تیک وب خوبه چهار ساله باهش کار میکنم
خواستم برم نت افزار هنوز سایت راه نیافته
میگن برو پلن دو چرا چون دامنه الکسا پایینی داشت
از اینکه رضایت دارید خوشحالیم
یادمه چند سال پیش یه انجمن خریدم روی تیک وب بود..نزدیکای خرداد شد..مدیرش اطلاعیه زد که آزه..من امتحونای مدرسم شروع شده..میخوام برم بخوانیم و بنویسیم و علوم بخونم
دیگه نمیتونم پشتیبانی کنم...
سایت هارو به امان خدا رها کرد و رفت پای درس و مشقش..یه روز لایسنس سی پانل تموم میشد..یه روز ای پی بلاک میشد..یه روز سایت دان میشد
یه روزم ساپسند میشد
و من مجبور شدم انجمنمو ببرم پارس وی پی اس...اونجا هم رفتم سرور هاشونو منتقل کردن و سایت بدون دیتابیس و بدون بک آپ تحویلم دادن..و اینجوری بود که سایت من به گاج رفت:general512::general512:
همچین اطلاعیه ای هیچ وقت در تیک وب زده نشده و این شایعات بوده که همچین طرز فکری برای شما ایجاد کرده
البته تیک وب ابتدا با مدیریت شخص دیگه ای بوده که بعد ها واگذار شده
با تمام احترام اما اصلا موافق نیستم .
من از اول ، تیک وب سرویس داشتم واقعا افتضاح بود
مدیر سایت تیک وب مهدی علایی یه دبیرستانی بود که موقع امتحان هاشون کلا هاستینگ و مشتری هاشون رو رها کرده بودن !
اصلا هم تیکت جواب نمیدادن ، مشتری هاشون براشون اصلا اهمیت نداشت ...
نمیدونم الان چجوری شما ازشون راضی هستید، به بدبختی سایتمو منتقل کردم رفتم خداروشکر
شما کی از ما سرویس داشتید ؟
بنده یک سرویس رایگان به شما میدم یک هفته کامل تست کنید ببینیم دقیقا کدام قسمت سرویس ما افتضاح هست !
سایتم نسبتا داشت جون میگرفت اومدم با همین تیک وب صحبت کردم گفتم شما فلان بازدید در روز به همراه فلان درصد مصرف سی پی یو رو میتونید ساپورت کنید گفتن بلللللللللللله چرا که نه دقیقا 6 ساعت بعد از انتقال اومدن سایت رو Suspended کردن تیکت زدم چرا سایت رو بستین گفتن سایت شما توی اتکه :|:general710: گفتم اتک نیست باز کردن نیم ساعت بعد دوباره بستن گفتن شما دارید از سیستم های افزایش بازدید استفاده میکنید یا پاپ اپ های زیاد گفتم هیچکدوم بررسی کردن دیدن یه چیزی پروندن و دوباره باز کردن و دقیقا گفتن ما نمیتونیم سایت شما رو ساپورت کنیم بک اپ رو دادن گفتن بر جای دیگه :general410::general410:
خب شما هم احتمالا پلنی تهیه کردید به مصرف سایتتون نمیخورده !
اگر هم قبل از خرید به شما گفتیم مشکلی نیست طبق حرف های خودتون بوده
و اگر هم یکم فکر کنید میبینید هیچ میزبانی دوست نداره مشتری خوبش رو از دست بده و اگر به شما بکاپ دادیم که منتقل کنید حتما به فکر افت رتبه سایت شما روی سرویسی که تهیه کردید + صدمه سایت شما به کیفیت بقیه مشتریان بودیم ...
انجمن من تو تیک وب به فنا رفت از بس ساس شد:general509:
به احتمال 90 درصد روی پلن های میزبانی معمولی ما بودید که طبق قوانین دیتابیس های بالای حدود 200 مگ روی سرویس های معمولی ممنوعه و شما با vb احتمالا خیلی بیشتر از این مقدار دیتابیس داشتید
اینکه قوانین رو مطالعه نمیکنید و دلیلی بر بی کیفیت بودن سرویس های ما نیست ، شما باید پلن های پربازدید رو تهیه میکردید
تیک وب و فردا هاستینگ هم نجربه خوبی ازشون نداشتم و فقط مدت کوتاهی ازشون استفاده کردم.
بفرمایید چرا و دقیقا چطور تجربه خوبی نداشتید ، ایمیل یا سرویسی که داشتید رو پ.خ کنید بنده چک کنم مشکل چی بوده
یک نکته هم به همه شما دوستان درگوشی بگم !
در ایران به جز یکی دوتا از هاستینگ ها (از سه تا هم بیشتر نمیشن ) بصورت شرکتی و حرفه ای هاستینگ رو انجام نمیدن
بالای 95 درصد و شاید بیشتر هاستینگی های ایران حداکثر سه نفر پشتیبان و مسئول دارن
حتی هاست دی ال
نت افراز ، میهن وب هاست و بقیه همکاران خوبمون
چون اصلا بصرفه نیست و هزینه های استخدام پشتیبان ؛ اعتماد سازی و... اینقدر زیاده که اگر ما یا خیلی از هاستینگا بخوایم همچین روالی رو پیش بگیریم هزینه سرویس ها رو باید چند برابر کنیم که در این صورت فقط مشتریان خاص و محدودی خواهیم داشت
پس اینکه بخواید انتظار داشته باشید یک شرکت با این قیمت های مناسب با تمام کارمنداش همیشه در خدمت شما باشن حداقل الان و در این وضعیت هاستینگ خیالبافی هست (کلا الان دو یا سه شرکت هاستینگ داخل ایران اینجوری هستن)
برای اینکه تاپیک هم شلوغ و منحرف نشه پاسخ ها و نظراتتون نسبت به این پست بنده رو داخل پ.خ ارسال کنید پاسختون رو میدم
پ .ن : البته شرکت ما هم خیلی وقته ثبت شده و همزمان با رونمایی از قالب جدید بزودی داخل سایت قرار داده میشه
تیک وب هم سه پشتیبانی و مسئول داره که یکیشون در ایام عید پاسخگو هستن
موفق باشید