• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
قدوسی : نامه ای که برای ما آمد موجود است / افکار عمومی و رسانه ها ماجرای شوالیه را می دانند


216x159xghodoosi.jpg.pagespeed.ic.4gAbkX2aix.jpg


پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:قصد بی احترامی به مدیرعامل استقلال را نداشتم. حسین قدوسی درباره اظهارات محمد سررشته داری درباره نشان شوالیه عنوان کرد:این نشان مبارک باشگاه استقلال و فتح الله زاده باشد.نامه ای که آن زمان برای ما آمد موجود است اما نمی خواهم دیگر صحبتی در این باره انجام بدهم چون فتح الله زاده بزرگ و پیشکسوت ماست و برایش احترام زیادی قائلم.

وی افزود:اگر در برنامه 90 صحبتی کردم قصد جسارت و بی احترامی به مدیرعامل استقلال را نداشتم.علاوه بر این افکار عمومی و رسانه ها ماجرای شوالیه را می دانند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سیدصالحی: حتما لیاقت نداشته‌ام بیشتر از یک گل بزنم/ تفکرات دایی دفاعی نیست


212x133xseyedsalehi2.jpg.pagespeed.ic.R1NtYqixNG.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه چیز هم دست خدا است اما حتماً بعد از بازی با تراکتورسازی لیاقت نداشتم که گل بزنم. سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی این تیم گلزنی کرد اما پس از آن دیگر طلسم شده و در 5 بازی دیگر نتوانسته است، گلزنی کند. او البته نگران نیست و معتقد است که در دیدارهای آینده برای پرسپولیس گلزنی خواهد کرد. سیدصالحی در خصوص وضعیت پرسپولیس، عدم گلزنی‌اش در بازی‌های اخیر و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

هواداران پرسپولیس نگران وضعیت این تیم هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟
تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در آینده‌ای نزدیک قطعاً بهتر خواهد شد. ما برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان داریم و مطمئن باشید تمامی بازیکنان پرسپولیس با جان و دل تلاش می‌کنند تا این تیم بهتر نتیجه بگیرد. ما در بازی با فولاد به این فکر هستیم که 3 امتیاز را بگیریم و شرایط را تغییر دهیم.

عده‌ای از هواداران پرسپولیس از واژه «بی‌ غیرت» در مورد بازیکنان استفاده کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
آنها همیشه در کنار تیم هستند و ما هم درک‌شان می‌کنیم. این مسائل زیاد مهم نیست، آنها ناراحت بودند که این واکنش را نشان دادند.

بازی با فولاد را چطور می‌بینی؟
بازی بسیار سختی است، چرا که از بازیکنان باانگیزه و مربی خوبی استفاده می‌کنند. با این حال ما می‌خواهیم فعل خواستن را صرف کنیم و با انرژی بیشتری دنبال نتیجه باشیم.

خیلی‌ها از دایی به خاطر تفکرات دفاعی‌اش انتقاد می‌کنند و معتقدند پرسپولیس نباید با یک مهاجم بازی کند.در این خصوص نظرت چیست؟
به نظرم دایی تفکرات دفاعی ندارد، او خودش مهاجم بوده و تفکرات تهاجمی دارد. پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و مطمئناً دایی هم راضی نیست اما او تیم را دست می‌کند. بعد از هر سختی یک راحتی است و تیم ما به روزهای اوج می‌رسد.

این روزها از تو هم انتقاد می‌شود. چرا بعد از هفته اول دیگر گل نزدی؟
من همیشه توانم را در زمین می‌گذارم تا نان حلال به خانه ببرم. هواداران هم به من لطف دارند و می‌دانند کم نمی‌گذارم. همه چیز هم دست خدا است اما حتماً بعد از بازی با تراکتورسازی لیاقت نداشتم که گل بزنم! شاید روزی من این بوده که گل نزنم ولی همیشه از خدا کمک خواسته و امیدوارم در بازی های آینده گل بزنم و هواداران را خوشحال کنم.

بهروز *****‌فرد اخیراً علیه تو مصاحبه کرده است، آیا علیه او حرف زده بودی؟
خیر، به هیچ عنوان علیه *****‌فرد مصاحبه نکردم. او بچه محل و بزرگ‌تر من است و هیچ وقت علیه بزرگترم حرف نمی‌زنم.در تراکتور هم با اینکه با تونی مشکل داشتم ولی هیچ وقت مصاحبه جنجالی انجام ندادم.

در مورد حضور خلعتبری در پرسپولیس چه صحبتی داری؟
او بازیکن بزرگی است، امیدوارم در کنار هم با تلاش همه بازیکنان، بهترین نتایج را بگیریم.

فکر نمی‌کنی وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی از نگاه هواداران نگران کننده است؟
ما اول به بازی با فولاد فکر می کنیم که مثل یک فینال حساس است.در مورد دربی وقت داریم که بعدا صحبت کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان: چرا در مورد بازیکنان ۲ میلیاردی حرفی نزدید؟/ کمک هدایتی به پرسپولیس ربطی به کسی ندارد



216x136xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.1cOnugtG5_.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان و دوستداران عزیز! چرا وقتی دو میلیارد تومان به بازیکنی دادند تا در ایران بماند تحقیق نکردید و حساس نشدید.

محمد رویانیان ابتدا در خصوص واکنش‌ها پس از پرداخت پول محمدرضا خلعتبری توسط حسین هدایتی گفت: این موضوع کاملا مشخص است، برخی‌ها ترس دارند تا خلعتبری به پرسپولیس بیاید و قطعا آب را گل‌آلود خواهند کرد اما خدا را شکر که دستشان به جایی نرسید و ما میزبان یکی از بهترین مهاجمان ایران و آسیا در کنار سایر بازیکنان خوب و با تعصب‌مان هستیم.

وی افزود: آقای عزیزی که به عنوان کارشناس اطلاعات غلط را تحویل مردم می‌دهید؛ اطلاعات شب گذشته شما در برنامه 90 کاملا اشتباه بود. فقط این را می‌گویم که نگذارید درباره اتحادیه فوتبال حرف هایی بزنم و دهانم باز شود.

رویانیان تاکید کرد: چرا وقتی که یک میلیارد و 700 یا دو میلیارد دادند تا یک بازیکن در ایران بازی کند اینقدر تحقیق نکردند و حساس نشدند و الان یادشان افتاده که این موضوع را پیگیری کنند. کسی لازم نیست نگران ساختن مدرسه و مسجد توسط هدایتی باشد زیرا او کار خودش را بلند است.

وی یادآور شد: به نظر من به کسی ربطی ندارد که هدایتی این کمک را به پرسپولیس کرده چون او یک پرسپولیسی تمام عیار است که دست به این کار زده است و مطمئنا او باز هم کنار ما بیشتر از گذشته خواهد بود تا آقایان تا می‌توانند حسرت بخورند اما برای من برخی پیگیری‌ها و اطلاعات غلط دادن به مردم در این چند مدت خیلی جالب بود، ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و کاری به این مسائل نداریم.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: در مراسمی باشکوه و پرعظمت از هدایتی تقدیری خواهیم کرد تا چشم همگان دوخته شود. آقایان نگران نباشند ما با قانون خلعتبری را می‌آوریم و جا دارد که باز هم از نگاه ویژه هدایتی تشکر کنم البته حرف‌هایی نیز در این باره مانده که انشاء‌الله بعدا آنها را خواهم زد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مختاری: خلعتبری به خاطر من نمی‌خواست به پرسپولیس برود!

139206051153326521052533.jpg



بازیکن داماش گیلان از پیوستن خلعتبری به پرسپولیس اظهار خوشحالی کرد.

به گزارش تسنیم ، محمد مختاری درباره دیدار روز جمعه داماش مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل را بد آغاز کردیم، نیاز به اولین پیروزی داشتیم که خوشبختانه هفته گذشته برد خوبی مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است ولی داماش مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند. درست است که مقابل استقلال نتیجه را واگذار کردیم ولی نمایش خوبی مقابل این تیم بزرگ داشتیم. روز جمعه هم سعی می‌کنیم با بازی خوب مقابل سپاهان، هم اولین 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم و هم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

بازیکن داماش درباره کسر یک امتیاز از این تیم به دلیل اتفاقات دیدار با استقلال خاطرنشان کرد: این رای قابل تجدید نظر است. این برای نخستین بار بود که هیچ توهینی در ورزشگاه نشنیدیم و تنها دقایق آخر به دلیل پنالتی‌ای که داور برای ما نگرفت عده‌ای شروع به فحاشی کردند. داور باید 2 پنالتی برای داماش می‌گرفت ولی نگرفت. با این شرایط تماشاگر چقدر می‌تواند خودش را نگه دارد و حرفی نزند؟

محمد مختاری یکی از دوستان صمیمی محمد رضا خلعتبری بازیکن جدید پرسپولیس است. وی در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال شدم محمدرضا به پرسپولیس رفت. با رفتن او به پرسپولیس یاد خاطره جالبی افتادم. من ذاتا پرسپولیسی هستم اما وقتی بچه بودیم محمد رضا برای اذیت کردن من می‌گفت به خاطر تو به پرسپولیس نمی‌روم!

بازیکن داماش عنوان کرد: روز بازی با گسترش با محمد رضا صحبت کردم و او از پیوستنش به پرسپولیس حرف می‌زد. من هم برای او آرزوی موفقیت کردم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پس از علی کریمی در سال 87 / هدایتی برای دومین بار برای پرسپولیسی ها رضایتنامه می گیرد

11-8-14-214588.jpg


حسین هدایتی مالک متمول باشگاه استیل آذین برای دومین بار دست به جیب شده تا بازیکنی را از کشورهای عربی خلیج فارس به پرسپولیس منتقل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین هدایتی که پرداخت مبلغ 800 هزار دلاری برای گرفتن رضایتنامه خلعتبری از باشگاه عجمان را تقبل کرده است، 5 سال قبل نیز علی کریمی را به پرسپولیس آورد. هدایتی در آن سال عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود و وقتی کریمی تمایل خود را به بازگشت به ایران اعلام کرد، شبانه راهی قطر شد و با دریافت رضایتنامه علی کریمی او را به تهران آورد.

کریمی در آن سال عضو باشگاه السیلیه قطر بود و هدایتی با پرداخت 350 هزار دلار به کمیته ملی المپیک قطر رضایتنامه او را گرفت. نکته جالب اینکه پرسپولیسی ها از خرید هدایتی در هفته هشتم مقابل پگاه رونمایی کردند و اگر انتقال خلعتبری این هفته نهایی شود، بار دیگر خرید هدایتی برای پرسپولیسی ها در هفته هشتم و این بار در دربی رونمایی می شود!
 

AMIR0098

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
2,592
لایک‌ها
2,554
مدیر برنامه‌های خلعتبری در گفت‌وگو با فارس: ITC خلعتبری را تا دو روز دیگر می‌گیرم/ برخی دوست ندارند او به پرسپولیس بیاید

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری اظهار داشت: ابتدا باید در خصوص برنامه شب گذشته 90 و ابهاماتی که توسط آقای براتی اعلام شد حرف بزنم. ایشان اعلام کرده که پس از پیگیری‌های انجام شده TMS خلعتبری 23 یا 24 خرداد انجام شده است اما من با قاطعیت می‌گویم که این موضوع درست نیست و مطمئن باشید که ایشان اشتباه می‌کند چون در جریان ماجرا نیست.

وی افزود: نقل و انتقالات امارات از 10 تیر آغاز شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد. پس چطور TMS خلعتبری 23 یا 24 خردادماه اقدام شده است؟ خلعتبری 23 اردیبهشت همانطوری که در لیگ ایران ابتدا یک قرارداد می‌بندد و سپس آن را ثبت می‌کنند با عجمان قرارداد امضا کرد.

زمانی ادامه داد: فدراسیون فوتبال امارات همیشه فرمی را در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارد که به دو زبان انگلیسی و عربی است. هر بازیکنی آن را امضا کند هیچ فرقی با قراردادی که در فدراسیون فوتبال امضا می‌کند ندارد و بعد از آن موضوع قرارداد او قانونی و بازیکن به عضویت تیم درمی‌آید که این ماجرا نشان می‌دهد آقایان در برخی از اظهار‌نظر‌هایشان اشتباه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال دور زدن قانون نیستیم. فیفا اعلام می‌کند که تا وقتی که بازیکن اولین بازی رسمی خود را برای تیمش انجام نداده آزاد است. خلعتبری قراردادش را یک ماه پیش از موعد مقرری که اعلام شده در TMS ثبت کرده و به نظرم مشکلی برای بازی کردن در ایران ندارد. من نمی‌دانم الان برخی‌ها دنبال چه چیزی هستند؟ نمی‌دانم آیا برای بازی کردن خلعتبری ناراحت هستند یا خوشحال؟

وی تاکید کرد: حضور خلعتبری در پرسپولیس سه ماه پیش مطرح بود و رویانیان شب و روز زحمت کشید اما حالا که همه چیز درست شده یک هفته است که سوژه رسانه‌ها شده پس در یک ماه و 40 روز قبل اینها کجا بوده‌اند؟ این عزیزان روزی که خلعتبری با عجمان تمرین کرد کجا بودند؟ من حس می‌کنم که برخی‌ها دوست ندارند او به ایران و پرسپولیس بیاید.

زمانی درباره صحبت‌هایی در خصوص رحیمی مدیرعامل سپاهان نیز گفت: خلعتبری دوست داشت به هر طریقی که شده به ایران برگردد به همین دلیل احساس کرد که پرسپولیس نمی‌تواند پول رضایتنامه او را بدهد و به همین دلیل به رحیمی اعلام کرد که اگر حاضر است این کار را انجام دهد اقدام کند. رحیمی هم با من حرف زد اما پرسپولیس با تلاش شبانه‌روزی رویانیان این پول را جور کرد. اگر پرسپولیس نمی‌توانست هر باشگاه دیگری می توانست خلعتبری را جذب کند و این موضوع عجیبی نبود اما الان پرونده خلعتبری بسته شد و پس از نامه‌نگاری‌هایی که انجام داده‌ایم تا دو روز دیگر پس از وصول پول آی تی سی او را خواهم گرفت و خلعتبری با خیال راحت در تمرینات پرسپولیس همراه با رضایتنامه شرکت می‌کند. من امیدوارم که حالا که این اتفاق خوب افتاده همه با هم کمک کنیم تا خلعتبری برای جام جهانی آماده باشد ولی در کل این پرونده بسته شده و عجمانی‌ها نیز تا الان هیچ مخالفتی در خصوص جدایی خلعتبری نداشته‌اند.

****************************************************************​

پ ن : عماد رضا بعد از نصفه شب قرارداد بست و در راه قهرمانی به تیمش کمک کرد، همه چشم بستن (خب بعد از نصفه شب بود و خواب بودن)... نکونام چشم از قرارداد میلیاردی با اماراتی ها بست و قربه الی الله آمد ایران، عالم و آدم درگیر برگشتنش شدن، صدای کسی در نیومد (خب قهرمانی باشگاه ایرانی ناسلامتی قهرمانی ایرانه که اونهم گذر زمان ثابت خواهد کرد)... اما درمورد خلعتبری (با همه انتقادی که به روند جذبش دارم) یکدفعه همه شدن خیر الموجودین و غمخوار کودکان یتیم و اشک های خشکیده دریاچه ارومیه و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و سقف فلان خونه که چکه میکنه و دست انداز سرکوچه که کمک فنر میشکونه و همه و همه و همه شدن پاک و طیب و طاهر که چی؟ خلعتبری داره میاد پرسپولیس... یعنی به اندازه یه سلول بنیادی هم شک نکنید اگر خلعتبری به هر باشگاهی جز پرسپولیس میرفت این هجمه و این سر و صدا به راه نمی افتاد که جماعت قلم به نفع و قلم به مزد اینطور دارن هیزم با آتیشش میریزن... فقط امیدوارم خلعتبری در پرسپولیس بدرخشه... حتی برای نیم فصل... تا چشم همه مدعی هایی که قانون برای اونها قابل دور زدن و خم کردنه اما برای دیگران نه، دربیاد... در مملکت بی حساب و کتابی که همه چیزش به همه چیزش میاد، انگار باید تنها به دنبال زمین زدن هم باشیم... باکی هم نیست که چشممون رو ببندیم و هرچی از دهنمون دربیاد بگیم... دیگی که برای ما نجوشه، سر سگ توش بجوشه... اینه رسم و روش مدعیان دلسوز ملک و ملت و بیت المال و کودکان فقیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صداشون درنمیاد وقتی بازیکنان درپیت دوزاری تو این فوتبال سالی 500 میلیون تا 3 میلیارد پول میگیرن و ماحصل تمرینات سنگین!!!!! و فشرده!!!!شون بازیهای کسل کننده و ارسالها و شوتهای الله بختکیه که یه هفته این طرف رو خوشحال میکنه یه هفته اونطرف... حالم به هم میخوره وقتی سکوت این جماعت مدعی رو میبینم در برابر قراردادهای میلیاردی همین توپ بازهای داخلی ... وقتی فلان مدافع و بیسار هافبک و بهمان فوروارد برای فقط یک فصل ده ماهه کلان کلان پول میگیرن و همه خفقان مرگ و مصلحت میگیرن چون در بازار نقل و انتقالات فقط باید کل خوابوند و بس... فقط باید بمب ترکوند و بس... فقط باید چشم بازار رو کور کرد و بس...
این جماعت ابن الوقت کجا بودن وقتی مجموع قراردادهای 5-6 تیم اول جدول لیگ سر به ده ها میلیارد میذاشت؟ اونموقع بچه های این مملکت یکی یه آی پد داشتن و یکباره بدبخت شدن و محتاج رسیدگی؟ ارزش فلان مدافع راست فلان تیم مدعی آیا واقعا در حد استانداردهای همین فوتبال فشل ما هست؟ ارزش فلان فوروارد گل نزن آیا به قاعده پولیه که میگیره؟ اون وقت که اونها قرارداد می بستن، پزشکان متخصص این مملکت درآمدشون هزار برابر الان بود ؟ کارگران زحمتکش در اوج رفاه بودن؟ کاسب های خرد در اوج رونق بازار و کسب و کار بودن؟ جاده خراب نداشتیم؟ سرانه بیمارستان در مملکت بالای استاندارد بود؟ همه تو خونه شون اینترنت 1 مگ داشتن؟ نان به همه میرسید؟ گرسنه تو کشور نبود؟ پس چرا مدعیان امروز ، اون روزها خفقان گرفته بودن؟ شرم بر همه آدمهای دوروئی که به سنت ماکیاولی، هدف، هر وسیله ای رو براشون توجیه میکنه... شرم بر همه سوءاستفاده کننده های واژه های مقدسی مثل انساندوستی و وطن پرستی... همه چیز رو به تباهی کشوندیم... همه واژه ها رو از معنی خالی کردیم... واژه اسطوره تبدیل شد به دستمالی برای پاک کردن چهره های عموما در نقاب کسانی که لیاقتش رو نداشتن... وطن شد اسباب ضدحال زدن به کسانی که موفقیت اونها شکست ماست... شرم بر این فرهنگ جاری بی رنگ...

راستی یه سوال : اگر آوردن خلعتبری در حد ستم و جفا به کودکان گرسنه این آب و خاکه، چرا باشگاههای محترم استقلال و سپاهان، رسما برای جذبش اعلام آمادگی کردن؟ مرگ خوبه، ولی برای همسایه؟

این نوشته ی شما رو باید با اب طلا نوشت...
 

amirakbari00

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
625
لایک‌ها
469
تاج اعلام کرد :بلیت‌فروشی طبقه اول ورزشگاه آزادی در دربی به صورت الکترونیکی است

202x121xtaj.jpg.pagespeed.ic.vaPFGLkYzg.jpg


پرسپولیس نیوز : با اعلام رئیس سازمان لیگ، بلیت‌ طبقه اول ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و پرسپولیس به صورت الکترونیکی در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.

با اعلام مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، بلیت فروشی بازی استقلال و پرسپولیس در طبقه اول به صورت الکترونیکی است.

به گفته وی بلیت‌فروشی طبقه دوم غیر الکترونیکی در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز جمعه هفته آینده (۱۵ شهریور) برگزار خواهد
منظور اینترنتی دیگه از کی شروع میشه ؟
 

farhad007

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2012
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
72
محل سکونت
█████████████████████████ ████████████████████████
[h=1]مهلت 75 روزه عجمان به پرسپوليس[/h]
[h=2] باشگاه پرسپوليس براي تسويه حساب با باشگاه عجمان، از مسئولان اين باشگاه مهلت 75 روزه گرفت.[/h]
00945593.jpg

بعد از توافق مسئولان باشگاه عجمان و پرسپوليس بر سر انتقال محمدرضا خلعتبري به جمع شاگردان علي دايي قرار شده پول رضايتنامه اين بازيکن در چند قسط پرداخت شود. از همين رو باشگاه اماراتي به طرف ايراني خود مهلت 75 روزه داده تا 750 هزار دلار پول رضايتنامه خلعتبري پرداخت شود.

به گزارش تسنيم، مسئولان باشگاه پرسپوليس هم به عجماني‌ها قول دادند در اين مدت طلب آنها را پرداخت کنند.

همچنين قرار شده تا آخر وقت امروز قسط اول پول باشگاه عجمان به دست مسئولان اين باشگاه برسد تا ITC خلعتبري هر چه زودتر صادر شود.


 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
خيلي جالبه يه عده منجمله فدراسيون اعتراض كردن كه چرا پرسپوليس اين همه پول داده واسه خلعت و اين پول از كجا اومده ، ١ ميليارد بدن براي تيم ملي اردو برپا كنيم !!!! به خدا وقاهت و چشم سفيدي هم حدي داره ! شما ٤،٥ ميليارد ميدين كه نكونام و تيموريان نرن اينور اونور بعد حالا گير زادين به پرسپوليس ؟ آقاي كفاشيان جاي اينكه همه چيزو به تمسخر بگيري و به كار همه كار داشته باشي كار خودت رو بكن . وقتي فدراسيون پول نداره بي خود ميكنه اينجوري بذل و بخشش ميكنه !


Sent from my iPod touch using Tapatalk
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
درود
اول اینکه با موبایلم و امکان ادیت ندارم. پس جناب تروریست اون پست قاتل و اینا رو خودت حذف کن
بعد اینکه ممنونم که لطف دارید اما لطفا پست من رو تو کل کل کوت نکنید. عده ای جواب میدن و من علاقه ای به پست زدن در اون تاپیک ندارم

پاینده باشید
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
درود
اول اینکه با موبایلم و امکان ادیت ندارم. پس جناب تروریست اون پست قاتل و اینا رو خودت حذف کن
بعد اینکه ممنونم که لطف دارید اما لطفا پست من رو تو کل کل کوت نکنید. عده ای جواب میدن و من علاقه ای به پست زدن در اون تاپیک ندارم

پاینده باشید

انجام شد برادر

خواهش میکنم چشم

زنده باشید
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان پیش از پرواز در حالی که روی پلکان ایستاده بود با آرزوی موفقیت برای باشگاه و پرواز پرسپولیس گفت:


«خوشحالم که اینکار بالاخره انجام شد و باز خوشحالم که اولین سفر این هواپیما به سمت نجف و کربلا است.»




8725jamnews_ir01.jpg



زنده باد سردار سرخ ایران

زنده باد

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
در جلسه شورای معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس موزه پرسپولیس احداث می‌شود/ پنجعلی: باید صبور بود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه شورای معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس امروز از ساعت یازده به مدت بیش از دو ساعت با حضور محمد رویانیان، بهروز منتقمی، محمد پنجعلی، محمود سالارکیا، دکتر علیرضا اسماعیلی، حمید استیلی، امیدعلی پورحسن، امیر حسینی، علی اکبری آشوری، داریوش سودی و حسین قدوسی در سه محور برگزار شد.

تصمیم‌گیری برای احداث موزه پرسپولیس

در شروع این جلسه معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه‌های خود برای شش ماهه دوم را تشریح کرد. از مسائل مطرح شده در این بخش، احداث و راه‌اندازی موزه پرسپولیس بود که در این ارتباط مقرر شد برای این منظور ساختمانی در نظر گرفته شود.

دکتر اسماعیلی در این نشست برنامه‌های متعددی را برای امور فرهنگی اعلام داشت که بیش از پنج مورد به تصویب رسید.

بانوان هوادار ساماندهی می‌شوند

از دیگر مسائل مطرح شده در مباحث فرهنگی برگزاری همایشی در زمینه ساختارسازی و اصلاحات برای توسعه فوتبال پایه و بزرگسالان بود که مقرر شد کمیته فرهنگی پیگیری‌های لازم در این ارتباط را انجام دهد.

محمد رویانیان در این نشست بر تلاش همه بخش‌های باشگاه برای توسعه فوتبال پایه به عنوان زیر ساخت توسعه و پیشرفت تیم بزرگسالان تاکید کرد.

ساماندهی و ثبت نام بانوان هوادار پرسپولیس در سایت رسمی باشگاه، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی هم از موارد تصویب شده در این نشست بود.

پنجعلی : باید صبور بود و از تیم بزرگسالان حمایت کرد

در جلسه امروز، محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس هم گزارشی از روند تیم و وضعیت آن ارائه کرد و خواستار حمایت همه جانبه کادر فنی و اعضای تیم شد.

پنجعلی در صحبت‌های خود گفت: این تیم ساخته می‌شود. نباید فقط به بازی نفت توجه کرد. باید بازی‌های قبلی را هم در نظر بگیریم. الان برای قضاوت کلی و نهایی زود است چون این تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند و کم کم نفرات با یکدیگر هماهنگ می‌شوند.

پنجعلی در این نشست خواستار حمایت همه جانبه از باشگاه و هواداران، کادر فنی و اعضای تیم بزرگسالان پرسپولیس شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم در این باره گفت: اینکه مدیر تیم بزرگسالان نسبت به کادر فنی‌، کادر سرپرستی و کل تیم نظر مثبت دارد، نشان از همدلی حاکم بر تیم دارد که باعث پیشرفت می‌شود. از آقای پنجعلی به عنوان مدیر تیم می‌خواهیم با اخذ نظرات کادر فنی هر پیشنهادی که برای تقویت و سربلندی تیم لازم است را به باشگاه اعلام کنند تا در دستور کار قرار بگیرد.

دستور کار نشست بعدی شورا مشخص شد

در این نشست، همچنین درباره دستور کار جلسه آینده شورای معاونان و مدیران صحبت شد و برنامه‌های آکادمی و تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس که از سوی حمید استیلی مدیر آکادمی ارائه خواهد شد و همچنین تعیین محل تامین اعتبار بودجه فرهنگی و اجتماعی باشگاه در دستور جلسه نشست بعدی قرار گرفت. ارائه گزارش و برنامه‌های معاونت ورزشی نیز در جلسه بعدی شورای معاونین و مدیران مطرح و پس از بررسی تصویب خواهد شد.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
مهاجم سابق پرسپولیس به اردوی لیبی دعوت شد/ زاید جلوی کامرون بازی می کند


212x141xzayed-tamrin.jpg.pagespeed.ic.RRmVTyhv_R.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم سابق پرسپولیس به اردوی تیم ملی لیبی دعوت شد. به نقل از سایت هرالد ایرلند، ایمون زاید برای بازی حساس تیم ملی کشورش مقابل کامرون به اردو دعوت شد.

این بازی 8 سپتامبر برگزار می شود و زاید بازی شامروک مقابل کارک سیتی در لیگ ایرلند را از دست خواهد داد.[/QUOT


خدا باعث وبانی این کار که تورو دیگه نبینیم تو تیم محبوبت رو خیرنده نامردا چی از جون تو میخواستن
ایمون عزیز هرجا هستی موفق وپیروز باشی
حماسه ای که ساختی رو هیچ موقع تاریخ نمیتونه از بین ببره حتی اگه یکی بره تو ارشیو صدا وسیما وفیلمشو برداره
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
قضیه رفتن ایمون زاید بعد از اون فصل واقعا خوبش خیلی جای تعجب داشت !

شاید بخاطر این بود که به دروازبان اول تیم ملی توهین کرده بود ! باید همیشه از سرمایه های ملی دفاع کرد ! حتی به قیمت از بین بردن یه مرد محبوب !


نیمکت نشینی تو زمان ژوره و دیپروت شدنش و ... اصلا کسی هم چیزی نگفت !

هاله نوری بود که اومد و رفت :دی
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
چه خوب میشه که تو این موزه بجایه یادواره هایه ستاره هایی همچو پروین-پیوس-مهدوی کیا
بیایم به نوری برق وصل کرده خشک کنیم وبعد بزاریمش تو موزه البته باید صبر کنیم تا هم سیبیلهایی که بزرشو پاشیده بزرگتر شه هم موهاش به حالت اول برگرده

ولی انصافا بازیکنه خوش اخلاقیه حتی یه بار اومده بود برنامه زنده درمورد تصادف وغیره صوتی داد به مجری گفت هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن هست :)
 
بالا