جسارته البته میون کلامتون
حرف اون دوستمون هم بر اساس تجربه هست و محترم
ولی این مشکلی که شما میگی از ریل سوخت میتونه باشه نه واشر سر سیلندر چون ایرادات این چنینی تاثیر مستقیم روی فرم سوختن سوخت و در نتیجه رنگ دود اگزوز داره که به راحتی میشه از اون طریق فهمید
شما یه دیاگ بزن هرچی هست به نظر بنده از ریل سوخته شامل ایرادات شمع یا سوزن انژکتور و کثیفی فیلتر ها و حتی شلنگ ها
در ضمن باتری رو هم یه نیم نگاهی داشته باش چون ممکنه خودش یا دینام یا ذغال دینام ایرادی پیدا کرده باشن و سیستم جرقه زنی باشه که منبع ایراده
در کل به نظر من به ترتیب برو اول باتری ساز که دینام و اجزاش رو چک کنه و بعد دنبال ریل سوخت
کدوم محلی ؟
L7 II
من 13 سال 206 تیپ یک داشتم و سر چند اشتباه محلک (یا مهلک - املاشو بلد نیستم) ماشینمو باختم.
1- نریختن ضد یخ و احتمالا ترک خوردن موتور
2- نرسیدن آب و روغن
3- تعمیر کار بد و قطعات نامرغوب
یعنی 4 میلیون ضرر کردم و تقصیر خودم بود
من کلا برای کپ و خاموش شدن 7 بار دیاگ زدم و 7 هزار تومن هر بار نمایندگی ازم پول گرفت (شهرک غرب مرکزی شماره ؟)
حرف این دوستمون هم کلا اشباه نیست. چون روز بعد از دیاک ئدرست بود و. کپ نمی کردولی بعد از روز دوم همون آش و همون کاسه
بعد از سوختن واشر سر سیلندر برای بار دوم و انداختن واشر نو مکانیک مثلا وارد که بعد گندش در اومد و 3 ماه بیشتر مهمون نبود و باعث نابودی کل ماشین شد
ایراد روشن نشدن بار اول و کپ کلا بر طرف شد .
تئوری شم اینه که آب وارد محفظه میشه موتور میشه و باعث میشه بنزین نتونه خوب بسوزه ولی وقتی گرم میشه آب بخار میشه و دیگه استارت می خوره
مشکل کپ و روشن نشدن خیلی شایع هست. البته ماشین این عزیز پرایده ولی خوب انژکتوریهو ماشین های انژکتوری شبیه هم هستند تقریبا
(البته پراید های مدل بالا انژکتوری هستند . من 14 سال پیش کاربراتوری داشتم و بعد زا یک بار ور رفتن با کاربراتور خیلی سخت روشن میشد و مرکزی هم بردم
درست نشد که نشد که آخرش فروختم یعنی باید باطری کاملا سالم و پر بود مهبشه استارت زیادی زد که روشن بشه)
اصلا ماشین انژکتوری چه نو چه کهنه چه خارجی چه ایرانی باید با استارت اول در درمای معمولی روشن بشه. این یه اصله
حالا به فرض هم دو یا سه بار استارت بزنه و روشن بشه به جایی بر نمی خوره . خوب اینجا ایرانه و ما هم بنز و بی ام و نداریم که اینقده حساس بشیم
اینکه واشر نسوزه و یاطاقا نزنه و تسمه نایم و روغن موتور و گیر بکس ایراد اساسی نباشه کافیه به نظر من نباید مته به خشخاش گذاشت.