• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

aryamob

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2012
نوشته‌ها
122
لایک‌ها
151
با تاخیر زیاددددددددددددددددد . تبریک میگم به همه ی دوستان عزیزممممممممممممممم :guitar:

برد شیرینی بود . هرچند بازی رو کامل ندیدم و وقتی رسیدم پای تی وی تیم گل زد :) اما انصافا از دقیقه ی 70 به بعد که دیدم خیلی حجومی بودیم .


دوستان نگران تیم یحیی نباشید ، یه مشکلی که تیمای یحیی دارند ، اینه که خیلی حجومی هستند ! البته شاید بگید این که مشکل نیست ! اما اگه فقط حجومی بازی کنی این مشکله ! دفاع تیم فوق العاده آسیب پذیره ، و ما این رو در بازی خواهیم دید .

اما همه ی ترس من از نوروزی هست ، کاش این مهاجم برای پرسپولیس بود . به جرات میتونم بگم یکی از باهوش ترین مهاجم های لیگه ............ ( کاش نوروزی خودمونم به جای کشتی از اول میرفت فوتبال یاد میگرفت ! ) :D

در آخر باید بگم ، اندکی صبر صحر نزدیک است ;)
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
عجب صحنه رویایی خلق شده بوده عین کنسرت شده که مثلا خواندده میخواد بیاد همه جا تاریکی هست و وقتی رو سن میاد روشن میشه چراغها اینم مثل اون شده بوده
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
کاش 2هیچ میردن!
تفاضل بره بالا
اخر لیگ این تفاضل ها به کارمون میاد!
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
این هفته هم امید عالیشاه بهترین بازیکن هفته شد
مثل هفته سوم که پیام صادقیان بهترین بازیکن هفته شد
من مطمئنم این دو بازیکن تو دربی به سید مهتی گل میزنن:)
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دلایل قطع برق ورزشگاه آزادی اعلام شد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران با تاکید بر این که سیستم برق ورزشگاه هیچ مشکلی ندارد در خصوص خاموشی در دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی گفت: آن اتفاق ناشی از شوک برق منطقه‌ای بود که به فیدر چهار وارد شد ولی خیلی زود مشکل را برطرف کردیم.

توفیق کابلی در گفتگو با مهر، در خصوص اتفاقی که در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی رخ داد و خاموشی ورزشگاه را به دنبال داشت، تصریح کرد: مشکل خاصی نبود و یک شوک در فیدر چهار پست برق ماد به وجود آمد که خاموشی چند دقیقه‌ای را به دنبال داشت.

وی تاکید کرد: این شوک از ناحیه برق منطقه‌ای و خارج از سیستم مجموعه وارد شد که خوشبختانه همکاران ما با تلاش فراوانی که به خرج دادند شرایط را در کمتر از پنج دقیقه به حالت عادی بازگرداندند و بازی هم روال عادی خود را پی گرفت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص دود غلیظی که در ورزشگاه آزادی منتشر شد نیز توضیح داد: این دود به خاطر روشن کردن یک ژنراتور بود که با گازوئیل کار می‌کرد. همکارانم بلافاصله این ژنراتور را روشن کردند تا اگر خاموشی مدت طولانی ادامه پیدا کند نور برای خروج تماشاگران وجود داشته باشد.

کابلی همچنین گفت: این اتفاقات طبیعی است و ممکن است به طور ناخواسته در هر بازی اتفاق دهد و باید خود را آماده مقابله با آن کنیم. یک ماه پیش در خصوص رئال مادرید مشکل بزرگتری داشتیم که کابل برق را دزدیده بودند و دو سه روز هم طول کشید تا شرایط را به حالت اول بازگرداندند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره تاسیسات این ورزشگاه عنوان کرد: تاسیسات کاملا به روز شده و ژنراتورهای جدیدی که تهیه شده اند نیز در حال نصب هستند که ظرف 10 روز آینده این کار تمام می‌شود. در واقع از این پس برای هر دکل برق یک ژنراتور اختصاصی نصب می‌شود تا کاملا مشکلات حل شود.

کابلی درباره نصب صندلی در طبقه دوم ورزشگاه یکصد هزار نفری و بازسازی کلی این ورزشگاه گفت: زمان نصب صندلی‌ها هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی بحث آن مطرح شده است. ضمن این که شرکت‌های مشاور در حال برآورد کامل هزینه‌های بازسازی مجموعه هستند که تا زمان اعلام دقیق آن باید صبر کرد.
 

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
داداش یادی از ایمون کردی یادش بخیر هییییییییییییی

بچه ها الان ایمون کجاست خبر دارید عجب مهاجمی بود

داداش اون موقعیت ایمون فرار از سمت چپ بود مدافع نبود تک به تک بود بقل پا زد

اینجا تو حوطه جریمش شیر تو شیر بود ملوان رو که میشناسی :D

اینکه گل اول بود . من گل سوم رو میگم
 

millennium

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2011
نوشته‌ها
474
لایک‌ها
760
کاش 2هیچ میردن!
تفاضل بره بالا
اخر لیگ این تفاضل ها به کارمون میاد!
تفاضل گل تیم الانم بد نیست . گل نخوردن خودش یه جورایی مثل گل زدن محسوب میشه
الان استقلال که 10 تا گل زده تفاضلش 4 هست پرسپولیس که 4 تا گل زده 3 :D
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خانم‌ها آقایان... امید عالیشاه!/ کشف علی دوستی در پیراهن مهدوی‌کیا - Goal.com

سایت گل- پرسپولیسى‌ها دیشب یک برد کاتاناچیوئى دیگر با على دایى به دست آوردند. با گلزنى یکى دیگر از تازه‌وارد‌هایشان. بردى که به دلیل ده نفره شدن سرخپوشان بدجورى به آن‌ها چسبید. مهرداد کفشگری بازیکن مورد علاقه‌ى دایى اخراج شد و پرسپولیس را ده نفره کرد اما امید عالیشاه که اتفاقا همبازى کفشگرى در راه‌آهن هم بود، این اشتباه را جبران کند و شبى فراموش‌نشدنى را براى خودش در اولین حضور به عنوان یار اصلى در پرسپولیس رقم زد.

عالیشاه هر چه در چنته داشت رو کرد و بازى خوبش را با یک گل مشابه گل صادقیان به مس تکمیل کرد. او در نیمه دوم مهارنشدنى بود و دو بار با حرکات تحسین‌برانگیزش هم‌تیمى‌هایش و خودش را تا آستانه گلزنى پیش برد. بار اول که با بى‌دقتى صادقیان این موقعیت هدر رفت و در بار دوم هم تیر دروازه و سعید سالارزاده به داد پاشنکو رسیدند.

اما کاشف این بال چپ کلاسیک چه کسى بوده؟ على دوستى در تیم ملى نوجوانان. یکى از بهترین مربیان سازنده‌ی فوتبال ایران. (در همین پرسپولیس کنونى میلاد غریبى و پیام صادقیان و در فصول قبل هم، مهدى مهدوی‌کیا از دیگر کشف‌هاى او بودند). امید عالیشاه در سال ٢٠٠٨ در تیم ملى نوجوانان در پست دفاع راست حضور داشت و در ‌‌نهایت با آن تیم و هدایت على دوستى به قهرمانى آسیا رسید.‌‌ همان تیمى که پیام صادقیان کاپیتانش بود و کاوه رضایى آقاى گل آن تورنمت. عالیشاه در جام جهانى هم در ترکیب به همراه میلاد غریبى حضور داشت و تا مرحله یک چهارم نهایى مسابقات صعود کردند.

از سال ٢٠٠٨ به بعد زندگى فوتبالى عالیشاه شکل حرفه‌اى‌ترى به خود گرفت. این بازیکن ساروى در سال ٢٠٠٩ به نساجى قائم‌شهر پیوست و یک فصل موفق را با این تیم داشت. ١٠ بازى و یک گل آن هم براى یک بازیکن ١٨ ساله. سپس به نفت تهران پیوست و فصلى کابوس‌وار را با این تیم گذراند بدون حتى یک بازى. با این حال درخشش در تیم ملى نوجوانان و نساجى او را به تیم ملى جوانان رساند. اما یک انتخاب درست بار دیگر عالیشاه را احیا کرد؛ یعنی پیوستن به راه‌آهن.

در تیم لوکوموتیورانان، عالیشاه در یک خط جلو‌تر و در پست هافبک راست به میدان رفت و گاهى اوقات هم در هافبک چپ، هافبک تهاجمى و حتى در خط حمله به کار گرفته مى‌شد. اوج کار عالیشاه در فصل دوم حضورش در راه‌آهن بود. جایى که او توانست به ستاره تیم دایى تبدیل شود و یک مثلث آتشین را با بهادر عبدى و علیرضا عباسفرد تشکیل دهد. در ‌‌نهایت این سه بازیکن راه‌آهن را با هدایت على دایى به بهترین رتبه تاریخش رساندند. ٣٩ بازى و ٩ گل حاصل کار دو فصل حضور عالیشاه در راه‌آهن بود.

با انتصاب على دایى به عنوان سرمربى پرسپولیس، عالیشاه به همراه کفشگرى راهى اردوی سرخپوشان شدند. اما او در ٣ مسابقه ابتدایى حتى نتوانست در لیست ١٨ نفره قرار بگیرد. تا این‌که در مقابل ملوان و در حالی که رضائى، نوروزى و غریبى روى نیمکت بودند، این فرصت طلایى در اختیارش قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.

امید عالیشاه که با پیراهن شماره ٢ مهدى مهدوی‌کیا به میدان مى‌رود، با توجه به توانایى‌اش در سمت راست مى‌تواند به مهدوی‌کیاى دیگری در پرسپولیس تبدیل شود. این نکته را نه با ذوق‌زدگی از نمایش امشب او، که با توجه به نمایش‌های مشابهش در سال‌های اخیر و به‌خصوص در ترکیب راه‌آهن می‌توان عنوان کرد. در واقع جامعه فوتبال مدت‌ها منتظر اوج‌گیری این جوان بااستعداد بود. یک «تیک‌آف» باشکوه که شاید آن مصدومیت سنگین در سال آخر حضور در راه‌آهن (و بعد از حضور در برنامه نود!) این اتفاق را مدتی به تاخیر انداخت.

او مسیر درستى را در پیش گرفته و باید این راه را تا پایان برود. آینده درخشانى در انتظار اوست. آینده‌اى که امیدواریم خرابش نکند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
سرپرست پرسپولیس در واکنش به اظهارات قاضی: ما خیانت کردیم که در دربی ۷ متر دروازه را کج دیدیم!/ با مصاحبه‌های سفارشی پدرخوانده‌ها به حاشیه

سعید شیرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات محمد قاضی گفت: قاضی گفته در پرسپولیس زجر کشیده، حالا باید نظر هواداران را پرسید که قاضی زجر کشیده یا با گل نزدن‌های او و مصدومیت‌های گاه و بی گاهش و بازی‌های ضعیف بیشتر طرفداران پرسپولیس را زجر داده است.

وی افزود: جالب است کسی از خیانت به هواداران پرسپولیس حرف می‌زند که با تک زنگ استقلالی‌ها بدو بدو سرتمرین این تیم رفت و با رقیب دیرینه پرسپولیس که طرفداران ما نسبت به این تیم حساسیت‌های ویژهای دارند قرارداد بست تا معلوم شود چقدر ایشان دلش با پرسپولیس و هوادارانش بوده است.

سرپرست قرمزپوشان یاد آور شد: لابد من و رویانیان خیانت کردیم که در دربی رفت فصل گذشته 7 متر دروزاه خالی استقلال را کج دیدیم و توپ را به خال آسمان فرستادیم البته ما مثل بعضی‌ها اهل تهمت زدن نیستیم. ولی از قاضی که برای ما گل خالی را گل نمی‌زد و حالا ستاره استقلال شده خواهش می‌کنیم لطفا سکوت کند.

وی یاد آور شد: ما از قاضی خواهش می‌کنیم در مورد این یک قلم یعنی خیانت حرف نزند چون به نفع خودش است و اینطور بهتر است و بهتر است قضاوت را به مردم بسپارد چون آنها وفادارترین و قاضی تر هستند.

شیرینی در پایان یاد آور شد: در پایان روی سخنم به کسانی است که چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند، امسال قاضی را جلو می‌اندازند تا با خیال خام خود با استفاده از تاکتیک‌های خاصشان که نخ نما شده است پرسپولیس را به حاشیه بکشانند، آقایان بدانند دستشان رو شده و تیم دایی با این مصاحبه‌های سفارشی پدرخوانده‌ها هرگز به حاشیه نخواهد رفت.


سکوت قاضی با حضور در خبرگزاری فارس شکست در پرسپولیس هم به من خیانت کردند هم به هوادارانش/گفتند به استقلال نرو،«یاغی» می‌شوی!
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
به سوی جهانی شدن قدم برمی‌داریم منتقمی: سفیر سوئیس برای حضور فدرر در ایران اعلام آمادگی کرد/ بلاتر هم پرسپولیس را می‌شناسد

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در سفارت سوئیس، اظهار داشت: بنا به دعوت سفیر محترم سوئیس در ایران از مسئولان تیم پرطرفدار پرسپولیس ما به سفارت این کشور رفتیم.

وی افزود: دیدار بسیار خوبی برگزار شد و نکته جالب این بود که آنها کاملا از تاریخ باشگاه پرسپولیس اطلاع داشتند.

منتقمی ادامه داد: آنها همچنین هواداران ما را در جهان بی‌نظیر و نادر اعلام کردند و حرف‌هایی را در خصوص باشگاه پرسپولیس زدند که برای من بسیار جالب و عجیب بود، آنها شناخت عمیقی از باشگاه پرسپولیس داشتند.

قائم مقام قرمزپوشان تاکید کرد:‌سفیر سوئیس در ایران اعلام کرد که حتی بلاتر هم از تیم شما اطلاع کافی دارد. او گفت من دو بار با بلاتر دیداری داشتم و وقتی در خصوص ایران صحبت کرده‌ایم به پرسپولیس قدیمی و پرطرفدار بودنش در آسیا بارها اشاره کرده است، به همین دلیل قرار شده به زودی تفاهمات فوتبالی ما با استقبال سفیر سوئیس بیشتر شود.

وی تاکید کرد: ما با توجه به دعوت سفیر محترم سوئیس به این سفارت رفتیم و باز هم می‌گویم استقبال گرم آنان حیرت‌زده‌مان کرد. نکته جالب این است که بدانید آنها در صحبت‌های غافلگیرانه به ما اعلام کردند که حاضرند فدرر بهترین تنیسور جهان را به ایران بیاورند و از طریق باشگاه پرسپولیس حتی دیداری نمادین او در ایران برگزار کند، البته این موضوع قطعی نشده و با توجه به ارتباط خانوادگی سفیر سوئیس در ایران و فدرر این موضوع به ما اعلام شد که ما هم چراغ سبز نشان دادیم. همچنین قرار است به زودی رویانیان نیز سفری به سوئیس داشته باشد و از امکانات تیم‌های بزرگ این کشور بازدید و با مسئولان تیم‌های خوب این کشور با هماهنگی سفیر سوئیس در ایران دیدارهایی داشته باشد.

منتقمی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای کارهای برون مرزی و تعامل با باشگاه‌های خوب کشورهای فوتبال‌خیز ما هم بسیار خوشحال شدیم که با این پیشنهاد خوب سفیر سوئیس روبرو شدیم و انشاءالله به زودی اخبارهای خوب باشگاه‌های پرسپولیس و تیم‌های سوئیسی اعلام خواهد شد. این در شرایطی است که اگر بلاتر هم به ایران بیاید با رایزنی‌های سفیرش در ایران ایشان دیداری با پرسپولیسی‌ها هم خواهد داشت. سعی می‌کنیم با این ارتباط‌های بین‌المللی پرسپولیس را رو به جهانی شدن ببریم و امیدوارم با این تعاملات به تجربه پرسپولیس هر روز بیشتر از دیروز اضافه شود.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,164
محل سکونت
اوهایو - دیتون
فریم به فریم با علی دایــــــــــی

13920525225221859_PhotoL.jpg


13920525225220266_PhotoL.jpg


13920525225222687_PhotoL.jpg

13920525225218641_PhotoL.jpg

13920525225219391_PhotoL.jpg


13920525225224375_PhotoL.jpg
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
خیلی وقت بود نیومده بودم اینجاها:rolleyes:

دوستان عقبه امون مشکل نداره،دروازه بان چه نیلسون باشه چه حقیقی فرقی نمیکنه،جفتشون خوب هستن،دفاع هم که دیگه حرفشو نزن،عین دیوار بتنی میمونه،هافبک دفاعیمون هم خوبه بدک نیست،فقط ای کاش نقی زاده رو نگه میداشتیم که خیالمون از همه جهت راحت باشه،یه فکری برای بازی سازی باید بکنن،ممد نوری به معنای واقعی کلمه گند زده،یا باید خودش رو بکشه بالا یا نباید بزارتش تو ترکیب،پیام صادقیان اون جلو یه جورایی داره جور ممد نوری رو میکشه،نوک حمله هم سید صالحی خوبه،اما متاسفانه تغذیه نمیشه به هیچ عنوان،دوندگی این بشر مثال زدنی هست،البته دیروز هم دو تا موقعیت که دستش اومد خراب کرد،به هر حال: تیم باید یه بازی ساز خوب هر چه سریع تر پیدا کنه،وگرنه نم نم اوضاع خراب میشه
 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
دوستان برد رو تبریک میگم 10 نفره بردن سخت بود:)



خداوکیلی حال کردین چه پیش بینی کردم
باز بگین اسمی بد میگه!!:D

اسمی جان وا... که من کلی تشکر کردم ازت نبودی که ببینی برادر
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
خیلی وقت بود نیومده بودم اینجاها:rolleyes:

دوستان عقبه امون مشکل نداره،دروازه بان چه نیلسون باشه چه حقیقی فرقی نمیکنه،جفتشون خوب هستن،دفاع هم که دیگه حرفشو نزن،عین دیوار بتنی میمونه،هافبک دفاعیمون هم خوبه بدک نیست،فقط ای کاش نقی زاده رو نگه میداشتیم که خیالمون از همه جهت راحت باشه،یه فکری برای بازی سازی باید بکنن،ممد نوری به معنای واقعی کلمه گند زده،یا باید خودش رو بکشه بالا یا نباید بزارتش تو ترکیب،پیام صادقیان اون جلو یه جورایی داره جور ممد نوری رو میکشه،نوک حمله هم سید صالحی خوبه،اما متاسفانه تغذیه نمیشه به هیچ عنوان،دوندگی این بشر مثال زدنی هست،البته دیروز هم دو تا موقعیت که دستش اومد خراب کرد،به هر حال: تیم باید یه بازی ساز خوب هر چه سریع تر پیدا کنه،وگرنه نم نم اوضاع خراب میشه
ممد نوری بازیکن خوبیه فقط یک شوک بد دریافت کرد اونم فوت پدر بزرگش بود که به نظرم روی بازیش تاثیر گزاشته به مرور بهتر میشه
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
ممد نوری بازیکن خوبیه فقط یک شوک بد دریافت کرد اونم فوت پدر بزرگش بود که به نظرم روی بازیش تاثیر گزاشته به مرور بهتر میشه

بهتر بشه که حرفی نیست،اما اگه بخواد اوضاع همین جوری بمونه بد میشه برای تیم
 

sorkhe-sorkh

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
418
لایک‌ها
717
تبریک / مبروك / congratolations / grazie

آقا حال داد ، الان باز یه عده میان میگن دایی واست مطاثفم اصلا تاکتیک نداریم. آره آقا تاکتیک نداریم تاکتیکش مال شما امتیازاش مال ما:D
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
تبریک / مبروك / congratolations / grazie

آقا حال داد ، الان باز یه عده میان میگن دایی واست مطاثفم اصلا تاکتیک نداریم. آره آقا تاکتیک نداریم تاکتیکش مال شما امتیازاش مال ما:D

ما هم خوشحال شدیم اما امیدواریم ادامه داشته باشه .
 
بالا