• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
این پرسپولیس با پرسپولیس یحیی خیلی فرق داره ' اونا نباید گل اول رو بزنن

ایشالله میبریم

داداش این مدافعایی که من میبیینم مهاجم ازشون رد نمیشه رد هم بشه توپ رد نمیشه اگه هم 1 % رد شد پدیده ای به نام نیلسون و دروازه است که گل نمیخوره :D


اما جدا کجاست که میگم یحیی استراتژیکش رو شوت از راه دور و بازی هوایی قرار میده توی هوا ما بازی رو میبندیم شوت از راه دور رو باید خیلی مراقب باشند این یه رقم رو نمیدونم چطوری میشه جلوش رو گرفت غیر از پرسینگ بالا در پشت محوطه جریمه که ما با بازیکن های جوون و قوی این کار رو باید انجام بدیم
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
امیر جون صفحات قبلو دیدم
دیشب تا چند بیدار بودی؟؟؟؟:Dتاپیکو ترکونده بودیاااااااااا
مرسی عزیز

قربونت داداش آره این چند روزه خوابم به هم ریخته بود در حد لالیگا ساعت 9 شب بیدار میشدم 10 صبح میخوابیدم :D

حلا دیگه خوابم تنظیم شد دیگه این خبرا نی :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
درسته امسال نفت داره خوب گُل می‌زنه، اما باید ببینین چطوری گُل دارن می‌زنن. گل هایی رو که به استقلال خوزستان زدن هر چهار گُل ـش به ابتدایی ترین حالت ممکن بودن. یعنی واقعاً بدترین روز دروازه بان و دفاع استقلال خوزستان بود بازی ـه امشب ـشون. فکر نکنم بتونن با این اوضاع چندان خط دفاعی پرسپولیس رو که واقعاً تا اینجای کار فوق‌العاده بوده رو اذیت کنن. فقط مشکل ـه گُل زنی داریم که اگه مهاجم ـا رو خوب تغذیه کنن دیگه مشکلی نیست. یعنی از سید صالحی گرفته تا بقیه مهاجما همه موقعیت شناسن اما متاسفانه کسی اونارو تغذیه نمیکنن که امیدوارم با اومدن عالیشاه یکم از کنارین مهاجما موقعیت واسشون ایجاد بشه. عالیشاه یه جورایی منو یاده جواد کاظمیان دوران اوج ـش انداخت.
جواد هم کاشونیه ها :D
از کاظمیان تکنینکش خیلی بهتره دیروز گلش خیلی قشنگ بود همچین چسبوند به تور که جیگرم حال اومد .
ااااه پس شما هم از همینش خوشت اومد من هم جیگرم حال اومد :D

فکر کنم زیدانی هم زد :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
با تاخیر زیاددددددددددددددددد . تبریک میگم به همه ی دوستان عزیزممممممممممممممم :guitar:

برد شیرینی بود . هرچند بازی رو کامل ندیدم و وقتی رسیدم پای تی وی تیم گل زد :) اما انصافا از دقیقه ی 70 به بعد که دیدم خیلی حجومی بودیم .


دوستان نگران تیم یحیی نباشید ، یه مشکلی که تیمای یحیی دارند ، اینه که خیلی حجومی هستند ! البته شاید بگید این که مشکل نیست ! اما اگه فقط حجومی بازی کنی این مشکله ! دفاع تیم فوق العاده آسیب پذیره ، و ما این رو در بازی خواهیم دید .

اما همه ی ترس من از نوروزی هست ، کاش این مهاجم برای پرسپولیس بود . به جرات میتونم بگم یکی از باهوش ترین مهاجم های لیگه ............ ( کاش نوروزی خودمونم به جای کشتی از اول میرفت فوتبال یاد میگرفت ! ) :D

در آخر باید بگم ، اندکی صبر صحر نزدیک است ;)

خداییش انقدر به نوروزی تیکه نندازید :D خیلی بازیکن خوبیه صبر کنید خودشو نشون میده جنگنده و قدرتی هم هست

داداش ساعت 9 پیغام دادی خیلی از صحر گذشته :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عجب صحنه رویایی خلق شده بوده عین کنسرت شده که مثلا خواندده میخواد بیاد همه جا تاریکی هست و وقتی رو سن میاد روشن میشه چراغها اینم مثل اون شده بوده

باور کن اگه مردم میدونستن برق میره همه میرفتند :D :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تبریک / مبروك / congratolations / grazie

آقا حال داد ، الان باز یه عده میان میگن دایی واست مطاثفم اصلا تاکتیک نداریم. آره آقا تاکتیک نداریم تاکتیکش مال شما امتیازاش مال ما:D

خیلی حال کردم با این پستت داداش =))))
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] درودگر: اشتباه کردم، گل پرسپولیس صحیح بود[/h] مدیرعامل ملوان می گوید با بازبینی فیلم دیدار تیمش برابر پرسپولیس متوجه شده که گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر نرسیده است.
به گزارش ایسنا ، صادق درودگر با اذعان بر اشتباهش مبنی بر آفساید بودن گل پرسپولیس به ملوان، گفت: من دیروز طی صحبت‌هایی گفتم که گل پرسپولیس به تیم ما مشکوک به آفساید بوده است اما با بازبینی فیلم این دیدار متوجه شدم که گل پرسپولیسی‌ها سالم بوده و کمک داور این دیدار با تصمیمی درست، پرچم خود را به علامت آفساید بالا نبرده است. او در ادامه افزود: شاید هرکس دیگری بود این صحنه را آفساید می‌گرفت اما کمک داور بازی در یک تصمیم درست شاهکار کرد و آفساید اعلام نکرد. به این دلیل از او تشکر می کنم و بابت مشکوک بودن به گل پرسپولیس عذرخواهی می کنم.


اصلا هم آفساید به نظر نمیومد عجب گیری کردیم ها :|
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رویانیان برای جذب خلعتبری راهی امارات می‌شود [/h] پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه نماینده این باشگاه برای انجام آخرین مذاکرات با باشگاه عجمان به امارات سفر می‌کند.
محمد رویانیان و نماینده باشگاه پرسپولیس برای حضور خلعتبری در پرسپولیس و انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه عجمان امارات راهی این کشور می‌شوند. این در شرایطی است که به گفته رویانیان قضیه انتقال خلعتبری به این تیم تا 70 درصد حل شده و او برای پرداخت پول رضایت نامه مهاجم ایرانی عجمان امارات به این کشور سفر می‌کند. عجمانی‌ها مبلغ یک میلیون دلار برای صادر کردن رضایت نامه خلعتبری از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کردند که به گفته رویانیان این مبلغ توسط یک «خیّر کارآفرین» تامین شده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بنگر:استقلال اصلی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی است/ملوان با ۹ بازیکن دفاع می‌کرد


پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از استقلال به عنوان اصلی‌ترین رقیب این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر یاد کرد.
محسن بنگر، مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که تیم‌ها امسال مقابل آنها دفاعی بازی می‌کنند و این کار سرخپوشان را سخت کرده است. بنگر حتی اعتقاد دارد که تیمش این فصل معمولاً در نیمه‌های اول خوب بازی نمی‌کند و البته دلیلش را نمی‌داند. او در مورد بازی با ملوان، شرایط پرسپولیس برای بازی‌های آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ داد که مشروح آن به شرح زیر است:


نظرت در مورد بازی با ملوان چیست؟
ما طبق معمول در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم. نمی‌دانم چرا معمولاً در نیمه‌های اول خوب نیستیم ولی به هر حال بردیم. البته امسال تمامی تیم‌ها مقابل پرسپولیس با 9 بازیکن دفاع می‌کنند و نمی‌دانم چرا اینطور است.

ملوان را چطور دیدی؟

ملوان هم مقابل تیم ما همین کار را انجام داد. ملوان تیم بدی نیست ولی تعجب من این است که چرا ملوان بعد از اینکه ما 10 نفره شدیم همان کاری را انجام داد که زمان 11 نفره بودن ما انجام می‌داد.

چرا پرسپولیس چشم‌نواز بازی نمی‌کند؟

باز هم ما در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. در ضمن همین که به حریف فرصت گلزنی نمی‌دهیم خیلی خوب است. فایده ندارد که چشم‌نواز بازی کنیم ولی امتیاز نگیریم.

در مورد عملکرد خوب خط پرسپولیس چه صحبتی داری؟

خدا را شکر که شرایط خوبی داریم ولی فکر می‌کنم قهرمانی مهم‌تر از این است که بخواهیم به آمار خط دفاعی توجه کنیم. کسی به بهترین خط دفاعی جام نمی‌دهد و به تیمی جام می‌دهند که قهرمان شود.

چرا زیاد در گلزنی موفق نیستید؟

به هر حال این مشکلات هم برطرف می‌شود. این را هم باید در نظر گرفت که مهاجمان پرسپولیس تازه به این تیم آمده‌اند و نیاز به زمان دارند تا بتوانند خودشان را نشان دهند.

داوری بازی با ملوان چطور بود؟
داوری خوب بود. فکر می‌کنم اخراج بازیکن ما هم درست بود.

عملکرد خودت را در این 5 بازی چطور ارزیابی می‌کنی؟

همیشه تلاش می‌کنم تا خوب بازی کنم ولی هنوز صددرصد آماده نیستم. با این حال فکر می‌کنم یک گل خورده در 5 بازی آمار خوبی باشد.

فکر می‌کنی پرسپولیس امسال مدعی جدی قهرمانی باشد؟

ما سعی می‌کنیم از حالا حرفی از قهرمانی نزنیم و نگوییم که مدعی هستیم. الان مهم این است که فقط امتیاز جمع کنیم و فعلا درست نیست از قهرمانی حرف بزنیم. در ضمن این را هم بگویم که بعضی از مدعیان همچنان می‌بازند.

ولی استقلال خوب نتیجه گرفته است، قبول داری؟

بله قبول دارم. استقلال تیم خوبی است و بازیکنان و کادرفنی توانایی دارد. به نظر من استقلال اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رحیم یوسفی: بازیکن برای باشگاه است ولی در اختیار ما نیست/فدراسیون باید این مشکل را حل کند [/h]
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: وقتی بازیکنان من صبح در تیم ملی تمرین می‌کنند، معلوم است بعدازظهر نمی‌توانند تمرین کنند.
رحیم یوسفی که تیمش روز گذشته دومین بازی خود را انجام داد، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پس از آنکه در اولین بازی برابر نفت تهران به پیروزی رسیدیم، در حالی دومین بازی خودمان را مقابل دارایی نوین انجام دادیم که برنامه‌های تیم ملی کاملا به ضرر ما تمام شد.

وی افزود: شهاب رشنو که از بهترین نفرات ما به حساب می‌آید همراه تیم ملی در چین به سر می‌برد. صادق تبار و عبدا...وند را هم دیروز در حالی در اختیار داشتیم که در نوبت صبح با تیم ملی تمرین کرده بودند و دیگر توان و تمرکزی برای بازی نداشتند و از همین ناحیه هم ضربه خوردیم.

یوسفی تصریح کرد: در این ارتباط با مسوولان تیم ملی هم که صحبت کردیم، می‌گفتند بازیکنان را در اختیار باشگاه‌ها نمی‌گذارند و به نظرم این حرف اصلا منطقی نیست. باشگاه‌ها برای این بازیکنان زحمت می‌کشند تا از آنها استفاده کنند. بازیکن در هر رده سنی سرمایه باشگاه و متعلق به آن است، اگر قرار باشد این قاعده رعایت نشود، تمام حرف‌هایی که درباره مجاب کردن باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه مطرح می‌شود، بی معنی است و فدراسیون فوتبال باید این مشکل را حل کند وگرنه من شخصا از باشگاه خواهم خواست که بازیکنانمان را به تیم ملی ندهیم.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من خودم برای این فصل بازیکنان شهرستانی را جذب نکردم تا بتوانیم بچه‌ها را هر زمان خواستیم در اختیار داشته باشیم ولی با اینگونه برنامه‌ریزی تیم ملی، با مشکل روبرو می‌شویم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پازوکی باز هم در بیمارستان بستری شد

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت و مدیر سابق تیم‌های پایه پرسپولیس در بیمارستان جم تهران بستری شد.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، ایرج پازوکی که سال‌ها به عنوان مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت داشت و این اواخر با شکل‌گیری شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تلاش بسیاری برای انجام امور قدیمی‌های پرسپولیس و سازماندهی امور مربوط به آنها انجام داد، به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان جم تهران بستری شد.

پازوکی برای سومین بار است که به دلیل این عارضه در بیمارستان بستری می‌شود. او چندی پیش برای نمونه‌برداری به بیمارستان امام حسین (ع) مراجعه کرد که بنابر اعلام وی این نمونه‌برداری موفق نبود و اکنون به همین منظور و از صبح امروز توسط دکتر فیروزبخش در بیمارستان جم تهران بستری شده است. برای این عضو قدیمی خانواده بزرگ پرسپولیس آرزوی سلامتی داریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رضایی: شوت‌هایم به سر و کله حریفان می‌خورد/ شاید قسمت است ۱۰ نفره برنده باشیم

پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل ملوان و چند بازی گذشته هر وقت شوتی زدم و در آستانه ورود به گل بوده به سر و کله بازیکنان حریف خورده است.

غلامرضا رضایی ابتدا در خصوص بازی مقابل ملوان بندر انزلی و پیروزی مقابل این تیم اظهار داشت: با توجه به باختی که مقابل سایپا داشتیم بسیار آماده بودیم تا با یک برد دوباره به کوران حضور در جمع بالانشینان برگردیم و هر چه سریعتر شوک به وجود آمده را فراموش کنیم.

وی افزود: ما مقابل ملوان جوان و با انگیزه به خوبی بازی را کنترل کردیم اما متاسفانه اخراج بازیکن ما کمی برنامه‌های تیمی را عوض کرد چون باید محتاط‌تر بازی می‌کردیم.

رضایی تاکید کرد: اما بچه‌های ما در نیمه دوم به نظرم دوبرابر نیمه اول دویدند تا حدی که جای خالی یک بازیکن ما چندان حس نشد، ما هدفمان برد بود که به آن رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه هفته قبل مریضی بدی گریبانگیر من شد و سه روز هم نتوانستم تمرین کنم. به همین دلیل طبیعی است که صددرصد آماده نبودم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. اما امیدوارم با توجه به اینکه در نیمه دوم به میدان آمدم جواب اعتماد کادر فنی را داده باشم.

وی در خصوص عدم گلزنی خودش نیز گفت: ما باید در بازی مقابل ملوان حداقل سه یا چهار گل بدون غرور و این حرف‌ها می‌زدیم اما نشد. من گلزنی را دوست دارم اما متاسفانه هر وقت شوتی می‌زنم با خوردن به سر، پا و کله حریف وارد دروازه حریف نمی‌شود، نمی‌دانم قسمتم چیست؟! در بازی مقابل ملوان قبل از اینکه عالیشاه گل را بزند در شرایطی که تعادل و سوار توپ نبودم به سمت دروازه حریف شوت زدم وحتی توپ هم در آستانه گل شدن بود اما ناگهان به پشت کله حریف خورد اما خدا را شکر مقابل پای عالیشاه افتاد. مهم برد پرسپولیس بود.
مهاجم قرمزپوشان درباره عملکرد خطوط دفاعی نیز تاکید کرد: ما کل تیم از نفر اول خط حمله گرفته تا درون دروازه در ساختار دفاعی خوب کار می‌کنیم و مزدش هم گل نخوردن است و در بازی مقابل سایپا به نظرم آن شوت ما را غافلگیر کرد ولی همه چیز تمام شده و باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم. ما شب گذشته در نیمه اول کمی خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و من معتقدم می‌توانیم باز هم بهتر بازی کنیم.

رضایی درباره درخشش جوانان و سختی کار خودش نیز گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که جوانان در پرسپولیس می‌درخشند این برای من جای بسیار خوشحالی دارد. من هم مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم .هدف من سربلندی پرسپولیس است البته چون می‌خواهم به جام جهانی هم بروم سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی طلسم گل نزدنم را بشکنم.

وی در پایان درباره حمایت هواداران نیز گفت: هواداران نیاز به تعریف و تمجید من ندارند، آنها به خوبی فوتبال را می‌فهمند و حمایتشان در شب گذشته باعث شد تا بازیکنان فعل خواستن را خوب صرف کنند. البته اتفاقاتی مانند قطعی برق هم افتاد که آن هم دیگر به ورزشگاه ربط داشت نه به ما ولی در کل به نظرم برد مقابل ملوان که ما را در بالای جدول نگه داشت خیلی زود باید فراموش شود چون راه سختی را در پیش داریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نیلسون: خط دفاعی پرسپولیس عالی کار کرده است/ نمی‌توانم بگویم تا چه زمانی گل نمی‌خورم


پرسپولیس نیوز : دروازه‌‌بان پرسپولیس با تمجید از عملکرد مدافعان این تیم گفت: آسان نیست دقایق زیادی با یک بازیکن کمتر بازی کنیم.

نیلسون کوریا جونیور در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازیکنان ما انگیزه خوبی داشتند چون آسان نیست که دقایق زیادی با یک بازیکن کمتر بازی کنیم. با اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم اما شانس‌مان برای گلزنی بیشتر و بازی در اختیار ما بود.

وی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: واقعا خط دفاعی عالی کار کرده و خیلی مهم است که تیم گل نمی‌خورد. با این شرایط می‌توانیم به برد نزدیکتر شویم. بنگر، حسینی، ماهینی و حسینی در فرم ایده‌آلی هستند.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: در گل نخوردن تیم فقط من و مدافعان تاثیرگذار نیستیم بلکه همه بازیکنان از همان خط حمله دفاع را شروع می‌کنند. کمک سایر بچه‌ها در سیستم دفاعی بسیار مهم است.

نیلسون درباره صحبت‌های علیرضا حقیقی مبنی بر اینکه «سیستم دفاعی پرسپولیس مثل سیم خاردار است»، عنوان کرد: خوشحالم که علیرضا چنین شناخت خوبی از تیم دارد. به خاطر احترام و تعریفی که از ما کرده از او تشکر می‌کنم.

وی در واکنش به اظهارات مهرداد اولادی مبنی بر اینکه دروازه پرسپولیس را در بازی جمعه با نفت تهران باز خواهد کرد، تاکید کرد: کار ما دفاع کردن و جلوگیری از گل خوردن تیم است و این بازیکن هم چون مهاجم است باید کارش را انجام دهد. در این باره صحبت بیشتری ندارم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «کلین‌شیت‌هایش تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود»، تصریح کرد: همیشه سعی‌‌ام این است که دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم اما نمی‌توانم بگویم این اتفاق تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. فعلا شروع، خوب بوده و در 5 بازی اول یک گل خوردیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عالیشاه: انتظارات از من بالا رفته اما روی پله اولم/ می‌خواهم لژیونر شوم


پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیشب به این فکر می‌کردم که انتظارات از من بالا رفته است اما من هنوز در همان پله اول هستم.

امید عالیشاه اظهار داشت: با تصمیم علی دایی اولین باری بود که موفق شدم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرم و خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که توانستم جواب اعتماد دایی و هواداران را بدهم. این برایم یک دنیا ارزش دارد.

وی افزود: اما از همین جا می‌گویم من کاری نکردم و تلاش همه بچه‌ها بود تا من در یک ریباند گل بزنم ما بعد از 10 نفره شدن چهاربرابر همه دویدیم و خدا هم نتیجه زحمات را به ما داد. علی‌رغم اینکه ملوان تیم بدی نبود ولی ما می‌توانستیم به این تیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی درباره اولتیماتوم دایی در رختکن به بازیکنان گفت:‌ بنده خدا دایی پس از باخت مقابل سایپا تحت فشار بود اما به نظرم تهدید دایی روحیه بچه‌ها را چند برابر کرد. جنگندگی را بیشتر کرد و نتیجه‌اش هم برد بود.

وی درباره دومین ضربه‌اش که به تیر دروازه خورد نیز گفت: روزی‌ام نبود تا گل دوم را بزنم راضی‌ام به رضای خدا. همان یکدانه که 3 امتیازی بود زدم برایم کافی بود. من خیلی سعی کردم تا گل دوم را بزنم، اما قسمتم این بود تا توپ به تیر دروازه بخورد.

مهاجم قرمزپوشان با اشاره به انتظارات بالا از این به بعد از خودش نیز گفت: می‌دانم که از این به بعد انتظارات از من بالا است. باور کنید دیشب تا صبح فکر همین مسئله بودم اما من هنوز روی پله اول هستم و هیچ کاری نکردم. کارم سخت است، انشاءالله بتوانم با کمک خدا، حمایت طرفداران و استفاده از تجربه دایی و بازیکنان خوب پرسپولیس باز هم برای این تیم موثر باشم. عزت و ذلت دست خداست اما بازیکن هم باید با تمام وجود تلاش کند.

وی در مورد سقف آرزوهایش در پرسپولیس گفت: اول دوست دارم به هر نحوی که شده در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم، دوم اینکه می‌خواهم مسافر جام جهانی باشم و انشاءالله در مرحله پایانی می‌خواهم از پرسپولیس لژیونر شوم. البته همه چیز دست خداست؛ شبانه‌روز تلاش خواهم کرد تا به هدفم برسم. من روز گذشته واقعا هواداران پرسپولیس من را شرمنده کردند و مطمئن باشند با یک گل همه چیز برای من تمام نشده و در بازی‌های آینده به مراتب پرقدرت‌تر و با روحیه بهتری ظاهر خواهم شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] کفشگری : دایی گفت فدای سرت که اخراج شدی[/h]
پرسپولیس نوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه اخراجش در بازی با ملوان گفت: فغانی عادت دارد فقط به من کارت بدهد.

مهرداد کفشگری درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: از این مسئله خوشحالم که پرسپولیس برنده بازی شد تا اثر کارت قرمز من کمرنگ شود.

وی در خصوص صحنه‌ای که باعث اخراجش شد، اظهار داشت: زمانی که توپ از من جدا شد دو دل بودم که به سمت آن بروم یا نه؛ وقتی پایم را بالا بردم تا توپ را کنترل کنم رافخایی با سرعت سمت من آمد و در آن شرایط معلوم بود که به من می‌خورد. آقای فغانی هم عادت دارد فقط به من کارت بدهد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: من 2 سال در راه‌آهن بازی کردم و 5 کارت زرد گرفتم که همه آنها را فغانی به من نشان داده است. دقیقه 10 بازی به ایشان گفتم کمی با من مدارا کن اما بازهم به من کارت نشان داد و این بار از زمین اخراجم کرد. این از شانس من بود که در روز خوبم نتوانم کامل برای پرسپولیس بازی کنم.

کفشگری در خصوص موقعیتی که روی یک ضربه شوت از دست داد، عنوان کرد: خودم یک لحظه احساس کردم دروازه باز شد اما نمی‌دانم به خاطر کیفیت پایین توپ‌ها ضربه من گل نشد یا بدشانسی.

وی ضمن اشاره به این مسئله که تجربه اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت پرسپولیس بسیار خوب بوده تصریح کرد: همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که با اخراج نقشه‌هایم نقش بر آب شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این مسئله را جبران کنم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی بین 2 نیمه در مورد اخراج با او صحبتی نکرد گفت: 2 سال است که افتخار شاگردی علی آقا را دارم و در این مدت هیچ وقت ندیدم ایشان تقصیرها را گردن بازیکن بیندازد. اتفاقا زمانی که داشتم از زمین خارج می‌شدم علی آقا گفت فدای سرت که اخراج شدی. بعد از این جمله انگار تمام غم‌ها از روی دوشم برداشته شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دهنوی: ۱۰ نفره شدن به نفع ما تمام شد/ به خاطر دوست‌مان بیشتر در زمین مایه گذاشتیم


پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد ۱۰ نفره شدن در دیدار مقابل ملوان به این تیم کمک کرده تا به پیروزی دست یابد.
قاسم دهنوی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان، 10 نفره شدن سرخپوشان، حضور شاگردان دایی در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی، بازی هفته آینده سرخپوشان با نفت تهران و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

چرا اینقدر سخت ملوان را شکست دادید؟ نمی‌دانم چرا بازی‌ها را خوب شروع نمی‌کنیم. دست خودمان هم نیست و متاسفانه شروع خوبی نداریم. شاید ذهن‌مان نسبت به این قضیه منفی شده است. تا 30 دقیقه ابتدایی، بازی هیچ چیز نداشت نه موقعیتی پیش آمد و نه توپ آنچنان به گردش در می‌آمد. در آن دقایق واقعاً بازی کسل‌کننده بود.

دقیقاً در همین دقایق هم بود که پرسپولیس 10 نفره شد. فکر می‌کنم 10 نفره شدن به نفع ما تمام شد و توانستیم چند موقعیت خوب هم در نیمه اول روی دروازه ملوان داشته باشیم اما موفق به گلزنی نشدیم.

بین 2 نیمه در رختکن چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس توانست در نهایت برنده بازی باشد؟ علی آقا در رختکن از ما خواست که از حق خود به عنوان میزبان بازی دفاع کنیم. او گفت: 10 نفره و 11 نفره نداریم و باید برنده بازی باشید، در غیر اینصورت به رختکن راه‌تان نمی‌دهم تا شرمنده هواداران شوید که این همه شما را تشویق می‌کنند. خدا را شکر لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم با اینکه فشار روی تیم بسیار زیاد بود، برنده شویم.

حدود 60 دقیقه جور مهرداد کفشگری را هم کشیدی، شرایط چطور بود؟ خودتان می‌دانید بازی کردن در پرسپولیس مسئولیت سنگینی دارد و هواداران همیشه از شما توقع دارند خوب باشید. واقعاً شرایط در این تیم با تیم‌های دیگر متفاوت است، چون همه بازیکنان و تیم‌های رقیب مقابل پرسپولیس انگیزه دارند. من تا پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم نمی‌توانستم این مسئله را درک کنم و فکر می‌کردم خیلی راحت بتوانم در این تیم بازی کنم اما فشار زیاد است. البته وقتی مربی به شما اعتقاد دارد کار راحت‌تر می‌شود.

کفشگری خیلی زود از زمین خارج شد در این مورد چه صحبتی دارید؟ مهرداد بازیکن خوبی است اما به قول شما زود از زمین خارج شد که این مسئله کار تیم ما را سخت کرد. با این حال به خاطر رفیق‌مان بیشتر در زمین مایه گذاشتیم و 60 دقیقه پرفشار را تجربه کردیم. شرایط طوری بود که حتی محمد نوری هم عقب آمده بود تا به کار دفاع کمک کند. مهم 3 امتیاز این بازی بود که به دست آوردیم.

پرسپولیس با 10 امتیاز در جمع صدرنشینان جدول حضور دارد آیا این بالانشینی ادامه‌دار خواهد بود؟ به خاطر این قضیه خدا را شکر می‌کنیم. فکر می‌کنم غیر از زمانی که علی آقا سرمربی پرسپولیس بود و این تیم از 4 بازی 9 امتیاز گرفت سابقه نداشته که پرسپولیس از 5 بازی ابتدایی خود 10 امتیاز بگیرد، در این بین فقط یک گل هم دریافت کردیم که آمار بسیار خوبی است. این نشان می‌دهد که چه انسجام خوبی در سیستم دفاعی تیم وجود دارد.

به همان نسبتی که پرسپولیس کم گل خورده کم گل هم به ثمر رسانده چرا؟ این مسئله را قبول دارم اما مهم این است که 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم، چرا که پیروزی یک بر صفر با 5 بر صفر هیچ تفاوتی ندارد. خوشبختانه الان شرایط طوری شده که روحیه تیم به این سمت رفته که اول گل نخوریم سپس گل بزنیم. فکر می‌کنم این مسئله بسیار مهم است.

مصدومیت رضا حقیقی چقدر روی روند تیمی پرسپولیس تاثیرگذار است؟ رضا بازیکن خوبی است و امیدوارم هرچه سریع‌تر به میادین برگردد، چون بازیکنی تاثیرگذار است که می‌تواند حتی در جام جهانی ستاره تیم ملی باشد و به اروپا هم برسد.

در خصوص بازی جمعه شب با نفت تهران چه نظری داری؟ هنوز فیلم بازی‌های نفت را ندیده‌ام اما وقتی تیمی در 15 دقیقه 4 گل به ثمر می‌رساند معلوم است که قدرت بالایی دارد. ما سعی می‌کنیم مقابل این تیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

در این مدت محبوبیت خوبی هم بین هواداران پرسپولیس به دست آوردی.
وقتی من به تیمی می‌روم دوست دارم کامل دینم را به آن تیم ادا کنم تا با تلاشی که انجام می‌دهم پولم حلال باشد. هواداران به من لطف دارند اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای وظیفه خودم را انجام می‌دهم هر چند که ممکن است هر بازیکنی روز خوب و بدی داشته باشد. امیدوارم که بتوانم به اندازه حق و حقوقم دینم را به پرسپولیس ادا کنم تا پشت سرم حرف و حدیث نباشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پولادی:‌ دوست دارم به داربی برسم[/h]
پرسپولیس نیوز :مدافع پرسپولیس با رفع مصدومیتش دوست دارد به داربی رفت لیگ سیزدهم برسد.

مهرداد پولادی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: خوشبختانه شرایط پایم خوب است. پزشکان هم از روند بهبود مصدومیت رضایت دارند و ان‌شاءالله می‌توانم در همین هفته‌ آتل پایم را باز و کار با وزنه را شروع کنم. بعد از این که کار با وزنه را شروع کردم، تمرین‌های اختصاصی را کنار تیم آغاز می‌کنم و بستگی به نظر پزشکان تیم دارد که چه زمانی به تمرین‌های گروهی وارد شوم.

پولادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند به داربی می‌رسد یا خیر، گفت: البته زمان داربی هنوز معلوم نیست اما من هم مثل هر بازیکنی دوست دارم در این بازی حضور داشته باشم. باید ببینم شرایطم چطور پیش می‌رود. خیلی دوست دارم که در این بازی به پرسپولیس کمک کنم.

مدافع پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل ملوان هم گفت: خدا را شکر می‌کنم که 10 نفره توانستیم ملوان را ببریم، این سه امتیاز برای ماندن در کورس مدعیان خیلی مهم بود. بازیکنان بعد از اخراج کفشگری واقعا تلاش کرده و با حمایت خوب هواداران سه امتیاز را به نام پرسپولیس کردند.

وی درباره مصدومیت رضا حقیقی هم گفت: خیلی ناراحت شدم که رضا دچار مصدومیت شد. او بازیکن آینده‌داری است اما خوشبختانه بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند جای او را پر کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] منتقمی خبر داد؛ جشن پنجاه سالگی پرسپولیس مهرماه برگزار می شود [/h]
پرسپولیس نیوز : پرسپولیس نیوز :قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:جشن 50 سالگی پرسپولیس مهرماه برگزار می شود.

بهروز منتقمی در خصوص زمان برپایی جشن 50 سالگی پرسپولیس اظهار داشت:هماهنگی های لازم انجام شده و جشن مذکور مهرماه امسال برگزار می شود.

وی افزود:روز سه شنبه با حضور سردار رویانیان جلسه ای با معاونان باشگاه برگزار و در این باره تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

منتقمی ادامه داد:در نظر داریم که از تمام پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور در این جشن دعوت به عمل آرویم.فکر کنم یکی از بهترین جشن های تاریخ پرسپولیس همزامن با 50 سالگی اش برگزار شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی از دو هفته دیگر استارت می‌زند


پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس با معاینه متخصصان از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کند و تا دو هفته دیگر استارت می‌زند.

رضا حقیقی در تمرینات روز پنجشنبه از ناحیه رباط دچار مصدومیت شد و بازی با ملوان را از دست داد. پس از گرفتن عکس از پای این بازیکن اعلام شد حدود یک ماه از میادین دور است اما او با توصیه پزشکان امروز به دیدار متخصص ارتوپد دکتر کیهانی رفت و پس از معاینه دقیق به او اجازه داده شد که از امروز دویدن‌های خود را آغاز کند. همچنین حقیقی از دو هفته دیگر با پرسپولیسی‌ها پا به توپ می‌شود.
 
بالا