برگزیده های پرشین تولز

کلاهبرداری کاربر pouria.b لطفا بطور کامل بخونید کلاه سرتون نگذارد

MDpC

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2016
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
72
سن
24
محل سکونت
tehran
آخه این چه حرفیه بزرگوار عزیز دل
باز کن ... ببند... زنگ بزن... ببین ...
به هیچ وجه نباید بهش دست بزنه..
وقتی فروشنده میاد کالایی رو با مشخصات معینی میفروشه و خریدار سؤالات مدنظرش رو هم می پرسه و جواب های واضح و صریح از فروشنده دریافت می کنه
سپس کالا ارسال شده و بعد از تست مشخص شده که مطابق توضیحات و مشخصات نبوده یقینا حق با خریدار نه فروشنده
چرا سعی می کنید موضوع رو تغییر بدید
مستندات خریدار رو ببینید یه سری مسائل عیان میشه که قابل بازگو نیست
اگر گارانتي هم داشته باشه باید فروشنده پیگیر گارانتیش باشه نه خریدار
مورد طبیعی و غیر طبیعی نداره
خریدار سؤال کرده هاله داره فروشنده هم گفته نه
خواهشا خودتون رو بگذارید جای خریدار
آقای فروشنده محترم بهتر یه تجدید نظری داشته باشن یا ادله‌ی محکمه پسندی بیارن
شاید این من باشم که اشتباه می کنم و قضاوت عجولانه دارم!
درود
نگفتم حتما بازش کنن که، فقط خواستم کمکی کنم که مطمئن بشن این مورد طبیعیه یا نه، که گفتم با رهاشدن السیدی از قاب، این مورد میتونه حل بشه.
راه منطقی ای که من میگم:
گارانتی ها که خودتون در جریانید، دنبال کوچکترین مورد برای مغلطه و طبیعی جلوه دادن هستن، من گفتم تحت عنوان فرد دیگری، مورد این کالا رو به عنوان اینکه گارانتی هم داره، به گوش گرین برسونن، اینجا چون عنوان شده کالا گارانتی داره، گرین باید برای رفع عیب از جیب خودش پول بذاره، اگر گرین همچنان بگه مانیتور مشکل داره و باید تعویض شه، پس یعنی طبیعی نیست و فروشنده عیب کالا رو مطرح نکرده، پس در قبالش مسئوله، اگر گرین بگه که نه، این مشکل طبیعیه و بخواد طفره بره، پس نمیشه این مورد رو عیب گذاشت.
پس اگر گرین با این شرایط بگه طبیعیه، خریدار باید سطح توقعشون رو پایین بیارن و این مورد رو بپذیرن. ولی اگر گرین بگه مشکل داره، فروشنده باید پاسخگو باشن و بابت کالای معیوب فروخته شدهف مسئولیت پذیر باشن.
با درود

---------

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله ای که به صورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، خریدار حق انصراف بدون قید و شرط و بدون دلیل از انجام معامله دارد، در واقع حق فسخ یک طرفه از سوی مشتری فرض شده که بدون هیچ اقدام خاصی میتواند آن را اعمال کند !

متن ماده 37 به شرح ذیل است :

«در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت‌برای انصراف (‌حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.‌تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.»

---------

شما در مورد هاله داشتن پرسیدید و از فروشنده جواب گرفتید نداره . دیگه بقیش مغلطه است

طبق همین قانون شما دوست عزیز میتونید شکایت و پیگیری کنید

نیازی نیست اینجا وقتتون رو هدر بدید
اینها پروتکل های قانون تجارت الکترونیک هست که لزومی نداره کسی قبولش کنه و تحت اونا فعالیت کنه، ولی مثلا یه فروشگاه اینترنتی، برای ادامه ی فعالیتش نیاز به اینماد داره که شرط داشتن اینماد، پذیرش قانون تجارت الکترونیک هست. خرید و فروش های این چنین شامل این قوانین نمیشه. این رو هم نمیدونم اصلاح شده یا از جایی برداشتید، ولی اصلش اینه که یه زمان مرجوعی باید تعیین بشه و لزوما 7 روز نیست، اما طبق عرف شده 7 روز و همه به 7 روز عمل میکنن. ولی حتی همینش رو هم خیلی فروشگاه ها عمل نمیکنن و کالایی که حتی پلمپ هست رو مرجوع نمیکنن.
 

Refigh687

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,192
لایک‌ها
184
سلام خدمت دوستان عزیز
بنده هم بیشنر نظرات دوستان رو خوندم و با توجه به اینکه معاملاتی انجام دادم نظرم رو میگم
کیفیت مانیتور طبق نظر دوستان با تجربه. بی کیفیت بوده و هست و شکی در این قضیه نیست
خریدار قبل از خرید بدلیل اینکه نمیشه با دوربین و فیلم و عکس کیفیت تصویر رو متوجه شد از فروشنده سوال پرسیدند و فروشنده به دروغ عیب جنس رو پنهان کردند
حتی اگه قیمت دستگاه به جای 7 تومن 7 هزار تومن هم بود فروشنده نباید عیب دستگاه رو پنهان میکرد چه برسه به اینکه خریدار سوال هم کرده تا مطمین بشه و بعد مبلغ رو پرداخت کرده
برای بنده هیچ توجیحی برای فروشنده نمی بینم و باید ال این وان رو پس بگیره و مبلغ خریدار رو هم پس بده . دوست عزیز فروشنده ی گرامی دروغ گفتن هر معامله ای رو به لحاظ شرعی و قانونی باطل میکنه .خریدار اگه میدونست این عیب وجود داره اصلا خرید نمیکرد . 2 روز دیگه همین بلا به صورت خیلی بدتر سراغ خودتون میاد بعد میگید چرا فلان چیزو خریدم اینجوری در اومد چرا زندگیم اینجوری شد .معامله ی شما حتی اگه 1000 تومن هم باشه وقتی عیب جنس رو پنهان کردید و دروغ هم گفتید که ایراد نداره حرامه . مبلغ رو به خریدار بر گردونید و جنس خودتون رو پس بگیرید
 

liyapeng

کاربر فعال تاریخ
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
1,826
لایک‌ها
259
سن
39
محل سکونت
سرزمين آريا
درود دوست عزیز


عذرخواهی میکنم قصد جسارت ندارم ولی بنظرم این قانون بیشتر به فروشگاه های اینترنتی مربوطه تا فروش قطعات بصورت دست دوم *
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا که اجناس دست دوم موضوع کاملا" متفاوتیه

در نتیجه بهترین قانون / همون چارچوب قوانین فروم هستش که مدیران زحمت کشیدن ...


که بنظرم به دو دسته بیشتر تقسیم نمیشه / فروش عادی و فروش بصورت مزایده *

قوانین و تفاوت هردو اینا به خوبی مشوده دوستان میتونن برمبنای چارچوب قوانین فروم + شرایط فروش اقدام به خرید و یا اعتراض کنن *

( هم از بابت مهلت تست و هم از بابت مساعل دیگه )


درود

بنده قصد درگیر شدن بی جهت و به بیراهه رفتن خودم رو ندارم

متن قانون که ارسال کردم مشخص هست . و شما هم بهتره با یک حقوق دان در این مورد صحبت کنید تا در مورد قوانین درست توجیه کنه شمارو
 

ali a s

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2016
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
64
محل سکونت
همین نزدیکی
عذرخواهی میکنم قصد جسارت ندارم ولی بنظرم این قانون بیشتر به فروشگاه های اینترنتی مربوطه تا فروش قطعات بصورت دست دوم
سلام کجای این قانون چنین چیزی بیان شده
 

mahdi312

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آپریل 2014
نوشته‌ها
96
لایک‌ها
53
سن
43
محل سکونت
استان فارس
فروشنده داره مغلطه میکنه . اینکه فلانی تهمت زده بهم و بی احترامی کرده واسه همین پس نمیگیرم حرف های بی اساس و کلیشه ای هست که همیشه میشنویم . یعنی چی پس نمیگیرید ؟ خریدار حق داره جنس رو تست کنه و در صورت عدم رضایت برگشت بزنه حتی اگه مشکلی هم نداشته باشه و صرفا ازش خوشش نیاد . این عرف خرید اینترنتی و حق قانونی خریدار هست چه نو چه دست دوم . صرفا کالای معیوب غیر قابل برگشت هست که اونم شرایطی داره . شما صرفا میتونید جنسی رو پس نگیرید که به صورت حضوری و با انجام تست فروخته باشید . در کل این پول ها خوردن نداره . نمیدونم چجوری حاضرید جنس خراب بدید دست مردم و اعتماد که رکن اساسی یک جامعه هست رو نابود کنید .
 

dotsis

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2013
نوشته‌ها
551
لایک‌ها
100
محل سکونت
همین نزدیکی
رسول خدا (ص) فرمودند: هر کس که خرید و فروش می‌کند، باید پنج چیز را رعایت کند و الا با او معامله نکند. ۱. ربا در کارش نباشد.۲. قسم نخورد.۳. چیزی را که می‌فروشد عیبش را بگوید.۴. اگر چیزی را می‌فروشد، آن را تعریف نکند.۵. اگر می‌خرد، آن را مذمت نکند.
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,014
لایک‌ها
647
درود

بنده قصد درگیر شدن بی جهت و به بیراهه رفتن خودم رو ندارم

متن قانون که ارسال کردم مشخص هست . و شما هم بهتره با یک حقوق دان در این مورد صحبت کنید تا در مورد قوانین درست توجیه کنه شمارو

حق با شماست / موفق باشین .

سلام کجای این قانون چنین چیزی بیان شده

نه متاسفانه / ضعف همینجاست *
 

kamran990

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,554
لایک‌ها
385
سن
33
محل سکونت
shiraz
فروشنده داره مغلطه میکنه . اینکه فلانی تهمت زده بهم و بی احترامی کرده واسه همین پس نمیگیرم حرف های بی اساس و کلیشه ای هست که همیشه میشنویم . یعنی چی پس نمیگیرید ؟ خریدار حق داره جنس رو تست کنه و در صورت عدم رضایت برگشت بزنه حتی اگه مشکلی هم نداشته باشه و صرفا ازش خوشش نیاد . این عرف خرید اینترنتی و حق قانونی خریدار هست چه نو چه دست دوم . صرفا کالای معیوب غیر قابل برگشت هست که اونم شرایطی داره . شما صرفا میتونید جنسی رو پس نگیرید که به صورت حضوری و با انجام تست فروخته باشید . در کل این پول ها خوردن نداره . نمیدونم چجوری حاضرید جنس خراب بدید دست مردم و اعتماد که رکن اساسی یک جامعه هست رو نابود کنید .
دوست عزیز
وقتی کالایی هیچ مشکلی نداشته باشه و صرفا خریدار رسیده دستش خوشش نیاد وحال نکنه باهاش فروشنده موظف نیست پس بگیره ،خریدار باید بدونه چی میخره و فروشنده هم مسخره دست خریدار نیست ..اون موقع خریدار کالای سالم رو می‌تونه خودش مجزا بفروشتش

اما این مورد دوستمون ایراد هاله و زردی واضح هست و بنظرم فروشنده محترم اگر واقعا معتقدید کالاتون سالمه ازش پس بگیرید و مجدد بفروشید

مطمئنا وقتی از دید خریدار ایرادی هست داره براتون سند و مدرک می‌فرسته ورضایت نداره اون پول هم برکت نمیکنه واستون
🙏
 

mahdi312

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آپریل 2014
نوشته‌ها
96
لایک‌ها
53
سن
43
محل سکونت
استان فارس
دوست عزیز
وقتی کالایی هیچ مشکلی نداشته باشه و صرفا خریدار رسیده دستش خوشش نیاد وحال نکنه باهاش فروشنده موظف نیست پس بگیره ،خریدار باید بدونه چی میخره و فروشنده هم مسخره دست خریدار نیست ..اون موقع خریدار کالای سالم رو می‌تونه خودش مجزا بفروشتش

اما این مورد دوستمون ایراد هاله و زردی واضح هست و بنظرم فروشنده محترم اگر واقعا معتقدید کالاتون سالمه ازش پس بگیرید و مجدد بفروشید

مطمئنا وقتی از دید خریدار ایرادی هست داره براتون سند و مدرک می‌فرسته ورضایت نداره اون پول هم برکت نمیکنه واستون
🙏
این حقی هست که قانون تجارت الکترونیک در اختیار خریدار قرار میده حالا چه درست چه غلط . حرف من نیست . گرچه بهش عمل نمیشه یا شاید برای همه الزام اور نیست . به طور کلی حرف این قانون اینه که خریدار بدون در دست گرفتن یا مشاهده جنسی که میخره نمیتونه نظر درستی بابت ارزش اون جنس داشته باشه برخلاف وقتی که حضوری خرید میکنه . صد در صد از این قانون میشه سو استفاده هم کرد ولی جنبه های مثبت زیادی هم داره . الان خیلی از فروشگاه های اینترنتی از مرجوع کردن جنس معیوبی که گارانتی داره خودداری میکنن و خریدار مجبوره جنس معیوب رو با هزینه خودش دوباره بفرسته گارانتی واسه تعمیر . در صورتی که به صورت حضوری خریدار هیچوقت جنس معیوب نمیخره یا در صورت مشکل میتونه واسه فروشنده پس بیاره . یا ممکنه فروشنده جنسی رو بصورت اینترنتی به فروش برسونه که سالم هست ولی از چنان کیفیت پایینی برخورداره که خریدار در شرایط خرید حضوری هرگز اونو نمیخره . بنابراین این قانون هم میتونه مفید باشه هم مضر که خب این ویزگی همه قوانین هست
 

kamran990

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,554
لایک‌ها
385
سن
33
محل سکونت
shiraz
این حقی هست که قانون تجارت الکترونیک در اختیار خریدار قرار میده حالا چه درست چه غلط . حرف من نیست . گرچه بهش عمل نمیشه یا شاید برای همه الزام اور نیست . به طور کلی حرف این قانون اینه که خریدار بدون در دست گرفتن یا مشاهده جنسی که میخره نمیتونه نظر درستی بابت ارزش اون جنس داشته باشه برخلاف وقتی که حضوری خرید میکنه . صد در صد از این قانون میشه سو استفاده هم کرد ولی جنبه های مثبت زیادی هم داره . الان خیلی از فروشگاه های اینترنتی از مرجوع کردن جنس معیوبی که گارانتی داره خودداری میکنن و خریدار مجبوره جنس معیوب رو با هزینه خودش دوباره بفرسته گارانتی واسه تعمیر . در صورتی که به صورت حضوری خریدار هیچوقت جنس معیوب نمیخره یا در صورت مشکل میتونه واسه فروشنده پس بیاره . یا ممکنه فروشنده جنسی رو بصورت اینترنتی به فروش برسونه که سالم هست ولی از چنان کیفیت پایینی برخورداره که خریدار در شرایط خرید حضوری هرگز اونو نمیخره . بنابراین این قانون هم میتونه مفید باشه هم مضر که خب این ویزگی همه قوانین هست

خب حالا یه سوال من از شما دارم .
فرض کنیم شما فروشنده مثلا یک کارت گرافیک به بنده هستید و بنده خریدار . کارت به دست بنده میرسه ،کاملا مطابق با حرف شما کاملا سالم درست و مرتب.. اما در این فاصله ارسال نیست که خیلی مملکت با ثباتی داریم قیمت کارکرده همین کارت کاهش پیدا کرده و حالا من می‌خوام به دلیل خوشم نیامدن و حال نکردن با این کارت دبه کنم و شما باید از من پس بگیری (درحالی که میدونم مشکلی ندارد و بخاطر قیمت و خرید موردی دیگه میخوام دبه کنم )

طبق این قانون شما باید از من پس بگیری .
معامله در فلان تاریخ با فلان قیمت انجام شده اما قطعا این وسط شمای فروشنده متضرر هستی

آیا پس میگیرید؟

پس این بخش از این قانون تو این وضعیت وشرایط قیمتی قطعات بخصوص برای قطعاتی مشخص وکمترحساس بنسبت موردی مثل مانیتور
شاید حتی دارای ضعف و مشکلات بدتر ازفوایدش هست ..

پیام غیرمرتبطت آخر بنده بود . امیدوارم استارتر محترم هم به حقشون برسند و مسالشون حل بشه 🙏🌹
 

morzaf283

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2019
نوشته‌ها
465
لایک‌ها
211
سن
49
محل سکونت
تهران
الان 3 الی 4 روز است دیگه جوابی هم نمیده حاجی حاجی مکه
دیدین حالا حق با کی است
فقط میخواست بندازتش و خلاص بقیش همش الکی بود




من فقط میگم حرومت باشه انشالله یک ریالش رو نخوری همشو همین دنیا پس بدی . انشالله به امید خدا همشو خرج بیمارستان خودت و خانوادت کنی

همین پیام رو براش تو خصوصیم فرستادم بازم جواب نداد
 
Last edited:

Mohamad846

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2015
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
1,176
درود دوست عزیز


عذرخواهی میکنم قصد جسارت ندارم ولی بنظرم این قانون بیشتر به فروشگاه های اینترنتی مربوطه تا فروش قطعات بصورت دست دوم *
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا که اجناس دست دوم موضوع کاملا" متفاوتیه

در نتیجه بهترین قانون / همون چارچوب قوانین فروم هستش که مدیران زحمت کشیدن ...


که بنظرم به دو دسته بیشتر تقسیم نمیشه / فروش عادی و فروش بصورت مزایده *

قوانین و تفاوت هردو اینا به خوبی مشوده دوستان میتونن برمبنای چارچوب قوانین فروم + شرایط فروش اقدام به خرید و یا اعتراض کنن *

( هم از بابت مهلت تست و هم از بابت مساعل دیگه )
خیر شما زنگ بزنید ایسام الان جنس دست دومی که فروختید رسیده دست مشتری
یک هفته وقت داره مشتری تا تست کنه و تایید کنه
 

Mohamad846

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2015
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
1,176
بنده چند وقت پیش یدونه پاور فروختم تو دیوار همشهری بود هیچ شناخت و اعتمادی از بنده نداشت فقط پرسید سالمه گفتم بله سالمه
و با اینکه فقط یدونه از سیم ها از سوکت مولکس درومده بود و نه ایرادی بود نه اختلالی داشت فقط برای اینکه دوباره درنیاد و اتصالی نکنه بنده نوار برق زدم دور سوکت و سر سیم
حاضرم شرط ببندم حتی خریدار متوجه اون نوار برق هم نمیشد ولی بنده وجدانم اجازه نداد وقتی دیدم این شخص چشم بسته به بنده داره اعتماد میکنه حتی بدون هیچ واسطه یا امتیازی یا هرچیزی داره پولو برای بنده میریزه
وجدانم اجازه نداد حتی این ایراد خیلی کوچیک رو به ایشون اطلاع ندم و با عکس و توضیح به خریدار گفتم که همچین داستانی بوده و ایشون پول رو برای بنده کامل واریز کردن و سپس بنده پاور رو تحویل اسنپ دادم سالم رسید دست ایشون و کلی تشکر کرد


اینو بهتون گفتم بدونید وقتی یکی بهتون اعتماد میکنه و شما اعتمادش رو با دروغ جواب میدید که در این مورد به صراحت و روشنی خریدار پرسیده هاله داره یا نه و فروشنده گفته نداره
و خریدار به حرف ایشون اعتماد کرده و تو فیلم و عکس این موارد به راحتی قابل تشخیص نیست
اینجور موقع ها اعتماد تو فروم از بین میره و نابود میشه و جالب اینجاست مدیر فروم امتیاز منفی فروشنده به خریدار رو پاک نکرده
تو این مورد هم فروشنده کاملا سر کم فروشی و غش در معامله مقصر هست
و اگه مطمئن هست جنسی که فرستاده سالم هست و این هاله ها طبیعیه جنس رو با واسطه پس بگیره و پول خریدار رو پس بده
 

amircartio

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2014
نوشته‌ها
432
لایک‌ها
129
سن
37
محل سکونت
تهران
به نظر نمیرسه اینجا کسی سر کس دیگه ای رو کلاه گذاشته باشه مثل این میمونه که شما یه گوشی چینی دارین و دارین ازش لذت میبرین و کاملا نیازتون رو برطرف میکنه بعد دوستتون که یه گوشی سامسونگ داره میاد گوشیش رو میذاره کنار گوشی شما و شما میبینید کیفیت تصویرش بالاتره اونجا تو مقایسه میخوره توی ذوقتون در حالیکه تا وقتی اون گوشی نبود گوشی خودتون به نظرتون خوب میومد تصویری که دو تا مانیتور میدن همچین حسی رو القا میکنه حالا دو تا راه وجود داره یکی اینکه فروشنده بخواد که جنس رو پس بگیره یا نه اگر پس بگیره که مشکل حله در غیر اینصورت خریدار میتونه جنس رو به شخص دیگری که به دردش میخوره بفروشه
 

meghdad1363

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2021
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
12
محل سکونت
شرق بهشت
الان 3 الی 4 روز است دیگه جوابی هم نمیده حاجی حاجی مکه
دیدین حالا حق با کی است
فقط میخواست بندازتش و خلاص بقیش همش الکی بود




من فقط میگم حرومت باشه انشالله یک ریالش رو نخوری همشو همین دنیا پس بدی . انشالله به امید خدا همشو خرج بیمارستان خودت و خانوادت کنی

همین پیام رو براش تو خصوصیم فرستادم بازم جواب نداد



خانواده طرف چیکار کنه . تو از خودش جنس خریدی نه خانوادش که داری ارزوی مریضی و ... براشون میکنی اونم بخاطر 6 7 تومن پول
چهار نفر پشتت در اومدن دیگه اینجا رو با کلید اسرار و شاید برای شما اتفاق بیوفتد اشتباه نگیر .
 

amircartio

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2014
نوشته‌ها
432
لایک‌ها
129
سن
37
محل سکونت
تهران
الان 3 الی 4 روز است دیگه جوابی هم نمیده حاجی حاجی مکه
دیدین حالا حق با کی است
فقط میخواست بندازتش و خلاص بقیش همش الکی بود




من فقط میگم حرومت باشه انشالله یک ریالش رو نخوری همشو همین دنیا پس بدی . انشالله به امید خدا همشو خرج بیمارستان خودت و خانوادت کنی

همین پیام رو براش تو خصوصیم فرستادم بازم جواب نداد
دوست عزیز جای این همه لعن و نفرین آگهیش کن تو دیوار یا ایسام یا همینجا بفروش به پولت برس من جای فروشنده بودم جنس رو پس می گرفتم چون پولی که رضایت نباشه پشتش ارزش خوردن نداره.
 

MDpC

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2016
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
72
سن
24
محل سکونت
tehran
وقتی کالایی هیچ مشکلی نداشته باشه و صرفا خریدار رسیده دستش خوشش نیاد وحال نکنه باهاش فروشنده موظف نیست پس بگیره ،خریدار باید بدونه چی میخره و فروشنده هم مسخره دست خریدار نیست ..اون موقع خریدار کالای سالم رو می‌تونه خودش مجزا بفروشتش
فرض کنیم شما فروشنده مثلا یک کارت گرافیک به بنده هستید و بنده خریدار . کارت به دست بنده میرسه ،کاملا مطابق با حرف شما کاملا سالم درست و مرتب.. اما در این فاصله ارسال نیست که خیلی مملکت با ثباتی داریم قیمت کارکرده همین کارت کاهش پیدا کرده و حالا من می‌خوام به دلیل خوشم نیامدن و حال نکردن با این کارت دبه کنم و شما باید از من پس بگیری (درحالی که میدونم مشکلی ندارد و بخاطر قیمت و خرید موردی دیگه میخوام دبه کنم )
ببینید لزومی نداره توی معامله قانون تجارت الکترونیک در نظر گرفته بشه، توی تاپیک های فروش، قوانین توسط فروشنده و با توافق طرفین تعیین میشه، قانون تجارت الکترونیک برای کسانی هست که میخوان اینماد بگیرن و توی قالب تجاری ج.ا فعالیت کنن. توی فروم و خرید و فروش بین افراد قانون تجارت الکترونیک بی معنیه، مگر اینکه طرفین توافق کرده باشن توی معامله اون قوانین رو رعایت کنن.
 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
دوستان عزیزی که نسبت به بنده و اینکه من چرا نظر نمیدم اظهار لطف فرموده بودن. عزیزان حقیقتا بعضی موارد در سخت افزار مثل همین مانیتور هزار اما و اگر داره
منم هدفم قضاوت کردن نیست اما توصیه دارم به فروشنده .
دوست عزیز اگر کالای شما برای خریدار مورد قبول و توافق نباشه اصل معامله زیر سواله .
متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه
اینجا با توجه به اینکه برای خود فروم دست آورد مالی نداره عملا سیستم واسط امکانش نیست که وجود داشته باشه و قضاوت بر این مبنا صورت بگیره.
چون حالت اولیه و حالت ثانویه کالا و شرایط بسته بندی و شرایط جابجایی و همه باید مد نظر قرار بگیره
در نتیجه من فکر میکنم اگر فروشنده نسبت به فروشش نرمش به خرج بده و کالا رو از خریدار پس بگیره بهتره.
من حقیقتا ایراد جدی نه به خریدار دارم و نه فروشنده.اما توصیه ام به فروشنده است تا خریدار.
رضایت خریدار به هر حال مهمه.
در کل از دوستان هم خواهش میکنم اینقدر این تاپیک رو داخل گزارشهاتون نذارین.
 

readnews2007

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
1,138
لایک‌ها
31
محل سکونت
آذربایجان شرقی
سلام خدمت دوستان
من همه تاپیک رو خوندم
و نمیشه قضاوت کرد که مقصر چه کسی هست
به نظر من دوباره همین ال این وان رو آگهی کنید و بفروشید
اگه به قیمتی که خریدین فروخته شد که هیچ
اگه کمتر از قیمت خریدتون بود مابقی مبلغ رو از فروشنده بگیرین
 
بالا