• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ناصر خان حجازی

pooyan_S

Registered User
تاریخ عضویت
11 می 2009
نوشته‌ها
1,948
لایک‌ها
1,361
تشکر خانواده ناصر حجازی از مردم


خانواده زنده یاد ناصرحجازی، با انتشار پیامی از حضور باشکوه هواداران گلر افسانه ای فوتبال ایران در مراسم "وداع آخر" تشکر کردند.

به گزارش خبرآنلاین در این پیام تشکر که با امضای آتیلا حجازی منتشر شده، آمده است: "بی شک پدرمان دیروز خوشحال و همراهمان بود و تا همیشه با ما می ماند. با ما فرزندانش و با شما مردم عزیز کشورمان که همیشه دوستش داشتید و دوستتان داشت. ما خانواده حجازی تا همیشه حضور گرمتان را دریاد خواهیم داشت و سپاس گذاریم."

در ادامه این پیام آتیلا با دعوت از مردم برای حضور در مراسم یادبود ناصرخان نوشته است: "به یاد او فردا جمعه، مورخ 6 خرداد 1390 از ساعت 11 تا 1 بعد از ظهر، در مسجد جامع شهرک غرب، به نشانی شهرک غرب، خیابان صیف، مسجد جامع چشم انتظارتان هستیم."

گفتنی اینکه مسجد جامع شهرک غرب روبروی مرکز خرید میلاد نور واقع شده است.

======

مراسم ترحيم ناصر حجازي فردا در مسجد جامع شهرك غرب

فارس: مراسم ترحيم ناصر حجازي فردا (جمعه) ساعت 10 صبح در مسجد جامع شهرك غرب تهران برگزار خواهد شد.

مراسم ترحيم ناصر حجازي اسوره فوتبال ايران فردا (جمعه) ساعت 10 صبح در مسجد جامع شهرك غرب تهران برگزار خواهد شد.

اين اسطوره فوتبال كشورمان 2 خردادماه به رحمت خدا رفت و پيكرش روز گذشته در ميان ده‌ها هزار علاقه‌مند پس از تشييع از ورزشگاه آزادي در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) تهران به خاك سپرده شد.

=======

26244_240.jpg

ممنون بابت اطلاع رسانیت ...
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39

ikiosan

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2011
نوشته‌ها
1,136
لایک‌ها
231
سن
31
محل سکونت
اندیشه
ناصر خان تا عبد تو یاد این ملت میمونه
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
عكس العمل يوفا به فوت ناصـر حجـازي :

تشكر صفحه رسمي يوفا در فيسبوك به خاطر گفتن تسليت كاربران ايراني برای ناصر حجازي . Thank you to all those who have posted tributes to Nasser Hejazi

14k9kp3.jpg
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
مجلس ترحیم زنده یاد ناصر حجازی صبح امروز جمعه با حضور بازیکنان تیم های فوتبال کشور مربیان و مسئولان ورزشی و هواداران و دوستداران ورزش کشور در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد.

95604_546.jpg


95605_861.jpg


95606_827.jpg


95607_954.jpg


95608_449.jpg


95609_402.jpg


95610_101.jpg


95611_461.jpg


95612_970.jpg


95613_919.jpg


95614_292.jpg



95624_851.jpg


95623_981.jpg


95622_150.jpg


95621_379.jpg


95620_264.jpg


95601_710.jpg


95602_583.jpg


95603_991.jpg
 

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
گزارش سايت فيفا از درگذشت ناصر حجازي
مردي با واكنش‌هاي ماوراي صوت


سايت فيفا در گزارشي ويژه به درگذشت ناصر حجازي و مراسم خاكسپاري او پرداخته است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ابتداي اين گزارش آمده است: هفته اخير، هفته‌اي بود كه در آن مردي كه با واكنش‌هاي ماوراي صوت خود ايران را به دو قهرماني جام ملت‌هاي آسيا در روزهاي اوج آن تيم در دهه 1970 رسانده بود، مردي كه منچستريونايتد براي به خدمت گرفتن او تمايل داشت، مردي كه دومين دروازه‌بان برتر آسيا در قرن بيستم شناخته شد و مهم‌تر از همه مردي كه در طول 61 سال زندگي‌اش متواضع، صادق و فروتن ماند، از ميان دوستدارانش رفت.

شمع‌هاي زندگي ناصر حجازي دوشنبه اين هفته پس از 18 ماه مبارزه با سرطان ريه خاموش شد. با اين حال خاطره او تا ابد روشن خواهد ماند.

در ادامه اين گزارش آمده است: زنان ايراني اجازه يافتند براي اولين بار در يك ميدان رسمي در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كنند كه سه هزار نفر از آن‌ها از جمله «آتوسا» دختر حجازي، «كاپيتان تيم ملي بانوان ايران» و هم تيمي‌هاي او در كنار اعضاي خانواده‌ اسطوره، دوستان و ساير هم بازي‌هاي سابق او در تشييع پيكر حجازي حاضر بودند. تابوت حجازي در ورزشگاه آزادي جايي كه او بسياري از واكنش‌هاي استثنايي خود را براي تيم ايران و استقلال پيش از آن كه به عنوان يك اسطوره شناخته شود، انجام داد، تشييع شد و پس از آن در بهشت زهرا (س) به خاك سپرده شد.

در ميان 20 هزار نفري كه اين شانس را داشتند كه در اين مراسم حضور داشته باشند، علي دايي بود كه با 109 گل زده ملي بهترين گل زن تمام تاريخ است و دايي كسي است كه در جواني به وسيله حجازي كشف شد.

دايي در اين مراسم گفت: "اينجا نيامده‌ام كه با اسطوره‌مان خداحافظي كنم. حجازي هميشه در قلب‌ها و ذهن‌هاي ما زنده خواهد ماند. من درس‌هاي ارزشمندي براي زندگي از حجازي آموختم كه در ادامه زندگي‌ام از آن‌ها استفاده خواهم كرد."

سايت فيفا ادامه مي‌دهد: حجازي كه در 19 دسامبر 1949 ، كمتر از شش ماه بيش از نخستين بازي بين‌المللي تيم ملي ايران به دنيا آمده بود، خيلي زود برنامه‌اش براي تبديل شدن به يك ورزشكار حرفه‌اي را ترسيم كرد. كنجكاوي او باعث شد كه به بسكتبال‌ وارد شود و در تيم ملي جوانان كشورش هم خيلي زود وارد شد. با اين حال مصدوميتي كه براي دروازه‌بان تيم مدرسه او رخ داد، استعداد حجازي را در درون دروازه‌ نشان داد. مربي آن تيم حجازي را كه بسيار آماده بود و قدي مناسب براي دروازه‌باني داشت را براي تيمش انتخاب كرد. در آنجا بود كه حجازي عاشق فوتبال شد و بسكتبال‌ به جاي يك شغل براي او يك تفريح شد.

حجازي پس از اين و قبل از پيوستن به تاج براي تيم نادر به ميدان رفت، در سال 1969 تاج رايكوف را كه قبل از آن هدايت ايران را نيز در دست داشت به خدمت گرفت. آن مربي يوگسلاو خيلي زود حجازي را به تيم ملي دعوت كرد و به او فرصت داد كه نخستين بازي بين‌المللي‌اش را در 19 سالگي در مقابل پاكستان انجام دهد. در بازگشت به تاج، رايكوف و حجازي به تيمشان كمك كردند تا قهرمان آسيا در سال 19970 شود.

اما اين اوج موفقيت‌هاي حجازي در زمان بازيگري نبود و حتي آرزوهاي ناصر به نيمه‌هاي راه نيز نرسيده بود. حجازي به ايران كمك كرد تا در جام ملت‌هاي 1972 و 1976 عملكردي به ياد ماندني به ويژه‌ در شكست دو بر يك كره جنوبي در فينال داشته باشد، حجازي همچنين براي تيم ملي كشورش در بازي‌هاي المپيك 1972 و 1976 و جام جهاني 1978 آرژانتين دروازه‌باني كرد، جايي كه او چند خاطره به ياد ماندني از خود به جا گذاشت. يكبار در واكنشي با يك دست ضربه جو جوردن، بازيكن اسكاتلند را دفع كرد و در بازي مقابل پرو يك واكنش استثنايي در برابر شوت تئوفيل كوبيلاس داشت، اگر چه تيمش چهار بر يك آن بازي را واگذار كرد.

همان واكنش‌ها باعث شد كه منچستريونايتد او را به طور آزمايشي به اولدترافورد بياورد و در شرايطي كه شياطين سرخ در آستانه عقد قرارداد با حجازي بودند، مشكلات سياسي در آن زمان مانع از اين شد كه حجازي به منچستر برود.

سايت فيفا در ادامه گزارش خود درباره ناصر حجازي آورده است: حجازي شصت و دومين و آخرين بازي ملي خود را براي ايران در بازي مقابل كويت در نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا 1980 انجام داد . شش سال پس از آن، حجازي سه سال در تيم «شهباز» بود. حجازي پس از آن يك سال در محمدان بنگلادش بازي كرد كه 31 بار براي اين تيم به ميدان رفت و در دومين سال حضورش در بنگلادش مربي اين تيم شد. در بازگشت به ايران ميان سال‌هاي 1988 تا 2007 او سرمربي 9 تيم ايراني بود.

و دست آخر اين آخرين حضور او در فوتبال بود و ورزش تا آخرين لحظه‌ها در كنار او ماند. در واقع هنگامي كه او روز جمعه به كما رفت، در حال تماشاي بازي استقلال و پاس همدان از تلويزيون بود.
 

pooyan_S

Registered User
تاریخ عضویت
11 می 2009
نوشته‌ها
1,948
لایک‌ها
1,361
ببینم این مردک!قلعه نوعی امروز هم که نبود!!!!!
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
n00128213-r-b-000.jpg

آفتاب: عادل فردوسی‌پور امروز به مراسم ترحیم ناصر حجازی رفته بود. یکی از حاضران در مسجد، وقتی دید فردوسی‌پور سر پا ایستاده و جایی برای نشستن ندارد، به عادل تعارف کرد که جایش بنشیند اما عادل این تعارف را قبول نکرد و سرانجام مرد قوی‌هیکل مجبور شد از زورش برای نشاندن عادل در سر جای خودش استفاده کند!

قیافه عادل رو:دی
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
حضور آتیلا حجازی در ورزشگاه آزادی و تسلیت هواداران پرسپولیس
حضور پرشور تماشاگران پرسپولیس، دعوت تماشاگران به اتحاد و همدلی و ادای احترام به روح زنده یاد ناصر حجازی از مهمترین حواشی دیدار پرسپولیس - سپاهان است.
به گزارش خبرنگار مهر، با وجود برگزاری بازی در یک روز غیر تعطیل جمع کثیری از هواداران پرسپولیس برای تماشای دیدار این تیم مقابل سپاهان به ورزشگاه آزادی آمدند. این دیدار حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود:

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آزادی آمده اند و با حضور در جایگاه مخصوص تماشاگران استقلال از تیم خود حمایت می کنند. جمعی از علاقمندان به استقلال و امیر قلعه نویی برای حمایت از این مربی به ورزشگاه آمده اند.

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی با سردادن شعار "پرسپولیس قهرمان، اتحاد، اتحاد" سرخپوشان را دعوت به اتحاد و همدلی می کردند.

* در مقابل درب ورودی جایگاه وی آی پی پلاکاردی از سوی روابط عمومی ورزشگاه آزادی نصب شده بود که روی آن درگذشت ناصر حجازی را تسلیت گفته بود.

* پیش از آغاز مسابقه بازیکنان دو تیم با گذاشتن گل مقابل تمثال ناصر حجازی به روح این پیشکسوت فوتبال ایران ادای احترام کردند. علی دایی و امیر قلعه نویی پیش از آغاز بازی کنار عکس ناصر حجازی ایستاده و برای شادی روح این مرحوم فاتحه خواندند.

* رضا عنایتی، جواد کاظمیان و سیدمهدی رحمتی از تیم سپاهان و وحید هاشمیان، مجتبی و مهدی شیری، سعید حلافی و محمد منصوری از تیم پرسپولیس سمت نیمکت سرمربیان دو تیم رفتند و برای ورود به زمین از دایی و قلعه نویی رخصت گرفتند.

* سوزوکی توکوآکی، رئیس لیگ حرفه ای فوتبال آسیا با تیم همراهش امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارند. آنها ضمن بازدید از بخش های مختلف ورزشگاه تماشاگر بازی پرسپولیس - سپاهان بودند.

* در طول بازی بارها و بارها بین تماشاگران دو تیم درگیری به وجود آمد. تماشاگران پرسپولیس امیر قلعه نویی را مربی کوتوله خطاب می‌کردند!

* بازیکنان دو تیم پیش از آغاز مسابقه با یک دقیقه سکوت به روح ناصر حجازی ادای احترام کردند. در این زمان تماشاگران با خواندن سرودی با ناصر حجازی وداع می کردند. بازیکنان دو تیم نیز با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

* در جمع تماشاگران ویژه حاضر در ورزشگاه چهره هایی چون حبیب کاشانی، احمدرضا عابدزاده، رضا وطنخواه، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس و... دیده می شوند. ضمن اینکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در ورزشگاه حضور دارد.

* آتیلا حجازی با حضور در ورزشگاه آزادی مورد تشویق تماشاگران پرسپولیس قرار گرفت.

* در دقایق ابتدایی بازی داور به احسان حاج صفی کارت زرد نشان داد که این مسئله اعتراض شدید امیر قلعه نویی را به دنبال داشت.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
ظاهرا حساسیت و علاقه ای که دوستداران زنده یاد ناصر حجازی برای یادکردن از اون در فینال لیگ قهرمانان اروپا به خرج دادن به نتیجه نشسته و بنری مزین به نامش تو ورزشگاه نصب شده بوده :

scgsvaqkhfc2j2xgap8p.jpg
 

فایل های ضمیمه

  • 250229_1799158174475_1105388401_31639603_675602_n.jpg
    250229_1799158174475_1105388401_31639603_675602_n.jpg
    37.5 KB · نمایش ها: 20
Last edited:

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خطش سبزه !!
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran

بهله ! :happy:

آتيلا حجازي: براي قدرداني از پرسپوليسي‌ها در ورزشگاه حاضر شدم

A1073379.jpg


آتيلا حجازي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد دليل حضورش در ورزشگاه آزادي در ديدار پرسپوليس و سپاهان اظهار داشت: تماشاگران پرسپوليس به پدرم محبت زيادي كردند و بدون هيچ چشمداشتي در مراسم پدرم شركت كردند. آنها هم به منزل آمدند و هم به ورزشگاه آزادي و هم در بهشت زهرا حضور پرشوري داشتند. من امروز براي اولين بار آمده‌ام تا بازي تيم پرسپوليس را تماشا و از طرفداران اين تيم به اين شكل تشكر كنم كه با من و خانواده‌ام همدردي كردند.
وي ادامه داد: همه مردم به خانواده ناصر حجازي لطف داشتند. باز هم از مردم تشكر مي‌كنم كه ما را تنها نگذاشتند.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
r7z1dvpjryy6utnmcr65.jpg

بچه های تیم پرسپولیس هم دیروز با کاور و عکس زنده یاد حجازی وارد زمین شدن ، علی دائی هم که سر تا پا مشکی پوشیده بود که کارشون واقعا جای تقدیر داره ، اونوقت ژنرال ؟!! خیلی ترگل ورگل و با لباس سفید ! تو هیچ مراسمی هم که شازده نیومده ظاهرا ..
 

فایل های ضمیمه

  • 252042_10150190357120882_13741315881_7515145_1171020_n.jpg
    252042_10150190357120882_13741315881_7515145_1171020_n.jpg
    46.8 KB · نمایش ها: 43

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
r7z1dvpjryy6utnmcr65.jpg

بچه های تیم پرسپولیس هم دیروز با کاور و عکس زنده یاد حجازی وارد زمین شدن ، علی دائی هم که سر تا پا مشکی پوشیده بود که کارشون واقعا جای تقدیر داره ، اونوقت ...؟!! خیلی ترگل ورگل و با لباس سفید ! تو هیچ مراسمی هم که شازده نیومده ظاهرا ..

چه بهتر فرزاد جان
ادمها در گذر زمان عوض میشند و پرده از نقاب میکشند
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
38
محل سکونت
تهران
r7z1dvpjryy6utnmcr65.jpg

بچه های تیم پرسپولیس هم دیروز با کاور و عکس زنده یاد حجازی وارد زمین شدن ، علی دائی هم که سر تا پا مشکی پوشیده بود که کارشون واقعا جای تقدیر داره ، اونوقت ژنرال ؟!! خیلی ترگل ورگل و با لباس سفید ! تو هیچ مراسمی هم که شازده نیومده ظاهرا ..
گفته تهدیدم کرده بودن که اگه بیام حسابمو برسن :دی
 

Jimmy Jump

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2011
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
10
محل سکونت
@H\/@z
زندگی ناصر حجازی ابعاد مختلفی دارد که یکی از ابعاد آن قبل از مرگش هرگز نزد افکار عمومی روشن نشد، زیرا خود او نمی خواست متهم به ریاکاری و تظاهر شود.

«ناصر»ی که سال ها قبل عده‌ای او را به عدم حضور در حرمین امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) متهم کرده بودند، در یک نیمه شب در حرم حضرت ابوالفضل (ع) اشک ریخت.

«ناصر»ی که مخالفانش می دانستند انگ فساد مالی و اخلاقی به او نمی چسبد و ناجوانمردانه اعتقادات وی را نشانه می گرفتند، در زمره بانیان یک هیأت قدیمی عزاداری در تهران بود.

«ناصر»ی که می گفتند هیچکس و هیچ چیز را قبول ندارد، دلی داشت مثل آیینه و مثل رود که به دوستانش می گفت اگر کاری می کنم، برای خدا است، نباید همه آن را بدانند، مهم این است که همان بالایی بداند.

«ناصر»ی که می‌شناختیم و شاید هم خوب نمی‌شناختیم، همانی است که در شب 28 صفر 2 سال پیش در بین عزاداران امام حسن مجتبی(ع) حاضر شد و اشک ریخت. آن روز حجازی که از مشکل تنفسی رنج می برد و اگر جایی بوی دود و حتی بوی غذا به مشامش می رسید، سرفه های وحشتناک امانش را می برید، بدون کوچک‌ترین مشکلی بر سر دیگ حلیم نذری حاضر شد و حتی یک سرفه هم نکرد. فردای همان روز به دوستانش گفته بود منی که به خاطر حساسیت شدید ریه‌ام حتی آشپزخانه خانه را به منزل فرزندانم منتقل کرده‌ام، شب 28 صفر بدون کوچک‌ترین مشکل رفتم و دیگ حلیم را هم زدم!...

و بالاخره «ناصر»ی که دست آخر به دست بی‌رحم سرطان از پا درآمد، سال ها قبل – شاید 10، 12 سال پیش – مخارج درمان یک دختر سرطانی را تقبل کرده بود؛ دختری که نمی دانیم هنوز زنده است یا نه.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
تشكر باشگاه استقلال از هواداران پرسپوليس به دليل ارج گذاشتن به حجازي

A1073361.jpg


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: مجموعه استقلال با تمام قوا خود را مهیای نبرد سرنوشت‌ساز روز پنجشنبه می‌کند و امیدواریم با ارائه یک بازی جوانمردانه جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: از باشگاه، مسئولان، کادرفنی، بازیکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس به پاس احترام و قدردانی آنها از اسطوره باشگاه استقلال، مرحوم ناصر حجازی سپاسگزاریم. آنها با رفتار خود ثابت کردند قدر و منزلت اسطوره تاریخ‌ساز باشگاه استقلال را می‌دانند و آنچه در فوتبال ماندگار است یاد نیک است. از طرف روابط عمومی باشگاه استقلال از مجموعه پرسپولیس و هواداران عزیز تیم سرخ‌پوش تهرانی که در مراسم بزرگداشت حجازی و بازی با سپاهان سنگ تمام گذاشتند، سپاسگزار هستم.
 
بالا