برگزیده های پرشین تولز

يک گيگا بايت اي ميل مجاني در گوگل!

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
ايميل رايگان شركت گوگل در نطفه خفه خواهد شد ؟!
خبرگزاري كارايران
به دنبال بروز اعتراضاتي در زمينه نقض قوانين رعايت حريم خصوصي افراددر سيستم Gmail يك سناتور آمريكايي در تلاش است تا ا ايميل رايگان شركت گوگل را در نطفه خفه كند.

, سناتور دمكرات" سن ليز فيگوروآ" اعلام كرد اسكن و بازبيني ايميل هاي افراد پيش از دريافت آنان توسط شخص دريافت كننده در قوانين ايالات متحده جرم محسوب مي شود , حتي اگر مشتريان شركت گوگل به طور تلويحي در مقابل دريافت يك گيگا بايت فضاي رايگان ايميل با اين بازبيني موافقت كرده باشند.
بنابراين گزارش, گوگل به منظور جلوگيري از ارسال اسپم و پيامهاي نا خواسته بازرگاني به كار بران Gamil اعلام كرده است ,ايميل هاي ارسالي در اين سيستم پيش از دريافت به طور اجمالي بازبيني مي شود, اين شركت در عين حال متعهد شده است ايميل هاي بسيار خصوصي نظير ايميل هاي ارسالي ميان پزشكان و بيماران، دوستان نزديك و همسران از مسير ديگري ارسال شده و مورد بازبيني قرار نمي گيرند.
با اين وجود مراجع حمايت از قوانين رعايت حريم خصوصي افراد تحقق چنين استثنايي را غير ممكن داشته و با اسكن ايميل ها به طور كلي مخالفت مي كنند.
اين گزارش حاكي است , سناتور" فيگوروآ" طي يك لايحه تقديمي به سناي آمريكا خواستار تعطيلي Gamil شده است.
شايان ذكر است, پيش از اين مراكز حمايت از قوانين رعايت حريم خصوصي افراددر 16 كشور جهان نيز تهديد كرده بودند در صورت راه اندازي Gamil عليه گوگل به دادگاه شكايت مي كنند.
گفتني است, Gamil هم اكنون مراحل آزمايشي خود را پشت سر مي گذارد و گوگل اعلام كرده است امكان بازبيني در مورد سيستم اسكن ايميل هاي ارسالي وجود دارد
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
ارتباط مخفي سرويس ايميل گوگل با اف.بي.آي

جام جم :
مسوولان گوگل هرگونه رابطه ميان طراحي سرويس ايميل Gmail با اف.بي.آي را رد كردند.
سازمان EPIC پيش تر اعلام كرد كه گوگل در توافقي پنهان با اف.بي.آي به اين سازمان اجازه داده تا به اطلاعات كاربران Gmail دسترسي نامحدود يابد و آنها را وارسي نمايد.
سازمان EPIC همچنين با انتشار اين خبر و ملاقات با سناتورهاي كاليفرنيا فشار به گوگل براي تغيير در سيستم ايميلش را خواستار شده است.
ناتان تيلور ، سخنگوي گوگل دراين باره گفت : من نمي توانم درباره استفاده از فناوري ها (گوگل) توسط ديگران اظهارنظر كنم.
 
بالا