• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نه بابا شایعست. :دی

پیروزی قبول نکرد !!!

اگه نوری نباشه پس کی بر...ه به تیممون؟؟

-----------------

دم هدایتی گرم.
اگه اون خبر درست باشه واقعا یه قرمز به تمام معناییه واسه خودش.

داداش پیروزی یک واژه بیگانه هست پرسپولیس بگو
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان : بدون کمک اسپانسر و خیرین جذب خلعتبری برایم خیلی مشکل است/ دست از تلاش برنمی‌دارم


212x149xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.lPnGXRynSA.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خلعتبری بازیکنی بسیار مستعد و کاربلد است اما بدون کمک خیرین و مخصوصا اسپانسر‌ها جذب او برایم خیلی خیلی سخت است.
محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت خلعتبری اظهار داشت: بدون شک خلعتبری بازیکنی بسیار مستعد و خوب است و خودتان می‌دانید من برای جذب او تمام تلاش خودم را انجام دادم. وی افزود: اما پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و من بدون کمک خیرین و اسپانسر‌ها جذب خلعتبری برایم خیلی خیلی مشکل است. وی ادامه داد: اما منظور از این حرف این نیست که ما از جذب او پشیمان شده‌ایم، مطمئن باشید با کمک‌هایی که انجام می‌شود که اسم این عزیزان را هم به زودی همراه با اسپانسر‌ها اعلام می‌کنم ان‌شاءالله تمام تلاشم را انجام خواهم داد که او پرسپولیسی‌ شود اما می‌دانم وقت چندانی نداریم و باید بیشتر تلاش کنیم. وی در پایان یادآور شد: خلعتبری خودش هم دوست دارد به پرسپولیس بیاید و فقط مشکل مبلغ رضایتنامه به عجمان است. ان‌شاءالله خیلی زود تکلیف این موضوع را روشن خواهیم کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان: تیم صنعتی ناجوانمردانه وارد عمل شده است/ چرا هیچکس عکس‌العملی نشان نمی‌دهد


209x132xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.fAMAiJQutl.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک تیم صنعتی در روزهایی که ما به دنبال تخفیف از عجمانی‌ها هستیم بدون هیچ مشکلی آماده پرداخت پول اماراتی‌ها برای جذب خلعتبری شده است.
محمد رویانیان در خصوص مذاکره یک تیم دیگر با خلعتبری اظهار داشت: من حدود سه ماه است که شبانه‌روز پیگیر آخرین وضعیت خلعتبری هستم و به هر کس رو انداختم تا بتوانم پول آوردن او را به ایران مهیا کنم البته اولین هدفم این بود که او در لیگ جعلی امارات بازی نکند. وی افزود: اما متاسفانه یک تیم صنعتی بسیار ناجوانمردانه وارد عمل شده و در امارات گفت‌وگوی خود را با خلعتبری و عجمانی‌ها آغاز کرده تا زحمات ما را به باد دهد. ما زحمت کشیدیم آقایان به دنبال دادن تمام پول عجمانی‌ها هستند. چون پول برایشان معنی نمی‌دهد. رویانیان ادامه داد:‌ من اسم این باشگاه را نمی‌آورم اما چرا کسی نیست تا در این باره حرف بزند و بگوید در روزهایی که ما به دنبال تخفیف از عجمان هستیم تا پول این مملکت به جیب عرب‌ها نرود آنها با خیال راحت به امارات می‌روند و به عجمانی‌ها می‌گویند ما پول شما را می‌دهیم و تخفیف هم نمی‌خواهیم. این کار بسیار ناجوانمردانه است که من هم متاسفم. وی خاطرنشان کرد: تمام کارهایی که آقایان در امارات انجام دادند تا خلعتبری به پرسپولیس نیاید را به مردم خواهم گفت که چه کسانی این کار را انجام داده‌اند. من روز و شب بازیکن به دنبال حضور خلعتبری در پرسپولیس بودم و بارها با خواهش و تمنا سعی کردم قیمت‌ها را پایین بیاورم به دنبال این رفتم تا از اسپانسر و کمک‌های مردمی استفاده کنم اما آقایان به امارات رفتند و اعلام کردند که حاضر هستند تمام پول را برای جذب خلعتبری پرداخت کنند. مدیرعامل قرمزها در پایان تاکید کرد: این زرنگی نیست، این حرکت ناجوانمردانه است، آقایان بیایند و کارهای این تیم صنعتی را پیگیری کنند که چطور تلاش‌ها و ما را دور می‌زنند تا به هدف برسند. من همه را به مردم می‌گویم تا همه چیز مشخص شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پاسخي به صحبت هاي سلطان گل و شيريني / مشت هاي گره كرده ات يادمان هست استاد!


220x147xrahbarifard.jpg.pagespeed.ic.YEtNw3rt7u.jpg



پرسپوليس نيوز :‌ بهروز رهبري فرد بازيكن سابق پرسپوليس همچون سال هاي گذشته چيزي از شروع ليگ نگذشته ناكامي قرمزها در پايان فصل را پيشگويي مي كند.
كاري به درست يا غلط بودن حرف هاي او نداريم و اينكه علت مخالفت هاي هميشگي او با سكانداران پرسپوليس ،‌ از دنيزلي و ژوزه جهاني تا دايي و گل محمدي ايراني چيست ، اما در اين چند خط برخي پارادوكس هاي موجود در صحبت هاي امروز مريد سابق سلطان و منتقد امروز پروينيسم را بر مي شمريم:

رهبري فرد گفته شنيدم دايي وقتي در راه آهن بود از باخت هاي پرسپوليس خوشحال مي شود ،‌ گويا بهروز خان حافظه بلند مدت ملت را با حافظه ماهي قرمز تنگ اشتباه گرفته ، نه ملت ماهي قرمز نيستند و حداقل به اندازه كفترهاي جلد شما قدرت حافظه دارند،‌ دايي اگر با اين وضع پرسپوليسي نيست شما چرا آن سال كه با كلي حرف و حديث از پرسپوليس كنار گذاشته شدي در ورزشگاه آزادي روبروي اين تيم پشت ضربه پنالتي قرار گرفتي و گلت را با مشت هاي گره كرده و رگ هاي ورم كرده جشن گرفتي؟!

او البته براي اين ادعايش دلايل عجيب تري هم دارد مثلا اينكه دايي در هيچ كدام از افتخارات پرسپوليس سهمي نداشته اما كريمي بر خلاف او زماني كه مي توانست در بهترين تيم هاي جهان بازي كند پرسپوليس را انتخاب كرد! (پيدا كنيد ارتباط جمله اول و دوم را). سخن خود به قدر كافي گويا است و احتياجي به توضيح اضافه نيست تنها نياز به كمي مهارت در سرچ و تايپ كلمات پرسپوليس+دايي+جام در گوگل هست!

رهبري فرد گفته رويانيان بايد به سابقه دايي نگاه مي كرد كه دو سال راه آهن را كانديداي سقوط كرده و نبايد او را به پرسپوليس مي آورد. آقا بهروز درباره رتبه 11 فصل جاري راه آهن نظري ندارد؟ راه آهني كه سال گذشته دو هفته قبل از آغاز ليگ بسته شد براي اولين بار در تاريخ ليگ روي رتبه تك رقمي 8 ايستاد ،‌ هشتمي در ليگ 18 تيمي كانديداي سقوط به كجاست؟

رهبري فرد گفته دايي كريمي و كاظميان و قاضي را نخواست اما كفشگري را گرفت كه تلفظ اسمش سخت است! اين يكي ديگر آخرش است. نهايت به روز بودن استاد در اين جمله پنهان است كه زمان دقيق جدايي كاظميان در نيم فصل ليگ قبل را به خاطر ندارد و اينكه متعلق به تصميمات كدام مربي است. ابعاد فني اعجاب انگيز جمله هم به كنار ،‌ مثلا اينكه پرسپوليس با يك لشكر وينگر چپ و راست چه احتياجي به كاظميان رو به اتمام داشت جوابش فقط در جيب هاي منتقد هميشه در صحنه پيدا مي شود. بهروزخان كه از خريد هاي دايي انتقاد و از سرمربي گري استيلي و درخشان حمايت مي كند گويا سقوط شاهين و ليست خريد كذايي استيلي با اسامي درخشاني چون ممدوتال ، معمارزاده و... را فراموش كرده است. شما كه اين بازيكنان را در حد پرسپوليس نمي دانيد از درخواست كادرفني براي جذب آندو ،‌ نكونام ،‌حدادي فر ،‌ دهنوي و... و مذاكرات بعضا بي نتيجه با آنان كوچكترين اطلاعي نداريد؟ ما كه مشكلي با تلفظ اسم كفشگري نداشتيم اما براي پيدا كردن آمار 30 بازي ملي شما پيش از ورود به پرسپوليس كه آن را لازمه پوشيدن پيراهن اين تيم مي دانيد كلي به دردسر افتاديم!

استاد البته در صحبت هاي سراسر منطقي اش اين بار پا را از مديريت و مربي و بازيكنان فراتر گذاشته و 90 درصد تقصير را به گردن تصميم هواداران انداخته است ،‌ گويا انتخاب هواداران وقتي از نظر آقا بهروز مقبول است كه راسش حميدخان درخشان ، ‌بدنه اش استيلي و كمك هايش ترجيحا از نوع مدافع آخر بازنشسته باشند ، اول اسمشان هم رهبري فرد و انصاريان! اين وسط صحبت هاي كاملا متفاوت او در دفاع از استعفاي گل محمدي و حمايت از مربي خارجي كه اثري از اسم درخشان و استيلي در آن نيست را زيرچشمي رد مي كنيم و فقط لينكش را براي مطالعه مي گذاريم. (مصاحبه)

سلطان گل و شيريني قرمزها و نماد سازش كاري براي حفظ منافع در دوران بازيگري در خط آخر صحبت هايش تير آخر را از همين اول زده و ناكامي پرسپوليس در انتهاي فصل را پيشگويي كرده است. ادعايي در هفته پنجم كه وقتي آن را در كنار رفتار و گفتار پيشكسوتان و قديمي هاي تيم رقيب مي گذاريم بيشتر از قبل حسرت مي خوريم كه چرا ما بايد در ازاي داشتن گذشته اي پرافتخار و نام هاي بزرگ ،‌ امروز فشار اين همه منتقد مدعي را روي دوش هاي خود تحمل كنيم. امثال منصوريان و زرينچه با وجود اينكه هيچ سمتي در استقلال ندارند براي راضي كردن آندو و نكونام به استقلالي ماندن از كوچكترين دقايق استراحت بازي نمادين ملي استفاده مي كنند اما ياغي هاي سابق پرسپوليس كه كارنامه كاملا روشني هم در اين تيم نداشته اند از هيچ فرصتي براي تضعيف اين نام قرمز فروگذاري نمي كنند.

پرسپوليس اگر خوب نتيجه نمي گيرد و اشكالات فراواني دارد ( كه دارد) بهتر است افراد خوشنام تر و منتقدان دلسوزتر در صف برشمردن ايرادات آن قرار بگيرند تا با اظهارات جهت دار و دلايل خنده دار موجبات شادي دوست و دشمن را فراهم نكنند و گرهي از كار اين تيم باز كنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کاشانی و دایی به منزل دربندی رفتند/ همدردی و پیگیری برای شناسایی قاتلان


208x133xkashani-daei.jpg.pagespeed.ic.b5bnN-LsFh.jpg



پرسپولیس نیوز : حبیب کاشانی و علی دایی بعد از ظهر امروز به منزل امید دربندی رفتند. یکی از اتفاقات تلخ در فوتبال کشورمان کشته شدن امید دربندی فوتبالیست نوجوان خوب کشورمان بود. از همین رو با توجه به درخواست پدر دربندی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حبیب کاشانی و علی دایی بعد از ظهر امروز به منزل امید دربندی رفتند و با خانواده او ابراز همدردی کردند. در این دیدار کاشانی پیگیر‌ی‌های لازم در خصوص شناسایی قاتلان از طریق پلیس و اینترپل به خانواده دربندی داد و با خانواده این درگذشته ابراز همدردی کرد. علی دایی نیز با صحبت‌های خود سعی کرد تا خانواده دربندی که بسیار از این اتفاق شوکه شده بودند را با حرف‌هایش آرام کند. این در شرایطی بود که صحبت‌های پدر دربندی باعث شد تا علی دایی و کاشانی بغض عجیبی را در منزل دربندی داشته باشند. در این دیدار همچنین از شهرداری منطقه 2 و 5 نیز مسئولانی حضور داشتند. در پایان خانواده دربندی از علی دایی و حبیب کاشانی بابت این حرکت انسانی‌شان تقدیر و تشکر ویژه‌ای کردند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
توضیح باشگاه پرسپولیس درباره نقل قول منتشر شده از دایی


216x159xghodoosi.jpg.pagespeed.ic.4gAbkX2aix.jpg



پرسپولیس نیوز : در پی انتشار اظهار نظری به نقل از علی دایی مبنی بر اینکه پنجم شدن برای پرسپولیس در این فصل مانند قهرمانی است، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در رسانه‌ها خبری منتشر شده که دایی در جمع خصوصی با حضور کادر فنی و رویانیان عنوان کرد چون پرسپولیس در فصل قبل هفتم شده، اگر امسال پنجم شود مانند قهرمانی است! اصل ماجرا این است که علی دایی بعد از بازی با نفت تهران جلسه‌ای با بازیکنان داشت و در آن جلسه مسائل مهمی را بیان کرد. او در آن جلسه به اظهار نظر یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در رادیو اشاره کرد که گفته بود پرسپولیس در فصل قبل دوازدهم شد و پارسال به هفتمی رسید. دایی گفت که برخی بر این باورند که چند پله بالا آمدن پرسپولیس در این فصل نتیجه خیلی خوبی است اما بازیکنان نباید چنین تصوری داشته باشند.

قدوسی ادامه داد: دایی به بازیکنان گفت که پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران به حق از آن‌ها انتظار دارند که نتایج خوب بگیرند و پرسپولیس باید همیشه مدعی قهرمانی باشد. دایی گفت درست نیست که بازیکنان فکر کنند چون تیم پارسال هفتم شده اگر امسال پنجم بشوند مانند قهرمانی است.

وی در ادامه گفت: دایی به بازیکنان این را هم گفت که پرسپولیس در دو سال گذشته خوب نتیجه نگرفته چون نارسایی‌هایی داشته و طبیعی است که بخشی از آن‌ها به تیم امسال منتقل شده باشد اما پرسپولیس باید خوب نتیجه بگیرد و انتظارات هواداران را برآورده کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دایی: باخت مقابل نفت ربطی به زمین تختی ندارد/ حق پرسپولیس این نیست/ عیب بازیکنان را در بوق و کرنا نمی کنم



218x131xdaei.jpg.pagespeed.ic.hn8F_6xzyu.jpg



پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا انتظارات به حق هواداران را برآورده کنیم. علی دایی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان مقابل نفت تهران گفت: به نظرم در آن بازی خوب بازی نکردیم و بچه‌ها عملکرد همیشگی را نداشتند. با این وجود ما مستحق باخت نبودیم. ما توانستیم بازی را تاحدودی کنترل کنیم اما روی یک حادثه و غافلگیری گل خوردیم. متاسفانه زمانی گل را دریافت کردیم که فرصتی برای جبران نداشتیم. در مجموع باید بگویم ما خوب بازی نکردیم و زمانی که ببازی، خیلی حرف‌ها پیش می‌آید و آن‌هایی که منتظرند تا شدیدترین انتقادات و نظرات را مطرح کنند، فرصت اظهار نظر پیدا می‌کنند. ما دوست داریم آن‌ها به تیم کمک کنند. اگر انتقادی دارند سازنده باشد و راه حل بدهند. مردم می‌توانند انتقاد سازنده را از انتقاد مغرضانه تشخیص دهند. ما کاری به این مسائل نداریم. بلکه تلاش می‌کنیم تیم را درست کنیم و اگر انتقادی سازنده باشد با جان و دل از آن استفاده می‌کنیم.

علی دایی تصریح کرد: فراموش نکنید که ما تیمی را تحویل نگرفتیم که قهرمان ایران و آسیا بوده باشد. شما به وضعیت تیم در دو سال گذشته نگاه کنید. ببینید در مقاطع مختلف چه جایگاهی در جدول رده بندی داشته است. اما پرسپولیس یک تیم بزرگ است و باید مدعی قهرمانی باشد و در بالای جدول. ما تلاش می‌کنیم این انتظار را برآورده کنیم اما تیمی که دو سال مشکل داشته و نتیجه نگرفته قطعا مشکلات و نارسایی‌هایی دارد که ما باید یکی یکی آن‌ها را حل کنیم و البته می‌دانم که فرصت نداریم و نباید امتیاز از دست دهیم. ما می‌دانیم که مردم چه انتظاری دارند. تلاش می‌کنیم با تمام وجود انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم. به طور حتم این تیم احتیاج به زمان دارد. اگر دقت کنید ما دو بازی را باخته‌ایم که در دو بازی روی اشتباه فردی بازی را از دست داده‌ایم و حالا در تمرینات کارهای بیشتری انجام می‌دهیم تا این اشتباهات را نداشته باشیم. ما مقابل نفت خوب نبودیم و با خودمان هم تعارف نداریم. مردم مطمئن باشند چنین بازی را از پرسپولیس نمی‌بینند. ما تلاش می‌کنیم بهتر از این باشیم. مردم حق دارند ناراحت باشند اما باید بگویم در این مدت پیامک‌ها و تماس‌های زیادی از هواداران داشتم و یا اینکه در حاشیه تمرینات و اردوها درخواست‌های آن‌ها را شنیده‌ام. اینکه نظرات خود را مطرح می‌کنند که این بازیکن یا آن بازیکن را بیاورید. باید توجه داشت ما در فصل نقل و انتقالات تعداد محدودی نقل و انتقال داریم و نمی‌توانیم کل تیم را عوض کنیم.

علی دایی در ادامه به سیستم تهاجمی و تدافعی تیم اشاره کرد و گفت: ما در شکل تهاجمی مشکل داریم. یکی از دلایل آن می‌تواند این باشد که بیشتر تغییرات در خط هافبک و حمله بوده. نیاز به زمان داریم که این مشکل را برطرف کنیم. یکی از دلایلی که در این بازی مشکل ما در فاز تهاجمی بیشتر بود، می‌تواند این باشد که ما سه بازیکن تیم در خط هافبک را در اختیار نداشتیم. حقیقی مصدوم بود، کفشگری محروم و صادقیان هم نتوانست به بازی برسد. اگر این بچه‌ها بودند می‌توانستیم عملکرد بهتری در فاز هجومی داشته باشیم. با آماده شدن بچه‌ها و رفع مصدومیت و محرومیت‌ها، مشکلات ما کمتر خواهد شد. می‌خواهم بگویم هواداران این باخت را فراموش کنند. ما تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید و اگر نظری سازنده باشد، از آن استفاده می‌کنیم. ما محکم ایستاده‌ایم و کار می‌کنیم و هدف مجموعه این است که پرسپولیس را بالا ببریم و انتظارات هواداران را برآورده کنیم و دل آن‌ها را شاد کنیم. به هر حال اول فصل است و کار می‌برد تا تیم هماهنگ شود ولی ما می‌خواهیم از فرصت‌ها استفاده کرده و طوری نتیجه بگیریم که فاصله خود را در بالای جدول کم و کمتر کنیم. ما مشکلاتی داریم اما مطمئنا این مشکلات را برطرف خواهیم کرد. به هر حال ما باخته‌ایم و برخی شروع کرده‌اند به ایراد گرفتن اما نمی‌دانم چرا وقتی می‌بریم یک کوچولو به این برد توجه می‌شود و وقتی می‌بازیم هجمه به راه می‌افتد. این‌ها جای سوال دارد ولی ما نباید تمرکزمان را روی این مسائل بگذاریم. ما باید تلاش کنیم بیشتر زحمت بکشیم و نتیجه بگیریم و انتظارات به حق مردم را برآورده کنیم. من به این بازیکنان و این تیم ایمان دارم. همچنین به همکارانم. سخت تلاش می‌کنیم تا نتایج لازم را به دست آوریم.

علی دایی درباره عملکرد خوب سیستم دفاعی تیم، گفت: انصافا بجه‌ها در این فاز خوب کار می‌کنند. خط دفاع ما کمترین تغییرات را داشته. ما به هافبک‌ها وظایفی داده‌ایم تا بتوانند در سیستم دفاعی به تیم کمک کنند. مجموعه این عوامل باعث شده با انسجام خوبی کار کنیم و تنها دو گل دریافت کرده‌ایم و کار بچه‌ها عالی است. اما باید در فاز حمله بیشتر کار کنیم و توازن را برقرار کنیم تا بتوانیم از سیستم دفاعی خوب تیم با بهره‌گیری از یک فاز هجومی خوب، نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی پرسپولیس پس از دیدار با نفت تهران در رختکن تیم و همچنین در تمرین دیروز انتقاداتی را از شاگردانش مطرح کرده است اما تجربه ثابت کرده علی دایی انتقادات خود از شاگردانش را رسانه‌ای نمی‌کند. دایی در این باره به سایت رسمی پرسپولیس می‌گوید: مطمئنا هر دعوایی باشد بین خودمان است و اعضای خانواده. ما مثل یک خانواده هستیم. چیزی باشد، حرفی باشد، انتقادی باشد و نظری، آن را به خود بچه‌ها می‌گویم. در این شرایط باید از آن‌ها حمایت شود تا آن‌ها در بیرون سرشان را بالا بگیرند و با روحیه و تلاش بیشتر سعی کنند تا جبران مافات کنند. ما حرف‌های خانوادگی را به بیرون منتقل نمی‌کنیم. این نوع کار من است. شاید من از یک چیز خیلی ناراحت باشم اما این دلیل ندارد این حرف‌ها را به رسانه‌ها بکشانم. شاید من از یک چیز خیلی ناراحت باشم اما آن را به شاگرد خودم می‌گویم و آن را در بوق و کرنا نمی‌کنم. باید شخصیت بازیکن حفظ شود و او هم سعی کند انتظارات کادر فنی را برآورده کند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه حرف‌هایش از هواداران تشکر و تقدیر می‌کند. علی دایی می‌گوید: باید از هواداران پرسپولیس تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آن‌ها حمایت بسیار خوبی از تیم داشته اند. پرسپولیس در فصل جاری نیز بشترین تماشاگران را داشته. هواداران آمده‌اند و با تمام وجود از تیمشان حمایت کرده‌اند. اینکه آن‌ها تا دقیقه 90 صبوری به خرج می‌دهند و از تیم حمایت می‌کنند جای تقدیر دارد. من دست تک تک هواداران را می‌بوسم و آن‌ها مطمئن باشند که پرسپولیس و بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش تلاش می‌کنند تا احساسات آن‌ها جریحه دار نشود و انتظاراتشان برآورده شود.

علی دایی عصر امروز و در شرایطی که تمرین پرسپولیس تعطیل بود به اتفاق اعضای کادر فنی به ورزشگاه درفشی فر رفت و نشستی با اعضای کادر فنی داشت. او در این باره گفت: ما کارمند باشگاه هستیم و باید کار کنیم. شب و روز. چه تیم نتیجه بگیرد و چه نتیجه نگیرد ما باید کار کنیم، تلاش کنیم و هر بازی بهتر از بازی قبل باشیم. اگر قرار باشد، نصف شب هم کار می‌کنیم. ما قرار گذاشته‌ایم تا با هم جلساتی داشته باشیم. در این جلسات نقاط ضعف را شناسایی می‌کنیم، روی تیم حریف کار می‌کنیم، عیب و ایرادهای خود را شناسایی می‌کنیم. این جلسات می‌تواند تاثیرات خوبی داشته باشد. روزی که ببریم هم جلسه داریم. این جلسات می‌توانند برای پیشبرد امور تیم موثر و مفید باشند.

سرمربی پرسپولیس در مورد دو بازی آینده تیم که مقابل فولاد و استقلال تهران است گفت: ما دو بازی سخت را در پیش داریم. البته همه حریفان حرفی برای گفتن دارند و به ویژه مقابل تیم‌های بزرگ سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. ما بازی قبلی را واگذار کردیم و باید تلاش کنیم در بازی‌های آتی نتیجه بگیریم. ما آسیب شناسی می‌کنیم و برای حل مشکلات راه حل داریم. با کار گروهی تلاش می‌کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم و برای هر مشکلی راه حل مناسب آن را پیدا می‌کنیم. مردم از تیم پرسپولیس انتظار دارند و اگر این تیم می‌بازد باید مردم احساس کنند که بازیکن با تمام وجودش تلاش کرده و زحمت کشیده.

علی دایی پس از شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران باخت تیم را به بازی در ورزشگاه تختی ربط نداد و این موضوع با تقدیر مهدی تاج رئیس سازمان لیگ همراه بود. دایی در این باره گفت: حق تیم‌هاست که از حق میزبانی خود استفاده کنند. ما بازی را فوتبالی باختیم. شرایط ورزشگاه برای هر دو تیم بوده البته شاید اگر بازی در ورزشگاه آزادی بود به نفع ما بود. من نمی‌دانم کیفیت زمین چمن بازی به طور تمام و کمال چگونه بود چون من در زمین بازی نکردم. تاکید می‌کنم به هیچ عنوان نمی‌خواهم باخت تیم را به این مسائل ربط دهم اما باید این نکته را هم مد نظر داشته باشیم که فقط تلاش کردن برای اینکه در استادیوم اتفاقی برای تماشاگران رخ ندهد کافی نیست. باید شرایط موجود برای ورزشکاران و هواداران در بیرون از ورزشگاه هم بررسی شود و اینکه امکانات ورزشگاه از هر نظر کافی باشد. باز هم می‌گویم که ما نسبت به حق میزبانی تیم‌های لیگ برتری احترام می‌گذاریم و به این موضوع اعتراض نمی‌کنیم اما امیدواریم از هر نظر شرایط برای بازیکنان و هواداران فراهم باشد و مشکلات برطرف شود.

دایی در پایان با اشاره به برخی انتقادات تند که پس از باخت غافلگیرانه پرسپولیس در دقیقه 92 رقم خورد گفت: زیاد به این مسائل توجه نمی‌کنم اما این حق پرسپولیس نیست. خیلی از تیم‌ها باختند اما چنین هجمه‌ای که برای پرسپولیس به وجود آمده برای آن‌ها به وجود نیامد. برخی از دوستان لطف می کنند و برخی مسائل را مطرح می‌کنند ولی ما در پرسپولیس هدفی داریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. تنها می‌گویم نسبت به این مسائل باید منصفانه برخورد شود. همین.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بهروان خبر داد؛ دربی پایتخت 15 شهریور ساعت 18 و 50 دقیقه برگزار می‌شود


205x138xdarbi.jpg.pagespeed.ic.xku2xzkmT7.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری دربی پایتخت در روز 15 شهریور در ساعت 18 و 50 دقیقه خبر داد. غلامرضا بهروان پس از پایان دیدار استقلال و راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دربی پایتخت سر موعد مقرر و در روز 15 شهریور در ساعت 18 و 50 دقیقه برگزار خواهد شد. وی در مورد تغییر برنامه لیگ برتر گفت: لغو اردوی تیم ملی باعث شد که 4 هفته دیگر مسابقات لیگ بدون وقفه انجام شود البته این مسئله مزیتی هم دارد و آن اینکه تیم‌ها به فاصله یک هفته‌ای به میدان می‌روند و فرصت کافی برای ریکاوری دارند و این مسئله تاثیر مثبت دارد. وی افزود: هر باشگاهی خواسته‌ای دارد اما ما برنامه لیگ را بدون وقفه اجرا می‌کنیم زیرا ممکن است باشگاهی بگوید برنامه پروازی ما تاخیر دارد یا مسائل دیگر. اما لیگ بدون تاخیر برگزار می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پس از درخواست دایی،‌ هدایتی با پرداخت پول عجمان موافقت کرد


186x131xhedayati.jpg.pagespeed.ic.XIxh79P4Rg.jpg


پرسپوليس نيوز : حسین هدایتی پس از درخواست علی دایی مبنی بر پرداخت پول عجمان برای رضایتنامه محمدرضا خلعتبری موافقت کرد. پرداخت پول رضایتنامه محمدرضا خلعتبری به باشگاه عجمان یکی از دردسرهای رویانیان در چند روز اخیر بود اما بالاخره‌ پس از رایزنی‌های انجام شده و تماس دایی با حسین هدایتی عضو هیئت مدیره سابق سرخپوشان، وی با پرداخت به پول به عجمان برای دریافت رضایت‌نامه خلعتبری موافقت کرد.

دایی در این باره گفت: واقعاً حسین هدایتی یک پرسپولیسی‌ تمام عیار است که روی من را زمین نینداخت و به خاطر کمک به تیم محبوبش قبول کرد تا پول رضایتنامه خلعتبری را پرداخت کند، امیدوارم این کار هرچه سریع‌تر انجام شود و خلعتبری قرمزپوش شود، این کار هدایتی واقعاً بزرگ و قابل تقدیر است.


حسین هدایتی دمت گرم شادمون کردی خدا شادت کنه 3>
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان : فقط سه روز مهلت پرداخت پول داشتیم/ هدایتی در حق پرسپولیس کار بزرگی کرد


203x142xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.zQp2pAtDlP.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هدایتی در دقیقه ۹۰ به درخواست دایی، پروین و من جواب منفی نداد. محمد رویانیان اظهار داشت: پس از اینکه یکی از دوستان ما به ما قول داده بود که پول رضایتنامه خلعتبری را پرداخت کند اما به یکباره دوست عزیز ما حتی جواب تلفن ما را نداد و موضوع کاملاً پیچیده شد.

رویانیان ادامه داد: سپس با کمک پروین و دایی یعنی بزرگان پرسپولیس از هدایتی درخواست کردیم به ما کمک کند تا برخی‌ها خودشان را وسط نیاندازند که با خلعتبری قرارداد امضا کنند که خوشبختانه هدایتی نیز به این درخواست پاسخ مثبت داد و جا دارد از ایشان تشکر صمیمانه‌ای از طرف 35 میلیون هوادار پرسپولیس داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما فقط سه روز وقت داشتیم تا برای جذب خلعتبری آخرین کارهای خود را انجام دهیم که هدایتی بدون هیچ منتی وارد عمل شد ان‌شاءالله در یک نشست مطبوعاتی از هدایتی تشکر ویژه‌ای خواهیم کرد چون کار ایشان بسیار بزرگ و فقط به عشق پرسپولیس و هوادارانش بود. من از ایشان سپاسگزارم و امیدوارم هرچه زودتر خلعتبری با پرداخت پولش که خوشبختانه جور شد لباس قرمز را بر تن کند .
 

farhad007

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2012
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
72
محل سکونت
█████████████████████████ ████████████████████████
رویانیان : فقط سه روز مهلت پرداخت پول داشتیم/ هدایتی در حق پرسپولیس کار بزرگی کرد


203x142xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.zQp2pAtDlP.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هدایتی در دقیقه ۹۰ به درخواست دایی، پروین و من جواب منفی نداد. محمد رویانیان اظهار داشت: پس از اینکه یکی از دوستان ما به ما قول داده بود که پول رضایتنامه خلعتبری را پرداخت کند اما به یکباره دوست عزیز ما حتی جواب تلفن ما را نداد و موضوع کاملاً پیچیده شد.

رویانیان ادامه داد: سپس با کمک پروین و دایی یعنی بزرگان پرسپولیس از هدایتی درخواست کردیم به ما کمک کند تا برخی‌ها خودشان را وسط نیاندازند که با خلعتبری قرارداد امضا کنند که خوشبختانه هدایتی نیز به این درخواست پاسخ مثبت داد و جا دارد از ایشان تشکر صمیمانه‌ای از طرف 35 میلیون هوادار پرسپولیس داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما فقط سه روز وقت داشتیم تا برای جذب خلعتبری آخرین کارهای خود را انجام دهیم که هدایتی بدون هیچ منتی وارد عمل شد ان‌شاءالله در یک نشست مطبوعاتی از هدایتی تشکر ویژه‌ای خواهیم کرد چون کار ایشان بسیار بزرگ و فقط به عشق پرسپولیس و هوادارانش بود. من از ایشان سپاسگزارم و امیدوارم هرچه زودتر خلعتبری با پرداخت پولش که خوشبختانه جور شد لباس قرمز را بر تن کند .

پس پرسپولیسی شد خلعت؟!
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=1] خلعتبری امروز پرسپولیسی می‌شود

[/h]


محمدرضا خلعتبری، امروز (دوشنبه) پرسپولیسی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه پرسپولیس که از آغاز فصل جاری برای به خدمت گرفتن محمدرضا خلعتبری و دریافت رضایت‌نامه اش از باشگاه عجمان با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شده بود، پس از این که در مقاطعی برای پرداخت این پول دچار مشکل شد با اعلام آمادگی هدایتی برای پرداخت 70 درصد از مبلغ مورد نظر مانعی برای به خدمت گرفتن خلعتبری نمی‌بیند.

خلعتبری هم در مذاکرات خود با رویانیان و دایی به پرسپولیسی شدن علاقه نشان داد و اعلام کرد دوست دارد امسال را در ایران بازی کند.

قرار است هدایتی مبلغ توافق شده را امروز به عجمانی‌ها بدهد و اگر اتفاق خاصی نیفتد خلعتبری بعد از کش و قوس‌های فراوان امروز پرسپولیسی می‌شود.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
باشگاه پرسپولیس شبانه به عجمانی‌ها نامه زد

پس از موافقت هدایتی در خصوص پرداخت پول رضایت‌نامه خلعتبری، باشگاه پرسپولیس سریعا شب گذشته به عجمانی‌ها نامه زد.
13920327000119_PhotoA.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس، پس از درخواست دایی، پروین و رویانیان از حسین هدایتی ملقب به عابربانک فوتبال ایران، وی قبول کرد تا پول رضایت‌نامه خلعتبری را به عجمانی‌ها پرداخت کند. از همین رو باشگاه پرسپولیس نامه شبانه‌ای را به عجمانی‌ها زد و در آن نامه نوشت که آمادگی پرداخت این پول را خیلی سریع برای صادر شدن رضایتنامه خلعتبری دارد.
از همین رو باشگاه پرسپولیس نماینده‌ای را انتخاب و مامور پیگیری این موضوع کرده است. البته عجمانی‌ها نیز پس از دریافت این نامه چراغ سبز خود را برای حضور خلعتبری در پرسپولیس اعلام کردند. این در شرایطی است که قرار است امروز این پول از سوی هدایتی به پرسپولیسی‌ها پرداخت شود.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
پروین: هدایتی ثابت کرد که خلیج ع ر ب ی جعلی است/ حالا نوبت خلعتبری است

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ خیلی‌ها فقط شعار می‌دهند اما هدایتی ثابت کرد که خلیج ع ر ب ی نامی جعلی است.
13911220000220_PhotoA.jpg



علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پس از درخواست کادر فنی و با توجه به نیاز مبرم محمدرضا خلعتبری ابتدا پس از هماهنگی‌های بین من و رویانیان یک رفیق اماراتی پیدا کردیم تا این پول را پرداخت کند.
وی افزود: وقتی که روز پرداخت پول به عجمانی‌ها برای رضایتنامه خلعتبری فرا رسید ناگهان این رفیق ما غیب شد و اصلا نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد.
پروین ادامه داد: من معتقدم هر کسی قول می‌دهد باید مرد عمل باشد نه فقط بخواهد خودش را شیرین کند و فیلم بازی کند اما پس از این ماجراها تصمیم گرفتیم که رو به حسین هدایتی بیندازیم به همین دلیل من، دایی و سردار با هدایتی صحبت کردیم که این بنده خدا نیز باز هم در این روزهای فوتبال ما که همه به همدیگر بدهکارند قبول کرد تا پول رضایتنامه خلعتبری را پرداخت کند.
پروین خاطرنشان کرد: من از هدایتی تشکر می‌کنم که روی من،‌دایی و رویانیان را زمین نینداخت.او به خاطر 35 میلیون هوادار این کار را کرد و ثابت کرد که نام جعلی خلیج ع ر ب ی را قبول ندارد. او در عمل این موضوع را ثابت کرد. هدایتی دلیل اصلی پرداخت این پول به عجمان را نام مجعول خلیج ع ر ب ی بر روی لیگ این کشور ‌دانست و گفت باید در عمل ثابت کنیم که خلیج فارس همیشه فارس است.
پروین درپایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر که همه چیز درست شد و به نظرم حالا نوبت خلعتبری است تا بیاید و پیراهن قرمز بپوشد و به تیم دایی و هوادارانش کمک کند. جا دارد باز هم از هدایتی تشکری ویژه داشته باشیم چون در روزهایی که در این فوتبال یک ریال به کسی دیگر مجانی نمی‌دهند ایشان در کنار کارهای خیری که همیشه انجام می‌دهد دست به این کار بزرگ زد و به نظرم به جای فرار دادن افرادی مثل هدایتی از فوتبال باید قدر این عزیزان را بیشتر دانست. نه به خاطر اینکه به پرسپولیس کمک کرده بلکه عاشق تیم خودش است و کار او در حد عمل بود نه شعار.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
خلعتبری هر وقت قرار داد ببنده روز بعدش می تونه برای پرسپولیس بازی کنه و نیازی به گذشت 2 هفته نیست . این قانون برداشته شده

تیموریان روز 26 / 4 / 1392 به تیم دوم پایتخت پیوست و چون قانون گذشت 2 هفته را برداشتن می تونست توی بازی اول یعنی روز 3 / 5 / 1392 می تونست مقابل گسترش بازی کنه اما امیر قلعه نوعی به خاطر نا آماده بودن توی بازی اول بهش بازی نداد
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=1]احتمال غیبت ستاره جوان پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال[/h]
[h=2]خطر از دست دادن دربی، بازیکن جوان پرسپولیس را تهدید می کند.[/h]

به گزارش نامه، پرسپولیس در فصل جاری نتایج چندان خوبی کسب نکرده و هواداران از عملکرد بازیکنان این تیم رضایت ندارند اما با این حال برخی نفرات توانسته اند عملکرد قابل قبولی ارائه کنند.

امید عالیشاه یکی از این بازیکنان است که یک گل سه امتیازی برابر ملوان به ثمر رساند و در دیدار مقابل نفت تهران که به شکست قرمزها انجامید نیز در شرایطی که هواداران علیه بازیکنان شعار می دادند، به همراه نیلسون مورد تشویق قرار گرفت.


این بازیکن جوان تاکنون دو اخطار دریافت کرده و در صورتی که در بازی بعدی مقابل فولاد اخطار بگیرد، بازی برابر استقلال را از دست خواهد داد.


بعید به نظر می رسد دایی در دیدار حساس برابر فولاد، به خاطر دو اخطاره بودن عالیشاه وی را در ترکیب قرار ندهد.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
رویانیان: آن فرد خیر، هدایتی نبود/ نمی‌توانیم شرایط پرسپولیس را بد بدانیم

محمد رویانیان می‌گوید هدایتی فرد خیری که در ابتدا حاضر شده بود به پرسپولیس کمک کند، نیست. او با تشکر از هدایتی گفت که امروز کار پرسپولیسی شدن خلعتبری تمام می‌شود.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین جزئیات انتقال خلعتبری به این تیم، اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری‌های ما نتیجه‌ داد و اگر خدا بخواهد امروز از طریق پولی که هدایتی پرداخت می‌کند، می‌توانیم رضایت نامه خلعتبری را بگیریم. اگر این قضیه طول کشید به این خاطر بود که ما می‌خواستیم برای پرداخت پول رضایت نامه از بزرگان کمک بگیریم که خوشبختانه با لطف و محبت هدایتی این کار انجام می‌شود. قرار است هدایتی امروز 70 درصد هزینه درخواستی عجمان را تامین کند. ان‌شاءالله در آینده تقدیر و تشکری از هدایتی هم خواهیم داشت.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی همان فرد خیری بود که قبلا از آن صحبت می‌کردید؟ گفت: خیر! آن فرد متاسفانه بعد از این که با او صحبت کردیم و قول پرداخت پول را گرفتیم، دیگر برای 10 – 12 روز جواب تماس‌های ما را نداد و همین باعث تاخیر شد. در حالی که ما با اعلام آمادگی او به دنبال دلار 2500 تومانی رفته بودیم. با این حال ناامید نشدیم و خوشبختانه شب گذشته هدایتی در تماسی که با دایی داشت و همین طور با پیگیری علی پروین قول داد که بخشی از مبلغ مورد درخواست عجمان را که با دلار 2500 تومانی تامین می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه درباره نخستین پرواز هواپیمای اختصاصی این باشگاه که امروز انجام می‌شود، گفت: تقریبا یک هفته‌ است که ما می‌خواهیم این پرواز را با هواپیمای ایرباس 320 انجام دهیم. کار رنگ‌آمیزی و گرفتن مجوز پرواز و بیمه شدن هواپیما انجام شده بود و به کشورهای مثل عراق و ترکیه اعلام شد که برای این هواپیما مجوز صادر شود، چرا که نخستین پرواز خارجی این هواپیما بود. با این حال گرفتن مجوز از عراق یک هفته‌ طول کشید و به همین خاطر پرواز امروز انجام می‌شود، اگر خدا بخواهد امروز 350 مسافر به نجف می‌روند و بعد از آن به مشهد می‌رود و مجددا از مشهد به نجف بر می‌گردد و بعد از ظهر هم به تهران می‌آید.

رویانیان در ادامه گفت‌وگویش به ایسنا با اشاره به شکایت باشگاه پرسپولیس از یک مجله، گفت: یکی از نشریه‌های حاشیه‌ساز مطالب کذبی را منتشر کرده که ما سه شکایت علیه این نشریه تنظیم ‌کرده‌ایم. این سه شکایت یکی متعلق به باشگاه، یکی از طرف شرکت SIS و دیگری هم از سوی شیرینی است. من فعلا از شکایت شخصی صرف نظر کرده‌ام. مطلبی که در این نشریه منتشر شده، سراسر کذب است. هیچ سند و مدرکی ندارند و همه چیز را از روی نوشته‌های سایت‌ها و روزنامه‌ها برداشته اند.

وی افزود: انتشار اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در این مطلب مشخص است. آنها حتی سال و محل تولد من را اشتباه نوشته‌اند. البته من سر نخ آن را گیر آورده‌ام. دو، سه نفر از کسانی که در پشت صحنه فوتبال و همان مافیای فوتبال نقش دارند با یکی، دو نفر که در حوزه خبری کار می‌کنند این مطلب را به صورت جهت دار تنظیم کرده‌اند که کاملا دروغ است.

رویانیان درباره یکی از موارد ذکر شده در این مطلب مبنی بر این که انتقال حقیقی به روبین کازان به خاطر مبادلات نفتی بین ایران و روسیه بوده، گفت: این هم یکی از موارد کاملا کذب است که در واقع توهین به **** جمهوری اسلامی ایران و ورود به مساله امنیت ملی است. ما در حال تنظیم شکایت خود هستیم و تا آخر آن را پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان درباره شرایط پرسپولیس پس از متحمل شدن دومین شکست فصل مقابل نفت تهران، گفت: نفت یک تیم قوی است و به همین خاطر در بالای جدول است. آنها تیم منسجمی دارند و به نظر من بازیکنان ما با غفلت مقابل این تیم بازی را واگذار کردند. اما تازه آغاز فصل است و نمی‌توانیم شرایط را بد بدانیم. تیم خوبی داریم و می‌دانیم که این تیم می‌تواند موفق شود. در پایان لیگ باید حتما پرسپولیس را در اوج ببینیم.

پ ن :بازیکن بعدی مسعود شجاعی هست
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
درود

چه خلعتبری به پرسپولیس بیاد چه به سپاهان بره و چه در عجمان بمونه، مایلم بدونم اون کسانی که سنگ بیت المال و این لطایف رو به سینه میزدن، رگ غیرتشون درمورد سایر تیمها بالا میزنه یا بهشون فشار اومده بود چون (احیانا) پرسپولیس قرار بود منفعتی ببره؟

بد روزگاریست...
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
درود

چه خلعتبری به پرسپولیس بیاد چه به سپاهان بره و چه در عجمان بمونه، مایلم بدونم اون کسانی که سنگ بیت المال و این لطایف رو به سینه میزدن، رگ غیرتشون درمورد سایر تیمها بالا میزنه یا بهشون فشار اومده بود چون (احیانا) پرسپولیس قرار بود منفعتی ببره؟

بد روزگاریست...

دیروز منم عین همین پستو گذاشتم داداش.واقعا خیلی زووووره علی آقا.:(
 
بالا