• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

كلوپ هواداران بروسيا دورتموند

Noel Gallagher

کاربر فعال موسیقی و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,540
لایک‌ها
15,857
محل سکونت
in my Dream
کلوپ: ما سوپرمارکت نيستيم


سرمربي دورتموند با انتقاد از خريدهاي گرانقيمت بايرن‌ در نقل‌وانتقالات، اين باشگاه را به "جميز باند" تشبيه کرد.

--------------------------------------------------------------------------------


بايرن‌ مونيخ تاکنون با 37 ميليون يورو ماريو گوتسه را به خدمت گرفته است و در پي شکار ماتس هوملس است.

يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند که تيمش در فينال ليگ قهرمانان اروپا بايد با بايرن‌مونيخ ديدار کند، در گفت‌وگو با گاردين عنوان کرد: بايرن مي‌خواهد مانند بارسلونا به قدرت بلامنازع تبديل شود و براي همين پول زيادي خرج مي‌کند. مساله‌اي نيست اما پول نمي‌تواند موفقيت بياورد. ما سوپر مارکت نيستيم اما آنها بازيکنان ما را مي‌خواهند؛ چرا که مي‌دانند ما بر خلاف آنها توانايي پرداخت پول بالا به بازيکنانمان را نداريم. بايرن‌ مانند جيمز باند است. با اين تفاوت که آنها بر خلاف جيمز باند تبهکار هستند.

سرمربي دورتموند در ادامه گفت: اولي هوينس از من دعوت کرد تا با او ديدار کنم. من حرفي ندارم. فقط بايد با مادرم مشورت کنم.
 
  • Like
Reactions: al2

Saeid Hosseini

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,507
لایک‌ها
1,161
محل سکونت
Kermanshah
خداوکیلی وقتی بازی های دورتمند و نگاه میکنم ، دل و جیگرم حال میاد......... واقعا استیل بازی کردنشون تکه ، البته نه مثل آرسنالی ها ولی واقعا فوق العاده بازی میکنن و اکثر بازیکناشونم جوون هستند.
به امید پبروزی در برابر بایرن در لیگ قهرمانان.......
 
  • Like
Reactions: al2

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
به عنوان یه میلانی برا تیم دوست داشتنی و لایق دورتموند آرزوی قهرمانی در برابر تیم مغرور بایرن مونیخ رو دارم.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
با پیوستن ناگهانی گوتزه به بایرن مونیخ و رفتن احتمالی لواندوفسکی،
ما بازیکنانی که دورتموند می خواهد آن ها را جایگزین این دو بازیکن موثر کند را بررسی خواهیم کرد.
اعداد نوشته شده در پرانتز احتمال آمدن این بازیکنان به دورتموند را نشان می دهد.



1-هیونگ مین سون (70)
با توجه به این که فرانک آرنسن، مدیر ورزشی هامبورگ، اعلام کرد که هیونگ مین سون به احتمال فراوان در پایان فصل از جمع هامبورگی ها خارج خواهد شد، شایعه احتمال پیوستن این بازیکن کره ای به دورتموند قوت گرفت. مهاجم کره ای هامبورگ یکی از پرطرفدارترین بازیکنان جوان حال حاضر فوتبال اروپاست که اگر دورتموند می خواهد این بازیکن را جذب کند باید رقبایی همچون آرسنال، تاتنهام و لیورپول را کنار بزند. خود این بازیکن نیز برای آمدن به دورتموند علاقه نشان داده است و دورتموند برای خرید او باید حدود 12 میلیون یورو بپردازد.​
هیونگ مین سون در این فصل در 32 بازی که برای هامبورگ انجام داده، 12 بار موفق به گلزنی شده و 2پاس گل نیز داده است.​
HeungMin-Son_2864085.jpg



2-ادن ژکو(45)
یورگن کلوپ طی چند مصاحبه اعلام کرده که خواهان به خدمت گرفتن ادن ژکو مهاجم بوسنیایی تیم منچستر سیتی است اما به شرطی که این بازیکن حاضر به کاهش دستمزدش باشد. حتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعه شد که این بازیکن برای مذاکره با باشگاه دورتموند به وستفالن آمده است!​
این بازیکن در 36 بازی که برای منچستر سیتی در کل رقابت ها انجام داده که 17 بازی آن به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده، 14 گل زده و 2 پاس گل داده است که فقط 1گل آن در لیگ قهرمانان بوده است.​
9dzeko.jpg



3-خسوس ناواس(25)
باشگاه سویا به دلیل مشکلات مالی به دنبال فروش چند بازیکن مشهور خود می باشد تا با پول به دست آمده از این فروش ها بدهی های خود را صاف کند.خسوس ناواس یکی از بازیکنانی است که تیم های زیادی خواهان وی هستند البته گفته می شود که این بازیکن به شهر خود بسیار وابسته است تا جایی که وقتی با تیم ملی اسپانیا به جام جهانی آفریقای جنوبی رفت، دچار مشکلات روحی شد.​
این بازیکن سریع و موثر در 34 بازی ای که که برای سویا انجام داده، گلی به ثمر نرسانده اما 5 پاس گل داده است.​
Jesus-Navas-November-2011_2674722.jpg



5-ماریو گومز(35)

این خبر که گومز به دورتموند می پیوندد را سایت تی.زد آنلاین اعلام کرد. این سایت مدعی شد که در آینده ای نزدیک، گومز برای انجام تست های پزشکی راهی وستفالن خواهد شد. ماریو گومز در فصل قبل که بایرن مونیخ نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد با گل های فراوان خود نقش به سزایی در موفقیت های بایرن داشت.
این مهاجم 27 ساله در 26 بازی که در تمام رقابت ها برای بایرن انجام داده که در 15 بازی آن به عنوان یار جانشین وارد زمین شده، 13 گل زده و 3 پاس گل داده است .
130416171306-mario-gomez-single-image-cut.jpg


منبع
tarafdari.com
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
با پیوستن ناگهانی گوتزه به بایرن مونیخ و رفتن احتمالی لواندوفسکی،
ما بازیکنانی که دورتموند می خواهد آن ها را جایگزین این دو بازیکن موثر کند را بررسی خواهیم کرد.
اعداد نوشته شده در پرانتز احتمال آمدن این بازیکنان به دورتموند را نشان می دهد.


1-جولین درکسلر (15) دورتموند خواهان به خدمت گرفتن این جوان 19 ساله است اما خود این بازیکن طی مصاحبه هایی اعلام کرد که مگرشست و شوی مغزی شده ام که به تیم رقیب بروم؟! پس از این مصاحبه مدیر ورزشی شالکه اعلام کرد که اگر درکسلر بخواهد به دورتموند بپیوندد ما نمی توانیم مانع وی شویم. وی با این مصاحبه خود به شایعه پیوستن این بازیکن به جمع زرد پوشان دامنه زد. جولین درکسلر درمجموع 36 بازی که در این فصل برای شالکه انجام داده، 11گل زده و 3پاس گل داده است و در4بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده است.

266562hp2.jpg


2-کوین دی بروین (65) باشگاه دورتموند و یوآخیم واتزکه به شدت به دنبال خرید این هافبک تهاجمی بلژیکی هستند. گفته می شود که وی با بازیکنان وردر برمن خداحافظی کرده و اعلام کرده است که به لورکوزن نمی رود و فوتبالش را در چلسی یا دورتموند ادامه خواهد داد. دورتموند برای خرید کوین دی بروین باید حدود 12 میلیون یورو بپردازد. این بازیکن در 33 بازی که برای تیمش انجام داده، 10گل زده و 9پاس گل داده است و بهترین بازیکن تیمش در این فصل بوندسلیگا بوده است.

Kevin-De-Bruyne_4.jpg



3-کریستین اریکسن (70) یکی از افرادی که برای جایگزینی ماریو گوتزه بسیار ایده آل است، کریستین اریکسن است. هواداران دورتموند و خود اریکسن برای پیوستن به دورتموند علاقه زیادی نشان داده اند. دی بوئر نیز طی مصاحبه ای اعلام کرد که یورگن کلوپ درباره اریکسن با من صحبت کرده و مسئولان دورتموند به دنبال جذب وی هستند. دورتموند برای خرید این بازیکن خلاق و موثر باید چیزی در حدود 15 تا 20 میلیون یورو خرج کند. این بازیکن دانمارکی، امسال در مجموع 51 بازی ای که انجام داده آمار فوق العاده 13 گل و 24 پاس گل را بر جا گذاشته و چشم های زیادی را به سوی خود خیره کرده است.

Christian-Eriksen-Ajax-Manchester-City-Champi_2850027.jpg



4-جکسون مارتینز (30) برای خرید این بازیکن، یورگن کلوپ،میشاییل زورک و یوآخیم واتزکه به همراه یکدیگر به پرتغال رفتند. واتزکه اعلام کرد که مارتینز مهاجم فوق العاده ای است و ما آماده امضای قرارداد با وی هستیم. لازم به ذکر است که هزینه فسخ قرارداد این بازیکن کلمبیایی مبلغ 20 میلیون یورو است که مبلغ زیادی به نظر می رسد. مارتینز در 42 بازی ای که در این فصل انجام داده، 32 بار موفق به گلزنی شده و 2 پاس گل نیز داده است. این آماری بسیار عالی برای یک مهاجم است.

timthumb.php.jpg

منبع
tarafdari.com
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
276413hp2.jpg


[h=2]کلوپ: وقتی در خانه سیتی مساوی گرفتیم، فهمیدم می توانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم[/h]

دورتموندی ها در گروهی که رئال مادرید، منچسترسیتی و آژاکس در آن حضور داشتند، به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کردند

سایت گل- یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، تایید کرد که از صعود تیمش به فینال رقابت های این فصل چمپیونزلیگ بسیار متعجب شده است.
دورتموندی ها در گروهی که رئال مادرید، منچسترسیتی و آژاکس در آن حضور داشتند، به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کردند؛ این در حالی است که آنها فصل گذشته در گروهی به مراتب ساده تر، در همان دور گروهی حذف شده بودند.
کلوپ معتقد است تساوی 1-1 در خانه منچسترسیتی، نقطه عطف تیمش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ بود.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بهترین احساسی که تاکنون تجربه کردیم، رسیدن به مرحله بعد بود زیرا واقعا برای ما ویژه بود.
نحوه بازی تیم در دیدارهای مرحله گروهی واقعا تعجب برانگیز بود؛ دیدار مقابل منچسترسیتی واقعا چشم ما را باز کرد و به ما نشان داد که می توانیم با قوی ترین تیم های اروپا رقابت کنیم و حتی مقابل آنها به پیروزی برسیم."
کلوپ همچنین تاکید کرد که احساس نمی کند برای دیدار فینال مقابل بایرن مونیخ لازم باشد بازی شان را با حریف تطبیق بدهند.
" ما هرگز بازی مان را با بازی حریف تطبیق نمی دهیم؛ بایرن هم همین طور است؛ پس چرا باید حالا این کار را بکنیم.

حقه اصلی این است که مثل یک بازی معمولی با این دیدار برخورد کنیم اما عملکرد ویژه ای داشته باشیم؛ ما این را خواهیم کرد زیرا بسیار سرنوشت ساز خواهد بود."
 

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
خیلی دوست دارم دورتمند قهرمان بشه .اما بایرن واقعا رو اوجه .

ولی خدایش هرکی تلاش بیشتری کنه قهرمانی حقشه .
من دوست دارم دورتمند قهرمان شه چون حقشه با این جووناش ومربی باحالش:)
 
  • Like
Reactions: al2

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
276108hp2.jpg



سباستین فتل: دورتموند قهرمان این فصل چمپیونزلیگ خواهد بود

قهرمان فرمول یک، رای به برتری بوروسیا دورتموند در فینال چمپیونزلیگ داد

سایت گل- سباستین فتل قهرمان فرمول یک، در آستانه ی فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا، رای به پیروزی بوروسیا دورتموند مقابل بایرن می دهد و شاگردان کلوپ را مورد علاقه ی خود می بیند.

فتل پیش از آغاز مسابقات جایزه بزرگ موناکو می گوید:" بایرن فوق العاده تیم قدرت مندی است آن ها نه تنها بر روی کاغذ بلکه در زمین نیز فوق العاده هستند. اما من فکر می کنم بوروسیا دورتموند می تواند کار مهمی در فینال انجام دهد."

فتل در ادامه فینال تمام آلمانی ومبلی را مورد توجه قرار می دهد و می گوید:" برنده ی بازی نهایتا یک تیم آلمانی است و این بسیار عالی خواهد بود."

لازم به توضیح است که فتل از هواداران آینتراخت فرانکفورت است اما تیم وی نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را برای فصل آینده بدست آورد.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
260524hp2.jpg


[h=2]گوندوغان: فوتبال برای هواداران دورتموند مقدس است[/h]

هافبک ترک تبار دورتموند از علاقه وصف نشدنی هواداران تیمش به فوتبال حیرت زده است

سایت گل – ایلکای گوندوغان ، هافبک طراح تیم فوتبال بروسیا دورتموند ، در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه به بررسی نحوه بازی تیمش و فینال شنبه در ومبلی پرداخت.
گوندوغان در خصوص نحوه بازی تیم دورتموند گفت : " در تیم ما همه بازیکنان دوندگی بسیار زیادی دارند.این یک واقعیت است.اما همه ماجرا این نیست.تیم ما ترکیبی از شور و نشاط و کار گروهی که هر دو برای رسیدن به پیروزی ضروری هستند را به نمایش می گذارد.ما فقط با هم می توانیم به برد برسیم.هر بازیکنی به سختی برای پیروزی تیم می جنگدو این همان قانون یکی برای همه و همه برای یکی است."
گوندوغان همچنین در ادامه صحبت هایش تاکید که بوروسیا در آلمان مانند یک مذهب است و اعلام کرد : "فوتبال در اینجا مقدس است.مردم یا به کلیسا می روند یا به ورزشگاه ما می آیند.من نمی توانم این وضعیت را وصف کنم.باید اینجا باشد و از نزدیک همه چیز را ببینید."
گوندوغان نقش هواداران را در بردهای تیمش را پر رنگ دانست و گفت : " بخشی از موفقیت های ما به خاطر هوادران مان است.آنها به تیم وابسته هستند.این بسیار عالیست که شنبه شب 80 هزار نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه می روند."

هافبک ترک تبار در پایان صحبت های خود گفت : " دورتموند زمانی به خاطر کارخانه های لبنیات یا فولاد مشهور بود اما حالا فقط و فقط فوتبال است و شهر از این طریق زندگی می کند."
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
236345hp2.jpg


گروس کروتز: ما قبلا هم بدون گوتزه، بایرن را شکست داده بودیم



گوتزه به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل رئال مادرید، نمی تواند تیمش را در فینال ومبلی همراهی کند

سایت گل- کوین گروس کروتز، هافبک دورتموند، تاکید کرد که این تیم قبلا هم نشان داده که می تواند بدون گوتزه، بایرن مونیخ را شکست دهد و امیدوار است که این اتفاق در دیدار فردا شب در فینال چمپیونزلیگ هم رخ بدهد.
گوتزه به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل رئال مادرید، نمی تواند تیمش را در فینال ومبلی همراهی کند. در غیاب او، احتمالا گروس کروتز، در ترکیب اصلی زردها قرار خواهد گرفت و مطمئن است که تیمش می تواند با شکست دادن بایرن، جام را به خانه ببرد.
او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" این خیلی ناراحت کننده است که ماریو نمی تواند بازی کند. من واقعا برای او متاسفم؛ به ویژه اینکه او دیدار فینال سال قبل لیگا پوکال را هم از دست داده بود. نباید فراموش کنیم که ما در آن دیدار هم بدون او به پیروزی رسیدیم.
می دانیم که شانس تیم حریف بیشتر است اما اهمیتی نمی دهم. من خیلی خوب می دانم که تیم مان قادر است در این دیدار به پیروزی برسد.
واضح است که ما به دنبال قهرمانی هستیم. این قهرمانی برای ما و هواداران مان فوق العاده خواهد بود.
وقتی دورتموند در سال 1997 قهرمان چمپیونزلیگ شد، من در ورزشگاه بودم؛ واقعا تجربه فراموش نشدنی ای بود."
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
گزارشگر بازی هم مشخص شد
عادل فردوسی پور
دیگه حالا با خیال راحت میتونید بازی رو ضبط کنید و حسرت گزارش بدش رو هم نخورید
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
276417hp2.jpg



لواندوفسکی: کفش طلا برای رونالدو، من جام را می خواهم



این ستاره لهستانی با 10 گل زده، تنها 2 گل با کریس رونالدو که در صدر جدول گلزنان این فصل چمپیونزلیگ قرار دارد، فاصله دارد و برای پشت سر گذاشتن او باید در دیدار امشب هت تریک کند
سایت گل- روبرت لواندوفسکی، مهاجم بوروسیا دورتموند، اعلام کرد تنها روی قهرمان تیمش در رقابت های چمپیونزلیگ تمرکز کرده و چندان به بردن توپ طلا فکر نمی کند.
این ستاره لهستانی با 10 گل زده، تنها 2 گل با کریس رونالدو که در صدر جدول گلزنان این فصل چمپیونزلیگ قرار دارد، فاصله دارد و برای پشت سر گذاشتن او باید در دیدار امشب هت تریک کند.
لواندوفسکی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" می دانم که فرصت بردن توپ طلا را دارم اما برای من قهرمانی در چمپیونزلیگ مهم است و اهمیتی نمی دهم که چه کسی گلزنی کند. من در این رقابت ها 10 گل زده ام؛ دو گل کمتر از رونالدو. من با کمال میل اجازه می دهم که او عنوان بهترین گلزن را در اختیار داشته باشد زیرا من به دنبال قهرمانی هستم."
نمایش های لواندوفسکی در چند فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را جلب کرده و گفته می شود که او در تابستان پیش رو وست فالن را ترک خواهد کرد اما او ترجیح می دهد در حال حاضر در این مورد صحبت نکند.
" قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار مهم است و من در مورد آینده دوران حرفه ای ام، تنها بعد از آن تصمیم گیری خواهم کرد. اکنون تنها به فینال فکر می کنم.
برای من، رفتن به یک باشگاه دیگر مسئله نیست. نمی دانم فصل بعد در چه باشگاهی خواهم بود. من صحبت هایی در مورد بایرن و رئال شنیدم اما من روی دورتموند تمرکز دارم؛ باشگاهی که با آن قرارداد دارم و باید در فینال ومبلی برای آن بازی کنم."
 

rommatti

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,127
لایک‌ها
1,065
عجب بی شرفی این فردوسی پور
طرف دودستی بازیکنه دورتموند رو گرفته میگه پنالتی نیست

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
 

mohammad-28

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,659
لایک‌ها
1,851
محل سکونت
Tehran
چه ها یه چیزی دیدم گفتم این جا بزارم البته جالب نیست ولی از اون نکته های انحرافی فردا شب 20:30 هست !!
البته این پرچم در کمتر از 10 ثانیه جمع شد .

مشاهده پیوست 372935
 

Noel Gallagher

کاربر فعال موسیقی و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,540
لایک‌ها
15,857
محل سکونت
in my Dream
حیف...
 
  • Like
Reactions: rms

shylord

Registered User
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,195
لایک‌ها
1,496
من طرفدار دورتمند نیستم ولی این تیم و خیلی دوست دارم
بدون خریدهای چند ده میلیونی تونست به اینجا برسه
با این مربی و بازیکنایی که دار حتما در آینده موفق خواهد بود
در کل این باخت چیزی از شایستگی های این تیم کم نمی کنه
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,311
لایک‌ها
12,334
سن
39
حالم از دیدن جشن بایرن بد میشه!

خاموش کردم! حاضر نیستم ببینم....

آرین روبن با اون قیافش :wacko:
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
حیف شد ...

دورتمند واقعا شایسته قهرمانی بود ... موقعیت های دو تیم گل میشد الان این دورتمند بود که داشت جشن میگرفت ...

عاشق این کلوپ شدم ... البته ازقدیم دورتمند رو دنبال میکردم ... زمان یان کولر و ...
 
بالا