• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
باز با علی دایی افتادیم روی سیکل چند تساوی و برد یک هیچ و باخت:eek:
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
با توجه به اینکه بیش از یک نیمه رو 10 نفره بازی کردیم اما نتیجه خوبی گرفتیم. موقعیت های گل خوبی هم داشتیم.

این تیم جا برای بهتر شدن داره.

خط دفاع تیم هم کماکان کم اشتباه هست و بهترین خط دفاع لیگ
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
به نظرم امروز ماهینی خیلی بد بود ......اونطرف اتوبان شده بود!!!! پیام هم روز بدی رو گذروند ............ موقع بیرون اومدن از زمین هم میرفت رو اعصاب ............ و طبق چند بازی گذشته ما بازیساز نداشتیم ............. امان از نداشتن پلی میکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
رضايي: اميدوارم به روندمان ادامه دهيم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: خوشحالم توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم و اميدوارم به روندمان ادامه دهيم.
00944482.jpg

غلامرضا رضايي پس از پيروزي يک بر صفر پيروزي مقابل ملوان گفت: بازي خوبي انجام داديم هر چند پس از 10 نفره شدن کار ما سخت شد اما با تلاش بازيکنان توانستيم به پيروزي برسيم و هر 3 امتياز بازي را کسب کنيم ان‌شاء‌الله روندمان را ادامه دهيم و در ديدارهاي بعد نيز با نتيجه‌اي که مي‌گيريم بتوانيم هوادارانمان را شاد کنيم.











سيدصالحي: دايي تيمي جوان و باتجربه ساخت


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي خوبي انجام داديم و لطف خدا بود که توانستيم هواداران را با شادي به خانه بفرستيم.
00945190.jpg

سيد مهدي سيدصالحي پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل ملوان گفت: بازي خوبي انجام داديم، مهرداد کفشگري در اواخر نيمه اول اخراج شد، در نيمه دوم با تلاش بيشتري که کرديم توانستيم يک گل بزنيم و 3 امتياز را کسب کنيم، مهرداد در بين نيمه خيلي ناراحت بود به همين خاطر تلاش بيشتري انجام داديم و با همدلي به پيروزي رسيديم. لطف خدا بود که توانستيم هواداران را شاد به منزل‌هايشان بفرستيم.

به گزارش فارس، وي افزود: علي دايي تيم جوان و با تجربه‌اي درست کرده که زمان مي‌برد تا شرايط خوبي پيدا کند. بازيکنان کاملا متحد هستند، در بازي قبلي نيز بدشانسي آورديم، ان‌شاء‌الله روند رو به رشدمان را ادامه دهيم و بتوانيم
پرسپوليس را به جايگاه اصلي‌اش برسانيم.

سيدصالحي در مورد اينکه يک موقعيت خوب به دست آورد، عنوان کرد: در آن صحنه توپ را زدم اما دروازه‌بان گرفت که قسمت بود عاليشاه در برگشت آن را به گل تبديل کند. در مجموع بايد روي ضربات آخر بيشتر دقت کنيم، مطمئنا
پرسپوليس رفته رفته به وضعيت بهتري مي‌رسد و مي‌تواند به جايگاه اصلي خودش بازگردد.

سيد صالحي در مورد اينکه زماني که موقعيت خوبي داشت برق ورزشگاه رفت، عنوان کرد: زماني که توپ دست ما بود و در موقعيت خوبي قرار داشتيم برق رفت، اتفاق است اما اگر آن موقع توپ گل مي‌شد نمي‌دانيم آيا داور قبول مي‌کرد يا نه.

وي خاطر نشان کرد: هواداران 90 دقيقه تيم را تشويق کردند، ان‌شا‌ء‌الله آنها به ما کمک مي‌کنند تا تيم را به سرمنزل مقصود برسانيم و اين اتفاقات از قشنگي‌هاي فوتبال است.

مهاجم
پرسپوليس در مورد اينکه هم‌تيمي‌هايش در يک صحنه توپ را بيرون نزدند، خاطر نشان کرد: در آن صحنه محمد نوري خواست توپ را بيرون بزند اما بازيکن مصدوم ملوان بلند شد، اگر قرار باشد هر بازيکني مي‌افتد توپ را بيرون بزنيم شرايط خوبي نيست و نمي‌توان اين کار را انجام داد.

وي در پايان گفت: بايد تلاش بيشتري انجام دهيم، همه چيز دست خودمان است. خدا گفته از تو حرکت از ما برکت، پس بايد براي موفقيت تلاش کنيم.













عاليشاه: اميدوارم دل هواداران شاد شده باشد


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زدن گل اول براي هر دو تيم سخت است اما خوشحالم که اين طلسم را شکستم.
00035290.jpg

اميد عاليشاه پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس برابر ملوان اظهار داشت: زدن گل اول در اين مسابقه براي هر دو تيم سخت بود اما من توانستم طلسم را بشکنم و دل هواداران را شاد کنم. تنها هدفم اين بود که گوشه اي از زحمات دايي را جبران و دل هواداران را شاد کنم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در يک صحنه هم توپ را به تيرک دروازه زدم و دلم مي‌خواست در آن صحنه گل دومم را براي
پرسپوليس به ثمر برسانم. مطمئن باشيد اگر شرايطم بهتر بود آن توپ را پاس مي‌دادم تا ساير بازيکنان از آن استفاده کنند. با تمام اين شرايط بدانيد که مغرور نمي‌شوم و تلاش مي‌کنم تا جواب اعتماد دايي را بدهم.

عاليشاه در مورد اخراج کفشگري خاطرنشان کرد: نمي‌توانم در مورد صحنه اخراج صحبت کنم اما معتقدم که اين اتفاق انگيزه بازيکنانمان را بالا برد و هر کدام از آنها چند برابر توان خود تلاش کردند.














حسيني:‌ بايد به عنوان يک مدعي ظاهر شويم


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: همه بازيکنان عملکرد خوبي مقابل ملوان داشتند و بايد تلاش کنيم تا به عنوان يک مدعي ظاهر شويم.
00943189.gif

سيد جلال حسيني پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل ملوان گفت: بچه‌ها تلاش کردند و مقابل اين تيم جوان اذيت شديم اما در نهايت توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: در بازي با سايپا که باختيم همه مقصر بودند و امروز که توانستيم به پيروزي برسيم نتيجه يک کار گروهي بود.

حسيني در مورد اينکه
پرسپوليس مي‌تواند مدعي باشد اظهار داشت: بايد تلاش کنيم تا بتوانيم به عنوان يک مدعي ظاهر شويم. گاهي اوقات فشار روي تيم خيلي زياد مي‌شود و ان‌شاء‌الله مي‌توانيم با تلاشمان خوب عمل کنيم.

وي در مورد عملکرد خوب دفاعي
پرسپوليس عنوان کرد: همه بازيکنان تلاش خود را براي بسته نگه داشتن دروازه مي‌کنند، کل تيم خوب عمل مي‌کنند و اميدوارم اين روند ادامه داشته باش















نوري: اندازه 12 نفر دويديم


کاپيتان تيم پرسپوليس تهران گفت: اندازه 12 نفر دويديم و با غيرت بازيکنان توانستيم 3 امتياز را بگيريم.
00031513.jpg

محمد نوري پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل ملوان گفت: 3 امتياز را بايد مي‌گرفتيم، پس از اخراج کفشگري بازيکنانمان به اندازه 12 نفر دويدند و با غيرتي که از خود نشان دادند پيروز شديم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي نيز بتوانيم چنين عملکردي داشته باشيم.

به نقل از فارس، وي افزود: بازيکنان جوان ما اکثرا عضو تيم ملي اميد هستند، اگر اين بازيکنان جا بيفتند آينده پرسپوليس 3- 4 سال تضمين مي‌شود. اميدوارم آنها بتوانند روز به روز به پيشرفت خود ادامه دهند. ملوان هم تيم خوبي بود و عملکرد مناسبي ارائه کرد.

نوري در مورد قطع برق اظهار داشت: اين مسئله عادي است ، 2 سال پيش نيز چنين مشکلي به وجود آمد و اميدوارم اين موضوعات حل شود.

کاپيتان
پرسپوليس در مورد صحنه‌اي که مي‌توانست توپ را به دليل مصدوميت بازيکن ملوان بيرون بزند، عنوان کرد: مي خواستم توپ را بيرون بزنم اما ديدم که بازيکن ملوان نيم‌خيز شد و من را نگاه مي‌کرد، بازي جوانمردانه اين نيست که هر بازيکني زمين افتاد توپ را بيرون بزنيم، در نيمه اول بازيکن ما اگر زمين افتاد و آنها توپ را بيرون زدند به دليل اين بود که او کمردرد داشت و پس از آن تعويض شد. در اينگونه مصدوميت‌ها و مشکلاتي که از ناحيه سر رخ مي‌دهد و باعث خونريزي مي‌شود بايد بازي جوانمردانه را رعايت کرد اما در آزادي که تيم‌ها بسته بازي مي کنند و وقتي يک موقعيت به دست مي‌آوريم خود را به زمين مي‌اندازند نمي‌توان چنين کاري کرد، بازي جوانمردانه هنوز در ايران جا نيفتاده است.

وي در مورد احتمال حضور محمدرضا خلعتبري در
پرسپوليس گفت: اين بازيکن هنوز به تيم اضافه نشده و بايد منتظر باشيم تا اين اتفاق بيفتد، او بازيکن خوبي است و مي‌تواند به ما کمک کند.













 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

خطاي کفشگري خطرناک بود يا خطاي بازيکن صبا روي رحمتي؟



دايي:جوان‌ها هنوز جو پرسپوليس را درک نکرد‌ند



سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم اگر پيروز نشويد به رختکن راه‌تان نمي‌دهم.
00943846.jpg






علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر برابر ملوان در نشست خبري گفت: لازم مي‌دانم قبل از همه به خانواده سلطاني‌فر تسليت بگويم که يکي از پيشکسوتان پرسپوليس بود و همچنين دومين سالگرد بابک معصومي را به جامعه فوتبال تسليت مي‌گويم. بازيکنانم در بازي با ملوان جانانه جنگيدند و بعد از 10 نفره شدن هيچ موقعيتي به بازيکنان ملوان نداديم و حتي مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. دست بازيکنانم درد نکند. فکر مي‌کنم که پرسپوليس انسجام تيمي خودش را نشان داد و با وجود اينکه فکر نمي‌کردم 10 نفره شويم اما اين بازي را برديم. بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم اگر پيروز نشويد به رختکن شما را راه نمي‌دهم و هم در زمان 10 نفره بودن و هم زماني که يازده بازيکن داشتيم بهتر از حريف بوديم و مي توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.



به گزارش فارس، وي در مورد استفاده از بازيکنان جوان در
پرسپوليس گفت: به يکباره نمي‌شود کل تيم را عوض کرد و بايد کم کم به همه ميدان داد. در تيم بزرگي مثل پرسپوليس بازي کردن سخت است. فکر مي‌کنم بازيکنان ما يواش يواش به خودباوري مي‌رسند و مطمئنم بازيکنان ما در آينده بهتر خواهند شد.



دايي تصريح کرد: بازيکنان جوان بايد بيشتر تلاش کنند و بايد از هواداران هم تشکر کنم که همراهي آنها بعد از 10 نفره شدن ما بيشتر شد.



سرمربي
پرسپوليس در مورد اينکه هواداران تعيين کننده نتيجه بازي بودند، گفت: به بازيکناني که اعتقاد داشتم گفتم که آنها را جذب مي‌کنم و به آنها ايمان دارم و مي‌دانم اگر راه را درست بروند مي‌توانند به فوتبال ملي هم کمک کنند.



دايي در مورد وضعيت داوري گفت: حرفي در اين مورد نمي‌زنم و فقط از بازيکنانم ممنون هستم و مي‌گويم که آنها مردانه جنگيدند.



وي در مورد نيمه اول گفت: امروز در نيمه اول خوب بازي کرديم و با وجود اينکه موقعيت‌هاي نيمه اول را نداشتيم بهتر بازي کرديم. کم کم 40 درصد تيم را تغيير داده‌ايم و براي هماهنگي زمان نياز داريم. متاسفانه بازيکنان جوان ما هنوز جو سنگين
پرسپوليس را درک نکرده‌اند و به همين خاطر از هواداران تشکر کردم که به بازيکنانم روحيه دادند.



دايي در مورد اينکه سرمربي ملوان گفت که بازيکنانم جاه طلب نبودند، گفت: بعد از 10 نفره شدن بازيکنان حريف فهميدند که بهتر از ملوان هستند و تلاش کردند که پيروز شوند و بازيکنانم فهميدند اگر بخواهند مي توانند به هدف‌شان برسند. بازيکن بايد بازي خودش را ببيند و بايد با فوتبال زندگي کند و با توپ فوتبال بخوابد و اگر اينگونه ادامه بدهند به
پرسپوليس خيلي کمک مي‌کنند.



سرمربي
پرسپوليس در خصوص اينکه دو سال از اين تيم دور بوده است و اين ميدان دادن به جوانان نتيجه خواهد داد يا نه، گفت: اين مسئله زمان مي برد و وقتي به پرسپوليس آمدم و صحبت از سه سال جوانگرايي کرديم و استارتش را هم زده‌ايم که تغييرات خوبي در تيم به وجود بياوريم.



دايي در مورد شعار هواداران ملوان در خصوص ضد فوتبال بودن گفت: کاري به اين مسايل ندارم و هواداران هرچه دوست دارند بگويند و من کار خودم را انجام مي‌دهم و مردم انزلي هم شريف هستند ولي من تمرکزم بر روي تيمم است.



دايي در مورد اخطارهاي بي مورد بازيکنان
پرسپوليس گفت: در فوتبال از اين اتفاق ها رخ مي‌دهد اما از شما سوال مي‌کنم که خطاي کفشگري بدتر بود يا خطاي مهاجم صبا روي مهدي رحمتي در بازي استقلال و صبا؟ هميشه بايد قانون يک شکل اجرا شود، آن صحنه داور بي تفاوت بود ولي در اينجا بازيکن ما اخراج شد. زياد نمي‌خواهم در موردش صحبت کنم اما اگر حرکت کفشگري اخراج داشت در ساير صحنه‌ها نيز بايد کارت قرمز براي اين حرکت داده شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


نورمحمدي: حقيقي را عمدي نزدم



مدافع تيم پرسپوليس گفت: رضا حقيقي را از عمد نزدم و اميدوارم وي با رفع مصدوميت زودتر به ميدان برگردد.
00035701.jpg




رضا نورمحمدي پس از پيروزي يک بر صفر
پرسپوليس برابر ملوان در نشست خبري اظهار داشت: برد شيريني را به دست آورديم و من هم همچنان با قوت تمرين مي‌کنم تا ببينم خدا چه مي‌خواهد. مهم موفقيت پرسپوليس است. من امشب خوشحالم چون هواداران خوشحال هستند 3 امتياز شيرين گرفتيم.

به نقل از فارس، وي در مورد برخوردش با رضا حقيقي که باعث مصدوميت شديد او شد، گفت: من رضا حقيقي را از قصد نزدم اتفاقي بود که در تمرين افتاد و اميدوارم که او زودتر به تمرينات برگردد.











بنگر: بايد 4 بر صفر پيروز مي‌شديم


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل ملوان خوب بازي کرديم و فکر مي‌کنم بايد 4 بر صفر پيروز مي‌شديم.
00941672.jpg

محسن بنگر پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس برابر ملوان اظهار داشت: امروز خيلي خوب بازي کرديم و بايد چهار بر صفر پيروز مي‌شديم اما متاسفانه توپهايمان به گل تبديل نشد. سه امتياز اين بازي از نان شب هم برايمان واجب‌تر بود.

به گزارش فارس، وي در خصوص ارائه بازي جوانمردانه خاطرنشان کرد: بهتر است اينقدر به اين موضوع نپردازيم. فکر مي‌کنم همه چيز تمام شده است و بهتر است منصف باشيم. همه مي‌دانند که چه زماني بايد توپ را بيرون بزنند و چه زماني اين کار را نکنند. سوءاستفاده از بازي جوانمردانه براي همه ممنوع است.












[h=1]شيريني:‌ بازيکنان ما از جان مايه گذاشتند[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيکنان ما از جان مايه گذاشتند تا 3 امتياز به هواداران هديه کنند.[/h]
00944390.jpg


سعيد شيريني پس از پيروزي يک بر صفر مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازيکنان پرسپوليس 10 نفره و با غيرت و جسارت بازي کردند تا حريف را شکست دهند. بازيکن ملوان هم خيلي خوب نقش بازي کرد تا يک بازيکن پرسپوليس اخراج شود.

به گزارش فارس، وي افزود: با وجود 10 نفره شدن و با حضور علي دايي
پرسپوليس جسارت و غيرتش را نشان داد و بازيکنان از جان مايه گذاشتند و 3 امتياز به هواداران هديه کردند. از هواداران به خاطر حمايت‌شان تشکر مي‌کنم.

وي افزود: برد شيريني بود. اميدوارم اين پيروزي‌ها ادامه داشته باشد.

 

senator@

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2010
نوشته‌ها
6,424
لایک‌ها
1,662

خطاي کفشگري خطرناک بود يا خطاي بازيکن صبا روي رحمتي؟



دايي:جوان‌ها هنوز جو پرسپوليس را درک نکرد‌ند



سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم اگر پيروز نشويد به رختکن راه‌تان نمي‌دهم.
00943846.jpg






علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر برابر ملوان در نشست خبري گفت: لازم مي‌دانم قبل از همه به خانواده سلطاني‌فر تسليت بگويم که يکي از پيشکسوتان پرسپوليس بود و همچنين دومين سالگرد بابک معصومي را به جامعه فوتبال تسليت مي‌گويم. بازيکنانم در بازي با ملوان جانانه جنگيدند و بعد از 10 نفره شدن هيچ موقعيتي به بازيکنان ملوان نداديم و حتي مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. دست بازيکنانم درد نکند. فکر مي‌کنم که پرسپوليس انسجام تيمي خودش را نشان داد و با وجود اينکه فکر نمي‌کردم 10 نفره شويم اما اين بازي را برديم. بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم اگر پيروز نشويد به رختکن شما را راه نمي‌دهم و هم در زمان 10 نفره بودن و هم زماني که يازده بازيکن داشتيم بهتر از حريف بوديم و مي توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.



به گزارش فارس، وي در مورد استفاده از بازيکنان جوان در
پرسپوليس گفت: به يکباره نمي‌شود کل تيم را عوض کرد و بايد کم کم به همه ميدان داد. در تيم بزرگي مثل پرسپوليس بازي کردن سخت است. فکر مي‌کنم بازيکنان ما يواش يواش به خودباوري مي‌رسند و مطمئنم بازيکنان ما در آينده بهتر خواهند شد.



دايي تصريح کرد: بازيکنان جوان بايد بيشتر تلاش کنند و بايد از هواداران هم تشکر کنم که همراهي آنها بعد از 10 نفره شدن ما بيشتر شد.



سرمربي
پرسپوليس در مورد اينکه هواداران تعيين کننده نتيجه بازي بودند، گفت: به بازيکناني که اعتقاد داشتم گفتم که آنها را جذب مي‌کنم و به آنها ايمان دارم و مي‌دانم اگر راه را درست بروند مي‌توانند به فوتبال ملي هم کمک کنند.



دايي در مورد وضعيت داوري گفت: حرفي در اين مورد نمي‌زنم و فقط از بازيکنانم ممنون هستم و مي‌گويم که آنها مردانه جنگيدند.



وي در مورد نيمه اول گفت: امروز در نيمه اول خوب بازي کرديم و با وجود اينکه موقعيت‌هاي نيمه اول را نداشتيم بهتر بازي کرديم. کم کم 40 درصد تيم را تغيير داده‌ايم و براي هماهنگي زمان نياز داريم. متاسفانه بازيکنان جوان ما هنوز جو سنگين
پرسپوليس را درک نکرده‌اند و به همين خاطر از هواداران تشکر کردم که به بازيکنانم روحيه دادند.



دايي در مورد اينکه سرمربي ملوان گفت که بازيکنانم جاه طلب نبودند، گفت: بعد از 10 نفره شدن بازيکنان حريف فهميدند که بهتر از ملوان هستند و تلاش کردند که پيروز شوند و بازيکنانم فهميدند اگر بخواهند مي توانند به هدف‌شان برسند. بازيکن بايد بازي خودش را ببيند و بايد با فوتبال زندگي کند و با توپ فوتبال بخوابد و اگر اينگونه ادامه بدهند به
پرسپوليس خيلي کمک مي‌کنند.



سرمربي
پرسپوليس در خصوص اينکه دو سال از اين تيم دور بوده است و اين ميدان دادن به جوانان نتيجه خواهد داد يا نه، گفت: اين مسئله زمان مي برد و وقتي به پرسپوليس آمدم و صحبت از سه سال جوانگرايي کرديم و استارتش را هم زده‌ايم که تغييرات خوبي در تيم به وجود بياوريم.



دايي در مورد شعار هواداران ملوان در خصوص ضد فوتبال بودن گفت: کاري به اين مسايل ندارم و هواداران هرچه دوست دارند بگويند و من کار خودم را انجام مي‌دهم و مردم انزلي هم شريف هستند ولي من تمرکزم بر روي تيمم است.



دايي در مورد اخطارهاي بي مورد بازيکنان
پرسپوليس گفت: در فوتبال از اين اتفاق ها رخ مي‌دهد اما از شما سوال مي‌کنم که خطاي کفشگري بدتر بود يا خطاي مهاجم صبا روي مهدي رحمتي در بازي استقلال و صبا؟ هميشه بايد قانون يک شکل اجرا شود، آن صحنه داور بي تفاوت بود ولي در اينجا بازيکن ما اخراج شد. زياد نمي‌خواهم در موردش صحبت کنم اما اگر حرکت کفشگري اخراج داشت در ساير صحنه‌ها نيز بايد کارت قرمز براي اين حرکت داده شود.
دمش گرم
برای بار دوم با 10 نفره شدن حریف شکست دادیم
تبریک میگم
و اینکه خیلی بد شانسیم انگار تیم های حریف با تیرک دروازه قرار داد امضا کردند
طی 5 هفته 4 الی 5 توپ به تیرک خورد
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


ویدیو ................


پرسپولیس ۱-۰ ملوان




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------








حقيقي: از نيمکت‌نشيني ناراحت نيستم


دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: ساختار دفاعي ما آنقدر خوب است که نياز به دروازه‌بان نداريم.
00035743.jpg

عليرضا حقيقي پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل ملوان گفت: شرايط پرسپوليس تا به الان خوب بوده، قبلا هم گفتم بازيکنان جوان ما نياز به زمان دارند تا بتوانند در تيممان جا بيفتند، خدا رو شکر امروز هم يکي از بازيکنان جوان‌مان گل زد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چرا روي نيمکت مي‌نشيند، عنوان کرد: خدارو شکر آنقدر تيم از لحاظ دفاعي خوب است که در خيلي از بازي‌ها گل نخورده است. به سيد جلال و بنگر که خيلي قدرتمند کار مي‌کنند و ساير نفرات نيز عملکرد خوبي دارند و در بازي تيم را بسته نگه مي‌دارند.

حقيقي در مورد اينکه آيا از نيمکت‌نشيني ناراحت نيست، عنوان کرد: صد در صد ناراحت نيستم، خدارو شکر آنقدر ساختار دفاعي ما خوب است که نياز به دروازه‌بان نداريم، يک سري چيزها ديگر دست بازيکن نيست، من به خوبي تمرين مي‌کنم و خدا هم بايد کمک کند. ناراحت نيستم، هم من و هم نيلسون تمريناتمان را به خوبي انجام مي‌دهيم، ساختار دفاعي بسيار عالي است و اميدوارم تا آخر فصل آمارمان را حفظ کنيم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[QUOTE="AmirHesam";7906930]بازی با نفت تو ازادیه یا تختی‌؟
قطعی شده کجاست ؟[/QUOTE]


قراره تختی باشه ....ولی قطعی نشده ............... چقدر هم مهمه اون بازی!!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




صادقیان: طوری درد داشتم که نمی توانستم نفس بکشم










ارتش سرخ دات كام :
پیام صادقیان در گفت وگویی درباره ی پیروزی یک بر صفر تیمش بر ملوان گفت: ما با وجود آن که ده نفره بودیم، موقعیت های زیادی را داشتیم. در نیمه دوم صحنه هایی داشتیم که می توانستیم در آنها به گل برسیم. به هرحال همه بازیکنان ما تلاش کردند و به شخصه از بازی خودم راضی نبودم. من بازی های قبلی بهتر بازی می کردم.

او در ادامه با اشاره به مصدومیتش در این دیدار افزود: در صحنه تک به تک با دروازه بان ملوان مصدوم شدم و جوری درد داشتم که نمی توانستم نفس بکشم. به همین دلیل از دایی خواستم تعویضم کند و فردا هم سر تمرین می روم تا ببینم پزشکان چه می گویند.

هافبک پرسپولیس در پایان تصریح کرد: امیدوارم با این پیروزی دل هواداران شاد شده باشد و آنها راضی به خانه رفته باشند.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
خب بسیج عمومی برای باختوندن! تو بازی یعدی کی شروع میشه؟
نکنه داستان ورزشگاه تختی قدم اوله؟!
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,593
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
بازیکن تیم حریف
عملا باشن باید یه بازیکن کمتر بازی کرد
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
بازی بعد با نفته ؟فکر کنم توی این بازی خط دفاعیمون خیلی عالی محک بخورند
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
الان نوروزی و اولادی چین دقیقاً

همونایی که تو تیم های قبلیشون مالی نبودن !
مخصوصا اولادی که افت شدیدی کرده و سایه ای از اولادی سالهای پیشه
مربی باید بلد باشه از مهره هاش بازی بگیره !

شما اگر به اولادی و نوروزی میگید ستاره پس استقلال و پرسپولیس و سپاهان کهکشان راه شیرین !
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
بازی بعد با نفته ؟فکر کنم توی این بازی خط دفاعیمون خیلی عالی محک بخورند

بعد نفت هم .....بافولادیم ......... که خیلی حساس و سخته .......... بعد از بازیها میشه عیار تیمو سنجید!
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,593
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
همونایی که تو تیم های قبلیشون مالی نبودن !
مخصوصا اولادی که افت شدیدی کرده و سایه ای از اولادی سالهای پیشه
مربی باید بلد باشه از مهره هاش بازی بگیره !

شما اگر به اولادی و نوروزی میگید ستاره پس استقلال و پرسپولیس و سپاهان کهکشان راه شیرین !
الان نوروزی ستاره نیست از نظرت؟؟
خوبی صادق جان؟
 

adroit11

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2009
نوشته‌ها
157
لایک‌ها
7
خاک بر سر هر پرسپولیسی که بگه نوروزه ستاره ی !!!!!! ینی بدم میاد از اینایی که تازه ۱۰ ۱۵ ساله طرفدار پرسپولیس شدن
 
بالا