• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
درود

برد خوب و واجبی بود... اما بک نکته بسیار مهم : "از اعتماد به جوانها هرگز ضرر نمیکنم". به غریبی هم باید میدان دوباره داد تا از استرس بازی با سایپا بیرون بیاد. سه گانه صادقیان، عالیشاه و غریبی روزهای خوشی رو برامون خواهند ساخت. به شرط مراقبت و استفاده درست...

پاینده باشید
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خطای کفشگری خطرناک بود یا خطای بازیکن صبا روی رحمتی؟ دایی: به بازیکنانم گفتم پیروز نشوید به رختکن راه‌تان نمی‌دهم/ جوان‌ها هنوز جو پرسپو

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در نشست خبری گفت: لازم می‌دانم قبل از همه به خانواده سلطانی‌فر تسلیت بگویم که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس بود و همچنین دومین سالگرد بابک معصومی را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. بازیکنانم در بازی با ملوان جانانه جنگیدند و بعد از ۱۰ نفره شدن هیچ موقعیتی به بازیکنان ملوان ندادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. دست بازیکنانم درد نکند. فکر می‌کنم پرسپولیس انسجام تیمی خودش را نشان داد و با وجود اینکه فکر نمی‌کردم ۱۰ نفره شویم اما این بازی را بردیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر پیروز نشوید شما را به رختکن راه نمی‌دهم و هم در زمان ۱۰ نفره بودن و هم زمانی که ۱۱ بازیکن داشتیم. بهتر از حریف بودیم و می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در پرسپولیس گفت: به یکباره نمی‌شود کل تیم را عوض کرد و باید کم‌کم به همه میدان داد. در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کردن سخت است. فکر می‌کنم بازیکنان ما یواش یواش به خودباوری می‌رسند و مطمئنم بازیکنان ما در آینده بهتر خواهند شد.

دایی تصریح کرد: بازیکنان جوان باید بیشتر تلاش کنند و باید از هواداران هم تشکر کنم که همراهی آنها بعد از ۱۰ نفره شدن ما بیشتر شد.

سرمربی پرسپولیس با اعلام اینکه هواداران تعیین‌کننده نتیجه بازی بودند، گفت: به بازیکنانی که اعتقاد داشتم گفتم آنها را جذب می‌کنم و به آنها ایمان دارم و می‌دانم اگر راه را درست بروند می‌توانند به فوتبال ملی هم کمک کنند.

دایی در مورد وضعیت داوری گفت: حرفی در این مورد نمی‌زنم و فقط از بازیکنانم ممنون هستم و می‌گویم آنها مردانه جنگیدند.

وی در مورد نیمه اول گفت: امروز در نیمه اول خوب بازی کردیم و با وجود اینکه موقعیت‌های خوبی نداشتیم بهتر بازی کردیم. کم کم ۴۰ درصد تیم را تغییر داده‌ایم و برای هماهنگی زمان نیاز داریم. متاسفانه بازیکنان جوان ما هنوز جو سنگین پرسپولیس را درک نکرده‌اند و به همین خاطر از هواداران تشکر کردم که به بازیکنانم روحیه دادند.

دایی در مورد اینکه سرمربی ملوان گفت که بازیکنانم جاه طلب نبودند، گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن بازیکنان ما فهمیدند بهتر از ملوان هستند و تلاش کردند پیروز شوند. بازیکنانم فهمیدند اگر بخواهند می توانند به هدف‌شان برسند. بازیکن باید بازی خودش را ببیند و باید با فوتبال زندگی کند و با توپ فوتبال بخوابد و اگر این بازیکنان اینگونه ادامه بدهند به پرسپولیس خیلی کمک می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه دو سال از این تیم دور بوده است و این میدان دادن به جوانان نتیجه خواهد داد یا نه، گفت: این مسئله زمان می برد و وقتی به پرسپولیس آمدم صحبت از سه سال جوان‌گرایی کردیم و استارتش را هم زده‌ایم که تغییرات خوبی در تیم به وجود بیاوریم.

دایی در مورد شعار هواداران ملوان در خصوص ضدفوتبال بودن وی گفت: کاری به این مسایل ندارم و هواداران هرچه دوست دارند بگویند و من کار خودم را انجام می‌دهم. مردم انزلی هم شریف هستند ولی من تمرکزم بر روی تیم خودم است.

دایی در مورد اخطارهای بی‌مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: در فوتبال از این اتفاق ها رخ می‌دهد اما از شما سوال می‌کنم خطای کفشگری بدتر بود یا خطای مهاجم صبا روی سیدمهدی رحمتی در بازی استقلال و صبا؟ همیشه باید قانون یک شکل اجرا شود، آن صحنه داور بی تفاوت بود ولی در اینجا بازیکن ما اخراج شد. زیاد نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم اما اگر حرکت کفشگری اخراج داشت، در سایر صحنه‌ها نیز باید کارت قرمز برای این حرکت داده شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
داش امیر جاااان عزیزت قسمت میدم بازم صحنه رو ببینی و بعد باز بیای نظرتو بگی
خدایی رافخایی رو ترکووند به نظرم کاملا تصمیمش درست بود فغانی

داداش فقانی با سخت گیری قرمز داد میتونست هم زرد بده ولی خیلی سخت گیری کرد
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سلام به همه.
مثل تمام بازی های گذشته نیمه اول بد بودیم ولی نیمه دوم خیلی بهتر. این بازی رو حداقل میتونستیم با 2 -3 اختلاف ببریم.
وضعیت خط دفاعمون هم که عالیه. امروز، ملوان یک موقعیت هم نداشت. کلا فکر کنم تو این 5 بازی تیم های حریف فقط 3 تا موقعیت خطرناک تونستن رو دروازمون ایجاد کنن. نیلسون تو بیشتر بازی ها بیکارترین بازیکن زمینه.
...
درباره دایی هم بچه ها کمی انصاف رو رعایت کنید، امروز با اینکه تیم رو اشتباه فردی یک بازیکن 10 نفره شده بود، ولی تو نیمه دوم خوب بازی کردیم. کلا نیمه دوم ها خیلی تیم بهتری میشیم.
عالیشاه هم امیدوارکننده ظاهر شد.
به امید پیروزی های بعدی.

یک سوپر لایک برای این پست عالی

بچه ها یه کم دیگه هماهنگ بشند و خلعت بیاد 100 % قهرمانیم ( انشاالله )
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
داش امیر اصلا نپرس دلم خونه
غلام 15 دقیقه اومد تو زمین کلا رفت رو اعصاب.یه دروازه خالیو خراب کرد+یه موقیعیت 4به 2
نیمه اول عین همیشه بد بودیم
رو حرکات عالیشاه گه گاه صاحب موقعیت شدیم
ممد نوری عین همیشه وایساده بود عین بز نگا میکرد
صادقیان بسیار مغرورانه بازی کرد و خیلی توپ خراب کرد
...................

داداش آرمان فقط فکرشو بکن خلعت بیاد غلامرضا رو هم شوت کنیم بیرون چی میشه :D

البته غلامرضا هم خیلی دوستش داریم برا تیممون کلی زحمت کشیده ولی خب به هر حال باید تمرین بیشتر و بهتر بکنه به روزای اوجش برگرده
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884



کفشگری: اخراجم را جبران می کنم/ اگر می باختیم خدا باید به من رحم می کرد









ارتش سرخ دات كام :
مهرداد کفشگری که در جریان بازی پرسپولیس مقابل ملوان از زمین مسابقه اخراج شد در خصوص این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که برنده شدیم وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرم می آید و خدا باید به من رحم می کرد.

وی ادامه داد: از تمام بازیکنان تشکر می کنم. فکر می کنم خودم بازی را خوب شروع کردم و حتی قبل از اخراجم یک حرکت خوب هم انجام دادم.

کفشگری در خصوص صحنه اخراجش تصریح کرد: قصدم زدن بازیکن حریف نبود بلکه می خواستم توپ را بزنم اما بازیکن ملوان به سرعت خودش را رساند و ناگهان با وی برخورد کردم. سعی می کنم این اتفاق را برای پرسپولیس هوادارانش و علی دایی جبران کنم.

از این حرفش که بویلد کردم اصلا اصلا خوشم نیومد منظورش چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اما در مورد چند خط بعدش که گفته جبران میکنم ببینیم چه میکنی جوون :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
درود

برد خوب و واجبی بود... اما بک نکته بسیار مهم : "از اعتماد به جوانها هرگز ضرر نمیکنم". به غریبی هم باید میدان دوباره داد تا از استرس بازی با سایپا بیرون بیاد. سه گانه صادقیان، عالیشاه و غریبی روزهای خوشی رو برامون خواهند ساخت. به شرط مراقبت و استفاده درست...

پاینده باشید

دقیقا همینه اعتماد به جوون ها مهم ترین نکته است

دوندگی بالا و انگیزه فوق العاده جوون ها ما رو یاد پدیده امسال لیگ قهرمانان اروپا میندازه بورسیا دورتموند
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] فشنگچی: بازی برابر پرسپولیس برایم سخت بود[/h] هافبک ملوان می‌گوید بازی برابر پرسپولیس به دلیل سال‌های حضورش در این تیم، سخت بوده است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فشنگچی پس از شکست ملوان برابر پرسپولیس درباره این دیدار گفت: من تلاشم را کردم تا برای تیمم در این دیدار مثمر ثمر باشم. به هرحال این پیروزی مبارک پرسپولیسی‌ها باشد.

او در ادامه افزود: بازی کردن برابر پرسپولیس سخت بود چراکه من در این تیم زندگی کردم اما فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند که با این مسئله کنار بیاییم و در تیمی دیگر بازی کنیم.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در پایان با تمجید از هواداران پرسپولیس، تصریح کرد: هواداران پرسپولیس در ابتدای این دیدار مرا تشویق کردند که از لطف آنها ممنون هست.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] اسکوکیچ: برایم نوشتند پرسپولیس جوانمردانه بازی نمی‌کند[/h] سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: آنالیزورم به من نوشت که پرسپولیس بازی جوانمردانه را انجام نمی‌دهد.

به گزارش فارس، دراگان اسکوکیچ پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: 30 دقیقه اول خوب بازی کردیم، اما من از دست بازیکنام عصبی هستم. این اشتباه من بود که نتوانستم این حس جاه طلبی را به بازیکنان انتقال بدهم. مرتبه بعدی تیمی را می گیرم که حس جاه طلبی بیشتری داشته باشد. من خودم به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم. اما آنالیزور من نوشته بود که پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نمی کنند. ما توپ را به بیرون زدیم به خاطر مصدومیت بازیکنان حریف آیا این نشان از آن دارد که ما جاه طلب نبودیم.

وی ادامه داد: من گفتم تیمی را می بندم که با شهامت به میدان بیاید نه اینکه بترسیم. ما به پرسپولیس احترام می‌گذاشتیم. همیشه سعی می‌کنم بازیکنانی داشته باشم که شهامت بیشتری داشته باشند. البته تاکید می‌کنم پرسپولیس با یک بازیکن کمتر بازی را برد.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت داوری، گفت: در مورد داوری نمی‌خواهم حرف بزنم. داور کار خودش را انجام می‌دهد و ما هم باید کار خودمان را انجام بدهیم. این داور باید برود لیگ برتر انگلیس، چون آنجا بازی ها محکم و جوانمردانه است.



این بازی دیگه کجاش بازی جوانمردانه رو رعایت نکردیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] درودگر: پرسپولیس خوش‌شانس بود!/ اگر حریف ۱۰ نفره نمی‌شد پیروز می‌شدیم[/h] مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: در دیدار امروز فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها خوش‌شانس بودند که پیروز شدند.

به گزارش فارس محمد‌صادق درودگر پس از شکست یک بر صفر ملوان برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شانس با پرسپولیسی‌ها یار بود. فقط امیدوارم گلی که آنها به ثمر رساندند آفساید نبوده باشد در مجموع بازی خوبی بود اما آن را زیادی حساس کردیم.

وی ادامه داد: 10 نفره شدن پرسپولیس به ضرر ما بود. فکر می‌کنم اگر هر دو تیم 11 نفره بازی می‌کردند شانس ما برای پیروزی بیشتر می‌شد. به هر حال پرسپولیس تیم خوش‌شانسی است و توانست امروز پیروز شود. برای ما هم چیزی تمام نشده است و به آینده امیدواریم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص ارائه بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان تیمش گفت: این وظیفه تمام بازیکنان است که جوانمردانه بازی کنند حتی اگر در یک صحنه 50 درصد احتمال دهند که بازیکن حریف مصدوم شده است. فکر می‌کنم بازی جوانمردانه اصل انسانی است و خوشحالم که بازیکنانم به خوبی وظیفه‌شان را در این مورد انجام داده‌اند.

درودگر در مورد قطع برق در جریان مسابقه خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم ناگهان چیزی ترکید اما خوشبختانه زود رفع شد و بازی به جریان افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط چگونه می‌خواهیم میزبان جام ملت‌های آسیا شویم تصریح کرد: شاید این اتفاق هشداری بود تا مسئولان از حالا شرایط را اصلاح کنند تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.



دقیقا کجاش خوش شانس بودیم ؟ اونجا که توپمون به تیرک خورد ؟ یا اونجایی که دااور اشتباهی قرمز داد ؟ یا اونجایی که رضایی گل نکرد ؟ یا سید صالحی خوب شوت نکرد ؟ یا هزار تا موقعیت دیگه که داشتیم و گل نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اصلا شما شوت به دروازه ما هم داشتید اصلا ؟؟؟؟
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] حاشیه پرسپولیس - ملوان / برق آزادی دوباره رفت[/h]
پرسپولیس نیوز : برق ورزشگاه آزادی در دقیقه ۷۸ مسابقه رفت و بازی قطع شد.
در دقیقه 78 مسابقه برق ورزشگاه آزادی به طور کامل قطع شد و بازیکنان در میانه میدان و در تاریکی ایستادند و تماشاگران با موبایل‌های خود سعی کردند نوری در ورزشگاه آزادی ایجاد کنند.

دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در جریان بود که این اتفاق رخ داد.

البته پس از گذشت چند دقیقه دوباره برق ورزشگاه آزادی وصل شد تا مقدمات ادامه بازی دو تیم فراهم شود. تاریکی ورزشگاه آزادی تقریبا 2 دقیقه طول کشید و در این زمان تماشاگران پرسپولیس با سر و صدا کردن نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. در این لحظه تمامی هواداران حاضر در ورزشگاه تلفن‌ همراه خود را روشن کردند. در جایگاه‌ روبه‌رو از قسمتی دود بلند شد که مشخص نشد این دود و آتش‌سوزی چه علتی داشته است.

با آمدن برق، هواداران پرسپولیس با شعار دوباره دوباره خواستار قطع مجدد برق ورزشگاه آزادی شدند!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] حاشیه دیدار پرسپولیس ـ ملوان/توضیحات معاون ورزشگاه آزادی در مورد قطع برق[/h] پرسپولیس نیوز : معاون ورزشگاه آزادی علت قطع برق ورزشگاه آزادی را نوسان برق شهری عنوان کرد.

سعید سوادی علت قطع برق ورزشگاه آزادی را نوسان برق شهری عنوان کرد.

وی در مورد دودی که در ورزشگاه آزادی پس از وصل برق ایجاد شده بود، گفت: این دود ناشی از استارت ژنراتورهای ورزشگاه بود.

* سیموئز و دون گاسپارت مربیان تیم ملی پس از آمدن برق به سرعت ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

*دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. در دقیقه ۷۸ حدود ۵ دقیقه برق ورزشگاه قطع شد. * پیش از شروع نیمه دوم هواداران پرسپولیس نسبت به اخراج کفشگری به محمد پنجعلی معترض بودند.

* در بین 2 نیمه بازی نیمکت نشینان ملوان در زمین ماندند و به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند. خوش و بش محمد عباس‌زاده با یکی از سکونشینان ورزشگاه آزادی که با توصیه بازیکنان ملوان صورت گرفت از نکات جالب بازی بود.

* زمانی که بازیکنان ملوان دوباره بازی جوانمردانه را رعایت کردند هواداران این تیم باز هم به این مسئله اعتراض شدیدی کردند. در این بین اعتراض سرمربی ملوان به بازی جوانمردانه بازیکنانش هم جالب بود که البته این مسئله با واکنش منفی مازار زارع مواجه شد.

* با اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی 24 هزار هوادار بازی پرسپولیس و ملوان را از نزدیک تماشا کردند، البته به نظر می‌رسید تعداد هواداران بیشتر از 24 هزار هوادار بود.

* بعد از گل امید عالیشاه هواداران پرسپولیس از بازیکنان تیم‌شان درخواست داشتند ملوان را با 6 گل شکست بدهند.

* بعد از حل مشکل برق ورزشگاه اسکوربورد آزادی دقیقه 95 را نشان می‌داد.

* زمانی که غلامرضا رضایی یک موقعیت مناسب را از دست داد با اعتراض دایی روبرو شد.

اسکوکیچ، سرمربی ملوان به شدت نسبت به زمین خوردن‌های پرسپولیسی‌ها اعتراض می‌کرد و حتی بعد از این‌که بازیکنان تیمش توپ را به بیرون می‌زدند به شدت به آنها اعتراض می‌کرد که در یکی از این صحنه ها مازیار زارع به ناراحتی سرمربی تیمش واکنش نشان داد.

قطعی سه، چهار دقیقه‌ای برق ورزشگاه آزادی فضایی در ورزشگاه ایجاد کرده بود که هواداران واکنش تمسخرآمیزی به این اتفاق داشتند و به کنایه می‌گفتند «دوباره دوباره». این برای سومین بار در طول چند سال گذشته است که برق ورزشگاه آزادی در حین برگزاری یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار مشکل می‌شود.

در لیگ هفتم دیدار پرسپولیس با صبا و هم‌چنین دو فصل پیش داربی پرسپولیس و استقلال که با هت‌تریک ایمون زاید همراه شد، قطعی برق ورزشگاه آزادی را تجربه کرده بودند.

امید عالیشاه پس از گلزنی برای پرسپولیس به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

در پایان بازی هم پرسپولیسی‌ها علی دایی را تشویق کردند و از بازیکنان تیمشان تشکر کردند.

این برای دومین بار در یکی، دو فصل گذشته بود که پرسپولیس 10 نفره حریف خود را می‌برد. داربی 74 خاطره شیرین قبلی هواداران پرسپولیس از پیروزی با تیم 10 نفره بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دیدار پرسپولیس - ملوان/ درگیری بدنساز پرسپولیس با نیروی انتظامی


پرسپولیس نیوز : در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان مربی بدنساز سرخپوش‌ها با نیروی انتظامی درگیر شد.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد. تک گل این مسابقه را امید عالیشاه برای شاگردان دایی به ثمر رساند.

*در پایان مسابقه هواداران دو تیم درگیری لفظی شدیدی با هم داشتند که در پایان با وساطت ماموران انتظامی خاتمه پیدا کرد.

*علی دایی سرمربی پرسپولیس در پایان مسابقه به شدت تشویق شد. وی برای پاسخ گفتن به احساسات تماشاگران سمت آنها رفت و برای آنها دست تکان داد.

*مولایی مربی بدنساز پرسپولیس در پایان مسابقه با ماموران نیروی انتظامی درگیر شد که این درگیری با وساطت مسئولان خاتمه پیدا کرد.

*تبلیغ‌های دور زمین در 10 دقیقه پایان بازی قطع بود که به نظر می‌رسید قطع برق مشکلات فنی برای تابلوهای تبلیغاتی ایجاد کرده بود.

*علی دایی در دقایق پایانی بازی به نیمکت‌نشینان خود اعتراض کرد و می‌گفت چرا تا زمانی که بازی تمام نشده است دیگر خود را گرم نمی‌کنند و روی نیمکت نشسته‌اند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] بنگر: باید ۴ بر صفر پیروز می‌شدیم/ توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد[/h]
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ملوان خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم باید ۴ بر صفر پیروز می‌شدیم.
محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: امروز خیلی خوب بازی کردیم و باید چهار بر صفر پیروز می‌شدیم اما متاسفانه توپهایمان به گل تبدیل نشد. سه امتیاز این بازی از نان شب هم برایمان واجب‌تر بود.

وی در خصوص ارائه بازی جوانمردانه خاطرنشان کرد: بهتر است اینقدر به این موضوع نپردازیم. فکر می‌کنم همه چیز تمام شده است و بهتر است منصف باشیم. همه می‌دانند که چه زمانی باید توپ را بیرون بزنند و چه زمانی این کار را نکنند. سوءاستفاده از بازی جوانمردانه برای همه ممنوع است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] جلال حسینی:‌ باید به عنوان یک مدعی ظاهر شویم/ گل نخوردن پرسپولیس حاصل کار گروهی است[/h]
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همه بازیکنان عملکرد خوبی مقابل ملوان داشتند و باید تلاش کنیم به عنوان یک مدعی ظاهر شویم.
سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بچه‌ها تلاش کردند و مقابل این تیم جوان اذیت شدیم اما در نهایت توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: در بازی با سایپا که باختیم همه مقصر بودند و امروز که توانستیم به پیروزی برسیم نتیجه یک کار گروهی بود.

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم به عنوان یک مدعی ظاهر شویم. گاهی اوقات فشار روی تیم خیلی زیاد می‌شود و ان‌شاء‌الله می‌توانیم با تلاشمان خوب عمل کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب دفاعی پرسپولیس عنوان کرد: همه بازیکنان تلاش خود را برای بسته نگه داشتن دروازه می‌کنند، کل تیم خوب عمل می‌کنند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پایان هفته پنجم لیگ برتر / بازگشت فولاد به صدر و ناکامی سپاهان و تراکتورسازی[/h]

پرسپولیس نیوز : هفته پنجم لیگ برتر با برتری فولاد ، شکست سپاهان و توقف تراکتورسازی به پایان رسید.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام چهار دیدار به طور همزمان و سه دیدار دیگر دنبال شد. غلام پیروانی اولین بردش را برابر سپاهان کسب کرد و حسرت پیروزی خانگی بر دل تیم جلالی ماند. نتایج نهایی این بازی ها به شرح زیر است:

صبای قم دو - گسترش فولاد دو
گل‌ها: سیدایمان موسوی 4 و مهرداد بایرامی 33 گسترش فولاد، رضا عنایتی 28 و 61 صبای قم

ذوب آهن صفر - سایپا صفر

راه آهن صفر - فولاد خوزستان یک
گل‌: لوسیانو پریرا 51 از روی نقطه پنالتی

فجر سپاسی دو - سپاهان یک
گل‌ها: جالوویچ 41 سپاهان و جابر انصاری 64 و محمد حیدری 83 فجرسپاسی

استقلال خوزستان دو - نفت تهران چهار
گل ها : مهرداد اولادی 11 و رضا نوروزی 12 و 16 و رسول نویدکیا 83 برای نفت تهران و ایمان مبعلی 35 و 71 پنالتی برای استقلال

تراکتورسازی صفر - مس صفر

پرسپولیس یک - ملوان صفر
گل : امید عالیشاه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی: ساختار دفاعی‌مان آنقدر خوب است که نیاز به دروازه‌بان نداریم!


پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ساختار دفاعی ما آنقدر خوب است که نیاز به دروازه‌بان نداریم.
علیرضا حقیقی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: شرایط پرسپولیس تا به الان خوب بوده، قبلا هم گفتم بازیکنان جوان ما نیاز به زمان دارند تا بتوانند در تیممان جا بیفتند، خدا رو شکر امروز هم یکی از بازیکنان جوان‌مان گل زد.

وی در مورد اینکه چرا روی نیمکت می‌نشیند، عنوان کرد: خدارو شکر آنقدر تیم از لحاظ دفاعی خوب است که در خیلی از بازی‌ها گل نخورده است. به سید جلال و بنگر که خیلی قدرتمند کار می‌کنند و سایر نفرات نیز عملکرد خوبی دارند و در بازی تیم را بسته نگه می‌دارند.

حقیقی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت نیست، عنوان کرد: صد در صد ناراحت نیستم، خدارو شکر آنقدر ساختار دفاعی ما خوب است که نیاز به دروازه‌بان نداریم، یک سری چیزها دیگر دست بازیکن نیست، من به خوبی تمرین می‌کنم و خدا هم باید کمک کند. ناراحت نیستم، هم من و هم نیلسون تمریناتمان را به خوبی انجام می‌دهیم، ساختار دفاعی بسیار عالی است و امیدوارم تا آخر فصل آمارمان را حفظ کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] سیدصالحی: هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم/دایی تیمی جوان و باتجربه ساخت[/h] پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و لطف خدا بود که توانستیم هواداران را با شادی به خانه بفرستیم.
سید مهدی سیدصالحی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خوبی انجام دادیم، مهرداد کفشگری در اواخر نیمه اول اخراج شد، در نیمه دوم با تلاش بیشتری که کردیم توانستیم یک گل بزنیم و 3 امتیاز را کسب کنیم، مهرداد در بین نیمه خیلی ناراحت بود به همین خاطر تلاش بیشتری انجام دادیم و با همدلی به پیروزی رسیدیم. لطف خدا بود که توانستیم هواداران را شاد به منزل‌هایشان بفرستیم.

وی افزود: علی دایی تیم جوان و با تجربه‌ای درست کرده که زمان می‌برد تا شرایط خوبی پیدا کند. بازیکنان کاملا متحد هستند، در بازی قبلی نیز بدشانسی آوردیم، ان‌شاء‌الله روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

سیدصالحی در مورد اینکه یک موقعیت خوب به دست آورد، عنوان کرد: در آن صحنه توپ را زدم اما دروازه‌بان گرفت که قسمت بود عالیشاه در برگشت آن را به گل تبدیل کند. در مجموع باید روی ضربات آخر بیشتر دقت کنیم، مطمئنا پرسپولیس رفته رفته به وضعیت بهتری می‌رسد و می‌تواند به جایگاه اصلی خودش بازگردد.

سید صالحی در مورد اینکه زمانی که موقعیت خوبی داشت برق ورزشگاه رفت، عنوان کرد: زمانی که توپ دست ما بود و در موقعیت خوبی قرار داشتیم برق رفت، اتفاق است اما اگر آن موقع توپ گل می‌شد نمی‌دانیم آیا داور قبول می‌کرد یا نه.

وی خاطر نشان کرد: هواداران 90 دقیقه تیم را تشویق کردند، ان‌شا‌ء‌الله آنها به ما کمک می‌کنند تا تیم را به سرمنزل مقصود برسانیم و این اتفاقات از قشنگی‌های فوتبال است.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه هم‌تیمی‌هایش در یک صحنه توپ را بیرون نزدند، خاطر نشان کرد: در آن صحنه محمد نوری خواست توپ را بیرون بزند اما بازیکن مصدوم ملوان بلند شد، اگر قرار باشد هر بازیکنی می‌افتد توپ را بیرون بزنیم شرایط خوبی نیست و نمی‌توان این کار را انجام داد.

وی در پایان گفت: باید تلاش بیشتری انجام دهیم، همه چیز دست خودمان است. خدا گفته از تو حرکت از ما برکت، پس باید برای موفقیت تلاش کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شیرینی:‌ چند تیم در ایران سراغ دارید که 10 نفره مثل پرسپولیس پیروز شود؟/بازیکنان از جان مایه گذاشتند


پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شما در ایران چند تیم سراغ دارید که 10 نفره بشود و با کیفیت پیروز شود.
سعید شیرینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازیکنان پرسپولیس 10 نفره و با غیرت و جسارت بازی کردند تا حریف را شکست دهند. بازیکن ملوان هم خیلی خوب نقش بازی کرد تا یک بازیکن پرسپولیس اخراج شود.

شما در ایران چند تیم را سراغ دارید که در ایران 10 نفره بشود و بعد هم با کیفیت پیروز شود؟

وی افزود: با وجود 10 نفره شدن و با حضور علی دایی پرسپولیس جسارت و غیرتش را نشان داد و بازیکنان از جان مایه گذاشتند و 3 امتیاز به هواداران هدیه کردند. از هواداران به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

وی افزود: برد شیرینی بود. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد
 
بالا