اگه ماشینت ایموبلایزر داره پیشنها میکنم استارتیش نکنی
نه بابا پراید انژکتوری معمولی مدل 84 !
اگه ماشینت ایموبلایزر داره پیشنها میکنم استارتیش نکنی
--- چرا؟؟اگه ماشینت ایموبلایزر داره پیشنها میکنم استارتیش نکنی
اگه ماشینت ایموبلایزر داره پیشنها میکنم استارتیش نکنی
استاد! چراشو نگفتین چرا؟!
در خوب بودن شکی نیست فقط میگن زود خرج درمیاره وسایلم پیدا نمیشه اگر هم بشه 50 برابر lx در میاد مثلا میگن دسته موتور 280 الی350 درمیاد که مال LX فقط11هزاره
تحقیقم اینجا بود دسته موتور 18 تومانی LX با دسته موتور 280 تومانی اونم اگه بتونی پیدا کنیeee یعنی گرون تر قطعاتش ؟!
در این حد ؟!
ممنون میشم بیشتر تحقیق کنین
خیلی ممنون از راهنمای کامل و خوبسلام
Ef7 سه تا مشکل داره:
1- روغن ریزی اویل ماژول که با تعویض اورینگ موقتا برطرف میشه ولی بعد از یک سال دوباره نشتی میده.( البته فکر کنم اگه موقع تعویض طرف کاربرلد باشه و قطعه هم تراشکاری بره احتمال نشتی کمتر بشه )
2- خرابی زود به زود دسته موتور بالا ( معمولا با کارکرد بالای 30000 ) که چون این دسته موتور یکم پیچیده است و تو بازار کمه قیمتش فضایی شده و مثل همه ی قطعات دیگر ماشین ها قیمت بازار سیاه پیدا کرده و بین 250 تا 350 قیمتش هستش. ( به طور مثال یه بنده خدا سنسور اکسیژن روا رو 130 تو مان خریده در صورتی که قیمتش نمایندگی 35 تومان بوده )
3- تو بعضی مدل ها ( معولا مدل های تولیدی آذر 90 تا اردیبهشت 91 ) چون کارخونه واشر سرسیلندر نامرغوب رو موتور نصب کرده تو کارکرد پایین ( معمولا زیر 15000 تا ) میسوزه که اگه واشر سرسیلندر ایساکویی نصب بشه معمولا دیگه مشکل ایجاد نمی کنن. این قضیه شاید در مورد 10 تا 20 درصد ef7 های مدل آذر 90 به بعد صدق کنه.
به جرئت می گم 80 درصد مشکللتی که تو ef7 هستش فقط همین 3 تا هستش و بس.
یعنی اگه بد شانس نباشید و واشر سرسیلندر نوع مرغوب رو موتور باشه مشکل آنچنانی براتون پیش نمیراه.