برگزیده های پرشین تولز

لیگ دهم 89-90

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
اما هفته هشتم


هفته‌ي هشتم ليگ برتر،
تقابل استقلالي‌هاي مس با مسي‌هاي استقلال!
ذوب‌آهن براي كسب روحيه در ليگ آسيا به ميدان مي‌رود


هفته‌ي هشتم ليگ برتر روز جمعه با برگزاري 5 ديدار آغاز خواهد شد.
(ايسنا)، پس از آن كه هفته‌ي هفتم ليگ انجام شد و تيم‌ها به دليل دو بازي دوستانه تيم ملي به تعطيلي دو هفته‌اي رفتند، مسابقات ليگ از روز جمعه مجددا پيگيري خواهد شد تا تنور فوتبال باشگاهي در ايران دوباره داغ شود.

البته پس از برگزاري هفته‌ي نهم اين بار تعطيلي طولاني‌تري در انتظار تيم‌هاي ليگ برتري خواهد بود و از 26 شهريور تا 27 مهر و به دليل شركت تيم ملي در رقابت‌هاي غرب آسيا ليگ دهم باز هم تعطيل خواهد بود اما در حساس‌ترين ديدار هفته‌ي هشتم مس و استقلال در كرمان رودرروي هم قرار خواهند گرفت تا يك بازي ار هر حيث تقابلي را شاهد باشيم.

* نفت آبادان- فولاد خوزستان، ورزشگاه تختي آبادان، ساعت 18 و 45 دقيقه

دو تيم غير تهراني و البته خوزستاني ليگ كه تا اين هفته از ليگ عملكرد بسيار خوبي از خود به جاي گذاشته‌اند در داربي استان خوزستان به مصاف هم مي‌روند. هر دو تيم اكنون در رد‌ه‌هاي بالايي جدول قرار گرفته‌اند و در ضمن شانس بالايي نيز براي شگفتي سازشدن در اين فصل از رقابت‌ها دارند. تماشاگران خاص آباداني مطمئنا در اين بازي به حمايت تيم محبوب خود خواهند پرداخت و احتمالا نشان خواهند داد كه براي آنها تفاوتي نمي‌كند كه حريف نفت از خارج از استان خوزستان است يا داخل آن، آنها فقط برد نفت را مي‌خواهند.

سرپرست نفت ادعا كرده بود كه به نفت گفته‌اند تا هفته هفتم 4 امتياز بيشتر نمي‌گيريد اما ما 12 امتياز گرفتيم. منتظر يك فوتبال تمام جنوبي و ناب مي‌مانيم.

* سايپا – شاهين بوشهر، ورزشگاه انقلاب كرج، ساعت 17

شاهين در هفته هفتم توانست نخستين پيروزي خود دربوشهر را جشن بگيرد و حالا پس از برگزاري يك اردو در شيراز و بازي با دو تيم پيشين شيرازي ليگ برتر، يعني مقاومت و برق، با روحيه مضاعفي به مصاف تنها نماينده استان البرز مي‌رود. سايپا اما در چند هفته قبل فراز و نشيب‌هاي زيادي را به خود ديده. به نظر مي‌رسد محمد مايلي كهن هنوز نتوانسته ثباتي را كه بايد در تيم خود ايجاد كند. ملي‌پوشان دو تيم كه در اين مدت با تيم ملي بوده‌اند روي هم رفته بيشتر از يك نفر نمي‌شود و آن هم كريم انصاري فرد است تا از اين حيث دو تيم مشكلي نداشته و تمام بازيكنان خود را در اختيار داشته باشند. اين بازي تقابل انديشه‌هاي دو مربي و بازيكن سابق نيز خواهد بود. محمد مايلي كهن و حميد استيلي.

* پيكان – نفت تهران ، ورزشگاه شهيد رجايي قزوين، ساعت 17

پيكان سواران كه پس از پنج هفته از آغاز ليگ بنزين تمام كرده بودند و تنها موفق به كسب يك امتياز شده بودند به ناگهان از هفته‌ي ششم استارت پرقدرتي زدند و با كسب دو پيروزي متوالي و پرگل مقابل استيل‌آذين و شهرداري تبريز خود را تا حدودي از قعر جدول جدا كردند. اتفاقي كه اگر نمي‌افتاد شايد سرنوشت احمدزاده، سرمربي پيكان را طور ديگري رقم مي‌زد و او را نيز همانند كربكندي مجبور به قطع همكاري با باشگاه مي‌كرد. اما نفت تهران كه در هر سه مسابقه قبلي خود در خارج از خانه به تساوي 1-1 با ميزباني خود رسيده است براي متوقف كردن پيكان، برنامه‌هاي خاصي را بوسيله حسين فركي تدارك ديده است.

* تراكتورسازي – ذوب آهن، ورزشگاه يادگار امام تبريز ، ساعت 17

يكي از جذاب‌ترين ديدارهاي ليگ باز هم در تبريز خواهد بود. وجود تماشاگران پرتعداد و پرشور تبريزي در هر بازي تراكتور، به زيبايي‌هاي كار مي‌افزايد بويژه اگر حريف تبريزي‌ها تيم صدرنشين ذوب آهن باشند. تنها نماينده ايران در جمع 8 تيم پاياني جام باشگاه‌هاي آسيا آخرين ديدار خود را پيش از بازي كاملا حساس خود با پوهانگ استيلرز انجام خواهد داد و در پي آن است كه با روحيه‌اي بالا پاي به اين ميدان آسيايي بگذارد. اصفهاني‌ها براي اين كار بازي راحتي ندارند و بايد هم با تيم تراكتورسازي و هم با تماشاگران تبريزي پيكار كند كه اين مي‌تواند ميداني خوب براي محك شاگردان ابراهيم زاده پيش از ديدار با پوهانگ باشد.

شاگردان فرار كمالوند از سه بازي قبلي خود هفت امتياز دشت كرده‌اند و مي‌خواهند پس از غلبه بر تيم پرستاره و البته بحران‌زده استيل آذين اين بار از سد يكي از اصلي‌ترين مدعيان قهرماني در چند سال اخير بگذرد.

* مس كرمان – استقلال تهران، ورزشگاه شهيد باهنر كرمان، ساعت 18و 45 دقيقه

بالاخره انتظارها به سر رسيد و صمد مرفاوي براي اولين بار بايد به تقابل با استقلا ل بپردازد. در آن سو نيز پرويز مظلومي پس از دو فصل مربيگري نسبتا موفق همراه با مس اين بار با تيمي كه سال‌ها آرزوي نشستن روي نيمكت‌اش را داشت رودرروي مس قرار مي‌گيرد. مس كرمان كه به نوعي در چند سال گذشته تبعيدگاه مربيان استقلالي بوده، براي سومين فصل متوالي با يك مربي استقلالي ديگر مقابل آبي‌پوشان قرار مي‌گيرد و پس از امير قلعه نويي و پرويز مظلومي اين بار نوبت صمد مرفاوي است كه اين كار را انجام دهد. از تقابل مربيان و بازيكنان دو تيم كه روبه‌روي تيم سابق خود قرار مي‌گيرند هرچه بگويم كم گفته‌ايم. در استقلال پرويز مظلومي، فرزاد آشوبي و اميرحسين صادقي در مقابل باشگاه قبل خود قرار مي‌گيرند و در مس نيز صمدمرفاوي، ساكت الهامي، پرويز قرباني و فرزاد فاطمي. البته نبايد از رودرروشدن فرهاد مجيدي، صمد مرفاوي در اين بازي گذشت كه در فصل قبل بارها با يكديگر بر سر موضوعات مختلف مشاجره داشتند و بعضي اوقات تماشاگران استقلال را نيز در اين موضوع كه بالاخره كداميك را تشويق كنند دچار شك مي‌كردند.

هر دو تيم به نوعي از شرايط نه چندان خوب در آغاز فصل بيرون آمد‌اند و استقلالي‌ها به خصوص با يك برد خاطره‌انگيز و البته جنجالي مقابل سپاهان - كه هنوز هم اتفافات آن بازي براي آبي‌هاي پايتخت تبعات دارد- سعي در ادامه روند رو به رشد خود دارند.

تقابل دو گلزن برتر ليگ برتر دليلي ديگر بر حساسيت بسيار بالاي اين بازي است. لوسيا نوادينيو و ميلاد ميداوودي هر دو با 6 گل در صدر جدول گلزنان هستند و در اين مسابقه نيز اميد اول تيم‌شان براي گلزني خواهند بود.

* ساير ديدارهاي اين هفته نيز شنبه برگزار خواهد شد.

شنبه 20 شهريور

پرسپوليس – پاس همدان، ورزشگاه آزادي

استيل آذين – صباي قم، ورزشگاه دستگردي

سپاهان – شهرداري تبريز ، ورزشگاه فولاد شهر

راه‌آهن – ملوان، ورزشگاه راه‌آهن

و

داوران هفته هشتم ليگ برتر فوتبال مشخص شدند.

اسامي داوران هفته هشتم ليگ برتر فوتبال به شرح زير از سوي کميته داوران اعلام شد:

جمعه 19 شهريور

سايپا – شاهين 17 انقلاب - کرج

يداله جهانبازي – مجيد شمس – سعيد زارع – پيروز سيف اله پور – ناظر: محمدرضا فلاح


پيكان - نفت تهران 17 شهيد رجايي - قزوين

عليرضا فغاني – سعيد علي نژاديان – محمدرضا اميني – محمد ملکي – ناظر: حاتم بک پور


تراكتور سازي - ذوب آهن 17يادگار امام - تبريز

هدايت ممبيني – مرتضي کريمي – صادق نوري – رضا کرمانشاهي – ناظر: محمدعلي فروغي


نفت آبادان - فولاد خوزستان 18:45 تختي – آبادان

محسن ترکي – داود رفعتي – مسعود فرح نيا – جمشيد دانش مهر – ناظر: حسين خوشخوان


مس كرمان – استقلال 18:45شهيد باهنر - کرمان

تورج حق وردي – رسول فروغي – محسن فريماني – سيدمهدي سيدعلي – ناظر: نادر جعفري


شنبه 20 شهريور

راه آهن – ملوان 17:15 اکباتان - تهران

محمود رفيعي – غلامرضا آموزگار – بهروز برون – غلامرضا مستقيم – ناظر: ايرج نظري


فولاد سپاهان - شهرداري تبريز 17:15 ذوب آهن - فولادشهر

رحيم مهرپيشه – علي موغلي – حسين طالقاني – عليرضا شيخي – ناظر: علي خسروي


پرسپوليس – پاس 19:45 آزادي - تهران

شاهين حاج بابايي – عليرضا کهوري – محمدرضا ابوالفضلي – رسول رهبرفام – ناظر: اسماعيل صفيري


صباي قم - استيل آذين 19:45 يادگار امام - قم

مسعود مرادي – حميد نظري – مهدي عاليقدر – عليرضا اکرمي – ناظر: رحيم رحيمي مقدم
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
این هم قسمت دوم :

برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر در روز شنبه :

پرسپولیس - پاس همدان

در ادامه بازی های هفته هشتم چهار دیدار در روز شنبه بیستم شهریور برگزار می شود که در یکی از این مسابقات شاگردان علی دایی در ورزشگاه آزادی به مصاف پاس همدان می روند.

پرسپولیسی ها خیلی زود صدرنشینی لیگ را از دست دادند و نتوانستند در اهواز تیم سخت‌کوش مجید جلالی را مغلوب خود کنند.سرخپوشان در تعطیلی‌های لیگ چندروزی را به مشهد رفتند و حال باید برای بازپس گیری صدر جدول از ذوب‌آهن با علم به نتیجه این تیم در روز جمعه، پاس را از مقابل خود بردارند.کریم باقری این بار می‌تواند از ابتدا برای پرسپولیس به میدان برود. نیمکت سرخپوشان در این دیدار خلوت‌تر شده و مهدی تارتار دیگر جزو کمک‌های علی دایی نخواهد بود.

شاگردان دایی پس از تعطیلی لیگ به واسطه بازی های تدارکاتی تیم ملی اردوی چند روزه ای را در مشهد برگزار کردند و پس از آن در دیداری دوستانه توانستند تیم نساجی قائم شهر را شکست دهند. دوری ملی پوشان پرسپولیس از مهمترین دغدغه های کادر فنی تیم محسوب می شد که در تمرینات چند روز گذشته این تیم غایب بودند.

تیم پرسپولیس که به واسطه کسب نتیجه تساوی در هفته هفتم برابر فولاد خوزستان صدرنشینی را از دست داد و با 16 امتیاز در رده دوم قرار گرفت انگیزه زیادی دارد تا با شکست پاس همدان از یک سو و توقف ذوب آهن از سوی دیگر مجددا صدر جدول را پس بگیرد.

تیم فوتبال پاس همدان با هدایت علی اصغر مدیر روستا تاکنون نتایج قابل قبولی کسب و هم اکنون با 11 امتیاز خود را در جمع شش تیم برتر جدول حفظ کرده است.

پاسی‌ها هم‌اکنون در رتبه ششم قرار دارند. پرسپولیس منتظر است در یک روز تعطیل تماشاگران‌ بیشتری به آزادی بیایند و رکورد پرتماشاگرترین بازی را از استقلالی‌ها که در بازی مقابل سپاهان با آمدن 70 هزار نفری خود ثبت کردند پس بگیرد.دایی و مدیرروستا زوج دهه 70 تیم ملی در این بازی رودرروی هم قرار می‌گیرند.

راه‌آهن - ملوان

ره‌آهن و انصاری فرد باز هم مربی خود را برکنار کردند تا از این حیث هیچ تیمی به گرد پای آنها هم نرسد. رسول کربکندی که تازه داشت با راه‌آهن راه می‌افتاد به یک‌باره از سمت خود برکنار شد تا قابل پیش‌بینی ترین جایگزین برای سرمربی‌گری راه‌آهن یعنی مهدی تارتار به جای او بیاید.

البته خود تارتار انگار می‌دانست که سرمربی راه‌آهن دیر یا زود برکنار می‌شود چرا که اول فصل به مسوولان پرسپولیس گفته بود که اگر راه‌آهن مرا خواست رضایتنامه‌ام را بدهید! اولین نمایش مهدی تارتار با راه‌آهن در مقابل انزلی‌چی‌ها و شاگردان پورغلامی خواهد بود. تارتار راه‌آهن را هجدهم تحویل گرفته، حال باید دید چقدر می‌تواند این رتبه را بهبود بخشد؟

سپاهان - شهرداری تبریز

باخت تاریخی هفته پیش قلعه نویی و سپاهان در مقابل استقلال بعید است از یاد اصفهانی‌ها و شخص سرمربی سپاهان رفته باشد. او پس از آن بازی از همه به ویژه تماشاگران استقلال گله کرده که چرا 17 قهرمانی او را با آبی‌پوشان نادیده گرفته‌اند.

البته همه می دانند که عنوان‌های قهرمانی‌ امیر قلعه نویی با استقلال به سختی از عدد 13 فراتر می‌رود اما او در هفته های اخیر از بازیکنان سپاهان گرفته تا مجید جلالی را خطاب انتقادات خود قرار داده و در کل دوران خوشی را سپری نمی‌کند.

شهرداری تبریز نیز همچنان با آمار بالای گل زده و خورده‌اش عجیب‌ترین تیم لیگ دهم است. باید دید تقابل قلعه نویی و میثاقیان پس از چند سال چه پایانی دارد.

صبای قم - استیل آذین

استیل آذین در هفته قبل با وجود بازگشت علی کریمی نتوانست پیروز میدان باشد و اکنون باید در خانه صبا به میدان برود که در قم به سختی به حریفان خود امتیاز می‌دهد.

امیر مهریزی اولین مدیرعامل تعویضی لیگ دهم بود که پس از ماجرای درگیری آجورلو و کریمی برای نجات استیل آذین پیشقدم شد. ماجرایی که حتی باعث شد مالک متمول استیل آذین نیز عطای پول خرج کردن در این فوتبال را به لقایش ببخشد.

در این بازی علیرضا نیکبخت در مقابل تیم سابقش، استیل به میدان می‌رود.شاگردان محمود یاوری همچنان نیم نگاهی به رده های بالای جدول دارند.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas

آندارنيک تيموريان در حال پيوستن به تيم فوتبال سپاهان اصفهان است.


امير قلعه‌نويي با تاييد اين خبر گفت: آندو بازيکن بسيار خوبي است که مي‌تواند در ترکيب سپاهان خيلي به ما کمک کند. ما درصدد جذب او هستيم اما حضورش در سپاهان هنوز قطعي نشده است.


وي در پاسخ به اين سوال آيا سپاهان بازيکن ديگري را هم جذب مي‌کند، گفت: ترکيب تيم ما کامل است و ديگر بازيکن نخواهيم گرفت. با حضور آندو مي‌توانيم به ترکيب بهتري هم برسيم.

سپاهان مثل رئال شده. استیل هم مثل من سیتی !
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده د ر رقابتهای لیگ برتر از هفته نهم را به این شرح اعلام کرد:

هفته نهم -جمعه

نفت تهران - فولاد مبارکه سپاهان 16:45- اکباتان – تهران

غلامرضا جباری-حسن یوسفی-محبت علی رضایی تبار-بیژن حیدری

ملوان - شاهین 17:15- تختی – انزلی

رسول **** فام-مصطفی فراهانی-سجاد طوری-محمدرضا اکبریان

پاس - صبای قم 17:15- قدس – همدان

بابک وسیله بر-بابک داوری-کیانوش داوود زاده-منصور نوری

مس کرمان - تراکتور سازی 18:10- شهید باهنر – کرمان

احمد صالحی-محمدرضا منصوری-سیعد قاسمی-قاسم واحدی

فولاد خوزستان - پیکان 19:45- تختی – اهواز

سید مهدی سید علی-آرمان اسعدی-مهدی الوندی-اسماعیل اکرمی

استقلال - سایپا 19:45 - آزادی – تهران

محسن قهرمان-حیدر شکور-حسن کامرانی فر-ایرج ساعدی

شنبه

شهرداری تبریز - پرسپولیس 16:30-یادگار امام – تبریز

سعید بخشی زاده-حسین خانبان-بهرام کیانی-حسین زرگر

استیل آذین- نفت آبادان 18:30 - دستگردی – تهران

علیرضا فغانی-رضا سخندان-تورج عیوض محمدی-حسین فتاحی

بازی ذوب آهن و راه آهن -------------- تعویقی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام


از بازیهای دیروز میشه گفت که بازهم مایلی کهن یا به قول عادل کاپیتان خبرسازها نتونست برابر استقلال به برد برسه
و از امروز میشه به این نکته اشاره داشت که اکبر میثاقیان بازم به پرسپولیس رسید. میثاقیان همیشه با تیمهای نه چندان قویش پرسپولیس رو سخت آزار داده و البته بردهاش هم کم نبوده. یادمه یه دفعه در مورد بردن پرسپولیس ازش پرسیدند گفت : من همین یه کار رو بلدم و اگه بگم که باید خودم برم خونه بشینم و بیکار میشم. خب ببینیم امروز با شهرداری تبریز برابر علی دایی چه میکنه!!!

برسیم به خبر اصلی:
بعد از برد 6-0 آقا مجید با فولاد برابر پیکان مدل احمدزاده خبرهایی از کناره گیری احمد زاده به گوش میرسه.
گویا ایشون خودش شب گذشته کناره گیری رو اعلام کرده و البته امروز از طرف باشگاه هم این خبر تایید شده اما خود باشگاه تصمیمش رو به روزهای آینده موکول کرده.
خب بعد از کربکندی ، احمد زاده میشه دومین مربی ناکام امسال در حالی که فقط نه هفته میگذره و الان پیکان از 9 بازی 7 امتیاز داره و با تفاضل 10- در رتبه هفدهم قرار داره
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
گفتی آقا مجید.

من خیلی ازش خوشم میاد . مربی کار درستیه . استیل و سپاهان با اون همه بازیکن و ... پایین تر از فولاد هستن.
دوست داشتم بازی های فولاد رو ببینم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
گفتی آقا مجید.

من خیلی ازش خوشم میاد . مربی کار درستیه . استیل و سپاهان با اون همه بازیکن و ... پایین تر از فولاد هستن.
دوست داشتم بازی های فولاد رو ببینم.

واقعا که مربی با دانش و خوبیه. روحیه خاصی داره و من همیشه به کارش ایمان دارم. شاید تو تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس این مدل کار کردن که به آرامش و صبر نیاز داره جواب نده ولی تو تیمهای دیگه قطعا مفیده فایده هست و اگه تیمی مثل فولاد رو دو فصل در اختیار داشته باشه قطعا به مقام های بالا هم میرسونه کما اینکه با پاس موفق شد. و البته همین فولاد اگه سال قبل تو از دست دادن جلالی اشتباه نکرده بود الان تیمش مقتدر تر بود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
5393b176e53e4cb0af97.jpg


سازمان ليگ خبر داد:
اعلام برنامه جديد ليگ برتر؛ دربي 69 بدون تغيير برگزار مي‌شود




هفته دهم ليگ برتر شنبه 17/7/89

راه آهن - فولاد خوزستان ساعت 16

پيكان قزوين - مس كرمان ساعت 16

نفت آبادان - پاس همدان ساعت 18:15

يكشنبه 18/7/89

صباي قم - استقلال ساعت 16

پرسپوليس- ملوان انزلي ساعت 18:15

سپاهان اصفهان - استيل آذين ساعت 16

سايپا - شهرداري تبريز ساعت 16

تراكتورسازي تبريز - نفت تهران ساعت 16

شاهين بوشهر - ذوب آهن اصفهان ساعت 17


*برنامه هفته يازدهم پنجشنبه 22/7/89

شهرداري تبريز- راه‌آهن ساعت 16

مس كرمان- نفت آبادان ساعت 16:30

استيل آذين- سايپا 15:45

جمعه 23/7/89
استقلال - پرسپوليس ساعت 15

نفت تهران - صباي قم ساعت 17

پيكان قزوين - سپاهان ساعت 16

پاس همدان - شاهين بوشهر ساعت 16

ذوب آهن اصفهان - ملوان انزلي ساعت 17

فولاد خوزستان - تراكتور سازي تبريز ساعت 18:15
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام
خب بعد از وقفه مجدد و البته خیلی خیلی مفید برای فوتبال دوباره لیگ راه می افته تا بازم تیم ملی بدون توجه به ثمره ها و محصولات پدیده لیگ به کار خودش ادامه بده و همه یه بار دیگه ببینیم که تیم ملی نه از لیگ بهره مثبت میره و نه به فکر رشد و ..........

خب اول همه و چشمگیر تر از همه اینه که راه آهن تونسته با تار تار از بحران خارج بشه و دیروز هم با یک گل از سد فولاد جلالی گذشت. البته آقا مجید به شرایط زمین و گل بودن اعتراض داشته که معلوم نیست داستان چی بوده ولی بهر حال اگه اشتباه نکنم تارتار از 3 بازی ای که راه اهن رو دست گرفته 7 امتیاز کسب کرده و البته با تیمهای ملوان و ذوب و فولاد هم بازی کرده و جالب اینکه اگه بازم اشتباه نکنم تو این بازیها گل نخورده. یعنی نتایج 2-0/0-0/1-0 بوده. این همون عامل ناکامیه کربکندی بود. تا ببینیم چی میشه.

اما خب بالاخره احمد زاده بار و بندیلشو بست.
پس از ناکامی و سقوط فجر سپاسی شیراز اینبار احمد زاده قصد داشت دانش خود رو تو پیکان نشون بده خب ناکام شد و بالاخره این هیات مدیره پیکان هم استعفا رو قبول کرد. شکست در برابر مس مهر تاییدی بر استعفاش زد و احمد زاده بای بای/
شخصا همیشه از تیمهای احمد زاده خوشم نیومده / و البته مدل بازی کردنش و صد البته نوع ادبیاتش که غرور و تمسخر دیگران درش به شکل نا مرسومی وجود داره. گویا فعلا کار رو تا چند روز آینده رضا احدی بدست گرفته. مربی خوب و بی تیم زیاد داریم ببینیم کی اسمش از گلدون درمیاد. فکر کنم رو بورسترینش دکتر ذوالفقارنسب باشه و شاید حمید درخشان و...؟

امروز اما ادامه بازیهای این هفته برگزار میشه و شاید به غیر بازی صبا و استقلال به داوری جهانبازی و پرسپولیس و ملوان به داوری افشاریان که حساسیتهای پیش از دربی رو به یدک میکشه (چه به لحاظ برد و باختش و چه به لحاظ محروم و مصدومهاش) یه بازی هم بین مایه دار های لیگ برگزار میشه. سپاهان میزبان استیل اذین هست و احتمالا بازی خیلی جالبی از کار درمیاد.

تا ببینیم چی میشه...!
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
عجب نتیجه ای ! 5 - 0 !

بوی تعویض مربی میاد. دی:
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
من از شبکه تهران دیدم

خیلی قاطی بودند بازیکنای استیل
 

Hamid Miran

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2009
نوشته‌ها
439
لایک‌ها
51
محل سکونت
KaraJ
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام دوستان



اولا اشاره کنم که عنوان پست رو بجای پله میتونید پله (بازیکن) هم بخونید که اونوقت باید بجای دوازده عدد 70 رو ببینید که نکته اش تولد 70 سالگی پله هست.
بریم به لیگ بعد از یه هفته جام حذفی و قبل تر از اون هفته 11 که به غیر از دربی چند تا تلفات هم داشت. از کمک داور و شیث بگیرید تا دو تا مربی و قهر صمد و...
هفته دوازدهم خیلی جنگ توشه و خیلیا با هم چشم تو چشم میشند

نبرد استقلال و تراکتور که میشه گفت حداقل تصاویرش خیلی شبیه دربی ای میشه که چند سال قبل و در زمان تعمیرات آزادی در تبریز برگزار شد. سال گذشته هم این دو تیم خیلی با هم جدا سختی داشتند و اگه اشتباه نکنم هر دو بازی مساوی شد. امروز بازم یه استادیوم پر می بینیم در تبریز و تا میتونید صدا رو زیاد کنید که شعار های تند و گاهی سیاسی رو از دست ندید.


سایپا و فولاد بازم تن به تن شدن اندیشه های مجید خان جلالی و حاجی مایلی هست و باید دید کار این دو به کجا میرسه؟ باید شاهد یه فوتبال ایرانی و مدرن از جانب مجموع دو تیم بود.

راه آهن و پاس :یه بار دیگه تارتار میخواد خودنمایی کنه و مدیر روستا که دیگه دستش به جایی نمیرسه و این روزها خیلی داره به زمین و زمان ایراد میگیره یه راه فرار خوب داره. فقط ضد حمله نخور و راه آهن و ببر. تارتار نتایج خیلی عالی رو با راه آهن جدید گرفته و باید دید امروز هم دروازش رو حفظ میکنه؟

صبا و پیکان. علیدوستی به پیکان برگشت. اونم بعد از چندین سال. باید دید چه میکنه با صبای خانگی.

ملوان و شهرداری : شهر داری هم در این هفته اکبر خان رو از دست داد تا کارش در برابر ملوان این روزها جسور شده سخت بشه و البته ادامه لیگ با چه کسی به رستگاری شهرداری میانجامد؟

سپاهان و مس. اون هفته صمد سر تیمش نرفت و اوضاع تیمش هم در جام حذفی برابر تیم مسجد سلیمان درام بود و ناک اوت. این دو دوست قدیمی که حالا رو دو نیمکت متفاوت میشینند، دوستیشون جالبه و عجیب. تو روی هم هم وامیستند و شبش هم خونه هم مهمونی میرند و بعضی وقتها هم اونقدر با هم دشمن میشند که بازیکن رو برای شب نشینی با بازیکن حریف توبیخ میکنند. صمد برعکس رفیقش! اوضاع تیمش با این که خوب شده بود ولی بد وقتی به چالش رفت. اونور ولی سپاهان روز به روز بیشتر جون میگیره. نبرد !


صنعت نفت-نفت: نبرد نفتی ها در آبادان که هم برزیله هم معدن نفت. اینم یه جور برخورده دیگه

پرسپولیس - ذوب آهن: پنج هفته بدون برد به همراه دو باخت دایی رو بدجوری به گوشه رینگ فرستاده.
بازی خانگی با ذوب اهنی که فینالیست آسیا شده و این روزها همه ازش تعریف میکنند بهترین جا برای بیرون رفت دایی از این چالش هست و شکست ذوب آهن در تهران میتونه برای پرسپولیس یه نقطه عطف بشه. نباید غافل بود که قطعا ذوب برای برد به تهران میاد چون اونها هم صدر رو در خطر میبینند و البته به خاطر بازیهای آسیایی یه جورایی دو هفته لیگ رو یه جورایی فدا کردند. بازی جالبی در راهه.

شاهین- استیل آذینخیلی جالبه که استیلی به استیل اذین رسید و حالا یه تصویه حساب شخصی با هدایتی و شرکا. استیل اوضاش خراب شده و به فکر خروج از بحران هست. تا خودشون رو برای بازی هفته آیند برابر پرسپولیس اماده کنند. اما استیلی و شاهینش این روزها دارند خوب هم نتیجه میگیرند . اونها قبلا هم خوب بازی میکردند و نتیجه رو با بدشانسی از دست میدادند. بازم ببینیم چی میشه
__________________
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سايپا کرج 5 - 5 فولاد خوزستان :blink::blink::blink:

جالب اینکه تا دقیقه 50 بازی 5-1 به نفع سایپا بود.
عجب این آقا مجید کامپیوتره. به نظر من این فقط نشونه آرامش تو یه تیمه.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بازی 5 1 رو 5 5 کردن !!!!!!!!!!

عجب بازی ای بوده
 
بالا