S H 4 H 4 i3
Registered User
- تاریخ عضویت
- 29 ژانویه 2012
- نوشتهها
- 1,573
- لایکها
- 1,482
- سن
- 34
بله!آیا شما از موتور xu7 ملقب به سلطان واشر استفاده می کنید؟
ترموستات رو همون موقع خودم عوض کردم و آب بندی کردمآب خیلی کم کرده باشه دو دلیل داره:
1- شیلنگ ها فاسد شده و نشتی داره
2- ترموستات پلاستیکی ترک برداشته و نشتی آب داره (برای من اتفاق افتاده)
3- اگه نشتی آب از بین سرسیلندر و موتور هست که واشر زده
----------
پس ابتدا لوله ها و ترموستات رو چک کن ببین خیس هستن یا نه چون ترموستات خودم شکسته بود و اب خالی کرده بودم
شلنگها هم کلا تازه عوض شده با رادیاتور
نشتی رو نمیبینم کجاست وقتی موتور درجا روشن بود چیزی ندیدم
یه روز بعدش موتور سرد بود دیدم که زیرش..
شلنگ بالای رادیاتور یکم چسبناکه بدنش!
اونیکه عوض کرده میگه جنس شرکتی بوده و اوکیه نمیدونم شاید تو حرارت ذوب میشه!
نه اصلا اینطوری نیست!مشاهده پیوست 1328493
این درب روغن با علائم واشر هست.
----------------------------------
این که ماشین بعد 3 هزار تا واشر سوزونده هم اتفاق زیاد افتاده چون تعمیرکار ناشی خوب واشر رو نصب نمیکنه
یه قطره ملایم روش یکم سفید بود تمیزش کردم دفعه بعد بازم چک میکنم
روغن تو رادیات نبود
میگم در حد ترسوندن احتمالا با یه نشتگیر اوکیش کنم بره..
میترسم مجاری آب رو کیپ کنه بدتر شه واسه همین میپرسم کسی تست کرده؟!