• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Patrician IV Gold Edition
Patrician-IV-Gold-Edition-2-300x1871.jpg
Patrician-IV-Gold-Edition-3-300x1991.jpg

Patrician-IV-Gold-Edition-5-300x1871.jpg
Patrician-IV-Steam-Special-Edition-3-300x168.jpg





بررسي بازي
تاريخ انتشار : ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :


Patrician IV يک بازي در سبک استراتژيک مي باشد که در آن بازي کننده در نقش بازرگاني جوان در محدوده درياي بالتيک و درياي شمال در اواخر قرون وسطي قرار مي گيرد که بايستي بتواند با هوش ودرايت خود در راس انجمن Hanseatic قرار گرفته و امپراطوري بازرگاني دريايي خود را بسازد. در بازي با شروع از اولين مراحل، به عنوان بازرگاني کوچک، بازي کننده بايد از هر مهارتي در دسترس خود براي سربلند کردن ميان بازرگانان بزرگ و ارتقاي درجات خود استفاده نمايد و به تديج به بزرگترين بازرگان در اروپا مبدل گردد. در اين بازي فقط بايد به فکر تجارت با دوستان و کشور هاي همسايه باشيد و اين هدف تا آخر بازي شما را همياري ميکند. بخشي از فعاليت ها در درياي آزاد ميباشد. بنابراين فراموش نکنيد که ممکن است با اشخاصي به نام دزدان دريايي رو به رو شويد و تجارت شما را دچار لغزش کنند. اين نسخه شامل نسخه هاي Steam Special Edition و Rise of a Dynasty مي باشد.


حداقل سيستم مورد نياز :
OS: Windows XP / Vista / 7
Processor: 2 GHz
Memory: 1 GB
Hard Disk Space: 5 GB
(Video Card: 256 MB DirectX 9.0c compatible PCIe (Geforce 6 Series/Radeon X1000 Series
Sound: DirectX compatible
DirectX®: ???c


منبع: www.top2download.com





















Left for Dead 2
images
images
images
images






بررسي بازي
چهار نفر در يکي از مخوف ترين شهرها در حال پرسه زدن هستند. صداهاي عجيب و غريبي گهگاه شنيده مي شوند. سايه هايي هم که در زير نور چراغ هاي خيابان به چشم مي خورند با سرعت زياد به محلي نامعلوم مي روند. ترس و وحشت نا خود آگاه بر صورت آن چهار نفر پديدار مي شود. به نظر، آن ها هم انتظار اتفاقات ناگواري را مي کشند. در يک لحظه صدايي از پشت سر، آن ها را غافلگير مي کند. دري شکسته است و تعداد بي شماري زامبي به طرف آن ها حمله ور شده اند. در اين لحظه است که مرگ را جلوي چشمانشان ديدند و بايد از آن بگريزند. همين داستان را به خوبي مي توانيد در بازي اي به نام Left 4 Dead مشاهده کنيد. اين بازي يکي از بازي هاي بسيار جالب و جذابي بود که از سوي شرکت بازي سازي Valve براي PC و Xbox 360 منتشر شد. اين بازي در کمال ناباوري با استقبال زيادي رو به رو شد و براي مدتي به يکي از بهترين بازي هاي آنلاين و چند نفره هم تبديل شد. اما پس از گذشت مدت کوتاهي از انتشار نسخه اول اين بازي شرکت Valve نسخه دوم اين بازي را هم تاييد کرد. همين مسئله انتقادهاي زيادي را به همراه داشت. چون نسخه جديد اين بازي دقيقا يکسال پس از عرضه نسخه اول به بازار عرضه مي شد. اما با اين حال نسخه دوم اين بازي با عنوان Left 4 Dead 2 براي PC و Xbox 360 عرضه شد.


داستان:
کلا سري بازي هاي Left 4 Dead از داستان خاصي بهره نمي برند. اما از آنجايي که هر بازي اي براي شروع نياز به يک بهانه دارد، بازي Left 4 Dead 2 نيز از با يک سوژه بسيار ساده شروع مي شود. همانند نسخه قبل شما در شهري قرار داريد که مملو زامبي است و فقط 4 نفر از افراد آن شهر سالم مانده اند. اين گروه چهار نفره را سه مرد به نام هاي کوچ (Coach)، اليس (Ellis)، نيک (Nick) و يک زن به نام راچل (Rochelle) تشکيل مي دهد. آقاي کوچ يک مربي فوتبال در دبيرستان بوده است. اليس نيز يک مهندس بسيار باهوش است. نيک هم از جمله افرادي است که زياد جذاب به نظر نمي رسد. او يک فرد خلافکار است که از بد روزگار در اين مکان گرفتار شده است. آخرين نفر هم که راچل نام دارد يک خبرنگار است که براي شبکه هاي خبري آن محل کار مي کرده است. حال اين چهار نفر بايد از مکان هاي مختلف از دست زامبي ها فرار کنند و با همکاري يکديگر جان سالم به در ببرند.


گرافيک:
مطمئنا وقتي بازيLeft 4 Dead را مي خريد از اين بازي انتظار گرافيک بالا و خيره کننده را نداريد. گرافيک بازي از لحاظ تکنيکي هيچ حرفي براي گفتن ندارد. بافت هاي بازي ساده و بدون جزئيات هستند. طراحي سلاح ها و ابزاري که در بازي قرار دارند نيز بسيار ساده و بي کيفيت هستند و پس از ديدن سلاح هاي بازي Modern Warefare 2 اين ها بيشتر به اسباب بازي شبيه هستند. اما با اين حال گرافيک بازي کاملا با اين سبک هماهنگ است. يکي از مسائلي که به شدت در اين بازي خوب است نورپردازي آن است. کلا بازي در هر زمينه اي که مشکل داشته باشد نورپردازي بسيار خوبي دارد. نور چراغ قوه شما به خوبي در محيط منعکس مي شود. سايه هاي تشکيل شده از نور به خوبي با جهت تابش نور تغيير مي کنند. تمام منبع هاي نور بازي کاملا واقعي هستند و تاثير زيادي روي سايه ها مي گذارند.


موسيقي/صداگذاري :
موسيقي Left 4 Dead 2 را آقاي مايک موراسکي (Mike Morasky) کار کرده که حتما با سبک و سياق آهنگ هاي او در شماره قبلي آشنا هستيد. براي صداي شخصيت هايي چون کوچ و اليس هم از صداي آقايان چاد کولمن (Chad Coleman) و اريک لادين (Eric Ladin) استفاده شده است. صداگذاري بازي هم از بخش هاي خوب اين عنوان به شمار مي رود. صداي زامبي ها بسيار خوب است و هنگامي که فرياد مي زنند اوج خشم در صداي آن ها به گوش مي رسد. صداي سلاح ها هم در بازي بسيار خوب شنيده مي شد. البته صداي سلاح ها چندان هم مانند نمونه هاي واقعي نيست ولي در حد خوبي قرار دارند. صداي نارنجک ها و انفجار هايي هم که در بازي شنيده مي شوند بسيار خوب است و واقعا حس انفجار را انتقال مي دهند. از نکته هاي خوبي که در صداگذاري بازي به کار رفته است صداهايي است که در محيط بازي شنيده مي شوند. گاهي پيش مي آيد که به مکاني برسيد که هيچ زامبي وجود ندارد و فضا کاملا آرام است. در اين لحظه فقط کافي است صدايي توليد شود که بسيار جلب توجه کند، مانند صداي دزدگير يک اتومبيل. اين صدا به خوبي در محوطه بازي مي پيچد و پس از چند لحظه صحنه را پر از زامبي هاي مختلف مي کند.






گيم پلي :
نقطه قوت اين بازي يا اساسي ترين نکته اي که بازي بر مبناي آن ساخته شده است گيم پلي اين عنوان است. اين بازي يک گيم پلي بسيار نفس گير و هيجان آور را پيش روي شما قرار مي دهد. گيم پلي بازي کلا حالت بزن برو دارد و شما بايد تمام زامبي ها را با سلاح ها و وسايل مختلف از بين ببريد. يکي از نکاتي که هيجان گيم پلي بازي را بالا برده است، سرعت بالاي بازي است. شما بايد با سرعت زياد زامبي ها را از بين ببريد چرا که آن ها هم با سرعت زيادي به سمت شما حمله ور مي شوند. يکي از نکات خوب ديگر بازي در بخش گيم پلي اين است که بازي با يک فريم ثابت پيش مي رود و همين مسئله باعث شده تا سرعت بازي به شدت به چشم بيايد. همچنين گيم پلي بازي بيشتر در حالت چند نفره جذاب مي شود. در اصل اين بازي را بايد چند نفره بازي کنيد تا هيجان بازي براي شما چند برابر شود.


نتيجه گيري:
بازي Left 4 Dead 2 از جمله بازي هايي است که بيشتر علاقه مندان به بازي هاي آنلاين و چند نفره را به خود جذب مي کند و در حالت تک نفره چندان جذابيتي را ايجاد نمي کند.


منبع: www.bazitarsnak.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
بازی جدید چی داری؟
شما ابتدا لیست را دانلود کنید. در worksheet با نام PC (time sort) بازی هایی که جدید تر می باشند در انتهای لیست از ردیف 154 به بعد با فونت درشت نوشته شده اند. هر چه به انتهای لیست بروید ، بازی ها جدید تر می باشند.


سلام
لیست کامل فیلمها و بازی ها لطفا

لیست در پست اول موجود است. با این حال برایتان پ.خ نیز شد


need for speed rivals هم اومده؟ نحوه تحویل هارد در تهران + زمان پ.خ بفرمایید.
این بازی برای PC آمده اما هنوز کرک معتبری برای ان ارائه نشده و کرک های موحود مشکل دارند. بنابراین هنوز به آرشیو اضافه نشده است.
اطلاعات درخواستی برای شما پ.خ شد.


هارد بدستم رسید همه چیز عالی ممنون دوست عزیز
خواهش می کنم دوست عزیز.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


FlashBack


Flashback-2013-pc-cover.jpg







بررسي بازي
سخه ي HD بازي Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ???? براي کنسول آميگا منتشر شده بود ساخته مي شود و در تاريخ ?? آگوست براي کنسول Xbox 360 منتشر شد. اين بازي يک عنوان علمي تخيلي مي باشد که توسط VectorCell ساخته مي شود و ناشر آن يوبيسافت مي باشد که بعد از بيست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ي اصلي بازي Flashback همانطور که گفته شد در سال ???? منتشر شد ولي برخلاف نسخه ي HD آن با بازخورد مناسب تري از سوي محافل مختلف مرتبط با گيم و منتقدان رو به رو شد. اين امر در صورتي است که تا حال نسخه ي جديد اين بازي نتوانسته نمرات خوبي را دريافت کند. داستان بازي هم در مورد شخصيتي به نام Conrad B مي باشد که همانند باقي قهرمانان قديمي حافظه ي خود را از دست داده و …


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس













Ace Combat: Assault Horizon Enhanced Edition
Ace_Combat_Assault_Horizon_022.jpg
Ace_Combat_Assault_Horizon_011.jpg

Ace_Combat_Assault_Horizon_044.jpg
Ace_Combat_Assault_Horizon_033.jpg

Ace_Combat_Assault_Horizon_066.jpg
Ace_Combat_Assault_Horizon_055.jpg





بررسي بازي
يک داستان نظامي، براي اينکه هيجان انگيز و تقريباً نزديک به واقعيت از کار دربيايد، نياز به متخصصي در امور نظامي دارد تا با مشاوره هايش، داستان بازي را بهتر و زيباتر کند. در سري H.A.W.X تام کلنسي (Tom Clancy) به خوبي اين کار را انجام داد و از نظر داستاني، اين سري از بازي ها با روند خوبي مواجه شدند. حال Namco براي اينکه در Assault Horizon داستان خوبي را پيش روي بازيکنان قرار دهد از آقاي جيم دفليس (Jim DeFelice) استفاده کرد. يک نويسنده مشهور که داستان هاي پر فروشي در زمينه هاي نظامي و جاسوسي و مقالات زيادي در نشريه New York Times در همين زمينه منتشر کرده و از اين نظر يک فرد بسيار خلاق به حساب مي آيد. براي اولين بار در اين سري از بازي ها و کلاً بازي هاي سبک پرواز، بازيکنان کنترل خلباني را بدست مي گيرند که مي توانند او را خارج از کابين خلبان هم کنترل کنند و کمي با زندگي شخصي و خصوصيات او آشنا شوند! نکته مهمي که باعث شده بازيکنان با خلبان بازي ارتباط بيشتري برقرار کنند.Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ويليام بيشاپ (William Bishop) قرار مي دهد که **** گروه پروازي به نام Warwolf است. او و گروهش در بازي به تيم ???th Task Force مشهور هستند که يکي از بهترين و بزرگترين گروه هاي پرواز سازمان ملل به حساب مي آيند. بازي در سال ???? رخ مي دهد و NATO و روسيه براي از بين بردن يک گروه نظامي آفريقايي به نام SRN، نيروهايشان را به شرق آفريقا مي فرستند. نکته جالب اينجاست که اين گروه توسط يک خلافکار روسي به نام بلاتوني (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ???th Task Force در عمليات هاي مختلفي که انجام مي دهند، متوجه مي شوند که گروه SRN داراي سلاحي به نام Trinity است که قدرت يک بمب هسته اي را دارد.
در ادامه بازي نيز گروه ??? و بيشاپ با يکي ديگر از نظاميان گروه SRN که آندري مارکو (Andrei Markov) نام دارد، روبرو مي شوند که يک خلبان فوق العاده است و کارهاي او مشکل جديدي را براي بيشاپ و گروهش به وجود مي آورد. روند کلي بازي روي مارکو و گروه SRN است و بازيکنان با بيشاپ مأموريت هاي مختلفي را براي از بين بردن اين گروه انجام مي دهند. موضوع جالب اينجاست که بازيکنان واقعاً بازي را از ديد بيشاپ دنبال مي کنند و در اکثر لحظات بازي در نقش او قرار مي گيرند. در برخي قسمت ها هم بايد خود او را در پايگاه هاي نظامي کنترل کنيد. نحوه صحنه پردازي ها و کارگرداني خوب بازي از همان صحنه هاي ابتدايي بازيکنان را مجذوب خودشان مي کنند. بازي به شکلي طوفاني شروع مي شود و پس از نمايش صحنه هايي فوق العاده تازه متوجه مي شويد که در يکي از کابوس هاي بيشاپ بوده ايد. وجود چنين مسائلي باعث شده که بازيکنان ارتباط بيشتري با شخصيت اصلي بازي برقرار کنند و خودشان را به خوبي در نقش او احساس کنند.





حداقل سيستم مورد نياز بازي :


OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8


Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz or ADM Athlon X2 2.4 Ghz


Memory: 2 GB RAM


Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space


Video Card: Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850


DirectX: 9.0c or greater


Sound: Standard audio device


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Assassin’s Creed IV: Black Flag
Assassins-Creed-IV-screenshots-01-small.jpg
Assassins-Creed-IV-screenshots-02-small.jpg

Assassins-Creed-IV-screenshots-03-small.jpg
Assassins-Creed-IV-screenshots-04-small.jpg

Assassins-Creed-IV-screenshots-05-small.jpg
Assassins-Creed-IV-screenshots-06-small.jpg





بررسي بازي
بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.
با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!
به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.
حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.
با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.








حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with shader Model 4.0 or higher)
Hard Drive: 30 GB available space


سیستم پیشنهادی:
OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400S @ 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better and GeForce GTX 400, GTX 500, GTX 600 and GTX 700 series. AMD Radeon HD4870 or better and Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series. Note: Latest GeForce drivers tested: 327.23 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Vista and 13.9 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Win7 and Win8. Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.



منبع توضیحات: بازی سنتر


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد




بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Deus Ex Human Revolution Directors Cut
Deus-Ex-Human-Revolution-Directors-Cut-11-300x169.jpg
Deus-Ex-Human-Revolution-Directors-Cut-21-300x169.jpg

Deus-Ex-Human-Revolution-Directors-Cut-31-300x169.jpg
Deus-Ex-Human-Revolution-Directors-Cut-2-300x168.jpg







بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :
چندي پيش اعلام شد نسخه Director’s Cut بازي Deus Ex به شکل انحصاري براي کنسول خانگي Wii U عرضه مي شود اما چندي پيش تاييد شد اين نسخه براي ساير پلتفرم ها نيز عرضه خواهد شد. که به تازگي نسخه PC اين بازي توسط کمپاني Eidos Montreal منتشر شده است که شامل ويژگي هايي مانند هک از طريق صفحه نمايش لمسي، ويرايش تعاملي نقشه، افزودن و ارتقاء تيراندازي، نارنجک دستي و بسياري از پيشرفت هاي خاص و عالي ديگر مي باشد. همچنين عنوان Director’s Cut شامل تمامي DLC هايي مي باشد که پيش از اين براي عنوان Deus Ex Human Revolution منتشر شده بود. يکي از قابليت هايي که در اين نسخه اضافه شده است استفاده از صفحه نمايش ديگر براي بازي کردن است. به طور مثال مي توانيد از «ويتا» يا تبلت ها استفاده کنيد.
Deus Ex داستاني نو ارائه مي دهد و دنياي ???? را با ديدي جديد مي نگرد، دنيايي که در آن چيز هايي زيادي براي ديدن وجود دارد ولي قهرمان ما از تمامي اين چيز ها بيزار است. Adam Jensen مامور سابق پليس است که حال گارد نظامي شرکت توليد ايمپلمنت با نام Sarif Industries و هم چنين فرمانده گروه عمليات ويژه اين شرکت است. Adam در نگاه اول بسيار سرد، خونسرد و شجاع به نظر مي رسد و واقعا نيز اين گونه است، او خود هيچ علاقه اي نسبت به کالاهاي توليدي ندارد و آناتومي طبيعي را به قطعات مصنوعي ترجيح ميدهد. ولي شايد يکي از دلايلي که Adam به کار خود ادامه ميدهد Megan Reed نامزد او باشد. Megan Reed از محققان ارشد شرکت David Sarif است و فرد بسيار مهمي محسوب مي شود. اين دو واقعا زوج جالبي به نظر مي آيند ولي ماجرا ان گونه که بايد پيش نمي رود.


حداقل سيستم مورد نياز :
OS : Windows XP, Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor : 2 GHz dual core
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : 17 GB available space
Sound Card : 100% DirectX 9.0c compatible sound device
سيستم پيشنهادي :
OS : Windows 7 or Windows 8
Processor : AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
Memory : 2 GB RAM
Graphics : AMD Radeon HD 5850
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : 17 GB available space
Sound Card : 100% DirectX 9.0c compatible sound device






منبع: دانلود بازی|تاپ 2دانلود,Xbox360,Psp,Ps3,Pc














B]The Wolf Among Us Episode 1[/B]
The-Wolf-Among-Us-Episode-1-3-300x169.jpg
The-Wolf-Among-Us-Episode-1-4-300x169.jpg

The-Wolf-Among-Us-Episode-1-6-300x169.jpg
The-Wolf-Among-Us-Episode-1-5-300x169.jpg





بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: ماجراجويي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :
سري The Walking Dead را مي توان يکي از موفق ترين بازي هاي ماجراجويي اين نسل بناميم که استوديوي Telltale Games آن را به شکلي بسيار زيبا ساخته بود. اين استوديو که در گذشته عناويني مانند Tales of Monkey Island و Back to the Future را راهي بازار کرده بود، توانسته مخاطب هاي خاص خودش را بدست بياورد. بازي هايي که آن ها خلق مي کنند، در قسمت داستان سرايي بسيار عالي هستند. بازيکنان در حاليکه با گيم پلي خوبي روبرو مي شوند، يک داستان Interactive بسيار خوب را نيز پشت سر خواهند گذاشت که واقعاً درگير کننده و جذاب است و از نظر احساسي همه را تحت تأثير قرار مي دهد. حال آن ها با توجه به اين فرمول جادويي و بسيار موفق، پروژه جديدي به نام The Wolf Among Us را شروع کرده اند که بر اساس کتاب هاي کميک Fables به نويسندگي بيل ويلينگهام (Bill Willingham) ساخته شده است.
در اين دنيا با يک افسانه کهن روبرو خواهيد شد که با المان هاي واقعي ترکيب شده است. تمام شخصيت هاي بازي واقعي هستند، اما در دنياهاي متفاوتي زندگي مي کنند. زماني که شيطاني به نام The Adversary تمام اين دنياها را تهدديد مي کند، شخصيت هاي بازي در دنيايي گرفتار مي شوند که تا کنون آن را مشاهده نکرده بودند و آنجا دنياي ما است. شخصيت هاي بازي با تمام قدرتي که دارند، در ميان مردم زندگي مي کنند و اميدوارند که راز آن ها هيچگاه برملا نشود. آن ها داراي نيمه تاريکي هستند که داستان روي آن نيز مانور خاصي مي دهد، اما آيا TWAU پايان خوبي خواهد داشت؟ جريان بازي مانند داستان هاي سيندرلا پيش نمي روند و به همين دليل سازندگان اطلاعات جالبي از اين عنوان را منتشر کرده اند. دنياي تاريکي که ويلينگهام خلق کرده، باعث شده تا سري Fables مورد توجه افراد زيادي قرار بگيرند و اين کميک ها جزو پرفروش ترين ها باشند. داستان TWAU را بايد مدل تغيير يافته داستان هايي مانند سفيد برفي، جک غول کش و… دانست، اما قرار است که عنوان لايسنس شده بسيار خوبي همانند The Walking Dead باشد. اتفاقات TWAU قبل از ماجراهاي کميک رخ مي دهند و در زماني هستند که ايچابود کرين (Ichabod Crane) به عنوان شهردار فعاليت مي کرد. بازيکنان نيز در نقش بيگبي ولف (Bigby Wolf) که کلانتر Fabletown است، قرار مي گيرند که به نام Big Bad Wolf نيز شناخته مي شود. او در اين بازي روي پرونده يک قتل مرموز کار مي کند. استوديوي Telltale اين پيش درآمد را به خاطر جذب مخاطبين بيشتر خلق کرده است. همه چيز به صورتي طراحي شده که شما با خواندن صفحه اول از شماره اول کميک هاي اين داستان، متوجه اتفاقاتي که قبلاً در بازي افتاده، بشويد. داستان TWAU قرار است به سوالات زيادي درباره شخصيت هاي بازي پاسخ دهد و نگاهي عميق تر به هر کدام خواهد داشت.


حداقل سيستم مورد نياز :
OS : XP Service Pack 3
Processor : 2.0 GHz Pentium 4 or equivalent
Memory : 3 GB RAM
(Graphics : ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : 2 GB available space
Sound Card : Direct X 9.0c sound device


سيستم پشنهادي :
OS : Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory : 3 GB RAM
(Graphics : ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : 2 GB available space
Sound Card : Direct X 9.0c sound device






منبع: دانلود بازی|تاپ 2دانلود,Xbox360,Psp,Ps3,Pc
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Enslaved Odyssey to the West Premium Edition
Enslaved-Odyssey-to-the-West-screenshots-02-small.jpg
Enslaved-Odyssey-to-the-West-screenshots-01-small.jpg

Enslaved-Odyssey-to-the-West-screenshots-04-small.jpg
Enslaved-Odyssey-to-the-West-screenshots-03-small.jpg

Enslaved-Odyssey-to-the-West-screenshots-06-small.jpg
Enslaved-Odyssey-to-the-West-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
Enslaved: Odyssey to the West يک تکنيکال اکشن ادونچر است! شايد اسم اين سبک تا به حال به گوشتان نخورده باشد ولي قرار است شما به غيراز کارهاي معمول در اين ژانر، مثل وارد کردن چند ضربه اي ها و حل کردن پازل ها حرکت هاي تاکتيکي نيز انجام دهيد و در اين راه همراهانتان را رهبري کنيد. داستان اين بازي مربوط مي شود به ??? سال بعد در آينده، زماني که جنگي بزرگ بين انسان ها آسيب هاي جبران ناپذيري بر زمين وارد کرده و تقريبا نسل انسان منقرض شده است. در اين بين فقط ربات هاي باقي مانده از جنگ به شکل پراکنده بر روي زمين وجود دارند که ماموريتشان نابودي انسان ها است. آن ها هميشه در کمين نشسته اند تا اندک نفرات باقي مانده را به کام مرگ بکشانند چرا که هيچ کس به آن ها خبر نداده است که جنگ به پايان رسيده است! شخصيت اصلي بازي فردي تنها و گوشه گير و البته خشن به نام مانکي است که با انسان ها چندان رابطه خوبي ندارد و در طول زندگي خود هميشه در حال فرار از ربات ها و ماشين هاي غول پيکري بوده که در پي شکار او بوده اند.او با محيط خشن و نا امن بيرون آشنا است و در هنگام خطر به خوبي مي تواند از مهلکه فرار کند و جان خود را نجات دهد.زندگي در اين جهان مرده به خوبي به او آموخته که چگونه زنده بماند و از جان خود محافظت کند. زخم هايي که روي بدنش وجود دارند کاملا اين موضوع را اثبات مي کنند.زخم هايي که يادگار ربات هايي هستند که قبلا مانکي با آن ها به مبارزه پرداخته است.
شخصيت ديگر بازي Trip است.دختري با موه هاي قزمز به مانند نريکو در Heavenly Sword (علاقه زياد Ninja Theory به زنان مو قرمز!) که يک متخصص فني تمام عيار است. او به همراه پدرش با ايجاد انجمني از انسان هاي باز مانده و با فراهم آوردن موقعيت آموزش، زراعت و امکانات رفاهي سعي در ايجاد تمدني جديد از انسان ها را دارند.در اصل آنها تنها اميد بازماندگان بر روي کره زمين مي باشند.
بر اثر يک اتفاق مانکي توسط ربات ها اسير شده و به وسيله کشتي هوايي به مقصدي نا آشنا برده مي شود.در اينجاست که دو شخصيت اصلي در کنار هم قرار ميگيرند چرا که Trip هم يکي ازاسراي کشتي است.او با ديدن مانکي و سعي او براي فرار از کشتي او را زير نظر مي گيرد تا زماني که کشتي سقوط مي کند ومانکي بي هوش مي شود.در اين هنگام Trip با بستن هد بندي خاص به سر مانکي او را مجبور مي کند که به خواسته هاي او عمل کند در غير اين صورت با استفاده از هدبند برنامه ريزي شده، شوک هاي الکتريکي به مانکي وارد مي کند و درهر صورتي که مانکي Trip را رها کند و يا Trip بميرد مانکي نيز کشته خواهد شد. تنها خواسته ي Trip بازگشت به خانه و ديدار دوباره با پدرش است و از مانکي مي خواهد که در اين راه به او کمک کند.البته در اواسط بازي يکي از دوستان Trip نيز به اين تيم دونفره اضافه خواهد شد که اطلاعاتي زيادي در مورد اين شخصيت وجود ندارد.
داستان بازي برگرفته از نولي چيني به نام سفر به غرب است که تا به حال در رسانه هاي مختلف ديگري نيز مورد استفاده قرار گرفته و از اين کتاب به اشکال مختلف اقتباس شده است.Alex Garland به عنوان نويسنده با Ninja Theory همکاري مي کند.نويسنده نول The Beach و The Tesseract که به ترتيب فيلم هاي The Beach و ?? Days Later از روي آن ها اقتباس شده است و همچنين نويسندگي فيلمنامه ?? Days Later به عهده خود او بوده است. Garland انتخاب بسيار خوبي به عنوان نويسنده کار محسوب مي شود چرا که او يک گيمر حرفه اي است و با بازي هاي کامپيوتري آشنايي بسيار خوب دارد. او به بازي کردن در XBL علاقه خاصي داشته و وقت زيادي را صرف بازي کردن به شکل Online مي کند.
در بخش مبارزات شما دکمه ضربه معمولي و ضربه محکم را داريد که با ترکيب کردن آن ها مي توانيد چند ضربه اي هاي مختلفي را خلق کنيد. با نگه داشتن دکمه ضربه هاي اصلي ضربه هاي شارژ شده مي زنيد و در زمان لازم از تمام کننده هاي زيبايي استفاده خواهيد کرد.گاهي اوقات در اين هنگام دوربين به حالت Slow Motion مي رود و ضربه ها را به زيبايي و از نمايي نزديک تر نشان مي دهد. مي توانيد در برابر حمله هاي دشمن حالت دفاعي بگيريد و يا جاي خالي دهيد و ضربه ضد حمله (Counter Attack) وارد کنيد.کنترل در اين قسمت کاملا مناسب و خوش دست است و وارد کردن چند ضربه اي ها لذت فوق العاده بالايي دارد. چند ضربه اي ها تعدادشان زياد نيست و در نتيجه در هنگام استفاده از آن ها گيج نخواهيد شد. پيچيدگي هاي زيادي که در زدن چند ضربه اي ها در Heavenly Sword وجود داشت در اين بازي وجود ندارد ولي هنوز هم براي ترکيب ضربه هاي مختلف نياز به تمرين داريد تا بتوانيد از همه آن ها به خوبي استفاده کنيد.
در مبارزات از سيستمي استفاده خواهيد کرد که وضعيت ربات ها را به شما نشان مي دهد. زماني که دشمنان قرمز رنگ مي شوند به اين معني است که آن ها در حالت حمله قرار دارند و زماني که آبي هستند دفاع مي کنند و حالت زرد به اين معني است که آن ها در تدارک حمله مي باشند. اين سيستم به شما کمک مي کند که در وقت لازم حمله، دفاع و يا جاي خالي دهيد و در مبارزات شلوغ بسيار کارآمد است.
Unreal Engine 3 موتوري است که به دنياي Enslaved جان داده است. دنيايي که به سبک Post Apocalyptic طراحي شده است و پس از نابودي تمدن بر روي زمين، طبيعت همه جا را پوشانده و سبز کرده است.نماها بسيار زيبا و چشم نواز هستند و قدم زدن در اين محيط بکر و تازه لذت فراواني دارد.محيط ها مثل Heavenly Sword بزرگ و وسيع هستند و جزييات بالايي دارند. Andy Serkis مانند Heavenly Sword در اين بازي نيز با Ninja Theory همکاري مي کند. انيميشن مانکي از روي حرکات او کپچر شده است و خود او نيز به جاي مانکي صحبت مي کند و مشخصا با مهارت بالاي او در اين زمينه شاهد يه کار بي نقص و عالي خواهيم بود. مدل شخصيت Trip در يکي از نمايش ها زماني که پشت يک سنگر قرار گرفته بود چندان جالب نبود که احتمالا در نسخه آخر اين مشکل برطرف خواهد شد.صداي Trip کاملا با شخصيت و صورت او همخواني دارد. در ساخت ربات ها دقت زيادي صورت گرفته تا همگي جذاب و عجيب به نظر برسند.


منبع توضيحات: وبسايت بازي سنتر





حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP SP2, Vista or higher
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.20GHz / AMD Athlon 64 X2 4600+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 9600/ ATI Radeon HD 4850
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 12 GB available space


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
















Race Driver GRID
Race-Driver-GRID-5-300x169.jpg
Race-Driver-GRID-4-300x169.jpg

Race-Driver-GRID-3-300x169.jpg
Race-Driver-GRID-2-300x169.jpg





بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: ماشين سواري
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :


Codemasters با بازي GRID تحولي اساسي در سري Race Driver ايجاد کرد، اين سري بازي ها از ابتدا با نام TOCA Touring Car شناخته مي شدند، ولي به تدريج تغييراتي در عنوان و سبک آن ها بوجود آمد تا اين تيم بازي ساز پس از يک دهه، نتيجه ي تلاش چندين ساله ي خود را بگيرد، با تحولات بوجود آمده GRID به يک عنوان عامه پسند تبديل شده و مي توان گفت از ترکيب چندين بازي موفق سبک Racing تشکيل شده است. مانند اکثر بازي هاي اين سبک، GRID نيز فاقد داستاني سينماييست. بخش يک نفره با دو عنوان GRID World و Race Day در منوي بازي مشخص است. با ورود به قسمت GRID World، شما در نقش راننده اي تازه کار بازي را آغاز مي کنيد، پس از مدتي گروهي تشکيل داده و وارد مسابقات مختلف مي شويد.
کنترل بازي واقع گرايانه است و مانند بازي هاي شبيه سازي بايد با دقت بالايي رانندگي کنيد تا سر پيچ هايي که تعدادي ماشين جلويتان وجود داشت، سالم بمانيد! کنترل خودرو، هنگامي که نماي داخلي ماشين را انتخاب مي کنيد بسيار مشکل است و نياز به تمرين زيادي دارد. قبل از ورود به هر رويداد مي توانيد درجه ي سختي دلخواه خود را انتخاب کنيد. هرچه با درجه ي سخت تري وارد مسابقه شويد، تعداد Flashbackهايي(سيستم ماشين زمان!) که مي توانيد در آن مسابقه استفاده کنيد کمتر مي شوند ولي ميزان اعتبار يا شهرتي که پس از اتمام رويداد کسب مي کنيد، افزايش مي يابد. با انتخاب درجات سخت، حريفان بهتر رانندگي مي کنند ولي باز هم احتمال خطا از سوي آن ها وجود دارد. GRID با Engine ارتقا يافته ي بازي DiRT ساخته شده که اکنون با نام Ego شناخته مي شود. سيستم تخريب پذيري مدل ها شگفت انگيز است. براساس شدت تصادفات، ماشين يا به عبارتي مدل ها آسيب مي بينند، شيشه ها مي شکنند و اجزاي مختلف بدنه ي ماشين در برخي مواقع، از آن جدا شده و تا پايان مسابقه در جاده باقي مي ماند. اکثر اشياء موجود در محيط نيز پويا هستند و با برخورد ماشين ها به آ ن ها، به صورت واقع گرايانه جابجا مي شوند. مدل ماشين ها جزئيات نسبتا خوبي دارند. محيط يا به عبارتي Trackها نيز با جزئيات دقيق و فوق العاده اي طراحي و ساخته شده اند. تنها تماشاچيان متوسط کار شده ولي تعداد زيادي از آن ها در هر Track وجود دارد و با نزديکي به محل قرارگيريشان، عکس العمل هاي جالبي نشان مي دهند و انيميشن هاي مناسبي دارند. يکي از ويژگي هاي بي نظير GRID، درختان موجود در محيط است. علاوه بر طراحي عالي مدل درختان، اصلاْ احساس نمي کنيد که آن ها تکراري هستند و احتمالاْ از قابليتي مانند نرم افزار Speed Tree براي ساخت درختان استفاده شده. در مسابقات ??Hours نيز از سيستم نورپردازي و گردش پوياي روز و شب استفاده شده. به اين صورت که ابتداي شروع مسابقات، هوا کاملا روشن است و به تدريج و با گذر زمان به صورت Real-time تاريک مي شود و در پايان مسابقه نيز به حالت اول(روز) بازمي گردد. از ديگر ويژگي هاي گرافيکي بازي مي توان به نوپردازي، بافت ها و سايه زني بسيار خوب آن اشاره کرد.




منبع: www.top2download.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


XCOM: Enemy Within
XCOM-Enemy-Within-screenshots-02-small.jpg
XCOM-Enemy-Within-screenshots-01-small.jpg

XCOM-Enemy-Within-screenshots-04-small.jpg
XCOM-Enemy-Within-screenshots-03-small.jpg

XCOM-Enemy-Within-screenshots-06-small.jpg
XCOM-Enemy-Within-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
ريليز نسخه جديد بازي محبوب و پرطرفدار XCOM: Enemy Unknown با نام XCOM: Enemy Within به همراه تمامي آپديت ها و دي ال سي هايي که تا به امروز براي اين بازي عرضه شده است در اين نسخه از بازي قابل دريافت است. در اين نسخه افزونه ي Enemy Within آرايه هاي باورنکردني از توانايي ها، آپگريدها و صلاح هاي جديد را براي مبارزه با دشمنان و بيگانگان جديد به همراه دارد. همچنين در اين افزونه نقشه ها و مراحل جديد، گيم پلي استراتژيک و تاکتيکي جديد و محتواي جديد در بخش مولتي پلير براي تجربه ي جديدي از اين بازي قرار داده شده است. شما در اين ريليز که هم اکنون در وبسايت دانلودها قرار داده شده است، هم مي توانيد نسخه ي اصلي بازي به همراه تمامي آپديت ها و هم DLC جديد بازي را با نام Enemy Within به صورت جداگانه بازي نماييد.





حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista / Windows 7
CPU : 2 GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)s
RAM: 2 GB system RAM
Hard Disk Space: 20 GB of free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater
DX: 9.0


Sound: Windows compatible sound card





منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس














Rise of Venice
Rise-of-Venice-6-300x168.jpg
Rise-of-Venice-5-300x168.jpg

Rise-of-Venice-2-300x168.jpg
Rise-of-Venice-4-300x168.jpg






بررسي بازي
تاريخ انتشار: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :


بازي Rise of Venice يکي ديگر از بازي هاي استراتژيک است که توسط کمپاني Kalypso Media براي PC منتشر شده است. ونيز در اوج قدرت خود در زمان رنسانس به سر مي برد و جز شهرهاي زيباي آن زمان تلقي مي شود . ونيز به رکن اصلي و مرکز فرهنگي اروپا مشهور است و مهمترين معاملات بين اروپاي غربي و شهرهاي حاشيه درياي مديترانه از طريق اين شهر اتفاق مي افتد. داستان بازي از آنجا شروع مي شود که شما به عنوان يک مرد جوان در حال تلاش براي رسيدن به قدرت، ثروت و موفقيت هستيد و قصد ساختن يک امپراطوري تجاري بزرگ در سرتا سر طرابلس، رم، اسکندريه، قسطنطنيه و بسياري از شهرهاي ديگر را داريد .
هرچه بيشتر پيشرفت کنيد قدرت بيشتري به دست آورده و مي توانيد ناوگان کشتي راني خود را در برابر دزدان دريايي و چالش هاي که در حين سفر براي شما پيش مي آيد آماده کنيد. در اين بازي سرنوشت شما در دست خودتان است و شما فقط با تلاش خود مي توانيد به موفقيت دست پيدا کنيد . از ويژگي هاي بازي ميتوان به نجربه يک داستان واقعي در زمان فتنه و خيانت در رنسانس و تجارت انواع کالا در مهمترين شهرهاي آن زمان اشاره کرد.


حداقل سيستم مورد نياز :
OS : Windows Vista/7/8
Processor : Intel Core 2 Duo-Prozessor or similar
Memory : ? GB RAM
Graphics : DirectX 10 compatible, 512MB
DirectX : Version 10
Hard Drive : ? GB available space
Sound Card : DirectX compatible


منبع: دانلود بازی|تاپ 2دانلود,Xbox360,Psp,Ps3,Pc
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


Injustice Gods Among Us Ultimate Edition
injustice-gods-among-us-screenshots-02-small.jpg
injustice-gods-among-us-screenshots-01-small.jpg

injustice-gods-among-us-screenshots-04-small.jpg
injustice-gods-among-us-screenshots-03-small.jpg



بررسي بازي
بي شک يکي از بهترين بازي هايي که در سال ???? در سبک مبارزه به بازار عرضه مي شود Injustice : Gods Among Us ساخته استوديو Netherrealm است، در اين بازي ديگر بازيکنان مورتال کمبات به چشم نمي خورند بلکه ؛ قهرمانان خيالي داستان ها و فيلم ها نقش آفرينمي مي کنند. ديگر در اين بازي، بازيکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و ديگر بازيکنان در اين بازي حضور ندارند. بازيکناني که در اين قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان هاي خيالي داستان ها و فيلم ها هستند. شخصيت ها و محيط بازي کاملا سه بعدي است ولي مبارزه و نبردها در راستا دو بعدي است، اما اين دليل بر آن نيست که گرافيک بازي پايين است بلکه ؛ گرافيک بازي بسيار زيبا و طبيعي رونمايي شده است. ادبون خالق و مالک سري هاي مورتال کمبات و اين سري سعي کرده است که تکنيک ها و تکنولوژي هاي مورتال کمبات را در بي عدالت خدايان ما جاي بدهد و محبوبيت زيادي را به کاربران ببخشيد. هکتور سانچز، تهيه کننده بازي هاي مورتال کمبات و اين بازي نيز حرف ها و صحبت هاي ادبون را تاييد کرد و اين را اضافه کرد ” که اين بازي نيز همانند ؛ دو بازي قبلي استوديو ما يعني مورتال کمبات ???? و DC Universe داراي داستان ها و خط داستاني جالب و زيبا و خاطره انگيز است.
سيستم مبارزات کاملا شبيه به "مورتال کامبت" طراحي شده است و تغييرات قابل توجهي در آن ديده نمي شود ولي نمي توانيد انتظار داشته باشيد که بتمن دستهاي سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره اي داشت به تغييرات ظاهري کاراکتر ها در حين مبارزات، مثل پارگي لباس و خراش هاي جزئي بر روي صورت و … ولي نبايد انتظار خونريزي به اندازه "مورتال کامبت" را از اين بازي داشته باشيم. همچنين سيستمي مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده مي کند. در اين سيستم بارهايي دور نشان ابر قهرمان پر مي شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، مي توانيد شاهد صحنه هاي سينماتيک زيبايي همانند آنچيزي که در MK ديديم، باشيد. براي مثال فلش يک بار به دور زمين ميدود و مشتي نثار فک سوپر من مي کند که بسيار هيجان انگيز و زيبا کار شده است و قطعا به عنوان يکي از بزرگترين بخشهاي بازي به حساب خواهد آمد. همينطور سيستم جديدي به نام Wager اضافه شده است که مي توانيد قدرت خود را به رخ حريف بکشيد که محيط جالبي براي يک مبارزه ايجاد مي کند.
اولين نگاه ما به اين بازي تعجب ما را بر انگيخت. اين عنوان با توجه به جزئيات فراوان کاراکترها و محيط اطراف و همچنين دارا بودن فاکتور سرگرمي ابر قهرمانان، مي تواند رقابت نزديکي با سري بازي هاي Marvel Vs. Capcom داشته باشد. همانطور که از DC انتظار ميرود محيط بسيار تاريک تر نسبت به رقيب هاي خود خواهد بود. بايد اعتراف کنم با اينکه هميشه طرفدار سيستم بازيهاي مبارزه اي از قبيل Street Fighter بوده ام ، اين بازي بسيار جذاب بنظر مي رسد و اطمينان دارم به محض اينکه بتوانم بازي را کاملا امتحان کرده و حرکات شخصيت ها را بشناسم، سيستم مبارزه اين بازي برايم حتي جذاب تر خواهد شد. قطعا شما هم از کتک کاري در مخفيگاه شواليه سياه براي ساعات طولاني لذت خواهيد برد.


منبع توضيحات: بازي سنتر و رايان گيم


حداقل سيستم مورد نياز:
OS: 32-bit Windows 7 / Windows 8 / Vista
Processor: Intel® Core™ 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ 8800 GTS or AMD® Radeon™ HD 3850
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 21 GB available space





سيستم پيشنهادي:
OS: 64-bit Windows 7 / Windows 8 / Vista
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz or AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ GTX 560 or AMD® Radeon™ HD 6950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 22 GB available space






منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس








Binary Domain Collection
Binary-Domain-6-300x169.jpg
Binary-Domain-5-300x169.jpg

Binary-Domain-2-300x169.jpg
Binary-Domain-1-300x169.jpg







بررسي بازي
تاريخ انتشار ديتا: ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: اکشن
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :


هر ساله عناويني عرضه مي شوند که هدف اصلي آن ها در وهله ي اول و قبل از رسيدن به موفقيت هايي مانند فروش عرضه عناوين استانداردي است تا بتوانند با رعايت نکات مهم بازي عنواني نسبتا خوب را رقم زده و مخاطبان خود را براي بازي هاي بعدي احتمالي خود پيدا کنند، يکي از اين بازي ها Binary Domain است که سعي دارد با بهره گيري از المان هاي موفق در بازي هاي مطرح در سبک اکشن سوم شخص عنواني مطلوب را پيش روي مخاطبان قرار دهد، در کارنامه ي سازندگان Binary Domain عنواني مانند سري Yakuza وجود دارد که نسخه ي هاي متعددي از آن براي کنسول PS3 وارد بازار شد، همانطور که مطلع هستيد اين عناوين در کشور ژاپن عرضه شدند و مخاطبان آن ها شامل کشور هاي غربي نمي شدند. سازندگان اين بار بازي خود را عنواني براي تمام کشور ها دانسته و با اين تفکر که بتوانند بازيکنان بيشتري را از سراسر دنيا جذب کند Binary Domain را روانه ي بازار کرده است.
يکي از روياهاي ديرينه انسان ها را به واقعيت تبديل کرده که در آن بشر موفق به ساخت ربات هايي شده که ظاهري همانند انسان ها دارند و حتي توانايي درک احساس نيز به آن ها داده شده است. ربات هايي که حتي خودشان نيز فکر مي کنند که يک انسان واقعي هستند و مانند ساير انسان ها براي خودشان زندگي دارند و در مقام هاي مختلف فعاليت مي کنند. اما اتفاقي مرموز باعث مي شوند که اين جريان به يک بحران غير قابل تصور براي نسل بشر تبديل شود. دولت آمريکا براي اينکه بتواند جلوي اين تهديد را بگيرد، گروهي را راهي ژاپن مي کند. ژاپن جايي است که خالق اين ربات هاي بسيار پيشرفته در آنجا زندگي مي کند، اما تنها تصويري که از او موجود است، مربوط به ?? سال پيش از اين اتفاقات مي شود. بازيکنان در نقش اين گروه حرفه اي که در قبال گرفتن پول، مأموريت هاي مختلفي را انجام مي دهند، راهي ژاپن مي شوند تا راه حل مبارزه با اين ربات ها را پيدا کنند و پرده از راز اين ماجرا بردارند. داستان بازي، گر چه در نگاه اول کليشه اي است، اما رفته رفته بازيکنان را جذب خودش مي کند. اتفاقات جالبي در بازي رخ مي دهند که همه چيز را بسيار هيجان انگيز مي کنند. تيم سازنده اين بازي، همانند سري بازي هاي Yakuza داستان بسيار خوبي را براي اين عنوان خلق کرده اند که باعث شده بازي کشش بسيار بالايي در جذب بازيکنان داشته باشد. اگر بازي هاي قبلي سازندگان BD را تجربه کرده باشيد، حتماً به گرافيک خوب آن ها پي برده ايد. BD نيز با همان گرافيک طراحي شده و گر چه نمي توان از آن به عنوان يک گرافيک عالي نام برد، اما مي توان آن را در سطح بسيار خوبي قلمداد کرد. سازندگان بازي تا جايي که توانسته اند، از تکنيک هاي خوبي براي زيباتر کردن گرافيک بازي استفاده کرده اند. از همان مرحله ابتدايي بازي، شاهد اين موضوع خواهيد بود که توجه به جزئيات و رعايت حداقل ها براي داشتن يک گرافيک خوب در بازي رعايت شده است. کيفيت بافت ها در سطح بسيار خوبي دارد و جزئيات به خوبي در آن ها ديده مي شوند. جلوه هاي ويژه مانند برخورد گلوله با اجسام فلزي و يا اشياء مختلف، بسيار خوب طراحي شده اند. نسخه Binary Domain Collection شامل تمامي اپديت هاي منتشر شده براي اين بازي مي باشد.




منبع: www.top2download.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1
Burial-at-Sea-Episode-1-screenshots-02-small.jpg
Burial-at-Sea-Episode-1-screenshots-01-small.jpg

Burial-at-Sea-Episode-1-screenshots-04-small.jpg
Burial-at-Sea-Episode-1-screenshots-03-small.jpg

Burial-at-Sea-Episode-1-screenshots-06-small.jpg
Burial-at-Sea-Episode-1-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
عنوان BioShock Infinite از بازي هاي معروف اکشني است که توانسته نظر گيمرهاي بسياري را بخود جلب کندع اين بازي توسط کمپاني معروف ?K Games ساخت و طراحي شده و Irrational Games آنرا منتشر کرده است. شخصيت اصلي بازي بوکر نام دارد و او محافظت از دختري بنام اليزانبت را بر عهده دارد, اليزابت داراي قدرت خاصي هست به همين دليل گروهک هايي به دنبال وي هستند, در مواقعي که اليزابت در خطر ميفتد و يا زخمي ميشود شما بايد سريعاً به سمت او برويد, از طرفي بوکر با آزادي خواهان مبارزه ميکند و سعي بر نابودي آن ها دارد. گرافيک کارتوني BioShock Infinite از جمله گرافيک هاي خاص است که باعث شده اکثر سازنده ها از آن به عنوان نمونه استفاده کنند. BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1 يک بسته الحاقي يا همان DLC است که قرار است از سوي ?K Games در چند قسمت براي اين بازي منتشر شود. دو شخصيت اليزابت و بوکر شخصيت هاي اصلي هستند و سازنده روي آن ها مانور بيشتري داده است, اليزابت بزرگتر شده است و بازي در شهر به زير اب رفته Rapture به وقوع ميپيوندد. اين نسخه شامل ? DLC ديگر با نام هاي Industrial Revolution Rewards Pack، Clash in the Clouds نيز مي شود.


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس












































Shadow Warrior
Shadow-Warrior-screenshots-02-small.jpg
Shadow-Warrior-screenshots-01-small.jpg

Shadow-Warrior-screenshots-04-small.jpg
Shadow-Warrior-screenshots-03-small.jpg





بررسي بازي
Shadow Warrior بازسازي قوي‌اي از بازي کلاسيک ?بعدي سبک تيراندازي کمپاني مستقل Flying Wild Hog مي‌باشد که به نمايش قدرت افسانه‌اي و چابک جنگجوي بازي با نام Lo Wang مي‌پردازد. اين بازي به ترکيب حيرت‌انگيز نبرد خون‌آلود آتش تفنگ با قدرت بي‌همتاي يک کاتانا مي‌پردازد تا دشمنان غيرقابل بخشودني سرزمين سايه‌ها را در انتقالي شگفت‌انگيز از فضاي اول شخص کلاسيک اين بازي به نابودي برساند.




حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 3870/NVIDIA 8800 GT or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space

سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 7 SP1 64-bits
Processor: Intel Core 2 Quad 8200 / AMD Phenom X4 9950
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 4890 / NVIDIA GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space


منبع: دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس














Residend Evil Collelction (1,2,3)
 

98saman

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,563
لایک‌ها
1,200
محل سکونت
Austin, TX
دوست عزیز من یه هارد اکسترنال دارم 1 ترا هست
ولی میترسم ارسالش کنم ممکنه ضربه ببینه و خراب بشه بالاخره هارده !

رو dvd فروش نداری ؟
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
دوست عزیز من یه هارد اکسترنال دارم 1 ترا هست
ولی میترسم ارسالش کنم ممکنه ضربه ببینه و خراب بشه بالاخره هارده !

رو dvd فروش نداری ؟


من تا به حال حدود 15 مورد برام هارد با پست فرستادن که هیچ کدومشون چه وقتی که به دستم رسید و چه وقتی که به دست مشتری رسید هیچ کدوم آسیبی ندیدند.
هارد ها در حالت خاموش معمولا تحت اثر ضربه های عادی آسیبی نمی بینند. مگر اینکه از ارتفاع بلندی بدون هیچ گونه محافظی رها شوند.

شما اگر دور هارد خود را با پلاستیک های ضربه گیر بپوشانید ، اگر هاردتان از ارتفاع بلند هم رها شد باز آسیبی نمی بیند. زیرا این پلاستیک ها تو میرا کردن نیروی ضربه خیلی خوب عمل می کنند. به علاوه معمولا شرکت پست اطراف هاردتان را با روزنامه مچاله شده پوشانده و سپس درون جعبه می گذارد. با این اوصاف احتمال آسیب دیدن هاردتان بسیار کم خواهد بود.

بر روی دی وی دی فعلابازی ها زده نمی شوند. شاید در آینده این امکان فراهم گردد.
 

eiman_panj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 می 2013
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
6
با سلام
لینک لیست شما خراب است
لطفا لیست رو واسه من هم بفرستید
ممنون
 
Last edited:

shirazfish

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2010
نوشته‌ها
282
لایک‌ها
25
با سلام
لطفا لیست رو واسه من هم بفرستید
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد




بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:


The Walking Dead Season 2 Episode 1
The-Walking-Dead-Season-2-Episode-1-screenshots-01-small.jpg
The-Walking-Dead-Season-2-Episode-1-screenshots-02-small.jpg

The-Walking-Dead-Season-2-Episode-1-screenshots-03-small.jpg
The-Walking-Dead-Season-2-Episode-1-screenshots-04-small.jpg

The-Walking-Dead-Season-2-Episode-1-screenshots-05-small.jpg





بررسي بازي
اين بازي در ژانر ماجراجويي قرار داد ولي درگيري هاي مختلف در بازي ميتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصيت اصلي اين بازي کلمانتين نام دارد که در طي ? فصل بزرگ ميشود, وي يک دختر جوان يتيم است که در دنياي آخرالزمان ارواح گير افتاده است, او بايد ياد بگيرد که چجوري خود را از مخمصه ها خلاص کند و براي زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازي کلمانتين در شرايطي قرار ميگيرد که اصول اخلاقي خود و غريزه خود را براي بقا زير پا ميگذارد, وي همواره به دنبال يک جاي امن است. تصميمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغيير خواهد کرد و بازي در طي ? قسمت جذاب تر ميشود. کلمانتين در بازي با چالش هاي مختلفي روبرو ميشود که گيمر بايد وي را همراهي کند. The Walking Dead Season 2 در مقايسه با فصل اول گرافيکي و هيجان انگيز تر شده است.


حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device





سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.3 Ghz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device





منبع: www.downloadha.com




















Warhammer 40.000 Dawn of War II Gold Edition
Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-1-300x1871.jpg
Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-5-300x1681.jpg

Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-2-300x1871.jpg
Warhammer-40.000-Dawn-of-War-II-Gold-Edition-7-300x1871.jpg





بررسي بازي
تاريخ انتشار اين نسخه : ????/??/??
بستر هاي نرم افزاري مورد نياز: PC
نوع بازي: استراتژيکي
زبان: ENG
حجم فايل: ???? GB
اطلاعات بازي :


بازي Warhammer 40,000 يکي از بهترين و زيباترين بازي ها در سبک استراتژيک است. اين سري از بازي ها که توانسته اند طرفداران بيشماري را مجذوب زيبايي هاي خود کنند. نسخه دوم بازي بسيار پر طرفدار استراتژيک Warhammer Dawn of War که در آينده اي دور در حال وقوع است. در اين نسخه شما بايد در هزاره ?? ميلادي بازي کنيد. چيزي در حدود ???? سال ديگر که دنيا و کهکشان و مرزها معني خود را از دست مي دهند. جنگي عظيم در ميان سيارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر يک از حتي ممکن است به نابودي نسل و هستي تمامي سرنشينان يک سياره مانند زمين پايان دهد . شما در جريان اين بازي استراتژيک مهيج و حماسي بايد آينده کهکشان راه شيري را در دست گيريد و طي جنگ هايي عظيم و سخت پيروزي را براي نسل خود به ارمغان آوريد. اين بازي از گرافيک بسيار خوبي برخوردار بوده و در سبک بازي هاي استراتژيک در نوع خود بي نظير است.




منبع: www.top2download.com














لیست رو برای دوستان فرستادم. متاسفانه ظاهرا سرور های پرشین گیگ هک شده است.
 

98saman

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,563
لایک‌ها
1,200
محل سکونت
Austin, TX
دادا فيلم هم داري ؟ يه سري بازي و فيلم ميخواهم كحا هستي ؟ و اين كه ليست هم بده خرابه ليستت ليست فيلم هم بده !!!!

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
 

aref_zahak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
31
سلام کاوه. عارفم از زهک. هاردم رو برات میفرستم
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد


بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:

Total War ROME II: Caesar in Gaul


بررسي بازي
در اين افزونه بازي جنگ ژوليوس سزار را در برابر قبايل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازيکن ميتواند از بين چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان هاي بيشتر و يک سري از ژنرال معروف و دولتمردان از تاريخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازي اضافه ميشوند. گرافيک اين بازي در مقايسه با بازي هاي استراتژي اصلا قابل مقايسه نيست چراکه اين بازي از همه ي لحاظ بصورت واقعي ساخته شده و از موتور گرافيکي قدرتمندي بهرمند است.

منبع: www.downloadha.com








FOOTBALL MANAGER 2014
football-manager-2014-screenshots-02-small.jpg
football-manager-2014-screenshots-01-small.jpg

football-manager-2014-screenshots-04-small.jpg
football-manager-2014-screenshots-03-small.jpg




بررسي بازي
و اين بار براي کساني که علاقه مند به مربي گري هستند و دنبال اين نوع از بازي ها ميگردند، Football Manager 2014 را پيشنهاد ميکنيم. اين بازي يکي از بهترين بازي هاي واقع بينانه اي که مي توان نام برد به شمار مي آيد و هميشه جز پرفروش ترين ژانرهاي بازي هاي ورزشي بوده است. تيم دانلود ها اين بازي محبوب را براي شما آماده نموده تا اين بازي را دريافت کنيد و لذت ببريد.در اين بازي جذاب شما بايد خود را جاي يک مربي قرار دهيد و يک تيم فوتبال را زير نظر بگيريد و از ديد يک مربي حرفه اي کار را ادامه دهيد چون کوچکترين اشتباه در بازي باعث مي شود تيمي که هدايت آن را بر عهده گرفته ايد شکست بخورد.اين بازي تحت شرکت SEGA منتشر شده است، نسخه قبلي اين بازي جز پرفروش ترين بازي هاي سال بوده و اکنون نسخه جديد اين بازي را در اختيار شما قرار مي دهيم اين بازي به شدت اعتياد آور است و گيمرهاي بسيار زيادي به دنبال اين بازي هستند.
در زير مي توانيد نگاهي مختصر به ويژگي هاي جديد بازي بندازيد:

در هر زماني، در هر کجا، در هر حالي بازي کنيد
اين بازي براي اولين بار روي سيستم عامل لينوکس قابل اجرا است و علاوه بر اين تکنولوژي جديدي به بازي اضافه شده است که ذخيره ابري نام دارد با اين تکنولوژي هر کجايي که باشيد ميتوانيد تيم خودتان را از زماني که بازي را ذخيره کرده ايد ادامه دهيد و مديريت کنيد

بهبود موتور بازي
موتور بازي پيشرفت هاي گسترده اي کرده است يکي از اين پيشرفت ها سه بعدي شدن فضاي گرافيکي است که ميتوانيد در تنظيمات بازي آن را اعمال کنيد و ديگر تغييرات بهبود نور و روشنايي بازي، انيميشن بازيکن، شخصيت فردي و مدل لباس بازيکن، واکنش هاي بازيکنان به حوادثي که وسط ميدان روي مي دهد و طيف وسيع بهينه سازي بازي نسبت به نسخه قبلي که موتور بازي را بهتر و سريع تر مي کند

تعميرات اساسي تاکتيکي
در تاکتيک ها يک طراحي جديد و کامل وجود دارد که باعث شده استراتژي هاي تيم ارتباط مستقيم با نقش بازيکن در ميدان داشته باشد نقش هاي متعدد براي يک بازيکن در موقعيت هاي مختلف باعث شده تا يک ويژگي بارز به شمار بيايد

قرارداد ها و نقل و انتقالات واقعي
شرکت سازنده بازي خيلي سعي کرده تا بازي را به جهان واقعي نزديک کند براي همين هر اتفاقي را که ممکن است در جهان واقعيت روي دهد را درون بازي قرار داده است مانند تسهيلات به وام يک بازيکن در حال قرارداد و …

بهبود تعامل با بازيکنان، کارکنان و رسانه ها
در حال حاضر تعامل بين بازيکنان، مديران، رقباي خود و رسانه ها در دنياي بيرون وجود دارد Football Manager 2014 همه اين تعامل ها را به کار برده است به عنوان مثال : در بازي اعضاي کادر فني و مربيگري در مورد نحوه انتخاب تيم اصلي و تيم جوانان با هم تعامل دارند. همچنين يک بازيکن ميتواند نارضايتي خود را در تيم ملي بروز دهد. و همينطور مديران مي توانند در پايان فصل نشستي را ايجاد کنند و براي تيم نظرات و تصميماتي را بگيرند.

رابط کاربري پيشرفته
نسخه جديد اين بازي با نسخه قبل متفاوت است به طوري که در نسخه ???? رابط کاربر پيشرفته تري نصبت به نسخه قبلي دارد، بخش هاي کليدي از نو طراحي شده اند از جمله صفحه مرور کلي آموزش، مرکز انتقال و صفحه هاي خبري در حالي که تغييرات گسترده اي در سراسر رابط کاربري ايجاد شده .



حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core AMD, Athlon. Windows XP: 1.6GHz+, Windows Vista/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics Card: NVidia GeForce FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel GMA X3100: 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 
بالا