سال بود عوض نکرده بودم و رنگ ضدیخ کامل خاکی شده بود. برای همین بعد از اینکه ضدیخ خاکی رنگ رو تخلیه کردیم یک دور آب هم ریختیم که اگر رسوباتی بود بیرون بریزه (بود و ریخت). ضدیخ جدید رو ریختیم.
از مرداد ماه تا آبان ماه زیاد هم وارسی نمی کردم، اما وقتی آبان ماه در رادیاتور رو باز کردم دیدم دوباره رنگ عوض شده. بردم سرویسکار و بعد از تخلیه، سه چهار بار با ریختن آب زنگ زدگی رو شستیم. ضدیخ جدید ریختیم.
الان بعد از دو هفته دوباره زنگ زدگی تو ضدیخ انقدر هست که رنگش کامل عوض شده.
به نظرتون کیفیت ضدیخ میتونه باعث همچین مشکلی بشه؟ یا جرم بستن لوله بخاری؟ یا موتور داره دچار رسوب شدید میشه؟
خودرو قبلا ضدیخ داخلش نبوده و جرم بسته.
حالا ضد یخ جدید هی داره رسوبات رو میکنه و حل میکنه.
اگر یک مایع coolant flush گیر بیارید کارتون بسیار راحت تر خواهد شد.
تذکر:در حین عملیات تمیزکاری ، احتمال سوراخ شدن واشر سرسیلندر های پوسیده و ضعیف و همچنین واتر پمپ های جرم بسته و پولک ها و ... وجود دارد.
این فیلم رو هم ببینید.چیزهای زیادی یادمیگیرید.
دوستان سلام،
بنده 207 مدل 99 دارم
مشکلی که دارم اینه در دنده سنگین و سرعت کم طبیعتا ،گاز رو که ول میکنین ماشین کپ میکنه و دوباره که گاز میدی این کپ کرده و کَندنه اذیت میکنه.یعنی نرم ماشین سرعت و کم نمیکنه یهو کپ میکنه که انگار پارو برداشتی از روی گاز.
راهنمایی میفرمایید
برنامه ecu مشکل داره.
فقط هم 207 این مشکلو نداره. من سورن پلاس سوار شدم سر میدون از دنده 3 اومدم 2 گاز دادم ماشین کمپلت کپ کرد و راه نمیرفت.بسیار خطرناک هست.
ریمپ ای سی یو راه حل هست.
مزیت فیلتر بنزین پلاستیکی با آلومنیومی چیه؟
هیچ فرقی ندارن.فیلتر پلاستیکی یه عیبی داره: موقع جداکردن سوکت شلنگ از فیلتر ، ممکنه سر فیلتر بشکنه و بمونه داخل سوکت!!! دراودنش هم راه حل داره ولی درکل دردسره.