برگزیده های پرشین تولز

لیگ دهم 89-90

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
تعطيلات 18 تيم ليگ برتري چگونه سپري مي‌شود

00026145.jpg


18 تيم ليگ برتري در فرصت 38 روزه تعطيلات برنامه هاي مختلفي را مدنظر دارند. از برگزاري تمرينات در شهر و ديار خود گرفته تا سفرهاي خارجي که در اين بين پرسپوليسي‌ها برنامه فشرده‌تري نسبت به ساير کشورها دارند و در ترکيه و امارات به ميدان خواهند رفت.



--------------------------------------------------------------------------------


امارات و ترکیه در میان مقصد های خارجی و جزیره کیش در داخل گزینه اصلی اردوهای تیم هایی است که قصد دارند تعطیلات را خارج از شهر و استان خود بگذرانند. البته با توجه به برودت هوا انتخاب ترکیه از سوی برخی تیم ها در نوع خود بسیار جالب است. مرور برنامه لیگ برتری ها در تعطیلات بلند مدت خالی از لطف نیست.

1. ذوب آهن اصفهان: تیم نخست جدول رده بندی پس از استراحت بازیکنان تمریناتش را در اصفهان آغاز می کند. این تیم در برنامه اردویی خود سفر به امارات را قرار داده است اما، هنوز حریفان تدارکاتی این تیم در این اردو اعلام نشده اند.

2. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان: سپاهانی ها در زمان بازی های آسیایی گوانگجو به دلیل حضور بازیکنانش در تیم امید این فرصت را داشت تا به اردوی امارات برود و به همین دلیل به نظر می رسد امیر قلعه نویی قید اردوی خارجی را زده است و در نهایت امکان دارد سپاهان نیز مسافر جزیره کیش شود.

3. مس کرمان: یکی از تیم های پرکار در تعطیلات لیگ برتر مس کرمان است. کرمانی ها پس از گذراندن تمرینات در کرمان 20 دی ماه عازم امارات می شوند و در دبی، ضمن اقامت در باشگاه ایرانیان؛ 2 دیدار تدارکاتی را که هنوز تیم هایش انتخاب نشده اند برگزار می کنند. مقصد بعدی مسی ها ترکیه است. در ترکیه نیز دو بازی تدارکاتی پیش بینی شده است که نام این دو تیم نیز مشخص نیست.

4. تراکتورسازی تبریز: تراکتورسازان یک هفته را در مرخصی به سر می برند. سپس تمرینات این تیم در تبریز پیگیری می شود. تراکتورسازی نیز امارات را مقصد اردوی خود در نظر گرفته است. مدت این اردو 10 روز است و تراکتور 2 دیدار تدارکاتی را که یکی از آنها برابر تیم امید النصر امارات خواهد بود، برگزار می کند.

5.استقلال تهران: آبی پوشان پایتخت هم یک هفته در مرخصی به سر می برند و در هفته آینده نیز 3 روز تمرین در تهران برای مردان پرویز مظلومی پیش بینی شده است. در حال حاضر مقصد اردوی استقلال کشور ترکیه است اما، گزینه جایگزین دیگری هم وجود دارد. اگر سفر به ترکیه انجام نشود، کیش مقصد استقلال تهران برای انجام اردوی تدارکاتی خواهد بود.

6. پرسپولیس تهران: قرمزهای پایتخت اما، برنامه فشرده ای را پیش رو دارند. بازیکنان پرسپولیس با پایان مرخصی خود در روز چهارشنبه تمرینات را آغاز می کنند و روز دوشنبه هفته آینده 13 دی ماه عازم آنتالیا ترکیه می شوند. پرسپولیس در اردوی آنتالیا روز شانزدهم دیماه به مصاف تیم اینتراخت فرانکفورت می رود و در دیگر دیدار این اردو نیز آنتالیا اسپور با کلن آلمان روبرو می شود. دیدارهای رده بندی و فینال نیز روز 18 دی ماه انجام خواهد شد.

پس از آن شاگردان علی دایی به تهران می آیند تا در صورت امکان بازی خداحافظی کریم باقری را در روز 24 دی برگزار نمایند و سپس راهی اردوی دبی امارات می شوند. اردویی که در آن صحبت از حضور تیم هایی چون زنیت مسکو روسیه، شاختار دونتسک اوکراین و لیوبلینای اسلووانی می شود.

7. صنعت نفت آبادان: آبادانی ها هنوز به غیر از تمرین در آبادان برنامه دیگری را اعلام نکرده اند. آبادانی ها اکنون آب و هوای مساعدی در این فصل سال را پشت سر می گذارند و ماندن در خانه را تا این جای کار ترجیح داده اند.

8. فولاد خوزستان: اهوازی ها هم همانند آبادانی ها آب و هوای خوزستان را به مسافرت ترجیح می‌دهند. تمرینات این تیم از چهارشنبه آغاز می شود و اصلی ترین برنامه اردویی این تیم انجام دو بازی تدارکاتی در اهواز طی تعطیلات است. اسامی این تیم ها نیز چهارشنبه با حضور مجید جلالی در اهواز مشخص می شود.

9. صبای قم: صبای قم هم پس از استراحت تمریناتش را در خانه آغاز می کند. به گفته مسئولان تیم، صبایی ها به انجام اردوی تدارکاتی علاقه دارند اما، منتظر مشخص شدن بودجه ای برای انجام این اردو هستند.

10. راه آهن شهرری: تمرینات راه آهن از هشتم دی ماه آغاز می شود و تا روز 15 دی که آنها به اردوی امارات می روند ادامه می یابد. این اردوی یک هفته ای با بازی های تدارکاتی همراه است. البته حریفان راه آهن هنوز مشخص نیستند.

11. ملوان بندر انزلی: ملوان هم تاکنون انزلی را برای ادامه تمریناتش در طول تعطیلات ترجیح داده است و اردوهایش را پس از مرخصی بازیکنان در خانه پیگیری می کند.

12. شاهین بوشهر: شاهینی ها پس از 12 روز استراحت، برنامه های تمرینی خود را از چهاردهم دی در بوشهر آغاز می کنند. بوشهری ها امیدوارند یک اردوی خارج از کشور را برگزار کنند. مقصد احتمالا امارات است. اما، اصل این اردو هنوز قطعی نشده است.

13. پیکان قزوین: پیکان هم پس از پایان مرخصی بازیکنان، تمریناتش را در خانه پیگیری می کند و برنامه ای برای سفر داخلی یا خارجی اعلام نکرده است.

14. سایپا البرز: سایپا هم مانند همتای خودروسازش برنامه ای برای انجام اردوی خارجی اعلام نکرده است. به نظر می رسد محمد مایلی کهن به ماندن تیم در کرج بیشتر راغب است.

15. نفت تهران: نفتی ها که هنوز در اما و اگر ماندن و رفتن بین تهران و اراک هستند نیز به تمریناتش در تهران ادامه می دهند.

16. پاس همدان: تیم پاس همدان به مدت 10 روز در همدان تمرین می کند. سپس برای 10 روز به تهران می آید و سپس برای 10 روز دیگر در همدان تمریناتش را ادامه خواهد داد. بازی تدارکاتی هنوز مشخص نیست.

17. شهرداری تبریز: شاگردان حمید درخشان هم تا این لحظه برنامه ای به غیر از تمرین در شهر تبریز ندارند.

18.استیل آذین: گویا استیل آذینی ها هم قصد مسافرت خارجی ندارند. این تیم یک هفته را به بازیکنانش مرخصی داده است و در هفته دوم تمرینات آغاز می شود. در هفته سوم دی ماه اردویی یک هفته ای در جزیره کیش پیش روی شاگردان خاکپور است و سپس به تهران باز می گردند تا چند دیدار تدارکاتی را برگزار نمایند.



منبع:فوتبال 3
 

Meis@M

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2009
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
29
محل سکونت
Damghan
نصيرزاده: امكان تكرار بازي وجود ندارد
ما مي پذيريم كه حق باشگاه مس ضايع شده است اما نمي توان رويه اي را بنا نهاد كه در آيين نامه وجود ندارد و تاكنون در مورد آن تمرين نشده است و بر اين اساس احتمال تكرار بازي وجود ندارد.
نامه فيفا به فدراسيون فوتبال در خصوص بازي مس كرمان و ذوب آهن تاييدي بود بر مصاحبه هوشنگ نصيرزاده با سايت گل . نصيرزاده ضمن اعلام اين خبر به سايت گل گفت:« مصاحبه من دو محور اساسي داشت. 1- اين كه هر كشوري بايد بر اساس آيين نامه داخلي خودش عمل كند و رويه تكرار بازي به اين صورت در آيين نامه هاي بين المللي وجود ندارد.

2- اين كه در آيين نامه داخلي دو مورد وجود دارد. بند 4 ماده 6- تصميمات داوران را نمي توان تغيير داد يا از آن شكايت كرد وماده 38 آيين نامه انضباطي كه صراحت دارد كه فقط زماني كه مقامات رسمي يعني سازمان ليگ اشتباه مي كند امكان تكرار بازي وجود دارد.» نصيرزاده در مورد صحبت هاي شريفي مبني بر تشكيل گروه كارشناسي ادامه داد:« كميته كارشناسي كه تشكيل مي شود وظيفه اش بايد جستجو در آيين نامه و مقررات براي پيدا كردن مصداق هاي مشابه است نه اين كه بخواهد در مورد تكرار يا تاييد بازي نظر دهد. زيرا همان طور كه فيفا اشاره كرد در مورد اين موضوع صراحت در آيين نامه هاي داخلي ملاك عمل است.

ما مي پذيريم كه حق باشگاه مس ضايع شده است اما نمي توان رويه اي را بنا نهاد كه در آيين نامه وجود ندارد و تاكنون در مورد آن تمرين نشده است و بر اين اساس احتمال تكرار بازي وجود ندارد.» نصيرزاده در پايان گفت:« عده اي از كارشناسان داوري در خصوص مسائلي كه ربطي به داوري ندارد و به مسائل مديريت ورزش مربوط مي شود اظهار نظر كرده و افكار عمومي را منحرف مي كنند. همانطور كه ديديم فيفا عينا مصاحبه من با سايت گل را براي فدراسيون فوتبال فرستاد و احتمال تكرار بازي وجود ندارد.»
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
سلام
Meis@M خان اول که خوش اومدید به فروم
دوم اینجوری پست خبرها رو نزارید. همه رو توی یه پست بزارید
بعدش هم خبرهیا استقلال - پرسپولیس و تیمهایی که تاپیک دارن رو میتونید تو تاپیک بزارید
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴

جدا این 3 امتیاز به ناحق داده شده بود.
 

Hamed731

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
1,329
سن
32
محل سکونت
اصفهـان

جدا این 3 امتیاز به ناحق داده شده بود.

فقط امیدوارم از این به بعد این کار باب نشه !
 

Ari@n

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
7 آگوست 2009
نوشته‌ها
2,029
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
TehrAn

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
شريفي به ابهامات حكم تجديد بازي ذوب آهن و مس پاسخ داد

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به ابهام‌هاي موجود در رابطه با تجديد بازي ذوب آهن برابر مس پاسخ گفت.

مجتبي شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال كه چرا با وجود اينكه اين راي مورد قبول واقع شده، برخي‌ به آن ايراد وارد مي‌كنند، گفت: با توجه به اينكه صدور چنين حكمي سابقه نداشته اينچنين ايرادها و اشكالاتي طبيعي است اما به هر حال به منظور اينكه مباني راي ملموس‌تر باشد، لازم است كه چند نكته را بازگو كنم. اول اينكه اگر در يك رخداد فوتبالي آيين‌نامه تعيين تكليف نكرده باشد و مقررات فدراسيون فوتبال هم نسبت به اين مساله پيش‌بيني لازم را نداشته باشند، هرگز عدم پيش‌بيني ما را از تصميم‌گيري معاف نمي‌كند. در رابطه با مطلب بعدي بايد بگويم با توجه به اينكه رابطه ميان نقض قانون در يك مسابقه فوتبال با حكم به برگزاري مجدد آن مسابقه، رابطه علت و معلولي دارد، بنابراين نمي‌توان نقض قانون را مشاهده كرد و به برگزاري مجدد مسابقه حكم نداد.

وي درباره استعلام فدراسيون فوتبال از فيفا هم گفت: استعلام فدراسيون از فيفا به عنوان كسب نظر مشورتي بوده و فدراسيون فوتبال الزامي به تبعيت از آن نداشته است. ضمن اينكه در پاسخ رسيده از سوي فيفا ضمن تاكيد بر استقلال فدراسيون فوتبال ايران، فيفا در مقام ارائه نظريه مشورتي اعلام كرده كه اولا در اين مسابقه نقض قوانين فوتبال صورت گرفته و ثانيا اين اتفاق با رخداد بازي بحرين و ازبكستان كه به تجديد بازي انجاميد شباهت دارد.

وي درباره‌ي ايراداهايي كه برخي به ماده 151 آيين‌نامه انضباطي فيفا وارد مي‌كنند هم گفت: در نقدهايي كه ضورت مي‌گيرد به آيين‌نامه موجود در كميته انضباطي كه چاپ سال 2006 بوده استناد شده كه با توجه به حذف مواد مرتبط با دوپينگ از اين آيين‌نامه ماده 151 و بندهاي مرتبط با آن بدون هيچ گونه تغيير در ماده 144 ذكر شده است. بنابراين ماده 151 همان ماده 144 است و اختلاف اين دو بند به اختلاف در چاپ و حذف مواد قبلي بازمي‌گردد كه تغييري در محتواي راي و نيز محتواي ماده مورد استناد ايجاد نكرده است. البته بهتر بود كه در راي به ورژن آيين‌نامه اشاره مي‌شد تا كساني كه نسخه بعدي آن را در دست دارند، به چنين شبهاتي مبتلا نشوند.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
شريفي به ابهامات حكم تجديد بازي ذوب آهن و مس پاسخ داد

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به ابهام‌هاي موجود در رابطه با تجديد بازي ذوب آهن برابر مس پاسخ گفت.

مجتبي شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال كه چرا با وجود اينكه اين راي مورد قبول واقع شده، برخي‌ به آن ايراد وارد مي‌كنند، گفت: با توجه به اينكه صدور چنين حكمي سابقه نداشته اينچنين ايرادها و اشكالاتي طبيعي است اما به هر حال به منظور اينكه مباني راي ملموس‌تر باشد، لازم است كه چند نكته را بازگو كنم. اول اينكه اگر در يك رخداد فوتبالي آيين‌نامه تعيين تكليف نكرده باشد و مقررات فدراسيون فوتبال هم نسبت به اين مساله پيش‌بيني لازم را نداشته باشند، هرگز عدم پيش‌بيني ما را از تصميم‌گيري معاف نمي‌كند. در رابطه با مطلب بعدي بايد بگويم با توجه به اينكه رابطه ميان نقض قانون در يك مسابقه فوتبال با حكم به برگزاري مجدد آن مسابقه، رابطه علت و معلولي دارد، بنابراين نمي‌توان نقض قانون را مشاهده كرد و به برگزاري مجدد مسابقه حكم نداد.

وي درباره استعلام فدراسيون فوتبال از فيفا هم گفت: استعلام فدراسيون از فيفا به عنوان كسب نظر مشورتي بوده و فدراسيون فوتبال الزامي به تبعيت از آن نداشته است. ضمن اينكه در پاسخ رسيده از سوي فيفا ضمن تاكيد بر استقلال فدراسيون فوتبال ايران، فيفا در مقام ارائه نظريه مشورتي اعلام كرده كه اولا در اين مسابقه نقض قوانين فوتبال صورت گرفته و ثانيا اين اتفاق با رخداد بازي بحرين و ازبكستان كه به تجديد بازي انجاميد شباهت دارد.

وي درباره‌ي ايراداهايي كه برخي به ماده 151 آيين‌نامه انضباطي فيفا وارد مي‌كنند هم گفت: در نقدهايي كه ضورت مي‌گيرد به آيين‌نامه موجود در كميته انضباطي كه چاپ سال 2006 بوده استناد شده كه با توجه به حذف مواد مرتبط با دوپينگ از اين آيين‌نامه ماده 151 و بندهاي مرتبط با آن بدون هيچ گونه تغيير در ماده 144 ذكر شده است. بنابراين ماده 151 همان ماده 144 است و اختلاف اين دو بند به اختلاف در چاپ و حذف مواد قبلي بازمي‌گردد كه تغييري در محتواي راي و نيز محتواي ماده مورد استناد ايجاد نكرده است. البته بهتر بود كه در راي به ورژن آيين‌نامه اشاره مي‌شد تا كساني كه نسخه بعدي آن را در دست دارند، به چنين شبهاتي مبتلا نشوند.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
تهيه طومار توسط هواداران تيم فوتبال ذوب آهن براي رييس جمهور


هواداران باشگاه ذوب آهن در حمايت از تيمشان طومار 150 متري نوشتند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن، طومار هواداران باشگاه ذوب آهن اصفهان و مردم استان اصفهان صبح امروز براي انعكاس به رئيس جمهور، به دفتر استاندار اصفهان تحويل داده شد.

اين طومار كه در اعتراض به راي صادره فدراسيون فوتبال جهت تكرار ديدار ذوب آهن ومس كرمان و در حمايت از نايب قهرمان آسيا و مديريت باشگاه ذوب آهن اصفهان تهيه شده است به امضا مردم اصفهان رسيده است.

//

اصلا این قضایا چه ربطی به مجلس و رئیس جمهور و غیره داره!
ذوب آهن هوادارش کجا بود که بخواد طومار امضا کنه آخه !!!!
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
اقا جمیع طرفدارای استقلال - پرسپولیس و مس - تراکتور و ... هم بیایید یه طوماری بنویسیم برای همین رئیس جمهور فکر کنم کاغذ اونها از رو بره خودش فرار کنه :دی
 

Hamed731

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
1,329
سن
32
محل سکونت
اصفهـان
به نظر من بازی نباید تکرار میشد ، توی همه بازی ها اشتباه فاحش داوری و خیلی عجیب داریم کدومش تکرار شده ؟؟
حالا که رای به تکرارش دادن این عواقب رو هم داره دیگه
میگن احتمال داره بازی سپاهان فولاد هم تکرار بشه . نظرت چیه حامد ؟ :دی

اون بازی که مشکلی نداشت :happy: 3 امتیاز نوش جونمون :happy:
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
تا وقتى امثال آرش برهانى و هادى نوروزى ستاره هاى سرخابى هستند شرم مى كنم به استاديوم بروم


ادموند اختر پيشكسوت باشگاه استقلال گفت: وقتى مى بينم امثال آرش برهانى و هادى نوروزى ستاره هاى سرخابى هستند ترجيح مى دهم به استاديوم نروم.او افزود: هم اكنون تيم هاى استقلال و پرسپوليس بازيكنان بزرگ ندارند در عهد ما بازيكن جدید وقتى وارد اين ۲ تيم مى شد از شرم ستاره ها نمى توانست سرش را بالا بگيرد.وى ادامه داد: در شرايطى كه قرار است پيشكسوتان اطراف باشگاه باشند من حتى شرم مى كنم به استاديوم بروم و بگويم بازيكن استقلال بودم وقتى من به استقلال رفتم امثال عباس سرخاب كه بهترين بازيكن آسيا بود در استقلال توپ مى زد اما حالا شرايط فرق كرده و بازيكنى كه حتى ۹۰ دقيقه هم بازى نكرده ۶ سال است قراردادش را با اين تيم تمديد مى كند. اختر با اشاره به امثال دايى و باقرى كه در فوتبال امروز جايگاهى دارند گفت: اگر دايى و باقرى به جايى رسيدند به خاطر شرايطى بوده كه پيش آمده است و تلاشی که کرده اند.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
در گفتگو با مهر عنوان شد:
علی کریمی از تیم استیل آذین جدا شد
مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین اعلام کرد، کاپیتان دوم تیم فوتبال این باشگاه پس از توافق با مالک باشگاه با دریافت رضایتنامه از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه علی کریمی با نظر حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و علی پروین رئیس سازمان فوتبال این باشگاه از حضور در تمرینات گروهی منع و در اختیار باشگاه گذاشته شد، پس از توافق با حسین هدایتی مالک باشگاه و دریافت رضایتنامه بصورت توافقی از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شد.

محمدتقی حق شناس، مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین ضمن اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: "پس از نشستی که عصر دیروز یکشنبه بین حسین هدایتی و علی کریمی برگزار شد طرفین به توافق نهایی دست یافتند تا علی کریمی بصورت مسالمت آمیز و با دریافت رضایتنامه از تیم استیل آذین جدا شود".

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم فوتبال استیل آذین پنجشنبه هفته گذشته و برای برگزاری اردویی 11 روزه راهی شهر آنتالیا ترکیه شده است.

علی کریمی که به عنوان بازیکن و میهمان ویژه و به دعوت باشگاه الاهلی برای دیدار این تیم برابر میلان ایتالیا به امارات سفر کرده بود، یک روز پس از حضور در این دیدار از سوی کادر فنی استیل آذین و علی پروین از جمع سرخپوشان تهرانی کنار گذاشته شد.
 

alireza_edison

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,554
لایک‌ها
1,136
سن
35
محل سکونت
در اتاقی که به اندازه یک تنهاییست
تا وقتى امثال آرش برهانى و هادى نوروزى ستاره هاى سرخابى هستند شرم مى كنم به استاديوم بروم


ادموند اختر پيشكسوت باشگاه استقلال گفت: وقتى مى بينم امثال آرش برهانى و هادى نوروزى ستاره هاى سرخابى هستند ترجيح مى دهم به استاديوم نروم.او افزود: هم اكنون تيم هاى استقلال و پرسپوليس بازيكنان بزرگ ندارند در عهد ما بازيكن جدید وقتى وارد اين ۲ تيم مى شد از شرم ستاره ها نمى توانست سرش را بالا بگيرد.وى ادامه داد: در شرايطى كه قرار است پيشكسوتان اطراف باشگاه باشند من حتى شرم مى كنم به استاديوم بروم و بگويم بازيكن استقلال بودم وقتى من به استقلال رفتم امثال عباس سرخاب كه بهترين بازيكن آسيا بود در استقلال توپ مى زد اما حالا شرايط فرق كرده و بازيكنى كه حتى ۹۰ دقيقه هم بازى نكرده ۶ سال است قراردادش را با اين تيم تمديد مى كند. اختر با اشاره به امثال دايى و باقرى كه در فوتبال امروز جايگاهى دارند گفت: اگر دايى و باقرى به جايى رسيدند به خاطر شرايطى بوده كه پيش آمده است و تلاشی که کرده اند.

اون موقع که آرش آقای گل بود 20 تا 20 تا گل میزد چی ؟
ادموتدم میخواد مثل حسن روشن بشه ...
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
اصغر دليلي در مورد آخرين شرايط ذوب‌آهن، شايعه حضور بازيكناني مانند شيث رضايي، علي كريمي و ... در اين تيم و بازي تكراري با مس كرمان گفت و گويي را با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس انجام داده كه آن را در زير مي‌خوانيد:

فارس: سرانجام حضور بازيكنان جديد مانند علي كريمي در ذوب‌آهن به كجا رسيد؟
هيچ برنامه‌اي براي جذب بازيكن جديد نداريم. در صورتي هم كه شرايط براي جذب بازيكن مهيا باشد، به صراحت آن را اعلام مي‌كنم. البته افرادي كه اسم آنها براي حضور در ذوب‌آهن آورده مي‌شود، شايد از لحاظ فني مورد تأييد كادرفني قرار گرفته باشند.
كادرفني شرايط فني مدنظرش است، هرچند كه من با ابراهيم زاده كاملا هماهنگ هستم و در يك راستا حركت مي‌كنيم، اما باز هم تأكيد مي‌كنم كه براي جذب بازيكن برنامه‌اي نداريم و به كسي پيشنهادي نداده‌ايم.

فارس: در مورد شيث رضايي چطور؟
در اين مورد نيز به هيچ وجه اخباري كه به گوش مي‌رسد صحت ندارد.

فارس: برنامه‌هاي ذوب‌آهن براي استارت دوباره در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا چگونه دنبال مي‌شود؟
سال گذشته نظم و انضباط خاصي براي ليگ قهرمانان آسيا در باشگاه اجرا كرديم و كميته‌اي را در اين زمينه تشكيل داديم. براي مسابقات امسال نيز، از هفته گذشته اين كميته كار خود را آغاز كرد تا تمام زمينه‌هاي فني، تداركاتي، اعزام‌ها، اسكان‌ها، تغذيه و روانشناسي را مورد بررسي قرار دهد. در همين راستا سعي مي‌كنيم از تجربيات سال گذشته نهايت استفاده را ببريم.

فارس:به نظر مي‌رسد برنامه‌هاي ويژه‌اي براي امسال داريد؟
مسائلي كه بيان كردم در مورد تيم دوم و خارج از زمين چمن است كه با نظارت خود من، كاملاً به روز در حال حركت هستيم.

فارس: برنامه‌‌هاي تيم چطور دنبال مي‌شود؟
تيم فوتبال‌مان هم در شرايط ايده‌آلي به سر مي‌برد. تيم اردوي خوبي را در امارات سپري كرد كه در اين اردو بازي‌هاي تداركاتي مناسبي هم برگزار شد. البته بازي‌هاي ليگ هم مي‌تواند بازي‌هاي تداركاتي خوبي براي حضور ذوب‌آهن در ليگ قهرمانان آسيا باشد، هرچند كه امسال كارمان سخت‌تر از سال گذشته است، چراكه سال گذشته به عنوان تيمي ناشناس وارد مسابقات شديم، اما امسال همه تيم‌ها به ذوب‌آهن به عنوان نايب قهرمان آسيا نگاه مي‌كنند و بايد با انرژي 2 برابر پا به اين رقابت‌ها بگذاريم.

فارس: براي حضور موفق در آسيا چه برنامه‌اي داريد؟
تمام سعي من اين است كه ذهنيت نايب قهرماني در آسيا را از مجموعه تيم دور كنم، چراكه اين احتمال وجود دارد در همان مرحله اول حذف شويم.
اتفاقي كه براي تيم ملي در جام ملت‌ها افتاد را نبايد تكرار كرد، چون معتقد بودم 3 پيروزي در مرحله مقدماتي را تا اين اندازه در بوق و كرنا كردن، ما را با مشكل مواجه مي‌كند. در ذوب آهن از اين تجربه‌اي كه براي تيم ملي به وجود آمد نيز استفاده مي‌كنيم.

فارس: پس اعتقاد داريد كار در آسيا به مراتب دشوارتر از گذشته است؟
موفقيت ما در رقابت‌هاي امسال خيلي سخت است، چون احتمال اينكه در 3 بازي اول مرحله مقدماتي حذف شويم زياد است و به همين دليل بايد به عنوان تيمي كه بايد همه چيز را از صفر آغاز كند وارد اين مسابقات شويم.
ما به نايب قهرماني آسيا از 2 بعد نگاه مي‌كنيم. اول اينكه ترس بازيكنان ريخته شده است و با جسارت بيشتر وارد مسابقات مي‌شوند، چون مي‌دانند چيزي از تيم‌هاي ديگر كم ندارند و نايب قهرمان آسيا هستند، اما از سوي ديگر مي‌تواند ابزاري براي ضربه زدن به تيم هم باشد. اگر با غرور وارد مسابقات شويم و باد نايب قهرماني در سر تيم باشد مهلك ترين ضربه را خواهيم خورد به همين دليل سعي مي‌كنيم به عنوان تيمي معمولي وارد آسيا شويم.

فارس: براي بازيكنان خارجي برنامه‌اي داريد؟
خير؛ در اين فصل قطعاً بازيكن خارجي جذب نخواهيم كرد.

فارس: پس از مصاحبه عليه فدراسيون 15 ميليون هم جريمه شديد.
اين جريمه‌اي بود كه تا به حال برايم اتفاق نيفتاده بود، اما تابع تصميمات فدراسيون هستم.

فارس: اعتراض نكرديد؟
اعتراض كرديم، اما جوابي ندادند؛ همان طور كه براي اعتراض به رأي تكرار بازي با مس كرمان هم به كميته استيناف اعتراض كرديم و پاسخ آن را نگرفتيم. انتظار داشتيم حداقل جواب نامه‌اي كه به استيناف داديم را مي‌دادند كه اعتراض ما مورد قبول واقع نشد، اما پاسخي نگرفتيم. باز هم تابع نظر رأي فدراسيون هستيم و بازي خود را انجام مي‌دهيم.

فارس: براي بازي تكراري مقابل مس آماده هستيد؟
اميدوارم بازي خوبي انجام شود. از هواداران ذوب‌آهن درخواست مي‌كنم كه به ورزشگاه آمده و تيم خود را تشويق كنند. اميدوارم به دور از هر موضوع حاشيه‌اي يك بازي جوانمردانه را شاهد باشيم و در نهايت حق به حقدار برسد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
يگ برتر ايران پس از ژاپن، كره و عربستان چهارم شد

ليگ برتر فوتبال باشگاهي ايران چهارمين ليگ ممتاز قاره آسيا در يک دهه اخير شناخته شد.

فدراسيون بين‌المللي آمار و تاريخ جهان در تازه‌ترين رده‌بندي خود از ليگ‌هاي ممتاز فوتبال قاره کهن در يک دهه اخير، اعلام کرد ليگ ايران با 3019.5 امتياز در رتبه چهارم جاي گرفته است.
در اين فهرست جي ليگ ژاپن با 3693.5 امتياز اول است. کي ليگ کره‌جنوبي 3376.5 امتياز صاحب رده دوم است و
ليگ حرفه‌اي عربستان با 3125 امتياز صاحب رده سوم است.

فهرست 10 ليگ ممتاز يک دهه اخير آسيا به اين شرح است:
1- ژاپن 3693.5 امتياز
2- کره جنوبي 3376.5 امتياز
3-عربستان 3125 امتياز
4-ايران 3019.5 امتياز
5-چين 2881.5 امتياز
6-ازبکستان 2690 امتياز
7-امارات 2526.5 امتياز
8-قطر 2462.5 امتياز
9-کويت 2446.5 امتياز
10-سوريه 2196.5 امتياز
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
19 محروم هفته 21 ليگ برتر فوتبال

00024433.jpg


بنابر اعلام سازمان لیگ در هفته بیست و یکم لیگ برترتیم نفت تهران با 4 بازیکن و 1 مربی محروم از بیشترین نفرات محروم برخوردار است. ضمن اینکه بازیکنان مطرحی نظیر ارش برهانی، حسین کعبی ، مهرزاد معدنچی ، ابراهیم توره ، سعید دقیقی ، علی قربانی و ... به دلیل محرومیت قادر نیستند تیم های خود را همراهی کنند.

اسامی محرومان هفته بیست و یکم به این شرح است :

* استقلال : آرش برهانی

* استیل آذین: حسین کعبی ، مهرزاد معدنچی

* نفت تهران : مارسیو خوزه مارسیو ، نیک نهال ، حسین مهرآزما ، محسن سیدی ، احمد سجادی(مربی دروازه بانها)

* پاس همدان: وحید علی آبادی

* پیکان قزوین : علی قربانی ، حسن اسلامی

* شهرداری تبریز: سعید دقیقی ، ابراهیم ابرقویی

* صبای قم : محسن بیات

* سپاهان اصفهان : ابراهیم توره

* تراکتورسازی تبریز: جاسم کرار

* مس کرمان: ساکت الهامی (مربی) ، کیوان امرایی

* فولاد خوزستان : کورش بختیاری زاده (مربی)
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
برنامه و داوران هفته 21 ليگ برتر ايران

00024433.jpg


بازيهاي هفته بيست و يکم ليگ برتر در روزهاي شنبه و يکشنبه هفته آينده (16 و 17 بهمن) برگزار خواهد شد.برنامه و اسامي داوران اين رقابتها به اين شرح است

شنبه :

* ذوب آهن اصفهان- سایپا البرز ، ساعت 15 ، ورزشگاه فولاد شهراصفهان

داور : هدایت ممبینی، کمک ها : سید علی نژادیان و مصطفی فراهانی داور چهارم : جواد شرفی، ناظر: سعید بطحائی.

* فولاد خوزستان - نفت تهران، ساعت 15 ، ورزشگاه تختی اهواز

داور:محسن قهرمانی کمک ها : صفدر احمدی و مجید شمس ، داور چهارم : رسول احمدی، ناظر: اسماعیل صفیری.

* ملوان بندر انزلی - پیکان قزوین ، ساعت 15 ، ورزشگاه تختی انزلی

داور : البرزحاجی پور ، کمک ها: رحیم شاهین و سجاد طوری ، داور چهارم : علیرضا اکرمی ، ناظر: فرج اله یثربی.

* شاهین بوشهر- فولاد مبارکه ، ساعت 15 ، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

داور: سعید مظفری زاده، کمک ها: مرتضی کریمی و محمدرضا منصوری ، داورچهارم : پیروز سیف اله پور، ناظر: زاهد بحرینی.

* راه آهن - صبای قم ، ساعت 15 ، ورزشگاه اکباتان تهران

داور: علیرضا فغانی ، کمک ها: حسین خانبان و مهدی عالیقدر ، داور چهارم: محمدرضا فغانی ، ناظر: حسین خوشخوان.

* پرسپولیس - نفت آبادان ، ساعت 15:45 ، ورزشگاه آزادی تهران

داور : محسن ترکی ، کمک ها : رضا سخندان و مسعود فرح نیا ، داور چهارم : سعید فتاحی ، ناظر: عبداله با عزم

* پاس همدان - تراکتورسازی ، ساعت 15:45 ، ورزشگاه قدس همدان

داور : احمد صالحی ، کمک ها : مجید ویشگاهی و محبت علی رضایی تبار ، داور چهارم : محمد ملکی، ناظر: محمد ریاحی.

یکشنبه:

* استیل آذین - استقلال ، ساعت 15:45 ، ورزرشگاه آزادی تهران

داور: تورج حق وردی ، کمک ها : علیرضا کهوری و محمدرضا ابوالفضلی ، داورچهارم : فرشید افشار، ناظر:غلامرضا بهروان.

* شهرداری تبریز- مس کرمان، ساعت 15 ، ورزشگاه یادگار امام- تبریز

داور: محمد حسین اسدی، کمک ها: صادق نوری و بهرام حسینی نقوی، داورچهارم : علیرضا شیخی ناظر: فریدون اصفهانیان.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
چرا استقلال متوجه قرار داد مخفیانه هوار نشد؟/باشگاه قبرسی از فدراسیون فوتبال تقاضای ITC کرد!


در شرایطی که گفته می‌شد مسئولان باشگاه استقلال در قطر با هوار ملا محمد گفت و گو کرده‌اند تا این بازیکن به تهران بیاید اما این بازیکن همانجا با یک تیم قبرسی به توافق رسیده و قرارداد داخلی امضاء کرده است.

شبکه ایران روز گذشته روی خروجی سایت خود این خبر را آورد و در ادامه نوشت؛ در شرایطی که هوار ملا محمد وعده داده بود اوایل هفته قبل به تهران می‌آید اما او از آنکارا راهی قبرس شد تا مقدمات حضورش در تیم IML این کشور که اکنون در رده ششم جدول قرار دارد را فراهم کند. کاشف به عمل آمده که هوار در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا در قطر با نماینده تام‌الاختیار این باشگاه به توافق رسیده است و به آنها قول داده پس از پایان جام ملت‌های آسیا خود را به کشور قبرس برساند. در همین بین باشگاه استقلال منتظر حضور هوار در تمرین‌ها بود اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. این در شرایطی است که گفته می‌شد یکی از مسئولان باشگاه استقلال در قطر با هوار دیدار داشته و از این بازیکن قول گرفته به تهران برگردد اما هوار در همان قطر مخفیانه با باشگاه قبرسی به توافق رسیده وقرار داد داخلی امضاء کرده است؛نکته ای که خود مدیر برنامه های هوار هم به آن اشاره کرده است!اینکه استقلالی ها متوجه این موضوع نشدند خود یک علامت سوال بزرگ است که مقابل باشگاه استقلال قرار می گیرد.به دنبال حضور هوار ملامحمد در این تیم قبرسی نامه‌ای از طرف آنها به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود که در آن این باشگاه درخواست رضایتنامه یا همان صدور ITC کرده است.
متن این نامه به دفتر امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال رسید و آنها باشگاه استقلال را در جریان ماجرا قرار دادند. پس از این درخواست نظری جویباری بار دیگر با مدیر برنامه‌های هوار تماس می‌گیرد و از وی پیرامون درخواست باشگاه قبرسی سوال می‌پرسد که مدیر برنامه‌های هوار عقد قرارداد داخلی هوار با این تیم را تأیید می‌کند البته در این ماجرا مدیر برنامه‌های هوار جانب باشگاه استقلال را می‌گیرد و از نظری جویباری می‌خواهد در ازای دریافت 100 هزار دلار رضایتنامه هوار را صادر کنند اما آیا باشگاه استقلال حاضر خواهد شد در ازای دریافت 100 هزار دلار غرامت بازیکن عراقی خود را از دست بدهد؟ مسوولان باشگاه استقلال هنوز پیرامون این موضوع اظهار نظر نکرده‌اند و خیلی بعید به نظر می‌رسد آنها حاضر باشند در ازای دریافت این مبلغ هوار را از دست بدهند.
 
بالا