• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

معرفي انيميشن هاي جديد و قديمي دنيا

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
یه سواله که شدیدا مخم رو درگیر کرده .
چرا اینقدر پخش dvd انیمه ها باید با محدودیت باشه و مثلا باید حتما trust member بشی تا بتونی بیشتر بگیری .؟
می دونم خیلی ها امکان داره سوء استفاده کنن . ولی از طرف دیگه با در اختیار قرار دادن این انیمه ها برای همه . اولا خود اعضا می تونن به هم کمک کنن و برای هم رایت کنن .
دوما . درسته که خیلی ها سوء استفاده می کنن . ولی وقتی پخش بشه قیمت ها هم میاد پایین . و مغازه ها هم با قیمت کم می فروشن . از طرف دیگه باعث می شه مردم با انیمه آشنا بشن . من خسته شدم از بس که وقتی از انیمه حرف میزنم چشمای دوستام گرد می شه و اصلا نمی فهمن انیمه چیه ؟ تازه بماند که بعضی وقتا مسخره هم می کنن. مردم از کمبود دوست انیمه شناس.
نمی دونم حرفهای من درست باشه یا نه . ولی انتظار دارم همه ی اساتید اگه امکان داره خیلی منطقی جواب این سوال ها رو بدن . اگه حرف من اشتباهه توضیح کامل بدین لطفا . مرسی


اولا منابع محدود(دني و بقيه شير كننده ها!) بايد بين ما تقسيم بشن!و غير ممكنه بيش از اين تعدادو بشه به خوبي ساپورت كرد(متوسط مصرف هر عضو كه كاملا معتاد شده حداقل سي تا ديودي تو ماهه!
بعدش پيدايش مافياي دانلود تو پي تي زياد با سر و صدا نبوده!اصلا همين الان داره قانون تصويب مي شه كه سايت حق فروش سي دي هاي غير مجاز رو ندارن!با يه همچين وضعي اگه ده درصدم خر اينجا رو گرفتن پخش دي ويديا بي سر و صداست و بر خلاف بخش مشاركت يا بازراچه هيچ خطري اينجا رو تهديد نمي كنه!اصلا چندتا مافيا ديدين كه باز باشن و همه رو راه بدن!:lol:
بعدشم در باب قيمت پايين من تا بيست وسه هزار تومن قيمت فروش برا جواهري در قصرو ديديم!
تازه اين روش باعث جلوگيري از ورود افراد ناباب به گروهمون و حفظ جو دوستانمون مي شه!
همچينين اين روش مكانيزمي قوي تر از بن كردن در اختيار مسئولين بخش قرار مي ده!
و دليل مهمتر اينه همه بچه ها روي انيميشن تعصب دارن و دلشون نمي خواد چيز دوست داشتيي مثل انيميشن ملعبه دست يه مشت دزد نامرد بشه(اتفاقي كه برا سريالا افتاد!)
انيميشن بايد به دست اهلش برسد!;)


آخه اگه بخوام فعالیت مفید کنم . نباید چند تا انیمه ببینم تا از انیمه حالیم بشه . قبول کنید که با 3-4 dvd نمی شه چیزی درباره ی انیمه گفت
سه تا دي وي دي مي شه هفتاد وپنج قسمت!
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
خوب من و دنی به اين نتيجه رسيديم که تا دنی بخواد به همه پخش کننده های جديدمون همه کارتون ها رو برسونه خيلی طول ميکشه! :eek::( به خاطر همين اگه ممکنه، برادارن سهراب، بابک و اسمايلی عزيز هر چی که تا lلان دارن رو تو يه ليست اينجا بزارين و همين طور اينکه کدوم شهر هستين.:happy:

بچه های قديمی که با لرد سياه و دنيل فکر کنم بمونن، مگر اينکه اين 2 نفر نتونن به همه قديمی ها برسن و بخوان از جديدی ها کمک بگيرن.:happy: اعضای جديد هم مشخص کنن با کی ميخوان کار کنن که تقسيم کار عادلانه هم بين پخش کننده ها بشه نه اينکه همه از يه نفر بگيرن و پدر اون يه نفر رو در بيارن.:D



good luck everyone
4_1_107v.gif


من با دني وجناب لردم!
17.gif
17.gif
 

Smiley

Registered User
تاریخ عضویت
17 مارس 2003
نوشته‌ها
625
لایک‌ها
0
چرا انيميشن كلاس بالا تو اين كيست نيست!ناراتو كينشن بريسك ميدوري بلاد و....

راستي ديدن death note رو شروع كردم!خيلي خفنه فقط حيف ..............

هي ....اون موقع كه اين انيمه هارو سفارش دادم از اين قرطي بازيا ( مشاوره براي ديدن انيمه ) نبود كه
old.gif
همينجوري يه چيزايي سفارش دادم ببينم دنيا دست كيه !! البته سري دومشو با يه بنده خدايي هم مشورت كردم
au.gif
 

Kakashi

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2007
نوشته‌ها
1,179
لایک‌ها
2
سن
37
محل سکونت
Tabriz
و دليل مهمتر اينه همه بچه ها روي انيميشن تعصب دارن و دلشون نمي خواد چيز دوست داشتيي مثل انيميشن ملعبه دست يه مشت دزد نامرد بشه(اتفاقي كه برا سريالا افتاد!)
انيميشن بايد به دست اهلش برسد!;)

شدیدا تایید میشه :D

چرا انيميشن كلاس بالا تو اين كيست نيست!ناراتو كينشن بريسك ميدوري بلاد و....
---------------------------
راستي ديدن death note رو شروع كردم!خيلي خفنه فقط حيف ..............

تو که قراره از هرمی و لرد سیاه بگیری ، حالا به این بنده خدا چیکار داری؟;) :D
---------------------
من از اون اول نمیدونم چرا از این Death Note خوشم نیومد ( الان میثم میاد ، من برم پشت سنگر :p) یه جورایی شبیه فیلمهای آرنولد بود ( یعنی 1 نفر 1000 نفرو نفله میکرد بدون اینکه حتی از دماغش خون بیاد :blink:) اینجا هم یه بچه مدرسه ای اومده پدر همه رو در آورده ( حالا نمیگم بد بود - من خودم از سبکش و فضا سازیهاش خیلی خوشم میاد :happy:) ولی در مورد داستانش یه خورده زیاده روی کردند مخصوصا در مورد مرگ L و نحوه مرکش ( یعنی میشه تا اون حد آینده رو پیشبینی کرد؟:blink::blink::blink: نه جان من میشه؟ :f34r:
در کل انیمه خوبی بود ولی بیش از حد داستانش پیچیده بود و در بعضی جاها واقعا احساس میکردم منو مسخره کردند ( بعضی وقتها که پلیسها حتی نمیتونستند یه مشکل کوچولو رو هم حل کنند و میریختند سر اون L بدبخت :hmm:)
 

only4you_mehr

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2007
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
3
綱手

Tsunade , the fifth hokage

سن : 51
روز تولد : August 2 ( یازده مرداد )
گروه خونی : B
قد : 163.1
وزن : 48.9
کشور : آتش
شهر : konoha


Tsunsde نوه ( یا نتیجه ) ی هوکاگه ی اول هست به همین خاطر اهالی konoha برای اون احترام خاصی قائل اند و اون رو با لقب " Hime " ( شاهزاده خانم ) صدا می زنن. ( به جز ناروتو که بهش می گه مامان بزرگ )
Tsunade مثل orochimaru و Jiraiya یکی از شاگرد های هوکاگه ی سوم ( Sarotobi ) هست . این سه نفر به خاطر استعداد و مهارت های خاصی که داشتن به Sanin معروف شدن ولی بعد از مدتی به خاطر خیانت های orochimaru گروهشون از هم پاشید .

یکی از دارایی های ارزشمند Tsunade یک گردنبند سبز رنگه قیمتی که از پدر بزرگش به ارث برده . Tsunade در روز تولد 12 سالگی برادرش Nawaki اون رو بهش می ده . Nwaki آرزوش بوده که مثل پدر بزرگش هوکاگه بشه و با تمام وجود از konoha و مردم اون دفاع کنه . ( هوکاگه ی اول حس مسولیت خاصی نسبت به اهالی konoha داشت . ) Tsunade هم برای این که به برادرش نشون بده تو خون و وجودت هم از یک هوکاگه است گردنبد رو به اون می ده . دقیقا فردای روز Nawaki می میره .

مرگ nawaki به Tsunade خیلی ضربه می زنه . این حادثه باعث می شه که Tsunade به استاد قبلی خودش ( که در اون موقع هوکاگه شده بوده ) پیشنهاد بده که همراه هر گروه شینوبی که برای ماموریت میفرستن یه نفر
به عنوان پزشک ( Medical nin ) بره . هوکاگه هم به خاطر این که آموزش چنین گروهی وفت زیادی می بره پیشنهاد رو رو میکنه .
تنها کسی که توی اون جمع از Tsunade طرفداری میکنه jonin جوانی به اسم Dan بود . ( خواهر dan هم توی یکی از جنگ ها به دلیل رسیدگی دیر مرده بوده ) بعد از بحثی که بین dan و هوکاگه در می گی ره , هوکاگه پیشنهاد tsunade رو قبول می کنه .

حمایت dan و این که او هم مثل tsunade یکی از عزیزانش رو از دست داده بود باعث می شه روابطشون صمیمی تر بشه . tsunade بعد از مدتی شیفته ی طرز تفکر و ایدال های میشه بعدشم عاشق خودش .
وقتی dan تصمیم می گیره هوکاگه بشه tsunade گردنبندش رو به اون میده .
نمی دونم سرنوشت tsunade از اول با رنگ سیاه نوشته بودن یا این که گردنبندش نحس بود ....... به هر حال dan هم در یکی از جنگ ها به شدت زخمی می شه . حتی tsunsde هم که در شفا دادن و درمان بقیه مهارت داشت نتونست زندگیش را نجات بده .

بعد از این دو حادثه مقام هوکاگه برای tsunsde مثل فرشته ی مرگی شد که برادر و عشقش رو ازش گرفت .
فکر می کرد اون 2 تا برای این مردن که میخواستن هوکاگه بشن . ( مثلا nawaki که اون موقع ginin بود همیشه با بزرگ تر از خودش در میافتاد . tsunade هم بهش می گفت توی این وضعیت ها فرار کن برو . تیکه کلام nawaki
هم این بود که یک مرد هیچ وقت فرار نمی کنه .)
خلاصه tsunade از هرچی که مربوط به هوکاگه شدنه متنفر میشه و بعد از مدتی konoha رو با خواهرزاده ی دان
shizune ترک میکنه .

بعد از مبارزه ی orochimaru با هوکاگه ی سوم , به دلیل نفرینی که روی دست هاش قرار می گیره توانایه حرکت دادن دست هاش رو از دست می ده . ( از شدت درد یکی از افرادی که می خواستن بهش دارو بدن رو می کشه)
orochimaru دنبال tsunade می ره تا دست هاش رو در مان کنه و حاضر می شه درعوض این کار Tsunde , دان و برادرش رو با جتسم های منوعه زنده کنه . این پیشنهاد جواب نه محکمه Tsunade رو شل میکنه . orochimaru هم که قیافه ی وارفته ی tsunade رو می بینه یک هفته به اون فرصت فکر کردن می ده .

توی اون یک هفته tsunsde با ناروتو و jiraiya رو به رو می شه . ( از ملاقاتش با orochimaru چیزی نمی گه )
jiraiya این خبر رو به tsunade می ده که تو رو به عنوان هوکاگه ی پنجم انتخاب کردن . tsunade هم این مقام رو با لحن خیلی بدی رد می کنه و میگه : فقط آدم های احمق هوکاگه می شن !
ناروتو هم غیرتی میشه و بلند میشه tsunade بزنه !
ناروتو و Tsunade می رن بیرون برای مبارزه . tsunade با یک انگشت و ناروتو با تمام وجود !
ناروتو سعی میکنه جتسوی spiraling sphere رو tsunade اجراکنه . اما موفق نمی شه . شباهت بیش از اندازه ی ناروتو به nawaki و این که می خواد هوکاگه بشه tsunade رو به یاد گذشته ی غم انگیز خودش می اندازه و سعی می کنه ذوق تاروتو رو کور کنه . tsunade به ناروتو می گه اگه نتونی این جتسو رو تا آخر این هفته کامل یاد بگیری لیقت هوکاگه شدن رو نداری . ( سر کیف پول ناروتو و گردنبند خودش هم شرط می بنده .)
ناروتو هم کم نمیاره شروع میکنه به تمرین . حتی شب ها هم نمی خوابه . ( این نکته رو در نظر داشته باشید که این تکنیک یک ninjutsu یه فوق العاده سخت رده ی A هست که هوکاگه یه چهارم سه سال وقت صرف یادگیریش میکنه .)

یک هفته تموم می شه . tsunade سعی می کنه با وانمود کردن این که می خواد orochimaru رو درمان کنه بکشتش . ولی kabuto مانع این کار میشه .
توی مبارزه ای که بین tsunade و orochimaru و shizune و kabuto و jiraiya و ناروتو در می گیره ترس tsunade از خون از بین می ره . بهش ثابت می شه که ناروتو لیاقت هوکاگه شدن رو داره و طبق شرط گردنبندش رو با تمام آرزو های nawaki و dan به ناروتو می ده .
درطول مبارزه tsunade خودش رو به عنوان هوکاگه ی پنجم معرفی میکنه وبا این عنوان با orochimaru میجنگه .

یکی از جتسو های جالب tsunade اینکه خودش رو جوان نگه میداره . ( در اصل 50 سالشه ولی مثل یک دختر 20 ساله به نظر می رسه . ) همچنین اون این توانایی رو داره که سللول های بدنش رو باز سازی کنه ولی این کار از عمرش کم میکنه !

tsunade خیلی اهل قماره . معمولا هم می بازه . به همین خاطر به The legendary sucker معروفه
 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
- يکی ديگه از خون آلود ترين کارتون های ساخته شده!:f34r: به علت داشتن demon های فراوان کاملن تداعی کارتون claymore رو براتون ميکنه!!!:D دقيقاً demon هايی که در قالب انسان هستن و فقط دانته ميتونه بفهمه که اينا demon هستن يا human.:cool:

- در مورد داستانش اگه درست يادم باشه يه جايی خوندم که به عنوان يه side story از بازی اين کارتون رو درست کردن!:rolleyes:

- استفاده از رنگها برای اين کارتون با اين حال و هوا خيلی خوب بود و از اون قشنگ تر ost کارتون هست! :D چه opening و ending, چه موسيقی متنش!;)

اين کارتون به سپهر، علی، حميد، روزبه و دنی توصيه ميشه! :lol:
[/CENTER]
فريدا عجب دقتي داشتي:blink:
وقتي كه داشتم اينو ميديدم اينقدر مغزم خسته بود كه اصلا متوجه رو تفنگ نشدم. آهنگ ها تو اپراش سبك فوق العاده محبوب من سبك Flomingo هست. من فقط الان كه ديدم آهنگاشو متوجه مي شدم. چشام كار نمي كرد:wacko:
حتي از زيرنويس هاش عقب مي موندم.
واقعا انيمه باحالي هست و بسيار خون آلود.
شرمنده اميرجون دانلودر اصلي خودتي منم فقط براي اينكه اين سبك انيمه رو دوست دارم براي خودم هم دان مي كنم.:blush:
فقط يه نفر پيدا بشه يه توضيح اساسي براي مني كه اصلا تو باغ نيستم بده. مانگايي چيزي داره؟:rolleyes: تو ويكي پديا مطلب بيشتر درباره بازيش بود منم الان واقعا هنگ كردم حال ندارم بشينم بخونم.
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
هي ....اون موقع كه اين انيمه هارو سفارش دادم از اين قرطي بازيا ( مشاوره براي ديدن انيمه ) نبود كه
old.gif
همينجوري يه چيزايي سفارش دادم ببينم دنيا دست كيه !! البته سري دومشو با يه بنده خدايي هم مشورت كردم
au.gif

مشاوره .....من اونموقع هم بهترين مشاورا رو داشتم!بهتر از همه دني جناب لرد و ملكه انيميشنها فقط تو پي ام خيلي سخته ادم بگه چي ميخواد!(گاهي هم در موارد استثنا (18+!اسون تره !);))
البته سري اول بجز كابوي و كينشن كه فيلماي سينماييشونو ديده بودم نمي دونستم چي خوبه بگيرمش كلي گيج شده بود!:wacko:
 

only4you_mehr

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2007
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
3
Sakura___Blossom_by_pokefreak.jpg

کشور : کشور آتش, دهکده ی برگ مخفی
سن : 12-13 , تو قسمت دوم 15
قد : 150.1 Cm, تو قسمت دوم 165 وزن : 35.9 Kg
تولد : بیست و هشتم مارچ
گروه خونی : O
وضعیت کنونی : چونین
سکورا عضو روشنفکر و جذاب تیم 7 کاکاشی, که در اصل تشکیل شده از خودش و ناروتو و سسوکه. هارونو یعنی زمین بهاری و سکورا یعنی شکوفه ی گیلاس که در ژاپن به خاطر کوتاهی دوره ی زندگیش و زیباییش مورد احترامه.در چینی شکوفه ی گیلاس مظهر زیبایی زن و در زبان گیاهان به معنای عشق مس باشد.
در ژوئن 2006 در American Shonen Jump کیشیموتو به این اشاره کرده بود که سکورا بهترین معلم نینجا می شه چون در شخصیتش رخنه ها یی وجود داره مثل دنبال کردن سسوکه اما اون نرمال ترین شخصیته. اون هم چنین اشاره کرد که سکورا و راک لی به منظور نشان دادن ضعف های انسانی اند. تو مشهورترین شخصیت Shonen Jump هم جزء 10 نفر اول بوده.
سابقه
برعکس همتیمی هاش گذشته ی اون خالی از هر گونه تراژدی واقعی بوده. فقط از طرف هم سناش تو آکادمی تخریب می شده , جایی که حساسیتش در مورد پیشانی بزرگش باعث می شد که همکلاسی هاش اذیتش کنن. Ino Yamanaka با اون دوست شد و روبانی بهش داد که می تونست صورتش رو برجسته نشون بده تا پیشونیش دیگه اون رو اذیت نکنه. دوستی با اینو باعث شد که سکورا شخصیتش رو کامل کنه و بیشتر به خودش ارزش بده. وقتی که اعتماد به نفسش بیشتر شد عاشق سسوکه شد کسی که اینو هم عاشقش بود. سکورا وقتی این رو فهمید رابطشون رو قطع کرد بنا براین دو نفری که می تونستن شایسته ی مهربانی سسوکه باشن یک رقابت تلخ بینشون شروع شد. هر دو این رقابت رو تا مبارزشون تو امتحان چونین حفظ کردن و بعد از اون رابطشون شروع به خوب شدن شد. هر چند رابطه ای همراه با رقابت ایجاد کردن و هر دو سعی می کنن که دیگری رو شکست بدن.
شخصیت
در شروع سری تنها ویژگی قابل توجه سکورا شیدایی برای سسوکه بود. در ابتدا این شامل دنبال کردن اون تو هر کجا برای تلاش برای کمک کردن به اون و ارزش دادن به عقایدش و توانایی هاش بیشتر از بقیه بود. وقتی که سسوکه در موقعیت های خطرناک تری قرار گرفت نمایش احساسات سکورا به سمت اهمیت به خوشحالی سسوکه سوق پیدا کرد. اولین بار که دیده شد وقتی اون به نظر اومد مرده او با گریه کردنش به خاطر از دست دادن اون با Shinobi Code مخالفت کرد. وقتی که معلوم شد که نمرده بوده سکورا این متود را برای نشان دادن احساساتش ادامه داد. قدیمی ترین مثال این , Cursed Seal است که سسوکه به عنوان منبعی از قدرت از اروشیمارو گرفت. به علاوه نگرانی برای سسوکه وقتی که اون مریض شد بعد از استفاده از طلسم, سکورا نگران این بود که جاذبه ی اون طلسم سسوکه رو از کونوها دور نکنه. بعدا ترسش واقعی شد و سسوکه دهکده رو برای پیدا کردن اروشیمارو ترک کرد. قبل از اینکه اون بره سکورا اون رو تو خروجی دهکده ملاقات کرد و از اون خواهش کرد که بمونه, اگرچه درخواستش هم برای رفتن با اون رد شد, راضی بود هر کاری بکنه که با اون باشه. تنها جواب سسوکه هم یک تشکر ساده قبل از بی هوش کردنش بود.
با رفتن سسوکه به نظر اومد احساسات سکورا در مورد اون از تنها یک عشق به یک دوست عزیز تغییر کرد.الان به خودی خود تلاش اون اینه که سسوکه رو به کونوها بر گردونه و در تمام کارها با ناروتو همراه می شه فقط به این دلیل. با این وجود ویژگی های شبیه به دوست که اون الان با سسوکه موافقه, سکورا با اون مبارزه نمیکنه اگر این به این معنی که اون می تونه از دیگران محافظت کنه یا برگردوندن اون رو به خونه راحتتر می کنه.(اگه کسی زبانش خوبه ببینه می تونه این قسمت رو بهتر ترجمه کنه*) وقتی که نظر اون در مورد سسوکه تغییر کرد سکورا نمی خواست اجازه بده کسی در مورد بدی اون حرف بزنه وکسی رو که در مورد اون بد دهنی کنه رو تویک آن می زنه.
شبیه احساساتش در مورد سسوکه نظر سکورا در مورد ناروتو هم از قدیمی ترین ویژگی های شخصیتیشه. در مورد ناروتو هرچند که سکورا در ابتدا اون رو یک احمق بی استعدادی که هدفش تو زندگی آزار همیشگیه اونه تلقی می کرد. وقتی که سکورا بعضی وقتا به احمق تلقی کردن اون می پرداخت, خیلی ازدانستنی هاش رو در مورد ناروتو رد کرد به طوری که اون دو بیشتر وقت رو با هم می گذروندن. در طول هر مبارزه ناروتو ثابت کرد که می تونه تعداد بسیار زیادی جوتسوی پیچیده رو با روش های مبتکرانه ی زیادی به کارببره, باعث شد که سکورا به اون به عنوان یک هم تیمی با پشت سر گذاشتن هر ماموریت بیشتر ارزش بذاره. اون حتی فهمید که نسبت به پیشرفت ناروتو حسادت می کنه و سعی می کنه تا متود های قوی شدن اون روکپی کنه. وقتی که سسوکه کونوها رو ترک کرد سکورا از ناروتو خواهش کرد که ناروتو اون رو برگردونه و اون رو به عنوان تنها کسی که ظرفیت دنبال سسوکه رفتن رو داره باور کرد. ناروتو قول داد که سسوکه رو برگردونه و باعث شد که این عهد همیشگی اون بشه. این با این همراه بود که احساسات ناروتو برای اون بزرگ شد و برای اون وقتی که اون بعد از تلاش نا موفقش تو بیمارستان موند ناراحت شد.وقتی که ناروتو ادعا کرد که روزی سسوکه رو برگردونه, سکورا هم تصمیم گرفت که دفعه ی بعد اون رو با هم برگردونن.
در قسمت دوم سکورا سختی های زیادی در زندگی ناروتو رو یاد گرفت, مخصوصا اینکه اون روباه نه دو رو داره و آکاتسوکی به دنبال اون می گرده به خاطر این. به علاوه اگر آکاتسوکی موفق می شد و ناروتو رو می گرفت و روباه رو از بدن اون خارج میکرد , ناروتو می مرد. به خاطر این سکورا یک نگرانی ذهنی در مورد ناروتو پیدا کرد و برای مشکلاتی که ناروتو با اونها روبرو می شد ناراحت شد. برای کمک به اون در مواجهه با موانع سکورا محافظ اون شد و هرکاری که لازم بود انجام می داد تا اون در امان باشه. به محض اینکه فهمید توانایی های پزشکی ای که اون در طول زمان یاد گرفته در مواجه شدن با روباه شیطانی ناکارامده, سکورا سعی کرد که ببینه آیا چیز های دیگه ای هست که اون یاد بگیره تا بیشتر به درد ناروتو بخوره. در نتیجه ی این احساسات تازه کشف شده سکورا عموما بیشتر ویژگی های شخصیتی ناروتو رو می پذیره و بیشتر می تونه با اون درست کار کنه. مستقل از احساسات اون در مورد هم تیمی هاش تصمیمات سکورا در طول قسمت اول تغییراتی کرد. وقتی که اون این رو تو اون موقع متوجه نشده بود نقش اولیه ی سکورا محافظت از مقصود علاقه اش در تیم 7 بود در حال که ناروتو, سسوکه و کاکاشی هرگونه نیروی خصومت آمیزی رو پس زدن. این نبود تا مرحله ی دوم امتحان چونین که سکورا فهمید که چقدر این نقش نامطلوبه, به این عنوان که اون تنها گارد هم تیمی های مغلوبشه موقع حمله ی گنین های Sound . هرچند که اون سعی کرد با یک سری تله های از قبل پیش بینی شده اونها رو دور نگه داره تلاشش در مقابل تیم گنین ناموفق موند و Kin Tsuchi تونست سکورا رو از موهاش بگیره و اون رو از حرکت باز داره. وقتی که kin به اون گفت که بیشتر به خودش برسه تا به توانایی های نینجاییش, سکورا ناراحت شد که مردم همیشه به خاطر اون مبارزه می کنن و اون نمیتونه به خاطر خودش مبارزه کنه.در تصمیم برای عوض کردن این, سکورا با کونای موهاش رو برید تا خودش رو از چنگال Kin نجات بده و تمام قدرتش رو در مبارزه با اونها به کار گرفت. به اندازه ی کافی وقت گرفت تا نیرو کمکی برسه. این تصمیم جدید در ادمه ی سری ثابت موند, به این ترتیب سکورا به کمک هم تیمی هاش اومد وقتی که به کمک نیاز داشتن.
سکورا در درونش یک سکورای درونی داشت, ابراز احساسات درونیشه که معرف نظرات واقعی سکورا در مورد چیزهاست وقتی که به نظر میاد چیز دیگه ای رو نشون می ده. ظاهر سکورای درونی به طور نمونه با یک علامت تعجب Shānnarō علامت گذاری شده. این عبارت معنی واقعی نداره اما معمولا ترجمه می شه hell yeah یا hell no یا damn it که به موقعیت بستگی داره. به علاوه با عبارت Cha! داخل انیمی انگلیسیش جایگزین شده شبیه کاری که با dattebayo ناروتو کردن و تبدیلش کردن به Believe it! . سکورای درونی خیلی کم ظاهر می شه. آخرین پیدا شدنش در حین مبارزه ی سکورا تو امتحان چونین بود (جایی که به طور غیر مستقیم گفت که سکورای درونی می تونه شبیه ساختاری متفاوت در ذهن سکورا باشه). سکورای درونی بعدا به طور خیلی مختصر داخل یکی از filler arc(نمیدونم یعنی چی!) های انیمی و در شروع قسمت دوم دوباره نشون داده شد. این تفاوت بزرگ بین چهره ها شبیه اینه که سکورا با خودش بیشتر راحت میشه و دیگه هر چی که میگه با احساس واقعیش مغایرت نمی کنه.
توانایی ها
در شروع سری, سکورا توانایی های معین خیلی کمی داره و تنها ویژگی قابل توجه با هوش بودنشه. تیز بودن تو حفظ کردن مطالب ودر امتحان دادن تو آکادمی, سکورا می تونه بیشتر از خیلی از همسنی هاش به سوالات جواب بده. این بیشتر در طول قسمت نوشتنی امتحان چونین خودش رو نشون می ده, طوری که سکورا جزء معدود دانش آموزاییه که بدون تقلب می تونه به سوالات تستی جواب بده. در ابتدا استعداد سکورا خیلی درخشان نشون نمی ده و استعداد و استقامت کلیش زیر متوسطه. هر چند خیلی زود بعد از یکی از ماموریت های تیم 7 , سکورا می فهمه که قدرت کنترلش روی چاکرا خیلی عالیه و می تونه جوتسو ها رو با بیشترین بازدهشون انجام بده.
کنترل چاکرای سکورا در قسمت 1 کم اتفاق میوفته و به خاطر اینه که کسی بهش یاد نداده که چه جوری ازش استفاده کنه. تنها همکاری ای که به وجود میاد در طول تاخت و تاز به کونوها, جاییه که کنترل روی چاکراش به اون اجازه می ده که اون یکی از چند گنینی باشه که می تونه گنجوتسویی رو که تو منطقه پخش شده رو دفع کنه. بعد از اینکه سسوکه کونوها رو ترک کرد و تلاش ناروتو برای برگردوندن اون بی نتیجه موند, سکورا شاگرد سوناده شد و تحت آموزش هایی قرار گرفت که کنترل چاکرای اون درش به کار میومد. وقتی چیزایی که اون یاد گرفته بود در طول anime's filler arcs نشون داده شد نقش بزرگی رو ایفا نکردن تا سری دوم.
با آموزش های سوناده سکورا یک medic-nin (نینجای پزشک) مبارز شد. توانایی های پزشکیش تا حالا به اون اجازه رو داده که زخم های شدید دیگران رو با یک تلاش کوچولو مداوا کنه و اونجور که تو کارتون دیده می شه بدن های مرده رو بازسازی کنه. به نظر میاد که توانایی هاش خیلی بیشتر از یک نینجای پزشک با تجربه است, طوری که اون می تونه زخم هایی رو درمان کنه که به نظر میاد موفق نمیشه. این اولین بار وقتی دیده شد که اون تکنینک خارج کردن زهر (Dokunuki no Jutsu ) رو به کار گرفت تا از چاکراش استفاده کنه و زهر رو از بدن Kankuro خارج کنه بدون اینکه آسیب بدنی به اون وارد کنه. و سپس اقدام به ساخت پادزهری برای اون کرد که کسی قبلا نساخته بود. در آموزشش سکورا همچنین یاد گرفته بود که در یک زمان کوتاه از حرکات دشمن آگاه بشه همونطور که یک پزشک خوب باید بتونه از آسیب دیدن دوری کنه و در مبارزه زنده بمونه اگر که می خواد هدفش رو انجام بده.
اگه اون نتونه از مبارزه دوری کنه, سکورا می تونه رو قدرتش که سوناده به اون یاد داده حساب کنه. با تقویت و آزاد کردن چاکراش در یک زمان گیری دقیق, سکورا می تونه به راحتی هر مانعی رو نابود کنه. در طول زمان و با تکرار زیاد سکورا می تونه از این قدرت به طور غریزی استفاده کنه و لازم نیست که تلاش زیادی بکنه. این نیرو, همراه با مهارت پزشکیش, استعداد جدیدش و زیبایی که در طول زمان به دست اورده باعث شده که خیلی ها سکورا رو سوناده ای دیگه ببینن و ممکنه حتی از استادی اون پیشی بگیره.
خلاصه ی مطلب
اگرچه سکورا در طول سری 1 در خیلی از اکشن های هم تیمی هاش حاضره, ولی اون نقش کلیدی بازی نکرد تا سری دوم. جایگاه نو ظهور اون در داستان اولین بار در مبارزش با ساسوری از اعضای آکاتسوکی توانست با کمک چیو اون رو شکست بده پیدا شد. به خاطر موفقیتش, ساسوری به اون در مورد یکی از جاسوس های ردیف اروشیمارو گفت که به اون و بقیه ی تیم 7 این شانس رو داد که بتونن سسوکه رو پیدا کنن. با وجود تلاش های اونها و عضو جدید تیم Sai, در برگردوندن سسوکه ناموفق موندن. یکبار دیگر آموزش شکست دادن سسوکه ی اروشیمارو رو دیدن وهرچند ناروتو و سکورا تصمیم گرفتن که دوباره تلاش کنن و بعد از جمع آوری تیم 8 نفره عازم پیدا کردن سسوکه یا هدف سسوکه , ایتاچی شدند.سکورا قبلا رد سسوکه رو گرفته بود گرچه در واقع به نظر میاد که اون به دنبال هم تیمی جدید سسوکه Karin می باشد.
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
توکه قراره از هرمی و لرد سیاه بگیری ، حالا به این بنده خدا چیکار داری؟;) :D

ديدم گفت امتحان دارم!گفتم بزنم تو سر انيمه هاش تا اخر امتحاناش كسي ازش انيمشن نگيره!;)

شدیدا تایید میشه :D



---------------------
من از اون اول نمیدونم چرا از این Death Note خوشم نیومد ( الان میثم میاد ، من برم پشت سنگر :p) یه جورایی شبیه فیلمهای آرنولد بود ( یعنی 1 نفر 1000 نفرو نفله میکرد بدون اینکه حتی از دماغش خون بیاد :blink:) اینجا هم یه بچه مدرسه ای اومده پدر همه رو در آورده ( حالا نمیگم بد بود - من خودم از سبکش و فضا سازیهاش خیلی خوشم میاد :happy:) ولی در مورد داستانش یه خورده زیاده روی کردند مخصوصا در مورد مرگ L و نحوه مرکش ( یعنی میشه تا اون حد آینده رو پیشبینی کرد؟:blink::blink::blink: نه جان من میشه؟ :f34r:
در کل انیمه خوبی بود ولی بیش از حد داستانش پیچیده بود و در بعضی جاها واقعا احساس میکردم منو مسخره کردند ( بعضی وقتها که پلیسها حتی نمیتونستند یه مشکل کوچولو رو هم حل کنند و میریختند سر اون L بدبخت :hmm:)
دس ناتس امكانات پسره خيلي زياده!و خوش شانسم هست!كلا انيميشنهايي كه شخصيت منفي اونها جالب طراحي شده مثل ناراتو يا دس نوت يا تاحدي كينشن !بريسك و.. بر انيمه هايي كه در اين ضمينه ضعف دارن مثل بليچ برترن!
 

Daneel Olivaw

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
12 جولای 2006
نوشته‌ها
2,316
لایک‌ها
31
محل سکونت
In my shell
سلام ... من باز اومدم یه چند تا پست جواب بدم برم . فکر کنم حدود 2 ماهی میشه که یه اپیزود کارتون هم ندیدم :D

راستی 1000 پسته شدن دنی هم مبارکه!!!
36_3_11.gif
انشاا... بريم برای 10000 تا
36_1_12.gif

connie_mini_wipetears.gif
connie_mini_wipetears.gif
connie_mini_wipetears.gif


Gome ne Farida - Sama
061.gif


من چرا اینو ندیدم پس؟!!
497p205.gif
4d6wd4g.gif
497p205.gif


پست 1000 دني رو با كلي تاخير
92.gif
231.gif
تبريك ميگم.

مرسی :D

گربه؟؟؟!!! دنی کجایی بیا که دارن به یورایچی میگن گربه!!! ( انتخاب عکسهای اول همینجوری انجام میشه و هیچ قتعده خاصی نداره)

Laie_34.gif


(هر چند خیلی بهش ارادت دارم ولی خب گربه اس واقعا
169.gif
)

دنی ببخشيد، :blush::( هر چی گشتم نتونستم مانگای هانا يوری دانگو رو گير بيارم.:( سعی ميکنم دفعه ديگه بفرستم!:rolleyes:

خواهش میشه ... این حرفا چیه . من که حالا حالا ها وقت خوندنشو نداشتم :D

فکر کنم بد نباشه خوده توزيع کننده ها هم با هم کارتون ها رو تبادل کنن به صورت زنجيره اي که فشار رو يه نفر هم نباشه. مثلاً الان که علی از لرد سياه ميگيره ، همون سری رو برای سهراب بفرسته، سهراب برای بابک، ...

اینم خوف بید
rainbowf.gif



من تازه در این سایت عضو شدم ، اومدم سلام کنم فقط ... (
monkey6.gif
)


سرم شلوغ بود یه مدت
77.gif
... ولی الان بهترم ... واقعا چقدر خوب بودن سخته !!!!!
kuku.gif
(الان دنیل داره تو دلش بد و بیراه میگه به من)


(یادم نمیاد واسه چی باید بد و بیراه بگم
1655.gif
ولی برای خالی نبودن عریضه: )

126fs4290547.gif


- يکی ديگه از خون آلود ترين کارتون های ساخته شده!:f34r:
...
اين کارتون به سپهر، علی، حميد، روزبه و دنی توصيه ميشه! :lol:

آخ جون خووووون
151fs353140.gif


اولا منابع محدود(دني و بقيه شير كننده ها!) بايد بين ما تقسيم بشن!و غير ممكنه بيش از اين تعدادو بشه به خوبي ساپورت كرد(متوسط مصرف هر عضو كه كاملا معتاد شده حداقل سي تا ديودي تو ماهه!
...
من با دني وجناب لردم!
17.gif
17.gif

یه توضیحی بدم :D

من واقعا فرصت نمی کنم از این به بعد برای کسی غیر از توزیع کننده ها + بچه های قدیمی انیمیشن (ساکن تهران فقط) رایت کنم. چون حجم کارتون ها خیلی بالا رفته و تعداد نفرات هم خیلی زیاد شده.

ضمنا لطف کنین از این به بعد مراعات محدودیت تعداد dvd رو بکنین. هر بار نهایتا 10 تا dvd باید سفارش داده بشه و بین هر 2 سفارش هم حداقل باید 1 ماه فاصله باشه.

من می دونم که خیلی از شماها anime freak هستین و نیاز دارین که زود به زود کارتون بهتون برسه، ولی خدایی ما توزیع کننده ها هم با این وضع اگه بخواد پیش بره ممکنه دچار Write phobia بشیم :p

پس این نکات رو مراعات کنین لطفا، که همیشه بتونیم با همین سیستم ادامه بدیم و مجبور نشیم تعداد dvd رو محدود تر کنیم.

مرسی .
 

katsoora

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2007
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
0
محل سکونت
AZKABAN
綱手 Tsunade , the fifth hokage
سن : 51
روز تولد : August 2 ( یازده مرداد )
گروه خونی : B
قد : 163.1
وزن : 48.9
کشور : آتش
شهر : konoha
Tsunsde نوه ( یا نتیجه ) ی هوکاگه ی اول هست ....
http://tn3-2.کشور : کشور آتش, دهکده ی برگ مخفی
سن : 12-13 , تو قسمت دوم 15
قد : 150.1 Cm, تو قسمت دوم 165 وزن : 35.9 Kg
تولد : بیست و هشتم مارچ
گروه خونی : O
وضعیت کنونی : چونین
سکورا عضو روشنفکر و جذاب تیم 7 کاکاشی,.....[/quote]
جالب جالب جالب...:rolleyes:کارت خیلی خوبه.عجب توضیحات کاملی.:Dدستت درد نکنه.
ا...فقط یه چیزه دیگه اگه تونستی اینا رو تو تاپیک narutoهم بذاری خیلی خوب میشه;)
 

hv276

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2007
نوشته‌ها
101
لایک‌ها
0
سلام به همه و خسته نباشید

1 مطلب درباره یه انیمه خوندم بدم نیومد خلاصش کنم و اینجا بذارم نمی دونم این انیمه معرفی شده یا نه یا مطلبی دربارش نوشته شده یانه اگه مطرح شده دیگه ببخشید چون تعداد صفحات زیاده و من همشو نگشتم

انیمه باسیلیسک
باسیلیسک نام اژدهایی افسانه ای که چشمانش سبب مرگ می شد باسیلیسک اسم یک سریال انیمه و مانگای ژاپنی است مانگای این اثر به وسیله ی (( سگاوا ماساکی )) نوشته شده و در سال 2003 -2004 منتشر شدو بر اساس رمانی از (( یا مادا فوتارو )) در سال 1958 انتشار یافت طراحی شده است .
انیمه این اثر در سال 2005 توسط استودیوی (( گونزو )) ( gonzo ) در 24 قسمت 23 دقیقه ای تولید و پخش شد
مانگای این اثر در سال 2004 برنده ی جایزه kodansha manga award شد .

داستان این انیمه در سال های آخر حکومت (( ایه یاسو توکو گاوا )) رخ می ده دو گروه نینجا به نام های نینجاهای ایگا
(iga) و نینجاهای ( kouga ) با یکدیگر می جنگند تا جانشین بعدی ایه یاسو را از بین دو فرزند پسرش انتخاب کنند تا شوگان بعدی بر تخت بنشیند در این مبارزه هر گروه 10 نفر از بهترین هاشو انتخاب می کنه تا با هم رو در رو بشن
نینجاهای کوگا متخصص در سرقت و ترور و طراح استراتژی جنگ هستند و به صورت تدافعی عمل می کنند
نینجاهای ایگا حرکات مستقیم رو تر جیح می دهند و از تکنیک های هجومی استفاده می کنند

شخصیت اصلی این انیمه نوه های رییس های دو گروه هستند
کوگا گنوسکه نوه ارشد کاگو دانجو رییس این گروه که پس از مرگ پدربزرگش **** گروه می شود از تکنیک چشم دو جوتسو (dojutsu ) و هنر شمشیر زنی استفاده میکند
اوبرو نوه ارشد اوگن **** گروه نینجاهای ایگا است که پس از مرگ مادر بزرگش **** قوم می شود با چشمان مرموز متولد شد و باکمک همین چشمها قدرت هر نینجایی رو خنثی میکنه این دونفر به هم علاقه دارن و با هم نامزد بودن اون طور که خوندم شخصیتهاش خیلی باحالند بعضی از شخصیتها از بعضی از حیوانات ایده گرفته شدند مثل روسایی که کله ای شبیه اختاپوس دارد یا شوگن 6 خال سرخ روی پیشانی دارد که از جهتی اون رو شبیه عنکبوت می کنه
فکر می کنم فیلمشو تو عید نشون داده به اسم shinobi
به هر حال سرتون رو درد نمی یارم منبع این مطلب pilban بود:lol:

آنگاه كه دوست مي داري همواره كسي به ياد تو باشد به ياد من باش كه من هميشه به ياد تو هستم
از طرف بهترين دوست تو خدا
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
یه توضیحی بدم :D

من واقعا فرصت نمی کنم از این به بعد برای کسی غیر از توزیع کننده ها + بچه های قدیمی انیمیشن (ساکن تهران فقط) رایت کنم. چون حجم کارتون ها خیلی بالا رفته و تعداد نفرات هم خیلی زیاد شده.

ضمنا لطف کنین از این به بعد مراعات محدودیت تعداد dvd رو بکنین. هر بار نهایتا 10 تا dvd باید سفارش داده بشه و بین هر 2 سفارش هم حداقل باید 1 ماه فاصله باشه.

من می دونم که خیلی از شماها anime freak هستین و نیاز دارین که زود به زود کارتون بهتون برسه، ولی خدایی ما توزیع کننده ها هم با این وضع اگه بخواد پیش بره ممکنه دچار Write phobia بشیم :p

پس این نکات رو مراعات کنین لطفا، که همیشه بتونیم با همین سیستم ادامه بدیم و مجبور نشیم تعداد dvd رو محدود تر کنیم.

مرسی .
يذره سنگينه!مثلا من بجاي اينكه به دوتا شير كننده بيست سي تا انيميشن سفارش بدم بايد به يه يه شير كننده ماهي ده تا سفارش بدم اونم تازه تابستون! بهتره برم سراغ تفريحات ديگه تا اعتيادم به انيمه كم شه !بخش سريالا بد نيست !فعلا برم سارا استنلي خوب ملوس وكمونيستو نگاه كنم!;)

هر چند خیلی بهش ارادت دارم ولی خب گربه اس واقعا
كي گربست!
66.gif
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن

amir21

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
325
لایک‌ها
0
شرمنده اميرجون دانلودر اصلي خودتي منم فقط براي اينكه اين سبك انيمه رو دوست دارم براي خودم هم دان مي كنم.:blush:
.

اگر شما می خواهید دانلود کنید بکنید من اینو میزارم به عهده شما انیمه زیاده فکر میکنم اگر من برم یه چیزه دیگه دانلود کنم حداقل به جای یکی دو تا انیمه مختلف داریم :lol:​
 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
نه بابا امير جان شما دانلودر اصلي هستيد:) به اسم شما ثبت ميشه. اما اگر از اين سبك خوشت نمياد موضوع چيز ديگه هست اگه حال نمي كني من دان كنم:happy:.
 
بالا