• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] تصادف مدیرعامل پرسپولیس ، رویانیان: خودم بعد از تصادف اعمال قانون کردم/ من راننده نبودم[/h]
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ‌بعد از سانحه‌ای که روز گذشته اتفاق افتاد، خودم شخصاً اعمال قانون کردم.
محمد رویانیان در خصوص تصادف روز گذشته‌اش اظهار داشت:‌اولا باید بگویم که اصلا من راننده نبودم اما متاسفانه اتفاق بدی افتاد که به خیر گذشت.

وی افزود: از اقوام من راننده اتفاق دیروز بود و کار مصدوم را نیز خودم پیگیری کردم اول به پلیس زنگ زدم در حالی که در ماشین بودم و سپس با اورژانس و به راهنمایی و رانندگی موضوع را اطلاع دادم.

رویانیان ادامه داد:‌خوشبختانه مسئله جدی نبود اما من خودم قبل از هر کاری اعمال قانون کردم و حتی خودرو را به اولین پاسگاه و کلانتری تحویل دادم. من طبق وظیفه‌ای که داشتم مانند یک شهروند در این موضوع اعمال قانون کردم اما خدا را شکر همه چیز هم به خیر گذشت و پیگیر مصدوم هم بودم و تا لحظه آخر نیز خواهم بود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تصادفی که روز گذشته داشت با یک عابر پیاده برخورد کرد که باعث مصدومیت وی شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پولادی: خلعتبری بازیکن بزرگی است و نیازی به تعریف من ندارد/ گل‌محمدی تیم خوبی جمع وجور کرده است [/h]
پرسپولیس نیوز : مدافع هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور احتمالی خلعتبری در این تیم گفت: خلعتبری بازیکن بزرگی است و او احتیاجی به تعریف من ندارد.

مهرداد پولادی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: خدا را شکر که پرسپولیس توانست 10 نفره از سد ملوان بگذرد، واقعا بعد از باخت به سایپا تیم به این 3 امتیاز نیاز داشت.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: شرایط دفاعی کل تیم خوب است، این مسئله فقط به دروازه‌بان و مدافعان مربوط نمی شود بلکه تک تک بازیکنان در شکل گیری یک سیستم دفاعی منسجم دخالت دارند.

مدافع هافبک مصدوم پرسپولیس در خصوص علت کم گل زدن این تیم در بازی‌ها عنوان کرد: در فوتبال روز دنیا دیگر گل‌های زیادی رد و بدل نمی‌شود و تیم‌ها از تک فرصت‌هایشان استفاده می‌کنند. ممکن است در طول 90 دقیقه یک یا 2 موقعیت برای گلزنی به وجود بیاید و نکته مهمتر اینکه مهاجمان باید بتوانند از آن موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

پولادی ادامه داد: فرقی ندارد که کل فصل را یک - صفر ببریم یا 10 - صفر، مهم 3 امتیاز است که باید کسب کنیم.

وی در مورد حضور و درخشش بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس نیز یادآور شد: باید از حضور بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس حمایت کرد و به آنها میدان داد، آنها هم باید قدر این موقعیت را بدانند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به حضور احتمالی محمد رضا خلعتبری در این تیم نیز گفت: اگر این اتفاق رخ بدهد شرایط بهتری برای پرسپولیس به وجود خواهد آمد، خلعتبری آنقدر بازیکن بزرگی است که نیازی به تعریف من ندارد.

پولادی با اشاره به این مسئله که سرخپوشان در هفته ششم کار مشکلی مقابل نفت تهران دارند، اظهار داشت: نفت یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است و انصافا گل‌محمدی هم تیم خوبی جمع و جور کرده، امیدوارم پرسپولیس بتواند برنده جدال با نفت باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] منافی: در تمام بازی‌ها از حریفان سرتر هستیم /با این مهاجمان مسأله گلزنی در پرسپولیس حل می‌شود[/h]
پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت: در هر پنج بازی گذشته، حتی برابر سایپا از حریفان سرتر بودیم و موقعیت‌های گل بیشتری هم داشتیم. آنچه روی آن کار خواهیم کرد استفاده بهتر از همین موقعیت‌ها خواهد بود.

جواد منافی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس به طور مشخص در مسیر روبه رشد قرار دارد. در هیچیک از پنج بازی انجام شده تحت تاثیر حریفان نبودیم و بازی سرتری نسبت به آنها انجام دادیم. هر چند در بازی با سایپا در یک صحنه غافلگیر شدیم، در حالی که پس از آن بارها موقعیت گلزنی به دست آوردیم.

وی درباره اینکه آیا از دست رفتن فرصت‌ها در بازی‌های آینده دردسرساز نخواهد شد، ادامه داد: روی این مساله تمرین می‌کنیم تا اشکالات را برطرف کنیم ولی به طور کلی پرسپولیس مهاجمانی دارد که سابقه روشنی دارند. سید صالحی جزو بهترین گلزنان لیگ بوده و در آسیا هم آقای گل شده است. عباس‌زاده در لیگ یک شم گلزنی خود را نشان داده است. مهاجمان خوبی مثل رضایی، نوروزی، شاکری و عالیشاه را هم داریم. اینها باعث امیدواری نسبت به آینده می‌شوند.

دستیار علی دایی خاطر نشان کرد: همه تیم‌های لیگ بازی به بازی بهتر می‌شوند و این روند در پرسپولیس هم ادامه دارد. جوان‌ها کم کم اضافه می‌شوند و این کار با برنامه پیش می‌رود و می‌بینیم که تاثیرگذار هم هستند. در بازی با ملوان هم در حالی بازی را به سود خودمان تغییر دادیم که 10 نفره بودیم. بچه‌ها با یک بازیکن کمتر در نیمه دوم اصلا به حریف اجازه خودنمایی ندادند و همه هواداران چه آنهایی که در ورزشگاه بودند و چه آنهایی که از تلویزیون بازی را می‌دیدند، متوجه شدند که آنها چطور با جان و دل بازی می‌کنند و از تمام وجود خودشان مایه می‌گذارند. از هواداران می‌خواهیم در بازی‌های بعدی با حمایت همه جانبه خود، تیم را پیش ببرند و به این جوان‌ها هم انگیزه بدهند.

منافی درباره تصمیم داور در خصوص اخراج مهرداد کفشگری گفت: این خطا وسط زمین بود. شاید بازیکن ما می‌توانست احتیاط بیشتری کند اما با توجه به اینکه فرصت خاصی را از حریف نگرفت، شاید می‌شد مهربانانه‌تر قضاوت کرد. به هر حال این تصمیمی بود که داور گرفت و ما هم به آن احترام گذاشتیم.

وی در پایان افزود: این بازی گذشت و حالا دیگر به فکر بازی با نفت هستیم. آنها تیم خوبی هستند و این بازی با توجه به شرایط جدول تعیین کننده است و در هر حال مصمم به پیروزی در این بازی هستیم تا بیشتر به صدر جدول نزدیک بشویم و هواداران خودمان را خوشحال کنیم.
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
کفشگری : دایی گفت فدای سرت که اخراج شدی


پرسپولیس نوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه اخراجش در بازی با ملوان گفت: فغانی عادت دارد فقط به من کارت بدهد.

مهرداد کفشگری درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: از این مسئله خوشحالم که پرسپولیس برنده بازی شد تا اثر کارت قرمز من کمرنگ شود.

وی در خصوص صحنه‌ای که باعث اخراجش شد، اظهار داشت: زمانی که توپ از من جدا شد دو دل بودم که به سمت آن بروم یا نه؛ وقتی پایم را بالا بردم تا توپ را کنترل کنم رافخایی با سرعت سمت من آمد و در آن شرایط معلوم بود که به من می‌خورد. آقای فغانی هم عادت دارد فقط به من کارت بدهد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: من 2 سال در راه‌آهن بازی کردم و 5 کارت زرد گرفتم که همه آنها را فغانی به من نشان داده است. دقیقه 10 بازی به ایشان گفتم کمی با من مدارا کن اما بازهم به من کارت نشان داد و این بار از زمین اخراجم کرد. این از شانس من بود که در روز خوبم نتوانم کامل برای پرسپولیس بازی کنم.

کفشگری در خصوص موقعیتی که روی یک ضربه شوت از دست داد، عنوان کرد: خودم یک لحظه احساس کردم دروازه باز شد اما نمی‌دانم به خاطر کیفیت پایین توپ‌ها ضربه من گل نشد یا بدشانسی.

وی ضمن اشاره به این مسئله که تجربه اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت پرسپولیس بسیار خوب بوده تصریح کرد: همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که با اخراج نقشه‌هایم نقش بر آب شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این مسئله را جبران کنم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی بین 2 نیمه در مورد اخراج با او صحبتی نکرد گفت: 2 سال است که افتخار شاگردی علی آقا را دارم و در این مدت هیچ وقت ندیدم ایشان تقصیرها را گردن بازیکن بیندازد. اتفاقا زمانی که داشتم از زمین خارج می‌شدم علی آقا گفت فدای سرت که اخراج شدی. بعد از این جمله انگار تمام غم‌ها از روی دوشم برداشته شد.
کم مونده دایی بهش پستونک بده:pآفرین پسر گلم اشکال نداره بازیکن حریفو دو تیکه کردی بزرگ بشی یادت میره:lol:
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
آخه جو گرفته بودش بخاطر اون شوت سرکشش.
شانس نداریم که
یارو چلاق بود، رفت زرپ وزرپ میزنه تو گل
بعد این شوت گل نمیشه تازه در برگشت اخراج هم میشه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here


پاسخ تند مهاجم استقلال به سرپرست پرسپولیس: آقای با تعصب، با مشورت رویانیان به استقلال آمدم!/ سکوت کن چون این یک هزارم حرف‌هایم بود - Perspolisnew

مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به صحبت‌های سرپرست پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فارس ، محمد قاضی که در گفت‌وگوی به صورت سربسته از کسانی که در پرسپولیس با او خوب رفتار نکردند انتقاد کرده بود با پاسخ و واکنش سرپرست پرسپولیس روبرو شد. در همین رابطه قاضی در گفت‌وگویی جدید به اظهارات شیرینی پاسخ داد:
وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: آقای با تعصب اگر باسواد بودی و بلد بودی مصاحبه را درست بخوانی متوجه می‌شدی که روی صحبت من با رویانیان و عوامل باشگاه نبود. خدا را شکر که با این واکنش چهره واقعی‌ات را برای تماشاگران نشان دادی.

قاضی تاکید کرد: اگر شما در جریان نیستی بدان که رویانیان عامل حضورم در استقلال بود و من با مشورت او به استقلال آمدم. حتی وی در نیم‌فصل دوم سال گذشته برای حضورم در استقلال با مسئولان این باشگاه مذاکره کرده بود.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس گفت: کسی که دو سال است به این فوتبال آمده در خصوص همه اظهار‌نظر می‌کند و البته کم کم یخ شیرینی باز می‌شود. زجر من فوتبالی بود که تو اصلا نمی‌دانی فوتبال چیست. اتفاقا گل نزدن من هم به خود شما ربط دارد چرا که فکر کنم یادت رفته چهار ساعت در هتل اوین به من التماس می‌کردی که فلان بازیکن را به پرسپولیس بیاوریم تا بعد هم روی سکوها حمایتش کنی که از دقیقه یک تا 90 تشویقش کنند.

قاضی در ادامه گفت‌وگویش تاکید کرد: من به اندازه‌ای که بازی کردم گل زدم اما فکر می‌کنم چند وقت دیگر تو سر جای سرمربی تیمت بنشینی و در خصوص ارنج و ترکیب نظر بدهی. مثل اینکه یادت رفته ساعت سه بامداد با مدیر برنامه‌های من صحبت کردی تا او را از سفر به اصفهان برای بستن قرارداد منصرف کنی.

مهاجم استقلال ادامه داد: من اولین بازیکنی بودم که در روز اول نقل و انتقالات با پرسپولیس قرارداد بستم ولی در مورد صحبت من مبنی بر خیانتم خوب خودت را نشان دادی چون من اصلا منظورم با شما و رویانیان نبود ولی با این حرفها خودت را زیرسوال بردی آقای باتعصب.

وی ادامه داد: من اگر حرفی بزنم آنقدر مرد هستم که اسم شخص موردنظرم را بیاورم. اگر مشکلی بین من و رویانیان باشد نیازی به حضور توی واسطه نیست.

قاضی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: او گفته است که من سکوت کنم ولی به او می‌گویم که بهتر است شما سکوت کنی چون این یک هزارم حرف هایی بود که باید می‌زدم و نزدم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس[/h]
[h=2]پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدواريم مارکو از روز دوشنبه تمرينات خود را شروع کند و حقيقي را هم زودتر از زمان اعلام شده به شرايط تمرين باز گردانيم.[/h]
00944748.jpg


دکتر حقيقت درباره آخرين وضعيت آسيب‌ديدگي‌هاي سرخپوشان اظهار کرد: حقيقي در پي تکلي که در يکي از تمرين‌ها رفت، از ناحيه زانو آسيب ديد. او را براي MRI اعزام کرديم که گزارش آن توسط دکتر رادمهر حکايت از آسيب ديدگي بخشي از رباط جانبي زانوي او بود. حقيقي امروز توسط دکتر کيهاني ويزيت شد و برنامه فيزيوتراپي را هم در دستور کار دارد. اميدواريم با تلاش مضاعف و با توجه به انگيزه خود حقيقي، بتوانيم او را زودتر از زمان تعيين شده به شرايط تمرين برگردانيم.



به گزارش ايسنا، وي درباره مارکو سپانوويچ خاطرنشان کرد: با توجه به عارضه‌اي که براي کمر او پيش آمد، اقدام به انجام MRIکرديم. اميدواريم با توجه به روندي که طي مي‌شود او از روز سه‌شنبه بتواند تمرينات خود را آغاز کند.



پزشک تيم فوتبال
پرسپوليس درباره آسيب ديدگي سيد جلال حسيني گفت: سيد جلال شب قبل از بازي، از ناحيه مچ پا آسيب ديد. شب روي پاي او کار کرديم و صبح بازي براي اطمينان خاطر بيشتر توسط پزشک متخصص معاينه شد که با نظر ايشان در بازي حضور پيدا کرد. البته درمان و فيزيوتراپي هنوز ادامه دارد و امروز شرايط او را بررسي مي‌کنيم و اگر لازم بود امروز را به وي استراحت خواهيم داد.



دکتر حقيقت آسيب ديدگي پيام صادقيان را هم جدي ندانست و گفت: حداکثر ممکن است امروز به او استراحت بدهيم که آن هم در زمان تمرين و بعد از بررسي وضعيت وي معلوم مي‌شود.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
حسيني:
[h=1]شناخت گل‌محمدي از پرسپوليس خطرناک است[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوب نيست که اينطور در حين بازي برق ورزشگاه قطع مي‌شود.[/h]
00944421.jpg


سيد جلال حسيني در خصوص مصدوميت قبل از بازي‌اش گفت: من در طول هفته گذشته و مخصوصا پس از شکست مقابل سايپا خيلي خوب تمرين کردم اما متاسفانه شب قبل از بازي وضعيتم بسيار بد شد.


به گزارش فارس،وي افزود: با تشخيص پزشکان با متخصصان مشورتي کردم، چون آنها به من مجوز بازي دادند اما با درد بازي کردم و حتي رضا نورمحمدي آماده بود تا اگر من وضعيتم بهتر نشد در ترکيب جايم را بگيرد اما خدا را شکر همه چيز تمام شد و من هم بازي کردم.


حسيني ادامه داد: ما پيروزي خوبي را مقابل ملوان کسب کرديم و حالا بعد از خوشحالي 24 ساعته بايد خوب ريکاوري و استراحت کنيم تا به بازي سخت نفت فکر کنيم.


حسيني ياد آور شد: در بازي مقابل نفت قطعا شناخت گلمحمدي از
پرسپوليس و دستيارانش خطرناک است.گل محمدي شناخت کافي از ما دارد و بايد فکري به حال اين موضوع بکنيم. ما بازي بسيار سختي داريم و اميدوارم مثل بازي با ملوان در نيمه دوم با دوندگي همه چيز را ثابت کنيم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
سيدصالحي:
[h=1]همدلي در پرسپوليس حرف اول را مي‌زند[/h]
[h=2]سيدمهدي سيدصالحي مي‌گويد همدلي نقش اول را در پيروزي پرسپوليس برابر ملوان ايفا کرده است.[/h]
00945302.jpg


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيروزي اين تيم مقابل ملوان اظهار کرد: نيمه اول خوب شروع کرديم. بازي را در دست داشتيم. ملوان در طول بازي نتوانست موقعيت خطرناکي روي دروازه ما خلق کند. بعد از اينکه 10 نفره شديم تلاش‌مان را بيشتر کرديم و خوشبختانه در نهايت سه امتياز را به دست آورديم.


به گزارش ايسنا،وي در ادامه گفت: پتانسيل بردن ملوان را داشتيم. در بين دو نيمه دايي انگيزه ما را بيشتر کرد و فکر مي‌کنم که هر بازيکني براي جبران ده نفره بودن نهايت تلاش خود را انجام داد. اين برد خيلي به ما کمک کرد و به نظر من همدلي بازيکنان در اين نتيجه حرف اول را مي‌زد.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خبر خوش براي پرسپوليس و دايي
[h=1]حقيقي از دو هفته ديگر استارت مي‌زند[/h]
[h=2]هافبک پرسپوليس با معاينه متخصصان از امروز تمرينات خود را آغاز مي‌کند و تا دو هفته ديگر استارت مي‌زند.[/h]
00943852.jpg


به گزارش فارس، رضا حقيقي در تمرينات روز پنجشنبه از ناحيه رباط دچار مصدوميت شد و بازي با ملوان را از دست داد. پس از گرفتن عکس از پاي اين بازيکن اعلام شد حدود يک ماه از ميادين دور است اما او با توصيه پزشکان امروز به ديدار متخصص ارتوپد دکتر کيهاني رفت و پس از معاينه دقيق به او اجازه داده شد که از امروز دويدن‌هاي خود را آغاز کند. همچنين حقيقي از دو هفته ديگر با پرسپوليسي‌ها پا به توپ مي‌شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]پولادي:‌ دوست دارم به داربي برسم[/h]
[h=2]مدافع پرسپوليس با رفع مصدوميتش دوست دارد به داربي رفت ليگ سيزدهم برسد.[/h]
00945444.jpg


مهرداد پولادي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره آخرين وضعيت مصدوميت خود اظهار کرد: خوشبختانه شرايط پايم خوب است. پزشکان هم از روند بهبود مصدوميت رضايت دارند و ان‌شاءالله مي‌توانم در همين هفته‌ آتل پايم را باز و کار با وزنه را شروع کنم. بعد از اين که کار با وزنه را شروع کردم، تمرين‌هاي اختصاصي را کنار تيم آغاز مي‌کنم و بستگي به نظر پزشکان تيم دارد که چه زماني به تمرين‌هاي گروهي وارد شوم.


پولادي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کند به داربي مي‌رسد يا خير، گفت: البته زمان داربي هنوز معلوم نيست اما من هم مثل هر بازيکني دوست دارم در اين بازي حضور داشته باشم. بايد ببينم شرايطم چطور پيش مي‌رود. خيلي دوست دارم که در اين بازي به
پرسپوليس کمک کنم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]درودگر: اشتباه کردم، گل پرسپوليس صحيح بود[/h]
[h=2]مديرعامل ملوان مي گويد با بازبيني فيلم ديدار تيمش برابر پرسپوليس متوجه شده که گل پرسپوليس در شرايط آفسايد به ثمر نرسيده است.[/h]
00942102.jpg


صادق درودگر با اذعان بر اشتباهش مبني بر آفسايد بودن گل پرسپوليس به ملوان، گفت: من ديروز طي صحبت‌هايي گفتم که گل پرسپوليس به تيم ما مشکوک به آفسايد بوده است اما با بازبيني فيلم اين ديدار متوجه شدم که گل پرسپوليسي‌ها سالم بوده و کمک داور اين ديدار با تصميمي درست، پرچم خود را به علامت آفسايد بالا نبرده است.



به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: شايد هرکس ديگري بود اين صحنه را آفسايد مي‌گرفت اما کمک داور بازي در يک تصميم درست شاهکار کرد و آفسايد اعلام نکرد. به اين دليل از او تشکر مي کنم و بابت مشکوک بودن به گل
پرسپوليس عذرخواهي مي کنم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]عاليشاه: مي‌خواهم لژيونر شوم[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديشب به اين فکر مي‌کردم که انتظارات از من بالا رفته است اما من هنوز در همان پله اول هستم.[/h]
00035350.jpg


اميد عاليشاه اظهار داشت: با تصميم علي دايي اولين باري بود که موفق شدم در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار بگيرم و خدا را صد هزار مرتبه شکر مي‌کنم که توانستم جواب اعتماد دايي و هواداران را بدهم. اين برايم يک دنيا ارزش دارد.



به گزارش فارس،وي افزود: اما از همين جا مي‌گويم من کاري نکردم و تلاش همه بچه‌ها بود تا من در يک ريباند گل بزنم ما بعد از 10 نفره شدن چهاربرابر همه دويديم و خدا هم نتيجه زحمات را به ما داد. علي‌رغم اينکه ملوان تيم بدي نبود ولي ما مي‌توانستيم به اين تيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.



وي درباره اولتيماتوم دايي در رختکن به بازيکنان گفت:‌ بنده خدا دايي پس از باخت مقابل سايپا تحت فشار بود اما به نظرم تهديد دايي روحيه بچه‌ها را چند برابر کرد. جنگندگي را بيشتر کرد و نتيجه‌اش هم برد بود.



وي درباره دومين ضربه‌اش که به تير دروازه خورد نيز گفت: روزي‌ام نبود تا گل دوم را بزنم راضي‌ام به رضاي خدا. همان يکدانه که 3 امتيازي بود زدم برايم کافي بود. من خيلي سعي کردم تا گل دوم را بزنم، اما قسمتم اين بود تا توپ به تير دروازه بخورد.



مهاجم قرمزپوشان با اشاره به انتظارات بالا از اين به بعد از خودش نيز گفت: مي‌دانم که از اين به بعد انتظارات از من بالا است. باور کنيد ديشب تا صبح فکر همين مسئله بودم اما من هنوز روي پله اول هستم و هيچ کاري نکردم. کارم سخت است، انشاءالله بتوانم با کمک خدا، حمايت طرفداران و استفاده از تجربه دايي و بازيکنان خوب
پرسپوليس باز هم براي اين تيم موثر باشم. عزت و ذلت دست خداست اما بازيکن هم بايد با تمام وجود تلاش کند.



وي در مورد سقف آرزوهايش در
پرسپوليس گفت: اول دوست دارم به هر نحوي که شده در قهرماني پرسپوليس سهيم باشم، دوم اينکه مي‌خواهم مسافر جام جهاني باشم و انشاءالله در مرحله پاياني مي‌خواهم از پرسپوليس لژيونر شوم. البته همه چيز دست خداست؛ شبانه‌روز تلاش خواهم کرد تا به هدفم برسم. من روز گذشته واقعا هواداران پرسپوليس من را شرمنده کردند و مطمئن باشند با يک گل همه چيز براي من تمام نشده و در بازي‌هاي آينده به مراتب پرقدرت‌تر و با روحيه بهتري ظاهر خواهم شد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
۴۳ سال رقابت مستقيم پـرسپـوليــس و استقــلال در تــــاريخ فــوتبال ايران (1390-1347)

دهه 1360



گفتار دوم: سال 1361 (1982)

در سال 1361 جام باشگاههاي تهران با شرکت 18 تيم برگزار شد. از انتهاي جدول 14 تيمي فصل 1360، تيم هاي نفت و صنايع دفاع ملي سقوط کردند و در گزينشي جديد براي انتخاب 6 تيم در دسته اول نفت مجدداً صعود کرد تا به همراه تيم هايي چون سعدآباد، دارايي، سرباز در ميانه راه به نيروي زميني تغيير نام داد)، جوانان (که بعداً به وحدت تغيير نام داد) و نيرومند (به پيام تغيير نام داد) به مسابقات دسته اول تهران صعود کردند. در هفته آخر اسفند سال 1360جام باشگاههاي تهران با شرکت 18 تيم آغاز شد. هنوز اثري از تيم خوب پاس در اين رقابت ها نبود.

جواهري به نام ناصر محمدخاني در پرسپوليس

به گفته پرافتخارترين بازيکن و مربي تاريخ پرسپوليس علي پروين؛ ناصر محمد خاني خودش يک تيم بود. پرسپوليس در سال 1361 با اينکه بسيار کم يارگيري کرد اما دو صيد اين باشگاه دو جواهر بودند که تاريخ باشگاه پرسپوليس به آنها افتخار مي کند. اولين و بهترين صيد ناصر محمدخاني بود؛ جواهري فوق العاد تکنيکي، سرعتي با هوشي مثال زدني، شم گلزني و بازي سازي عالي در نوک حمله و ضربات کاشته اش حتي تا فواصل 30 و 40 متري کمتر به خطا مي رفت، غزال تيزپاي دهه 1360 پرسپوليس و تيم ملي، ستاره تکرار نشدني که ديدن بازيهايش بدون شک از بهترين لذت هاي فوتبال خواهد بود. اين مهاجم با چند ضربه مؤثر به توپ چنان هنرمندانه با دريبل هاي ريز در فضاهاي زمين حريـف پيـش مـي رفت که برخي مواقع مدافعان و هافبک هاي حريف ياراي خطا بر روي اين بازيکن سريع را نيز نداشتند. او را نمي توان با هيچ بازيکني در تاريخ فوتبال ايران مقايسه کرد؛ ناصر محمدخاني بازيکن افسانه اي بود، خاص و بي همتا که توصيف او در اين مجال نمي گنجد؛ ديگري بهروز سلطاني؛ دروازباني با 190 سانتي متر قد و انعطاف بدني عالي و گلر اول سال‌هاي 60 تا 63 تيم ملي فوتبال ايــــــران. ناصر محمد خاني در کنار فتح آبادي و پروين مثلث تهاجمي بسيار قدرتمند و مهار ناشدني پرسپوليس را در سال 61 تشکيل دادند.

اين مثلث با حمايت سه هافبک خوشفکر با پاس هاي ناب مثل مايلي کهن، درخشان و عربشـاهي مي توانست هر دروازه اي را فرو ريزد. هر سه هافبک پرسپوليس از بهترين هاي تاريخ اين تيم بودند. حميد درخشان که همه او را پرويني ديگر براي پرسپوليس مي دانستند و ضياء عربشاهي متعصب که براي پرسپوليس جان مي داد و محمد مايلي کهن که شاهرگ خط مياني تيم بود. در خط دفاع نيز مردان ليگ هاي دهه 1350 ( تخت جمشيد) محمد پنجعلي (ابومسلم)، کاظم سيد علي خاني (ماشين سازي)، ابراهيم کيان طهماسبي (تراکتورسازي)، حسين کاشي نژاد (هما) و روح ا... عباد زاده (راه آهن) که برخي از آنها سالها در پرسپوليس بودند دژ دفاعي پرسپوليس در سال 61 را محکم کرده بودند. در نهايت محمد دادکان بعد از يکسال دوري از فوتبال به پرسپوليس بر مي گشت تا آخرين سال فوتبالش را در سن 27 سالگي در تيم محبوبش سپري کند. به جاي آبشناسان، حسين راغفر دروازبان سابق دارايي تهران، رئيس فدراسيون فوتبال شد و با مديريت او فوتبال تهران حرکت منظمش را آغاز نمود.

پرسپوليس با تساوي برابر برق شروع خوبي نداشت اما سه پيروزي برابر بوتان، نيروي زميني و پيام باعث سرو سامان دادن اوضاع اين تيم در جدول رده بندي شد. روزنامه ها، صدا و سيما و ساير رسانه ها مسابقات را پوشش مي دادند اما پخش مستقيمي در کار نبود و روزها طول مي کشيد تا هواداران و فوتبال دوستان در سراسر ايران گزيده ايي از اين مسابقات را تماشا کنند؛ به خصوص بازي هاي پرسپوليس و استقلال. عکس ها و خبر ها در روزنامه هاي کم تعداد آن زمان با استقبال عجيب مردم مواجه مي شد و دو مجله معروق کيهان ورزشي و دنياي ورزش در کمتر از 2 ساعت در برخي شهرها به طور کامل به فروش مي رسيد.

طوفان پرسپوليس ادامه داشت و اين تيم سيري ناپذير بود و از ابتدا تاکنون فقط يا قهرمان مي شد در مسابقات دوره اي و جدول رده بندي يا نايب قهرمان مي شد. پرسپوليس 3-0 نفت و آرارات را نقره داغ کرد و سپس تهرانجوان را 4-0 در هم کوبيد و دارايي را نيز 2-0 شکست داد و اين درخشش باعث شد تا سرخپوشان با 7 پيروزي و يک تساوي از 8 بازي؛ 20 گل زده و فقط 1 گل خورده چشم به روزهاي آينده داشبته باشند. مسابقات با وقفه اي دو ماهه مواجه شد و در نهايت آبشناسان مجدداً رئيس فدراسيون شد و جاي راغفر را گرفت. پرسپوليس وحدت را نيز 2-0 شکست داد و داراي 22 گل زده و 1 گل خورده شد و از 10 بازي 9 برد و يک تساوي را دشت نمود. پرسپوليس در هفته 12 بايد با استقلال بازي مي کرد که از 11 بازي 18 امتياز داشت. قبل از بازي با استقلال تساوي پرسپوليس با هما با نتيجه 1-1 اختلاف دو تيم را با بازي برابر به عدد 2 رساند.

درحشش پروين که در اکثر بازيها 2 گل به ثمر مي رساند در کنار هتريک ناصر محمد خاني در بازي با نفت که 3-0 پرسپوليس برد؛ نشان از بهترين خط حمله ايران داشت. ضمن اينکه بهروز سلطاني و وحيد قليچ تقريبا يک بازي در ميان به ميدان مي رفتند و سلطاني چند بازي بيش از قليچ به ميدان امد. اين دودروازبان متعصب پرسپوليس پس از سالها بدون کوچکترين حرف و حديثي به همين نحو دروازه پرسپوليس را چنان در دهه 1360 استحکام بخشيدند که پرسپوليس در آن دهه فقط 10 باخت در 10 سال متحمل شد و اين رکوردي است که فقط از پرسپوليس افسانه اي بر مي آمد و شايد در دنيا بي نظير باشد.

پرسپوليس 20 امتيازي در برابر استقلال 18 امتيازي با يک تساوي نيز مي توانست اسب خود را براي قهرماني ديگر زين کند. استقلال نيز پس از 8 سال بار ديگر در کورس قهرماني با پرسپوليس قرار داشت و اين موضوع باعث گرمي دو چندان رقابت ها شده بود. به نوعي اين بازي بازي خداحافظي دادکان از فوتبال نيز بود که پس از سالها بازي در دفاع راست پرسپوليس کفش هايش را در سن 27 سالگي مي آويخت؛ سني که اکنون اوج درخشش يک فوتباليست است. استقلال نيز حسن روشن را پس از سالها به ترکيبش بازگردانده بود.

ترکيب دو تيم از اين قرار بود: پرسپوليس: بهروز سلطاني، محمد پنجعلي، کاظم سيد عليخاني، محمد دادکان و روح ا... عبادزاده در دفاع؛ محمد مايلي کهن، ضيا عربشاهي و حميد درخشان در خط مياني و علي پروين، ناصر محمد خاني و غلامرضا فتح آبادي مهاجمان اين تيم بودند.

استقــلال: ناصر حجازي، شاهين بياني، سعيد مراغه چيان، رضا رجبي، رضا حاجيلو، شاهرخ بياني، بهتاش فريبا، رضا احدي، احمد حيدريان، پرويز مظلومي و عبدالعلي چنگيز.

ديدار با سوت محمد صالحي در حضور 100 هزار نفر در 17 دي 1361 در سرماي زمستان و در حالي که در پيست دو ميداني کنار زمين برف انباشته شده بود؛ آغاز شد. پرسپوليس طوفاني آغاز کرد و دو بار توسط فتح آبادي در 10 دقيقه اول بازي دروازه استقلال را گشود اما فقط يک گل توسط داور پذيرفته شد. فتح ابادي اولي بازيکني بود که با پيراهن قرمز و آبي در داربي گلزني کرده بود. 10 دقيقه بعد از گل پرسپوليس محمد دادکان تعويض شد و با دور افتخار مراسم خداحافظي اش را انجام داد. هواداران دو تيم با فرياد دادکان دادکان اين مراسم را گرمتر کردند. بازي تا دقيقه 86 1-0 به سود پرسپوليس پيش رفت اما تعلل دفاع باهث شد بهتاش فريبا با شوتي محکم دروازه پرسپوليس را در دقيقه 86 باز کند و تساوي 1-1 دو تيم را رقم بزند.

Persepolis%201361.jpg

ايستاده از راست : محمد پنجعلي، ناصر نورايي، کاظم سيدعليخاني، حسين کاشي نژاد، وحيد قليچ، محمد مايلي کهن
نشسته از راست : جواد حسن زاده، عباس کارگر، ضيا عربشاهي، ناصر محمدخاني، روح الله عبادزاده

بعد از تساوي با استقلال؛ پرسپوليس تيم شاهين را 2-1 باز هم با دو گل پروين پيروز ميدان شد. برد 5-0 پرسپوليس با بانک ملي باز هم با 2 گل پروين و محمد خاني و يک گل مايلي کهن و پيروزي 4-0 در برابر کيان، 1-0 در برابر اکباتان و تساوي 1-1 برابر سعدآباد پرسپوليس را قهرمان مطلق جام باشگاههاي تهران در سال 1361 کرد. استقلال با 3 امتياز کمتر دوم شد و اکباتان سوم شد. بازيها در آن زمان 2 امتيازي بود. علي پروين کاپيتان و سرمربي پرسپوليس در سن 36 سالگي با 15 گل زده از 17 بازي آقاي گل جام شد. جالب اينکه پروين در 5 مسابقه پرسپوليس 2 گل در هر بازي به ثمر رساند. پس از پروين؛کاما انجبيني (تهرانجوان) 13 گل و حميد علي دوستي از هما با 12 گل دوم و سوم شدند. پرسپوليس براي دومين بار در بازيهاي دوره اي و ليگ مانند بدون باخت قهرمان شد.

Persepolis%20Iran%201361%20-%20%20Cup.jpg

جام حذفي تهران 1361 - دومين قهرماني پرسپوليس در يک فصل


از بهمن 1361 جام حذفي تهران که دومين جام مهم باشگاهي ايران بود آغاز شد و پرسپوليس بعد از کنار گذاشتن تيم هاي منطقه 12، وحدت، نفت، هما و راه آهن به مقام قهرماني مسابقات جام حذفي نيز در اين سال دست يافت. استقلال باز هم در مراحل ابتدايي مسابقات حذف شد. پرسپوليس 4-0 منطقه 12 را شکست داد در اين بازي همه ذخيره هاي پرسپوليس به ميدان رفتند؛ سپس با تک گل حميد درخشان وحدت را کنار زد. جالب اينکه علي پروين که هم مربي و هم کاپيتان تيم بود در دو بازي نخست به ميدان نرفت و ميدان را به جوانترها داد. در مرحله يک چهارم نهايي نفت را 2-0 با گل علي پروين و غلامرضا فتح آبادي برد. مرحله نيمه نهايي تيم قدرتمند هما حريف پرسپوليس بود که تجربه و پختگي علي پروين و يک گل زيبا پرسپوليس را به فينال رساند. فينال جام حذفي تهران 1361 با 6 ماه تآخير و تعويق بعد از آغاز جام باشگاههاي تهران 1362 و در حالي که 7 هفته را پشت سر مي گذاشت برگزار شد. پرسپوليس و راه آهن اين بار در فينال با هم بازي کردند. در دوره قبلي پرسپوليس و راه آهن در نيمه نهايي بازي کردند که پرسپوليس راه آهن را شکست داده بود. پرسپوليس قدرتمند اينبار به راه آهن رحم نکرد و قدرتمندانه اين تيم را بلعيد. شکست 4-0 در فينال و قهرماني پرسپوليس روز زيبايي را براي هواداران خلق کرد.ناصر محمد خاني 2 گل، غلامرضا فتح آبادي و عباس کارگر هر کدام يک گل. ترکيب پرسپوليس در فينال جام حذفي تهران 1361 که در 30 شهريور 1361 برگزار شد: قليچ، سيد عليخاني، کاشي نژاد، پنجعلي، عبادزاده، عربشاهي، مايلي کهن، حسن زاده (سبزي)، ناصر محمد خاني، نورايي (فتح آبادي)، کارگر.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بازگشت مهرداد پولادی به میادین فوتبال - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : مهرداد پولادي بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس به احتمال فراوان از هفته آينده، آتل پاي خود را باز خواهد كرد.

مهرداد پولادي كه از ناحيه آشيل پا با مصدوميت عجيبي روبه رو شد، به نظر مي رسد پس از مدت ها مي تواند به ميادين بازگردد.
پولادي بخيه پاي خود را كشيده و قرار است در صورت نظر مثبت متخصصان، آتل پاي خود را اوايل هفته آينده باز كند.
پزشكان شرط بازكردن آتل پاي پولادي را بهبود شرايط وي اعلام كرده اند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بند عجيب در قرارداد سيدجلال ؛ يك ميليارد به اضافه ناهار و شام! - Perspolisnews.Com

اصرار سیدجلال برای تمرکز روی فوتبالش در طول فصل به حدی است که معمولا از باشگاه متبوعش وعده های غذایی را هم طلب می‌کند تا وقت خود را با آشپزی یا رفتن به رستوران تلف نکند.

به گزارش افکارنیوز ؛ در تابستان فصل جاري و فصل نقل و انتقالات تمديد قرارداد سيدجلال حسيني مدافع ملي پوش پرسپوليس يكي از ماموريت هاي دشوار رويانيان بود كه در نهايت با موفقيت انجام شد اما در قرارداد سيدجلال بند عجيبي وجود دارد كه تعجب همه حتي رويانيان را هم به همراه داشت.

در جريان مذاكرات براي تمديد قرارداد، حسيني بعد از چك و چانه زدن روي مبلغ قرارداد و توافق روي رقم يك ميليارد درخواست ويژه اي هم از مديرعامل داشت و اصرار داشت تا اين بند حتما در قراردادش گنجانده شود. حسيني تاكيد داشت كه وظيفه تامين تغذيه اش در طول فصل و وعده هاي ناهار و شام بر عهده باشگاه پرسپوليس است تا فقط به فوتبال فكر كند! البته اين نكته جديدي نيست.

اصرار سیدجلال برای تمرکز روی فوتبالش در طول فصل به حدی است که معمولا از باشگاه متبوعش وعده های غذایی را هم طلب می‌کند تا وقت خود را با آشپزی یا رفتن به رستوران تلف نکند. او در سپاهان هم هر ۳ وعده غذایی خود را از باشگاه دریافت می کرد و به همین خاطر کمتر در محافلی چون رستوران و... رویت می شد. البته براي فصل جديد به رويانيان تخفيف داده و قرار شده صبحانه را در خانه ميل كند!
 

coollboy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 جولای 2006
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
29
نمیدونم عکس های جدید هواپیماتون را کسی قبلا گذاشته یا نه؟ ولی به هر حال اینها عکس هواپیمای پرسپولیس بعد از رنگ امیزی در کنار اشیانه قشم ایر هست که کاربر " Jimbokhepel " در سایت ائرو اسپیس قرار دادند.

96087012415162034742.jpg
11416541640951396192.jpg
50719606684674443065.jpg
 
بالا