برگزیده های پرشین تولز

لیگ دهم 89-90

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far
ای بابا!
نمیشه تو این سایت های آشغال دولتی نرید!
واقعا موندم شما چطوری این سایت های فالس نیوز و ... رو به عنوان یک منبع خبری قبول دارید!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
ای بابا!
نمیشه تو این سایت های آشغال دولتی نرید!
واقعا موندم شما چطوری این سایت های فالس نیوز و ... رو به عنوان یک منبع خبری قبول دارید!

:f34r: ایسناست ها نه فارس
ایسنا که خبرهاش موثقه اولا بعدش هم برنامه لیگ که دیگه این حرفا رو نداره. همه همینو میزارن دیگه. این سایت زودتر از بقیه برنامه کامل رو گذاشت. بقیه اول فقط سه هفته اول رو داشتند.
دولت و اموالش هم مال ریئسش باشه من لازمش ندارم خدا رو شکر.
حالا شما دو تا منبع خوب بگو ما یاد بگیریم
 

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far
:f34r: ایسناست ها نه فارس
ایسنا که خبرهاش موثقه اولا بعدش هم برنامه لیگ که دیگه این حرفا رو نداره. همه همینو میزارن دیگه. این سایت زودتر از بقیه برنامه کامل رو گذاشت. بقیه اول فقط سه هفته اول رو داشتند.
دولت و اموالش هم مال ریئسش باشه من لازمش ندارم خدا رو شکر.
حالا شما دو تا منبع خوب بگو ما یاد بگیریم

خبر گزاری هایی که حتی یک خبر رو با تحریف بگن دیگه نباید رفت سراغشون!
چه میخواد فالس نیوز باشه چه ا ی س ن ا !
کلا به من چه آقا!
یک لحظه قاطی کردم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
اینم ورود آخرین تیم به لیگ دهم

برزیلته آبادان *

مبارک جنوبیها و ابادانی ها / امیدوارم همه رو ناک اوت کنند به غیر ما !!! :دی
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
اینم ورود آخرین تیم به لیگ دهم

برزیلته آبادان *

مبارک جنوبیها و ابادانی ها / امیدوارم همه رو ناک اوت کنند به غیر ما !!! :دی

اون سری که هر دو بازی ناک اوتتون کردن:happy:
صعود نفت رو تبریک می گم به همه ی مردم آبادان:rolleyes:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
اون سری که هر دو بازی ناک اوتتون کردن:happy:


اوندفعه که وضع تیم خراب بود/ کی ما رو نبرد؟ :f34r:
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
لوبيسا تومباکوويچ مربي 58 ساله اهل کشور صربستان هفته گذشته رسما به عنوان سرمربي استيل آذين انتخاب شد و با امضاي قرارداد يک ساله به اين تيم پيوست. تومباکوويچ روز چهارشنبه در ابتداي اردوي برون مرزي استيل آذين وارد استگرزباخ در جنوب شرقي کشور اتريش شد و تمرينات تيم جديدش را زير نظر گرفت. اين مربي در نخستين گفت و گو پس از انتخاب به عنوان سرمربي استيل آذين تاکيد کرد که تنها با هدف قهرماني و کسب افتخارات ارزشمند به فوتبال ايران آمده است.
به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، تومباکوويچ در گفت و گو با سايت باشگاه استيل آذين تهران گفت: اين امتياز مهمي است که من بازيکنان توانايي در اختيار دارم. هر ستاره اي که بخواهد بزرگ تر و موفق تر از هميشه باشد در تيم من جايگاه خوبي دارد اما اگر ستاره‌ها ميلي به درخشيدن نداشته باشند از بازيکنان جوان ستاره هاي بزرگي مي سازم.


-ابتدا از سوابق و کارنامه خودتان در يوگسلاوي سابق و صربستان بگوييد.
از سال 1992 مربيگري را آغاز کردم. در پارتيزان بلگراد سال ها کار کردم و به نتايح خوبي دست يافتم. 6 بار در پارتيزان قهرمان ليگ شديم و 3 بار هم جام حذفي را به دست آورديم. رکوردهاي خوبي در آن سال ها داشتيم. من پرافتخار ترين مربي در تاريخ فوتبال يوگسلاوي هستم و هنوز مربي ديگري در فوتبال صربستان هم نتوانسته اين رکورد را ثبت کند. در يک فصل از مسابقات با ثبت 103 گل زده عنوان بهترين خط حمله تاريخ ليگ يوگسلاوي را به دست آورديم. معمولا رکورد بيشترين گل زده در اختيار تيم ما بود. فکر مي کنم در کشور خودم کارنامه کاملا روشن و موفقي داشته ام.

-پس شما فوتبال تهاجمي را مي پسنديد.

در فوتبال حرفه اي بايد منطقي و منظم باشيد. حمله و دفاع، هر دو مهم است. البته من به طور کلي فوتبال تهاجمي را دوست دارم. فکر مي کنم هميشه بايد حمله کرد تا حريف هيچ فرصتي براي تسلط بر بازي پيدا نکند.

-با پارتيزان در رقابت هاي اروپايي هم حضور داشتيد؟

بله، ما به عنوان قهرمان ليگ و جام حذفي بارها در جام يوفا به ميدان رفتيم و در بعضي از دوره ها نتايج خوبي گرفتيم. يک بار موفق شديم نيوکاسل انگليس را در بلگراد مغلوب کنيم. يک بار هم در رم مقابل تيم لاتزيوي پرستاره که آن زمان نستا و مانچيني را در اختيار داشت به تساوي بدون گل رسيديم که نتيجه خوبي بود. حتي در بازي با بايرن مونيخ هم با نتيجه نزديک يک بر صفر باختيم. مي توانستيم حداقل به تساوي برسيم اما بدشانس بوديم.

-چرا فوتبال چين را ترک کرديد؟

زماني که به شاندونگ پيوستم آنها تيم هشتم جدول بودند و مدعي قهرماني به شمار نمي رفتند اما سال هاي خوبي داشتيم. 5 فصل در شاندونگ مربيگري کردم، دو بار قهرمان ليگ شديم، 3 بار جام حذفي را به دست آورديم و چند بار هم در سوپر جام قهرمان شديم. در ليگ قهرمانان آسيا هم دو بار به مرحله يک چهارم نهايي رسيديم. براي من و شاندونگ اين افتخارات کافي بود. شخصيت تازه اي براي اين تيم ايجاد کردم و ديگر انگيزه اي براي ماندن نداشتم. به همه افتخارات ممکن در فوتبال اين کشور رسيدم و واقعا بعد از 5 سال نمي خواستم آنجا بمانم. خوشحالم زماني از اين تيم جدا شدم که شاندونگ را به اوج رسانده بودم و حالا آنها بعد از داليان دومين تيم قدرتمند فوتبال چين هستند.

-شرايط فوتبال چين چطور بود؟

فوتبال در چين زيرساخت هاي خوبي دارد و به صورت حرفه اي دنبال مي شود. فکر مي کنم اين کشور آينده طلايي در فوتبال خواهد داشت. مطمئن باشيد به زودي چيزهاي بيشتري از فوتبال چين مي شنويد و آنها يکي از قدرت هاي فوتبال آسيا خواهند بود. من در آنجا شرايط خوبي داشتم و همه امکانات لازم براي موفقيت فراهم بود.

-چه شد که فوتبال ايران را براي ادامه فعاليت انتخاب کرديد؟

سرنوشت ما مربي ها در دست خودمان نيست. پيشنهادات مي رسد و ما شرايط را بررسي مي کنيم. تا حدي از فوتبال ايران شناخت داشتم. از سويي براي من مهم بود که به يک تيم قدرتمند بروم. وقتي پيشنهاد مذاکره از استيل آذين رسيد جزئيات را بررسي کردم. نمي خواستم به تيم کوچکي بروم که براي اهداف کوچک تلاش مي کند. اينجا همه از قهرماني مي گويند و من هم فقط همين هدف را دنبال مي کنم. سابقه من نشان مي دهد که توانسته ام کارهاي بزرگي انجام بدهم با خودم گفتم چرا اين کار را در يک کشور جديد انجام ندهم؟ آمدم و با مسئولان باشگاه مذاکره کردم. فضاي موجود را مناسب و حرفه اي ديدم و به توافق رسيديم.

-روند مذاکرات در تهران چگونه بود؟

من ابتدا با آجورلو مذاکره کردم و در اولين برخورد رفتار وي را دوستانه و همراه با احترام ديدم. خارج از کار حرفه اي مي توانم بگويم دوست خوبي پيدا کرده ام. در اولين برخورد احساس کردم انرژي مثبتي بين ما وجود دارد. پيش از امضاي قرارداد هم با هدايتي مالک باشگاه ديدار کردم. به نظرم او انسان با هوش و توانايي است که با علاقه در فوتبال سرمايه گذاري کرده است. با وجود اين دو مدير توانا در باشگاه روند مذاکرات به خوبي طي شد و به نتيجه مناسب رسيديم. وقتي به من گفتند که مي خواهند به قهرماني برسند احساس کردم کار براي همه اعضاي باشگاه جدي است و مي تواند در اينجا کار خوب و موفقي انجام داد.

-در نخستين جلسه با اعضاي تيم هم گفتيد که قهرماني براي شما اهميت زيادي دارد، واقعا هميشه فصل را با همين هدف آغاز مي کنيد؟

من علاقه اي به همکاري با تيم هاي ضعيف و يا متوسطي که براي قهرماني شکل نگرفته نداشته ام. وقتي در يک تيم هدف چيزي غير از قهرماني است شرايط کاملا متفاوت است. در چنين تيمي احساس مسئوليت وجود ندارد. تيمي که با اين ذهنيت وارد رقابت نمي شود حرفه اي نيست. من نمي توانم در چنين فضايي کار کنم. وقتي هدف کوچکي براي خودتان مي سازيد به موفقيت کوچک تري مي رسيد اما من هميشه قهرماني را هدف قرار داده ام و البته در 18 فصل مربيگري 14 جام به دست آورده ام که فکر مي کنم حاصل همين تفکر است. 18 سال مربيگري کرده ام و هميشه جايي بين 3 تيم اول جدول داشته ام. هرگز در عمر مربيگري و زندگي حرفه اي خودم در جايگاه چهارم جدول قرار نداشته ام. به همين دليل با تيم هاي ضعيف و متوسطي که قهرماني نمي خواهند همکاري نمي کنم.

-شرايط حاکم بر فوتبال حرفه اي ايران را چطور مي بينيد؟

هنوز براي اظهارنظر در اين مورد زود است. اطلاعاتي در اين خصوص به دست آورده ام اما بايد شناخت بيشتري پيدا کنم. به طور کلي مي توانم بگويم من هميشه چالش هاي تازه را دوست داشته ام. اميدوارم خيلي زود با شرايط کشور جديد هماهنگ شوم و تيم قدرتمندي براي مسابقات فصل جديد بسازيم. با حضور در چند جلسه از تمرينات استيل آذين مي توانم بگويم ما تيم خوب و حرفه اي داريم. تمرينات خيلي خوب انجام مي شود اما هنوز براي اظهار نظر در مورد توان بازيکنان و پتانسيل تيم زود است.

-همکاري شما و دستيارانتان با مربيان ايراني کادر فني استيل آذين چگونه است؟

ما از چند روز پيش همکاري را آغاز کرديم. مي توانم بگويم در برخورد اول احترام و رفتار خوبي از آنها ديدم. من مي دانم که اين سه مربي از بزرگان تاريخ فوتبال ايران بوده اند و در اين کشور محبوب هستند. آنها زحمات زيادي کشيده اند تا تيم را در اين مدت آماده کنند و هدايت تمرينات را در دست داشتند. حتما مردم ايران هم به اين شخصيت ها که قهرمانان محبوبشان بوده اند علاقه دارند. فکر مي کنم کساني که بازيکنان بزرگي در تيم ملي کشورشان بوده اند حتما فوتبال را خيلي خوب مي فهمند. اميدوارم در کنار هم همکاري خوبي داشته باشيم و بتوانيم تيم را به موفقيت برسانيم. من قطعا به همکاري همه آنها براي موفقيت تيم نياز دارم.

-در ايران استفاده از 8 مربي در يک باشگاه متداول نيست، شما فکر مي کنيد يک تيم حرفه اي فوتبال به چند مربي نياز دارد؟

براي من اين نگاه تا حدي عجيب است چون تا جايي که مي دانم در همه تيم هاي بزرگ جهان مربيان زيادي به تيم اصلي کمک مي کنند. باشگاه چلسي 5 مربي اختصاصي براي بدنسازي تيم دارد. در همه جاي جهان و خصوصا تيم هاي حرفه اي تعداد مربيان زيادي براي آماده سازي تيم تلاش مي کنند. من در چين 5 دستيار چيني داشتم و تا پايان مدت حضورم در اين کشور همکاري بسيار خوبي بين ما وجود داشت. با حضور دستياران خودم و همچنين يک مدير فني مجموعا کادر فني تيم ما 10 مربي داشت. در فوتبال حرفه اي کار زيادي براي کادر مربيگري وجود دارد. ما براي تفريح و يک کار غير حرفه اي کنار هم نيستيم. در کار حرفه اي و تلاش براي قهرماني همه مربيان تيم نقش دارند. تعداد مربيان بيشتر يعني تنوع در تفکر و انديشه. من از مشورت و نظرات همه دستيارانم به خوبي استفاده مي کنم.

-ممکن است دستياران خودتان را بيشتر معرفي کنيد؟

دارکو بلوژويچ و آلکساندر يانکوويچ مربياني هستند که سال ها با آنها همکاري داشته ام. ما همه جا يک تيم کامل وهماهنگ بوديم. آلکساندر با داشتن دکتراي فوتبال يکي از مربيان با هوش ، توانمند و البته با دانش است که کمک زيادي به من مي کند. دارکو هم مربي با تجربه و با سابقه اي است که دروازه بان اول تيم ملي يوگسلاوي بوده. اين دو مربي در يونان، چين و همچنين پارتيزان بلگراد هم دستيار من بودند. ساشا ايليچ هم در کنار اين دو به من کمک مي کند. اميدوارم ترکيب مربيان ايراني و خارجي تيم در کنار هم موفق و تاثيرگذار باشد.

-استيل آذين تيم پرستاره و قدرتمندي است، ستاره ها در تيم تومباکوويچ چه جايگاهي خواهند داشت؟

وجود ستاره ها حتما به تيم کمک مي کند و براي موفقيت لازم و ضروري است. من خوشحالم که بازيکنان بزرگ و با تجربه اي در اختيار دارم که سوابق خوبي داشته اند. اين امتياز مهمي است که من بازيکنان توانايي در اختيار دارم. هر ستاره اي که بخواهد بزرگ تر و موفق تر از هميشه باشد در تيم من جايگاه خوبي دارد اما اگر ستاره ها ميلي به درخشيدن نداشته باشند از بازيکنان جوان ستاره هاي بزرگي مي سازم. ما بايد قهرمان شويم و من در اين مسير با کسي تعارف ندارم. در تيم من بهترين ها و آماده ترين بازيکنان بازي مي کنند. براي من غير از آمادگي بازيکن هيچ چيز ديگري اهميت ندارد.

-با انجام دو بازي تدارکاتي و چند جلسه تمرين شرايط فعلي تيم را چطور مي بينيد؟

کمتر از يک هفته است که کار خودم را آغاز کرده ام و طبيعتا در اين مدت نمي توان به صورت دقيق و کامل در مورد همه پيز صحبت کرد. ما دو بازي انجام داديم و تا حد زيادي با توانايي بازيکنان تيم آشنا شدم. البته تيم در شرايط بدنسازي بوده و روزي دو جلسه تمرين سنگين داشته ايم. سعي مي کنم تيم را به هماهنگي بهتري برسانم و براي حضور در مسابقات ليگ آماده شويم.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
برنامه چهار هفته ابتدایی لیگ برتر اعلام شد/ شهرداری تبریز - استقلال؛ دیدار افتتاحیه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه چهار هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که براین اساس دیدار افتتاحیه لیگ دهم بین تیم‌های شهرداری تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار از ساعت 17:30 روز دوشنبه 4 مردادماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می شود. نکته جالب توجه در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ساعت برگزاری مسابقات لیگ برتر در ماه مبارک رمضان است که طبق اعلام این سازمان از ساعت 21:30 آغاز خواهد شد.
- برنامه چهار هفته ابتدایی لیگ برتر به شرح زیر است:
هفته اول
دوشنبه - 4/5/89

* شهرداری تبریز - استقلال تهران، ساعت 17:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* پاس همدان - مس کرمان، ساعت 18، ورزشگاه قدس همدان
* ذوب آهن اصفهان - پیکان قزوین، ساعت 19:30، ورزشگاه فولادشهراصفهان
* فولاد خوزستان - استیل آذین تهران، ساعت 20:45، ورزشگاه تختی اهواز
سه شنبه - 5/5/89
* راه آهن شهرری - سپاهان اصفهان، 17:40، ورزشگاه اکباتان تهران
* سایپا کرج - صبای قم، ساعت 18:15، ورزشگاه انقلاب کرج
* ملوان بندرانزلی - نفت تهران، ساعت 18:15، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* پرسپولیس تهران - تراکتورسازی تبریز، ساعت 19:40، ورزشگاه آزادی تهران
* شاهین بوشهر - صنعت نفت آبادان، ساعت 20:30 ، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
هفته دوم
شنبه - 9/5/89

* استیل آذین تهران - پاس همدان، ساعت 17:30، ورزشگاه دستگردی تهران
* مس کرمان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 17:30، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* استقلال تهران - فولاد خوزستان، ساعت 19:40، ورزشگاه آزادی تهران
یکشنبه - 10/5/89
* تراکتورسازی تبریز - راه آهن شهرری، ساعت 17:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* پیکان قزوین - شاهین بوشهر، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید رجایی قزوین
* نفت تهران - شهرداری تبریز، ساعت 18:15، مکان برگزاری این بازی متعاقبا اعلام می شود
* سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی، ساعت 18:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* صنعت نفت آبادان - سایپا کرج، ساعت 20:45، ورزشگاه تختی آبادان
* صبای قم - پیروزی تهران، ساعت 20:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
هفته سوم
پنجشنبه - 14/5/89

* شهرداری تبریز - تراکتورسازی تبریز، ساعت 17:20، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران، ساعت 19:20، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
جمعه - 15/5/89
* استیل آذین تهران - نفت تهران، ساعت 17:30، ورزشگاه دستگردی تهران
* ملوان بندرانزلی - مس کرمان، ساعت 18:15، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* پاس همدان - پیکان قزوین، ساعت 18:15، ورزشگاه قدس همدان
* راه آهن شهرری - صنعت نفت آبادان، ساعت 19:30، ورزشگاه اکباتان تهران
* پرسپولیس - سایپا کرج، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی تهران
* فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه تختی اهواز
* شاهین بوشهر - صبای قم، ساعت 20:30، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
هفته چهارم
جمعه - 22/5/89

* استقلال تهران - استیل آذین، ساعت 21:30، ورزشگاه آزادی تهران
* تراکتورسازی تبریز - پاس همدان، ساعت 21:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* صبای قم - راه آهن شهرری، ساعت 21:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* نفت تهران - فولاد خوزستان، ساعت 21:30، محل برگزاری این بازی متعاقبا اعلام می شود
* سایپا کرج - ذوب آهن اصفهان، ساعت 21:30، ورزشگاه انقلاب کرج
* مس کرمان - شهرداری تبریز، ساعت 21:30، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* پیکان قزوین - ملوان بندرانزلی، ساعت 21:30، ورزشگاه شهید رجایی قزوین
* سپاهان اصفهان - شاهین بوشهر، ساعت 21:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
شنبه - 23/5/89
* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس، ساعت 21:30، ورزشگاه تختی آبادان
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
تيم فوتبال پاس همدان كه در اردوي آماده‌سازي كشور هلند به سر مي برد، دو بازي تداركاتي برگزار مي‌كند.

تيم فوتبال پاس همدان هم اكنون اردويي شش روزه را در شهر آمستردام هلند برپا كرده است.

تيم پاس همدان قرار است در اين اردو دو ديدار دوستانه با يك تيم ليگ برتري هلند و يك تيم ليگ برتر روماني برگزار كند.

گفته مي‌شود؟ مذاكرات تيم پاس با تيم اسپارتا روتردام هلند موفق بوده و اين تيم يك از دو بازي دوستانه خود را مقابل پاس انجام مي‌دهد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
مسئولان باشگاه فوتبال نفت تهران در فصل نقل و انتقالات لیگ دهم علاوه بر تمدید قرارداد 13 بازیکن این تیم، چهار بازیکن لیگ برتری و سه بازیکن تیم فوتبال زیر 19 سال را جذب کرده و بازیکنان حاضر در جام جهانی هم در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد. محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان خبر فوق در مورد آخرین وضعیت سرمربی این تیم گفت: روز دوشنبه با دست نشان جلسه مهمی را برگزار کردیم و به ایشان گفتیم با توجه به اینکه دوست داشتیم با شما همکاری کنیم اما به علت کمبود زمان، قصد داریم با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شویم که این مسئله با موافقت دست نشان روبه‌رو شد.
وی با اشاره به اینکه تکلیف سرمربی تیم نفت تا پنجشنبه مشخص می شود، افزود: در این مدت قرارداد حامد فلاح‌زاده، علیرضا عزتی، اکبر فقیهی، میثم آقابابایی، هادی رکابی، اسماعیل علی شیرازی، اسدالله میکائیلی، حمیدرضا فتحی، مهدی رفیعی، مهدی محمدزاده، محمدحسین مهرآزما و حسین امامیان بازیکنان تیم خود را تمدید کردیم و حمید طاهری فرد هم از تیم امید باشگاه به تیم بزرگسالان آمد.
رئیس هیئت فوتبال شرکت ملی ‌نفت ایران اضافه کرد: حسین آشنا، بهمن طهماسبی، مرتضی ایزدی و سجاد فیض الهی بازیکنان لیگ برتری هستند که در فصل نقل و انتقالات به تیم ما اضافه شده‌اند، ضمن اینکه با امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی و عباس قربانپور بازیکنان تیم زیر 19 سال ایران هم قرارداد بسته‌ایم.
وی با بیان اینکه عیسی ترائوره، بازیکن پیشین تیم راه آهن هم در تمرینات این تیم حضور دارد، تصریح کرد: قرار است 2 بازیکن تیم‌های ملی شیلی و پاراگوئه که در جام جهانی حضور داشتند هم امروز در تمرین تیم شرکت کنند که اگر همان بازیکنان حاضر در جام جهانی باشند، با آنها مذاکرات نهایی را انجام خواهیم داد.
علیپور در پایان گفت: به علت اینکه زمان لازم در اختیار ما نبود، تنها تمرینات تیم در تهران پیگیری می شود و اردوهای داخلی و خارجی را برگزار نخواهیم کرد.


قسمتی که بولد کردم خیلی جالبهخ!
بازیکنه قراره بیاد بعد ببینن همون بازیکنه یا اون نیست!!! واقعا اینا خیلی مسخره اند بابا!
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
ين بازيكن سنگالي پس از تاخير 12 روزه خود و پرداخت جريمه 7 هزار دلاري به ازاي هر روز عصر امروز وارد كشور مي‌شود.

رئيس هيئت مديره باشگاه سپاهان با بيان اينكه اين بازيكن به دليل تاخير خود جريمه سنگيني را متحمل مي‌شود، افزود: اين بازيكن ديشب از سنگال وارد تركيه شد و بعدازظهر امروز با پروازي از تركيه وارد كشور مي‌شود.

محسن پورسينا با اشاره به بدقولي‌هاي مكرر اين بازيكن تصريح كرد: زماني‌كه توره وارد ايران شود، پاسپورتش را ضبط مي‌كنيم و ديگر اجازه خروج از ايران را به اين بازيكن نمي‌دهيم.

وي به وضعيت جذب رضا عنايتي در تيم سپاهان اشاره كرد و اظهار داشت: طبق اصول كاري، سرمربي تقاضاي حضور يك بازيكن در تيم را به هيئت‌مديره تسليم مي‌كند و هيئت مديره بر اساس آن ليست اقدام به جذب بازيكنان مورد نظر سرمربي مي‌كند و امشب با عنايتي مذاكراتي داريم و اميدواريم با اين بازيكن به توافق برسيم.

رئيس هيئت مديره باشگاه سپاهان با اشاره به لزوم حضور قدرتمند سپاهان در مسابقات آسيايي خاطرنشان كرد: اگر بخواهيم در اين مسابقات درخشش خوبي داشته باشيم بايد تيم كاملي آماده كنيم و وقتي قرارداد يك بازيكن با تيمي به پايان مي‌رسد، اين بازيكن متعلق به تيم نيست و حضور بازيكنان استقلالي در سپاهان مسئله مهمي نيست.

وي با بيان اينكه بازيكناني چون خسرو حيدري و جان‌واريو بازيكنان بزرگي به شمار مي‌روند كه در حال حاضر متعلق به سپاهان هستند، بيان داشت: اين بازيكنان از بهترين بازيكنان هستند و آنها را جذب تيم كرده‌ايم، رضا عنايتي استقلالي به حساب نمي‌آيد، زيرا سال‌ها در ابومسلم بازي كرده و در امارات نيز كارنامه درخشاني دارد.

پورسينا در پاسخ به اين سئوال كه سپاهان در سال گذشته با وجود حضور ستارگان قدرتمند نتوانست حضور خود در آسيا را قطعي كند، افزود: جام جهاني و مسابقات مختلف نشان داد كه فوتبال ما از كشورهايي مثل ژاپن و كره عقب است و در سال گذشته حتي اگر از گروه خود صعود مي‌كرديم، در مراحل بعدي دچار مشكل مي‌شديم.

وي با بيان اينكه اگر امسال به مراحل بعدي صعود كنيم بايد تيم تقويت شود، اضافه كرد: براي اينكه در بازي‌هاي آسيايي موفقيت كسب كنيم بايد تيم را تقويت كنيم و بازيكنان خوبي جذب تيم كنيم.
 

jalal_elect

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2009
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
1
با سلام
با توجه به اينکه ليگ برتر ايران بزودي آغاز خواهد شد برنامه دهمين دوره ليگ برتر سال 89 رو با طراحي زيبا که به صورت کامل در يک برگه آ4 قرار ميگيره و قابل چاپ نيز هست براي علاقه مندان به فوتبال تهیه کردم تا با چاپ اين فايل و نصب آن در اتاق يا محل کار از برنامه بازي ها مطلع شوند.

لينک فايل به صورت پي دي اف و هم به صورت عکس

http://www.4shared.com/file/wQ3hAKRb/lig_10_v10.html
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
پاس همدان مقابل استانبول اسپور شكست خورد
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال پاس همدان در ادامه اردوي خود در هلند با 2 گل مقابل نماينده ليگ برتري تركيه شكست خورد.
A0486257.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس، پاس همدان شب گذشته در دومين ديدار تداركاتي خود در اردوي هلند به مصاف تيم استانبول اسپور تركيه رفت كه با نتيجه 2 بر يك مقابل حريف شكست خورد.

تك گل پاس را در اين ديدار مقداد قباخلو وارد دروازه حريف كرد. استانبول اسپور فصل قبل عنوان ششم سوپر ليگ تركيه را كسب كرده بود.

پاس امشب در سومين بازي تداركاتي خود با شاگردان فرانك ريكارد و تيم كالاتاسراي روبرو مي‌شود. گالاتاسراي فصل گذشته عنوان سوم سوپر ليگ تركيه را كسب كرده بود و فصل آينده در ليگ اروپا به ميدان خواهد رفت.

پاس در اولين ديدار خود با نتيجه مساوي 2 بر 2 مقابل كاسيم پاشا ديگر تيم تركيه‌اي متوقف شده بود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازیهای هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد. بازیهای هفته پنجم از فردا شب آغاز و تا پنج شنبه ادامه خواهد داشت.



سه شنبه 26 مرداد - ساعت 21:30
فولاد خوزستان- صباي قم- تختي اهواز
داور: سعيد بخشي زاده


چهارشنبه 27 مرداد - ساعت 21:30
ملوان- سايپا- تختي انزلي
داور: جمشيد دانش مهر

پاس – نفت تهران- قدس همدان
داور: منصور نور ی

استيل آذين- مس كرمان- دستگردي تهران
داور: هدايت ممبيني

شاهين بوشهر- تراكتورسازي تبريز- بهشتي بوشهر
داور: جمشيد محمدي

ذوب آهن – سپاهان - فولاد شهر
داور: مسعود مرادي

استقلال- پيكان- آزادي تهران- ساعت 21:45
داور: محسن تركي


پنجشنبه 28 مرداد - ساعت 21:45
شهرداري تبريز- نفت آبادان- يادگار امام تبريز
داور: بابك وسيله بر


راه آهن- پرسپوليس- آزادي تهران
داور:خداداد افشاريان



@ همه دوستان:
لطفا خبرهای مربوط به لیگ رو تو این تاپیک بگذارید. یه کم داره با بحث روز تداخل پیدا میکنه.

ممنونم
 

Farhad.

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2010
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
دياري كه در آن نيست كسي يار كسي يا رب اي كاش نيقتد
با سلام دوستان:)
محرومی های لیگ برتر ایران این هفته کی ها هستند؟
:shades2:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
هفته هفتم لیگ برتر /

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس سعید مظفری زاده دیدار بزرگ هفته را بین استقلال و سپاهان قضاوت خواهد کرد.


* استقلال - سپاهان ( ورزشگاه آزادی تهران)
داور: سعید مظفری زاده - کمک ها: رضا سخندان - مرتضی کریمی داور چهارم : بابک وسیله بر- ناظر:ابراهیم میرزا بیگی

* نفت تهران - مس کرمان ( ورزشگاه اکباتان تهران)
داور: محسن ترکی - کمک ها : مصطفی فراهانی - آرمان اسعدی داور چهارم : اشکان خورشیدی - ناظر:عبود سنگاشکن

شنبه 6/6/89
* استیل آذین - تراکتور سازی (ورزشگاه دستگردی تهران)
داور : خداداد افشاریان - کمک ها : صفدر احمدی - بهرام کیانی - داور چهارم : محمد حسن کاظمیان - ناظر: حسین عسکری

* فولاد خوزستان - پرسپولیس (ورزشگاه تختی اهواز)
داور : محسن قهرمانی - کمک ها : حیدر شکور- حسن کامرانی فر- داور چهارم : رحیم مهر پیشه - ناظر : محمد ریاحی

* شاهین - راه آهن (ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)
داور: مسعود مرادی - کمک ها: حسین خانبان - حسین سنجری - داور چهارم : جمشید محمدی - ناظر: سعید بطهایی

* ملوان - نفت آبادان (ورزشگاه تختی انزلی)
داور : محمد حسین اسدی- کمک ها : بهرام نقوی - رحیم شاهین - داور چهارم : منصور نوری - ناظر:غلامرضا بهروان

* ذوب آهن - صبای قم (ورزشگاه فولاد شهراصفهان)
داور : البرزحاجی پور- کمک ها : عباس انتظاری- محمدرضا غنو- داور چهارم : حسین زرگر- ناظر: عبداله باعزم

* شهرداری تبریز - پیکان (ورزشگاه یادگار امام تبریز)
داور: غلامرضا جباری- کمک ها: بابک داوری - محمدرضا منصوری - داورچهارم : حسین محبوبی- نا ظر: فریدون اصفهانیان

* پاس - سایپا (ورزشگاه قدس همدان)
داور : سعید بخشی زاده- کمک ها : مجید ویشگاهی- حمید غمزه- کمک ها : ایرج ساعدی- ناظر: حبیب اله شیرازی

کلیه دیدارهای هفته هفتم راس ساعت 21:30 آغازخواهد شد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام دوستان
خب / اولین قربانی نیمکتهای لیگ همونطوری که پیش بینی میشد کسی نبود جز حاج رسول کربکندی.


استارت مهدي تارتار از امروز با راه‌آهن
انصاري فرد با تشكر از كاشاني و دايي:
تارتار بهترين گزينه بود



خبرگزاري دانشجويان ايران


در پي توافقات انجام شده "مهدي تارتار" امروز عصر به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال راه‌آهن کار خود را آغاز خواهد کرد.

سايت باشگاه راه‌آهن گزارش داد در پي قطع همکاري اين باشگاه با رسول کربکندي، با مهدي تارتار به عنوان گزينه جديد مذاکراتي انجام شد. در اين راستا مهدي تارتار عصر روز سه شنبه مذاکراتي با حبيب کاشاني و علي دايي انجام داد و موافقت مديرعامل و سرمربي پرسپوليس را براي بازگشت به راه‌آهن جلب کرد.

تارتار عصر سه شنبه پس از حضور در ورزشگاه اختصاصي راه‌آهن بازي تدارکاتي تيم راه‌آهن مقابل شهرداري بندرعباس را زيرنظر گرفت اما به دليل عدم مذاکره بين مديران دو باشگاه مراسم معارفه وي انجام نشد. در همين رابطه شب گذشته محمدحسن انصاري‌فرد در پي تماس تلفني با حبيب کاشاني مديرعامل باشگاه پرسپوليس مذاکراتي انجام داد و حبيب کاشاني نيز موافقت خود را براي صدور رضايت نامه تارتار اعلام کرد.

همچنين محمد حسن انصاري‌فرد در گفت‌وگوي تلفني با علي دايي از همکاري سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نيز تشکر و قدرداني کرد.

انصاري‌فرد در اين ارتباط گفت: با توجه به شناختي که مهدي تارتار از بازيکنان تيم فوتبال راه‌آهن دارد اين مربي بهترين گزينه براي هدايت تيم فوتبال راه‌آهن بود و ما نيز پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپوليس هدايت تيم را به ايشان سپرديم. تارتار در دو مقطع سرمربي تيم راه‌آهن بوده و عملکرد خوبي داشته است او شناخت کاملي از بازيکنان تيم دارد و همين نکته مي‌تواند عاملي براي از دست ندادن فرصت‌ها و جلوگيري از آزمون و خطاهاي جديد باشد.

وي ادامه داد: او مربي جواني است که ما به توان فني و شخصيت اخلاقي‌اش اعتماد و اطمينان کامل داريم و درپي نشستي که با وي داشتم احساس مي کنم بسياري از دلايل قطع همکاري ما با اين مربي قبل از شروع فصل ريشه در سوءتفاهمات و يکسري مسائل ديگر داشته است که در اين زمينه مفصل با يکديگر صحبت کرديم و معتقديم با همت کادر فني جديد و بازيکنان اين تيم و همچنين رفع مشکلات مالي مي توانيم نتايج مطلوبي در رقابت‌هاي ليگ برتر کسب کنيم. بنده شخصا به توان و پتانسيل بازيکنان راه‌آهن اعتقاد دارم و شک ندارم که اين تيم حرف هاي بسياري براي گفتن خواهد داشت.

انصاري فرد در ادامه ضمن تشکر از مسئولان باشگاه پرسپوليس گفت: از کاشاني مدير عامل و همچنين دايي سرمربي اين تيم که موافقت خود را براي بازگشت مهدي تارتار به راه‌آهن اعلام کردند تشکر مي کنم و اميداورم تيم پرطرفدار پرسپوليس در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر نتايج درخشاني را کسب کند.

در پي توافقات به عمل آمده بين محمدحسن انصاري‌فرد و حبيب کاشاني مقرر شد امروز رضايت نامه مهدي تارتار پس از درخواست کتبي باشگاه راه آهن صادر شده و مراسم معارفه سرمربي جديد راه آهن در تمرين امروز عصر برگزار شود.
 
بالا