-Edition-3-300x169.jpg

Blackguards-Special-Edition-2-300x169.jpg
Blackguards-Special-Edition-4-300x169.jpg




بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي/نقش آفريني
زبان: ENG
حجم فايل: ??? GB
معرفي بازي :

بازي Blackguards در سبک استراتژي و نقش آفريني ميباشد که توسط Daedalic Entertainment منتشر شده است. بازي Blackguards داستان فردي مي باشد که به اعدام محکوم شده است اما او بيگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است. بنابراين او تصميم مي گيرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازي Blackguards شما به همراه عده اي ولگرد خياباني براي نجات دنيا و رهايي از چنگال دشمنانتان تلاش مي کنيد. جهاني که شما در آن زندگي ميکنيد آونتريا نام دارد که پر از سياهي و تاريکي است. در هر بخش بازي شما با داستان هايي پر از پيچيدگي و غافلگير کننده رو به رو مي شويد و تصميم گيري هاي شما باعث پايان هاي متفاوتي بازي خواهد بود . از ويژگي هاي اين بازي ميتوان به بيش از ??? نقشه جنگ ، فراگيري آسان گيم پلي بازي ، محيط تعاملي ، امکان ارتقا سلاح ها و مهارت هاي هر شخصيت اشاره کرد.

منبع: www.top2download.com
























Gone Home
Gone-Home-screenshots-02-small.jpg
Gone-Home-screenshots-01-small.jpg

Gone-Home-screenshots-04-small.jpg
Gone-Home-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
شخصيت‌اصلي بازي Kaitlan Greenbriar نام دارد. وي که در طي چند وقت گذشته در حال سفر به دوردنيا بوده، پس از مدت‌ها به خانه‌ي جديد خانواده‌ي خود بر‌مي‌گردد اما آن را خالي ميابد. پس از خواندن دست‌نوشتي که خواهرش، Sam، پشت‌در خانه گذاشته او مي‌فهمد که کسي در خانه نيست. پس از کمي کندوکاو در ورودي خانه، Kate کليد زاپاس را پيدا کرده و وارد خانه مي‌شود. در واقع لوکيشن اصلي بازي همين خانه است و هدف مخاطب هم پيدا کردن نشانه‌اي کوچک از اتفاقاتي است که بر سر خانواده‌ي وي آمده‌است. پس‌ازاين، روند اصلي بازي شروع مي‌شود؛ شما به‌ترتيب قسمت‌هاي مختلف خانه‌را مي‌گرديد و نوشته‌ها و عکس‌هاي متفاوتي پيدا مي‌کنيد که به شما در فهميدن سرنوشت خانواده‌ي مرموز کيت کمک مي‌کند. پس از پيدا کردن بعضي آيتم‌هاي خاص و بررسي آن‌ها، فايلي صوتي با صدايSam به‌دست مي‌آوريد که وي آن‌را براي کيتي ثبت کرده و در واقعا شيوه‌اي ظريف براي روايت داستان بازي توسط سازندگان است. هر نواري که پيدا مي‌کنيد، ماجرا‌ها را از ديد سم روايت مي‌کند؛ اتفاقاتي که در مدت نبود کيت افتاده، رابطه‌ي خودش با کاراکتر Lonnie، دعواهاي خودش با والدين، عشقي افسارگسيخته و در نهايت نوشته و نوار پاياني بازي که سرنوشت Sam ىا مشخص مي‌کند، همه و همه به ظريف‌ترين شکل ممکن با صداي باطراوت Sarah Grayson روايت مي‌شوند.
در واقع در Gone Home هيچ‌گونه اتفاق‌ ماورا‌الطبيعه نيافتاده، بلکه فقط داستاني شخصي که در طول روز بارها ممکن است براي خيلي از دوستان و نزديکان ما اتفاق افتاده باشد را روايت مي‌کند و چنان زيبا اين کار را انجام مي‌دهد که در نهايت Sam جايگاهي برابر با Clementine و Lee در قلب بازي‌باز پيدا مي‌کند. روايت داستاني Gone Home را در کنار Bastion مي‌توان برترين در نوع خود دانست و از اين حيث واقعا بايد به داستان‌سرايان در The Fullbright Company آفرين گفت.
گيم‌پلي در Gone Home به دو بخش گشتن و خواندن تقسيم مي‌شود. تنها سه معماي مربوط به باز‌کردن قفل در بازي وجود دارد که حل کردن آن‌ها زياد سخت نيست و شايد تنها چالش در کل بازي باشد. در واقع GH عنواني است که اصلا بر گيم‌پلي متکي نيست و تقريبا تمام تمرکز خود را بر روي ارائه‌ي داستاني زيبا و روايت آن ‌مي‌گذارد. اين به خودي خود يک ضعف نيست، اما مي‌تواند بازي‌باز کم‌حوصله را به سرعت از بازي خسته کند. به همين دليل GH را نمي‌توان عنواني براي همه درنظر گرفت. نکته‌ي ناراحت‌کننده و از معدود ضعف‌هاي بازي نيز در اين است که برخلاف نخستين اپيزود TWD که حتي کم‌حوصله‌ترين افراد را با خود همراه کرد، GH در اين‌ کار شکست مي‌خورد و دليل اصلي اين موضوع را مي‌توان عدم درگيرکننده بودن دانست، در GH مخاطب عملا خودش را در خارج از داستان مي‌بيند و مانند کسي که کتابي را مي‌خواند به مرور اتفاقاتي که افتاده مي‌پردازد، اما در اثري چون TWD، شخصيت‌اصلي هميشه در مرکز توجه قرار دارد و هيچ‌گاه مخاطب خود را خارج از داستان حس نمي‌کند. عاملي که بر اين موضوع دامن مي‌زند، صامت بودن شخصيت اصلي پس از ديالوگ اوليه‌ي او است. سازندگان مي‌توانستند پس از بررسي هر اشياء و يا خواندن يک دست‌نوشته، ديالوگي را براي کيت در‌نظر بگيرند تا از سکوتي که در بازي وجود دارد کاسته شود. به همين‌دليل برخلاف سم، مخاطب از برقراري کم‌ترين ارتباطي با کيت درمي‌ماند و عملا هيچ‌گونه احساسي در قبال او پيدا نمي‌کند.
گرافيک در GH با توجه به مستقل بودن سازندگانش بسيار زيباست و يکي از برترين بازي‌هايي است که با انجين Unity ساخته شده‌است. تمامي اشياء در بازي با دقت فراوان ساخته‌ شده‌اند و حتي مي‌توان با بررسي برخي وسايل مثل قوطي شير تاريخ توليد آن را فهميد! بازي در سال ???? جريان دارد و فضاسازي بازي به‌قدري عالي‌است که لحظاتي مخاطب خود را در آن دوران مي‌يابد. تلويزيون‌هاي بزرگ CRT، کارتريج‌هاي ظريف Super Nintendo، کاغذي که بر روي آن فنون مخفي کاراکتر‌هاي Street Fighter نوشته شده و حتي موسيقي‌ کلاسيک و خاطره‌انگيزي که در اتاق موزيک خانه شنيده مي‌شود، همگي باعث ايجاد نوعي نوستالژي براي کساني که روزگار خود را با اين وسايل گذراندند، مي‌شود.
صداگذاري بازي ديگر نقطه‌ي قوت آن است. صداي باراني که هميشه در حال باريدن است، صداي راه‌رفتن‌هاي کيتي، صداي رعد و برق، صداي افتادن يک ليوان از دست شما، همگي به بهترين شکل ممکن ساخته‌ شده‌اند. موسيقي نيز با اين که کمتر مورد توجه قرار مي‌گيرد، اما کاملا مناسب است و با فضاي غم‌انگيز بازي هم‌خواني دارد.
منبع توضيحات : بازي نما

منبع: www.downloadha.com
 
بالا